Osma sila 007
11. februar 2009 ob 17:59 | Vest |
Osma sila - 007 - Marjana Lavrič Šulman, Futura from Vest CC on Vimeo.
Pogovor z Marjano Lavrič Šulman, direktorico oglaševalske agencije Futura DDB.
P.S: Za morebitno neprimerno kakovost slike krivimo Vimeo.
13. februar, 2009 ob 20:44
Če smem, mogoče. Vrednost ideje je res ključna (ne samo za stroko), s tem, da realizacija in vse druge oblike implementacije oglaševalskih rešitev predstavljajo ( kar je zelo naravno) velik procent nekega kolača vrednosti agencijskih storitev.
Sicer pa bo način na katerega bo letos žirija (ki jo sestavlja vsaj 5 žirantov s prednostno dizajnersko agendo) odgovorila na kontekstualno vprašanje teme festivala sila zanimiv.
Drugače pa ja, Ogilvy je verjetno že imel prav. The consumer isn’t a moron, she is your wife!