Wednesday 27. May 2026 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Pogodba s Patrio

9. september 2008 ob 10:44 | Vest |

Objavljamo protikorupcijsko klavzulo v pogodbi, ki sta jo sklenila in podpisala minister Karel Erjavec in direktor Rotisa Ivan Črnkovič.
V pogodbi se Patria niti ne omenja.

Read this document on Scribd: patria-pkk

Vest

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 61 x komentirano
  1. Faca pravi:

    Izvajalec pa je Rotis. Patria torej lahko “maže”:) Zvito:)

  2. Ljubiti resnico, častiti lepoto pravi:

    To ni pogodba s Patrio.

  3. lucko pravi:

    Sem rekel, da Golobic ni govoril na pamet. Niso se niti toliko zavarovali, da bi izvajalec zapisali Izvajalec… Grozljivka…

  4. zbik pravi:

    Počasi, počasi!

    Kar se meni zdi fascinantno ni klavzula niti njeno ozadje, ampak perverzno ospredje voluntarističnega trdoročja! Sinoči so v vladni koaliciji izsilili, da klavzula ne bo postala javna za potrebe seje državnega, nakar jo je spin-doctor Virant navrgel kot potpourri, da šarmira s svojo odprtostjo in transparenco.

  5. had pravi:

    LOOOL..

    a to se pri nas podpisuje.. minister ehjavec, a niste vi pravnik?

    busted :)

  6. medek pravi:

    Virant je hinavec prve vrste. ko termit

  7. tripppp pravi:

    ???????

    Vi rdečuhi zavajate, vse. Kot stari dobri Udbaši. laži, laži, sprenevedanja in sprenevedanja.
    Še protikorupcijsko klavzulo boste “skušali” prikazati kot nekaj “drugačnega”.

    Slovenija mora počistiti s takimi indoktiniranimi, ideološkimi lobotomiranci.
    Živela svoboda!

  8. mimoidoci pravi:

    Kahlu je potrebno prepovedati, da se še kdaj lahko podpiše pod karkoli kar presega voščilnico iz romanja na Brezje. Potrebno je še sprožiti postopek za odvzem njegove pravniške diplome (če je ni dobil v Požarevcu ali kaki eksotični deželi).

    Ivan pa, ker je tega kljukca branil, naj pa požre svoje besede in se opraviči.

  9. Dušan pravi:

    Mislim, da bi lahko pokazali več razumevanja za faze, skozi katere se trenutno prebijajo desničarji, potem ko so jim Finci razkrili pravo naravo njihovega Velikega vodje. Faze, ki jih lahko pričakujemo so: šok, zanikanje, krivda, izražanje čustev, sprejemanje odločitev, in na koncu (upam) »resnično« sprejemanje.

    tripppp, več si pa lahko prebereš tukaj -> http://www.ljudmila.org/sgs/comingout-starsi.htm

  10. JB pravi:

    jaz osebno upam, da erjavec te pogodbe ni prebral preden jo je podpisal, ker v nasprotnem primeru je večji filozof od golobiča (glede na to, da prevniku pa že ne more filozof pameti soliti)

  11. medek pravi:

    Kahel ima resen problem: sindrom letenja

  12. stane pravi:

    Ovce !
    Sledite črednemu nagonu in predvolilnim pravljicam
    Če ne želite delati še večje budale iz sebe poglejte dokaze in ne; mnenje, zdelo se mi je, finci že vejo (finsk aTV s ej emoral azaradi neresnic nekajkrat opravičit američanom op.p.) vem da je res samo nimam dokazov…
    To zadnje je izjavil pravnik in vodja protikorupcijske komisije in če je to za vas stroka in profesionalnost potem je marsikaj za vas stroka in profesionalnost
    Al pa kriteriji nisi isti za vse
    :)))
    Ne trdim in ne VEM kdo je kriv ali NI kriv
    Nimam za to niti enega oprijemljivega dokaza in zato si ne upam trdit
    TISTI pa, ki to počnete,tudi žalite nesamokritično druge največ in najprej govorite/pišete o sebi,
    VSI DRUGAČNI, VSI ENAKOPRAVNI

  13. alja pravi:

    A da ni dokazov? Kaj pa depeše? Trditve finskih preiskovalcev?

  14. BORAC pravi:

    Mislil sem, da so take pogodbe tajne. A kot kaže bi Cvikl storil vse, da zruši Janšo, tudi izdajal zaupne dokumente.
    Sistemska tehnika je bila slabši ponudnik, zato je posel izgubila. Pri tem ji niso pomagala razna lobiranja in podkupovanja vplivnih LDS-ovcev.
    Več sreče prihodnjič.

  15. alja pravi:

    Kako pa veš, da jih je Cvikl izdal? Ptička povedala?

  16. J. pravi:

    Sami pravniki med komentarji :). Naj nekdo stopi do dr. Udeta, na katerega se je Erjavec skliceval med soočenjem na POP TV in ga povpraša za mnenje. Izjasnijo naj se pravni strokovnjaki, ne pa random komentatorji, politikanti z dokončano pravno fakulteto ali filozofi.

  17. BORAC pravi:

    Alja,
    eno so depeše in trditve. Nekaj drugega dokazi.
    Ko so aretirali Penka, na podlagi utemeljenih sumov, kako se sestaja z glavnim osumljencem gradbene afere, je bilo tvoje stališče drugačno.
    Sicer pa ne bi bilo dobro, da bi v tej državi sodili novinarji.
    Zato imamo sodnike!

  18. konec pravi:

    Tako ali drugače, bo ta zgodba pomagala JJ.
    1. Če zgubi na volitvah in se bo drugo leto izkazalo , da je bil finski novinar (upam, da se bo JJ posvetoval z Američani, ki so finske novinarje že večkrat postavili na kolena, ker so zelo lepo dokazali, kakšni ne-profesionalci so) popolnoma izigran s strani slovenskih udbašev, bo moral plačati odškodnino in se opravičiti (z razliko od slovenskih udbašev in podgan , ki so jih aparati po aferah spretno izginili - sramotni Rop, če se ne motim celo kandidira za SD).
    2. Lahko mu celo pomaga zmagati, ampak to je odvisno od demokratične zrelosti volivcev (komunistična propaganda je zgodovinsko zelo učinkovita pač), da spregledajo “kučanov konstrukt ” za te volitve, z malo napakico (uporabljal je že stare prevečkrat rabljene in zdresirane igralce)

    leto volitev, leto podgan pač.

  19. Tim pravi:

    Jao kakšni nesmiselni komentarji, pa še novica z zlaganim naslovom!

    1. Kakršnakoli protikorupcijska klavzula je bonus, kaj šele, če je sploh ne bi bilo??

    2. Omenjena pogodba je pogodba med POSREDNIKOM in DRŽAVO RS, Patria v tem delu ne nastopa kot stranka, zato tudi ni potrebe, da se jo kjerkoli omenja! Če grem npr. kupit parcelo, sklenem pogodbo
    tako z nepremičninskim posrednikom kot tudi s primarnim lastnikom parcele, kar sta 2 različni pogodbi!
    Pa še primer zastopništva (čeprav to na listini ni omenjeno): Če sklenem pogodbo z Mercatorjem, da
    bom od njih vsak dan kupil gajbo Laškega piva in se v to vključi protipodkupovalna klavzula v korist ene
    ali obeh strank, navadno ne bom zahteval ničnosti, če me bo podkupil Šrot. Sicer je boljša klavzula
    za rezveljavitev v primeru podkupovanja s strani kogarkoli, vendar dokler ni objavljena pogodba,
    ki sta jo podpisala Erjavec in Wiitakorpi, ne vidim drugega razloga pri objave te novice, kot je
    delanje zmede in predvolilnih dvomov s pompoznimi in netočnimi novicami.
    O pravni banalnosti razveljavitve v primeru samega ’suma podkupavanja’ po Golobiču pa nima smisla zgubljati besed.

    3. Protikorupcijsko klavzulo PRAVE pogodbe med Patrio in RS sta ‘požegnala’ tako
    dr. Ude (SD), kot tudi dr. Pirnat (dekan PF), ki sta tudi omenila primer, kako tako
    pogodbo razlagati v dvomu, če bi bila napisana le v korist ene stranke. Razen če
    ima novopečeni filozof Golobič boljše reference?

  20. BORAC pravi:

    Medek,
    zelo pobalinsko je, da se norčuješ iz Erjavčeve govorne napake. Misliš, da si duhovit?
    Kako bi se počutil ti ali tvoji otroci, če bi se kdo na tak način norčeval iz njih?
    In zakaj miliš, da ti lahko to počneš?
    Povej!

  21. konec pravi:

    BORAC, zares stalinisti so predlagali “anti-korupcijsko klavzulo” v smislu, “če je posel naš, ni korupcije, če pa ni, je treba preverjat kajti naj velja “samo sum”, ki pa je ustvarjen s strani udbomedijev.

  22. BORAC pravi:

    Alja,
    imam dokumente, ki to potrjujejo. Dokumentov jasno ne bom pokazal, vira ne bom izdal. A logičen sklep vodi do Cvikla!

  23. alja pravi:

    No, če si se s tem mislil norčevati iz YLE: Oni bodo dokumente pokazali, takoj ko se začne preiskava. Takrat se bo Janša peljal…can’t wait!

  24. BORAC pravi:

    @Konec,
    pogodbe nisi videl in je tudi ne moreš komentirati. Raje poglej dejstva. LDS, Zares in SD obtožujejo Janšo, kar prejemanja podkupnine. Pa nimako nobenega dokaza. Vse samo neki posredni indici. Kot v času cerkvene inkvizicije ali islamske milice v Iranu.

  25. mimoidoci pravi:

    @Tim
    A tisto “PRAVO” pogodbo ste zdej naredl? Pri vseh drugih zajebih, je to še najmanj kar se da sproducirat :)

  26. Nikolovski pravi:

    jap, kje piše patria?

  27. Faca pravi:

    Samo so pa carji. Veliki Brat ve za vsak korak Slovencev, nastopajočih v prispevku finske televizije. Grem stavit, da jim sledijo/prisluškujejo. Kos, Cvikl & Co. obrnite se kdaj pa kdaj na ulici:)

    Uf, tole bo še napeto. Ko kak triler:)

  28. JB pravi:

    @BORAC
    Ti si res težki model, ugotavljaš namreč, da opozicija meče polena pod noge poziciji in manipulira z objavljenimi informacijami. Ja pa saj to je natanko to, kar je delal JJ ves čas ko je bil v opoziciji. Na nek sprevržen način bi lahko celo dejal, da je to za politiko normalno. Glede arefe pa sledeče. Transakcija v višini 21 mio eur je bila izsledena in evidentirana iz patrije preko riedla do wolfa. Mene boli kurac če je wolf madržavljan rusije al pa slovenije, dejstvo je, da na fakturi piše: storitev v zvezi s posredovanjem pri dobavi oklepnikov slovenski vladi. In za to je skasiral 8 mio. Tudi če denar ni šel naprej je še vedno sporno tovrstno delovanje. Pizda imamo posrednika rotis, še neke nove posrednike wolf & co., protikorupcijsko klavzulo, ki to ni, zdej mi pa reč, da so ta dejstva v korist tebi kot davkoplačevalcu…. Je pa žalostno, da bo jj iz tega izšel kot zmagovalec, ker je pač prekaljeni maček, ki ve kako se dela politika

  29. tomaž pravi:

    buhuhu……..JJ niti ni zanikal, da je šlo za podkupovanje. Izjavil je celo: ” To je stvar, ki je nedokazljiva!”

    Točno tako. Ker so vse delali preko tretjih oseb- pravih krivcev ne bodo nikoli kaznovali, ker kriminalisti JJ podkupovanja ne bodo mogli dokazati (čeprav bodo vedeli da je to res).

    Pravkar ponovno poslušam nostalgije JJ izpred 20 let, ko je bil zaradi zelenega flomastra obsojen pred vojaškim sodiščem- JJ kakšna primerjava je to??? JJ nima pojma kako bi se prikupil in izmazal iz godlje.

    Sprenevedanje, da pri nas sodeluje vlada RS in organi pregona, so presegli že vse meje. Sedaj bodo v policiji našli nekega grešnega kozla, ki niti ne ve kaj je moral početi po navodilih iz vrha MNZ-ja, in ga obsodili nesposobnosti. Eno leto so vlada in ”partnerji” potrebovali, da so uspešno zakrili vse sledi denarnih transakcij, ki so nastale z podkupovanjem- zato so ”morali založiti” dokumente finske kriminalistične policije.

    Yle še ne sme pokazati dokazov, ker bi s tem ogrozili nadaljno preiskavo v primeru Patria. Ko bo preiskava šla proti koncu, jih bodo najprej predstavili finski kriminalisti. Do tedaj pa je obvezna molčečnost v interesu preiskave!!!!!

    Izsiljevanje dokazov, tožbe nacionalnih televizij in vseh nasprotnikov, ter diplomatske note s strani vlade RS, kažejo le na primitivno obnašanje koalicije, ki si s podobo mučenikov nabira volilne glasove.

    Novinarji pa sprašujejo vpletene v afero Patria če so krivi- ja kateri krivec je pa že kdaj priznal kaznivo dejanje, sploh pa v javnosti še predenj je do sojenja prišlo?!?!?!?!? To bi politični samomor…..

    Virant je pa itak prepotentni zahrbtnež, ki je z novim plačnim sistemom nategnil uslužbence javne uprave!!!

  30. lucko pravi:

    Za tiste, ki mislite, da so ti domumenti lansirani iz opozicije poglejte zadnje soocenje kako je Virant nesel voditeljici to protikorupsisko klavzulo… Tocno zakaj pa res ne vem.

    Zanimivo pa je, da klavzule niso hoteli narediti javne za poslance in so glasovali proti, Virant pa ni imel problema stvari predati novinarjem…

  31. konec pravi:

    lucko, ker pač poteka volilna kampanja in mediji so popolnoma v tem. Ta je tipična politična-medijska afera.

  32. lucko pravi:

    Aha, toraj je vazno, da berejo klavzulo iz medijev namesto, da bi jo danes prejeli kot gradivo za sejo??????? Prosim razlozi mi to. Zakaj? Zaradi ponizevanja ali zato ker je to predlagala opozicija? Morda oboje?

  33. BORAC pravi:

    JB,
    nekaj pojmov bova morala razčistiti.
    Kupim gajbo laškega piva, posrednik je Mercator, ki za to pokasira provizijo ali maržo. Ali gre za primer korupcije? Če vprašaš Zgago in Cvikla da!
    Vsak dan se v trgovini dogajajo taki dogodki.
    Greva na oklepnike. Na javni razpis se je lahko prijavil kdor je hotel. Patriine oklepnike je, verjetno nisem videl razpisa, ponudil Rotis. In ker je bil Rotis ugodnejši ponudnik kot ST je uspel. Si dojel?
    In kje so tu podkupnine? Jih ni. To so si izmislili poraženci ST, ker so imeli pismo o nameri, da bodo Slovenski vojski prodali - in s tem oškodovali davkoplačevalce - oklepnike.

  34. lucko pravi:

    Ce bi Merkator ali Lasko tebi placala, da kupis Lasko je to podkupnina in ne provizija… Posebaj ce nebi razpolagal s svojim denarjem…

  35. Ars Ignis pravi:

    BORAC pravi:
    9. september, 2008 ob 12:34

    Mislil sem, da so take pogodbe tajne. A kot kaže bi Cvikl storil vse, da zruši Janšo, tudi izdajal zaupne dokumente.

    #################

    Strinjam se 110%. Ne vem zakaj tistega, ki je ta tajni dokument spravil v javnost, naši kriminalisti še niso zaprli zaradi izdaje države skrivnosti!

  36. konec pravi:

    BORAC ,
    tvoji posti so nadvse zanimivi.
    Hvala!

  37. JB pravi:

    @BORAC
    to kako ti pivo kupuješ, za svoj denar mene ne zanima. Če rad posluješ preko posrednikov, ti lahko pivo prodam še z malo marže tudi sam. Glede oklepnikov pa še enkrat - reci temu podkupnina, provizija, anomalija, neracionalna poraba, napaka uradnika - 21 mio eur je bilo iz patrije nakazano riedlu in 8 mio eur wolfu za storitev svetovanja za dobavo oklepnikov slo vladi. Torej bi rs za isti posel plačala zagotovo vsaj 8 mio manj (ker vemo namen) oz. 21 mio (če bi bil jasen namen nakazila patria - riedel) + marža posrednika rotisa. Skratka ta posel je zame kot davkoplačevalca slab.

  38. lucko pravi:

    Drugace pa ce govorimo samo o nespornih podatkih. Posel je Patrija, Rotis, Ministerstvo za obrambo. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

    WW, katerega depesa omenja da je od Patrije dobil denar ni povezan z nobenim od nastetih to vsaj zanikajo. Najvec kar prizna je da se je videl z enim na bencinski. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

    Denar WW ni vsega obdrzal, ampak ga je nakazal naprej. Tudi to ni sporno. Sporni so samo zneski, saj se navaja razlicne, a verjemimo tistim v objavljeni depesi, saj ni bila zanikana. Prav tako Slovenija ni kupila nobenih tovornjakov od Patrije kot navaja nakazilo. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

    Finci trdijo, da preiskujejo posel s Slovenijo. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

    Finci vrjetno niso podkupili sami sebe za posel s Slovenijo. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

    WW je slovenski drzavljan. Se strinjamo? Ce ne zakaj ne…

  39. lucko pravi:

    Sklepi, ki iz teh dejstev sledijo?

    1. WW je preiskovanec in je slovenski drzavljan. JJ je brez dvoma lagal.
    2. Ce je WW dobil to vsoto za pordajo kamjonov na osnovi pogovora na bencinski crpalki je nekaj narobe, saj kamjonov nismo dobili in bi jih morali kupiti nevrjetno veliko, da bi nekaj njegovih sekund pomenilo toliksen zasluzek… Se bolj sporno pa je ker denarja ni obdrzal.
    3. Podkupiti samega sebe je neumno.
    4. WW ni zaposlen ne v Patriji, ne v Rotisu in ne na ministerstvu, toraj je njegova porvizija s tega pogleda sporna.

    Vrjetno se kaksen, a pustimo… Vidi se, da se je JJ vsaj enkrat zlagal, razlaga pa je povsem nesmiselna za vsakega ki si samo upa vprasati in nato pomisliti, kaj pa ce je morda res… No ampak ce tega ne zmores pac ne zmores…

  40. BORAC pravi:

    @JB,
    Patrie smo nabavili preko posrednikov, podkupili smo Janšo, da bo imel za pokojnino. A davkoplačevalci smo še vedno plačali manj kot za Valuke iz ST.
    Štima?
    Štima!

  41. BORAC pravi:

    @lucko,
    prepričal si me z dokazi in argumenti! Imaš prav.
    Z poglobljeno razpravo in predložitvijo doumentov si dokazal, da je Janša prejel nekaj milionov €, ki jih bo porabil za pokojnino in poroko z Urško.
    Čestitam ti za uspešno opravljeno delo.

  42. JB pravi:

    @BORAC
    govorim o patriji, tako, da ne vem kaj vpletaš valuke. Če želiš valuke potem povej, pa gremo od začetka do konca - ne potem ko ti zmanka v zvezi s patrijo.

  43. medek pravi:

    »Jaz tukaj ne morem dokazati, da sem nedolžen, ker ne vem, česa sem obtožen,«
    Janez Janša

    Vsega kar si zagrešil in to pelje samo globoko v pekel.

  44. J. pravi:

    @lucko: WW je kanadski državljan. V Kanadi ima prijavljeno stalno prebivališče in v dokumentih avstrijskega Interpola se ga omenja kot kanadskega državljana.

  45. alja pravi:

    Nima on celo 5 državljanstev?

  46. BORAC pravi:

    Lucko,
    nisva še končala. Zate imam nov primer.
    Leonardo Peklar je pred leti svetoval Telekomu in za to pokasiral okoli 200.000 €.
    Tvoja naloga je, da ugotoviš koliko od tega je šlo za podkupnine in ali je šlo zgolj za fiktivno svetovanje. Direktorja Telekoma je postavil Golobič.
    Bo šlo?

  47. JB pravi:

    @J.
    ww je kanadski državljan, ki je posel s patrijami podražil za 8 mio eur glede na istavljeno fakturo.

  48. Fonzi pravi:

    @BORAC et al.

    1. Pogodbe ne smejo biti tajne, če je za njih porabljen DAVOPLAČEVALSKI denar
    2. Pri poslih z DAVKPLAČEVALSKIM denarjem bi bilo potrebno posrednike, če so ti res potrebni (po mojem mnenju niso) izbirati z javnim razpisom in ne na podlagi prijateljskih zvez po sistemu - Mujo pola sebi, pola šarcu daje.
    3. Protikorupcijske klavzule so v mednarodnih poslovnih odnosih OBVEZEN del katerekoli pogodbe, ne samo prodaje orožja. Taka klavzula mora zajemati VSE udeležence posla, sicer je neučinkovita oziroma doseže ravno nasproten učinek (v stilu Poncija Pilata).

  49. lucko pravi:

    @J.
    WW je slovenski drzavljan. Je pa se drzavljan 4 drugih drzav med katerimi je tudi Kanada…

    @BORAC
    Jaz nisem rekel, da je JJ podkupjen. Na osnovi dokumentov lahko recemo samo da je podkupnina bila in da Slovenska policija ni 15 mesecev zadeve hotela raziskovati… Podtikas mi besede…

    Nihce ne zanika, da Slovenska policija ni 15 mesecev cakala ali si se odlocil, da ne bos vrjev Matetu?
    Nihce ni zanikal, da dokument, ki ga je objavil Dnevnik ni resnicen. Toraj podatkom v njem lahko vrjamemo. Toraj vsoti in da smo kupili kamijone za katere je WW dobil nekaj miljonov provizije ali pa posel ni cist. To je dejstvo…

  50. lucko pravi:

    @BORAC:
    Ne vem kaj ima tvoj novi primer zame veze z Patrijo? A ze vem, preusmerjanje pozornosti…

  51. ED pravi:

    V pogodbi med Mors in ROTISOM (z dne 9.12.2006) obstaja t.i. protikorupcijska klavzula (80. člen pogodbe), ki pa v NIČEMER ne zavezuje Patrie, pač pa le Rotis (ki se v pogodbi naslavlja kot ‘izvajalec’). Tj. pogodba se šteje niča le v primeru, če bi Rotis podkupoval, ne pa tudi v primeru, če bi podkupovala Patria. 81. člen pogodbe v pogodbi pa pravi takole: »Vsaka pogodbena stran lahko predlaga spremembe in dopolnitve te pogodbe, ki so veljavne le v pisni obliki, kot anket tej pogodbi.«

    In se postavi vprašanje, je Erjavec do zdaj vsaj predlagal podpis aneksa, ki bi kot ničen prepoznal posel tudi v primeru, če Patria (ali kdorkoli drug v tem poslu) podkupoval državne uradnike, ljudi iz vlade in politične stranke? Nak, Erjavec kaj takega do zdaj ni predlagal.

  52. J. pravi:

    @lucko: zakaj ga Interpolove depeše naslavljajo kot kanadskega državljana? Slovensko, avstrijsko in ostala nepomembna državljanstva s tem nimajo nič.

    @ED: si pravnik? Že zgoraj sem napisal, naj vest objavi mnenja dveh, treh kredibilnih pravnih strokovnjakov in dilema bo (morda) razrešena. Povprašajte Udeta (na katerega se je skliceval Erjavec), Prinata in še koga. Moje in tvoje mnenje o tej zadevi je nepomembno, ker v končni fazi o tem razsoja sodišče in ne javnost.

  53. lucko pravi:

    @J.
    Cakaj malo. Je drzavljan slovenije, samo njegovo drzavljanstov nima nic s tem??????????? A mislis resno ali se samo hecas? Zakaj navajajo Kanadsko drzavljanstvo? Jasno, saj se je rodil v Kandadi in je to njegovo prvo drzavljanstvo, ampak to ne pomeni, da ni drzavljan se 4 drugih drzav. A hoces reci, da je potemtakem Bajuk le Argentinec in da kljub slovneskemu drzavljanstvu ni Slovenski drzavljan? No dej ne delaj se norca iz nas…

  54. J. pravi:

    Rodil se je v Gradcu, ki je menda še v Avstriji in je bil tam tudi v leta 1939 (ko je bil rojen). Ni pomembno kaj misliš ti ali jaz, pomembno je kako ga naslavljajo za to pristojni organi.

  55. Fika pravi:

    Finska policija je v izjavi za tisk 19.8. napisala takole:

    The Helsinki District Court subjected to pre-trial detention in absentia one Austrian and one Slovenian businessman, who were involved in the Patria deal. Their interviews are currently being prepared in cooperation with the authorities of Austria and Slovenia.

  56. severnik pravi:

    se kar se tej vladi in njeni eliti se zgodi,so krivi drugi!!!?? Halo???? Orožje je švercal in prodajal in ga še naprej prodaja,zato pa ima nastavljene figure kot na šahovnici in jih prestavlja kot se nu zdi da je prav Tako lahko manipulira vsak bedak!! Zopet poceni prodane limance.samo da se zjoka.Narod če hoč boljše življenje pa na volitve in počistiti z obramboslovcem,ki zlorabja vse možne institucije v svojo osebno korist. Sram je elite lahko,da se tako na poceni način manipulira z ljudmi, Država ni njihova last. Zavedati se morate ,da dmokracija ni po meri enega človeka in ene stranke,če pa si predstavljate demokracijo tako pa hvale lepa za tako državo!!!! Demokratiča evropa vas verjetno zelo ceni i8n nič ne vidijo,kaj????!!

  57. lucko pravi:

    @J.
    OK potem mi pa ni jasno zakaj ga naslavljajo mediji Kanadcan s slovenskim drzavljanstvom, morda zaradi stalnega prebivalisca? Ampak slovenski drzavljan, ki ga preiskujejo je in pika. To je dejstvo.

  58. ED pravi:

    @ ovca J.:
    Za to, da prebereš in razumeš 80. in 81. člen pogodbe med Rotisom in Mors, ni potrebno biti pravnik. Zelo preprosto - pogodba je bila skenjena med naročnikom Mors in izvajalcem Rotis. In protikorupcijska klavzula ‘šteje’ ničnost le v primeru podkupovenja s strani Rotisa, Patria se NE OMENJA. Kot drugo, 81. člen pogodbe je več kot jasen: »Vsaka pogodbena stran lahko predlaga spremembe in dopolnitve te pogodbe, ki so veljavne le v pisni obliki, kot anket tej pogodbi.«

    In se postavi vprašanje, je Erjavec do zdaj vsaj predlagal podpis aneksa, ki bi kot ničen prepoznal posel tudi v primeru, če Patria (ali kdorkoli drug v tem poslu) podkupoval državne uradnike, ljudi iz vlade in politične stranke? Ne, ni. To glede 81. člena ni pravniško vprašanje, pač pa politično, oz. gledano skozi dioptrijo proračuna - davkoplačevalsko. Zakaj Erjavec ne zahteva aneksa, ki bi kot ničen prepoznal posel tudi v primeru, če Patria (ali kdorkoli drug v tem poslu) podkupoval državne uradnike, ljudi iz vlade in politične stranke? In zakaj Erajvec ne zahteva aneksa, ki bi posel razveljavil že, če bi obstajal samo (utemeljenega) sum o korupciji?

  59. Dušan pravi:

    Zdi se mi, da je za finsko policijo sum korupcije med Patrio in Janšo trenutno njihova najpomembnejša preiskava!!

    Latest news (http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/index_eng)

    19.08.2008 Investigation of armoured vehicle deal between Patria Vehicles Oy and the Republic of Slovenia
    10.07.2008 Pre-trial investigation of the armoured vehicle deal between Patria Vehicles Oy and Slovenia
    03.06.2008 Investigations into Patria deal with Egypt and Slovenia
    20.05.2008 One person placed in detention in Patria investigations
    14.05.2008 Suspicions of aggravated bribery in deals between Patria Vehicles and Slovenia

  60. medek pravi:

    Leban in mafija je bila že stara zgodba, mislim da so nekaj probavali v Ropovi vladi, pa jim menda trik ni uspel, zato je jasno zakaj so spet iste face zraven.

    Kaj pa pravi ofucana Sova?

  61. B.G. pravi:

    Sovi so padla očala na tla in nič ne vidi.

Komentiraj