Monday 23. December 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 

Gremo na volitve

5. junij 2009 ob 11:14 | Jani Sever |

Težko je napovedati, kakšna bo letošnja udeležba na evro volitvah. Namesto Hrvaške ali bog ne daj kakšnih konkretnih evro tem se volilno telo ukvarja z Gregorjem Golobičem. Bo to blagodejno vplivalo na udeležbo in kakšen rezultat lahko pričakujemo?

Udeležba bo gotovo nizka. Ta napoved je najbrž nesporna. Velja tako rekoč za vse evropske države. Evro parlament je daleč in prav nič ga ne približa ljudem. Zdi se, da ne odloča o ničemer in tudi če o čem odloča, o tem Evropejci ne zvemo prav veliko. Za kaj sploh gre? Ko se dogajajo resne stvari, kot recimo sprejemanje Lizbonske pogodbe, je večini Evropejcev odločanje odtegnjeno. Pravzaprav jih nihče nič ne vpraša. Potem pa, ko jih in se ne strinjajo, se jih poskuša na vsak način prelisičiti. No, pri nas teh težav sploh ni, saj se s temi rečmi niti ne ukvarjamo. Kar sprejme Evropa je zakon in pika.

In vendarle so volitve baje pomembne. Ne zato, ker bi lahko kaj spremenile. In ne zato, ker bi napovedovale izid kakšnih bolj odločilnih volitev v prihodnosti. Imajo eno samo vlogo. Kazale naj bi trenutno razpoloženje volivk in volivcev. Pač glede na to, kakšno ekipo je uspelo sestaviti kateri stranki in kakšna je trenutna priljubljenost posameznih strank. Slednje dobiva z afero, ki se po medijih podi zadnji teden, vedno večjo težo. Vprašanje je seveda, kako bo afera vplivala na končni rezultat. Posebej potem, ko je jasno, da bodo nove domislice v aferi igrale svojo vlogo do zadnje minute pred volilnim molkom.

Je res tako zelo samoumevno, da bo Zares na volitvah pogrnil kot je dolg in širok? Morda. Čeprav je jasno, da bo nekaj volivk in volivcev svoj glas namenilo tej stranki ne glede na afero. Na stavnicah Zaresu še vedno solidno kaže. Politika stranke, ki jo je javnost lahko spremljala zadnjih nekaj mesecev, je bila za mnoge pravi balzam v sicer precej medlem ravnanju vladne koalicije. Lahovnik, ki kot gospodarski minister kandidira na strankini listi, je na lestvicah všečnih politikov deležen izjemne priljubljenosti. In tudi nosilec liste Vajgl je glede na svoje izkušnje povsem primeren kandidat za evro poslanca.

No, vse to lahko kaj malo zaleže, če bodo volivci in volivke pred očmi imeli samo podobo Gregorja Golobiča. V tem primeru je najprej potrebno odgovoriti na vprašanje, ali je javnost predsednika Zares ob vsej množici mlinskih kamnov med katerimi se je znašel, lahko doživela kot žrtev? Kljub temu, da so bili najprej v medijih predstavljeni neresnični podatki in da se afera naprej vali na izpeljavah podatkov, ki jih je predstavila sama Ultra, je to bolj ali manj ostalo v senci velike laži. Kar za Zares ni najboljša novica. Je pa res tudi, da je orkestracija mnenj tako izjemna, da bi lahko vzbudila širše nelagodje.

In kaj lahko afera prinese drugim? Manjšim kandidatom, ki se nadejajo presenečenj, gotovo nič dobrega. Zaradi afere so ostali v senci, ki je še precej bolj temačna, kot bi bila sicer. V resnici težko sploh pridejo do besede, pa še potem morajo govoriti o Golobiču in vsa spretnost, ki jo lahko pokažejo, je v tem, da tekmujejo z velikimi v kvazi moralističnih retoričnih bravurah. To velja za vse neparlamentarne kandidate, najbrž celo za Desus in LDS, ki si vseeno lahko obetata evro poslanca, čeprav tudi njima ne bo lahko. A vsega izplena glasov si gotovo ne bosta razdelili SD in SDS.

Oziroma obratno, SDS in SD. Kajti skoraj gotovo je, da bo zmagovalka letošnjih evro volitev SDS. Tako napovedujejo vse javno mnenjske raziskave. Hkrati vladi pač ne gre tako dobro, da bi se s tem lahko njene stranke hvalile pred volitvami. Medtem ko ima opozicija na zalogi kar nekaj municije. SDS bi morala iti na roke tudi afera Golobič. Konec koncev gre za antagonista, ki sta postala nekakšen par v slovenski politiki in bi že zato padec enega moral pomeniti dvig drugega. Za povrh pa afera že sama po sebi mobilizira simpatizerje SDS. Pravzaprav sploh ni jasno, kaj bi lahko šlo SDS narobe.

Ob navalu zmerljivk na račun Zares si je težko predstavljati, da bi prišlo do presenečenja in bi SDS ne kapitalizirala svoje domnevno vedno pokončne drže. Ali pač? Ali lahko afera Golobič v spomin prikliče nedavne podvige bivše vlade na gospodarskem področju? Na prodajo Mercatorja? Na trgovanje z državnim podjetjem v zameno za vpliv v časopisni hiši? Pravzaprav je bolj verjetno, da je še največja težava SDS, da se je z dobrim rezultatom, doseženim na volitvah z izjemno nizko udeležbo, nekoliko težje hvaliti. A to za politične stranke tako ali tako nikoli ni predstavljalo večjega problema.

In SD? Afera Golobič naj bi ji teoretično prinesla nekaj glasov, ki naj bi selili na “levi ” strani političnega spektra. Vendar to še zdaleč ni gotovo. Konec koncev je prav politika Zares predstavljala alternativo SD znotraj vladne koalicije, ki je bila bliže tistemu delu volilnega telesa, ki bolj redno obiskuje volitve. Vprašanje je tudi, ali je izbira kandidatne liste SD ravno optimalna. A po drugi strani gre za uradno največjo stranko in že samo njena gravitacijska sila bi morala zadostovati za soliden rezultat. Kar pa je tako prednost kot zoprnost, saj bi bilo zaradi tega vse kar je manj od zmage, za prvo vladno stranko avtomatično poraz.

Gremo na volitve. Konec koncev bomo vendarle o nečem odločali.

Jani Sever

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 60 x komentirano
  1. obama pravi:

    sta
    Škandal z izkoriščanjem javnih sredstev za osebno bogatenje politikov je včeraj odnesel že petega ministra vlade Gordona Browna

    Očitno imajo tudi angleški komunisti težave z laganjem, žepotrpanjem in drugimi neo-jakobinskimi razvadami

    PS:Kraljica Elizabeta je tiho

  2. DragicaJ pravi:

    Je pa res tudi, da je orkestracija mnenj tako izjemna, da bi lahko vzbudila širše nelagodje.
    —————————
    Glede na to, da zagovarjajo ali vsaj poskušajo zmanjšati zame nedoustno laganje in skrivanje klientelizma ,isti ljudje, ki podobno ravnajo ob izvensodnih pobojih, ko jim je edino merilo dogodka gdo je kaj storil, ne pa kaj in je od tega tudi njihovo mnenje, bi se z gornjim stavkom še strinjala. Bojim se pa in sumim,(v včerajšnih odmevih tako ni nič povedal in ne vem zakaj ga sploh vabijo?) da avto ne namiguje na to, pač pa se boji, možnosti, da bi široke ljidske množice dejanje Golobiča ne vzele za dobro.
    Jaz pa si želim ravno to, drugače lahko kar ukinemo še tisto, kar je ostalo od pravne države.
    Etike in morale tako ne bo več!
    Ostala bo anarhija in zakon močnejšega bo edini zakon, ki bo kaj veljal!

  3. DragicaJ pravi:

    DragicaJ pravi:

    5. junij, 2009 ob 11:26
    Je pa res tudi, da je orkestracija mnenj tako izjemna, da bi lahko vzbudila širše nelagodje.
    —————————
    Glede na to, da zagovarjajo ali vsaj poskušajo zmanjšati zame nedoustno laganje in skrivanje klientelizma ,isti ljudje, ki podobno ravnajo ob izvensodnih pobojih, ko jim je edino merilo dogodka gdo je kaj storil, ne pa kaj in je od tega ODVISNO tudi njihovo mnenje, bi se z gornjim stavkom še strinjala. Bojim se pa in sumim,(v včerajšnih odmevih tako ni nič povedal in ne vem zakaj ga sploh vabijo?) da avto ne namiguje na to, pač pa se boji, možnosti, da bi široke ljidske množice dejanje Golobiča ne vzele za dobro.
    Jaz pa si želim ravno to, drugače lahko kar ukinemo še tisto, kar je ostalo od pravne države.
    Etike in morale tako ne bo več!
    Ostala bo anarhija in zakon močnejšega bo edini zakon, ki bo kaj veljal!

  4. non_dual pravi:

    @ obama

    Petega ministra vlade Gorodna Browna ni odnesel škandal “zaradi bogatenja politikov na račun javnih sredstev”, temveč je odstopil sam in to zato, ker meni, da laburisti pod Brownom ne bodo zmagali na naslednjih volitvah, kar dokazujejo tuid izidi lokalnih volitev.

    Toliko o podobnosti s Slovenijo in Golobičem, obama, to, kar ste napisali, je navadno zavajanje.

    PS. Glede razkošnega življenja na račun davkoplačevalcev pa bi verjetno res največ znala povedati prav Elizabeta.

  5. non_dual pravi:

    Gordona Browna, seveda.

  6. obama pravi:

    non_dual pravi:
    PS. Glede razkošnega življenja na račun davkoplačevalcev pa bi verjetno res največ znala povedati prav Elizabeta

    ….Danilo jo zvesto posnema :)

    PS:včeraj smo slišali od LDSDZRESKPSSZDL Thalerja zvedeli, da je Obama levičar…. Dobri ste,ni kaj.Verjetno iz veselja do tega djstva zato dobimo par “trpinčenih” iz Guantanama

  7. DragicaJ pravi:

    Avtor:”Vprašanje je tudi, ali je izbira kandidatne liste SD ravno optimalna”

    —————————-
    seveda je, saj je gospa Fajon dobro poznavalka razmer v EU parlamentu, nenazadnje je novinarka, ki je poročala iz Bruslja!
    Ni čudno, da je vedno znova igral glavno vlogo v njenih poročanjih ravno gospod Pahor!

  8. nesesekirat pravi:

    Obama, Thaler je pri izjavi ali kakorkoliže se političnim čvekarijam reče, mislil na ameriškega predsednika (predsednika ZDA, ne vsa Amerike), ne pa nate. In ker gre za gledanje skozi ameriške, ne slovenske oči, je predsednik Obama nedvomno levičar.
    Golobič je naredil eno in edino napako s tem, da si ni omislil dolgonoge predstavnice za stike z javnostjo. In potem bi se lahko izgovarjal nanjo, kot se Janša pri “sfiženi” prodaji Mercatorja izgovarja na “neodvisna” KAD in SOD. In bi mirno (Golobič) živel dalje.

  9. Cvetka pravi:

    @DragicaJ,
    sedaj pa postajaš že prav bizarna.

  10. NoMercy pravi:

    pa dobro no od kdaj pa je napaka, če človek sam od sebe ne razkazuje koliko ga je v hlačah???

  11. konec pravi:

    Jaz srčno upam, da Slovenceljni pokažejo še enkrat , da so nezreli za zrelo demokracijo s tem, da bodo volili ZARES hinavce.

  12. konec pravi:

    Za dobro Eu-ja pa upam, da bodo zmerni (predvsem EPP) ostali močni kot so.

  13. obama pravi:

    nesesekirat pravi:
    je predsednik Obama Obama nedvomno levičar.

    ..v začetku ni bil,ko pa je zvedel,da mu je Palček Murgl napisal spremno besedo v slovenski izdaji knjige,je takoj zaprosil za ruse bukvice…

    PS:”levičar” Obama je pripravil ukrepe v 1 (enem) tednu po prevzemu oblasti..

    PS”: Golobič napravil napako? “Pa ljudi, jeli to muguće-kopirajt Mladen Delić.
    Tak um,prvoklasni politik,retorik,teoretik in praktik,filozof,izumitelj,oljkar,kmetijski proizvajalec,hobotničar, pa ga najdejo s spuščenmi gatami…
    Eh,loše,loše..Pa Jeklinka mu bi lahk vodila tiskovke

  14. Manitou pravi:

    Zakaj noben medij ne zastavi par vprašanj slovenskemu baronu Münchausenu, ki se sedaj zgraža nad Golobičem? Predlagam:
    1. Ali ste kdaj trdili, da se s Sanaderjem sploh nista pogovarjala o incidentih v Piranskem zalivu?
    2. Ali ste kdaj trdili, da niste prepisovali Blairovega govora?
    3. Ali ste kdaj izjavili, da laž ni kaznivo dejanje?
    Na bruhanje mi gre, ko poslušam hinavce iz SDS, kako moralizirajo. Že zaradi tega mora Golobič odstopiti, da končno nekdo zviša standarde v tej vukojebini.

  15. Alan B'Stard pravi:

    Sanja Sever kukuruz. Leto 2010: Kdo je že to Golobič?

    zares ste hecni s tem …………………….

  16. Neja pravi:

    Očitno je realnost taka, da lahko v politiki izbiramo samo najmanj pokvarjene med pokvarjenimi. In GG je vseeno dober izbor.

  17. Neja pravi:

    NoMercy, strinjam se s tabo.

    DragicaJ, daj povej to svojim SDSovcem.

  18. Manitou pravi:

    Evo jih, Zbor za dvoličnost:
    http://www.delo.si/clanek/82153

  19. medek pravi:

    Jaz bom volil Zares.

    Ker me je groza pohorizirane janšiznene Slovenije.

  20. xrayspex pravi:

    tudi jaz bom volil Zares. ker tole je pa že malo tu mač. glede na to, kako drago bodo delavce stale janševe igre z mercatorjem in z JAVNIM denarjem, je tale golobičeva laž popolnoma zanemarljiva, LEGALNA in brez KAKRŠNIHKOLI posledic za javno blagajno.

    ne morem verjet, kako mrhovinarsko so se tega lotili vsi - od pahorja do kresalove in kajpak desnice. če se golobič umakne iz politike, nam bo pa res ostala le še pomladno egotistična greznica.

  21. Neja pravi:

    Tudi jaz bo zdaj volila Zares.

  22. Neja pravi:

    In obkrožila bom Vajgla, ker je moder, izkušen, zna zastopati stališča in se pogovarjati diplomatsko. Pa še bogat ni in mu plačo pred upokojitvijo privoščim. Lahovnik pa naj raje ostane dober minister.

  23. Fonzi pravi:

    “Lahovnik pa naj raje ostane dober minister.”

    Upam, da je to šala. Če ni, kaže na tvoje popolno nepoznavanje dela in rezultatov Ministrstva za gospodarstvo.

  24. Alan B'Stard pravi:

    Jaz bom pa volil http://www.lds.si/si/volitve_eu/4646/detail.html čeprav ne vem kako se je našla med temi barabami tipa Zares.

  25. Neja pravi:

    Jaz je nič ne poznam. Sicer bi volila tiste, ki naberejo točke zaradi svojih sposobnosti, takih in drugačnih prednosti. Ti klinci, ki največ nastopajo, pa znajo tekmovati samo s poniževanjem, razvrednotenjem tekmecev.

  26. medek pravi:

    Jaz bom volil Felicito Medved. Ker je medved raziskovalec :)

    http://www.zares.si/felicitamedved/

  27. medek pravi:

    Felicita Medved, Svetovni dan okolja
    Ob Svetovnem dnevu okolja (5. junij):

    Pravijo, da živimo v času ekonomske krize. Pa je res tako? Gospodarstvo ima neizkoriščene proizvodne zmogljivosti in bi lahko naredilo veliko več. Kar mu manjka, so kupci. Banke imajo dovolj kreditnega potenciala, manjka pa jim kreditojemalcev, ki bi bili sposobni vračati dolgove. Na voljo imamo visokoproduktivne in ekološko vzdržne tehnologije, pa jih izkoriščamo? Kje pa! V nerazvite dežele selimo stare onesnaževalce in izkoriščamo sodobne sužnje. Rezultat? Ohranjanje bede v deželah v razvoju in proizvodnja revežev v razvitih. Vsesplošno globalno razvrednotenje okolja in človeka kot njegovega sestavnega dela. Je to svet svobode, za katerega se zavzemamo liberalno misleči? Ali bomo dovolili, da se v imenu ekonomske svobode kapitala še naprej zanemarjajo vse druge svobode? Kaj pa svoboda narave, da živi v svojem prirodnem ciklu, kaj pa svoboda posameznika, da dostojanstveno živi v blagostanju? Mogoče pa ta kriza sploh ni ekonomska in je v svojem bistvu predvsem okoljska? Njeni žrtvi sta narava in človek. Ali ni prišel čas, da ekonomijo podredimo ohranjanju okolja, človekovega dostojanstva? Ali ni prišel čas, da določimo in odločimo naše vrednote?

    Smo liberalci sposobni povedati kralju, da je gol? Smo sposobni osmisliti novo razvojno paradigmo? Moramo! Druge izbire ni, če želimo preprečiti ekološko katastrofo in družbeni kaos, za katerega vemo, kam vodi. Na voljo imamo sodobne tehnologije in znanstvene potenciale za razvoj novih. Na voljo imamo obnovljive energetske vire za varno oskrbo. Imamo armado mladih, dobro izobraženih ljudi, ki skače od enega posla za določen čas do drugega in čaka na svojo priložnost. V Evropi imamo na voljo dovolj kmetijskih površin za ekološko prijazno pridelavo varne in zdrave hrane, saj veleposestnikom plačujemo celo subvencije, da jih ne obdelujejo. Zakaj torej capljamo na mestu in dovoljujemo vulgarnemu ekonomskemu neoliberalizmu, da nam prodaja svojo paradigmo maksimalnega dobička na račun narave in človeka, da tepta liberalno idejo o človekovi svobodi, dostojanstvu in pravicah? Idejo liberalnega sveta, demokracije in človekovih pravic, temeljnih elementov Evropske unije?

    V zgodovini človeštva, izborno piše Jared Diamond, so nekatere močne civilizacije propadle in je njihove templje prerasel plevel, druge so preživele in uspele. Jedro uspeha ali propada družbe je v spoznanju, katere vrednote zadržati in katere zavreči in nadomestiti z novimi. Uspešni so bili predvsem tisti posamezniki in družbe, ki so imeli pogum sprejeti takšne odločitve.

    Zdaj gre za celoten svet, tvoj in moj planet, ki nas potrebuje! Na to opozarja Svetovni dan okolja, ki ga bomo tudi letos obeležili 5. junija. Moramo sprejeti prave odločitve. Da bi bili lahko uspešni, se moramo združiti in prerasti v silo, ki bo sposobna podrediti ekonomski razvoj ohranjanju našega okolja, obvarovati naš planet pred podnebnimi spremembami in zadovoljiti temeljne pravice človeka, da bo lahko svobodno in dostojanstveno zaživel.

    Evropa, ki je bila vedno izvor idej in napredka, mora potegniti voz, saj ima kot celota tisto potrebno težo, da okoli sebe zbere vse druge, ki stremijo k podobnim ciljem. Bitka za trajnostni razvoj so bo torej bila v Evropskem parlamentu in liberalci moramo biti v prvih vrstah. Volitve v Evropski parlament niso nekaj sekundarnega. So izbira bojevnic in bojevnikov za boljši jutrišnji svet, za okolje in človeka, za naš skupni planet.

  28. Alan B'Stard pravi:

    @medek enkrat se strinjam s tabo! bravo dober izbor glede na to, da loviš v Gregovi septični jami.Meni je bilo težje, ker moram lovit po vseh septičnih jamah.Moj izbor je pač mag. Sonja Kralj Bervar , ker edina malo diši po kulturi in po občutku. Jaz pač nimam svoje libertarne septične jame.Še.Upam, da se na tem še kaj dela.!! ???

  29. Neja pravi:

    Medek, tudi jaz bom še razmislila.

  30. DragicaJ pravi:

    bizárnost -i ž (ȃ) knjiž. nenavadnost, posebnost, čudnost: v formi išče bizarnost; eksotičnost in orientalska bizarnost; nagnjenje k abnormalnosti in bizarnosti čudaštvu / človek težko razume njegove bizarnosti

    Cvetka pravi:

    5. junij, 2009 ob 12:47
    @DragicaJ,
    sedaj pa postajaš že prav bizarna.
    ——————————————————————
    v okolju, kjer zagovarjajo zločin , vse njegove oblike milejše in manj milejše , sem rada to, za kar me imaš..

  31. Alan B'Stard pravi:

    Zadnji vic na temo: Najdl so mrtvega psa.Vzrok smrti: upehanost odpoved srca.Prehitel ga je Golobič.Tekla sta na tekmovanju s pomenljivim naslovom:LAŽE K PES TEČE.

  32. DragicaJ pravi:

    medek pravi:

    5. junij, 2009 ob 15:00
    Jaz bom volil Zares.

    Ker me je groza pohorizirane janšiznene Slovenije.
    ——————————
    v dobro higijene Slovenske družbe upam, da bo takih čim manj.

  33. marko pravi:

    Medek moj dragi, za tvoje padle idole je Janša kljub vsem svojim napakam še vedno nedosegljiv vzor.

    Pa res raje ne bi hvalil. Saj veš, bolj kot nekoga hvališ, prej se spridi.

  34. Mihc pravi:

    Kaj ni to ta Ultra, ki je v času LDS-ove vladavine sklepala milionske posle z državo? Čakaj malo Gredol - ne samo da si lagal, tudi kradel si? LOPOV!

  35. Neja pravi:

    Marko, misliš v napakah in lopovščinah?

  36. anisa pravi:

    volitve združenih držav evrope se bom udeležila .
    volila bom stranko zares ponosno, brez kančka slabe vesti..

    potem pa bo kar bo, čez pol leta bomo vsi na te zmagovalce pozabili.
    oni se bodo v bruslu prav dobro imeli,družba je pestra, hrana internacionalna,nočno življenje je zanimivo, letalske povezave so redne,zaslužek je tudi soliden,stoli niso še obrabljeni in so udobni , zasedanja so dolgočasna, kot je opaziti po zasedenosti v parlamentu….
    volilci smo vodljivi, nikoli ne zahtevamo od politikov, da opravljajo svojo službo za dobro ljudi..
    politiki so v parlamentu zaradi nas , ne pa zaradi sebe in svojih potreb.
    politik mora služiti in je služabnik ljudem ne pa obratno.
    POLITIK JE NAŠ SLUŽABNIK..TO JE NJEGOVA SLUŽBA.
    eu poslanci niso še dorasli idejam na višjem nivoju razen zadovoljevanja lastnih interesov ..npr subvencioniranje kraljičinega posestva in ostalih neumnosti..

    ali bo slovenski narod še premogel roditi ali odkriti Velike politike v pozitivnem smislu?ki bo uspel pozdraviti razdvojeno dušo slovenskega naroda za časa mojega življenja?
    to pišem, ker me je malo strah, ko se bodo pokazali lokalni politiki, ki bodo želeli zasedati položaje v pokrajinskih svetih, ko se bodo ustanavljale pokrajine…
    kdo vse je danes politik in odloča o usodi ljudi to je zelo žalostno, da so ljudje kot je berlusconi in njemu podobni izvoljeni od ljudi ..
    to pomeni, da smo vsi kreatorji svojega sveta.
    paradoks:
    vsak ima pravico do svojega mnenja.

  37. Carlos Contreras pravi:

    Obama, srček, zdaj pa razloži tole: 1) od kdaj je Gordon Brown “komunist” in od kdaj je Gordon Brown Anglež? Aja, in 3) kakšno zvezo imajo laburisti z nekakšnim jakobinizmom?

  38. Kovačič Spletko pravi:

    Ljudje so načeloma precej naivni in verjetno bodo kot največje ovce še naprej volili Zares.

  39. butalec pravi:

    Niti sanja se mi ne , kaj bi katerikoli od Butalskih kandidatov lahko počel v EU z afero GG. Očitno nihče od njih ne razume ničesar kar se dogaja izven Butal, niti o tem nima vizije, kaj šele programa. V volilni kampanji tako nihče ni dprl evropskih tem in problemov EU, ki jih je potrebno reševati v kontekstu boljšega življenja Slovencev. V veliko pomoč so jim bili “raziskovalni novinarji” , ki so jih seznanili vsaj s tem da imajo na izbiro večjo ali manjšo plačo in z zastonj popravljenimi zobmi lahko obiskujejo poceni posvečene zabaviščne prostore in fitnes. In očitno si vsi želijo v evropski parlament prav zaradi teh privilegijev. Zato mi je popolnoma vseeno kdo bo dobil tako zaželjeno mesto v tem parlamentu in mu sam ne mislim dajati blagoslova v obliki glasu. Še vedno imam pred očmi Butalske volitve, ko sem volil Boruta in zmagal, dobil pa sem Borata in izgubil. Butale bodo tudi po teh volitvah še vedno Butale, čeprav Slovenija zmore več in je čas za spremembe.

  40. kvikl cvikl pravi:

    # Carlos Contreras pravi:
    5. junij, 2009 ob 21:05

    Obama, srček, zdaj pa razloži tole: 1) od kdaj je Gordon Brown “komunist” in od kdaj je Gordon Brown Anglež? Aja, in 3) kakšno zvezo imajo laburisti z nekakšnim jakobinizmom?

    takoj ko ti prevedeš v slovenščino Obamove besede “Fascism&comunism” in “God bless you”

  41. Nogavička pravi:

    kvikl, ko boš ti razumel pomen smiselnih prevodov.

  42. Carlos Contreras pravi:

    Kvikl, a si torej ti Obama?

  43. Neja pravi:

    Pa to ni res, kako se v sedanjih časih gremo lov na čarovnice. Kakšen pretiran odgovor v politiki in medijih na “povod”, ki je veliko manj pomemben kot kakšni povodi v preteklosti. Se vidi, da je želja po grmadi velika, čarovnik ogrožajoč in nevaren.

  44. kvikl cvikl pravi:

    # Carlos Contreras pravi:
    5. junij, 2009 ob 21:42

    Kvikl, a si torej ti Obama?

    klaro

  45. Carlos Contreras pravi:

    No, potem si se pa verjetno hecal. Naj pa dodam, da Baracka Obame nimam za nikakršnega levičarja, pravzaprav ga z levičarjem bolj ko ne obkladajo predvsem ameriški desničarski verski blazneži. Ker bo menda v Ameriko pripeljal komunizem …
    Zdaj pa čakam na odgovore na svoja tri vprašanja.

  46. Bimbo pravi:

    Nalijmo si čistega vina, ker prav velika filozofija tu niti ni potrebna.
    Volilci smo bebci, ki nas politiki vedno znova nategnejo, da jih volimo. Prepričajo nas, da je na volitve nujno priti. Da je to izraz demokracije. Da to sicer ni naša dolžnost, je pa pravica, ki je v bistvu skoraj dolžnost. Da naj ne kritiziramo, če prej ne volimo. In še kakšen bla, bla.

    V bistvu pa je takole. Na tako ali drugačno finto nas premamijo, da pridemo na volitve in nekoga izvolimo. Pred volitvami razni štabi tekmujejo drug proti drugemu. Edini pa so si vsi vedno le v enem, da naj volilci pridemo na volitve. Seveda, kakopak, brez nas nimajo službe.
    Ko pa jih izvolimo, vedno in to že 1000 let v momentu pozabijo na obljube in začnejo delati tisto, zaradi česar so želeli dobiti tisti stolček. Najprej nagradijo svoje zveste vojščake in jim priskrbijo udobne, dobro plačane in varne službe. Nato se polastijo vzvodov oblasti in denarja. Od tu naprej pa pokradejo kar se še pokrasti da. Če je treba vmes spremeniti kakšno zakonodajo, da to lažje pokradejo, spremenijo še to. In potem se s pridobljenim igrajo kot otrok z igračo.
    In v naši mali Sloveniji so to eni in isti. Že 20 let. Iste face. Nič novega. Zakaj bi se pa ravno po teh volitvah spremenili, če se do sedaj niso.
    Janša hoče trgovati z orožjem.
    Golobič s telekomunikacijami in visoko tehnologijo.
    Pahor je rad predsednik.
    Kučan je rad v ozadju.
    Jelenčič malo drek meša.
    Črnuhi poskušajo Cerkvi vrniti čim več pokradenega premoženja.

    I kolo sreće se okreće….

    Moj predlog je, da ne pridemo na volitve. Da tem ljudem ne damo služb. Da jim povemo, da jih nočemo več, ker od njih nič ni…

    V nedeljo ne iti na volitve.

  47. marko pravi:

    www.protilazem.si

  48. ED pravi:

    Evropski desnaki so škodljivci! EU lahko preživi le z levico. Ali kot ugotavlja Samo Uhan: EU je v zadnjem desetletju, ko EU vladajo desnaki, povsem nekritično prevzemala neoliberalni model in po zaslugi desne politike v parlamentu krepila t.i. kulturo tveganja Z MANJ SOCIALE, S PRIVATIZACIJO JAVNEGA SEKTORJA itd., kar v sedanjih razmerah nekatere šibkejše kategorije prebivalcev izpostavlja izjemnemu tveganju. Problem je tako dvojen: najprej gre za turbo-kapitalizem in za krčenje socialnih pravic, drug problem pa je, da nekateri politiko tako neoliberalno EU krivijo za razkroja socialnih standardov in predlagajo zapiranje za domače planke, tj. krepitev nacionalnih držav. Kar pa je slabo, za Slovenijo pa celo – ZELO SLABO. Namreč če bi se v EU začel dogajati nekakšen nacionalni egoizem in bi se začele države še bolj zapirati, bi slo-podjetja,za katere je slo-trg povečini premajhen, je*ala ježa! naj se sliši še tako paradoxalno, RS bo relativno neodvisna država le toliko časa, dokler bo EU odprta tvorba! RS brez EU živeti ne, vsaj ne kot relativno neodvisni tvorbi. Pravi ‘recept’ za uničenje EU je natanko turbo-kapitalistična logika, ki so jo iz ZDA v preteklih letih ‘uvažali’ evropski desnaki! Zato je potrebno… V EU-PARLAMENT IZVOLITI LEVICO! Tisto levico, ki bo EU vrnila njene ideale: MIR (nič več vojnih avantur, ki so jih Evropejcem vsiljevale ZDA, in ki so jim sledile še zlasti nove članice EU); SPOŠTOVANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC (nič več tihega strinjanja z nelegalnim zapiranjem ljudi, ni več Guantanama, nič več ugrabitev in tajnih transportov ljudi, nič več mučenja); DELUJOČA WELFARE STATE (regulacija trga, višji davki za bogate, obdavčitev dobičkov, takojšna ukinitev ‘davčnih oaz’, manj izdatkov za vojaške potrebe, ponovna vzpostava javnega zdravstva, šolstva,…)

    Mir, spoštovanje človekovih pravic, welfare state!

    Newsflash! Zadnja novica iz Češke, javne ankete kažejo, da bo v EU parlament prišla Češka komunistična partija! He! He!

  49. MP3CE pravi:

    Mah, bom pa še svoje dodal. Lepo nas nategujejo (pa ne samo nas, tudi sami sebe) vsi politiki leve in desne.
    Najprej je tukaj model neomejene gospodarske rasti, ki se bo dokaj v kratkem sesul sam vase. Enostavno, Zemlja je omejen planet in neskončna gospodarska rast enostavno fizikalno ni možna. Rad bi slišal enega politika, ki bi znal to zagovarjati. Rad bi slišal, da nam nekdo reče: Poslušajte, tkole ne gre več, sistem ne bo vzdržal.
    Kot prvo, se moramo sprijazniti s tem in zahtevati od politikov, da se naredi dolgoročno vzdržno ekonomijo. Morda to pomeni, da bo kak avto manj, da bomo malo več peš hodili, da bo manj mehanizacije in več ročnega dela. A zaradi tega nas ne bo pobralo. In še vedno bomo lahko imeli kar nekaj udobja. Pa ne mi zdej s takimi, izvoli delati tako (do neke mere itak delam - če drugega ne, se večino časa v službo vozim s kolesom ali grem peš). Dejstvo je, da ob omejenih resursih lahko vsakdo dobi le nek sorazmeren del tega. Recimo, 2 kW električne energije dnevno po osebi (pol pa nej vsak s tem naredi kar največ zase).
    Kaj bom volil v nedeljo - glede na volilni molk ne smem povedati.

  50. Seba pravi:

    št. 8

  51. Bleja pravi:

    Neja
    Glede na to da nimaš kaj pametnega povedat, zelo rada pa nakladaš o kurjenju čarovnic, bi bilo pametno da niti na volitve ne bi šla. Proč vržen glas. Čarovnice se bodo na srečo skurile same, samo malo bo še treba počakat, da še kakšen kup dreka na plano zleze …

  52. DragicaJ pravi:

    Kovačič Spletko pravi:

    5. junij, 2009 ob 21:09
    Ljudje so načeloma precej naivni in verjetno bodo kot največje ovce še naprej volili Zares.
    —————————
    ne se sekirat, vedno dobimo kar zaslužimo, zato pa vsaka družba doseže ne samo svoj zenit ampak tudi nujni padec. In na koncu konca smo vsi začasno tu. Šteje le kako in koliko “talentov” porabiš.

  53. Nogavička pravi:

    Najbolj učinkovit in najbolj enostaven spin je ovce prepričati, da so ovce samo tisti drugi … zato ker so ovce.

  54. krucefiks pravi:

    Nogaviščka, lepa:)

  55. Bleja pravi:

    Nogavička je in bo ovca. Zgleda, da do konca …

  56. Rasputin pravi:

    BOJKOT!!!

  57. Neja pravi:

    Konec zdaj bleja.

  58. Nogavička pravi:

    Rasputin, ti kar izvoli.

  59. Bleja pravi:

    Streznitev prihaja, konec nikoli …

  60. Požigalec pravi:

    Dons sm ujel pa TAJKUNA pa take fore…

    http://www.shrani.si/f/2e/w6/j0xX1ly/tajkun.jpg

Komentiraj