Thursday 14. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Zeitgeist - Duh časa

29. maj 2009 ob 13:54 | Urh Maček |

Slovenska roka gibanja - “Duh časa”, ki v globalni obliki deluje šele kako leto, je v medvoškem klubu Jedro predstavila ideje in cilje gibanja.

Ob tej priložnosti sem nekaj besed izmenjal z aktivnim članom globalnega gibanja Zeitgeist movement Matjažem Ugovškom:

Predstavitev gibanja v še besedi, ki je sicer prevod začetka Orientacijskega videa:

The Zeitgeist Movement (gibanje Zeitgeist) ni politično gibanje in ne priznava nacije, vlade, rase, religije, verovanja ali razredov. Takšna razlikovanja razume kot zastarela in v njih ne vidi pozitivnih faktorjev za resničen kolektivni človeški razvoj. Njihov temelj je v delitvi moči in stratifikaciji in ne v enotnosti in enakosti/enakopravnosti, za kar se zavzemamo mi. Kakor je pomembno razumevanje, da ima vse v življenju svoj naravni napredek, moramo sprejeti tudi dejstvo, da je človeška vrsta zmožna drastično upočasniti in paralizirati napredek, skozi družbene strukture, ki so preživete, dogmatične in zato nujno v neskladju z naravo samo. Svet, ki ga zremo danes je poln vojn, korupcije, elitizma, onesnaževanja, revščine, epidemij, zlorab človekovih pravic, neenakosti in kriminal. Vse to je rezultat te paralize.

To gibanje se zavzema za osveščanje o tekočih evolucijskih procesih, tako osebnih, tehnoloških in duhovnih. Gibanje jemlje na znanje dejstvo, da je človeška vrsta na svoji naravni poti k zedinjenju, ki izhaja iz skupnega spoznanja temeljnih skorajda empiričnih spoznanj o delovanju narave in kako in kam ljudje spadamo v tej občosti, ki ji rečemo življenje. Čeprav takšna pot obstaja, pa jo žal ovira in je ne priznava velika večina človeštva, ki še naprej vzdržuje zastarele in nezdrave oblike upravljanja in združevanja. Prav ta intelektualni manjko želi gibanje Zeitgeist preseči z izobraževanjem in družbenim delovanjem.

Link na film Zeitgeist addendum
Link na Orientacijski video gibanja

Urh Maček

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 35 x komentirano
  1. luka pravi:

    kdor še ni gledal, naj si le pogleda…

    vest lepo, da ste tole objavili….

    upam, da vsaj razmišljate o tem, da pahor pa kučko niso vaši kumo bogovi….da je zadej big picture…:)

  2. Jure pravi:

    lepo, gledal vse tri dele…toplo priporočam! ;)

  3. t-h-o-r pravi:

    a to je ono, kjer najavijo da bodo 2012 princa williama okronali za vladarja sveta?

  4. medek pravi:

    Uvesti ekološki davek na vojne, co2 oddtis.

  5. luka pravi:

    thor,ne…navajajo pa; kdo je financiral hitlerja, stalina in ostalo zablodo….kdo je zrušil WTC, nadalje razkrijejo kdo je lastnik FEDa, IMFa…kako kapitalizem izžema tretjerazredne države, kdo kontrolira monetarno ekspanzijo….ponuja pa tudi rešitev…v simslu tehnološko samozadostne družbe, ki bi temeljila na znanju in ne na pohlepu…poglej si, ne bo ti žal, vsekakro bolje porabljen čas, kot pa če gledaš mariota:)

    medek
    carbon tax ni rešitev, ideja je sporna že zaradi tega, ker prihaja iz največje onesnaževalke na svetu, ki niti ne ve, kaj to je kjotski protokol:)…carbon tax je namenjen le izžemaju srednjega sloja….

  6. Edi pravi:

    Z zapisom pod videom se popolnoma strinjam. Za dosego takih stvari se splača boriti.

  7. Gnosis pravi:

    Zeitgeist je zelo povprečna brkljarija različnih teorij zarot. Je film za ljudi, ki imajo radi hitre in enostavne rešitve in ki se jim ne da razmišljat v širino in globino. Žal je danes vse več takšnega aktivizma, ki ne razume osnovne strukture svetovne ureditve in principov delovanja držav in družb. Zato je razpet med pompoznimi kvazi-revolucionarnimi “velikimi razkritji” na eni in skromnim delovanjem (v stilu recikliranja in varčevanja z vodo) na drugi strani. Kdor hoče spremeinjati svet, ga mora najprej razumeti, šele potem lahko razmišlja o sredstvih. Jebiga, ne moreš iz poštevanke takoj preskočit na računanje integralov. Preberite kdaj kako resno knjigo ali članek - za začetek bo dovolj kaj enostavnega od Naomi Klein ali Noama Chomskega. Potem pa kakšnega Wallersteina, Foucaulta, Althusserja,…ne bo vam škodilo, je pa res da branje tovrstne literature zahteva malce intelektualnega napora in da vam rešitev za spremembo sveta ne servira na srebrnem krožničku.

  8. luka pravi:

    gnosis…zaključek je pa precej podoben…vsaj kar se Chomskega tiče…v ostale se nisem spuščal :)…je pa video pač najlažji medij za dojemanje….

  9. Matej Mlakar pravi:

    … še en butl, kateremu se kompleksnosti sveta ne da stlačiti v njegovo omejeno bučo, zato posega po instant razlagah.

    Kot bi gledal kakšnega “spreminjalca krivičnega sveta” na kakšnem verskem romanju, nacističnem shodu ali partijskem sestanku…

  10. Mirjana pravi:

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=49995966

    tudi vredno ogleda

  11. Edi pravi:

    Ampak vseeno se lahko strinjamo s sporočilom:
    “The Zeitgeist Movement (gibanje Zeitgeist) ni politično gibanje in ne priznava nacije, vlade, rase, religije, verovanja ali razredov. Takšna razlikovanja razume kot zastarela in v njih ne vidi pozitivnih faktorjev za resničen kolektivni človeški razvoj. Njihov temelj je v delitvi moči in stratifikaciji in ne v enotnosti in enakosti/enakopravnosti, za kar se zavzemamo mi. Kakor je pomembno razumevanje, da ima vse v življenju svoj naravni napredek, moramo sprejeti tudi dejstvo, da je človeška vrsta zmožna drastično upočasniti in paralizirati napredek, skozi družbene strukture, ki so preživete, dogmatične in zato nujno v neskladju z naravo samo. Svet, ki ga zremo danes je poln vojn, korupcije, elitizma, onesnaževanja, revščine, epidemij, zlorab človekovih pravic, neenakosti in kriminal. Vse to je rezultat te paralize.”

    Vsaj jaz se lahko. Sem videl in slišal že preveč omejencev v svojem življenju, da lahko rečem da je delitev ljudi na vaše in naše, na Slovence in Hrvate, na nas, ki smo dobri in ostale, ki so zli popolnoma bolno in da je to največja človeška neumnost.

  12. sovo pravi:

    Končno doživeli medijsko pozornost :), Gnosis še ene par jih prečitaj pa boš prišel na isto… :> Matej Mlakar kompleksna je stvar zate, ker si pač nafotran z vsemi možnimi bedarijami in pač v to verjameš

  13. t-h-o-r pravi:

    gnosis, podpišem se pod tvoj post :D

  14. medek pravi:

    Vsaj dve verziji obstajata in eno goji dinastija Bush:
    NWO , neka taka cyber hell verzija Zemlje.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g

    Ali imamo kaj šans proti Mordorju?

    http://www.youtube.com/watch?v=VgPZB9wxs24&eurl

    Gandalf:

    http://www.youtube.com/watch?v=P9G45Ny7Byw&feature=PlayList&p=B679D0879BB0CDBA&index=0&playnext=1

  15. medek pravi:

    medek pravi: Komentar je bil poslan uredniku.

    30. maj, 2009 ob 12:32
    Vsaj dve verziji obstajata in eno goji dinastija Bush:
    NWO , neka taka cyber hell verzija Zemlje.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g

    Ali imamo kaj šans proti Mordorju?

    http://www.youtube.com/watch?v=VgPZB9wxs24&eurl

    Gandalf:

    http://www.youtube.com/watch?v=P9G45Ny7Byw&feature=PlayList&p=B679D0879BB0CDBA&index=0&playnext=1

  16. medek pravi:

    http://www.dnevnik.si/debate/kolumne/1042270799
    Sojenje zločincem naj bi prineslo katarzo. Še posebno naj bi prineslo očiščenje in zadoščenje, če je sojeno ljudem, ki so povzročili veliko trpljenja in uničenja, veliko zla. Povzročiti veliko zla, ubijanja in razdejanja je seveda politični dosežek, in to toliko večji, kolikor več mrtvih in kolikor več ruševin je kak politik pustil za sabo. Veliki zločini so delo velikih politikov in samo veliki politiki lahko delajo velike zločine. Njihova veličina ni nujno v njihovih izjemnih človeških lastnostih, pač pa v obvladovanju vzvodov, ki lahko poženejo uničevalni stroj.

  17. medek pravi:

    “The framework under which detainees were imprisoned for years without charges at Guantanamo and in many cases abused in Afghanistan wasn’t the product of American military policy or the fault of a few rogue soldiers.

    “It was largely the work of five White House, Pentagon and Justice Department lawyers who, following the orders of President Bush and Vice President Dick Cheney, reinterpreted or tossed out the U.S. and international laws that govern the treatment of prisoners in wartime, according to former U.S. defense and Bush administration officials.

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/blog/2008/06/18/BL2008061801546.html

  18. luka pravi:

    instant variante;)

    je za vas fer, da je 8 največjih bankirjev sprivatiziralo FED in preko FEDa IMF?
    je to tista kompleksnost;), ki si jo tako hudičevo želite razlagati in razumeti….:) men kle nič komleksnega…

    je za vas fer, da keš sploh ni več v domeni države, ampak v domeni multinacinalnih bank…eh…ovčke…preberete lahko 5000k zajebanih hardcore novodobnih “filozofov”, pa etike in logike vseeno ne boste osvojili….

  19. medek pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g

  20. Ugo pravi:

    Kot prvo: nihče od nas (zeitgeist slovenija) ne zanika kompleksnosti sveta. V bistvu jo označujemo kot nepravilnost in jo razumemo kot posledico slabega vodenja.
    Kot drugo: rešitve so, samo uveljavlja se jih ne. In če se za to aktivno zavzema neizobražen kader in ne intelektualci in vladajoče telo, potem so razmere res žalostne. Kaj je naivnega pri želji, da bi se začeli izvajati programi za trajnostni razvoj? Sploh veste kako šepamo na tem področju?
    Kot tretje: razumite, da ne znam dajati intervjujev (ta je bil moj prvi) in se zdim sam sebi za bruhat. Pravzaprav se moram strinjati z Matejem Mlakarjem, tudi jaz bi si isto mislil po ogledu te zmede, ki naj bi bila predstavitev gibanja.
    Naj zaključim z željo, da bi razumeli naraščanje števila aktivistov in gibanj kot posledico slabega vodenja planeta. Lepo bi bilo, če bi nasprotniki aktivizma gojili v sebi razmišljanja o boljših rešitvah - tako lokalnih, kot globalnih. Že samo s tem bi bili v koraku z nami. Če kdo tule želi povedati, da živimo v pravičnem sistemu, ki teži k blaginji in vsem daje iste možnosti bivanja, naj se poskusi otresti predsodkov in nepristransko ogleda vsaj nekaj od spodaj naštetih dokumentarcev:
    Le monde selon Monsanto,
    Manufacturing Consent: Noam Chomsky and the Media,
    Who killed the electric car?,
    The 11th hour,
    Hacking democracy,
    Loose change,
    Future by design,
    Outfoxed,
    Orwell Rolls in His Grave,
    Zeitgeist in Zeitgeist addendum.

    Gnosis, ti deluješ kot precej informiran človek, v veselje bi mi bilo poklepetati s teboj o vsem tem ob kakšni kavici.

  21. MEFISTO pravi:

    GNOZISEVO razmišljanje mi je blizu.

    Nihilizem Zeigeista še ni za današnjo rabo.

    Seveda pa ne škodi ozka kabinetna razprava tistih, ki si lahko vzamejo čas tudi za take utopične razmisleke.

    Že doslej je šlo marsikaj predaleč.

  22. Ugo pravi:

    MEFISTO pravi:
    Že doslej je šlo marsikaj predaleč.

    Ugo pravi:
    ?

  23. Gnosis pravi:

    @Ugo: Ne domišljam si, da sem precej informiran. Zavedam se svojih omejitev in me ni sram priznati, da ne poznam čudežne formule za izboljšanje sveta. Samokritika je mati vsake kritike. Sprejmem povabilo na kavo in pogovor - pusti mail, da se dogovoriva za termin.

  24. Q_ pravi:

    Ugotu bi predlagal, da pogleda posnetke predavanj Michaela Parentija.

  25. Q_ pravi:

    ….aja, pa recimo od Howarda Zinna “A People’s History of the United States”. Lohk sam kakšn povzetek, je precej zanimivo.

  26. Jure pravi:

    Morda bi samo omenil da ni bilo nikjer rečeno da imajo ZMjevci magično rešitev za vse svetovne probleme. V bistvu so vam samo nakazali da problemi so in da je sedaj čas da se začne razmišljat o njihovem reševanju.

    Današnji problemi človeštva so tehnične narave in imajo tehnične rešitve, zato je čas da vržemo fanatike in politike skozi okno in pustimo znanosti da razvije tehnologijo za reševanje teh naših problemov. Gre torej za kulturo znanstvenega načina razmišljanja, ki jo širi ZM; pa ne zato ker menijo da imajo bolj prav kot vsi ostali, ampak zato ker vidijo to kot nekaj kar bo pomagalo vsem.

  27. Igor Đukanović pravi:

    Duh časa?

    Vsak kovanec ima dve plati. Jaz vidim predvsem temno.

    Čas je, da se čas konča. In da duh dobi boljši duh.

  28. Gnosis pravi:

    @Jure: Današnji problemi niso tehnične, ampak POLITIČNE narave. Ni problem v sami tehnologiji, ampak v njeni asimetrični distribuciji in dostopnosti, poleg tega pa še v plejadi drugih reči. Že marksisti so svet delili na bazo in nadzidavo, pri čemer naj bi materialne okoliščine (kamor pod imenom produkcijska sredstva paše tudi tehnologija, zraven pa še produkcijski odnosi) določale nadzidavo (pravo, religija, kultura, itd.) Zadeve, ki jih nikakor ne moreš razložiti s pomočjo tehnologije so identitetna vprašanja (npr. nacionalizem, verski fundamentalizem), vprašanje varstva manjšin, kultune avtonomije, jezika, rasne in spolne neenakosti, medgeneracijske solidarnosti, diskriminacije in stigmatizacije… Znanost in tehnologija sama po sebi ne bosta rešili ničesar, saj imajo od tehnološkega napredka korist le nekateri. Znanstveno razmišljanje lahko reši ZNANSTVENE probleme, ne pa DRUŽBENIH. Sicer pa je znanost ravno tako politična in s tem del problema. Znanost pogosto deluje kot legitimacijsko sredstvo politike - v prejšnjem stoletju je bila denimo evgenika čisto normalna in spoštovana znanost. Tako nacizem, komunizem, kot tudi liberalizem in vse ostale politične ideologije ustvarjajo svoje znanosti, ki jim služijo zgolj kot politična orodja. Znanost je učinkovito sredstvo politične depolitizacije neke zadeve; politične rešitve so sporne, znanstvene pa naj bi bile čiste in nevtralne. Poglejte si samo kaj se je zgodilo z ekonomijo, ko si je začela prilaščati vzdevek znanosti - postala je ekonomska znanost, ki meni, da lahko kompleksnost ekonomskih procesov (ki so družbeni procesi) spremeni v niz številk ter z njimi poljubno računa in jih grafično ponazarja. Tako so prišli do “popolnoma znanstvenih” zaključkov, da je potrebno zagotoviti prosti trg, ki se sam regulira in zagotavlja optimalno delovanje.

    Pa še to: Četudi trdite, da ste nepolitični, je vaš projekt političen. Družbene spremembe so pač politika, pa če se dogajajo od spodaj navzgor ali od zgoraj navzdol, v parlamentu ali na ulicah. Po mojem ni rešitev, da se izogibate označevalcu politika/politično (verjetno zaradi njegove negativne konotacije). V Slovenji je sicer dvojni odnos do politike (politika kot umazana in pritlehna - kot kurba in politika kot oddaljena a pomembna zadeva) sploh simptomatičen. Politično bi bilo, namesto, da ga zavržemo, potrebno rehabilitirati, radikalno afirmirati in razširiti v smislu neinstitucionalnega delovanja.

  29. Q_ pravi:

    @Gnosis,

    …zelo dobro napisano.

  30. Edi pravi:

    Politike je vsako delovanje v okviru katerega z določenimi sredstvi dosegamo določene cilje. Se pravi je potem vse politikev tem smislu? Ta teza o političnosti ali nepolitičnosti ne zdrži. Odvisno kaj naj bi se razumelo kot politika… Ta definicija ki sem jo jaz podal ali samo politične stranke in njihovo delovanje ali cel politični sistem?

  31. / pravi:

    Sicer tega društva ne bom komentiru, ampak Zeitgeist in njegov drugi del sta pa najbolj ceneno odkrivanje tople vode kar sem jih kdaj vidu. Glede na to da sem ljubitelj dokumentarcev, sta tole EDINA dva “dokumentarca” v katerih nism zvedel popolnoma nič novega. Niti ena sama stvar mi ni bla nova in res ne vidim zakaj je toliko hajpa okoli teh kvazi dokujev. Znana dejstva malo začinjena z teorijami zarote in to je to, to je vse kar so mel za pokazat (vsaj iz mojega zornega kota).

  32. medek pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=c-KIfEjR0wU

  33. medek pravi:

    dem seh the world is on axle and it’s spinning
    while you sit down ina yuh castle full of sin
    no know about the end nor the beginning
    nor the beginning

    round and round the world
    we keep on bringing the
    vibes around the world
    we open up the peoples eyes
    around the world

    step ina the gideon
    true di carribean
    asians and africans and even the syrians
    kick off the rebellion
    strong like a stallion
    sending out the message to more than a million
    more than a billion
    more then a trillion
    now we going to add it up to more than quadrillion
    leave out the silly ones
    down at the pavillion
    tell babylon check more for the civilian

    me done four passports already
    don’t diturb me medi
    been there and done that
    and still i’ma holding steady
    telling this to each and every
    telling them we eveready
    hafi make dem know seh dat we taff ina the armagedi
    ask some of dem what dem cipher
    bun out dem handgun and bun dem sniper
    tell di youths dem outa road stop move like viper
    if unno want good things ina life unno fi try for i
    and i a struggler
    some of dem a smuggler
    large up the juggler who not make no trouble ya
    music pon the double ya
    clear weh the rubble ya
    positivy we come to juggle ya

    absent minorities
    rule the majority
    class and laws never showing no maturity
    ancient philosophies
    and brutal economies
    everyday dem talk about some brand new celebrities
    confused priority
    lost in technology
    rich and poor seperated by authorities
    charge your anatomy gain electicity
    fantasy can raplace reality me sing boom

  34. sovo pravi:

    Gnosis, LOL ti pa znaš gnojit :D Učasih je boljš da si tiho ker ni vedno vsak komentar dober komentar. še enkrat LOL. Preber kua pišeš preden postaš ROFLMAO.

  35. Alf pravi:

    Čer!

    Z mano se je zgodilo sledeče: gledal sem Zeitgeist in me je vrgl na rit; gledal sem Zeitgeist: Addendum in me je vrgl na rit; gledal sem Esoteric agenda in sem vse začel verjeti…
    Kot prvo se mora priznati, da je svet kompleksna celota. Kakorkoli se mislimo lotiti reševanja problema človeštva, družbe(-ne ureditve), politike ali verstev, se moramo zavedati, da verjetno ni univerzalne rešitve. Vseeno pa se mi zdi ta citat zelo posrečen: “When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.”

    Trije pojmi krojijo ta svet: denar, mediji in vera.
    Prijatelj je pa mnenja: ‘’sam dnar; z njim pol kupš medije in promoviraš svojo vero…”

    Mediji!
    Najbolj žalostno se mi zdi, da se novinarji sami ne zavedajo, da oni oblikujejo mnenje bralcev, gledalcev oziroma poslušalcev. Poslušajte babice, ki govorijo: ”Zakleni vrata za sabo, saj veš kako kradejo…” ipd. Če so mediji edini stik s širšim svetom, in mediji seveda govorijo resnico, je škatla u dnevni sobi resnični svet - svet v katerem se pobijajo zaradi ljubosumja, koristoljubja ali preprostega sovraštva in potem se bojiš soseda, ker ne veš zaradi katerega od teh razlogov te bo ubil.

    Vera!
    Z verovanjem človeka v njemu sveto stvar ni nič narobe, saj mu pomaga zbrati moč, da naredi svoje delo. Materialno okoriščanje verskih institucij na račun njihovih ‘podložnikov’ je kruto. Kruta dejanja narejena v imenu Boga pa nedopustna.
    Zeitgeist v prvem delu zelo dobro pojasni, da vsa verovanja sveta izvirajo iz oboževanja sonca…
    Anekdota: Papeža po inavguraciji v njegovih sobanah čaka njegov osebni pomočnik, ki se je zavezal, da bo novemu papežu predal ključ. Ključ odpira sef v sobanah papeža. V sefu pa so dokumenti, katerih informacije mora papež do konca svojega življenja nesti na plečih in zato ima papež vedno grbo, je skrivljen.

    Denar!
    Celo življenje sem skušal živeti neodvisno od denarja - vseeno mi je bilo zanj… bil mi je nekaj nečloveškega. Šele sedaj sem ugotovil, da je res nečloveški in da ni proporcionalno razdeljen glede na to, koliko dela opraviš, koliko bi ti moralo pripadati.
    Kako pa se denar ustvarja, kako prihaja v ”prave” roke - s krizami in vojnami - obe možnosti pa sta vedno umetno povzročeni.
    Kaj se zgodi, če nisi zmožen plačati dolga? V končni fazi greš v zapor…
    Kaj se zgodi, če država bankrotira? Državljani so nosilci dolga…in gredo v zapor…
    Ko je bil na obisku v Sloveniji ne vem točno kdo iz IMF je rekel: ”Slovenija je zelo dobra stranka IMF-a, je namreč kar druga najbolj zadolžena na prebivalca v Evropi…” Takrat me je dokončno strlo…

    NWO ali New World Order!
    Ne vem, če ste že slišali to skovanko, jo boste pa v vsakem primeru slišali vedno večkrat. Nekdo je rekel: ”V času krize lahko poskušamo narediti to, kar si v normalnih časih ne bi upali poskusiti.” V tem primeru pomeni to vsesvetovna vlada, vodstvo s tremi podorgani: evropska unija, ameriška unija in azijska unija in seveda s samo eno banko - svetovno banko.

    Prostozidarji!
    V dokumentarcu Esoteric agenda se omenja prostozidarje in prav zaradi njihove omembe sem začel verjeti vse skupaj. Spomnil sem se kako razširjeno je prostozidarstvo v ZDA in kakšen tempelj imajo v Washingtonu - cel tempelj je znotraj od tal do vrha prekrit z majhnimi zlatimi ploščicami, na katerih so imena ljudi, ki so prostozidarjem poklonili milijon dolarjev ali več…
    Prostozidarji promovirajo, da delajo boljši svet s tem, ko izboljšujejo posameznike in če so prostozidarji ali le del njih odgovorni za ideje NWO bodo ostali člani, kot ovčke sledili tej ideji, saj hočejo vendarle izboljšati svet…
    In prostozidarji so povsod in njihovi znaki, simboli so povsod ( na Plečnikovem trgu, trg med Gimnazijo Jožeta Plečnika in Maxijem so trije stebri - manjka četrti - prostozidarski simbol).

    Vsega, kar bi hotel povedati je veliko. Veliko lažje bi bilo vse izraženo v pogovoru. Kako pa bomo reševali svet?

    V taborišču iz druge svetovne vojne piše: ”Vse te grozote se ne bi zgodile, če ne bi bilo kolaboracionistov in brezbrižnosti tistih, ki so vse to videli,” njih se to namreč ne tiče, saj niso direktno udeleženi.
    Ne dogaja se samo v Ameriki - cel svet je v temu dreku!!!

Komentiraj