Thursday 19. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Nikolovski rap o GG-ju

5. junij 2009 ob 18:53 | Denis Sarkić |

Ljubljanski reper in član stranke Zares Darko Nikolovski na Prešernovem trgu ekskluzivno zarepal za Vest o aktualni politični aferi Gregorja Golobiča.

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 79 x komentirano
  1. lucko pravi:

    Nikolovski, ti si car…

  2. Andrej pravi:

    Napaka? Smešno.

    GG je bil preganjan? Kdaj? V katerem življenju? Od koga?
    Imel je pod sabo vse kar je hotel. Do zaposlitve v Ultri je ves čas živel od države. Torej?

    Naj pove še kaj je delal s Puckom leta 96, da vidimo, če bo naredil še eno “napako”.

    Toliko o kredibilnosti.

  3. konec pravi:

    Napak, napaka, napaka, to bodo morale ponavljati ovčke, napaka, napaka, napaka….
    ha, ha, ha

  4. eu pravi:

    Haha, poglejte no, ta tip je hotu bit poslanec? Svašta

    Na 0:40 :

    “Ministrica, ki je to naredila.. tiča ne bo dobila, baje da ma tazga tipa ko ga nima aaa”

    6:00

    “Kje so zdej Pahorjevi vojščaki”
    ..
    “Kolk se pa Pahorjeva vlada šlepa na delo Zares-a”

    To so ti “novi politiki” .. brez izobrazbe in dlake na jeziku :)

  5. eu pravi:

    Aja največja faca je pa un stari, ki ima zmeraj polna usta (je izkoristil situacijo).

  6. chef pravi:

    Haha, kakšen folk je prišel na štant, to je noro!

  7. Šala dneva pravi:

    Nikolovski posvetip Gregorju Golobiču priredbo pesmi Alke Vujice:

    “LAŽI, LAŽI, LAŽI ME. TI TO RADIŠ NAJBOLJE…”

    Priredba postala himna stranke Zares. :-))))

  8. luka pravi:

    LOL, baje ma tazga tipa, ki ga nima….
    oranžni klovn bo zanetil vojno v koaliciji….!!!:)

    če ne druzga, so se pa vsaj upokojenci mal namalcal….:)

  9. medek pravi:

    Tako je. Ne se pustit zmest :)

    Vse bolj grozljivo je opazovati napade medijske hunte, kako so sinhroni v napadu na Golobiča. V ozadju pa se hahljajo tajkunsko-bankirski roparski dvojčki.

    Prva tema je uspešno zakrita: Janšev Merkatorjev Šrot in soborec Bavčar Istrabenz.

    Janša: Prodaja Merkatorja Šrotu je bila napaka. ( In kaznivo dejanje)
    Janša (o Bavčarju): Nisem jedel zajtrka in komaj čakam na kosilo.

    Istrabenz bo v okviru dokapitalizacije izdal 34,4 milijona novih delnic v emisijskem znesku 13,80 evra, kar skupaj znese 475 milijonov evrov. Po povečanju bi bil celotni osnovni kapital družbe razdeljen na 39,6 milijona delnic. Če bodo z dokapitalizacijo zbrali dovolj denarja, imajo sredstva za poplačilo vseh dolgov, s čimer se izognejo stečaju.

  10. ekka pravi:

    kaj je zdej to tak cirkus bemo, sem mislila, da je utajil al odtujil miljarde. kolk vidim ni nikogar oškodoval, vse prjavu davkariji, kekci pa vkup pa udri. nima kej odstopit.

  11. medek pravi:

    Zakaj je TV Slovenija zavajala s podatki o kreditih podjetja Ultra?

  12. Farad pravi:

    Ta prodani reper ima še brado v odtenku strankarske barve.

  13. Antigona pravi:

    Še ena stvar, da lahko desničarji malo pokonci skočijo: www.protilazem.si.

  14. edo pravi:

    kak raper neki, pojma nima, klati bedarije, kot vsi v zaresu

  15. koseski pravi:

    nikolovski,
    tko mlad,
    pa že zagovarja lažnivca

    pezdalo gobezdalo
    čvekalo popušalo

  16. reper peper pravi:

    Žuta brada
    samo naklada.
    Dejansko nori pobič,
    ki za vzgled mu je Golobič.
    Vsi so isti - tajkunski in lažnivi kapitalisti.
    Edino Nikolovski je izjema,
    tega še vedno mati hrani in objema.

  17. marko pravi:

    kaj ta bluzi. ma saj se mi lažulovski kr smili

  18. nekdo pravi:

    Golobič naj odstopi. Kampanjo je gradil na transparentosti, novi politiki in grajenju iskrenega odnosi z volilno bazo.

    KAM JE VSE TO IZGINILO?!

    KAKŠEN PIAR SE TO ZGANJA?!

    GOLOBIČ NAJ ODSTOPI. Kaj si on misli, da je?

    To ni napaka, to je zavestno laganje!!!

  19. lala pravi:

    Prodano gobezdalo!!!!!!$$$$$$
    A po svoje mu človek ne more zamerit€€€€€€€€€

  20. marko pravi:

    www.protilazem.si

  21. opazovalec pravi:

    Ta Nikolovski loči prikrivanje resnice in laž???

    HAHA, filozof…

  22. Nikolovski pravi:

    dost filozofa, da tud zabluzim včasih… men je npr. všeč Machiavelli in kle mate moj pogled na laž in prikrivanje resnice. Po moje vam bo všeč, JJ je tud Maciavelli kul ;D

    De his rebus quibus homines et praesertim principes laudantur aut vituperantur
    O tisti rečeh, zavoljo katerih ljudi, posebno vladarje, hvalijo ali pa grajajo.

    “Ko torej puščam vnemar, kar so si glede vladarja izmislili, in razpravljam o tem, kar je resnično, trdim, da vse ljudi, kadar govorijo o njih, posebno pa vladarje - ker so postavljeni višje, opredeljujejo po nekaterih lastnostih, ki jim prinašajo ali grajo ali hvalo. Se pravi, da imajo nekoga za darežljivega, drugega za stiskača, tega imajo za radodarneža, onega za grabežljivca, tega za okrutneža, onega za milosrčnega, ta jim je verolomnež, oni mož beseda; ta mehkužec in bojazljivec, oni krut in pogumen, ta človeški, oni prevzeten, ta pohoten, oni zdržen, ta ves scela, oni lisjak, ta neupogljiv, oni lahkomiseln, ta resen, oni frfra, ta veren, oni neveren in tako dalje.
    Vem, da bo vsakdo priznal, kako nadvse hvale vredno bi bilo, ko bi vladar od zgoraj opisanih lastnosti imel samo tiste, ki nam veljajo za dobre. Ampak ker človeška narava ne dopušča, da bi imel samo te lastnosti in se v vsem po njih ravnal, mora hočeš nočeš biti vsaj toliko pameten, da zna zabrisati slab sloves napak, ki bi ga spravile ob državo, tistih, ki ga obnjo ne spravijo, pa se varovati, če le more. Če ne more, naj brez večjih pomislekov pusti, da gredo stvari svojo pot. In nikar naj ga ne skrbi, da bo zavoljo napak, brez katerih bi stežka rešil državo, prišel na slab glas.
    Če namreč vse dobro pretehtamo, ugotovimo, da ga marsikaj, kar je videti krepost, če se ravna po njej, pripelje v pogubo, marsikaj drugega, kar je videti napaka, pa mu prinese varnost in blaginjo.”
    Nicholo Machiavelli - Vladar

  23. Nikolovski pravi:

    moj poudarek je na:
    “In nikar naj ga ne skrbi, da bo zavoljo napak, brez katerih bi stežka rešil državo, prišel na slab glas.”
    želim vam pa zares lep dan :D

  24. Seba pravi:

    Ja, Nikolovski Katarinca je to zakuhala. Se pa moraš z predsednikom dogovoriti ali je kriv Janša ali Katarinca.

  25. Alan B'Stard pravi:

    @niko neki ti pa priznam.Si edini iz Zaresa, ki je pošteno povedal kdo za tole zadevo stoji in ne teraš mantre svojega lažnjivega gospodarja.Tokrat pač ni bil JJ, ker take ibunge so značilne za ustvarjalce afere Patria. Pa še nekaj: Za ideale(sploh temelječe na laži) ginu budale.

    Pust politko pa raj rimaj! To ni za emotivce.

  26. exupery pravi:

    Po tej deželi se širi nek nov vonj. Ali čutite ta prijetni a tudi ostri vonj, ki se širi vsepovsod? Diši lepo in nas obenem opozarja.To je vonj po morali. Število edotov, reperjev peperjev, markotov, koseskih, opazovalcev itd je vse večje. Družina brezmadežnih, ki se nikoli ne zlažejo raste. Le kje so bili do sedaj? Kaj jih je prignalo na plan? Kaj jih je končno opogumilo, da svoje morale ne skrivajo več v sebi, da so njen vonj spustili med nas? Po mojem je ta pogum rezultat junaške vloge medijev, ki so brezkompromisno opravili svojo vlogo neodvisnega in objektivnega zaščitnika resnice, pokazali svoje zaničevanje laži in tako odprli prostor vsem poštenjakom, da osvobodijo svojo moralo in pokažejo svoj dolgo zatajevani obraz. Resnica bo končno zmagala, lažnivci, pardon, lažnivec bo obsojen in izločen. Živela morala, živela resnica!

  27. janja pravi:

    Niko, svaka čast!

  28. joze pravi:

    ja in zakaj je katarinca to zakuhala?! ker je imel draško v nbl-ju nalogo, da bo zrihtal cca. 10-milijonski kredit (ali celo odkup po zelo ugodnih cenah) za senico in njegove propadle delniške naložbe (telekom, nlb, elektro podjetja….). in ker je bil golobič glavni protagonist draškovega odhoda, jih je zdaj dobil po pički…

  29. MEFISTO pravi:

    Če bi bil Golobič čist, mu tudi družinska nesloga ne bi prišla do živega.

  30. peter pravi:

    Ej … pa kaj ste vsi malo čez les. A vam ni dovolj, daje po pravici povedal Gospodu Kosu?
    Men se pa ne zdi čist nič sporno, če javnosti ni povedal resnice, ki v bistvu temelji , o njegovem osebnem življenju. Kaj ima on, čisto dobenga nč ne briga in ne vem zakaj vam je toliko do tega, kaj vse imajo politiki. Zame je dovolj to, da dela dobro in da je politično dobro potkovan. Kaj ima pod palcem, me pa ne briga.
    Dajte folk, raje pomislite kaj govorite in ne obtožujte vsakega, ki ga novinarji oblatijo. Naj se javi tisti, ki je taka nedolžna ovčka in se ni zlagal še nikoli v življenju ?
    To je to … jutri pa na volitve … in tam dokazat… za koga ste in za koga niste… če ne greš volit je potem vseeno, kaj delajo politiki … ker nimaš pravice o tem razpravljat…

  31. Edi pravi:

    Mislim da ljudje tukaj ne razumejo da gre Zares s svojim načinom in svojim delovanjem (kakršen koli že ta je) velikemu delu naše politike v nos, drugače ne bi mogli sprožiti takega medijskega lova na čarovnice in to tako usklajeno. Mene sploh več ne zanima ali je Golobič lagal ali ne, volil bom Zares, ker se je celotna slovenska politika obrnila proti njemu in vsi kričijo po odstopu ali odstavitvi, kar se mi zdi hinavsko, sprevrženo in popolnoma neprimerno… Skozi reakcije novinarjev in politike se mi zdi da se je pokazala resnica - neka klika ljudi v Sloveniji te lahko izbriše iz političnega zemljevida če se ji zameriš in mislim da to ni daleč od resnice.

  32. medek pravi:

    Če bi poznali lastništvo FB Investicij, se ne bi podali v posel z IstrabenzomValant: Reševanje Istrabenza z Bavčarjem v upravi ne bo mogoče
    http://www.delo.si/clanek/82193

  33. obama pravi:

    Edi pravi:

    neka klika ljudi v Sloveniji te lahko izbriše iz političnega zemljevida če se ji zameriš in mislim da to ni daleč od resnice.

    arharja franceta recimo

    sve se vrača sve se plača..od velikega junaka do bedaka

    to,da je Golobič zamolčal lastništvo v firmi,ki prodaja državi “vobče,karkoli” in pumpa državni dnar v privat žepe,to seveda za levakarje ni problem.
    Recimo “prepotrebni” projekt Urban,ki ga je sklenila z županom Solatić Zareskotom v letu,ko je baje imela izrecno Janševo prepoved delovanja v Sloveniji..

  34. Edi pravi:

    Zate pa kaj drugega ni problem… Ni ti problem neupoštevanje računskega sodišča v zvezi z negospodarnim ravnanjem ministra Podobnika, ni ti problem potuhnjenost Janeza Janše v zvezi z govorom o svetilniku Evrope, ni ti problem teptanje sodnega sistema, rušenje avtoritete prava s strani Jelinčiča, označevanje Romov za zločince, izbrisanih za prevarante in tako dalje, ko se spomnim na vse to mi gre na bruhanje, kakšne politike proizvaja naš narod (saj ne da je drugje kaj boljše)…

  35. krucefiks pravi:

    1)Nikolovski, s tako vestnim zagovarjanjem GG izpadeš ovca. Ne vidim razlike med tvojim polaganjem upov v GG in med polaganjem upov kakšnega SDSovca v njihova fuhrerja. Ovca je ovca. Leva, sredinska, desna, ni važno.

    2)Tekom te afere je bilo izrečenih precej več laži kot resnic.Pa vendarle, resnice, ki so bile, morajo GGja odnesti, če želimo verjet, da živimo v higienčni državi. Samo opravičilo je glede na slo politično kulturo pohvalno, ni pa zadosti za ministra. Ko je lagal v zvezi z Ultro (se strinjam z razlogi Obame iz 33.posta), si je nadel zanko okoli vratu. Samo ni mi jasno, kako je mislil, da jo bo lahko odnesel s tem.

    3)Raziskat bi se moral izvor tega deleža. Državni uradnik s 5 letno ekspedicijo v gospodarstvo ne more priti do milijonskega deleža kjerkoli. Njet vazmožni, če igraš čisto.

    4)Janšisti in ostali, ki jim je v interesu pogrom GG, niso skopčali, da so s svojimi neutemeljenimi čustvenimi izbruhi(več laži kot resnic) iz GG naredili žrtev. Posledice te afere ne bodo tolikšne kot bi bile, če bi pustili volilcem Zaresa, da obračunajo z GG.

  36. helga pravi:

    O jej! Tudi jz mislim, da je pravno vse lepo poštimal. Ampak največji moralist, pol ga pa tkole ujamejo. To je bolj grozno! In prov zarad tega k se tazga moralista dela, prov zarad tega bi mogu odstopit, da bi res izpadu, da ima moralne norme. Saj v politki lahko še vedno ostane, ampak za njega higijensko pa bo tole zdele najboljš.

  37. MEFISTO pravi:

    EDI, če imaš pod to vlado še kaj bruhati, potem ti še ni tako hudo.

    Vse, kar si naštel je problem, le z nasprotne strani.

  38. PeternaVeter pravi:

    Niko lovec,
    prihaja ćas ko Ti bo (morda ) jasno med kake prašič_eke si se podal, in kaj hoćejo ostali, starejši pujseki od Tebe.
    Ko Ti ( će Ti ), od fuk a, lahko še vedno greš za “mesarja”.)

    ….
    “…zato pa vse lažnive gangstere za švedske gitre….” (tekoči)

    ps.: al pa, tut ne.

    lp

  39. BOTA pravi:

    Ljudje si bodo počasi ustvarili svojo sodbo. POP TV in tisti, ki stojijo za njo se očitno iz primer Clinton niso nič naučili. Drugače nebi tako načrtno in sistematično ustvarjali afere. Ne gre za samo zgodbo, gre za način in vztrajnost, s katero jo predstavljajo. Gre za vztrajno ponavljanje besede “LAŽ”. Besede, ki jo nekateri prislovično uporabljajo kot sinonim za politiko in politike. In to je bumerang, ki se bo prej ali slej vrnil v glavo tistim, ki so ga vrgli.

  40. Edi pravi:

    Po drugi strani pa: zakaj se pa jezite? Poglejte (poglejmo) se v ogledalo pa boste videli lažnivce, kradljivce, utajevalce davkov, prevarante, nemoralne ljudi…

  41. Fructal pravi:

    Nikolovski… kmetavz jedan…
    s kolački nad volivce in upravičevat laži,
    vse skup je mal svinjsko, mal zares srmdi.

    Se spravljat na levico, češ “kje so zdej spremembe”,
    Prikrivanje resnice pa kar naenkreat ni vredno omembe,
    Borči je zajebu, se šlepa na zares,
    … hahahaaha… pa sej se hecaš, pes!

    Posuti se s pepelom, svaka vama čast,
    a dejstvo ostaja, na glavi maste mast,
    prvo si operte glavo, obrijte glavo, posujte s pepelom in pokleknite pred slovensko zastavo,
    opravičite se narodu, ki ste mu lagal,
    Vi ste zajebal, ne levica, VI ste MOLČAL!!!

    Zatorej Nikolovski, ne boš mi zdej pametoval,
    sprejmi in priznaj, da ste ga usral!

  42. luka pravi:

    neki pametnih je le še na tem oranžnem portalu….

  43. marko pravi:

    kako ne razumete kaj je moralno sporno. če oralist Juri na predvolilne shode vleče s seboj svojo familijo in s tem nabira glasove,potem pa se izkaže za swingerja, je to moralno nesprejemljivo. če Golobič svojo politiko gradi na poštenju in napadu na tajkune, potem pa se odkrije to, kar se pač je, je to moralno sporno. in vsak ki to razume (tudi sam Golobič) bi takoj odstopu in tudi bo!

  44. marko pravi:

    evo vam levičarji http://www.youtube.com/watch?v=qmOrubhPMAs

  45. marko pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Ty87L8PFMdM&feature=related

  46. Požigalec pravi:

    Ti si zihr…TAJKUN

    http://www.shrani.si/f/2e/w6/j0xX1ly/tajkun.jpg

  47. Bleja pravi:

    Edi, izgleda, da si se ti res dobro pogledal v ogledalo, jaz v njem tega nisem opazil …

  48. Mimi pravi:

    Krucefix (@ 35), se podpišem pod tvoje točke 2, 3 in 4. :)
    Kar se pa tiče 1., pa ne bi tko sklepala (čeprav je res mal nerodno gledat to zagovarjanje), ker pač vsakdo ima pravico v kaj verjet, nenazadnje oz. po 2. strani pa je tud kul, da se postavi za ’svoje’, če se podpisuje pod Zares.
    In dejansko se je opravičil (GG) in dejansko v bistvu ni nezakonito, odstop se pričakuje predvsem zarad higiene oz. zaradi opevane in obljubljane ‘politike sprememb’.
    Meni bi blo všeč, če bi se tko odločil (s tem bi spasil tud stranko, kar se tiče njene verodostojnosti), poleg tega bi bil to nekakšen precedens, morda prvi korak k boljši politiki itd. Nekje se mora začet oz. nekdo pač je lahko prvi.
    Pravzaprav pa bi clo zafrknil koga s svojim odstopom oz. bi se izvil iz tega lep (kdo drug pa bi ostal grd ;o)).

  49. medek pravi:

    Edi pravi:

    6. junij, 2009 ob 14:21
    Zate pa kaj drugega ni problem… Ni ti problem neupoštevanje računskega sodišča v zvezi z negospodarnim ravnanjem ministra Podobnika, ni ti problem potuhnjenost Janeza Janše v zvezi z govorom o svetilniku Evrope, ni ti problem teptanje sodnega sistema, rušenje avtoritete prava s strani Jelinčiča, označevanje Romov za zločince, izbrisanih za prevarante in tako dalje, ko se spomnim na vse to mi gre na bruhanje, kakšne politike proizvaja naš narod (saj ne da je drugje kaj boljše)…

  50. Ines pravi:

    Dare ti si car!

  51. Skala pravi:

    Med iskrenimi ljudmi
    Med iskrenimi ljudmi
    se nikoli ne zgodi, da zmaga laž,
    pri vseh drugih pa velja,
    da je nekaj slabega, če preveč priznaš
    in odkar ta svet stoji,
    so na njem živeli ti in ti,….

  52. Panx pravi:

    Nikolovski… škoda te je za politiko. Tud Zares je, hočeš, nočeš, del skoruptiranega aparata… izkoriščajo te, ampak ti tega ne vidiš, ker si predobrga srca…

  53. asd pravi:

    jao, temule logika sploh ne gre. kar je povedal nima ne repa ne glave. v politiki bi tako propadel, da je neverjetno.

  54. rukar pravi:

    GOLOBIČ BO ZELO PONOSEN , KER SE JE ZANJ ZAVZEL VSAJ EN BALKANEC !

  55. CVEK pravi:

    Ali je to tisti revež in zavednež, ki želi vso svojo žlahto iz Makedonije spraviti preko Bolgarije (potom bolgarskega državljanstva) v Evropsko Slovenijo ! Tudi njegova makedonska zavest je na psu !

  56. www pravi:

    dečko je vsak kul in inteligenten, takih pri SDS jugend še nisem zaznal….in bojim se, da jih nikoli ne bom.

  57. www pravi:

    pardon - vsaj, ne vsak

  58. Nikolovski pravi:

    @cvek: ja hahahahahaha to sm jst in odpiram gradbeno podjetje :D bruahahahahahahahhaha
    A veste kaj? Sej mi je jasno da se boste oglašal, sam jst mam čisto vest! In vrjamem v Golobiča.
    Pa dejte bit iskreni vsaj mal…
    GG je kosovi komisiji prijavu vse.
    Zakaj se ne pizdite na vse tiste, ki premoženja sploh niso prijavili?
    kle ste pa glasni, k da vm je ukradu…
    eh žalost ena :(

  59. krucefiks pravi:

    Po moje najboljši scenarij za GG.

    Odstopi z mesta ministra, njegovo ministrsko mesto zasede nekdo drug iz Zares. Hkrati utiša vse politične nasprotnike. Čez 3 leta se lahko zopet vrne na politično sceno. S tem bi rešil sebe in stranko.

    Če ne odstopi, gre stranka zugrund. Kobajagi Nove politike ne potrebujemo.

  60. Andrej pravi:

    @59

    Zanimivo razmišljanje. Potrebno je UNIČITI VSE politične nasprotnike.
    V tem primeru si je sam politični nasprotnik, saj je sam napadal nemoralo in bogatenje tajkunov.
    Zdaj pa se ga KONČNO nekdo spomni tudi ujeti na laži in zraven ugotoviti, da je nabral neverjetno
    veliko denarja za človeka, ki je ves čas bil zgolj aparatčik.

    Tokrat ni nemoralno njegovo premoženje in se laži reče napaka. Ko Arhar zgolj ni želel razkriti
    svoje plače, ga je bilo pa potrebno POLITIČNO UNIČITI, a ne. Pa je naredil več dobrega za Slovenijo,
    kot bo nek GG kdajkoli dopustil, kaj šele naredil sam.

    Verjetno vas je večina premlada, da bi se spomnila vseh njegovih mahinacij iz 90ih.
    No, pa ga vseeno kdaj povprašajte kaj se je dogajalo v treh dneh Puckotovega izginotja leta 96
    in kako je bil sam vpleten v to zgodbo.

    Ja, nova politika. Bolj gre za novo generacijo ovc. Ampak važno da je Janša kriv za vse in če je kdo
    spregledal GGja za nemoralnega aparatčika že pred desetletjem in pol, je ta definitivno JJevec.

    Patetično.
    No, vem vsaj to, da mi ni več treba priznat laži, zdaj bomo v slovar to klasificiral pod napako.

    Kar se pa tiče samega scenarija, je največjo napako naredil, ko si je vzel čas za premislek.
    Če bi bil GG načelen ali karkoli od tega kar zdaj po novem pridiga, bi NEMUDOMA odstopil.
    Če si vzame čas za premislek, pomeni zgolj to, da išče način, da ostane na položaju.

    Ampak važna je načelnost.

  61. Požigalec pravi:

    Krucefiks to je najboljši scenarij le na prvi pogled…

    Najboljši scenarij je, da Goolobič odstopi z mesta predsednik stranke Zares in tako reši stranko krivde, ostane pa minister (z argumentom, da aktualne kritične razmere ne dopuščajo nestabilnosti vlade…) in tako povzroča težave levemu trojčku, kar mu bo koristilo pri razporejanju moči na levici na naslednjih volitvah.

  62. Andrej pravi:

    @58

    Razumem te, da lahko sovražiš neke opcije in iščeš alternativo. Ampak GG to žal ni.
    Je bil v politiki na strani starega režima od osamosvojitve. In prejšnji režim bi moral resnično sovražit zaradi nedemokracije. Ta človek je produkt tega sistema, nič več.
    Bil je v vrhu LDSa vsa 90a in ni nikoli prevzel niti enega ministrstva. Kaj misliš zakaj? Kakšne so bile takrat njegove prave funkcije?

    Očitno res ne veš kako se je grabilo denar in funkcije v 90ih. Če njegova stranka takrat tega ne bi delala na tak turbo način, potem tudi desnici to ne bi bilo nikoli potrebno delat.
    Ampak en ekstrem prej ali slej rodi drug ekstrem. Če hoče kdorkoli imet uravnotežen boj z njegovo kliko, mora najprej priti do svojih medijev, tako kot jih ima pod kontrolo GG, ki se zna spravit celo na povsem neodvisne medije v lasti tujega kapitala. (kar vprašaj vodjo).

    Če imaš kaj obraza boš ostal načelen. Če se boš šel strankarstvo, potem si zapiši danes svoja načela v kaj verjameš in kako morajo stvari biti in potem to še enkrat preberi čez pet let. Umazanije, ki se ne idealih nabere, nobeno milo ne opere.

  63. lala pravi:

    Andrej bravo!!!!!…..vsaj nekdo, ki razmišlja z svojo glavo!!!!……..mislim,da bi ljudje res morali začeti malo, vsaj malo, gledati v preteklost 90ih, in se spomniti kakšne vloge so imeli ravno ti, ki se danes tako “borijo” proti taikunom in protipravnem bogatenju z LDS in ZARESOM na čelu!!!!

    LJUDSTVO, STE MAR ČISTO POZABILI VLOGE AKTERJEV IZ 90ih?????

  64. Požigalec pravi:

    Nevem od kje ljudem ideja, da je Gregor Golobič nekaj NAREDIL in da je neka dragocenost za slovenski politični prostor. Mi lahko kdo našteje eno konkretno dejanje tega človeka, s tem ne mislim raznih potez pod mizo, v zakulisju in za svojo denarnico, oziroma poštni nabiralnik.

    Temu človeku je dejansko uspelo pasti nižje celo od Toneta Ropa, verjetno še nekaj let ne bo nihče podrl tega Golobičevega rekorda, če bi bil kaj “dedc” bi že storil samomor, česar od njega seveda ne moremo pričakovati, prej kakšen umor.

    Dejansko se je Golobič tako osmešil kot tista Velenjčana…
    http://www.shrani.si/f/2e/w6/j0xX1ly/tajkun.jpg

  65. medek pravi:

    Kolektivna psihoza, ki je zajela Slovenijo v preteklih dneh, je bolj rezultat nesposobnosti naših medijev, da bi kritično ovrednotili realnost in reflektirali sami sebe, kot prizadevanja političnih akterjev in posameznih gospodarskih oškodovancev naših protitajkunskih prizadevanj, da bi spodnesli Gregorja Golobiča, destablizirali vlado ali se maščevali za izgubljene, prek kaselcev nagrabljene deleže v naših največjih podjetjih. Druga afera Ultra je res združila nekdanje sovražnike, ki so bili nekoč prej že prijatelji, res je, da je nastala zaradi njihovih pritlehnih interesov, a v krvavi pogon (krvavi zato, ker ga hrani žeja po krvi) je prerasla zaradi medijskega stampeda, ki je v zadnjih dveh dneh prerastel v navadno – oprostite izrazu – zajebavanje. Ekipa, ki je na Zares v zadnjih dneh sedela ob računalnikih in telefonih, zbirala medijske nebuloze in nanje odgovarjala, je včeraj dokončno odnehala. Ne nad zadevo samo, ravno nasprotno, vse več je pokazaeljev, da so ljudje ta odvratni stampedo spregledali in se jim začenja gravžati. Obupali smo nad tem, da lahko s kakršnimkoli podatkom, s kakršnimkoli pojasnilom preglasimo ta samoužitek, ki so si ga organizirale posamezne medijske hiše. Ne smemo namreč pozabiti – dirka v čredi, moč, ki jo ta topotajoča čreda daje, je užitek.

    Mediji so seveda del tega užitka privoščili tudi bralcem, poslušalcem in gledalcem tega šova. Igrali so na užitek tistih, ki radi pripadajo moralni večini. Ponudili so jim priliko, da se solidarizirajo z zaničevalci laži in častilci resnice. V tej igri za odjemalce njihove storitve, so si dovolili veliko. Najprej so bile le netočne informacije (danes bi temu rekli laž), sledila je blokada nasprotnih dejstev, na kocu pa je prišlo – kot sem že rekel – zajebavanje, v katerem so bile naše izjave predmet različnih manipulacij in ponarejanja. Sam imam s tem izkušnjo, ki ste jo mnogi lahko videli. Na novinarski konferenci vodstva stranke, sem obsežno pojasnil etično dimenzijo Gregorjeve dileme iz l. 2008 in dejal, da bi sam ravnal kot on. Iz vsega, kar sem povedal je bilo jasno, da se to nanaša na zaščito Ultre pred novim političnim pogromom. Na POP TV so to preoblikovali v »tudi Biščak bi lagal«, na A kanalu pa celo »celotno vodstvo Zares bi lagalo«. Že to, da so mojo izjavo izločili iz vsega konteksta, je bilo zavajajoče, to da so jo opremili s komentarjem, ki ji je dal pomen, ki ga sam sploh nisem imel v mislih, pa je v nasprotju z vsako novinarsko etiko. Odmevi, v katerih nam popolni davčni in pravni analfabet Boštjan M.Turk razklada o davkih in kaznivih dejanjih skupaj z urednikom konkurenčne TV, Travnom, ki s tresočo roko maha s papirji iz Nizozemske, ki razkrivajo le to, kar so iz Ultre sporočili že tri dni prej in voditeljem oddaje, Bratožem, ki pri njunih nebulozah voljno sodeluje, pa sodijo že v poglavje o Butalcih.

    Ko sem v četrtek gledal soočenje EU kandidatov na POP TV, sem se spomnil na Cankarjevo Pohujšanje v dolini Šentflorjanski. Bil je tam župnik (Uroš Slak), ki je skrbel, da je pohujšanje ves čas predmet opredeljevanja, bila je moralna večina (vsi kandidati, razen Iva Vajgla), ki je družno udrihala po pohujšanju in bilo je pohujšanje (sicer ne fizično prisotno, a vendarle v mislih vseh). Kandidatom je bila dana priložnost, da se zgražajo in hvaležno so jo sprejeli. Lepota te priložnosti – in to ne velja le za kandidate – je v tem, da ko javno ubijajo pohujšanje, obenem govorijo »poglejte mene, jaz sem drugačen!« Zlaganost tega kamenjanja je seveda ta, da to preprosto ni res. Poznam vse tiste zgražajoče se kandidate in vem, da ima vsak od njih več razlogov za opravičilo, kot Gregor Golobič.

    V Cankarjevi dolini Šentflorjanski seveda ni šlo za obračunavanje s pohujšanjem, obračunalo se je z dvema mladima človekoma, ki tega pohujšanja nista skrivala. In v primeru Gregorja Golobiča ne gre za obračunavanje z lažjo, ampak s priznanjem te laži. Vsi vemo za primere političnih laži, razlika od našega primera je le v tem, da je Gregor to priznal (mimogrede – vsi komentarji, da je bil v to prisiljen in medijska samopripenjanja medalj, da so ga v to prisilili, so navadna laž – mediji so bili ta, sicer javni podatek o njegovem solastništvu, nesposobni odkriti dve leti in če bi tega ne povedal direktor Ultre na novinarski konferenci, bi bilo tako še danes). In moralna večina išče lastno očiščenje v tem, da ga za to kaznuje, ker je priznanje in ne laž tisto, ki moti ustaljeni red. To očiščenje pa je možno le, če se vprašanje laži in resnice poenostavlja do bebavosti.

    Vprašanje, ali je laž zmeraj slaba in resnica zmeraj vrlina, je staro filozofsko vprašanje. Veliki misleci so se z njim veliko ukvarjali (moralna večina, o kateri govorim zgoraj, vključno z večino novinarjev, se s takimi vprašanji ne muči) in v glavnem pristali na stališču, da obstajajo situacije, ko je laž potrebna, resnica pa nemoralna (največkrat se navaja primer, ko tolpa lovi neoboroženega posameznika, ta se skrije, naključnega mimoidočega, ki ga je videl pa tolpa vpraša, kam se je skril). Ne želim trditi, da gre v Gregorjevem slučaju za tak skrajen primer, želim le povedati, da se odgovoren posameznik ne more izogniti presoji, ali je v konkretnem primeru bolj etično lagati, ali govoriti resnico (ali odkloniti odgovor).

    Več novinarjev me je v teh dneh vprašalo ali je v politiki dovoljeno lagati (kot da v politiki veljajo neki višji kriteriji moralnosti) in v dvomih utihnilo, ko sem jim navedel kak primer, ko je naravnost nujno, da zamolčijo resnico, če že ne lažejo (utihnili so zato, ker so se s tem strinjali). Na koncu sem jim predlagal, naj preberejo esej ameriške politične teoretičarke in filozofinje Hannah Arendt Resnica in laž v politiki, a se bojim, da tovrstnega »kompliciranja« - kot se zdi – preprostih vprašanj, ne marajo preveč.

    Sam imam glede izrekanja laži in resnice nekaj enostavnih kriterijev. Laž ni dopustna, če je namenjena pridobivanju neke lastne koristi ali če škoduje nekomu tretjemu. In še, laž je sprejemljiva, če služi zaščiti legitimnih in legalnih interesov šibkejšega. Tudi ob takih kriterijih seveda pridem v dileme in takrat jih rešujem po svojem najboljšem znanju in ne zmeraj najboljše. Ena od takih mejnih situacij bi me doletela, če bi se znašel v Gregorjevem položaju iz l. 2008 in kdor zna tako situacijo rešiti z lahkoto, je nemoralen.

    Aja, še en kriterij imam glede laži in resnice. Ne maram ljudi, ki trdijo, da nikoli ne lažejo.
    Bogdan Biščak, 06. junij 2009

  66. lala pravi:

    AH dej no medek temu zaresovskemu lopovu je pa res kej za verjet,sploh pa ne zato ker mora sedaj opravičevati velikega lažnivca, je pa zanimivo kako bo sedaj predaval o novinarski etiki, ki jo je bilo v prejšnem mandatu vse polno!!! sama etika in morala!!! vprašanje pa kdaj in komu v korist!!!

  67. Andrej pravi:

    Sramoten komentar Biščaka.

    Če je že potrebno stranki, ki jo zlahka lahko preziram, dati PR pointerse, pa naj bo…

    Stranka bi se morala distancirat od tega problema kot osamljeno dejanje enega človeka, ki bo sam pojasnil kako so stvari. V momentu, ko celotna stranka prevzame nase breme enega človeka s tem mirno prizna, da ni prav nič drugačna od Janševe. Strnili so vrste, ne glede kaj je storil. Kaj bo naslednjič?

    Če je človek lagal, je to njegov problem. Če strankarski veljaki izjavijo, da bi storili enako, so zaigrali praktično vse in stavijo samo še na svoje hard-core volilce, ki jih bodo prav tako del izgubili.

    Biščak pa se je pogreznil v blato do konca, ko začne s filozofsko razpravo o smotrnosti laži.
    Laž je lahko včasih koristna na osebnem nivoju. Ampak ljudje, govorimo o laži politika v političnem ringu, ne moža, ki je rekel, da se je pokvaril avto, v resnici pa ga je spil pivo s prijatelji.

    Sposobnost samozameglitve uma je neverjetna in če bo levica vztrajala s takimi neumnostmi, bo prva reakcija zgolj to, da nas bo v to sceno potegnila tiste, ki s tem nočemo imeti opravka. Le da to pomeni potem resno težavo, saj se bomo začeli ukvarjat z zametki tajkunstva v 90ih, strateškim razporejanjem nadzornikov v različnih firmah. Lahko se pogovarjamo o nastavljencu Zokiju, ki je hotel prodati Merkator Srbom, pa so ga provačasno zamenjali, danes pa vsi hočejo pokazat, kako dobro je bilo pod Zokijem.
    Lahko se pogovarjamo zelo natančno o funkcijah, ki jih je v dobro Slovenije opravljal GG. Lahko gremo v vse firme, tudi zdaj že bivšče, in pogledamo poslovanje. Se kdo upa govorit o NLB in deal-u, ki ga je LDS imela z Belgijci, kako so takrat lagali javnosti, da niso nikoli obljubili večinskega deleža tujcem. So, ampak ne takoj. Ko je prišel Janša je stvar propadla in ohranili smo NLB slovensko. Tako se lahko vsaj Pahor in GG dajeta, kdo bo imel nadzor.

    Se levica res upa odpreto to in mnoge druge konzerve?
    Razlog, da se je ne odpre je zgolj v tem, da si je umazalo roke tudi nekaj ljudi na desni, s katerimi se drži v rokah večina medijev (vsaj posredno).

    Če hoče stranka Zares biti resna, bi morala popolnoma umaknit GGja iz politike že iz principa, da pokaže drugim kaj je politična kultura. Trenutno kaže stranka zgolj to, da se je pripravljena spustit še nižje kot druge stranke. Še Rupar je odstopil, ko so mu dokazali laži.

    Primitivizem slovenske politike ne pozna dna.

  68. Edi pravi:

    @medek
    To je to, a kaj ko ljudje ne zmorejo in nočejo tega razumeti. Popolnoma se strinjam s tem zapisom.

  69. lala pravi:

    Ja bivšemu LDSovemu lobistu in izvršnemu direktorju je sigurno za verjet ne???……..verjamem, da mu verjamejo ljudje, ki ne poznajo njegovih vlog iz 90ih!!!

  70. konec pravi:

    zares so oranžne ovčke najbolj zaslepljene in bedaste

  71. ervinator pravi:

    Dobra tale: še bolj bodo za Golobiča navijali - ker je pošten lažnivec.
    :)

  72. zz pravi:

    medek ali si že spakiral kovčke

  73. medek pravi:

    Zdaj sem v avstriji, če si slišal za medveda , ki se ne boji ;)

    Če me pa počijo se bom pa reinkarniral in bom še močnejši, tako da naj se “lovci” bojijo kot hudič križa.

    Šala, ste pa dolgočasni. Sem pa žalosten, nisem vedel da je še vedno toliko butalcev, ki volijo Janšo. Ja, tema v glavi jih neverjetno privlači, kot ena taka kolektivna psihoza.

    Mogoče je pa na to mislila Meta Malus, da bo po 25. septembru za Slovenijo lažje, ko bodo butalcem začeli rasti možgani in potem bo Janša lagal zaman.

  74. bedaki pravi:

    počistite najprej pred svojim pragom, preden se takole spravljate na golobiča.

  75. protipolitiki pravi:

    Odgovor na vse laži in priznanja je jasen. Vsi te politiki so slabi. Kdo je slabši je težko vedeti. Kar šteje pri volilcih je drža, Janša se pač drži zelo enoumno, fašistično, Pahor je jokica, Golobič je pa neka vrsta bolj subtilnega Janše. LDS ima na vesti Kresalovo, ki se žge s Senico (v kar verjetno normalen človek ne verjame - ali gre torej za lezbijko ali zgolj za žensko brez okusa s kostimčki vred), NSi pa kvazi moralistko, ki se obnaša kot tip in je zaostala tradicionalistka + človeka, ki je prodal državno mejo leta 1991 in je tako resen politik, da v Bruslju igra orglice!?! Jelinčič je največji populist, z nenehno spremenjenimi mnenji, SLS pa udarja iz druge vrste, medtem ko je Erjavec zaradi svoje ogroženosti že kar smešen in spreminja mnenja iz dneva iz dan…

    Vsem skupaj je skupna ena stvar. Lažejo, kradejo in izkoriščajo svojo moč. Vsi. Levi, desni, srednji. Dosežkov nima za pokazat nihče. Za časa vstopa v EU, so fopali Slovence, kako fino se je pridružiti Nato in EU. Na koncu si itak neto plačnik, tja hodijo neki politiki, ki niso ne dobri lobisti, ne dobri politiki, vsem pa je skupna zgolj LAŽ, pa naj bodo to bivše novinarke ali ljudje, ki so v tem EU parlamentu 5 let pa niso pokazali nič. Na koncu bodo vendarle odgovorili, da veliki ščitijo svoj trg in ti postavijo pogoje, pod katerimi boš ti prišel notri (in boš plačnik, oni pa bodo svoje lovke širili širom Evrope). …. In potem razpravljati o morali je tragikomično, groteskno, infantilno, da ne rečem vazelinasto. Tukaj ni MORALNEGA politika in vsi, ki so odšli v politiko imajo na sebi madež. Razlikujejo se le po tem, da so nekateri to hitro spoznali in so se umaknili. Drugi pa tega niso sposobni priznati in vztrajajo, kar vodi do tega, da nek “jokajoči, kvazimoralistični” raper, ki ustvarja melodije, da ne rečem kar viže, za Windowse, misli, da je s prihodom v politiko boljši. Nekoč je rekel, da ga politika zanima le kot vpogled znotraj, da lahko iz tega vidika vidi kaj se dogaja. Očitno ni sposoben sprevideti in za to potrebuje vsaj Kekca s čudežnimi kapljicami za oči. To, da so tako drugorazredne teme glavna stvar volitev je pa svojevrsten dokaz slabega medijskega prostora in nesposobnosti domačih FDV-jevskih novinarjev (čast izjemam)

    Biščakovo jamranje nad mediji pa me spominja na Janševo. Enako sranje, drugi dan, vsi so jim kriv. Volilci se pač morate zavedati, da tu ni poštenih in če bi prišel na oblast nekdo, ki bi zares dobro želel Slovenijo, tako kot je Schroeder zelel Nemčiji in je zato sprejel neprijazne ukrepe, zaradi katerih država dolgoročno lažje diha, bi ga takoj sesuli, ker bi pač kratkoročno naredil nekaj. Še pomnite g. Damjana??? Še danes njegove reforme Janša prodaja Pahorju, čeprav jih sam ni naredil.

    Bistvo - dobrih ni. Vsi so enaki, le da se delijo na leve in desne in maso neopredeljenih, večno nezadovoljnih ljudi, ki jih potem sprelevi srh ob tem, da se nek raper, ki naj bi imel v sebi noto zavednosti poda v politiko. To, da je že prej delal slabo muziko in da si je zgolj nabijal lastni ego, v katerem prekaša vse raperje (vključno z Zlatkom in Trkajem) je pa smešno. Če bi bili te ljudje pametni sploh ne bi vstopali v politiko. Žal niso in to se da razbrati iz njihovih kontradiktornih besedil in splošnega “jaz sem najpametnejši” odnosa.

    Politika je kurba in vedno bo tako. V znaku tolerance se bodo prodajali za male denarje in menjali svoja stališča. Ko bo treba bodo nastavili lulike in anuse, vse z izgovorom, da gre za dobro države in zato, da si potalajo prosta mesta na ministrstvih, uradih, komisijah… Poščijem se na vse.

  76. Rock pravi:

    Saj ni on dobesedno lagal, ali sistematično lagal. Je bolj prikril oz. ni povedal vse resnice, kar pa tudi ni dolžan. Če se nisi dolžan o nečem izjasniti, potem, če se ne izjasniš, ne pomeni, da si lagal, pa tudi če si lagal ta laž nima velike teže, ker je povedana po lastni izbiri in še to ne vključuje in ne obremejuje nikogar drugega.

    Koga kurca sploh briga kaj kdo ima in kje. Sploh je bolje, da ima kot nima.

    Golobič ni lagal, po svoji volji se je odločil koliko bo povedal in ta pravica mu pripada po vseh zakonih, merilih in vrednotah.

    Volil bom Golobiča!

  77. Rock pravi:

    No pa poglejmo še laž kot pojem oz. stvar v prvi osebi:

    Kot, da je laž kaj takega. Lažemo, kombiniramo in prikrivamo itak vsi, čisto vsi in čisto povsod, vsak dan. Čistunski novinarčki predstavljajo laž kot največje zlo, kar sploh ni res.

    Laž je kul, v bistvu je bolje, če se v družbi laže in, da je laž sprejeta normalno. Edino tako se izničijo vsi naivneži, saj le tako nihče ne verjame 100% nikomur, kar je edino normalno.

    Ločimo večje in manjše laži, zelo škodljive in celo neškodljive, koristne in zabavne. Golobičeva kao laž je neškodljiva, itak pa se nanaša samo nanj.

    Nelagati in svetohlinsko obsojati laž, kot to počnejo danes nizkotni POPTV novinarji, ni normalno. Normalno je lagati in se zavedati, da ti drugi pač lahko lažejo,…takrat laž ni več laž, saj ji ne verjameš, torej vidiš skoznjo do resnice. Lađ te takrat ne prizadane.

    Če prepoznaš laž, poznaš resnico.

    Tisti, ki zahteva od ljudi, debilno 100% resnico, zanika resnico, laž je pravljična in zanimiva. Naredi življenje bolj polno in zanimivo. Laž je kul, seveda to moraš vedeti in bite beware of lie, potem si zmagovalec.

    Glupi čistunski novinarčki so pa pač samo glupe indoktrinirane reve. Zgleda se je to en glpi novinar spomnil in so vsi ostali pograbili kot nori. Treba jih prefukkat.

    Golobič odlično! Čeprav se mi zdi, da si se čisto po nesreči znašel v tej godlji. Janševiki sedaj že sedlajo konje, sedaj te bodo gnali do onemoglosti, po moje boš to poslušal do konca svoje politične kariere. Janša že jaha na medijskem valu, prvi je na čelu, kreten.

    Janša je tako podobno jebal Drnovška, trajno in sistematično mu je in ga je utrujal.

    Ne pusti se mu Golobčič, ne čakaj,…jaz bi se oborožil z orožarsko afero in bi dobesedno mlatil nazaj, javno in transparentno.. Ukvarjaj se z Janšo tako, da ga dobesedno napadeš, če ne te bo spet on, slej ko prej. Tako deluje, napada in takrat on vodi igro, svojo satansko igro.

    Oboroži se z dokazi in dokumentacijo in se spravi nanj, dobesedno, še za Drnovška in zase. Le tako boš lahko kaj naredil. Janšata moraš vzeti kot del dane politične realnosti tega prostora, kot konstanto, vase moraš vgraditi antivirus za Janšata, ofenzivni antivirus. Drugače bo tako, ti boš delal on te bo pa nonstop pikal in drkalv živ mozeg, ti pa ne boš imel časa.

    Nekdo bi si zanj moral posebej vzeti čas in ga politično zjebati. Golobič kot inteligentnejši in sposobnejši bi mu komot dal lekcijo. Odkrito.

    FIGHT BACK! Z napadom, prek medijev. Napadi z njegovo igro, veliko ljudi te bo razumelo in veliko jih zahteva kazen za Janšo. Golobič.

  78. Rock pravi:

    Seveda, če napadeš Janšata, postaneš kot on, vendar je to potrebno narediti, posebej za Janšata, le začasno.

  79. Matej pravi:

    Komentar posnetka……..brezvezno filozoziranje! Dejstva so pač dejstva, zakaj tako sprenevedanje?

Komentiraj