Oglaševanje

Splošni pogoji

Uspeh vašega oglaševanja je odvisen od kredibilnosti oglasov in od integritete Vesti. Zaradi tega rigorozno spoštujemo nekaj osnovnih pravil s katerimi želimo zagotoviti kakovost vašega in našega spletnega nastopa.

O bannerjih

  • Odobritev – Vest si pridržuje pravico preverbe vseh bannerjev, vključno s tistimi, ki so plasirani skozi oglaševalske mreže
  • Zvok – dovoljujemo kratke zvoke (krajše kot 1 sec). Vsak daljši zvok mora biti vklopljen s strani uporabnika na jasno označenem mestu in mora imeti enako jasno možnost izklapljanja.
  • Animacija – oglasi ne smejo uporabljati hitre ’stroboskopske’ animacije
  • Elementi vmesnika – ne dovoljujemo rabe zavajajočih elementov vmesnika, kot so lažni gumbi ‘zapri’, ‘išči’ in podobno
  • Kontrast identitet – oglasi ne smejo imitirati izgleda Vesti
  • Kritike uporabnikov – na Vesti zelo resno analiziramo vsako kritiko oglasov s strani uporabnikov in če se izkaže za umestno bomo prisiljeni prekiniti sodelovanje z oglaševalcem.
  • Pravne omejitve – Vložili bomo največji napor, da se med vsebinami Vesti ne pojavijo z zakonom prepovedane oblike oglaševanja, posebej ne takšni oglasi, ki žalijo dostojanstvo, ki bi lahko povzročili fizično, duhovno ali drugo škodo otrokom ter neetično oglaševanje. Vsak tovrsten oglas bo nemudoma umaknjen. Prav tako ne bomo dovolili oglaševanja, ki zavaja ali morebiti zavaja uporabnike in pri katerem obstaja verjetnost vpliva na ekonomsko obnašanje uporabnikov.

O prikazovanju

  • Najmanjše število prikazov bannerja je 1.000 krat.
  • Banner se lahko izmenjuje z bannerji drugih oglaševalcev

O naročilu

  • Bannerje lahko naročajo pravne ali fizične osebe.
  • Bannerje in ustrezne povezave mora naročnik poslati po elektronski pošti najpozneje 2 dni pred začetkom kampanje.
  • Vest si pridržuje pravico brez obrazložitve zavrniti zahtevo za prikazovanje bannerjev v primerih oglaševanja direktne konkurence Vesti, ali če je kampanja nezdružljiva s poslovno politiko Vesti, ali ko ni prostega prostora za prikaze v zahtevanem obdobju.

O plačevanju

  • V primeru, da je od potrdila naročila kampanje preteklo več kot 10 delovnih dni in jo naročnik odpove v roku krajšem od 5 dni od predvidenega začetka, je naročnik dolžan plačati 60% pogodbenega zneska kampanje.
  • Za pravne osebe je način plačevanja izdani račun, za fizične osebe splošna napotnica.
  • Rok plačila je 15 dni od izdaje računa.
  • V primeru, da naročnik ne plača v predvidenem roku, se zaračunava zakonite zamudne obresti.

Dodatne informacije!
jure.sepaher@vest.si
040/550 694

Vesti na vesti

Kinotožje

Slavoj Žižek - Divja misel

Mati kuhajo, Butulova!

Švic mikrofona