politika
Vlačič o AC obnovah
15. junij 2009 ob 22:41 | Denis Sarkić |Prometni minister Patrick Vlačič je zaradi zadnjih zastojev na avtocestah, ki so jih botrovale obnove, zahteval sestanek z vodilnimi iz DARS-a in DDC-ja. Po sestanku je stopil pred medije in pojasnil, kako naj bi stvari tekle v prihodnje, odgovoril pa je tudi na pozive SDS po odstopu zaradi popuščanja Evropski komisiji pri vinjetnem sistemu in še vprašanja o nekaterih drugih aktualnih zadevah.
Denis Sarkić
P.S. Izjavo ministra in njegove odgovore zaradi aktualnosti objavljamo v celoti (za sladokusce).
15. junij, 2009 ob 23:17
On je danes predvsem nalagal in naložil.Spet nas je verjetno nalagal? :)
16. junij, 2009 ob 7:41
Begaj, nesposobni blefer! Pa na avto si montiraj še zvočnike, ne le plave luči. Za take cirkusante je to običajno.
16. junij, 2009 ob 7:59
Popolnoma nesposoben vase zaljubljeni tip!
16. junij, 2009 ob 8:33
Bomo uporabniki AC na lastni koži videli, ali so to samo lepe besede ali se bo dejansko kaj spremenilo.
Če si je pa čez vikend res vzel svoj čas in šel preverjat gradbišča, kot trdi, pa je to pohvalno.
16. junij, 2009 ob 9:46
Ja na obalo je le moral pridrsat iz Ljubljane, če ne drugega po čiste gate. Boga država, da mora minister pri vseh silnih nadzornikih in strokovnjakih osebno nadzirati tiste tri mehote, ki slonijo na lopatah.
16. junij, 2009 ob 9:48
Je bila boga država tudi, ko je bivša ministrica za zdravje podobne nadzore opravljala na pediatrični kliniki?
16. junij, 2009 ob 10:04
ne naši so manj krivi kot vaši:)
kekci
16. junij, 2009 ob 10:28
@krucefiks
Ja, tudi. Pa lopov Zidar se ne zna guncat. Zadovoljen?
16. junij, 2009 ob 10:40
Otroški vrtec znova v pogonu:http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042274601
16. junij, 2009 ob 10:59
Bo Vest oročala o incidentu Patrika Vlačiča, ko se je z modrimi lučmi brez porebe vozil mimo stoječih koloon, zaradi česar bo moralo mimistrstvo plačati kazen 12 000 Evrov, če seveda deluje pravna država tudi pod taktirko notranje ministrice Kresalove.
16. junij, 2009 ob 11:02
Marko, lopovu Zidarju ne smeš zameriti, če se ne zna guncati. Kot po navadi je bil namreč nekoliko pod gasom.
Zidar pa zato dobro obvlada guncanje afn.
16. junij, 2009 ob 11:13
@Marko:
Samo da kriteriji isti ostajajo, potem sem zadovoljen.:)
16. junij, 2009 ob 11:42
Kitarist je povlekel dve črtici kakovostnega pecilnega praška in svet mu je bil takoj lepši
16. junij, 2009 ob 11:47
pomojem ga je pahor že nabuhal..:)
16. junij, 2009 ob 12:36
Unglaiblih, Sever se je zbudil v kolumni. Vsaj vem, kdaj levaki vstajajo.Danes sem malo alergičen na bedake.Mogoče vpliv tega: http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98%2C104%2C106&viewgraph=1&month_span=12&month=6&year=2009&forceeur=yes&x=46&y=8
Da ne bo samo medek lepil dolgčasa.
16. junij, 2009 ob 13:28
Kaj je fant(je), a se sam(i) s sabo mente :)))
16. junij, 2009 ob 13:28
Obama, pojma nimaš. Basist, vendar!
16. junij, 2009 ob 13:29
Minulo delo, pač.
Vse kar s(m)o sejali, zdaj žanjemo. Pa ne bom ponovno tratil časa s pojasnjevanjem fenomena vrtljivih vrat in posledično nastanka zlate jame oz. vreče brez dna za namen in potrebe izgradnje AC; Lidija Hren je vse že nekajkrat obdelala.
Navsezadnje gradbinci niso neki humanitarni delavci ampak gospodarska družba. Kot pri vsaki drugi je njen namen maksimizacija dobička.
Problem nastane, ko naročnik, nadzornik in izvajalec z roko v roki določajo ceno, parametre po katerih se bo izvajalo in s tem v zvezi tudi frekvenco potrebnih vzdrževalnih del na posameznih odsekih … čez trojanske predore se po famoznem hrapanju in po porabljenem mio eur lahko še vedno vozimo po večmeterskih kolesnicah, ki se jih hrapanje ni niti dotaknilo, npr.?!
Posamezne izstopajoče cvetke, ekscese v smeri presežnikov npr. najdražji, najprej potreben obnove, najdolgotrajnejša izgradnja … , so značilni samo za en del javnih naročil te vrste. Ko je vprašanje nove stavbe MNZ, je zgodba diametralno nasprotna tistim pri onkologiji in pediatriji?!
Poddimenzioniranje AC pač ni značilno le za, Bergauerjev?, nateg s prekmursko AC brez odstavnih pasov in z omejitvijo hitrosti na 110:
vinjete so skoraj podvojile promet na AC. Meni je prav. Cena je taka, da je meni sebičnemu rednemu uporabniku lahko še bolj prav. A kaj se zgodi, ko se pri cesti konstruirani na določeno še vzdržno pretočnost prometa, ki upošteva tudi zastoje zaradi del in morebitne nesreče, spremeni ena od predpostavk za načrtovanje? Kaj se zgodi, ko se število vozil skoraj podvoji, vse ostale spremenljivke se pa ne spremenijo? Nič dobrega.
Pa še: zakaj prekmurska hitra cesta zmore brez šikan na cetninski postaji? Dovolj je le omejitev na 80 zaradi varnega vključevanja tovornih vozil v promet na drugi strani in zakaj jih drugje (še vedno) ne odstranijo? Treba je, npr. na Logu, iz dveh voznih pasov razpeljati promet na 4 šikane po 40 km/h + 2 za tovorna vozila in na drugi strani promet spet združevati nazaj na dva po sistemu, ki kar kliče po zmedi in stihiji?
Ne bi bilo bolj varno, pretočno in logično, če bi uspeli promet speljati mimo Darsovih depandans brez čira-čar?
In, še dobro da vsaj nekdo misli tako resno, da tako tudi dela: http://www.planet-sprememb.si/?id=10&stran=novica
16. junij, 2009 ob 17:07
tip kvasi o PLDP - (pe-el-de-pe) povprečni letni dnevni dnevni promet. Kaj ima PLDP opraviti s trenutno sitiuacijo na določenem odseku ki naj bi jo interaktivno reševal? Ne rabiš interaktivnosti če boš gradil strategijo na PLDP-ju!!!!!!!!!!!!!!!
16. junij, 2009 ob 18:58
Tole “za sladokusce” pa mi že gre malo na živce. Morda kako novo geslo, recimo “za fanatike”?
16. junij, 2009 ob 18:58
Drugič: Falšon!