Hani, kupi mi Peko!
5. junij 2009 ob 10:00 | Denis Sarkić |Modna revija slovenske čevljarske družbe Peko, ki že 106 let v Tržiču izdeluje vrhunsko obutev, je v Festivalno dvorano privabila modne navdušence. Predstavili so pet novih ekskluzivnih kolekcij obutve, pod katere se je podpisalo pet slovenskih oblikovalcev. Milan Gačanovič, Nina Osenar, Mateja Glavnik in Pekovi notranji oblikovalki za komercialne linije, Barbara Šuštar in Vesna Preisinger so uresničili svoje drzne ideje v ekskluzivnih modelih in jih pokazali zbrani množici. Modni oblikovalec Milan Gačanovič in zlatar Tomislav Loboda sta petičnežem predstavila najdražjo slovensko obutev, elegantne ženske škornje, okrašene z zlatom in cirkoni, ki jih je moč naročiti za 11.000 evrov. Za bolj premožne jih izdelajo tudi v diamantni različici, vendar je cena precej višja in sicer 36.000 evrov. Navdušila je tudi prva kolekcija Nine Osenar z imenom NO Skin, izdelana iz neusnjenih materialov, ki izraža Ninino skrb in ljubezen do živali.
Direktorica družbe Peko Marta Gorjup Brejc in Milan Gačanovič za Vest:
Denis Sarkić, montaža Zlatko Širol
5. junij, 2009 ob 11:29
To je tipična slovenska realnost, ko vsi vse vemo in se vsi na vse spoznamo, zato smo največji povprečneži. Kako lahko čevlje oblikuje Nina Osenar, fotomodel, tv in radijska voditeljica o oblikovalskih izkušnja formalnih ali neformalnih ni podatka. To zagotovo ne more biti uspešen poslovni model, ker je za Peko predrag, izdelki pa ne bodo komercialno zanimivi do temere, da bi se dobro prodajali. Če se hoče nekdo iti te fore, da prodaja slavno ime (zvzdnico), potem je pravi poslovni model tisti, ki ga je predstavila Kate Moss. Kupiš zares poceni obleke na kitajskem in jih opremiš z imenom blagovne znamke manekenke. Še najbolj me pa čudi slovenska samozavest in pomanjkanje samokritičnosti, da se v takšne stvari sploh spustijo, čeprav podarjenemu konju se seveda ne gleda v zobe. Bolj je to problem managementa. Zakaj jaz ne predavam o fiziki - dva učbenika nadrkaš, se malo pomeniš s prfoksom in to je to, kot Nina Osenar, ki še čevlja ni znala narisati preden je šla v ta biznis. Svašta! Ne bi verjel, če ne bi živel v Sloveniji.
5. junij, 2009 ob 13:44
najbrz bi kot dec mogu bit tih in uzivat. sam ne štekam cist najbolj zakaj morajo bit modeli v minimalkah? a da cevlji pridejo bolj do izraza? jst cevlje ponavadi kupih h kakemu oblacilu. razen ce so ti cevlji za tiste zbiratelje, ki se doma po hodniku v evinem kostumu sprehajajo in obcudujejo. vrsta fetiša?
5. junij, 2009 ob 15:47
Ninini čeveljci so fantastični :) In oblekica.
5. junij, 2009 ob 16:12
Če bo zlatar Loboda obesil na “PEKOVE” čevlje obesek za 1000 evrov, bodo ti čevlji še vedno vredni samo 500 evrov !
5. junij, 2009 ob 16:17
POGLEJTE SI ZLOŽENKO GTH- ALPINA , NEBEŠKO UDOBJE Z OKUSOM !
Moj čevljar je Mitja iz Litije !
5. junij, 2009 ob 16:51
No…VAM vsem skupaj povem, da se čevlji Milana Gačanoviča prodajajo za med…
vse prejšnje kolekcije, ki si jih lahko pogledate na Pekovi strani so razprodane…kakšen model se še kje najde…
In pol boste vsi pametnjakoviči govoril kaj se ne prodaja…na samem showu se je prodal velik čevljev…
sej če vam ni všeč ne rabte gledat…nevoščljivci…
Pa še to…pa kaj pol če je NINA OSENAR playbojeva zajčica…naredila je noro kolekcijo zelo zanimivih čevljev…in kot sem opazil kritike na samem showu so dekleta, žene, matere navdušene nad čevlji :)))
Nič se bat…čeveljčki se bodo hitro prodali..in da vam še malo povišam nivo nevoščljivosti..
..aja ..hehe sem že omenil da so prejšnje kolekcije razprodane …lol
lp…
5. junij, 2009 ob 17:56
@Očividec
ti sigurno delaš v javni upravi, da ne razumeš zgornjega komentarja, ali pa si Nina Osenar ali pa njen bližnji. Če bi želel samo s čevlji prodanimi na modni reviji pokriti vse stroške proizvodnje, bi mora biti cena bistveno višja. Sicer pa so čevlji Gačanoviča zelo lepi, se strinjam.
5. junij, 2009 ob 18:18
Če bi si želeli pokriti stroške izdelave z čevlji prodanimi na reviji bi bili naivni. Tako kot je naivno tvoje vprašanje “Kako lahko …. oblikuje čevlje” oblikuje jih skupaj s Pekom, ki se na to dobro spozna. Torej Nina ni čevljev izdelala, je pa sodelovala kot oblikovalka. Zato je rezultat lahko verodostojen čevelj z zvenečim imenom, ki bo verjetno pomagal pri prodaji.
5. junij, 2009 ob 21:03
Ninini čevlji so res zanimivi, nekako drugačni. Z matematično natančnostjo :)
In barve, barv res ni nikoli preveč.
5. junij, 2009 ob 21:10
Seveda gre pa dvomiti, koliko kateri koli “dizajner” iz vrst medijskih osebnosti resnično prispeva k določenemu izdelku. Sumim, da večina posodi le ime. No, razen Malkovićevega Iveta.
6. junij, 2009 ob 11:45
GAĆANOVIĆ, SE SPOZNA NA IZDELOVANJE ČEVLJEV LE TOLIKO, DA JIH ZNA SAMO NARISATI, TO JE PA OSNOVNOŠOLSKA VRLINA ! Morda je kdaj napel Nino čez kopito, da se domišljuje, da se spozna na izdelovanje čevljev !
6. junij, 2009 ob 12:27
SAMI JEBIVETRI, SE POJAVLJAJO NA TEJ SPLETNI STRANI V IMENU OBUTVENE INDUSTRIJE ! TISTI, KI JIH PA RESNIČNO DELAJO, DELAVCI ” PE-KA” PA NISO OMENBE VREDNI ! Vse drugo so samo zajedalci , priskledniki, ki pobirajo, ližejo smetano iz delavčevih rok ! OSENAČKA MORDA VE LE TO , KAJ JI PRISTOJA, KAJ NE, DRUGO O OBUTVI NIMA POJMA !
6. junij, 2009 ob 14:01
Sramotno!
Prepovedati bi morali besedo oblikovanje vsem temle šalabajzarjom.
6. junij, 2009 ob 14:35
Je pa ja bolje, da čevelj oblikuje nekdo, ki se na modo spozna bolj kot pa tehnolog v Peku. Sicer pa Barbara Šuštar, Mateja Glavnik in Vesna Priseinger so oblikovalke in so več kot sposobne skupaj z Pekom izdelati kolekcijo čevljev. Zataknili ste se samo na najbolj zveneča imena, kar pa o uspešnosti te tržne poteze pove veliko. Imena bodo pospešila prodajo izdelkov in dvigovala polemiko, nič novega.
6. junij, 2009 ob 14:35
@kaktus&@rukar@cvek@očividec: V čem je smisel “caps locka”? V oko mi prej pade lepo oblikovan odstavek, z veliko začetnico in ločili na pravem mestu, kot pa to vaše skropocalo.
Pa brez zamere za off topic, Denis…
6. junij, 2009 ob 17:32
un čevljarski feget mi je pa zares smešen….
6. junij, 2009 ob 20:54
Ima kdo naslov od Nine Osenar?
Našega starega ata je čisto obnorela.
Pravi, da bi jo tudi dal na kopito.
7. junij, 2009 ob 0:51
Peko je včasih res bil sinonim, za elegantno in udobno obutev, tako za moške kot za ženske. Danes pa to ni več in to prav po zaslugi takih “oblikovalcev”, vsak pa že ne more biti oblikovalec, dajte priložnost tistim, ki so soustavarjli ta Peko, ki je bil nekdaj ponos celotne Jugolsavije in še kje. Morm reči, da že nekaj let enostavno ni več pravega moškega čevlja Peko. Vedno sem nosil Pekove čevlje sedaj pa jih ne več, raje izberem firmo ECCO, ki ima res vrhunsko kvaliteto in izjemno pestro izbiro čevljev, zakaj pa to govorim to pa zato, ker bi Peko lahko bil to kar je ECCO danes, ampak danes mu niti do gležnja ne seže več. Če imaš kvaliteto in pestro izbiro vseh modelov čevljev ne potrebuješ manekenk za oglaševanje tvojih izdelkov, Peku manjka produkcije in pestrega izbora čevljev.
7. junij, 2009 ob 2:44
“najdražji škornji v Sloveniji”
*aplavz*
Naša družba se brez dvoma razvija z z bliskovito hitrostjo.
7. junij, 2009 ob 14:41
Hoya, alias Mitja zna čevlje narisati in napraviti lastno ročno, tudi po želji ali zamisli naročnika !
Drugi so jebivetri, kot je nekdo zapisal !
7. junij, 2009 ob 14:44
HOYA, IMA OBRT V LITIJI, TOREJ NI VSA PAMET V LJUBLJANI !
19. junij, 2009 ob 8:58
GAČANOVIĆ se ne spozna samo na čevlje, tudi na copranje, vedeževanje , kaj malo pa na katolištvo in njeno vlogo v SLOVENSKI družbi ! Je expert za pljuvanje po krščanstvu, čeprav se baje zelo rad istoveti s pravoslavjem ! Bog mu pomagaj iz njegovega protislovja !