Komentar - Vladimir
6. junij 2008 ob 14:45 | Vest |Zamenjava Janeza Markeša je žalostna zgodba, ker vem, kako se človek počuti in mu ni lahko. Po človeški plati ga torej razumem, po profesionalni plati pa nikakor ne. Mislim, da bi moral Markeš odstopiti sam, ne pa da se je pustil zamenjati in je na položaju vztrajal do konca pod firmo, da se bori za neke višje interese. Morda bo delovalo bogokletno, vendarle tu na nek način razumem Laščane. Laščani so kupili Delo za 100 milijonov evrov in so torej kupili medij, zaradi katerega imajo velike probleme, še več, Bošku Šrotu grozi celo zapor! Nekdo je očitno potisnil Boškota Šrota v konflikt z Janezom Janšo, s tem ogrozil njegove ekonomske interese in sedaj mu hoče urejati še uredniško politiko. Če tega spora med Janšo in Šrotom ne bi bilo, bi vsak uresničil svoje interese, eden ekonomske, drugi politične. Lastništvo Laščanom seveda ne daje pravice, da bi se vtikali v konkretno uredniško in novinarsko delo, ampak lastnik vendarle lahko določi generalno linijo časopisa. Laščanom pa seveda zamerim, da Markeša niso zamenjali po že zgodovinskem Vročem stolu, kjer je grobo zlorabil gostoljubje nacionalne televizije in prišel v tujo hišo obračunavat s tistim, ki mu je postavil ogledalo, zato je pokazal veliko stopnjo netolerantnosti in nekulturnosti do gostitelja. Prav Darijanu Koširju naj bi dejal, da gre zdaj na TV uničit Voduška. Ljubim izdajalce, sovražim izdajo.
Pa pustimo to ob strani, nenazadnje ima Markeš pravico, da spreminja svoja stališča. Sam nikoli nisem delal kompromisov. Če se moja gledanja na probleme niso ujemala z ekipo, v kateri sem delal, sem poiskal okolje, v katerem je bilo omogočeno profesionalno delo v skladu z mojimi lastnimi prepričanji in profesionalnimi kriteriji. Vendarle ne živimo v socializmu in vsak medij ima nekega lastnika, ki ima svoje poglede na zadeve, in če se razumemo OK, če ne se poslovimo kot prijatelji, ki pač gledajo na zadeve različno, nič tragičnega. Na to se bomo morali navaditi in v demokratičnem svetu se ve, da so nekateri mediji vsaj komentatorsko naklonjeni tej ali drugi politični liniji. To pa ne pomeni, da niso kredibilni, in da ne poročajo o dejstvih po obrtniških kriterijih. Gre za to, da je mogoče iz komentarjev razbrati takšno ali drugačno usmerjenost časopisa. To pa ne pomeni, da nek časopis ni kvaliteten, ampak ga pač kupujejo bralci, ki hočejo prebrati določeno stališče, in ki gledajo podobno na zadeve in želijo potrditev za svoja stališča. In če nočeš za nekoga delati, pač ne delaš in poiščeš svojo priložnost. Tako preprosto je to.
Vladimir Vodušek
(Opomba uredništva: Po hudih kritikah v komentarjih smo besedilo opremili z vejicami.)



6. junij, 2008 ob 15:04
Ne vem, ali je zmeden, ali je samo šizofrenik. Tako nepovezan je ta komentar, da sploh ne vem kaj hoče tale Vodušek. Ko že misliš, da veš, kaj hoče povedati v eni misli, te že preseneti z naslednjo, ki nima zveze s prejšnjo, ki je itak nelogična.
“Morda bo delovalo bogokletno vendarle tu na nek način razumem Laščane. Laščani so kupili Delo za 100 milijonov evrov in so torej kupili medij zaradi katerega imajo velike probleme, še več Bošku Šrotu grozi celo zapor. Nekdo je očitno potisnil Boškota Šrota v konflikt z Janezom Janšo in s tem ogrozil njegove ekonomske interese in sedaj mu hoče urejati še uredniško politiko.”
Kaj? On razume Laščane, ker imajo velike probleme, ker so v konfliktu z Janšo, ker imajo ogrožene ekonomske interese, ker hoče urejati uredniško politiko,..kdo hoče urejati uredniško politiko? Janša ali Šrot? Koga razume Vodušek, Janšo ali Šrota? Oziroma s kom se strinja Vodušek, kaj je tukaj fora?
Kaj ta sploh govori? A je ta sploh pismen?
6. junij, 2008 ob 15:05
Slovenci in Slovenke so na vsa vprašanja odgovorili
s presenetljivim rezultatom:
Janez Janša 85%
Ostali (ne)zemljani 15%
6. junij, 2008 ob 15:07
Nezemljani so na vsa vprašanja odgovorili
s presenetljivim rezultatom:
Janez Janša 90%
Ostala živa bitja 10%
6. junij, 2008 ob 15:08
Vsa živa bitja so odgovorila s preprepresenetljivim
rezultatom:
Janez Janša 107 %
6. junij, 2008 ob 15:12
VODUŠEK _SARKIČ
Kako si upaš Sarkič ,njega dati za komentatorja!
Upati ne v tem smislu ,da se bojimo ampak s tem človekom ponižuješ vse novinarje ,ki so ostali zvesti samo novinarstvu tale gospod pa je novinar SAM DOBRO VEŠ KOGA!!!!!
6. junij, 2008 ob 15:16
Tako enostavno je to zate, Vladimir. Meni se pa zdi, da je profesionalno delo tako, da novinar prepoznava ideološko barvo svojih očal, skozi katero gleda na svet. In da kljub temu poskuša biti objektiven in tega ne vnaša v pisanje ali vodenje oddaj. Posebno, če gre za nacionalno TV. Ko omenjaš gostoljubnost: Kako pa jo gostitelj kaže? Tako, da žali gosta, mu pripisuje nepreverjene stvari, mu zapira usta in grozi? Vroči stol? Voditelj za take oddaje bi, po mojem, moral biti zrel, strpen, moral bi znati povzeti izjave gostov brez nekakšnih namigovanj “rekla-kazala”, vnašanja svojih stališč” in brez vrednostnih sodb. In da ne porabi toliko časa zase in opominjanje gostov, naj bodo kratki. Od voditelja pričakujem tudi, da bi znal gladko govoriti.
Vladimir, kaj razmišljaš, boš dal sam odpoved, morda v bližnji prihodnosti?
6. junij, 2008 ob 15:34
Buuuh!!! A tako preposto je to???! In tako preprosto si nekateri predstavljajo smoter demokracije … tisti, ki lahko vodijo oddajo, ker so kompatibilni z nazori delovne skupine, ki obvladuje določen medij, čeprav ne ustrezajo skoraj nobenemu kriteriju, ki bi ga lahko označili za profesionalen profil televizijskega voditelja informativne pogovorne oddaje (kot je povzel komentator Nejo) na nacionalni televiziji, ki bi ji morala biti pojma profesionalizem in svetovnonazorski objektivizem ključni vodili!!! Tudi če je Markeš izjavil Koširju, da gre uničit Voduška v oddajo Vroči stol, ni panike! Kaj takega ne more uspeti itak nikomur! Voditelj oddaje se namreč uničuje kar sam, pred nami gledalci, a je neuničljiv, saj imamo vendar demokracijo, gospod Vodušek pa je očitno sodelavec ideološko kompatibilni delovni skupini. Tako preprosto je to!
6. junij, 2008 ob 15:38
heheh, Vladimir Vodušek, najbogatejši slovenski “novinar” in zgodoovinski vroči stol loool
Vodušek, mal avtorefleksije si naroči nekje, klovn
6. junij, 2008 ob 16:11
“Morda bo delovalo bogokletno vendarle tu na nek način razumem Laščane. Laščani so kupili Delo za 100 milijonov evrov in so torej kupili medij zaradi katerega imajo velike probleme, še več Bošku Šrotu grozi celo zapor. Nekdo je očitno potisnil Boškota Šrota v konflikt z Janezom Janšo in s tem ogrozil njegove ekonomske interese in sedaj mu hoče urejati še uredniško politiko.”
no za kvaziintelektualce razložim.
Morda bo delovalo bogokletno to, da reče da razume Laščane, ker so kupili delo za veliko vsoto denarja - pač je bil denar vržen proč, ker ima s tem delom samo težave….lahko gre sedaj še v zapor, ker je izzval konflikt, če pa nebi izzval konflikta pa bi bile obe strani zadovoljne. Kdo je pa izzval konflikt? Seveda ASK. Torej ASK je Šrotu naredila medvedjo uslugo, ne? Spravila ga je kot in sedaj mu grozi še zapor.
6. junij, 2008 ob 16:51
Malce me je strah za vest.si, ker je od začetka kr dobro kazalo. Sicer pa o vladimirju ne bi zgubljal besed, ker si ne zasluži mojega komentarja. Podobne oddaje (vroči stol) so obstajale v enopartijskih časih.
6. junij, 2008 ob 17:11
Čestitke vest.si z moje strani!!!!
Čim več različnih komentatorjev oz. gostov, ne glede na to s kje so in za koga so.
Kar se mene tiče s tem dokazujete svojo profesionalnost in se postavljate nad ostale medije.
6. junij, 2008 ob 17:27
Vodušek, upam da boš tako odločen in boš na jesen svojemu delodajalcu dal odpoved. Med tabo in Markešom je zelo malo razlik. Svaka ti čast v konvertitstvu. Čakam jesen.
6. junij, 2008 ob 17:33
Spoštovanje,
danes se pa moram s profesorjem Voduškom strinjat. Točno tako, kot pravi, se dela v zrelih kapitalističnih državah! Če si sposoben in ti kaj zelo ni všeč, pojdi drugam, zruši vodstvo, ali pa pojdi h konkurenci.
Markeš ni bil na tapeti v času vročega stola. Tisti vroči stol je bila prava kontaktna oddaja. Če je takrat kdo kaj zajebal je bil Vodušek. Pa tudi on ni. In tudi ni razloga zakaj bi takrat letela eden ali drugi.
Je pa verjetno Markešev libido zdaj na ivici kastracije. A bo postal komentator, ko je že bil “glavni in odgovorni urednik” ali bo šel naprej. Sicer je pa tako, kdor visoko leta tudi kdaj pa kdaj pristane, da napolni gorivo…
Vlado, dober komentar!
P
6. junij, 2008 ob 17:38
Kaj tako neumnega že dolgo nisem bral.
6. junij, 2008 ob 17:47
Kdo je to Marko Crnković???
6. junij, 2008 ob 17:48
Marko Crnkovič, kaj ne prebereš niti tvojih postov?
6. junij, 2008 ob 17:54
Sem kliknil na njegovo povezavo, pa me je vrglo na njegov blog + videl sem njegovo sliko, pa prmejdun, da še zmeri nimam pojma kdo je to Marko Crnković?
6. junij, 2008 ob 17:55
Bravo, Vodušek. Pravi mali manifest nenačelnosti.
Tvoj vdani baron Turing und Taxis.
6. junij, 2008 ob 18:06
Povratno svojilni zaimek, konec, povratno svojilni zaimek.
6. junij, 2008 ob 18:45
Oh, VV na vesti.si? Človek brez vesti na vesti. V svoji sveti preproščini je najbrž nasedel sarkiču in se dal na pladenj. Pa ne bi bilo treba; že dovolj trpimo, če po nesreči v ponedeljkih preklopimo na vroči stol. “Sam nikoli nisem delal kompromisov,” strumno izjavi. Bogme:kjer je več cvenka, tam najdemo Voduška.
Res je: človek ne zna tekoče govoriti slovensko, ampak nekjamomlja; ne zna ravnati z gosti v studiu in ne zna, kot vidimo zdaj, niti konsistentno povedati tisto, kar bi v resnici rad povedal.. Mu zmanjka. Koširjeva Manca, njegova profesorica, se najbrž vsakič križa, ko po pomoti naleti na kak donesek VV k slovenskemu novinarstvu. Ona že ve, zakaj mu ni dala dimplome. Višek lamentacije za Markešom pa je Voduškovo globokoumno spoznanje: “Nismo v socializmu, vsak medij ima nekega lastnika”.. Lahko bi nam ob tem še zaupal, čigav je on oz.kateremu lastniku služi VV. Njegov delodajalec je vendarle vsaj na deklarativni ravni še vedno javni servis, ki ga vsi plačujemo.
6. junij, 2008 ob 19:26
VV je pravo ogledalo slovenskega novinarstva. Človek brez hrbtenice, ki se spajdaši z vsako oblastjo. Smešno je le to, kako ga imajo naši pisuni v želodcu, odkar nam poveljuje JJ, a prej je bil pa kao OK.
6. junij, 2008 ob 20:06
Vodušek pajac, a kwa ta govori, nič, napleta tako kot ponavadi. Vroči stol pa je že ponarodela farsa, risanke po dnevniku.
Markeš se mi pa smili s svojimi tolupi. Mam “dolg” spomin.
6. junij, 2008 ob 20:13
Bravo Vid. Osebno se mi zdi komentar kr neki, je pa fino, da je na Vesti.
6. junij, 2008 ob 20:14
Bere s trotelbobna? Skupaj z vsemi napačno postavljenimi vejicami. Oh, Vladimir, Vladimir. A takrat bi morali zamenjati Markeša, ko je tebe osmešil pred RTV publiko? Klovn.
6. junij, 2008 ob 20:31
Vodušek je sicer bolj slabo pismen, a v samozaslepljenosti skoraj prekaša celo crnkovića. kar dva prilagodljiveža na kupu. res presežek, bravo vest.si. - naj se vidi socvetje slovenske medijske blamaže.
6. junij, 2008 ob 21:28
Se strinjam z vsemi, ki radi vidijo Voduška tukaj. Nekaj najlepšega je, ko pustiš človeku vso svobodo, da se pokaže v vsem svojem smradu…
6. junij, 2008 ob 21:59
opla, vas je pa razkuril levake Vodušek….
manjka samo še nekdo,ki bi ugotovil,da imamo v sloveniji pač 50% preveč novinarjev.ta ima moj glas
.a tisti Markešev monolog v Odmevih je kdo razumel..
6. junij, 2008 ob 22:01
Dragi VV,
po človeški plati te čisto dobro razumem, da je zdajle težko brati kritike o sebi, po profesionalni plati pa ne. Kaj hočeš s tem povedati, da je nekdo potisnil Boška (ne Boškota) Šrota v spor z JJ? Če ne bi bilo tega “nekoga”, bi bilo kot v pravljici. Eden bi uresničil ekonomske interese, drugi pa politične. Če bi še naprej vsak po svoje v miru “tajkunizirala”, bi bilo vse v redu? Ta tvoja izjava potrjuje dogovor na tistem znamenitem sestanku pri JJ . Pa bodo tvoji nadrejeni s tako izjavo zadovoljni? Po drugi strani, ali je “nekdo” tretji odgovoren za početje teh dveh ali je vsak sam? Ali grozi Bošku zapor zaradi “nekoga” ali zaradi njegovega lastnega ravnanja?
Laščanom zameriš, da niso zamenjali Markeša že po zgodovinskem Vročem stolu…..Kako stvari doživljaš? Da je bila tista oddaja tako pomembna, da je ZGODOVINSKA, oziroma, da si ti tako pomemben, da se zaradi tebe piše zgodovina…?Zdi se mi, da se ne znajdeš ravno dobro v takih situacijah, kot je bila takrat in v marsikateri drugi oddaji, potem pa reagiraš s kritiko, pripisuješ drugemu, kaj je rekel, delal, mislil in pri tem vnašaš sebe. Ko ti gost hoče pojasniti, da so to le tvoje predpostavke, mu jemlješ besedo, češ da ni časa, v resnici pa večkrat ščitiš sebe. Enkrat izmeri, koliko minut v tej uri tudi sicer porabiš za opozarjanje. Pa, oprosti, če ne bi jecljal, bi ostalo tudi več časa. Mene osebno tudi moti, ko večkrat uporabiš kakšne na “pol rumene zadeve” kot dejstva…
Jaz se tudi ne strinjam, da beremo časopis zato, da si potrjujemo svoje poglede, stališča….Joj, pa saj to vodi v enoumje, oprosti, v dvoumje. Berem zato, da vidim stvari osvetljene z različnih strani, da zvem kaj novega in resnicoljubnega…….In. zdi se mi, da ni Markeš tisti, ki menja svoja stališča. Morda bi bilo zate res boljše, če bi bil obrtnik.
6. junij, 2008 ob 23:17
V tekstu manjka precej vejic, mnoge so postavljene napačno. Dober lektor bi imel toliko dela, da bi bil tekst rdeč bolj kot partijska zastava ZK. Še pomniš, tovariš, svoje nekdanje bandero!?
Vsebina komentarja: zmedeno, balastno, voduškovo vodeno.
6. junij, 2008 ob 23:34
Kar zadeva napake v transkriptu, je verjetno treba opomniti Vest, da je znanje slovnice potrebno tudi za tako preprosto opravilo, kakršno je prepisovanje posnetkov.
6. junij, 2008 ob 23:39
Tisti vroči stol, ki ga omenja Vodušek,
sem jaz videl čisto drugače. Namreč, da je Vodušek očitno “sesipal” Markeša.
7. junij, 2008 ob 0:12
@ Marko Crnkovič, Vest komentarjev ne prepisuje, le v izrednih primerih, ko komentator govori na pamet, kar pa Vladimir Vodušek ni, tekst je namreč napisal sam. Marko, se vidi, da še nisi imel pri nas komentarja…
@tisti, ki se podpisuje kot Svetost, zakaj pa Vodušek ni primeren za komentatorja na Vesti, saj smo širok medij, ne pa trobilo!
7. junij, 2008 ob 0:35
No, saj sem rekel. Vlado, pravopis v roke!
7. junij, 2008 ob 0:58
pa kaj za vraga se čudite?!
To ni Vladimir Vodušek, ampak VALDO VODUŠEK! heh
vsaj tako se je včasih podpisoval, ko je še delal za Delo. V takratnih, v primerjavi z današnjimi, “zlatih časih” je šest ljudi popravljalo članke za njim, a jim jih nikakor ni uspelo dešifrirati in spraviti v objavljivo obliko.
Zato so mu včasih vrnili milo za drago in ga v tiskanem Delu objavili tako, kot se je podpisal:
V A L D O!
7. junij, 2008 ob 7:45
Pa še logotip svoje oddaje je ukradel tovarni Stol Kamnik!
7. junij, 2008 ob 8:34
Nebodigatreba, potem ima pa fant težave z disleksijo.
7. junij, 2008 ob 8:53
Saj res, RTV-jevci so vsi nepismeni…
7. junij, 2008 ob 9:36
Crni ima prav, takole besedilo ni za nikamor. Morda bi pred objavo lahko na Vesti besedilo malo popravili, če ne drugega iz vljudnosti do komentatorjev, (ki običajno pozabijo, da besedilo objavljamo tudi v branje).
Takoj se lotim najhujših napak, po svojih zmožnostih (nisem lektor) …
7. junij, 2008 ob 10:12
Vodušek ima tu pa tam kaj tudi prav (Upam, da sem ga prav razumel :), denimo tisto o vlogi in načinu dela medijev na Zahodu. Tisti, ki vehemento trdi nasprotno temu to še najbolj “čisto”poudarja :)
7. junij, 2008 ob 11:33
Bravo, Izmet, kakšna pa še vseeno manjka!
7. junij, 2008 ob 14:48
Matjaž, jaz pa ne razumem dobro zadnjega stavka.
7. junij, 2008 ob 15:10
skoda casa in elektronov za VV ta novinar se govoriti ne zna
7. junij, 2008 ob 18:12
piclost pick. klovn.
7. junij, 2008 ob 19:18
Crnković, a res misliš, da samo RTV-jevci? Po mojem vsaj 75% populacije. Ma, verjetno še več.
8. junij, 2008 ob 12:51
Po Voduškovo v oddaji VROČI STOL: NO DOBRO.
Lep pozdrav iz Žusterne
8. junij, 2008 ob 16:01
Kar je VV ( Vladimir Vodušek ) za TV je VV ( Vinko Vasle ) za Radio !
8. junij, 2008 ob 17:24
A samo zaradi inicialk?