Dan državnosti
29. junij 2009 ob 10:32 | Jani Sever |Napad, ki se je zgodil med literarnim večerom, je bil hitro označen za homofobnega. Kar gotovo drži, a na žalost gre za več kot “le” to. Dan državnosti je zaznamoval napad, ki bi moral biti svarilo. In napadalce bi bilo vendarle potrebno najti.
Na dan državnosti strasti čistih Slovencev, ki so na svojo domnevno čistost tako zelo ponosni, vedno nekoliko močneje vzplamenijo. Nič nenavadnega in nič tujega in nič nepričakovanega. Tako to gre. Tudi to je eden razlogov, da vse države poznajo takšna praznovanja. Težava nastopi, ko ta ponos nacionalne čistosti začne ogrožati varnost drugih, tako imenovanih drugačnih. Dobro se ve, kdo so tujci. To niso samo neslovenci. Zraven vsekakor sodijo pedri in lezbijke. Pa kakšni levičarji, ki menda razmišljajo preveč internacionalistično in seveda vse mevže, ki niso sposobne pokazati dovolj trdnosti in državljanskega ponosa, kakor ga vidijo tisti najbolj čisti.
Se torej ni zgodilo nič pretirano šokantnega? Je to Dan državnasti, kakršnega si bomo zapomnili brez nelagodja? Ali ni Dan državnosti tudi praznik tujcev, ki živijo v tej državi, pa praznik gejev in lezbijk in praznik tistih, ki se jim pravzaprav ne ljubi praznovati, tudi praznik vseh sosedov, ki se lahko veselijo skupaj z nami? Ali ne bi ravno takšen praznik večina raje vzela za svojega? Tistih najbolj čistih Slovencev je pač bolj malo. Tistih 100% čistih najbrž le peščica. In njihov ponos v resnici ni nič večji od ponosa vseh drugih, tistih, ki so nekoliko manj čisti, ki so bili morda izbrisani, ki imajo prednike z vseh koncev sveta, ki imajo morda istospolne partnerje ali pa jim je samo vseeno.
Zadnji napad neonacistov na kulturno prireditev, kar ni nepomembno, je bil nekaj posebnega. O tem priča več elementov. Najprej ta, da se je zgodil na Dan državnosti, kar s seboj nosi pomembno simbolno vrednost. Napadalci so Dan državnosti zaznamovali z nasiljem nad drugačnimi in nad kulturo. Za državo, ki se je s kulturo rojevala, je to posebej neprijetno. Še bolj neprijetna je zadeva, ker očitno ni šlo za slučajen izbruh nenadzorovanih strasti, denimo pod vplivom alkohola, ampak za skrbno načrtovan in natančno izveden akt nasilja, ki bi se lahko končal tudi s precej bolj tragičnimi posledicami. Bi morda lahko šlo za poskus umora?
Kvalifikacija dejanja ni nepomembna. Zdi se namreč, da gre za napad, ki je nadaljevanje nedavnega incidenta na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Tudi takrat je šlo za napad na kulturno prireditev. Študenti sociologije so v okviru tedna kulture na Filozofski fakulteti pripravili okroglo mizo z naslovom Sovražni govor, nacionalizem in neofašizem v Sloveniji. V skladu z naslovom srečanja, se je tam oglasila tudi skupina mladih neonacistov. Ko jih je nekdo poskušal fotografirati, ga je eden od nasilnežev udaril in mu razbil fotoaparat. Priča je povedala: “Na predstavitev so prišli organizirano in njihov namen je bil jasen – s svojo prisotnostjo so očitno želeli ustrahovati udeležence okrogle mize.“
Incident na FF je bil malo opažen. In zaenkrat nismo slišali, da bi se napadalcem karkoli zgodilo. Konec koncev so samo prišli na neko okroglo mizo in potem je prišlo samo do enega udarca, ki ga je dobil fotograf. Kaj pa fotografira? Ne nazadnje tega ne bi smel kar tako početi. Naj prej vpraša za dovoljenje. In vendar so stvari jasne. Organizirana skupina neonacistov je prišla na univerzo nadlegovat študente in vse skupaj se je končalo z nasiljem. Ali ni to razlog za resno reakcijo družbe? No, najbrž ne, nenazadnje se zdi celo ob zažigalnem napadu na lezbični literarni večer, že dva dni kasneje organizirano nasilje nad drugačnimi skorajda nepomembno.
Policija je menda zaslišala nekaj ljudi, opravila nekaj pogovorov. Ampak to je zaenkrat tudi vse. Ali napadalcev res ne bo odkrila? Je to res tako zelo težko? Če slednje drži, bi se bilo vsekakor potrebno vprašati zakaj.
Jani Sever
29. junij, 2009 ob 11:04
Moje mnenje je, da je to delo za Sovo. Diši po planerjih iz tujine.
Križi in SD.
Bankirjem pa tudi paše , da v tišini kuhajo svoj golaž.
29. junij, 2009 ob 11:07
huh … tole je pa težko izhodišče, čigav vse, da je Dan državnosti - tako relativiziran je potem tudi praznik nasilnežev, ki ga praznujejo na “svoj” način !!
–
Napad na druge je napad - organiziran je pa še posebe svinjarija brez primere. Pika.
Ni tolerance za takšno početje.
—
Le kaj so počeli vsi tisti, ki imajo mobilnike s foto aparati?? To bi bilo lepo obremenilno gradivo.
29. junij, 2009 ob 11:11
Sever nehote pristaja na fašistični in rasistični diskurz, namreč piše o 100% Slovencih (po krvi). Kot da so narodi stvar biologije, krvi in genov, kot da narodi niso le zamišljene skupnosti, torej skupnosti, ki si delijo določen nabor identitetnih točk (kot je npr. jezik) in nel svojstven simbolni nabo. Kot da v vsakemu pripadniku naroda (tj. nekomu, ki se identificira z narodno idejo) res biva nek ‘genetski’ Slovenec. Daj, Sever, razčisti pojme. Narodnih genov ni, je le določena narodna interpelacija, na katero se posameznim odzove ali pa ne. Jani, zdaj pa marš v knjižnico po obvezno branje: 1) Slavoj Žižek - Jezik, ideologija. Slovenci; 2) Benedict Anderson - zamišljene skupnosti: Drago Braco Rotar - Odbiranja iz preteklosti.
29. junij, 2009 ob 11:18
Sever nehote pristaja na fašistični in rasistični diskurz, namreč piše o 100% Slovencih (po krvi). Kot da so narodi stvar biologije, krvi in genov, kot da narodi niso le zamišljene skupnosti, torej skupnosti, ki si delijo določen nabor identitetnih točk (kot je npr. jezik) in nek svojstven simbolni nabor. Kot da v vsakemu pripadniku naroda (tj. nekomu, ki se identificira z narodno idejo) res biva nek ‘genetski’ Slovenec. Daj, Sever, razčisti pojme. Narodnih genov ni, je le določena narodna interpelacija, na katero se posameznik odzove ali pa ne. Jani, zdaj pa marš v knjižnico po obvezno branje: 1) Slavoj Žižek - Jezik, ideologija, Slovenci; 2) Benedict Anderson - Zamišljene skupnosti; 3) Drago Braco Rotar - Odbiranja iz preteklosti.
29. junij, 2009 ob 11:50
@Popravek ali nasprotni spol
si malo površno prebrala….ugibam, maš v kratkem izpit iz lingvistične antropologije ali česa podobnega?
plus: kako to misliš, da so narodi “zamišljene” skupnosti? So na nekem teritoriju in so full zamišljeni?
29. junij, 2009 ob 12:01
Potrebujemo rezervat za 100% čiste Slovence.
Čiste v duhu in telesu. Ali pa izgon vseh ostalih.
29. junij, 2009 ob 12:15
Meni pa je grozljivo to, da sta skrajni nacionalizem in splošna nestrpnost do vsega drugačnega in tujega prosotna pri vseh političnih veljakih.
To ni samo v domeni desnice, ampak tudi pri levici.
Pahor je v preteklosti (ko še ni bil No.1) večkrat pokazal to temno plat.
Aurelio Juri ni zastonj opozoril na to, ob svojem izstopu iz SD.
29. junij, 2009 ob 12:43
Kaj pa verbalni napad na slovenske institucije, ki sta ga izvedla Janša in Rupel, in to v času državne proslave?
http://zlopamtilo.wordpress.com/2009/06/26/vrocistol/
29. junij, 2009 ob 13:06
POBUDA VLADI RS ZA TAKOJŠNJE UKREPANJE
Ob brutalnem in grozovitem napadu na Mitjo Blažiča in udeležence literarnega večera v lokalu Open na Ljubljanskih Prulah, se je v medijih pojavilo več špekulacij, kdo bi lahko stal za tem napadom. To kriminalno dejanje, ki je vredno vseh najostrejših obsodb, bo verjetno zahtevalo kar nekaj časa, da se poišče krivce in se jih postavi pred sodišče in ostro kaznuje.
Verjamem, da bodo organi v sestavu Policije in MNZ učinkovito ukrepali, še posebej me v to navdaja brezkompromisna in odločna ministrica za notranje zadeve Katarina Kresal. Za časa prejšnjega ministra ne bi bil tako prepričan, ker je bilo preveč upravičenih dvomov v njegovo preteklo ravnanje.
Ob informacijah, ki sem jih zasledil o nekakšni organizaciji Kri in Čast, sem malo pobrskal po netu in naletel na spletne strani Blood & Honor Slovenia (glej spodnji link):
http://28slovenia.com/index.php?option=c
om_content&view=article&id=13&Itemid=8
V bistvu sem se zgrozil, ko sem podrobno pregledal vsebino spletnih strani in povezave na druge sorodne spletne strani.
Organizacija, ki deluje na rasističnih osnovah in celo nacistični ideologiji, čeprav se v glavnem sklicuje na kulturno dejavnost (to je verjetno prikrita oblika za delovanje) in se njeni člani promovirajo celo kot veliki patrioti, ki se celo sklicujejo na generala Leona Rupnika, poveljnika Domobranskih enot, ki so kolaborirale z okupatorjem v II. svetovni vojni v borbi proti NOV, zraven pa manipulirajo še ime Rudolfa Maistra, nima in ni ne bi smela imeti prostora v naši državi.
To niso več nedolžni pojavi, saj se baje rekrutirajo mladi na različnih koncih naše države, celo pod vplivom nekih skrajnih desnih politikov, ki se v javnosti prikazujejo kot nekakšni politiki za ekološka vprašanja kot npr. pitna voda ipd.
O tem sem se pogovarjal z nekim cerkvenim dostojanstvenikom, ki me je opozoril, da je to grozeč in nevaren pojav s katerim se lahko Slovenija sreča v bodoče, saj je ekonomska kriza kot nalašč idealna podlaga za razraščanje takšnih pojavov, ki tlijo v raznih domnevno poklicnih in obrtnih delavnicah. Opozoril me je, da je prepričan, da RKC takšnih pojavov ne spodbuja in, da je pri svojem aktivnem delu mlade vedno odvračal od takšnih nevarnosti.
Zato menim, da je prav, da Vlada RS posveti posebno pozornost spremljanju podobnih sovražnih pojavov v naši družbi in, da zelo odločno ukrepa za odstranjevanje takšnih za svobodno in odprto multikulturno družbo škodljivih kriminalnih pojavov.
Tudi zgodovina nam govori in nas uči povsem jasno in nazorno, kako se je iz na začetku nedolžnih kulturnih dogajanj, nacizem in fašizem razvil v Zverinsko pošast, ki so jo svobodoljubne države premagale z veliko veliko materialno škodo in milijoni človeških žrtev.
29. junij, 2009 ob 13:55
najdli ne bodo nobenga,ker je bilo zrežirano….
enako kot je zrežirano kurnenje TITA na Sabotinu in nato mazanje sloveskih šol po zamejstvu…
v politiki ni naključij,4 dni ne bi mogli buzerirati po medijih niti slučajno
29. junij, 2009 ob 14:11
So eni bolani… Samega sebe je dal pretepsti ja…
29. junij, 2009 ob 14:56
Včeraj sem gledal po TV Ljudmilo Novak in še enega nacija, ki mu ne vem imena. Sta take klobasala, da me je bilo sram, da plačujem davke isti državi kot onadva.
29. junij, 2009 ob 14:59
Nekaj se šepeta, da je ministrstvo za kulturo v času Simonittija financiralo tudi društva kot so Hervardi. Za “kulturne dejavnosti”.
Bi bilo dobro preveriti, za kake dejavnosti je res šel ta denar - če je sploh res bil podeljen. Novinarji naj to preverijo.
Ker omenjeno društvo slovi po marsičem drugem kot po “kulturni dejavnosti” … Črnosrajčniki s s sliko črnega panterja na prsih so zadnje čase (vsaj v LJ in MB) kar javno opazni (na ulicah).
Malce grozeče deluje, ko zabriti, nabildani in mrko gledajoči mladci, uniformirani (v enakih majicah z enakimi simboli) hodijo po ulicah. Mogoče tudi oboroženi (kake nože in boksarje se z lahkoto skrije v žep).
29. junij, 2009 ob 14:59
ja,najbolje je kar obtožiti desnico za napad na kar Sever tudi namiguje.Po njegovem je tisti ki praznuje dan državnosti tudi homofob in rasist!
29. junij, 2009 ob 15:26
LOL, a je v Sloveniji se kdo pismen? Pa ne govorim o tem, da zna brati ampak da zastopi kar je prebral…
29. junij, 2009 ob 15:31
Ni toliko važno “kaj”, ampak “kako”.
Seveda se lahko praznuje dan državnosti, pomembno je na kak način.
Če to počneš na način, da streljaš puščice naokrog po “sovražnikih” - notranjih in zunanjih.
Ali pa to počneš na mallo bolj strpen in konstruktiven način.
Z desnico je vse OK - tako kot z levico. Dokler sta kultivirani. Ko pa gre preko meje, pa je na to potrebno opozorit.
Pravica do janvega izražanja mnenja ni vsemogočna. Ampak nekateri se očitno tega ne zavedajo - ali še huje - zavestno nočejo zavedati. To je pa nevarno.
29. junij, 2009 ob 15:48
Tale članek je le še en beden prispevek k črnobelemu floskuliranju, želi pa se prikazovati kot preseganje nasprotij - sori - brez resne refleksije in (samo)kritike ostajate, žal, na istem nivoju kot marsikdo na “nasprotnem” polu… se strinjam s popravkom, Nejc, ti pa ne razmišljaj, če preveč boli…
29. junij, 2009 ob 16:37
Če je vest dneva da so nabutal pedra potem je nekaj močno narobe z mediji. Dan državnosti je očitno predvsem dan da se kurčijo vladajoče strukture, naj raje uredijo finance in banke zaprejo lopove, dilerje in makroje in dajo delavcem Mure LTH-ja in podobnim perspektivo in realno upanje. Tukaj se začne država. Parada ponosa …? to mi zveni podobno kot vojaške parade na rdečem trgu … kdo vam pa kaj hoče, kajo želijo istospolni poverdati, da so zatirani od koga pa lepo prosim, po moje njihov aktivizem bolj meji na to da se želijo predstaviti kot političen dejavnik ? če pa že izzivaš in jih dobiš po buči si sam kriv.
29. junij, 2009 ob 16:48
Močnik, a ti si zlo dobra prjatelca od popravka pa od nasprotnega spola, mate vse 3 enak stil pisanja?
29. junij, 2009 ob 16:57
intermezzo: Afganistanska državnost
Kot je sporočil tiskovni predstavnik afganistanskega notranjega ministrstva Zemaraj Bašari, se je incident zgodil, ko so varnostniki v urad tožilstva prišli osvobodit enega od zapornikov, tožilsko osebje pa je na pomoč poklicalo policijo.
Situacijo si je prišel ogledat tudi šef kandaharske policije. “Ko je prišel, so ti oboroženi moški začeli streljati in začel se je spopad, v katerem so bili ubiti policijski šef, šef kriminalistov in dva policista,” je povedal Bašari. Pet policistov naj bi bilo ranjenih.
Po podatkih vodje kandaharskega provincijskega sveta Ahmada Valija Karzaja pa je bilo v streljanju ubitih deset policistov. Brat afganistanskega predsednika Hamida Karzaja je dodal, da so zasebne varnostnike izurili ameriški vojaki. Po navedbah prič so bili na prizorišču incidenta tudi ameriški vojaki.
http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042277787
29. junij, 2009 ob 16:57
100% čisti so lahko zgolj produkt incesta. Josef Fritzl press.
29. junij, 2009 ob 16:59
Ali pa morda naš Uničevalko, hihihi.
29. junij, 2009 ob 17:51
@desperado: a ti si slučajno tisti idiot, ki je včeraj z Ljudmilo Novak sedel v studiu Pop TV? Mislim tistega na skrajni desni, da ne bo pomote.
29. junij, 2009 ob 20:32
Tudi mene je izbira gostov na pop tv priklenila na fotelj… ponavadi preklopim. Gospa Ljudmila me sicer ni razočarala, kaj več… od nič… od nje nisem niti pričakoval, ko pa je bila tema tako kočljiva. Raztresanje semena v nič, ko so se eni ob osamosvojitvi Slovenije žrtvovali z rojevanjem otrok… fej in fuj! Ampak, gospa je politik in pomemben ud “strankokracije”. Bi že morala znati bolje plasirati argumente svoje politike, ali pa vsaj “plemenito” nategovati svoje vernike.
Tisti, neimenovani, mačo z nasprotnega pola pa… le zakaj se mi je zdel bolj “pederski” od deklariranih gejev?
Mora že biti nekaj na tem, da so najbolj težki “zazdravljeni” alkoholiki, ki pridigajo o pogubnosti pitja in latentni homoseksualci, ki… pravzaprav bi, a si ne upajo. In si mažejo duševne rane s pretepanjem svoje sence. Khm?!
29. junij, 2009 ob 21:08
Čeprav se mi zdi sama pojava nacionalističnih društev neokusna in se z njihovimi mnenji ne strinjam je vseeno žalostno da navezujete afero mavrična-državnost na afero mavrični-FF saj so posnetki udeležencev pokazali precej drugačno sliko kot jo rišete v članku.
Poizkusite poiskati kaj se je res dogajalo na FF v sklopu dogodka, in ali res drži izjava: “Na predstavitev so prišli organizirano in njihov namen je bil jasen – s svojo prisotnostjo so očitno želeli ustrahovati udeležence okrogle mize.“ Če ne drugega obstaja nazoren posnetek, ki pokaže da niso neonacisti tisti, ki gojijo sovražen govor do drugače mislečih in da bi se lahko tudi misleci iz FF kdaj zamislili nad svojim ravnanjem.
(pa ne opravičujem nobenega dejanja, enostavno ne maram da se sodi ljudi po svojem izgledu, najsibodo to neonacisti ali pa gospodje mavrični)
29. junij, 2009 ob 22:22
Ali je nasilje to, da ne dovoliš drugemu, da pove svoje mnenje?
Mene je razjezil nastop gospoda geja zaradi nastopa, ne zato, ker je gej. Ne prenesem nasilnega govorjenja in jemanja besede. Meni je prav vseeno, s kom nekdo spi in v kaktero odprtino prst tiši.
Po samospraševanju sumim, da me jezi ( sem zavistna?) tudi to, da ostanem samo žival za razplod, med tem, ko nekateri egoistično živoijo za svojo “ljubezen”.in si želijo za SVOJO IGRAČO MOJ “PRODUKT”
Ugotavljam, da bom morala še veliko delati na sebi. Živi in pusti živeti. Niso drugi krivi, če sem to kar sem. In treba se bo še učiti, da ljubim to kar sem. Potem ne bo zavisti! Adijo.
29. junij, 2009 ob 22:23
Tajkun a slučajno misliš ta posnetek:
http://www.youtube.com/watch?v=DsaubzfswZY
Mogoče pa so hoteli napadalci na literarni večer in jih je začel nadlegovati Mitja Blažič in so pač uporabili samoobrambo.
29. junij, 2009 ob 22:29
Jaz samo upam, da bodo/bomo tisti Slovenci, ki so/smo še pri pameti znali ustaviti to, preden bo prepozno. Ko se bodo začeli kazati kakršnikoli znaki diskriminacije kakšne skupine na pravni osnovi (ko bi npr. neka vlada sprejela take zakone) ali podpiranje kakšnega takega početja s strani policije in drugih organov bomo to morali preprečiti tako ali drugače ali pa zapustiti našo deželo za nekaj let… če se bo dalo kam it…
(mimogrede - kje je največ “domoljubov” in podobnih neonacijev? - v vojski in policiji predvidevam, vsaj tako je v ZDA…)
29. junij, 2009 ob 22:32
@DragicaJ
Ampak saj ste ženske ravno po ideologiji teh napadalcev le živali za razplod, kar seznanite se malo z nacistično ideologijo… Poleg tega pa vas nihče ne sili da komu rodite otroke, odločanje za rojstvo otrok je svobodno - piše že v naši ustavi in nihče nam nima pravice govoriti koliko otrok in ali jih bomo imeli…
29. junij, 2009 ob 22:36
Na tisti strani, do katere link je dal bbb v 9. komentarju sem našel naslednjo izjavo. Nenavadno - pravijo, da ne uporabljajo bakel in mask - očitno hočejo prenesti krivdo na konkurenco - KKK.
————————————————————————————————————————————–
BH Slovenia
Izjava
B&H ni odgovorna za napad na homoseksualnem večeru.
Ko policija in ostale inštitucije pregona nimajo nobenih konkretnih zaključkov, ko se vršijo pritiski politike iz najvišjih državnih vrhov in ko se dela medijska reklama nekim spolnim prevratnim skupinam, je vedno najlažje obtožiti javnosti znano gibanje, ki se od raznoraznih spolnih usmerjenosti distancira.
Tako se koliko je možno distanciramo tudi od vseh parad ponosa, kjer lahko vidimo vso bolanost družbe. Vsem tem spolnim iztirjencem je skupno samo to, da jim ni mar za prihodnost družbe, pač pa hočejo le ustvariti sprejemljiv odnost javnosti do svojih bolanih spolnih nagnenj. Razni zoofili, pedofili, pedri in lezbijke namreč v svoji spolni usmernenosti ne morejo spočeti otrok, razen če se pregrešijo, kar pomeni, da skrbijo za uničenje človeštva.
Predstavljamo svetovno znano parado ponosa iz San Francisca, ZDA, 27. Julija 2008. Zaradi šokantnih slik priporočam ogled le ljudem z močnim srcem, vsekakor pa le polnoletnim osebam:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
Da bi bila slika popolna, bi naše veje te svetovne organizacije takšno parado rade ustvarile kar na naših ulicah. V vseh pogledih pa jim pomagajo tudi vse nevladne in vladne organizacije, tudi vlada sama in nešteto vidnih posameznikov. Zelo so dejavni tudi pri vklučevanju odzivov javnosti na te šokantne ekscese v kazenski zakonik, da bi lahko potem kazensko preganjali in zapirali vse, ki bi imeli o njih kakšno za pripomnit.
B&H Slovenija zavrača vse spolne ekscese in se od njih distancira. Prav tako zavračamo tudi fizično nasilje nad njimi, saj jih že dovolj tepe mati narava sama. Tako tudi nimamo nič z napadom na literarnem večeru, ne mi kot organizacija, ne naši člani. Predlagam vsem medijskim hišam in službam pregona, da morda malo premislijo, če so mnenja, da B&H uporablja pri svoji dejavnosti navijaške baklje in maske na obrazih.
Pozdrav vsem, ki se borijo za obstoj naše rase in lepšo prihodnost naših otrok. Vsekakor si jo zaslužijo.
29. junij, 2009 ob 22:44
Ja, polpismen lumpenproletariat, ki časti pokojnega firerja. Ti so pa res upravičeni do moraliziranja.
29. junij, 2009 ob 22:55
@Ediju
če bi dobro bral, bi videl, da se samosprašujem in ne obsojam. Tudi ne želim presojati, za kaj ste rojeni mošk, oziroma za kaj vas imajo napadalci.. Kar se pa tiče napada, pa me dajejo dvomi in imam pomisleke. Tudi nacisti so za požig rajhstaga obsodili deruge !
29. junij, 2009 ob 23:08
ja fajn,no. le da posnetki, če sledite linku, niso s svetovno znane parade ponosa v sf, temveč gre za zbor fetišistov in sadomazohistov. naci propaganda.
29. junij, 2009 ob 23:49
Vzgledi vlečejo:
http://www.youtube.com/watch?v=giRHOnyB3ok
30. junij, 2009 ob 9:56
Gre kdo stavit 100 evrov, da “napadalcev” ne bodo našli, odkrili in obsodili. Postavlja se samo špe vprašanje zakaj ne. Nekdo zgoraj je že vse povedal. Nekateri pa so tako za luno, da tega niti v sanjah ne morejo pripisati tistim, ki so jih volili!
30. junij, 2009 ob 11:12
@Tovariš, Dragica in “celih sto evrov bi stavil” Johan
da, šlo je seveda za koordinirano akcijo kučanije v sodelovanju z mednarodno homoseksualno-komunistično-židovsko-romsko navezo, za specialne efekte so najeli ekipo ILM (z davkoplačevalskim denarjem!!!!), ki je poskrbela, da so bile Blažičeve opekline in rane videti avtentične, napadalce pa je odigralo 7 Strojanov.
Nekateri so pa res za luno, ja.
8. julij, 2009 ob 5:03
Ja, Dan državnosti pa res izgublja nekdanji sijaj.
Poleg Blažiča jih je na ta dan skupila od gospodarja njenega življenja tudi sosedova soseda, ker je prismodila kosilo.