Denis pokora - Virant

5. december 2008 ob 20:25 | Vest |

Denisov pogovor z bivšim ministrom za javno upravo in novim predsednikom Zbora za republiko Gregorjem Virantom.

QuickTime datoteka v boljši ločljivosti: DP-011 (784 MB)

MP3 datoteka: DP-011 (68 MB)

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 63 x komentirano
  1. 63.643 FVCKON pravi:

    DEC NA MESTU!!!

  2. unexpected pravi:

    ali bomo morda slišali tudi od denisa da je virant eden najinteligentnejših in normalnih (”normalnih” saj veste kaj mislim - ne mi na to odpisovat komente plis) politikov desnice…???

    socer pa lep intervju.. počasi se približijemo posladku intervjujev.. vsaj upam.

    lp

  3. unexpected pravi:

    ali bomo morda slišali tudi od denisa da je virant eden najinteligentnejših in normalnih (”normalnih” saj veste kaj mislim - ne mi na to odpisovat komente plis) politikov desnice…???

    sicer pa lep intervju.. počasi se približijemo posladku intervjujev.. vsaj upam.

    lp

  4. domen pravi:

    Virant je res eden boljsih politikov oz. simpatizerjev SDS. Tudi ugled (glede na Politbarometer) ima najvisji med njimi. Se strinjam s tistim delom ko je Denis rekel, da bi morda SDS celo zmagali na volitvah, ce bi se Jansa malo umaknil in Virant predstavil kot mozni mandatar. Gotovo pa je tudi res, da SDS brez Janeza Janse ne bi bila SDS. Tu se zna marsikaj zgoditi.

    Zanimiv intervju, vprasanja so bila cisto dobro zastavljena;).

  5. domen pravi:

    Aja, tole: me je kar presenetilo, da se je tako mlad porocil:).

  6. 63.643 FVCKON pravi:

    naslednji bo direktor TURKMENIAN AIRLINES ?????

  7. medek pravi:

    Kuclerjeva in Golobič sta pa res primerljiva, prosim vas “minister gregor”

    Brejc in Jambrek sta nastavila svojo kri na čelo Klana za republikajnerje, res smešen tale Virant, tak hinavski ksiht.

    Afera Limonada Patria Kahel 007
    Zame je afera Patria primer zelo umazane afere, je premier (JJ) spletkarjenja, je premier blatenja, je obtoževanje brez dokazov (kučanov klan), skratka taka ena grda, grda spletka, tako jo vidim ane.

    Predtavljajte si, da lačenemu narodu en Član pokrade 1.000. 000 ojrov? In dokaz pa je izjava JJ, da nima pojma o depeši, o Bavčarjih, o Ček v uti in ….

    In kako so nas založene interpolove depeše in skrivač Kahel potolažili, da niso kradli? Z skrajno sumljivim obnašanjem?

    A hinavec Virant bo sedaj ovca, ki jo je povrgel volk? Kako naivno. Tudi Pahor bo kmalu ostal sam s svojo “mehko retoriko”. A Virant misli še naprej lagati, le da “sa stilom mekane rakije”.

    SDS brez JJ je kot D brez SS.

    Zbor za republiko je leglo zla. Pa to ni radikalno mnenje. Radikalci so v tem vampirskem zboru. Lordi manipulacij. Njihov problem pa je, da so ljudje vedno bolj bistri.

    Obama je slabši na čelu ZDA, čudno, Obama bo lepše opral Busheve vojne zločine, bolj verodostojno.
    Pa še spet bodo črn je in vodi ZDA v črnih časih, kako prikladno.

    Rupel lord iraških trupel. Pahor je očitno izsiljevan ali pa debilen, ko se tako lepo po janševih sapah nagiba.

    Sicer se pa govori, da se ustanavlja še ena ” leva stranka :) “, ker ko bodo bežali iz SD, vse ne bo šlo k Zares in LDS in … mogoče bosta ideologa Žižek in Godina ;)

    Šala, da ne bodo spet kakšnem gibanju vlamljali v bivališča, ko bo metulčkar zetu omogočal “zmerne volilce”.

    Simič je pa res boter vseh čudežnih virantov.

    Ja, Pahorja imajo na vrvici, naroda pa ne, in to jih bega, ker ni tako izzi.

    A na ljubljansko, da se širi teritorij, na Brdu pri Jambrekovem klanu, ki ga strašno motijo predsedniki, ki tam pri njh uporabljajo brunarico.

    Zbor za republiko, ugledni?, sami propadli liki, moralno in etično dno.

    Napaka, Pahor ni dopustil, narod ni dopustil je točno, tega gojenja nekega političnega zvezdništa je nepreklicno konec, dobrodošli na Zemlji.

    Zver je tako perspektiven kot Rupel.

  8. domen pravi:

    medek ti bi se pa lahko naucil smiselno povezovat stavke in se drzat rdece niti svojih misli. Tole skropucalo dvomim da bo kdo z veseljem bral.

  9. unexpected pravi:

    medek pravi:
    6. december, 2008 ob 0:46

    kul, malce nepovezano sicer - gre morda za izliv misli pred spanjem po petkovem žuru :) :) :) ???

    ..drugače pa kul komentar…

  10. Carlos Contreras pravi:

    Me pa prav zanima, kaj bi se res zgodilo z SDS, ako bi naš Janšek odpotoval, recimo za pet let ali pa za veke vekov.

  11. unexpected pravi:

    Carlos Contreras

    …prav nič se ne bi zgodilo… rumeno plava garda bi njihovo “ikono” ga še vedno prikazovala kako hodi na triglav, kako se rokuje z bushem, kako se uči (pomisli na sliko iz časa tita ko se ostali otroci igrajo - tito pa pridno bere), na njihov page bi prišli kakšni stari posnetki tik pred osamosvojitveno vojno.. itd. itd. — vse da bi prekrili da jih je janca zapustil… (nekaj podobnega kar se dogaja s kubo) :) :) :) :)

  12. Carlos Contreras pravi:

    “Big Brother - in whose person the functions of military commander-in-chief, political leader and religious figure are combined and integrated - is infallible and all-powerful. Compared to him, the average person (the human individual) is absolutely powerless, even nonexistent. Every success, every achievement, every victory, every scientific discovery, all knowledge, all wisdom, all happiness, all virtue, are held to issue directly from Big Brother’s leadership and inspiration. Despite the fact that Big Brother is always watching everyone, nobody has ever seen him. Strictly speaking, Big Brother does not exist and thus can be “replaced” at any time. The personality and image of Big Brother is a merely a composite of several unusually ambitious and charismatic people. He is a silent pair of eyes, an inscrutable face on billboards, televisions, and computer screens. We may reasonably be sure he will never die, and there is already considerable uncertainty among his many biographers as to when he was born. Big Brother is the spectacular guise in which the ruling class chooses to exhibit itself to the world. His function is to act as a literal focusing point for love, fear, and reverence — emotions which are more easily felt toward an individual than toward an organization.”

  13. Carlos Contreras pravi:

    Nekaj temu sličnega, ka-li?

  14. unexpected pravi:

    Carlos

    :) :) “As long as there is society to be ruled, Big Brother will always be in office.”

  15. kricert pravi:

    Virantova edina kvaliteta je priljubljenost, zato ga tudi SDS potiska naprej. Gre za isto vsebino ovito v okrašen papirček.

  16. Mirjana pravi:

    G. Virant načeloma verjame vsem,…in iz te vere je rodil zakon o privatnih detektivih (ter s tem zapolnil sodišča zaradi spornih postopkov le teh)..seveda ni med “žrtvami” niti enega funkcionarja, visokega uradnika…Ruplovo šopingiranje med delovnim časom ni sporno…ima “drseč, ..elastičen” urnik…če pa mamca iz fabrike med bolniško okoplje svoj vrtek,..pa se obravnava kot kriminalka z vsemi posledici p”prijaznega” Virantovega zakona.
    G. Virant je atko zakona o lustraciji stroke v javnem sektorju.
    .

  17. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    DOL Z GNILIMI BIROKRATI !

  18. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    @lecner da ga je, Viranta, poklical po telefonu ? _ _ _ _ _ _ noh, ja, SAJ !_ _ _

  19. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    ej, Denis, za kuga pa imaš tisto ščipalko ?… a morbit za to, da se ti ta nobl reklc ne umaže, ko (ga) pričneš pedalirat z “underground”ALANOM FORDOM ?… … (rofl) !

    http://it.youtube.com/watch?v=5IaVXP8V9v0

  20. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    hej, Virant, jaz sem prepričan, da so ljudje/politiki/državni uslužbenci - večina njih - iz sLOVEnije BARABE, pa ZARADI TEGA ZAVEDANJA nisem čisto nič nesrečen !! _ _ _ “contradictio in adiecto” ? _ _ _ _ _ _

  21. Denis Sarkić pravi:

    Ščipalka drži mikrofon.

  22. bullock1 pravi:

    carlos contreras in unexpected - včasih je bil vajin komentar eden boljših, zdaj mi pa delujeta, kakor v nebo vpijajoča revčka, ki sta spoznala, da gre njuno upanje po zlu. Škoda.

  23. tiib pravi:

    No, sem vesel, da je pripomba o rokovanju obrodila sadove..

    Tale Virant je sumljiv tip. Vsaj toliko kot Pahor. Bolj kot ga poslušaš manj veš čigav je. ;-))
    Ne dvomim v njegove sposobnosti ampak tisto malikovanje JJ je precej odveč za razgledanega človeka.

    Meni je že vse skupaj zares smešno.. JJ imajo za zemeljskega boga, ker si nihče ne upa povedati, da je “cesar nag”.

    Če mene vprašate zakaj je šel v Zbor za republiko namesto v SDS. Zato, ker dobro ve, kaj čaka stranko. Čakajo jo viharji.

  24. bullock1 pravi:

    In še nekaj. Če bi JJ šel, bi seveda bila kriza v SDS, prav tako bi bilo, če bi šel Pahor, prav tako, če bi šel Golobič, prav tako, če bi šel Erjavec….In verjetno bi se samo SDS in SD lahko pobrala. Kdo pa bi lahko zamenjal Golobiča? Franci Kek (eno propadlo stranko ima že za seboj), Majda Širca ali morda Cveta Zalokar Oražem. Ni šans.

  25. bullock1 pravi:

    Tiib, kdo to nihče? A misliš tiste, ki so z njim. Zakaj bi morali govoriti, da je cesar nag, če pa ni. A zato, da bi ustregli tebi in podobno mislečim. Nisem se še slišalo, da bi v SD, kljub potezam, ki jih je BB zadnje časa naredil, recimo Lukšić ali pa Vlačić izjavila, da je BB “gol”.

  26. unexpected pravi:

    bullock1 pravi:
    6. december, 2008 ob 13:18

    “In še nekaj. Če bi JJ šel, bi seveda bila kriza v SDS, prav tako bi bilo, če bi šel Pahor, prav tako, če bi šel Golobič, prav tako, če bi šel Erjavec….In verjetno bi se samo SDS in SD lahko pobrala. Kdo pa bi lahko zamenjal Golobiča? Franci Kek (eno propadlo stranko ima že za seboj), Majda Širca ali morda Cveta Zalokar Oražem. Ni šans.”

    od kje ti ideja da bi se sds in sd lahko pobrala, ostali pa ne? sodiš le po številčnosti? saj nikoli ne veš kakšno bi bilo razmerje…?

    aha.. sodiš morda po karizmatičnosti voditelja..? tu pa ti dam kar prav - glede na to da janca je izredno karizmaticen politik (spomni se uvoda v zaslišanje majdi širca: tanko govori z enako intonacijo kot njegov duhovni vodja) in njegov duh penetrira v vse pore njegovih volilcev se kakšen resnejši razpad v sds ne more pripetiti — saj so povezani na višjem nivoju… :) :)

  27. bullock1 pravi:

    Tiib, kdo to nihče? A misliš tiste, ki so z njim. Zakaj bi morali govoriti, da je cesar nag, če pa ni. A zato, da bi ustregli tebi in podobno mislečim. Ni se še slišalo, da bi v SD, kljub potezam, ki jih je BB zadnje časa naredil, recimo Lukšić ali pa Vlačić izjavila, da je BB “gol”.

  28. bullock1 pravi:

    Enexpected, JJ je karizmatični voditelj in določen del ljudstva mu zaupa brez penetriranja njegovega duha v svoje pore. Pisarjenje o višjih sferah - daj no, to je samo prodajanje megle.

  29. unexpected pravi:

    bullock1

    ..torej z drugimi besedami pridobivanje volilcev kot tudi enako mislečih plavo rumeno obarvanih - le to zaradi karizme jj ne temelji na razumu le teh temveč ga lahko primerjamo z ovčjerejo moderne dobe + ovce se začnejo spreminjati v gospodarja njihovega uma — so med seboj duhovno povezane ter nenadjebljive (z izjemo gospodarja ki ima to ekskluzivno pravico)…

    … morda pa bi woody allen lahko posnel kakšen “horror” na to temo - tako, v stilu 80 - ih…

  30. unexpected pravi:

    # bullock1 pravi:
    6. december, 2008 ob 14:03

    “Enexpected, JJ je karizmatični voditelj in določen del ljudstva mu zaupa brez penetriranja njegovega duha v svoje pore. Pisarjenje o višjih sferah - daj no, to je samo prodajanje megle.”

    dragi moj bullock1, potem pa mi obrazloži govor tanka na spodnjem linku ki je popolnoma enak govoru jance… je morda tanko doma vadil pred ogledalom?

    http://www.vest.si/2008/11/18/sds-ovi-zaslisevalci/

  31. bullock1 pravi:

    unexpected,

    SDS ima poleg JJ tudi svoj program. Res pa je, da večina ljudi niti ne pozna programa, ampak se odločajo zaradi različnih vzrokov in eden od teh je tudi njemu všečnost voditelja stranke. A misliš, da volilce na ta račun druge stranke niso dobile? Recimo SD? Sicer so pa plavo rumeni tudi Švedi.

  32. bullock1 pravi:

    Tanko je daleč od JJ. Pri JJ razumem njegov način komuniciranja, ker je več ali manj napaden osebno in velikokrat (v glavnem vedno) tudi na žaljiv način. Ne strinjam pa se s Tankovim in Grimsovim načinom komuniciranja. Jima ni potrebno.

  33. unexpected pravi:

    bullock1 pravi:
    6. december, 2008 ob 14:20

    ..vse ok in prav, vendar mi nisi odgovoril na vprašanje.. da ti pomagam:

    kje iskati vzroke govora tanka v uvodu zaslišanja majdi širca? (podal sem odgovore da ti bo lažje)

    a) penetracija duha jj v tanka in ostale simpatizerje “švedov” (kot jih rad imenuješ) :))

    b) tanko je pridno vadil pred ogledalom

    c) tanko je pridno vadil, janca ga je pri vsaki napaki “po prstih”

    d) janca se je preoblekel v tanka

    e) posnetek je sinhroniziran - v obdelavi videa so dodali jancev glas

    kako si se odločil?

  34. unexpected pravi:

    bullock1 pravi:
    6. december, 2008 ob 14:26

    “Ne strinjam pa se s Tankovim in Grimsovim načinom komuniciranja. Jima ni potrebno.”

    res je ni jima potrebno — vendar na svoj nekulturen in sovražen način odbijata potencialne volilce sds…

  35. bullock1 pravi:

    Ko smo že pri tem, tudi M. Širci ne more biti v ponos njen članek v predvolilnem cajtngu Zaresa. Še posebej ne sedaj - kot kulturni ministrici.

  36. unexpected pravi:

    bullock1 pravi:
    6. december, 2008 ob 14:41

    strinjam

  37. unexpected pravi:

    sicer mi je pa za vse skupaj že malo vseeno… pa j.be se mi ej za tole politično dogajanje…

    zadnje čase so mi všeč bejbe z velikimi belimi joški… (prej sem imel rajši bolj drobne)

    lep pozdrav vsem tako levim kot desnim in veliko sreče…

  38. bullock1 pravi:

    Dober ulov, pa se le še kaj oglasi.

  39. unexpected pravi:

    :) se oglasim brez skrbi

  40. duševni pastir pravi:

    super intervju !

  41. ervinator pravi:

    No, rumeno-plave bi lahko imenovali tudi Evropejce, saj je ta barvna kombinacija še najbolj opazna v simbolih EU. Sicer pa, kdor se tako rad poigrava s simboli, še posebej v Zaresu, naj se zamisli ob dejstvu, da se haiderjevci združujejo pod oranžno.

  42. Simona Rebolj pravi:

    Je oddaja Denis Pokora torej namenjena intervjuvanju person izključno s političnega parketa?

    Sicer pa okej intervju.

  43. Valter Hudovernik pravi:

    Gregor Virant deluje zelo nesamozavestno, negotovo in na momente celo prestraseno, ker ve, da bo slej kot prej trescil (politicno) ob Janso, ki je absolutist.

  44. Izmet Fekali pravi:

    @Simona Rebolj

    Denis si (brihtno) izbira goste iz družbe, v kateri se giblje in jo najbolje pozna. Ergo da, njegova oddaja je oddaja političnega parketa.

  45. tiib pravi:

    Hja, Bullock.. Počasi prihaja obdobje, ko bo potrebno s stranko SDS nekaj ukreniti, se ti ne zdi. Vse kaže, da JJ-jevo “mlatenje s sekiro” vse naokrog (razen po svojih, seveda) pri volilcih ne vžge več.
    Res je, da je JJ SDS spravil do oblasti. Res pa je tudi, da jo je spravil z oblasti. Torej..? Je cesar oblečen ali nag, no vsaj do pasu nag, da ne bo Urška huda?

    Na čelu SDS-a bi se moral pojaviti mnogo zmernejši politik kot sta Zver ali Virant, postaviti največje kričače (Tanko, Jerovšek itd..) v stranki malo bolj v ozadje in stranko prečistiti nesnage, ki se je bohotila v senci, ki jo je ustvarjalo JJ-jevo načelo “če si naš si pošten in dober pa čeprav si v resnici baraba”.

  46. Tibor Jablonsky pravi:

    Si pa brihtna simonca, da si to pogruntala. Bogami.

  47. yeyowhite pravi:

    lol @ medek

    tolk kozlarij k si jih ti uspel spacat v en post, jih ponavad ne vidis v enem tednu

  48. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    Ščipalka drži mikrofon……

    nazdej -kakšen banalen, “poceni”, predvidljiv & lakoničen odgovor !… :-(

    a za kakšen alanfordovski sarkazem ni bilo “cajta” ?… ;-))

  49. Denis Sarkić pravi:

    No pa začnimo. Na Vesti smo pred mojo oddajo kupili dva daljinska mikrofona - muhci, ki se pripneta gostu na 15 cm od ust, ker pa so tiste originalne ščipalke zelo nepredvidljiva stvar, se je našim Vestnim TOZD-ovcem ena izmed njih izmuznila in je nikjer ni več spregled. Zato smo stvar naredili zopet uporabno šele, ko smo začeli uporabljati rumeno ščipalko za obešanje perila. Ta je sedaj tako opazna in seveda, ker jih imamo še na pretek, se nikakor noče in noče zgubiti. Zaradi nje moram nositi suknjiče, ker se rumenka najraje pripenja prav nanje in glej ga zlomka, vsak moj gost me vedno vpraša, če bi tudi sami lahko imeli takšno - barvno seveda. Jebemti ščipalko, kdo je zgubil tisto originalno, j….. vas kokoš!!!

    A bo zdaj mir?

  50. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    AJAJAJAJAJ, Denis, si falu poanto, si zgrešu “provokacijo” ! … :-(

    namreč, tista ščipalka je čisto O.K., reklc pa še bolj !! … ;-)

    no, pa dajmo končno raje reči še kekšno o Virantu _ _ _ kar je bil pa itak, moj osnovni namen !…;-))

    alzo, grem še nekaj napisat (o) Virantu… ampak kar precej na oni drugi link, raje, da se ne bi/bomo “podvajali” !… ;

    štima ?

  51. Simona Rebolj pravi:

    @Izmet:
    Ja, to je brihtno in najbolje, se strinjam. Ima pa stranski učinek. Po nekaj oddajah se vzbudi apetit, da bi na podoben način pred podobno pokoro na stolu intervjuvanca videli še kakšne persone z drugih področij. Mogoče še ena oddaja X Pokora?!

    @Tibor Jablonsky:
    To ni bil izkaz brihtne pogruntavščine, ampak taktično zastavljen dobrohoten apel. Ti si pa vendar dovolj brihten, da bi to lahko pogruntal. (U)bogami.

  52. Valter Hudovernik pravi:

    Gregor Virant pravi, da ni clan stranke SDS.
    Zakaj pa je med druscino, na sliki, na internetni strani SDSa?

  53. Boštjan pravi:

    Denis, ti si najboljši novinar v Sloveniji!

  54. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    Boštjan, zaenkrat se s tabo povsem strinjam !!… ;-)

  55. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    Valter Hudovernuk : ehh, zakaj-zakaj ??… zato pač, da se v njihovi senci bolj kot ne sproščeno lahko “senči”, medtem ko, on (n)jih “za uzvrat”, oziroma, resnici na ljubo časovno/zaporedno obrnjeno, ergo precedenčno, malce de žbrego “posonči” s svojo domnevno čisto & kolikor toliko neomadeževano “personifikacijo” ! _ _ _ KAPIŠ ZDAJ kaj bolje glede njihove tele/tovrstne konglomerirane & marinirane kao sproščene igre e-senc, polsenc, itd.,ipd. ? _ _ _ _ _ _ ;-))

  56. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    pardon, errata corrige : Valter Hudovernik !

  57. contra pravi:

    Komentarji medkov in nekaterij so pod vsako kritiko. Res nespodobne in ne kažejo odraslosti dotičnih oseb!, zasluge nekaterih današnjih politikov so k sreči merljive na podlagi dogodkov in jih ne morete kar prevrednotiti za vaše dnevne potrebe. Žalostno!

  58. paginas swingers pravi:

    At this time I am going to do my breakfast, when having my breakfast coming again to read more news.

  59. Click In this article pravi:

    Hi everyone, it’s my first visit at this web site, and article is truly fruitful in favor of me, keep
    up posting these types of content.

  60. los mejores eventos bdsm de almería pravi:

    My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on a number of websites for about a year
    and am nervous about switching to another platform. I have heard
    fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can transfer
    all my wordpress content into it? Any help would be greatly appreciated!

  61. ventajas y desventajas de utilizar ourtime pravi:

    I was recommended this website by my cousin. I’m not sure whether this
    post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.
    You’re wonderful! Thanks!

  62. varför dejting är viktigt pravi:

    Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I’m going to come back
    once again since i have book marked it.
    Money and freedom is the best way to change,
    may you be rich and continue to help other people.

  63. reviews of the wildest kinky in laws scenes pravi:

    Excellent way of telling, and nice piece of writing
    to get data regarding my presentation topic, which i am going to
    present in institution of higher education.

Komentiraj