O marksistu Janši
14. maj 2009 ob 13:10 | Denis Sarkić |V Državnem zboru so “izčrpali nadaljnje možnosti usklajevanja” glede vojnih zakonov, je po zadnjem neformalnem posvetu predstavnikov poslanskih skupin o obeh vojnih zakonih dejal predsednik DZ Pavle Gantar. Ob tem je izpostavil, da predstavniki SDS na vsak nov sestanek pridejo “z dodatnim pogojevanjem, ki seveda onemogoča doseganje dogovora”.
Predsednik DZ Pavle Gantar o t.i. drugi republiki in ustavnih spremembah:
Predsednik opozicijske SDS Janez Janša je “eden izmed redkih marksistov in deterministov v tej državi”, je ob rob izjave o sestanku predstavnikov poslanskih skupin o vojnih zakonih glede načina prehajanja iz prve v drugo republiko dejal predsednik DZ Gantar. Posvaril je tudi pred ranljivostjo demokracije. Na naše novinarsko vprašanje, kako komentira, da bi se lahko do druge republike in ustavnih sprememb prišlo tudi s pomočjo ljudstva, morebiti tudi na ulici, je Gantar spomnil, da je avtor te ideje predsednik SDS. Janša tako po Gantarjevih besedah “verjame, da ekonomski krizi sledi socialna kriza, socialni politična kriza in ko je politična kriza, je možno mobilizirati ljudi proti institucijam oblasti”. “Demokracija je ranljiva v tem smislu, da jo lahko spodnesejo masovne populistične težnje,” je nadaljeval predsednik DZ in spomnil, da je bilo teh primerov v 20. stoletju več. “Novo stoletje ne daje nobene garancije, da se to ne more zgoditi,” je dodal.
Glede konkretnih predlogov ustavnih sprememb je Gantar spomnil, da se je v preteklosti tudi sam ukvarjal s problemom, da “slovenska ustava potrebuje nek razmislek po tolikih letih”. Iz te zavesti je, tako Gantar, zrasla tudi zamisel, da bi pri predsedniku DZ oblikovali skupino uglednih strokovnjakov, ki bi napravili konceptualni razmislek o možnih spremembah “na temelju tega, da se temelj te ustave ne spreminja in to je parlamentarna demokracija”. Pri parlamentarni demokraciji pa je po Gantarjevo pomembno, “da ni mogoče kar tako razpustiti parlamenta, tudi če smo nezadovoljni z njim” ter da “ni mogoče kar tako razpustiti, zamenjati vlado”. Temeljne institucije sedanje ustave so zato po njegovo v tem pogledu “zelo dobro napisane”. Nekatere druge predloge pa je tudi sam zagovarjal še v 90. letih, ko je predlagal regionalizacijo in obenem, da bi bil drugi zbor zbor pokrajin, je spomnil Gantar. “Danes je zbor pokrajin nonsense, če nimate pokrajin,” je dodal. Če bi pa prišli do “smiselnih” pokrajin, potem bi bil za Gantarja logični nasledek, da se Državni svet (DS) preoblikuje v zbor pokrajin.
Predsednik DZ Pavle Gantar o vojnih zakonih in evropski resoluciji o totalitarizmih in evropski zavesti:
Predsednik DZ je v izjavi za medije po neformalnem sestanku predstavnikov poslanskih skupin glede usklajevanja o predlogih novel zakonov o vojnih grobiščih in o žrtvah vojnega nasilja namreč navedel, da so v SDS v sredini aprila posredovali dodatna dopolnila, pri čemer želijo, da bi sprejemanje zakona o vojnih grobiščih ločili od sprejemanja zakona o žrtvah vojnega nasilja ter “na nek način pogojujejo, da se usklajeni zakon o žrtvah vojnega nasilja sprejme prej, in šele potem zakon o vojnih grobiščih”. Koalicija po drugi strani meni, tako Gantar, da ločena obravnava ni potrebna. Glede dopolnil SDS pa so v koaliciji odgovorili, da je manjše pripombe mogoče sprejeti, “vendar pa koalicija ne pristaja na to, da bi temeljito posegali v vsebino zakona, in sicer dlje kot to zahteva ustavna odločba”, je navedel Gantar. V koaliciji so tako po njegovih besedah poudarili, da zakon o žrtvah vojnega nasilja ni namenjen popravi med- in povojnih krivic.
Predstavnik SDS France Cukjati pa je včeraj po Gantarjevih besedah dodatno predlagal, da bi usklajevanje in sprejemanje obeh zakonov, zlasti tistega o žrtvah vojnega nasilja, “zadržali, dokler parlament ne bi sprejel resolucije Evropskega parlamenta o totalitarizmih in zgodovinski zavesti”. Predsednik DZ je tako ugotovil, da ob izčrpanju možnosti za nadaljnje usklajevanje oba zakona podpira koalicija ter SLS, proceduralno in vsebinsko pa nimajo soglasja SDS, medtem ko soglasja SNS nikoli ni bilo. Po Gantarjevo bi kazalo, da se koalicija odloči za nadaljevanje zakonodajne procedure, saj gre pri sedanjem stanju za “rezultat neke realnosti”. Kot je še pojasnil Gantar, bo o tem obvestil tudi predsednike parlamentarnih strank, ki bi se lahko odločili za še en krog pogovorov. “Sam pa sem realist in dvomim, da bomo lahko prišli do zakona, ki ga bodo razen SNS podprle vse druge politične stranke,” je dodal.
Predsednik Državnega zbora Pavle Gantar - izjava v celoti (za sladokusce):
Osebno je še ocenil, da “sem se naveličal čakati” ter izrazil prepričanje, “da v teh konstelacijah tega dogovora o razmeroma enostavnih zadevah ne bo mogoče doseči”. Zato mora po njegovo koalicija prevzeti “odgovornost, ki jo ima v zvezi z uresničitvijo določb ustavnega sodišča”. V zakonu o žrtvah vojnega nasilja ostaja še naprej sporen 6. člen, je potrdil predsednik parlamenta, ki je na novinarsko vprašanje potrdil tudi, da bodo kot koalicija nadaljevali s postopkom sprejemanja obeh zakonov. Glede časovnice sprejetja zakonov pa je ocenil, da bo to, če bodo predsedniki strank opravili še en krog pogovorov, “še nekaj časa trajalo”, sicer pa bodo nato vodje poslanskih skupin verjetno skupaj oblikovali predloga obeh zakonov, ki bi nato lahko šla v proceduro junija. O resoluciji o evropski zavesti in totalitarizmu, ki bi predstavljala nekakšen akt sprave, in o kateri so se pogovarjali na prejšnjem neformalnem sestanku v aprilu, včeraj niso razpravljali, je pa vložena v proceduro, je še dejal Gantar.
Denis Sarkić
14. maj, 2009 ob 14:14
KOMUNISTIČNA DRHAL JE GOVORILA.
NE MOREŠ VERJETI KAKO SE KOMUNAJZERJI LAHKO SPRENEVEDAJO.
14. maj, 2009 ob 14:16
A TALE BEDAK NI SOMIŠLJENIK LJUBLJANSKEGA ALKOHOLIKA?
14. maj, 2009 ob 14:17
Zato mora po njegovo KOMUNISTIČNA koalicija prevzeti “odgovornost SPRENEVEDANJE, ki jo ima v zvezi z uresničitvijo določb RIBIČIČEVEGA ustavnega sodišča”
14. maj, 2009 ob 14:24
konec: Kako si ti bogi…
14. maj, 2009 ob 14:31
a tale KONEC je bivši NEEMOCIJE? A ta sprememba pomeni, da je konec z neemocijami in so sedaj na vrsti emocije, ker meni se ne zdi, da bi se kaj spremenilo?
14. maj, 2009 ob 14:44
Prave krize še ni. Ko bo prišla, bodo podgane zopet pričele s tekanjem.
14. maj, 2009 ob 14:49
Gospod bi se kot predsednik parlamenta moral vsaj truditi dajati vtis, da je nevtralen in nadstrankarski.
Ne pa da laja na tistega, ki mu ga gospodar pokaže.
14. maj, 2009 ob 14:52
Jack , če pomeni bogi biti svoboden, sem bogi.
Ultra-stalinistična-levica je najbolj nevarna za demokracijo v tem obdobju- je nestrpna, ideološko pogojena, sovražna do vsega, in kar je najbolj nevarno, pripravljena na vse, da obdrži totalitarno oblast naprej.
14. maj, 2009 ob 15:59
Res je čas, g. Gantar, da realistično zaključite to debato, sicer bodo vsi, ki bi jih vojni zakon lahko še zaščitil in jih zadovoljil, prej umrli. Kajti če se ne motim, se ta jara kača v parlamentu vleče že od leta 1995, SDS pa nenehno najdeva nove in nove razloge in dodtne zahteve…da še ni sprejet. usmilite se ljudi, žrtev 2. svetovne vojne!
14. maj, 2009 ob 16:10
Konec je, bronjo, ponovno prevzel svoj lik iz časov pred volitvami predsednika republike. Neizmerno razočaranje nad “slabim” rezultatom ga je po nekajdnevnem molku napeljalo k stvaritvi lika konec (demokracije), ki pa je trajal do objave rezultatov parlamentarnih volitev, slabih kakopak. Silno razočaranje in nekajdnevni molk je rodil lik neemocije … pričakoval sem, da se bo v svoji naslednji pojavni obliki lik prelevil v dodano priponko v oklepaju, ki bi vsaj malo pojasnil neemocije, pa ni bilo tako. Pa kaj bi to.
Po silnem razočaranju nad uspelim shodom 27. aprila v prestolnici … posledično popolnoma uspel fiasko samooklicanih domoljubov (že drugi v zadnjem času) … in, seveda, nekajdnevnem molku, se je zopet aktiviral konec.
Neznanka je samo, katero razočaranje ga je pahnilo v ilegalo, saj je pred prvim koncem povsem enako intenzivno nastopal kot bojc1.
Bojc1, konec, (demokracije) ali neemocije, saj je vseeno. Izdelek je vedno enak, tako po diskurzu kot tudi po intenzivnosti spada v kategorijo vsaj nekoliko neprizemljenih nezadovoljnežev tipa mefisto in uničevalec rdečuhov.
Gliha vkup štriha, prebereš enega, prebereš vse … če se pa ne strinjaš, si pa ultra levičar in ne spoštuješ drugega mnenja … in njihovo je vedno drugo ;)
14. maj, 2009 ob 16:22
Nogavička, to je pač vzgoja, ti tega ne razumeš! :)))))))))))
14. maj, 2009 ob 16:24
Angie, Demokracija je v namen tvojega poziva konstruktivno oglašuje Šokantno: fotografije mumificiranih žrtev. Mobilizacija javnega mnenja je resna stvar, če ne gre drugače pa čez trupla.
Kdo se torej napaja iz tega vodnjaka nizkega okusa? Kdo le ne sme dopustiti, da se nekaj zgodb iz političnega polja premakne v obravnavo strokovnjakom za zgodovino, npr.? Kdo le ;)
Komercialisti in ekonomisti se bodo z mano gotovo strinjali: življenska doba tega produkta še zdaleč ni dosegla svojega zatona. Z različnimi promocijskimi akcijami se ga lahko vzdržuje v zrelem obdobju do onemoglosti … če le ne bi nastopile nove okoliščine, ko potrošniku ne bo več potreben, ker bi na trg vstopil konkurenčen produkt.
14. maj, 2009 ob 16:25
:)))
14. maj, 2009 ob 18:20
Nogavička , ha, ha, ha, ha, vse si zadel, pravi udbovc, ha, ha, ha……….
14. maj, 2009 ob 18:22
sTALINIST UN KSENOFOB, ZAPRISEŽEN POPLJUVALEC IN DNEVNI KONvertit,vse to je osebek in jeclavo-pljuvajoči lik na naslovnici.Danes je ubožec pokazal vesoljni sloveniji SVOJ PRAVI , IZPRIJENI IN DO KONCA IZROJENI ZNAČAJ,KAR GA UVRŠČA V SAMO ZAKLADNICO SLOVENSKIH RAZPADAJOČIH RDEČIH IMBECILOV IN DUHOVNIH IZPRIJENCEV.z PLJUVALCEM KONVERTITOM NAPREJ DO NASLEDNJE GA PORAZA.
14. maj, 2009 ob 18:47
Tako, pa je prišel še Bolek. :)
14. maj, 2009 ob 18:49
Pa še polna luna ni. Mogoče je pa kaj v vodi. Kaj teče iz pip na vašem koncu, Uničevalko?
14. maj, 2009 ob 20:43
Nogavička, hvala za to izčrpno kronološko poročilo! Prav je napisal konec, si pravi udbaš, saj redno slediš njegova pota. :))) Kot ekonomist ti povem, da imajo nekateri produkti netipične cikle, ki imajo lahko tudi več vzponov in padcev.
14. maj, 2009 ob 20:53
A nisem dejal, da ravno CARLOS COTRERAS najbolj pazljivo prebere komentarje UNIČEVALCA RDEČUHOV in se iz njih uči.
15. maj, 2009 ob 0:36
Na plačilni listi: Rupel, Janša, Bavčar,… http://antifascist-calling.blogspot.com/2009/05/big-increases-for-intelligence-and.html
15. maj, 2009 ob 7:41
MEDEK je izrekel še eno neumnost in doživel mentalni orgazem.
15. maj, 2009 ob 11:06
Lahko si čez sijoče čelo povezne afro frizuro, bronjo, ali pa na nos natakne smešna očala z velikim nosom in košatimi brki, ampak ko odpre usta ga takoj spoznaš ;)
15. maj, 2009 ob 11:42
Jaz sem za naše.
15. maj, 2009 ob 15:09
Titov mladec očita Janši ! Dobro, tudi , če je vse res, toda Janša je davno pred Gantarjem sprevidel izprinjenost komunistične bande, drugi ne ! Komunizem in delovanje je do obisti lahko spoznal samo tako , da je bil zraven, med njimi ! Spreobrnitev, uvid, je celo Bogu všečno dejanje, ki ga pa mnogi niso v stanju storiti .
15. maj, 2009 ob 18:39
Odkar se je dr. Gantar, ki ga osebno sicer zelo cenim, spajdašil z pomarančnimi khmeri, so njegove izjave vedno bolj protislovne in čudne.
Sam Bog vedi, kaj vse počnejo na svojih druženjih.
15. maj, 2009 ob 18:40
..s pomarančnimi Khmeri….
15. maj, 2009 ob 21:46
Čuden tič je tale tvoj Bog, Kaktusek! Nesrečnega Onana je pogubil, grosupeljskega Manáseja, ki ga za razliko od biblijskega za ontološka vprašanja kita boli, pa menda blagoslavlja! Razumi, kdor more …
16. maj, 2009 ob 1:15
Da ne bo pomote; govor je o (t)istem Igorju Bavčarju, ki je lani z Istrabenzom ustvaril 220 milijonov evrov izgube in ga v minulih letih pri devetnajstih bankah zadolžil do stopnje, ko jim posojil ne more več vračati. Povedano drugače, za vsak osmi evro “minusa”, ki ga je skoraj 52.000 slovenskih gospodarskih družb ustvarilo v letu 2008, je zaslužen Bavčar. Višina lanske Istrabenzove izgube za več kot dvakrat presega recesijsko “luknjo” v zdravstveni blagajni, njegovi dolgovi pa že na ravni krovnega holdinga dosegajo skoraj tri odstotke slovenskega proračuna. Če bi zgolj državnim bankam po nekem čudežu uspelo izterjati njihov delež terjatev v denarju, bi lahko z njim brez težav dve leti financirale vse aktivnosti zavoda za zaposlovanje in izobraževalne programe za vseh 85.000 brezposelnih.
http://www.dnevnik.si/debate/komentarji/1042266941
16. maj, 2009 ob 9:49
Veste, kaj ,
jaz osebno poznam g. Gantarja kot zelo ozaveščenega politika, ki mu ni bilo vseeno kaj se z okoljem
dogaja!
Zato tudi verjamem, da je resen in odgovoren politik!
16. maj, 2009 ob 9:57
Pa še tole, naš glavni problem - civilna družba- je v tem, da nas lahko neko populistično mnenje nekega ex- komunista in sedanjega glavnega samooklicanega “osamosvojitelja” tako močno zavede( priznati mu je treba, da Jje zelo prebrisan kalkulator), da sploh ne vemo kaj govori in da nas v resnici ima za bebav hlapčevski narod, ki potrebuje trdo despotsko roko in pamet, da nam pove, kaj je za nas ” dobro”.
Pazite se takega despota!
In hvala Bogu, da imamo dovolj korajžne politike, kot je g. Gantar, da to tudi jasno in glasno povedo!
16. maj, 2009 ob 9:59
# kaktus pravi:
15. maj, 2009 ob 15:09
Titov mladec očita Janši ! Dobro, tudi , če je vse res, toda Janša je davno pred Gantarjem sprevidel izprinjenost komunistične bande, drugi ne ! Komunizem in delovanje je do obisti lahko spoznal samo tako , da je bil zraven, med njimi ! Spreobrnitev, uvid, je celo Bogu všečno dejanje, ki ga pa mnogi niso v stanju storiti .
5!!
16. maj, 2009 ob 10:01
Stalinistek je zelo vesel danes , ni pa čisto jasno, če ima samo polna usta ali tudi rit………
16. maj, 2009 ob 10:04
Ah, ena sama LEPOTA.TIP, je zelo običajen in preračunljiv smrtnik, ki za osebne potrebe in potrebe svojih prodaja svoje poliintelektualne storitve in se pri tem zaradi psihotelesnih hib in hibic naravnost nagravžno in jecljavo zaletava v izrečena in nerazumna protislovja.Takšnega predsednika takšnega parlamenta si resnično zaslužimo in ga imamo.
16. maj, 2009 ob 10:26
Žal, se motite, če pa je preračunljiv , je samo toliko, kolikor je potebno biti med našimi vladajočimi “volkovi”!
In žal mi je, da še niste pogruntali, kdo v resnici je J.J.?
In če si želite dobro, nikoli si več tega tipa- J.J.- ne želite na oblasti!
Razen seveda, če is samo vaši podzavesti znanih razlogov, ta še želi da živite v svojem svetu teme in trpljenja in potrebujete princa teme, da vas omamlja!
16. maj, 2009 ob 10:40
Imam občutek, da ljudje , ki so si nakradli družbeno premoženje, imajo že dovolj denarja, da lahko plačujejo še neke vrste ” varnost” in so zato postali ” nedotakljivi!”
Verjamem, da današnja vlada ima zelo, zahtevno delo, saj napake politike zadnjih 13 let ni tako enostavno rešiti!
Nujno je potrebna tudi ozaveščenost civilne družbe in da pozorno spremlja kaj se dogaja, ne pa da izjavlja bebave komentarje , kot naprimer politika me ne zanima!
Kdaj se bomo zbudili, da bomo ugotovili, da politika smo mi, naše življenje, naše delo, naše zdravlje, naša skrb za okolje, naše šolstvo, naše blagostanje ali pa pekel!
16. maj, 2009 ob 23:51
Se strinjam z Lepoto :)
konec in uničevalec rdečuhov pa sta že nadvse smešna…
Poleg tega pa: ali morda vesta kdo je Pavel Gantar? Kaj je po izobrazbi? Ga poznata osebno in vesta kaj misli in kaj so njegovi cilji? Mislim da ne… tako da… lahko sama sklepata da tulita v prazno.
16. maj, 2009 ob 23:53
@Edini
Seveda! Politika smo mi… tega me je najbolj strah… Ker če gre politika v smer, kamor grejo ljudje, potem je to “Highway to hell” kakor bi zapeli AC/DC… Bi se pa morali ljudje začeti zavedati da so tudi sami del te sestavljanke, da bi začeli pri sebi razščiščevati stvari.
17. maj, 2009 ob 9:19
Edi da, se popolnoma strinjam.
Potrebna je vsesplošna ozaveščenost vseh nas, da smo tudi mi politika in zato soodgovorni za dogajanje
v naši državi.
Vsak od nas ima vsaj to moč, če ne drugega, da je zelo pazljiv in pozoren koga voli, tako na lokalnem kot državnem nivoju ter da je buden kaj se dogaja z njegovim okoljem (samo interes kapitala je zelo brezkompromisen in agresiven) in da smo tudi sami- kolikor se da -ekološko ozaveščeni..itd
Politik, ki govori samo o donosu in dobičku in denarju itd…tak politik je zelo omejen in nevaren politik.
Za tiste, ki še niso sigurni, kako ločiti med kaj je prav in kaj je narobe, majčken nasvet: Dr. Janez Drnovšek je bil zadnja leta njegovega življenja dober zgled, kakšne politike bi si želeli imeti..itd
17. maj, 2009 ob 9:23
Aha, pa še tole, kolikor je meni znano- se strinjam z Lepoto- je g. Gantar resen , ekološko dovolj ozaveščen in odgovoren politiki- kolikor se pač da biti za navadnega smrtnika v sedanji situaciji!
V njihovi stranki Zares, pa je na žalost tudi g. Kopač, ki pa je, vsaj na področju ekologije- velikokrat padel na izpitu kredibilnosti- nažalost!
17. maj, 2009 ob 11:58
Mentalni piščanci, ki nekritično aplaudirate človeku-osebku, ki je v slovenski politiki počel vrsto stvari in dejanj,ki so značilne za ljudi z govorno-pljuvalnimi motnjami in ,ki je vstopil v združbo-imenovano zares samo in zgolj z materialističnimi motivi in skrb za polnjenje rdečih žepov.Tip oziroma bolje jecljavi konvertit je z zadnjimi vodenji parlamenta pokazal in dokazal, da se veliki marxistićni idol in komunjarski reptilPotrč lahko samo uči in še uči.
17. maj, 2009 ob 14:43
Edi, ali veste kaj je po izobrazbi ? Si že kdaj slišal za šolane bebce !
17. maj, 2009 ob 18:48
Seveda, mrgoli jih… Ampak kaj ti daje misliti da je g.Gantar eden takih?
@uničevalec rdečuhov
Daj enkrat predloži kakšne dokaze in ne nabijaj v tri dni… dokaži!
17. maj, 2009 ob 19:38
Edi, od tehle tičev pač mnogo preveč pričakuješ. Pa menda ne misliš, da so sploh kdaj prebrali karkoli izpod Gantarjevega peresa?
18. maj, 2009 ob 11:57
Carlos Contreras enkrat toliko se strinjam s teboj. Odvisno je od tega, kaj si od “tehle tičev “pričakuješ, odvisno torej, kaj si od njih pričakuješ. Ker si ti namreč navajen uporabljati tiče od zadaj, OD NAS NE BOŠ DOBIL TEGA VESELJA , sorry.
Ali je tudi tvoj “prijatelj somišljenik” na isti ladji?
18. maj, 2009 ob 16:09
Haha, konec, pa ti nam z vsakim svojim komentarjem daš vedeti da si popoln bedak… Ne vem zakaj se sploh še oglašaš, mene bi bilo sram…
18. maj, 2009 ob 18:20
Edi, če je dana možnost nostalgičnim stalinistom, ne vem zakaj bi ne bila dana tudi drugim.
Da bi bilo tebe sram, pa je samoumevno.
18. maj, 2009 ob 20:12
Konec, s teboj je čisto zares Konec, pravšnje ime si si izbral!
18. maj, 2009 ob 20:48
Prepričan sem, da Gantar celo zelo dobro ve, da Janša ni avtor ideje o rešitvi trenutne situacije na ulici, temveč, da je ravno Janša tisti, ki hoče z reformo rešiti državo, preden jo bo “reformiralo” jezno ljudstvo.
Žalostno, Gantar, res žalostno. Folku govoriš, “jejte potico, če nimate kruha”, ampak tvoja krivda je še toliko večja, ker se sam zavedaš, kaj izrekaš.
Namesto, da postavil mlado gardo levičarskih stremuhov in stremuhćićev na realna tla, prodajaš take klobase.
JJ ima okrog 30. 000 članov v SDS. Spomnite se, da je v času seje parlamenta, ko so ga žagali zavoljo Depale vasi, pred parlamentom stalo 40. 000 - 50. 000 patriotov. Danes je kriza, zvestoba njegovih privržencev pa menda res ni vprašljiva.
Če bi naš dragi Janša naročil revolucijo, bi se zgodila pred jutrom (seveda pa kot demokrat in kot dobrsrčen človek takih stvari noče sedaj, kot jih ni hotel takrat). Gantar se tega dobro zaveda, pa vseeno kvasi takšne.
Žalostno.
19. maj, 2009 ob 0:29
Ah, ta naš Kakec! Kdo ve, kdo je pri njegovi vzgoji zagrešil napako ter mu vcepil sicer latentno, a dobro vidno homoseksualnost (nič čudnega, da pri dečvah nič ne opravi in ga imajo te za navadnega “fukfehtarja”). Rjoveči očka ali dominantna mamica? Pobiramo stave.
19. maj, 2009 ob 8:05
Carlos Contreras, tvoj očka pa moral biti res divji morilec pred desetletji……..
Si ga kdaj vprašal koliko jih je pobil?
19. maj, 2009 ob 10:19
CC- COMOCCIO CEREBRI,to je pravilna in zaključna diagnoza tvvoje colibriske atrofične možganovine.Tvoj ideološki in idioski jecljavi in pljuvalski konvertit bo zapisan in zarisan samo kot odvečno in usmiljenja vredno murgelsko- hostno trobilo in nič več.Zaradi takšnih umsko podhranjenih osebkov je naša deželica SLOVENIJA dobesedno v najbolj blatni socialno- kulturni ravni.
19. maj, 2009 ob 18:54
Uničevalko, hec je pač v tem, da si sam nulti faktor - polpismen klamfač po tipkovnici, brez manir, brez renomeja, brez socialnega in še zlasti brez kulturnega kapitala. Menda ti je pač jasno, da ti odgovarjamo samo zato, ker si v svojih fantazmatskih ejakulacijah neskončno smešen?
Aja, pa da ne boš pozabil: kot sem zaukazal že poprej, naj se ti v strašnih sanjah prikazuje tvoj veliki gospodar, don Carlos, strog in pravičen, mogočnejši od starozaveznega Boga, okrutnejši od Asurbanipala, slavnejši od Nebukadnezarja, ki mu zvesto služite ti, vsa tvoja družina in še Šmarna gora po vrhu! Zdaj pa na kolena v kot in zmoli Stalinove litanije!
22. maj, 2009 ob 9:21
JBTZ JE LEPO ODIGRALA ŽRTVENO JAGNJE, KI PA JIM JE NAVRGLO LEPO POPLAČILO.
Leta 91 je prišlo le do preobleke in navideznega sestopa z oblasti zveze komunistov. Lepo do se dogovorili in ropali Slovenijo v tranziciji, kar so generacije ustvrjali so polastlinili in pokradli za drobiž. Če smo lahko sprejeli zakon o denacionalizaciji, bomo predlagali in sprejeli zakon, ki bo obravnaval vse novodobne bogataše od 1991 naprej, ki bodo morali dokazati na kak način so prišli do tega bogastva, so morda podedovali so na pošten način oplemenitili svoje premoženje, ali so z prevaro obogateli in nimajo nikakršnih dokazil o izvoru njihovega bogastva.