10. december 2008 ob 14:25 | Vest |
Katja Buda se je pogovarjala z Aljošo Bagolo, kreativnim direktorjem Pristopa ter Dominikom Bagolo in Dragom Mlakarjem, dvema tretjinama kreativnega tima, ki je na največjem evropskem oglaševalskem festivalu Eurobest zasedel drugo mesto med mladimi kreativci.
10. december, 2008 ob 15:44
zelo nevljudno od kamermana, da je snemal gospodiča iz tričetrt profila …
10. december, 2008 ob 17:17
Jao kakšen blefer, bedaček, pa ni čudno, da imamo take reklame.
10. december, 2008 ob 17:54
Oprosti, ampak Bagola zagotovo ni blefer.
10. december, 2008 ob 18:17
Ja, če je on odgovoren za slogan Đabest, ga kr kurc gleda za tako posiljeno spakedranko.
10. december, 2008 ob 18:28
Pristopovci so odgovorni za ta umotvor, ja…Ergo, Bagola kot kreativni direktor himself. Džabestično, res. Fak, kje zdej Toporišič, da sune u rit kosmato?!
10. december, 2008 ob 18:35
In na Vesti obravnavate take veleumne pofuklje…c-c-c-c
10. december, 2008 ob 19:27
Uhur, Zavrlić & morebitni drugi - če je vse, kar imate pripomniti zgolj osebna žaljivka, potem prosimo, da se vzdržite komentiranja.
Dajmo ostat na komunikacijsko spodobnem nivoju.
10. december, 2008 ob 20:25
fantje, vi ste samo nevoščljivi (fauš po “slovensko”). dejstvo je, da Bagola pojebe vse po spisku…pa naj imate/imamo še tako mnenje o njegovih izdelkih na koncu vsi nasedete/nasedemo.
če bi bil blefer mu ne bi ratalo iz ene vukojebine, bogu iza noge…no bi mu, v kakšni ad hoc provincialni kvazi agenciji
10. december, 2008 ob 20:36
Slovenske reklamarje (samooklicane “kreativce”) pesti kronično pomanjkanje kreativnosti, duhovitosti in inteligentnosti (z redkimi izjemami). Najboljši dokaz za to je (ne)kvaliteta njihovih izdelkov. (Džabest!?? - haha, a temu se reče kreativnost??)
Definitivno je to v Sloveniji eden izmed najbolj precenjenih poklicev.
10. december, 2008 ob 21:33
Aljoša, si ziher, da je treba bit član SOZ-a za tekmovanje na SOF-u??
10. december, 2008 ob 21:48
Džabest je pa čist super sloganček. Not a big deal 4 a fair deal! Celofan je fajn narjen …
Drgač pa mi je žou, da so Vest zavzel komentatorji negativci, foušisti, brez humorja in izvirnih idej.
10. december, 2008 ob 22:41
po mojem so ti negativci, komentatorji, zaresni slovenski kreativci (samoklicani “reklamarji”).
10. december, 2008 ob 23:32
@ 8.Duševni pastir:
Nevoščljivi naj bi bili slovenskim reklamarjem? Zakaj že?? Za trapaste slogane in pomanjkanje dobrih idej?? Branje slovarja in premetavanje črk v besedah ni ravno neka blazna umetnost.
Dragi duševni pastir, žal ni ničesar, zaradi česar bi človek lahko bil nevoščljiv slovenskim “kreativcem”.
11. december, 2008 ob 12:00
Saj bi čestital… ampak na Eurobestovem pejđu Pristopa pri najboljši volji ne najdeš med seznami nagrajencev…
11. december, 2008 ob 14:19
@ Lips: mogoče sem se narobe izrazil. let me redifine: “zavistni”. bo kul ? bo, ker se te/vas bere kot odprto knjigo. ali kot bi se Božo Sušec izrazil: “da, da…to se je videlo iz zagrebačkog studija”
11. december, 2008 ob 16:14
Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je vsaj tričetrt takozvanih kreativcev v Sloveniji zgrešilo posel. Vem za enega glavnega kreativca iz velike oglaševalske agencije, ki krade ideje od animatorjev, jih proglaša za svoje in se nato še par mesecev treplja po ramenih. Pa to ni osamljen primer. Veliko ‘kreativcev’ dobesedno kopira oglase iz manj znanih produkcijskih hiš. Veliko ‘kreativcev’ je sfaliranih fedevejevcev, ki imajo veze in dober kouk. Veliko ‘kreativcev’ se pusti nategovat naročnikom, namesto da bi vztrajali na svoji, originalni ideji.
In zato oglaševanje v Sloveniji smrdi.
11. december, 2008 ob 19:43
Slabo, Buda, slabo. Nepripravljena popolnoma, bere iz lista in ne morem si pomagati ampak nikakor se ne morem znebiti občutka, da je izpraševanec veliko bolj razgledan od izpraševalca:-) Zelo očitno, nekajkrat jo je celo v zadrego spravil,..
Da o vprašanjih niti ne razglabljam - a so lahko bolj bedasta? ; kako izgleda vaš dan? Jst si ne predstavljam” Ja, Katja, to ti pa verjamem, da si ne.
11. december, 2008 ob 22:28
Bill Hicks razloži kako je s to zadevo… oglaševanje, marketing in to
http://www.youtube.com/watch?v=gDW_Hj2K0wo
12. december, 2008 ob 10:59
Duda je da duba keterin. dinamika je cisto kul. komentira se. job done!
MoneyDžer
12. december, 2008 ob 16:46
sorry to bi se moglo brat: buda je da buda :-(
14. december, 2008 ob 10:58
važn da je katja sexy
6. september, 2023 ob 19:41
I blog often and I really appreciate your information. This great article has truly peaked my interest.
I am going to bookmark your website and keep checking for new
details about once per week. I subscribed to your RSS feed too.
16. september, 2023 ob 8:34
Very good post. I’m dealing with some of these issues as well..
16. september, 2023 ob 11:38
When someone writes an post he/she keeps the thought of a
user in his/her mind that how a user can be aware of it. Therefore
that’s why this piece of writing is outstdanding.
Thanks!