Osma sila 007

11. februar 2009 ob 17:59 | Vest |


Osma sila - 007 - Marjana Lavrič Šulman, Futura from Vest CC on Vimeo.

Pogovor z Marjano Lavrič Šulman, direktorico oglaševalske agencije Futura DDB.
P.S: Za morebitno neprimerno kakovost slike krivimo Vimeo.

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 1 komentar
  1. Matjaž Germ pravi:

    Če smem, mogoče. Vrednost ideje je res ključna (ne samo za stroko), s tem, da realizacija in vse druge oblike implementacije oglaševalskih rešitev predstavljajo ( kar je zelo naravno) velik procent nekega kolača vrednosti agencijskih storitev.
    Sicer pa bo način na katerega bo letos žirija (ki jo sestavlja vsaj 5 žirantov s prednostno dizajnersko agendo) odgovorila na kontekstualno vprašanje teme festivala sila zanimiv.
    Drugače pa ja, Ogilvy je verjetno že imel prav. The consumer isn’t a moron, she is your wife!

Komentiraj