Komentar - Tamara
8. junij 2007 ob 14:00 | Vest |Marsikdo je ob javni rabi ustaljene slovenske besede kurac zgrožen. Pogled v Slovar knjižnega jezika nam razloži, da je beseda vulgarna, da označuje “moški spolni ud” ali “ničvrednega, slabega moškega”. Kurac izraža tudi jezo ali zanikanje.
Da mu SSKJ pravi “kurec”, četudi ga v taki obliki nihče ne uporablja, bomo na tem mestu raje zanemarili. Nikakor pa ne moremo mimo kvalifikatorja “vulgarno”, saj ne vem, kaj je lahko vulgarnega na tem zanimivem, privlačnem in uporabnem moškem organu.
Osnovni problem je v tem, da gledamo na kurce tako zelo negativno. Vsak je bil že kdaj poslan v kurac in vsak je že koga (vsaj v mislih) poslal tja. Besede se je prijela negativnost.
Nič čudnega: dandanes se namreč vsakdo kurči. Oblast in ljudstvo. Kurčijo se delavci in kurčijo se delodajalci. Liberalci in klerikalci, revni in bogati. Vsi! Zdi se, da je kurčenje gonilo tega sveta.
Kurac kot tak je izgubil svoj pravi pomen. Vsi se kurčijo, a odločno premalo uporabljajo svoj (ali partnerjev) kurac!
Zato pozivam vse, da prepoznajo pravo vrednost kurca. Da uporabljajo kurac za pozitivne in radostne reči. V skladu z božjo modrostjo, ki ga je ustvarila v prav poseben namen. Naj ima kurac možnost biti, kar je, in morda se bodo stvari poboljšale.
Amen!
Tamara Langus
8. junij, 2007 ob 14:24
Menda se ne obrabi, kakor piše Henry Miller. Ampak ob nenehnem opletanju in udrihanju z njim vsevprek verjetno sčasoma ne bo več tako trd, raven in pokončen. Se temu potlej reče politična zrelost?
8. junij, 2007 ob 14:31
kokoš = kura ==> petelin = …….
8. junij, 2007 ob 14:56
Amen!
8. junij, 2007 ob 16:16
Ampak tale blog pa res vedno bolj tone v brezno dreka in kozlanja! Toliko amaterskega uriniranja o najrazličnejših stvareh pa še nisem nikjer in nikoli videl. Res ne! Pa berem. Po skrajno amaterski reportaži iz Iron Maiden, mastrubantskozavedenega kozlanja polnemu in neobjektivnemu komentarju o Pučniku, sedaj še tole. In to od tebe, predraga Centrifuga, ki si me vedno verbalno tako dobro zrajcala na tvojem blogu, da sem v tistih časih sklepal, da gre za zelo brihtno in všečno deklino, dasiravno sem bil tiste čase tudi sam vedno zelo pod gasom, poln kozanja, in živel sem v breznu alkoholnomentalne blokade. Pač …
Torej kurčenje! Gre za navadno izpeljavo glagola iz samostalnika. Ker ni besedotvornega pomena, ki ga imajo ponavadi tvorjenke tipa A, gre za modificirano izpeljavo. Za to nujno potrebujemo glagole: biti, postati, delati, imeti, dati. Npr. Signalizirati - dati signal; krampati - delati s krampom; doktorirati -postati doktor; jezikati - delati z jezikom, kurčiti - delati s kurcem. Tako nastane ta tvoja famozna beseda kurčiti, delati s kurcem. In ta pomen je zagotovo svetlobna leta oddaljen od tvojega pomena, katerega si nam diletantsko skušala prodati v tvojem komentarju v Vesteh. Kurčiti je torej, nekaj početi s kurcem, jaz naprimer najrajši seksam, toda zadnje čase sem spet zapadel v alkoholno dolino sranja, katero si tudi sam skuham oziroma mi jo zamesi kakšen diletantski komentator fdvjevskega kalibra.
Ja, tvorba besed ni tako preprosta stvar, kot sama misliš, ampak ti oprostim. Itaq imaš pa še kvizkota. Z besedotvorjem se ne zajebavat. Tako zgubljaš kredibilnost. Upam, da nisem preveč zakomplicral, kajti na tvojem blogu sem vedno z dvocevko preganjal popoldanske verbalne mastrubante takšnega tipa! Ampak sedaj sem se streznil in v ustih nosim zobotrebec.
Dodžeš pošten, odeš jeben … upičkomaterino!
8. junij, 2007 ob 19:37
Baldrick, če ne boš utihnil te bom tako brcnil v oreščke, da ti bodo prišli ven čez nos in te bo lastna mama klicala Lešnik…
9. junij, 2007 ob 9:26
Fantje…vasa Vest je zelo v redu. Ampak, dajte se malo umirit. Kdo pa je tale Rdecelasa Pametnjakovicka? Njen prispevek je dolgocasen in je nepomembna “vest”. Ali nima drugega za pocet kot brat iz svojega cudaskega slovarja? To je eno. Drugo: Jonas je nadvse duhovit bralec vesti , ceprav tudi njemu ne bi skodil en filter. Pohvaliti pa moram Sarkica, ki svojim zrtvam postavlja odlicna vprasanja.
Le tako naprej!!!!
9. junij, 2007 ob 16:41
Fantje, zdaj vidite (aja, ne vidite), o čem govori prispevek. Iz vas še nekaj bo!
9. junij, 2007 ob 16:51
Apmak je res tupa, Baldrick ima prav, kot da še ni slišala za pomenoslovje …
9. junij, 2007 ob 17:08
Hudirja, Jonas, tako neumne pa že dolgo ne! Bis!
9. junij, 2007 ob 17:16
Mislim, še ena, ki ste ji plačali, da se je osramotila, čestitamo!
9. junij, 2007 ob 19:05
Suad je imel srečo. Miss debilnosti. Še ena gimnazijska maturantka, ki bi bila rada novinarka. S kurčenjem in kurci! Brez argumentov in vsakršnega talenta. Škoda.
9. junij, 2007 ob 21:43
Dinozaver, če jo porivaš, še ne pomeni da je pametna.
10. junij, 2007 ob 0:56
Dragi gost, pretresel si temelje mojega bivanja…
10. junij, 2007 ob 1:57
kurac, picka, govno, sisa!
10. junij, 2007 ob 3:27
No zdej pa tkole fantje in dekleta,
Tamara je moja prijateljica. Jaz sem jo prosil, da ima na Vesti komentar (brez plačila), tematiko si pri nas lahko izbere vsak komentator sam, tistemu, ki mu Vest seveda (do)pusti, da sploh lahko kaj pove. Če se je Langusova (Centrifuzija) odločila za “kurčevo” tematiko, še ne pomeni, da je “debilna, glupa, tupa, rdečelasa pametnjakovička, brez vsakršnega talenta” in še kaj slabšega, kar ji pripisujete, ampak je pač govorila o tistem, kar večina Vas verjetno sploh ne uporablja. Kureca namreč. Je pa res, da se vsi znate kurčiti. In to je s svojim komentarjem dosegla. Da vi zdaj pizdite in se grozno kurčite! Bravo komentatorji, Tamara Vas je zrajcala.
Lahko, da se motim, ampak mi na Vesti še ne “tonemo v brezno dreka in kozlanja” in še dolgo ne bomo!
Vsi, ki nas spremljate in nas boste tudi v prihodnje - kurčimo se za Vas! Zato, da se lahko še vi z nami!
Hvala, Denis Sarkić
P.S. Morda se drugi v našem uredništvu ne strinjajo z mojim komentarjem, ampak pri nas lahko vsak pove svoje mnenje in ni cenzuriran. Kar je pravica posameznika, je pravica tudi vseh nas!
10. junij, 2007 ob 10:13
go Srakić samo se kurči…respect
10. junij, 2007 ob 10:55
Denis Sarkić pravi:
… Jaz sem jo prosil, da ima na Vesti komentar (brez plačila) …
Ježešmarija, hvalabogu, da je niste plačali. Predlagam, da ji odsedaj naprej plačujete, da ne pride oziroma, da ji plačate da se neha ukvarjati s pisanjem komentarjev in podobnih nebuloz. Kajti toliko nelogičnosti na kupu kot smo jih slišali v tem komentarjev pa tudi v osnovnošolskih spisih ne zaslediš. Pa imam rada kurce!
Zunaj zorijo češnje, na Primorskem potrebujejo obiralke češenj … solidno je plačano in ne potrebuješ pudra ter očal. In tudi za vlaganje kumaric bi se našlo še kakšno delovno mesto!
10. junij, 2007 ob 11:49
Eh, tipično Denis S. Forsiranje nesposobnih prijateljic. Si to skopiral od sedanje oblasti?
10. junij, 2007 ob 11:55
Denis Sarkić pravi:
10. Junij, 2007 ob 3:27
Lahko, da se motim, ampak mi na Vesti še ne “tonemo v brezno dreka in kozlanja” in še dolgo ne bomo!
Lahko pa - da se motiš!
10. junij, 2007 ob 13:20
To nakladanje o kurcih si lahko privošči samo neki res hudo hudo rumen medij, še nekaj stopenj nižje od Direkta. Pa pustimo to dečvo, ki res ni vredna izgubljanja besed, ampak nekdo s toliko medijske kilometrine, kot jo premore Jonas, bi pa že lahko vedel, da je tisto rasistično vpletanje nekega Suada preveč nizkotno celo za samega Plemenitega.
10. junij, 2007 ob 13:49
Ejejej, Centrifuzna, tole pa ni bilo posrečeno!
10. junij, 2007 ob 14:20
Sama vidim, da problem izvira, ker je punca lezbijka in je v to vključila vse svoje nezavedne frustracije o kurcu. Ne da bi si to želela, ampak ona hoče na duhovit način degradirat ta organ, zato pozornost preusmeri na kurčenje, hkrati pa popolnoma pozablja na semantično vrednost te besede. Škoda le, da ni funkcionalno toliko pismena, da bi ob freudovski frustraciji in meri duhovitosti lahko spesnila vsaj duhovit komentar, ne pa skropucalo na ravni osnovnošolske retorike. Vse, kar je pokazala je nekaj skup nametanih stavkov, katere tvorijo učenci ponavadi v šestem razredu.
PS: Med lezbijkami imam veliko dobrih prijateljic in prav vse znajo izjemno dobro pisat oz. kreativno ustvarjat!
LP
10. junij, 2007 ob 14:47
Prispevek je res porazen! Nekaj najslapšega.
10. junij, 2007 ob 14:50
Bodisi, da te poriva Dinozaver, bodisi, da si lezba. Puhle si glave, punči!
10. junij, 2007 ob 14:53
Kurčeslovka, za en kurac si! Evo, zdej se pa kurči!
10. junij, 2007 ob 15:35
Naslednjič pa naredi še prispevek o tistim kar ti res uporabljaš - o vibratorjih namreč!
10. junij, 2007 ob 15:58
Kakšen aboten prispevek, na ravni neuspelokloniranim možganom iz dr. Umove epruvede. Grozno!!!!
10. junij, 2007 ob 20:10
Dajte se vsi malo umirit. Tudi, če vam prispevek ni bil všeč, ni nobene potrebe, da se spustite na nizko osebno raven in žalite ustvarjalko, ki je v zadevo vložila trud - s tem več poveste o sebi, kot o prispevku. Če vam rezultati tega truda niso všeč, to še ne pomeni, da je sam trud brez vrednosti (pljuvati in kritizirati je vedno najlažje). Zato bi dal pohvale za medijsko pojavljanje in pogum, ki je za kaj takega potreben in upajmo, da to ni (zaradi teh odzivov) njeno zadnje pojavljanje. Tudi za Vest je ok, da poskuša v različne smeri, saj gre za nek nov tip medija.
10. junij, 2007 ob 20:27
Ni vložila truda, spoštovani -a- .Iz priloženega je vendar to jasno razvidno!
10. junij, 2007 ob 20:48
Pa ne more vsak, ki ima pet minut časa, klobasat take neumnosti in nebuloze, ki smo jih slišali. Nakladanje, brez ideje, neduhovito, neka bolestna nota kvaziintelektualke, ki noče sprejeti edine bilke, ki bi ji lahko kaj razjasnila - telefonske od Suada. Še tega ni hotela, ker je prevečsamovšečna. Pizda, polna Ljubljana je takih intelektualk, z očali za pasom, puloverčkom in zlati čeveljci, ki pa v življenju niso prebrale ene knjige, ampak kljub temu sedaj s prodorom najnovejših tehnologij serjejo po internetu ali pametujejo po resničnostnih šovih. Kje je kvaliteta? Kaj je profesionalizem? Kje so presežeki? Ne, plastična vrečka iz hipermarketa je zakon! Je zakon, toda vest ve, kaj je cool in kaj ni! In vest postavi mejo … in vest je zadnja obramba pred takšnimi debilizmi. Spoštuj vsako vest!
10. junij, 2007 ob 20:56
Ne bom se trudila racionalno argumentirati, zakaj mi je Tamrin prispevek simpatičen, ker se niti noben od kritikov v resnici ne poslužuje racionalnih argumentov. So pa malo hecni vsi ti precej emocionalnimi odzivi na njen prispevek. Mogoče racionalna argumentacija dandanes enostavno ni več moderna. Ali pa je T’mara s svojim komentarjem — kjub temu, da je bil koncipiran predvsem humorno — zadela ob neke zelo resne občutke nesigurnosti in so zato v komentarjih na dan privrela predvsem čustva. No, to je moje skromno puhoglavo mnenje. Sicer pa se je Tamara zelo dobro pripravila in prispevek — karkoli si že drugi mislite o njem — brezhibno predstavila. Pa še lep glas ima. Tako.
10. junij, 2007 ob 21:17
Urška pravi:
Sicer pa se je Tamara zelo dobro pripravila in prispevek — karkoli si že drugi mislite o njem — brezhibno predstavila.
Pa lepo te prosim, a se hecaš, kako se je pripravila … kako se je pripravila, zaboga! Navedla ustrezno besedo iz SSKJ, potem pa prešaltala na drugo, jo neustrezno izpeljala, vmes pa pisala, da se vlada kurči, delodajalci se kurčijo in podobno … Govorila je tudi od kvalifikatorja vulgarno. Pa saj besede uporabljamo funkcionalno in imajo različne funkcije!!! Edino kar je cool, da je izpostavila pozitivno vredost kurca, kar moškim seveda godi. Očividno je, da se je le na tem področju pripravljala. Pa je to dovolj za nastop v javnosti? Lep glas praviš …
10. junij, 2007 ob 21:53
@ jade
Če misliš, da imaš lahko boljši komentar kot Tamara, napiši in ga pošlji na info@vest.si. Vsi, ki imate kaj pametnega za povedati, izvolite. Žalitev v smislu - na gre Tamara obirat češnje ali vlagat kumarice - mislim, da je že na robu za brisanje, ampak naj ti bo, spoštujem in te bom morda še bolj, ko bo tvoj komentar prispel! Če ne, sledi …
@ majda
Jaz ne forsiram nikogar, če bi že potem bi svoje sorodnike! Ampak žal nimajo časa! Tamara je imela komentar na željo uredništva, ne zaradi tega, ker bi si jaz tako želel.
@ 007
Lahko da se jaz motim, ampak google analitycs se pa ne!
Statistika ne laže - mi se zaenkrat zelo dobro vzpenjamo in imamo še veliko dobrih idej.
Sicer se vsi še vedno dobro kurčite in pizdite, kar pa tudi ni slabo, a ne Tamara?
10. junij, 2007 ob 22:09
vidim, da nekateri nimate pretirano razvitega smisla za humor je pa zato toliko bolj razvit občutek za prehitre sklepe. Krasn! Plehko, pritlehno in primitivno - Rugelj bi bil ponosen.
10. junij, 2007 ob 22:36
oh… kako slovenska debata…
morebiti je res, da kolegica ni prinesla v vesti briljantne zunanjepolitične analize. sodim namreč, da so tovrstne kompleksne tematike, ki zahtevajo mnogo predznanja, jako ljube ljudem, ki pišejo o slapšem in o epruvedah, ki ne zmorejo samostalnika postaviti v sklon, ki ga zahteva poprejšnji glagol, ali pa sodijo na podlagi korelacije med kreativnostjo in spolno usmerjenostjo.
takisto morebiti ne gre za kakšen presežek v duhovitosti, nenazadnje avtorica ni ravno komedijantka.
vseeno pa se mi zdi njen prispevek prav ljubek in simpatičen.
strinjati se gre z Denisom: pred temi komentarji tudi sam nisem najbolje razumel šta je autor time htio da kaže, zdaj pa mi je jasno. podobno kot vsi našteti radi libido usmerjajo v napačno stran, tudi z večji del tukajšnjih komentatorjev ne ve prav dobro, kam z vso to energijo. pa saj vam dama pravi: vzemite no kurac v roke, namesto da pljuvate vsenaokrog. lezbijke pa naj to vzamejo kot metaforo.
za konec pa še odgovor et-ju: seveda lahko vsak, ki ima pet minut časa, klobasa neumnosti in nebuloze. ti in ostali komentatorji tule ste krasen dokaz za točno to. res, kako slovensko, da potem pljuvate po mladenki, ki si za klobasanje vzame nekaj minut več, se zanj potrudi in se nanj spodobno pripravi.
prijateljici pa želim, da bi ji čimprej zrasla debela koža. ako se kaniš pojavljati v javnosti, tamara, jo boš rabila. ;)
11. junij, 2007 ob 6:46
Zahvaljujem se komentatorjem za dobronamerne kritike, saj so zgoraj navedli številna zavidanjavredna sklepanja, ki presegajo mojo inferiorno pamet. Obenem so uspeli užaliti ne le mene, pač pa tudi lezbijke, Vest, osnovnošolce, Denisove prijateljice, Dinozavra in moje učitelje (pisanja, branja, nastopanja). Vsa čast. Čudi me le, da so vrednostnim sodbam (do sedaj) ušli moji starši, ko pa je vendar jasno, od kod izvirajo največje frustracije.
Kljub temu, da avtorica ni komedijantka (in tudi nima pretirane potrebe po tem, da bi bila), se je tukaj razvila cela komedija.
Še en uspešen teden vam želim!
11. junij, 2007 ob 7:47
Ne vem, zakaj takšno ogorčenje nad vsem tem, spoštovana Centrifuzija, ko pa se sama sklicuješ na vrlini: primitivnost in pritlehnost. Nedosledno, nedosledno! In seveda, žališ tudi ti ( da te spomnim na nek bodoči zakonski par ). No, če nisi žalila, si povedala svoje mnenje, kar je prav. Mi tukaj, takisto.
11. junij, 2007 ob 7:52
Ali je kdo omenil hipermarket?
11. junij, 2007 ob 8:19
Če je kdo lahko užaljen smo lahko samo mi, zveste bralke in bralci tega portala. In to zaradi neprofiesonalnosti, s katerim nam je postreglo uredništvo, ki je spustilo tako slabo pripravljen komentar v eter. Toda vedno lahko kliknemo drug komentar in izberemo nov portal. Odločitev je vedno od posameznika. Je pa res, da se Vest šele postavlja in so mogoče še bolj v fazi ekspirementiranja, iskanja pravih vsebin ter zadostne kvalitete. Mogoče bi ji dali lahko nekoč še eno priložnost, saj verjamem, da avtorica niti ni tako slabo mislila, kakor je pač to pozneje spravila na papir.
11. junij, 2007 ob 8:29
Ne, Janezz. Točno tako sem mislila, kot sem napisala in prebrala - takrat še v duhu zajebancije. Vsi se kurčite, a očitno premalo uporabljate svoj (ali partnerjev) kurac za tisto, čemur je namenjen!
.
11. junij, 2007 ob 9:37
Predlagam, da posnameš domači porno film, ga predvajaš na Vesti in mi ti bomo verjeli. Na besedo, ti po tvoji neprepričljivosti, ne morem.
11. junij, 2007 ob 10:37
Ta komentar je pomoje zelo slab. Brez repa in glave, slovnično neustrezen in podcenjujoč do bralstva. Na nivoju oddaje e + ali big brotherja. Plehko, površno in brez vsebine. Negativen odmev je dokaz, da nekdo pa le še ima možgane v tej dolini šentflorjanski.
12. junij, 2007 ob 16:10
LOL. Absolutno preveč kručenja in premalo argumentiranega pizdenja (med komentarji seveda). Nekateri bi se morali več pizdit doma, kjer vas mogoče še kdo upošteva. Sicer pa spoštovana Centrifuzija odličen in argumentiran prispevek, tile odzivi so samo še en dokaz, ki vam daje prav.
12. junij, 2007 ob 16:32
Naj se jaz priskledim - stavim 1000 eur, da bi vsi ti “kurcici” pohvalili prispevek, ce bi ga namesto Tamare deklamiral Jonas osebno. Am I right?! ;)
12. junij, 2007 ob 17:48
Hvala, ker si nehal pisat svoj blog. Prav olajšanje za blogosfero v Sloveniji. Sedaj pa tkole:
1. Jonas ne bi nikoli deklamiral tako slabo pripravljenega komentarja. S takšnimi namigovanji - po mojem mnenju - žališ njegovo kreativnost, saj se ne more primerjati s stanjem brezidejnosti, katerega nam je pred kamero predstavila ta rdečelasa gospa.
2. Njen komentar je bil res lingvistični lapsus, saj spoln ni bilo kohezivnega povezovanja medbesedilnih prvin na ravni celotnega komentarja, ki je obsegal okoli 20 stavkov. Nekaj takega že dolgočasa nisem zasledil v najrazličnejših medijih.
Kar imej 1000 eur. Ti bodo še prav prišli. Tovariški pozdrav!
12. junij, 2007 ob 19:00
Na veliko se govori po mestu o abotnem komentarju. Prebral sem si ga in tudi pogledal. Strah me je. Slovenci postajamo funkcionano nepismeni. Poglejmo si te nonsense:
@ Osnovni problem je v tem, da gledamo na kurce tako zelo negativno. Vsak je bil že kdaj poslan v kurac in vsak je že koga (vsaj v mislih) poslal tja. Besede se je prijela negativnost.
NAJPREJ POVE, DA GLEDAMO NA BESEDO NEGATIVNO, NATO PA, DA SE JE BESEDE PRIJELA NEGATIVNOST. NIMAM KOMENTARJA - 6-i RAZRED OŠ.
Nič čudnega: dandanes se namreč vsakdo kurči. Oblast in ljudstvo. Kurčijo se delavci in kurčijo se delodajalci. Liberalci in klerikalci, revni in bogati. Vsi! Zdi se, da je kurčenje gonilo tega sveta.
POMENSKO POPOLNOMA MEDLO. IZ ČESA JE IZPELJALA, DA SE VSAKDO KURČI???? IZ PREJŠNJE STAVKA, KJER GOVORI; DA SE JE BESEDE PRIJELA NEGATIVNOST. PA ŠE TO: OBLAST, DELODAJALCI IN BOGATI SE NE KURČIJO (če je to metafora, je zelo šibka in ne zdrži), ONI KVEČEMU SERJEJO.
Kurac kot tak je izgubil svoj pravi pomen. Vsi se kurčijo, a odločno premalo uporabljajo svoj (ali partnerjev) kurac!
KAKO JE MOGEL KURAC ZGUBITI PRAVI POMEN, ČE SE VSI KURČIJO. TO JE NEJASNO, SAJ V ISTEM STAVKU NAMIGUJE, DA SE JE POTREBNO TAKO KURČITI, DA UPORABLJAŠ PARTNERJEV ALI SVOJ KURAC. SPET MEŠA POJME: SEDAJ JE KURČENJE UPORABLJANJE PARTNERJEVEGA ALI SVOJEGA KURCA!!!!
Jaz si upam stavit, da je ta rdečelasa komentatorka med tistimi s spodnjo tretjino IQ povprečnega Slovenca. Pa nič ne de! Problem je le v tem, kako je mogla priti sem na Vest, ki je v končlni fazi zanimiv portal in ima velik intelektualni naboj.
12. junij, 2007 ob 19:28
Ker sem, kot običajno, malo za časom, sem šele danes naletela na zgornji prispevek in odzive. Kar nekaj časa sem sedela za ttipkovniso in premišljevala, če naj dodam svoj lonček in verjamem, da bo marsikomu hudo, da se nisem odločila drugače, ampak jebatga, včasih ne znam molčati.
Najprej zgolj informativno: Ali vsak prispevek secirate na tak način? Sama sem recimo takšne sorte, da sodim predvsem po učinku, ki ga ima nek prispevek name - me nasmeje, me razžalosti, me razburi, me pusti hladno ali ravnodušno, če izpostavim zgolj najpogostejše. Zgornji prispevek je skoraj tipično ‘Tamarovski’. Morda je res nam, ki jo osebno poznamo (pa čeprav smo se skregali), vse skupaj bolj domače, bolj logičnoin bolj smešno, kot tistim, ki ste jo slišali prvič.
Ampak spuščanja na osebno raven in ponujanja najrazličnejših služb pa nekaterim res ne morem šteti v čast, ne glede na vse. Bila bi tiho, če bi šlo za prispevek resne sorte, za prispevek, ki bi imel težo in ki bi bil tehten. Ampak, saj je vendar jasno, da gre za zajebancijo. Ste morda le mnenja, da zajebancija nima na Vesti kaj iskati? Ali obstajajo za zajebancijo posebna pravila, ki se jih je treba držati? Ali ni povsem normalno, da nekateri zajebancijo dojamejo, drugi pač ne? Ali ni tako pravzaprav z vsako šalo, ki si jo je kdo kdaj izmilil?! In, ali je najpomembnejši faktor pri šali, da je slovnično pravilna?!
Mogoče pa imate vseeno prav, nekateri komentarji so resnično bolj smešni od samega prispevka, le da verjetno avtorji niste imeli takšnega namena, Tamara pač…
12. junij, 2007 ob 19:37
Če gre pa za zajebancijo, bi se pa moral kdo vendarle nasmejat in pokomentirat na tak način. Odzivi bi morali iti v takšno smer, češ dober štos pa to … uf, zanimiv joke, ne pa da je nekaterim ob avtorični neizvirnosti zastal dih. Menim, da je za zajebancijo biti potrebno 2 x bolj idejno, verbalno in slogovno podkovan kot pa ob resnih dnevno političnih temah.
12. junij, 2007 ob 19:38
Dr. Um, brez zamere, ampak v vsej svoji intelektualnosti si izgubil zdravo pamet. Od kdaj mora zajebancija biti logična in predstavljena na funkcionalno pismeni način?! Hvala kurcu, da nisem intelektualka in da mi ni treba kot argument proti zajebantskemu posnetku uporabljati nizek IQ avtorja, še več, takega argumenta nisem uporabila še nikoli in ga tudi nikoli ne nameravam. To pa bi znalo biti povezano s čustveno inteligenco, ki jo je tvoja intelekualnost očitno izpodrinila. Jebatga, ne morš met vsega, kne? ;)
12. junij, 2007 ob 19:42
Jinx, se strinjam, vse te zadeve ti lahko pri zajebanciji zelo koristijo, ampak kot sem rekla, tisti, ki poznamo ozadje celotne ‘fame o kurcih’ štos razumemo. Če že za kaj, potem gre za nesrečno izbrano temo, ki je v zaprtih krogih naletela na povsem drugačen odziv. Ima pa vse skupaj bore malo opraviti z avtoričino inteligenco. Komentatorji, ki so se spustili po tej poti, so pokazali zgolj svojo…
12. junij, 2007 ob 19:43
Dejstvo je, da se jaz na čustveno intelegenco ne spoznam. To pa moram kar javno priznat. Jebatga, ne morš met vsega, kne?
12. junij, 2007 ob 20:01
Kdove, kaj bi o tem imela povedati gospodična Iris Mulej…
12. junij, 2007 ob 20:04
Še to, po mojem mnenju bi resnični (t.j. ne fikcijski ali samooklicani) intelektualec vsaj povprašal po ozadju zgodbe, če je že ne razume, po drugi strani pa sem le blondinka, ki sodi o inteligenci, kne. ;)
12. junij, 2007 ob 20:53
Če bi bil vedel, da bom s svojim traktatom prejšnji teden sprožil tak val obtoževanja, bi prej dobro premislil in že prej popil vso to gnojnico, ki se je zlila na račun Centrifuge. Namesto tega sem pa elegantno pritisnil enter in šel po za cel vikend kozlat po morju, ob mlačnih babah in pudingu, dasiravno sem svoje mnenje izpostavil že globoko alkoholno promiliran nevedoč v kakšno brezno sranja lahko zapade prispevek. Dejstvo je, da je vedno lažje oponirat kot se izpostavljat in da je veliko lažje kritizirat kot ustvarjat. Sam sem pač navrgel nekaj svojih besedotvornih drobcev, ki stojijo ali pa ne, je pa res, da se dober argument danes na tržnici že kaj hitro zamenja za pohanega gooba s pomfrijem. Ampak tako je, jebatga, bi rekla legendarna Nimfa, s svojimi blowdžob ustnicami, s fakičem bi pripomnila tista Blodnjakova (na)rokometalka in s kurcem za domovino in naprej dodala Centrifuga. Vidim, da so vse te babe še žive in jih je dobr spet nekako vohat, saj imam dobr spomin na njih, ker sem pred leti kar nekaj časa kozlal po njihovih blogih in preganjal najrazličnejše tiče škorce raznoraznih kalibrov, dasiravno smo se tokrat znašli na različnih bregovih. Seveda je breg moj cilj, kajti tok me še vedno odnaša v kozlanja polno brezno hladnega piva in mlačnih frač. Toliko o tem. Sedaj grem pa kot ponavadi na puding. Spet sem nekaj uplenil … bomo videli kako se bo obneslo. Pač …
12. junij, 2007 ob 21:11
Ne bi! Samooklicani intelektualec ne bi nič pogledal po ozadju zgodbe. To vem, ker v službi seciramo možgane intelektualcev in vem, kako delujejo. Sem bolj tehnični tip in nimaš kaj. Po drugi strani si pa res blondinka, ki sodi o intelegenci in to pove dosti. Nevem zakaj tako izpostavljaš svojo blond naturo. Da gre za pomankanje samozavesti bi lahko sklepal, da pa nimaš u redu prsi pa ne!
12. junij, 2007 ob 21:22
nimfa pravi:
12. Junij, 2007 ob 19:42
Jinx, se strinjam, vse te zadeve ti lahko pri zajebanciji zelo koristijo, ampak kot sem rekla, tisti, ki poznamo ozadje celotne ‘fame o kurcih’ štos razumemo. Če že za kaj, potem gre za nesrečno izbrano temo, ki je v zaprtih krogih naletela na povsem drugačen odziv.
A tako gre to. Zgodba iz zaprtih krogov. Tisti, ki poznate famo o kurcih, štos razumete. Tako torej praviš, da gre za nesrečno izbrano temo. Pa da je bil nekje povsem drugačen odziv. Zanimivo. Hm. Sem smo sedaj prišli. Na raven internih štosov mikrosocioloških družbic. Kdo bi si mislil?! Hm.
12. junij, 2007 ob 21:47
Najprej Jinx, ker me je nasmejal/a še bolj kot Baldrick, kar je, roko na srce, težko verjeti. Kaj misliš da obstaja kakšen štos, katerega zametka ne gre iskati v mikrosocioloških družbicah?! Matrvola!
In dr. Um, zato, da se imaš ti ob kaj spotikati. Ob tisto, kar najbolj ven štrli. Ker na vprašanje mi nisi še nobeno odgovoril pa si že dva komentarja spisal. In to, da sem blond res okromno pove, me veseli, da razumeš. ;)
Baldrick, ti si pa še vedno ljubek. Ali pa že spet, kakor ti je ljubše. ;)
p.s. Drznila si bom trditi, da štos razumemo predvsem blondinke, lezbijke in butci. Lahko tudi vse hkrati. Intelektualci pač ne. Razen če niso lezbijke.
12. junij, 2007 ob 22:53
Že že že, že. Že! Mikrosociološke družbice. In štosi iz le-teh. Toda miška pozabila si, da je internetni medij namenjen množičnemu občinstvu in je tak štos potrebno tako prezentirati, da ga bo gledalstvo razumelo in ne bodo za razumevanje potrebovali Slovarja slovenskih socioloških štosov najrazličnejših mikrodružbic. Tako je to!
12. junij, 2007 ob 23:07
Utopično bi bilo pričakovati, da štos razumemo vsi. Rekla sem mogoče, mogoče bi bilo lažje razumeti zadevo, če bi poznali ozadje, nisem pa rekla, da je poznavanje ozadja nujno. Sicer pa, če se ne motim se je zapenjaje vrtelo okoli drugih stvari. Med njimi so bila tudi očala…
Sicer pa, če mi bo kdo odgovoril na vprašanja, bom nadalajevala, v nasprotnem primeru pa sem končala. And I have a point. ;)
13. junij, 2007 ob 8:37
@Jinx, Vest ni kriva če maš dolgo lajtngo pa btw tut tvoj tale nick je že looooong time ago zasedla druga.
utopično je pričakovati tudi, da bo internet proizvajal vsebine, ki bodo všeč vsem in jih bodo vsi razumeli. Sploh pa bi vsakomur, ki bere Mladino, bilo jasno od kje Tamarino kurčenje in v kakem kontekstu.
Samo od interneta se pa tudi ne da živet, k’ne ;)
@Baldrick srce, nasmejal si me do solz :D
@Um, zdaj mi je jasno, da ne moreš met kaj dost pojma, če kritiziraš Nimfine joške. Krasni so. :P
13. junij, 2007 ob 21:33
[…] Moško mednožje kot objekt fascinacije enakovreden ženskemu oprsju, s to razliko, da je malo bolj tabuiziran. Če se o dekoltejih lahko povsem sproščeno pogovarjamo ob jutranji kavici, pa večino prevzame tisti pristni in tako zelo slovenski catholic shame, ko pogovor nanese na moško mednožje, čeprav je le-to ultimativna, vidna manifestacija moškosti1- primarni spolni znak in te fore. Če ga maš, si tip, če ga nimaš, si pička2. Po domače povedano, razumljivo majhnemu otroku. Tega se zavedajo tudi oglaševalci3. Vsaj drugače si ne znam razlagati, zakaj je moško mednožje, penis, kurac4, tič, dick, cock, bite5, etc. vedno v središču pozornosti vseh oglasov za izdelke namenjene môškim. Kot na primer v tem oglasu za parfum Light Blue: […]
13. junij, 2007 ob 22:37
deus.ex.mashina » HRH The Crotch (Part One) pravi:
13. Junij, 2007 ob 21:33
Vsaj drugače si ne znam razlagati, zakaj je moško mednožje, penis, kurac4, tič, dick, cock, bite5, etc. vedno v središču pozornosti vseh oglasov za izdelke namenjene môškim
To je pač tvoj problem, da si ne znaš razložiti, zakaj je moško mednožje v središču oglasov namenjenih moškim, KER NI, ampak očitno na to stvar gledaš čez gejevska očala, kar je narobe, saj si na tak način zgubil objektivnost. Jebiga!
14. junij, 2007 ob 9:16
I hate to dissapoint you all, ampak objektivnosti ni.
Ne obstaja. Ne v medijih, ne v real lajfu.
Face it - vsi smo samo subjekti :P
14. junij, 2007 ob 9:19
Pipec:
Narobe je kritizirati vse povprek in ne dopustiti drugačnih mnenj (kar je bila po moje tudi ena od poant spornega komentarja). Sklicevanje in obtoževanje nekoga, da ni objektiven, nima teže, saj je jasno, da subjekt ne zmore objektivnosti. Zato je potrebno dopustiti različne interpretacije. Zares dobri oglasi delujejo na tak način in pri tem upoštevajo ciljne skupine!
Nisem gej, pa se vseeno strinjam z deusom. Falus in ženske dojke so izjemno močni simboli (plodnosti, rodovitnosti, moškosti, ženskosti, statusa …) Častila so jih starodavna ljudstva, v nekaterih religijah in plemenih jih častijo še danes. Povsem razložljivo se mi zdi, da jih subtilno uporabljajo tudi današnji oglaševalci.
14. junij, 2007 ob 11:43
Blodnja, objektivnost obstaja. Saj govorimo o njej.
Pipec, komu pa so potem namenjeni oglasi z moškim mednožjem v središču? Transvestitkam?
Lana, subtilno? Kot v in-yr-face subtilno?
14. junij, 2007 ob 13:50
A potemtakem obstaja tudi Božiček?
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :P
14. junij, 2007 ob 15:34
Pipec, komu pa so potem namenjeni oglasi z moškim mednožjem v središču? To me sprašuješ, ti človek, ki si v spodnji tretini samozavesti. Gejem so namenjeni takšnji oglasi, gejem, toda jih zaradi majhnega gejevskega oglaševalnega kolača ne vrtijo. Pač v Sloveniji ni veliko gejev, da bi se jim splačalo. Z ženskimi dojkami pa je drugačno, na te pa so oglaševalci zelo pozorni. Zatorej z oglaševalskega stališča ne mešat penisa in dojk, kakor tudi ne prek svoje spolne prepričanosti soditi o oglaševanju, ker na tak način zgubiš objektivnost. Ker te spolna usmerjenost zavede in tako pozabiš na ekonomske in pri oglaševanju na komunikološke dejavnike.
14. junij, 2007 ob 17:09
Pipec - zaradi manjšega gejevskega kolača praviš?
Double Income No Kids kaj pove ;)
14. junij, 2007 ob 17:39
Zaradi majhnega gejevskega OGLAŠEVALSKEGA kolača, ali, če povem po kmečko - kar je mimogrede tudi moj poklic - ne splača se producirat reklame, ki so namenjene samo gejem, ker jih je enostavno premalo, da bi se splačalo oglaševati direktno na to ciljno skupino.
14. junij, 2007 ob 17:42
BTW: pa kako nardiš ta kurčev sonček oziroma ta znakec rumen, ki se reži, smeji, mežika al pa je zadet?
14. junij, 2007 ob 22:46
Pipec, nisi poštekal. Word of advice… ne komentiraj stvari, ki jih ne štekaš, še posebej če je predmet debate tako kompleksen pojem kot je objektivnost ali moški spolni organ.
Drugič pa vsaj cel prispevek preberi in komentiraj tam.
14. junij, 2007 ob 23:21
Verjetno je zato Benetton pred nekaj časa svojo kampanjo targetiral na geje ane :P
Kaj pa on ve, amater ;)
15. junij, 2007 ob 8:10
Beneton že, toda na itaijanskem trgu, ki je stokrat večji, pa še tista reklama je bila dvoumna. Oglaševalci penisa ne dajejo v središče!
15. junij, 2007 ob 8:31
ma whatever
15. junij, 2007 ob 8:40
You just don’t get it…
15. junij, 2007 ob 10:47
Ma, ja. Tukaj se pač ljudje radi predvsem pisno “kurčijo”, ob tem pa ne dopuščajo drugih mnenj. Za argumente in spoštovanje ljudi žal ne ostane dosti prostora.
15. junij, 2007 ob 11:03
Dopisno kurčenje za vsakogar! Po 6 tednih in 600 evrih s kurcem in diplomo v žepu! Zahtevajte kupon v vašem najbližjem hipermarketu! Uspešnica na italijanskem trgu zdaj prihaja tudi k nam! Zagotovite si svojo vozovnico v kurac! Za geje, intiliktualce in ljudi z dioptrijo! Dopisno izobraževalno središče Penis! Ve ve ve pika pe pika ni pika si!
15. junij, 2007 ob 12:18
Poglej poglej, kakšen čuden post je napisal Dinozaver. Brez glave in repa, na ravni srednješolske retorike, če omeniš besedo kurac, si jaki frajer. Ob tem se pa še norčuje iz gejev, intelektualcev in ljudi z dioptrijo. Kot da je s tem družbenim skupinam kaj narobe. Res žalosten način komunikacije! In že vidim, kako bo svojo omledenost v naslednjem postu opravičeval, češ, da ne razumem satire, parodije, cinizma ali pa kurčenja po njegovem. Spijte kozarec vode - gospod Dinozaver!
15. junij, 2007 ob 13:14
Srce Penelope, tudi ti razen zadnjega stavka nisi doprinesla nobene dodane vrednosti k temu pogovoru ;)
15. junij, 2007 ob 14:26
Že že draga Blodnja, mogoče res nisem prinesla dodane vrednosti, je pa vsaj nisem odnesla. Temu važnemu Dinozavru sem napisala kar mu gre! Misli, da je največji in najbolj pameten. Piše pa takšne poste is katerih se že na daleč vidi, da podcenjuje druge pišoče tukaj. Ni moj problem, če ima čustveno zvezo z Langusovo, toda zakaj moramo vsi brati njegove žaljive pripombe. Zanj sem jaz le skromno, zabito in ubogo dekle, s katerim on lahko komunicira na tak način kot komunicira: z mešanjem kurčenja, hipermarketov, ljudi z dioptrijo, gejev, plastičnih vreč … Res ne vem kakšna je njegova dodana vrednost! Jaz iz njegovih postov razberem le podcenjevanje! Sem le neumna plebejka, on pa je največji pametnjakovič pod Alpami. Takšna je njegova konotacija.
15. junij, 2007 ob 15:00
Adi Jakša, takozvani Dinozaver kar pojdite med pedre, inteliktualce in špeglarje, tam je vaše mesto.
15. junij, 2007 ob 15:29
Hej, največji pametnjakovič pod soncem sem jaz! In tudi največje joške imam!
15. junij, 2007 ob 15:57
nimfa pravi:
15. Junij, 2007 ob 15:29
Hej, največji pametnjakovič pod soncem sem jaz! In tudi največje joške imam!
Nimaš največjih jošk! Maš pa lepe joške, to pa dandanes bolj malo šteje v tej dobi presežkov in pretiravanja - v mojem pijanem jeziku - vsesplošnega kozlanja po vsem in čez vse. Ja Dinozaver, preveč kozlaš in ščiješ proti vetru. Ampak se mi ne ukvarjat s tabo, vidim, da imaš sam dost komplikacij že s tem, kako bi si zagotovil vstopnicio za kurac, kot si se duhovito izrazil. Zanimivo besedovanje nam prodajaš: Dopisno izobraževalno središče Penis. Očitno gre za šolo na kateri si premastrubiral svoja srednješolska leta. Po 6 tednih in 600 evrih s kurcem in diplomo v žepu! Bravo. Ni od muh! Toda malokdo te zastopi. Še mi ludisti bolj težko. Tako da gre za mejni primerek. Upam, da si na pravi strani nagajivega nasmeha. Če ne - uboga Sherly! Smili se mi, zato nikar tako živahno …
Sej bi kliknil na tvoj link, pa se mi ne da! Zvečer je James Bond na televiziji in v hladilniku me čaka nov puding. Upam, da mi bo teknil, ker že cel dan kozlam. Zato ne kozlaj še ti po meni - Dinozaver!
Preveč je vode v tvojem vinu … Pač.
15. junij, 2007 ob 16:45
Baldrick, o vsem se lahko prepiram, o joškah pač ne. Največje imam in pika! :P
15. junij, 2007 ob 16:46
Baldrick, o vsem se radam prepiram, o joškah pač ne. Največje imam in pika. Ti pa največ kozlaš. ;)
15. junij, 2007 ob 16:47
Bah, IE sucks!
15. junij, 2007 ob 17:03
Nič se ne opravičujem, drage užaljenke in užaljenci. Kar veselo kozlajte po meni, uživam v bruhici! :)
15. junij, 2007 ob 18:39
Se mi je zdelo, da uživaš v tem, prav to se mi je zdelo, da si takšne sorte torte človek, ki se naslaja nad bruhanjem, če se za spremembo trezneje izrazim. Seveda, bral sem tvoj blog, kjer pišeš o naravnost bruhaltičnih temah, kot so: Ostanki kosila v odtočni cevi, potem pišeš o bakterijah, pa kako si z matematično natančnostjo prerezal hruško in podobno. Še posebej me je pa fascinirala tvoja pesem o kombineži, gnilih zobeh in rdečih polžih. Ni kaj, frapantna poezija! Tudi o bruhanju pišeš. Ja, pravi teoretik v primerjavi z mano (ki mi bolj leži praksa)! Vidim, da ti je estetika tuja, ampak imaš srečo, saj je nekateri pač ne potrebujete. Praviš, da boš imel pank bend, ko boš velik! In sedaj pa poslušaj, kolega: Vsi smo seveda že imeli pank bend, ampak ti - upičkomaterino - ga boš pa še imel, ko boš velik. Pa si že kar dost velik, če tista tehničnista številka drži. In na tem mestu te sedaj javno sprašujem, človek božji, ali misliš resno, ali se s tem pank bendom delaš samo frajerja, ali je to samo tvoja fraza, ker bi rad bil všečen frajer s kitaro v roki. S to jebeno frazo nam prodajaš uporništvo! Kajti znano je, da se pank bend ustanovi lahko v pol ure, toda ti nam pa na svojem blogu prodajaš statment, izjavo o pank bendu. Povej, kdaj boš imel pank bend, ali pa ga nemudoma ustanovi, razen če nisi blefer, kar se mi nažalost dozdeva!
Res mi je ta izjava o pank bendu na tem blogu res nabila kri v glavo in po dolgem času sem se streznil. A sedaj se pa še iz tako svete stvari kot je pank in rokenrol oglaševalski japiji delajo frajerje in klobasajo neke popkulturno všečne stavke. Lahko sem mastrubant praznih metafor in v breznu kozlanja živeči analfabet, toda panka pa ne uporabljam v tako ogabne promocijske namene kot pa ti -Dinozaver. No, upam, da se motim - in sveto upam, da ne bo še ena plastična vrečka z logotom Dinozavra letela v vetru naslajajoč se ljudjem, kako je to lepo!
4. avgust, 2007 ob 16:41
Zelo slab komentar za moj okus. brez repa in glave, predvsem pa brez kreativne perspektive. Komentar, ker mi je pač nekdo tako rekel!
4. avgust, 2007 ob 22:43
Porazen komentar. Strah me je za stanje duha. RES!
7. avgust, 2007 ob 11:37
Da, to je najslabši prispevek v več kot 200 letni zgodovini slovenskega novinarstva.
9. avgust, 2007 ob 16:51
Se strinjam, popolnoma.
22. avgust, 2007 ob 15:59
Res je brezzvezen komentar. Kar nekaj. sploh ne zdrži resne obravnave. Žalostno! Sram me je … no ja pa tudi strah … strah za plehkost, ki nam jo prodajajo mediji.
29. avgust, 2007 ob 14:28
A je beseda kurčenje tudi v SSKJju? Mi je namreč všeč, ampak je prej nisem nikoli uporabljala. Jo pa zato zdaj ponosno dodajam v svoj besednjak.
30. avgust, 2007 ob 16:45
Sram te naj bo. Kaj pa morala?! Pa še ženska povrhu. Jao jao.
30. avgust, 2007 ob 19:58
Pipec, ne moraliziraj!
3. september, 2007 ob 15:36
oh, punči, Centri, ne kopiraj Svetlane Makarovič si daleč, svetlobnih let daleč.
7. september, 2007 ob 12:43
Ne mi prosim primerjat tega komentarja od te rdečelaske, ki bi rada delala v medijih in se nekaj baše z vrhunsko umetnico Svetlano Makarovič. Ta rdečelaska še naprimer eni študentki prvega letnika na fdv-ju po svoji kreativnost ne seže do kolen!
8. september, 2007 ob 11:04
Spoštovani Jaško, dragi Zoki! Ne žalita, prosim, “vrhunske umetnice Svetlane Makarovič” s tem, da njeno ime vpletata v slovnično tako nepopolne in izmaličene izdelke, kot sta vajina komentarja.
8. september, 2007 ob 18:07
Alja, dej se sprost! Svetlani tudi ne bi bila všeč konotacija uporabljanja te najnovejše besede, ki si jo osojila beroč ta komentar, dasiravno bi jo kot pismena oseba lahkjo že kje prej zasledila. Pač …
14. september, 2007 ob 20:43
T’mara Lngus je preprosto zanič. Če bi bila tako dobra, kot misli, da je, bi se pri devetindvajsetih že davno uveljavila kot uspešna novinarka, tekstopiska ali karsižebodi. Ne pa da jo nihče ne mara in je še vedno brez službe.
15. september, 2007 ob 12:35
Spoštovana Milena. Precej vseeno mi je, kaj ste zaključili na osnovi enega lahkotnega prispevka, vseeno pa bi bilo primerno, če bi svoje ne le škodljive, ampak predvsem neresnične sklepe vsaj preverili. Najlažje boste to storili osebno, če se boste obrnili na uredništvo in prosili za moj kontakt.
15. september, 2007 ob 20:20
Tamara Langus pravi:
15. september, 2007 ob 12:35
Spoštovana Milena. Precej vseeno mi je, kaj ste zaključili na osnovi enega lahkotnega
Saj to je problem, ker ne gre za lahkotni komentar, ampak za abotni. Ko sem pogledala prispevek se mi je obrnil želodec od brezumlja in plehkosti. Ja, včasih je potrebno biti tudi malo samokritičen. Tudi do sebe, seve!
15. september, 2007 ob 21:27
Ampak res, ko je ta komentar zanič!! Človek sploh ne more verjet. Brez besed …
15. september, 2007 ob 21:29
… kako je ta komentar zanič! (tako se pravilno glasi moja misel, se pardoniram, ker sem se zatipkal - kuham filane paprike in …)
17. september, 2007 ob 19:22
Po Žmavcu se govori o enem skrajno poraznem komentarju … in res, stvar je res sramotno neduhovita in slaba. Se čist strinjam!
18. september, 2007 ob 13:24
Komentar je res bedast, še eno poneumljanje… vsekakor dno od komentarjev na vesti!
20. september, 2007 ob 22:08
Ja res sick komentar. Meni se smilijo avtorični možgani ali karkoli že ima v tisti glavi. Ampak sory!
21. september, 2007 ob 21:54
Menda je Tam’ra Langus, ta ki govori o kurcih, tekstopistka ali nekaj takšnega.
22. september, 2007 ob 11:59
Nemogoče, za tekstopisca moraš pa biti malo bolj razgledan in brihten! Mile, to je najbrž pomota.
22. september, 2007 ob 12:34
Tamara bo kmalu dobila nagrado za najbolj komentiran komentar na Vesti! Dejmo še malo komentirat…
26. september, 2007 ob 12:51
dbest, naj zamaga najslabši komentar v konkurenci najslabših!
27. september, 2007 ob 8:33
Se mi zdi, da ta Tamara L’ngus misli, da vse ve. To sodim po komentarju, ker je iskrivo prazen in po Magdaleni. Nekaj je narobe, da bo dobil najslabši komentar nagrado.
27. september, 2007 ob 12:57
Ja, lahko dobi nagrado za najslabši komentar. Z Adijem Jakšo si jo lahko razdelita. Hm …
29. september, 2007 ob 19:21
SEveda z dinozavrom sta par parov! Kot policistka iz Fargota.
4. oktober, 2007 ob 7:49
Pri komentarju sicer nisem imel nič, zato bi bila tudi delitev nagrade nekoliko pretirana. Vseeno pa hvala za pozdrave.
15. oktober, 2007 ob 9:25
To je pravi odnos moškega! Vzdrževati žensko. Čestitke Centrifugi.
15. oktober, 2007 ob 13:39
Mislim, da si Centrifuga ne zasluži čestitk.
16. oktober, 2007 ob 14:13
Še ena sponzorašica!
17. oktober, 2007 ob 20:08
Grozen komentar, popolnoma porazen, prava sramota za dotično avtorico. Don folk raje hodi v Fun factory namesto da bi bral knjige in si malce odprl oči in posledično kreativnost.
6. november, 2007 ob 17:17
Matr ta komentar je pa res slab. Še bizaren ni!
29. december, 2007 ob 14:52
Tmara Lang’s, v novem letu ti želim še veliko neuspelih komentarjev, kot tudi, da te fuknejo s Playboya, ker jim delaš samo sramoto.
31. december, 2007 ob 12:37
Pač nekateri ljudje se močno precenijo, toda z leti se stvari nivelirajo in postavijo na svoje mesto …
19. februar, 2008 ob 16:34
Simpatična, lucidna in prijazna je tale Tamara. Pred kratkim sem jo spoznal in ne vem, zakaj ste jo tako popljuvali. Tale komentar je lušten. Mislim, da ste predvsem škodoželjni in nefer.
31. marec, 2008 ob 14:47
Po okusu EMOTOV, naše nove subkulture, je ta komentar popolnoma brezvezen! Vsebinsko je popolnoma nesustrezen za nekoga ki KAO dela v medijih. Ponavljam kao. Nemoršverjet.