Komentar - Rado
13. maj 2009 ob 13:20 | Vest |Potujoči cirkus evrobleferjev
Glede na to, da zelo kmalu v to državo prihaja nova manifestacija debilane, imenovana evropske volitve, je verjetno ustrezno komentirati smiselnost tega političnega procesa. Najprej, vprašajmo se, kaj smo imeli od prvega slovenskega evromandata v evropskem parlamentu? Razen seveda tega, da so za visoke stroške, ki smo jih plačali davkoplačevalci, neki kljukci razlagali svojim, enako nekoristnim evropskim kolegom – parlamentarcem, o pomenu slovenske potice in trpljenju slovenske matere. Drugič, kaj naj si sploh mislimo o tako trapasti instituciji, kot je evropski parlament? Institucija nima nobenih, za parlament, tradicionalnih pristojnosti. V njej poteka tretjerazredni neobvezujoči debatni krožek in pregovarjanje o tako pomembnih zadevah, kot je denimo primarni izvor kakega baskovskega netopirja. In tretjič, zakaj moramo na evropskih volitvah voliti zgolj lokalne klovne? Ali niso te volitve evropske? Zakaj denimo, če vemo, da bi nas bolje predstavljala neka nemška stranka ni dovoljeno voliti le – te, ampak smo spet omejeni, tokrat na evropsko, a vseeno isto trivialno Janša-Pahor izbiro? Najbolje bi bilo, da se Slovenija odpove temu dragemu in nepotrebnemu cirkusu in sporoči v Bruselj, da dokler evropski parlament ne bo resen parlament, Slovenija na tem Evrosongu ne bo sodelovala.
Rado Pezdir, ekonomist
13. maj, 2009 ob 13:46
Zradirati, prečrtati, sežgati in potegniti vodo. Ziher je ziher. Tako bi rekel, če bi bila izjava napisana na papirju. Pa ni…, jebentiš ;)))
Oh, nekaj bi skoraj pozabil. Zakaj pa ta hiperaktivni klovn ne nastopa z rdečim noskom?
13. maj, 2009 ob 13:48
yeah…go,rado,go….:)
13. maj, 2009 ob 14:00
Bravo Rado!
Če me ne bi nekoliko skrbelo, da v EU parlament pride neka obskurna izvenprlamentarna stranka, ki Slovenijo sramoti pred EU in ostalim svetom, o udeležbi na tej farsi niti ne bi premišljeval, vsekakor pa bi se teh “volitev” udeležil, če bi lahko glasoval za piratsko stranko.
13. maj, 2009 ob 14:21
Koj ku*** je ta Pezdir??? Odkar se je pojavu na sceni mu ni všeč ama ništa… pa naj se preseli, če mu je tu tako težko.
13. maj, 2009 ob 14:34
jaz sem tudi za piratsko stranko…:)
13. maj, 2009 ob 14:35
Fructalu pa:spij mal Fruca,da se boš boljše počutu…;)
13. maj, 2009 ob 14:51
edino pravilno RADO!!!
treba je bit kritičen….
13. maj, 2009 ob 14:56
Fructal,
koji k*** pa si ti? Brez kritike ni napredka. Modelov, ki hvalijo (naše) elite imamo dovolj, goreče pa nam primanjkuje “Pezdirjev”, kritičnih mislecev, ki ponujajo alternative. Če ti kritika oblasti ni všeč, pač beri Dnevnik.
Lol!
13. maj, 2009 ob 14:59
pa kaj je klukci..a vi bi pa zdej mal bli proti mal pa za…svašta..odjebite mi že enkrat…ta tip - Pezdir - ma usaj mnenje…drugič, pa strinjam se z njim
13. maj, 2009 ob 15:27
Političnemu analfabetu Pezdirju pol kurca ni jasno, kako deluje EU. In potem temu proslulemu komedijantu še pustijo, da se repenči kot mnenjski voditelj.
13. maj, 2009 ob 15:30
Tisti, ki pravijo, da se s Pezdirjem strinjajo, so pa bedaki na kvadrat. Njegova predstavitev Evropskega parlamenta je flagrantno napačna in ne ustreza dejstvom. Ne gre za njegovo mnenje, ampak za njegovo nevednost in neumnost. Papagajsko ponavljanje neumnosti pa je neumnost na kvadrat, knede, glavce?
13. maj, 2009 ob 15:48
:)))))))) smešno…to je tko kot tip, ki si ne predstaula države brez vojske, pol pa pizdi nad Patriami…uf, uf, uf..predlagam, da si za začetek nabavite zalogo tistih prou osnovnih stripov, se pravi Blek, Zagor, Mark, zdej, ko ni več staršev, ki bi vam jih prepovedovali brat, to končno predelate, potem se bo pa mogoče dalo pogovarjat o evro parlamentu….
13. maj, 2009 ob 15:54
porazen komentar!
13. maj, 2009 ob 17:19
Vado je spet pezdivil.. ;-))
13. maj, 2009 ob 17:24
Pezdir ima delno prav. Parlament v resnici ne opravlja funkcije, ki bi mu jih pripisali glede na ime. Pezdirjevo pluvanje brez argumentov je zaradi tega le neosnovano, napačno pa ne.
Evropski parlament ni klasičen zakonodajalec, saj sam ne sme vlagati predlogov uredb (zakonov). Na predloge lahko vlaga le amandmaje ali pa jih zavrne. Pravico do vlaganja predlogov amandmajev ima Evropska komisija.
13. maj, 2009 ob 17:38
V podporo Pezdirju naj povem, da so visoki uradniki v visokih krogih visoke Evrope sklenili, da mora plačati kazen kmet, čigar krava ne nosi obeh uhanov, kjer se svetijo številke.
Ima pa Pezdir vedno prav, ko se vpraša, kaj imam od tega, oziroma kaj bomo dobili za to kar plačamo.
13. maj, 2009 ob 17:41
@nostradamus,
Pezdir govori o formi, ne o konkretni vsebini. Sicer pa se nauči ločevati različne evropske institucije.
13. maj, 2009 ob 17:53
@necnec - “brez kritike ni napredka??? Tle se ne bi najbolj strinjal, ker drugače bi bli slovenci najbolj napreden narod… Kritike so dobrodošle, vendar pa samo govorjenje ne prinese nobenih sprememb. In Pezdirju usta sicer tečejo… ostalo pa šepa.
13. maj, 2009 ob 18:21
W sLOVEnija ! _ _ _ :-)))
13. maj, 2009 ob 19:40
Tako se pizdi !!!! :)
13. maj, 2009 ob 20:00
Če smo že pri tem, a vest.si Pezdirjevega fanta plačuje za tele umotovore?
13. maj, 2009 ob 20:33
Sicer pametnemu Pezdirju je tokrat spodletelo.
13. maj, 2009 ob 20:36
brezvezen komentar
13. maj, 2009 ob 22:40
” … sporoči v Bruselj, da dokler evropski parlament ne bo resen parlament, Slovenija na tem Evrosongu ne bo sodelovala …”
Jaz bi pa nekam na sončno upravo sporočila, da dokler Vest ne dobi resnega komentatorja (ekonomista)
… ma saj ni važno, očitno je bratranc od nekoga, al pa je njegova mama milo prosila, dejte mu no priložnost da kej pove, on je tok pameten…
LOL
13. maj, 2009 ob 23:08
komentar dneva je drugace odprt za splosno javnost, tako da ce kdo misli, da ima kaj pametn(ejs)ega za povedat, naj poslje mejl na urednistvo, kolikor vem se nikogar niso zavrnili.
13. maj, 2009 ob 23:20
Pezdir, mogoče bi moral ti mal stažirat v parlamentu, da bi dejansko videl s čim se ukvarja. Z resnimi stvarmi. Vsekakor bolj resnimi kot je ta tvoj komentar. Katastrofa.
14. maj, 2009 ob 0:36
večina kle gor si ga drka na janšo al pa na pahorja…in s tem ste prav zadovoljni…kmetuzelni….
14. maj, 2009 ob 9:15
Kaj to Rado o seb poje? Je pijavka državnega proračuna, služi s totalnim ekonomskim blefom…. Ej ti pezdirski parazitek….
14. maj, 2009 ob 11:56
Evrobirokrati so edini pravi nadljudje sodobne družbe. Howg.
14. maj, 2009 ob 13:04
http://www.pengovsky.com/2009/05/14/shut-up-rado/
14. maj, 2009 ob 13:05
dr. RP je pač premlad, da bi vedel kako deluje delegatski sistem
Pa tudi tega ne ve, da smo stopili v EU ob zavedanju, da bo en kup “bull-shita”.
Lahko pa v lasni vasi/ulici pogleda ali so upravičeni stroški na delovanje občine, krajevne skupnosti, vaškega oz. četrtnega odbora in odvoza smeti ter odplakovanja v kanalizaciji ispred njegovega naslova.
Pa oceno ekonomske upravičenosti asfalta na poteh kjer hodi tudi lahko izračuna - na makadamu bi bil on tiho !!
14. maj, 2009 ob 13:50
#31 NoMercy na 14. maj, 2009 ob 13:05 pravi: “dr. RP… ”
Še malenkostno dopolnim: na evropski federalizem je pa čisto pozabil!
14. maj, 2009 ob 15:28
Čakajte, a to pomeni, da Radko vsak teden na uredništvo pošlje mail z vljudno prošnjo za komentar?
14. maj, 2009 ob 16:02
jebo te R … ti bi mogu kej svojmu logopedu spoločat v svoji mladosti
14. maj, 2009 ob 22:29
# Jure pravi:
14. maj, 2009 ob 13:04
http://www.pengovsky.com/2009/05/14/shut-up-rado/
Ufff, huda, pa še super ingliš. :-)))
14. maj, 2009 ob 23:14
Velika škoda za Vest, sicer zelo dober portal, da ima toliko besede gospodič Pezdir, ki se ga v zadnjih časih jemlje že kot neko avtoriteto. Resnica je seveda daleč od tega. Zadnji “komentar” nima pri tem nobene posebne teže, gre za konstantno pojavljanje Pezdirja v vseh medijih, ki vsekakor škodi. Mislim, kdo pa je pravzaprav Rado Pezdir?
15. maj, 2009 ob 10:57
kot gledalec/bralec Vest lepo prosim, dajte se s tem Pezdircem pomenit, ker mislim, da pomembno prispeva k nesimpatičnosti portala.
15. maj, 2009 ob 11:36
To pot se s Pizdirjem strinjam.
Hudiča..
Se me prijemlje “Nova gripa”….???
15. maj, 2009 ob 13:58
tale pezdir je pa direkt od šanka pred kamero stopil… sej kritičnost in sarkazem sta že v redu, ampak takihle oslarij sem pa že preveč slišal
15. maj, 2009 ob 14:28
Jure pravi:
Jure pravi:
14. maj, 2009 ob 13:04
http://www.pengovsky.com/2009/05/14/shut-up-rado/
uaau, brez besed…
s spoštovanjem.
15. maj, 2009 ob 15:47
Pezdir misli, da je koristno samo tisto, kar pride še isti dan kot plačaš in lahko tudi primeš ali celo poješ.
Najslabši komentar na Vesti doslej.
15. maj, 2009 ob 18:20
Zanimivi komentarji večine, skupno jim je pizdenje na nekoga , v tem primeru na Pezdirja….a vi res mislite, da Evropske institucije delajo za navadno rajo…kakšni nesmisli se tam dogajajo pove vse podatek, da se predpisuje oblika zelenjave, ukrivljenost banan…če rabite te kljukce potem pa vam ni pomoči…
Q…morda bi me pa ti naučil…
15. maj, 2009 ob 19:22
Rado Pezdir!
Javno te pozivam, da navedeš kakšne so pristojnosti in naloge Parlamenta EU, o katerem si tu toliko napametoval.
Če jih ne poznaš (o čemer sem prepričan) potem bo Vest lahko razmislila o kakem novem vaškem posebnežu, ki se rad kaže pred kamero in uporablja močne besede.
Odgovoril ti bom naslednji teden, zdaj grem namreč na krajšo pot.
Kar začni googlat.
16. maj, 2009 ob 3:17
Ko imam izjemno dolg delovni dan(in še petek za povrh) in se spet nisem dobil z kolegi na pivu in “pivski debati”, se zahvaljujem Vesti za nadomestek. Ko poslušam njegove komentarje v 2 minutah doživim tisto za kar bi sicer potreboval več ur. Vseveda, kateremu so vsi debili. Edina razlika je v tem, da smo mi “okajeni” in to debatiramo v zaprtem krogu, medtem ko gre on to trezen prodajat množici,wtf!?
Imam pa eno vprašanje za G.Pezdirja: Če je denar itd. glavno merilo v tem svetu, zakaj imamo potem vsi uspešna podjetja, veliko denarja….. medtem ko sta ti in Mrkaić propalici, ki še vedno živita doma pri mamicah? Kje je kakšno podjetje, mednarodno, z visoko dodano vrednostjo….?
Ali pa je pač laže fafljati kot dejansko kaj delati?
16. maj, 2009 ob 3:20
Pa še nasvet Vesti, če že greste prodajat neoliberalno sranje, naj to vsaj prodaja kakšen dr. Janez Šušteršič itd. (ima nekaj čemur se reče “reference”, medtem ko je edina referenca Radota, to da gre ljudem na živce, kar pa na žalost pomeni več $$$ za vas. Pač Damjan Murko efekt)
18. maj, 2009 ob 4:22
Bravo Rob!!
18. maj, 2009 ob 20:30
Kaj zdaj, Rado Pezdir?
Boš povedal, kakšne so pristojnosti Parlamenta EU, ali bomo morali sklepati, da govoričiš v tri krasne, ne da bi točno vedel kaj?
Menda si o tem, kar se tam godi, sila dobro poučen, če si upaš tako vehementno zasmehovati tamkajšnje dogajanje.
Čakam na tvoj odgovor.
7. junij, 2009 ob 17:32
Jaz primerjam EVROSONG z EVROPSKIMI VOLITVAMI :) Na koncu ugotovim, da je to velik cirkusa, za nič :) Torej jaz kot navaden državljan, bom mogu že vedno ornk delat, da bom preživu :) O zmanjšanju stroškov v mojem življenju pa mislim, da lahko kr pozabm :)
14. avgust, 2023 ob 3:01
Hi this is kinda of off topic but I was wanting to know
if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
HTML. I’m starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to
get advice from someone with experience. Any help would be
enormously appreciated!
14. avgust, 2023 ob 9:45
Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be
on the web the easiest thing to be aware of. I say to you, I
certainly get annoyed while people consider worries that they plainly
do not know about. You managed to hit the nail upon the
top and also defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal.
Will probably be back to get more. Thanks
16. avgust, 2023 ob 21:11
I was curious if you ever thought of changing the structure of your blog?
Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a
little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1
or 2 images. Maybe you could space it out better?
21. avgust, 2023 ob 3:21
Hi there friends, how is the whole thing, and what you want to say on the topic of this post, in my view its actually awesome in favor of me.
9. september, 2023 ob 18:18
This is my first time pay a visit at here and i
am genuinely pleassant to read everthing at single place.