Druga republika
11. maj 2009 ob 10:02 | Jani Sever |Janez Janša je na začetku kampanje za evropske volitve spet dokazal, da je velik motivator. Pred petimi leti je tako začel vojno s korupcijo in klientelizmom. Pred zadnjimi volitvami je iniciral protitajkunsko vojno. Zdaj napoveduje revolucijo.
Predsednik SDS je na kongresu stranke povedal veliko. Najprej, da so se zbrali na dan Evrope in na dan, ki ga tudi Ljubljana praznuje kot praznik. Da gre za dan osvoboditve, se mu je zataknilo v grlu. Potem je prišla na vrsto kriza, za katero je prepričan, da bi jo on reševal bolje, čeprav je pred nekaj meseci napovedoval, da je v Sloveniji sploh ne bo. Pravi odgovor je odgovorno socialno tržno gospodarstvo, kar pomeni, da svoboda izbire, ki jo trg prinaša, ni cilj, ampak sredstvo. Da bi bila Slovenija po koncu krize na strani zmagovalk, pa so potrebne obsežne institucionalne spremembe. Posebej, ker so ostanki komunizma v Sloveniji bolj trdovratni, kot se je zdelo pred štirimi leti.
Zadnje parlamentarne volitve niso bile poštene. Pravzaprav so bile v zgodovini Slovenije poštene samo volitve, na katerih je zmagala SDS. Kljub temu SDS še vedno raste in je pripravljena na “korenite spremembe, katerih podlago bo moral določiti nov ustavni okvir.” Po teh spremembah ne bo več mogoče prisegati na pravno državo ter hkrati preprečevati ljudstvu, da neposredno odloča na referendumu. Ne bo več mogoče obsojati zločina ob hkratnem malikovanju zločinca. Ne bo več mogoče pričakovati, da bodo ljudje pošteni, če kot družba ne bomo sposobni kaznovati največjih zločinov in kraj. Vse to naj bi zagotovilo pravljičnih 10 sprememb slovenske ustave. In seveda sprememba oblasti.
Najpomembnejša tarča predlaganih ustavnih sprememb je torej sodstvo. Cilji so jasni in znani. Malo je novega. Ustavne spremembe na tem področju naj bi pripeljale do popolne preobrazbe sodstva, ki je danes tako rekoč nelegitimno. Janša predlaga razmislek o ukinitvi trajnega mandata ter ustanovitev specializiranega sodišča za težke primere. Janšo moti celo to, da lahko odloča “pičla večina ustavnih sodnikov”, ki bi jih v drugi republiki volili z dvotretjinsko večino v državnem zboru. S tem je povezana tudi nova referendumska ureditev, saj je Janša je prepričan, da je treba zaščititi referendumske odločitve in preprečiti ustavnemu sodišču, da bi referendum lahko prepovedalo.
Potem so tu še ne ravno ustavne teme. Uvesti bi bilo treba obvezno srednjo šolo in prepovedati vsako oviranje svobodne pobude pri ustanavljanju vseh vrst izobraževalnih ustanov. Ideja je vsaj v drugem delu precej nenavadna, glede na avtonomijo univerz. Prepovedati bi bilo treba javno poveličevanje vseh totalitarnih režimov, njihovih nosilcev in simbolov. Kar najbrž pomeni, da bi kaznovali vse, ki denimo 9. maja korakajo po Ljubljani s titovkami. In prepovedati bi bilo treba monopole na medijskem področju, kar lahko razumemo kot napoved ustanovitve še kakšnega državnega medija, za katerega neodvisnost bi skrbela SDS.
Eden od osrednjih ciljev predlaganih ustavnih sprememb je seveda omogočiti, da do te spremembe pride še pred zaključkom posameznega vladnega mandata. Ustava mora tako določiti enostavnejšo možnost razpisa predčasnih volitev. Državni zbor pa naj bi glasoval samo o celotni vladi, medtem ko bi mandatar lahko sam imenoval in razreševal ministre. Do spremembe oblasti pa bi lahko peljala še druga pot. Janša namreč predlaga, da se določi obvezni enoletni rok, v katerem mora Državni zbor izvesti decentralizacijo države, če ne, se razpusti in se razpišejo predčasne volitve. Uvedba pokrajin bi mimogrede prinesla še eno spremembo. Državni svet bi se preoblikoval v Svet pokrajin.
Ustavne spremembe, ki bi simbolično pomenile prehod v drugo republiko, je mogoče uresničiti s pomočjo ljudstva. Drugače tudi ne gre. Prehodi v drugo republiko so vedno revolucionarni. Čas je primeren. Ali kot pravi Janša: “Svetovna finančna in gospodarska kriza bosta prinesla institucionalne spremembe globalnih razsežnosti.” Slovenija ima po njegovem na izbiro dve možnosti. Demokratično pot ustavnih sprememb ali pot nacionalsocializma. Na kateri strani bo SDS ni dileme. Zavzemala se bo za vladavino ljudske volje, v kateri bodo odločali referendumi, pa čeprav z udeležbo nekaj sto ljudi. Sodniki bodo izgubili avtonomnost. Ustanovljena bodo izredna sodišča. Ustavno sodišče bo lahko odločalo le s kvalificirano večino. Politika bo ukinila medijske monopole. In postavljeni bodo temelji za močnejšo medgeneracijsko solidarnost ter zeleno davčno reformo.
Pred zadnjimi volitvami je Janša napovedoval zmago z veliko razliko. Ni se zgodilo. Zdaj je tu novo upanje. Rodila ga je kriza. Po kongresu je vodja SDS dejal: “… potrebujemo podporo tistih, ki imajo že po veljavni ustavi v Sloveniji oblast, to pa je ljudstvo. In to bo na koncu odločilo… ”
Jani Sever
11. maj, 2009 ob 10:12
Če pregledam današnje naslove “objektivnih” medijev,je imela Celica celonedeljski vanredni sastanak..
Kakšna bo strategija,Jani: “S knjigo nad knjigo” ali pijani lovec?
11. maj, 2009 ob 10:19
emm .. čakte mal :-)
pa saj se JJ obnaša kot, da je on vlada - za razliko od časa, ko je bil vlada in se je obnašal kot opozicija :P
A je imela Urška spet dežurtvo za konec tedna in ni bil dovolj oskrbovan ta neprilagojeni otrok :D
11. maj, 2009 ob 10:39
JJ je fenomen. In hudič je, ker res verjame, kar govori……Barbie bi pa kar pričala z njim…..Jaooooo, what a mess?!
11. maj, 2009 ob 10:45
SDSovci morajo samo uvidet, da se volilci ne delimo na leve in desne, bele in rdeče…, temveč na tiste, ki volijo absolutno najboljšega in tiste, ki volijo najmanj škodljivega med slabimi. Prvi so vodljive ovčice, ki svojemu izbrancu brezpogojno zaupajo (najboljši!), drugi so skeptiki in se jih ne da tako enostavno obračati okoli prsta. In preveč prvih je lahko nevarno!
11. maj, 2009 ob 11:22
Avtor ne more iz svoje kože. Razumljivo, nekateri smo trmasti in vstrajamo na svojem.
11. maj, 2009 ob 11:23
Včeraj je v oddajo na HTV 1 NU2 Alexandar Stankovič gostil Josipa Boljkovca. Povedal je veliko zanimivega - med drugim je izrekel morda špica novico in sicer, da ima dokaze o tem, da je viden predstavnik slovenske opozicije deloval kot agen KOS-a.
Morda ne bi blo narobe, če bi kdo od vesti kontaktiral Boljkovca.
11. maj, 2009 ob 11:37
Včeraj je v oddajo na HTV 1 NU2 Alexandar Stankovič gostil Josipa Boljkovca. Povedal je veliko zanimivega - med drugim je izrekel morda špica novico in sicer, da ima dokaze o tem, da je viden predstavnik slovenske opozicije deloval kot agen KOS-a.
stokovnjak za mejo v istri Bučar.. Enkrat OZNA,vedno OZNA
11. maj, 2009 ob 11:44
desperado, saj v Sloveniji je to tudi splošno znano - gre namreč za Jelinčiča.
Sicer pa te ustavne spremembe močno podpiram, ker je to edina pot, da bomo sploh enkrat normalna država. Cel civiliziran svet se nam smeji, ko po odkritju množičnega zločina, ki so ga v tujini poimenovali “pompeji totalitarizmov” postavljamo ulice totalitarnim diktatorjem. Še V Kambodži in Ruandi, so znali simbolično obsoditi nekaj ljudi za zločine in kršenje človekovih pravic - pri nas se to ni dogajalo samo takoj po vojni ampak še mnogo let pozneje.
Največji problem slovenske levice pa je tako ali tako to, da je spečana z liberalci - zaradi tega imamo sedaj ta paradoks, da “komunisti” rešujejo tajkune z davkoplačevalskim denarjem. Socialisti se morajo nujno znebiti naveze z liberalci, če se hočejo sploh kdaj še pobrati v celi Evropi in dati resne odgovore na probleme. Ne vem kako socialisti ne spredvidijo, da so liberalci navaden instrument kapitala ves njihov pogram pa je odvračanje pozornosti z nepomembnimi stvarmi, kot so razni statusi homoseksualcev, itd.
11. maj, 2009 ob 11:45
hmmmm …. od kdaj pa je Bućko predstvanik viden opozicije ???
11. maj, 2009 ob 11:50
desperado pravi:
11. maj, 2009 ob 11:45
hmmmm …. od kdaj pa je Bućko predstvanik viden opozicije ???
od tedaj kot je bila Spomenka Diklić Hribar
11. maj, 2009 ob 11:59
desperado pravi:
11. maj, 2009 ob 11:45
hmmmm …. od kdaj pa je Bućko predstvanik viden opozicije ???
———————————————-
imaš prav Nikoli tudi tedaj ne, ko je imel znameniti govor v Svetu Evrope, ko naj bi kritiziral Jugosistem.
11. maj, 2009 ob 12:02
In je imel Janša spet prav, ko je na kongrsu dejal, da bodo sledila omaloževanja,krtike in še kaj. Potem pa bo kriza naredila svoje ali bolj slikovito, bo Ruplova metla pometla ostanke. Na koncu pa bodo vsi govorili, da so bili zraven in so to podpirali.
11. maj, 2009 ob 12:06
Drugače pa ste na Vesti poročali o kongresu SDS tako kot srbi o pokolu v Srebrenici….
11. maj, 2009 ob 12:07
desperado pravi:
11. maj, 2009 ob 11:23
Včeraj je v oddajo na HTV 1 NU2 Alexandar Stankovič gostil Josipa Boljkovca. Povedal je veliko zanimivega - med drugim je izrekel morda špica novico in sicer, da ima dokaze o tem, da je viden predstavnik slovenske opozicije deloval kot agen KOS-a.
Morda ne bi blo narobe, če bi kdo od vesti kontaktiral Boljkovca.
———————————————————————-
Koga je Boljkovac mislil? Če je kaj na tem, je mislil na Jelinčiča, ki ga želi diskreditirati zaradi njegove politike do Hrvaške. Pozablja, da je to v Sloveniji poznano že tako dolgo, da se ob tej “novici” nihče ne zdrzne. Zato se je Jelinčič že davno iztrgal iz rok stari partijski garnituri.
11. maj, 2009 ob 12:31
Kdaj lahko pričakujemo požig Reichstag, za njim še Noč dolgih nožev …
—–
Kaj pa pravi RKC kot največja totalitarna organizacija z izpostavo tudi v Slo na JJ predloge??
11. maj, 2009 ob 12:46
A to so Janševi al Jelinčičevi, naj se odločta.
Kva jih je panker razbil debeluha.
11. maj, 2009 ob 12:46
http://www.dnevnik.si/video/3647
11. maj, 2009 ob 12:49
@DragicaJ
@Študent
Boljkovac ni kdorkoli (eden bolje obveščenih) in če bi šlo za Padalca bi njegovo ime izrekel javno (gotovo ve da slovenci zanj vemo) - jaz imam še dva druga na sumu - zato pa pravim naj vest naredi z njim intervju. Rekel je tudi da je Kučanu dal spisek o trgovini z orožjem.
11. maj, 2009 ob 12:50
Glede, da režejo dol našitke G8 so le ulični psi vojne.
11. maj, 2009 ob 13:07
desperado pravi:
11. maj, 2009 ob 12:49
@DragicaJ
@Študent
Boljkovac ni kdorkoli (eden bolje obveščenih) in če bi šlo za Padalca bi njegovo ime izrekel javno (gotovo ve da slovenci zanj vemo) - jaz imam še dva druga na sumu - zato pa pravim naj vest naredi z njim intervju. Rekel je tudi da je Kučanu dal spisek o trgovini z orožjem.
—————————————
Namigovanja in ustvarjanja afer so specialiteta (po vsebini komentarjev sodeč) tvoje opcije, čeprav imate polna usta pravne države. Zame bo samo intervju premalo. Pripravljenost verjeti ni v moji naravi. Strinjam se, da je Boljovac eden bolje obveščenih, prihaja iz samega sistema (KOS) torija uči in praksa kaže, da se kot orodje UDBE in KOSA (pa še koga) za boj proti temecu redno uporablja diskreditacija. Začne se z namigovanji kot je tvoje in potem govorica najde svojo avtonomno pot. Nekateri verjamejo vse, nekateri hočejo verjeti, nekateri nočejo verjeti in le malo je takih, ki o vsem vsaj malo premislijo.
11. maj, 2009 ob 13:07
Jap, Veliki Motivator se je najbrž izpilil pri tistem Moriju…
…intelektualno vzeto pa si je idejo Druge republike gotovo izmislil Janšev (zdaj brezdelnik) dr. DR, znan po svojih domislicah, ki je tudi avtor tiste slavne “globoke države “, ki je (zaman) dramila sds-ovce iz zasanjane dremavice pred zadnjimi volitvami…. “purfl” je bil očitno “prešvoh”, pa so zdaj zmešali novo eksplozivno mešanico…vlada in koalicija pa naj bi jim nasedla…
Resnično podcenjujejo slovenske ljudi in volilce!
11. maj, 2009 ob 13:13
Aja: še tole: Janša še danes ne prizna volil nega poraza! S sobotne govornice je vehementno (brezprizivno!), kdo zna le On, izjavil, da so bile zadnje volitve nepoštene in dobljene s prevaro!!!
če drug ne - po službeni dolžnosti - bi ga lahko predsednik državne volilne komisije prijel za jezik in demantiral to notorično laž, ki se bo kmalu “med janševim ljudstvom” prijela kot resnica, če je kdo ne bo takoj razkrinkal
11. maj, 2009 ob 13:16
JJ_u in njegovemu izvoljenemu ljudstvo dajmo državo na nedogovorjenih območjih z HR.
Pa da vidimo ali bodo judje ali palestinci :-)
11. maj, 2009 ob 13:24
angie pravi:
11. maj, 2009 ob 13:13
Aja: še tole: Janša še danes ne prizna volil nega poraza! S sobotne govornice je vehementno (brezprizivno!), kdo zna le On, izjavil, da so bile zadnje volitve nepoštene in dobljene s prevaro!!!
če drug ne - po službeni dolžnosti - bi ga lahko predsednik državne volilne komisije prijel za jezik in demantiral to notorično laž, ki se bo kmalu “med janševim ljudstvom” prijela kot resnica, če je kdo ne bo takoj razkrinkal
—————————-
Kaj je zmaga in kaj poraz ? Le kdo bi vedel, kakše je bil resničen epolog zadnjih volitev v DZ RS in kdo je zmagovalec in kdo poraženec??
11. maj, 2009 ob 13:25
NoMercy pravi:
11. maj, 2009 ob 13:16
JJ_u in njegovemu izvoljenemu ljudstvo dajmo državo na nedogovorjenih območjih z HR.
Pa da vidimo ali bodo judje ali palestinci :-)
———————–
kaj niste to podarili že Hrvatom?
11. maj, 2009 ob 13:28
DragicaJ
1. Jaz ne namigujem - samo posredoval sem nekaj kar slo slovenski mediji preslišali, kar se jim žal prepogosto dogaja. Boljkovac se mi pri svojih 87 letih ne zdi človek ki bi pršil meglo in metal pasje bombice.
2. Katera naj bi bila moja opcija iz komentarjev sodeč? - gotovo da obsatja moja opcija - samo to žal ni nobena od teh, ki sedi v parlamentu in najbrž tudi nikoli ne bo.
Btw - moja opcija je poštenje in resnica.
11. maj, 2009 ob 13:28
“Drugo republiko” vidim predvsem kot priložnost, da se popravi zamujene napake, ki nas sedaj tolčejo po glavi v obliki sedanje “komunistične” vlade, ki je spečana s tajkuni.
Slovenija je bila namreč ena redkih ekstremov v nekdanjem komunističnem prostoru, ki ni imela nikakršne lustracije. Temu nasproten primer je na primer Poljska, kjer pa so šli z lustracijo v takšno skrajnost, da tudi njih zdaj to tepe po glavi, saj so prodali vse narodno bogastvo tujcem, ker niso imeli svojih nekomunističnih direktorjev.
Ob osamosvojitvi bi morali uvesti neko zmerno rešitev, kot so jo v drugih podobnih državah - prepoved opravljanja javnih funkcij nekdanjim komunističnim funkcionarjem za določeno število let v katerih so imeli možnost malo razmisliti o svojem početju.
11. maj, 2009 ob 13:35
@DragicaJ: ne, MI nismo podarili … se je pa JJ dogovarjal za sebe in svoje :D
11. maj, 2009 ob 13:37
@Študent: po merilih lustracije v državah desno od Berlinskega zidu bi bil JJ NE_politik!!
11. maj, 2009 ob 13:38
desperado pravi:
11. maj, 2009 ob 13:28
DragicaJ
Btw - moja opcija je poštenje in resnica.
———————————
me veseli, če je tako a dovoli, da dvomim in resnica se ne išče v intervjujih ali pa ne samo v intervjujih, kot je moč razbrati iz tvojega komentarja.
11. maj, 2009 ob 13:41
Janša naj da raje skinarje na ketno, da ne bodo srali po ulicah.
11. maj, 2009 ob 13:46
@medek kaj so ti pa naredili da jih omenjaš v vsakem postu? :)))
11. maj, 2009 ob 14:04
Glede na to, da pravzaprav že imamo drugo republiko (prva je bila Socialistična republika Slovenija) je tole povsem … razumljiv copy-paste ideje
http://sl.wikipedia.org/wiki/Tretji_rajh#Kronologija_dogodkov
11. maj, 2009 ob 14:18
Opazil sem, da so postali buliji aktivni v “Bavčarjadi” in me to strašno moti, še posebej, če imajo nohtek zraven kakšne tuje tajne službe. Podobne scenarije smo že videli. Kao naj se raja tolče med sabo. Doktrina šoka me strašno moti. Ustrahovanje ljudi, sejanje razdora, občutek kaosa, … Naj desna janšiza ne misli, da nas bo njeno fašistično krilo ustrahovalo in tolklo po nas. In naj tudi bankirji ne mislijo, da nam bo za njih zmankalo časa. Ne se pustit zmest :)
11. maj, 2009 ob 14:33
medek pravi:
11. maj, 2009 ob 14:18
Opazil sem, da so postali buliji aktivni v “Bavčarjadi” in me to strašno moti, še posebej, če imajo nohtek zraven kakšne tuje tajne službe. Podobne scenarije smo že videli. Kao naj se raja tolče med sabo. Doktrina šoka me strašno moti. Ustrahovanje ljudi, sejanje razdora, občutek kaosa, … Naj desna janšiza ne misli, da nas bo njeno fašistično krilo ustrahovalo in tolklo po nas. In naj tudi bankirji ne mislijo, da nam bo za njih zmankalo časa. Ne se pustit zmest :)
mogoče boš za preživetje moral začeti kaj delati
11. maj, 2009 ob 14:44
Pa je JJ spet uspelo kost za glodat prodat. Kolk ste zagrabl k pitbulli. A ni JJ en nepomemben fašist.Te se ignorira.Ali pač ne??? Halo!!
11. maj, 2009 ob 15:10
@Škarp u Betico: Tudi AH je bil povsem nepomeben … potem pa : bum
11. maj, 2009 ob 15:13
Delam kot zamorc :)
http://vranika.blog.siol.net/2008/10/14/new-world-order/
11. maj, 2009 ob 15:21
@obama
Ali vaš (piar obama = princ +rambo) XE načrtuje kakšen ponovni bančni rop v Sloveniji? A jim bo po Janši še Pahor dal “zeleno luč”. Bom spet imel veliko dela s pisanjem, češ pa sem vam rekel.
No , ni potrebe bo Draško kar sam metal denar v hudo jamo.
Skini pa na ulicah prefukavali mladež, ker je Plemenitemu zaštekala puška mitraljez, al pa Janši zmankalo orožja in bavčarjidi keša. Bankirji s svojimi piskrčki še kar cinglajo.
11. maj, 2009 ob 15:30
medek pravi:
11. maj, 2009 ob 15:21
@obama
Ali vaš (piar obama = princ +rambo) XE načrtuje kakšen ponovni bančni rop v Sloveniji? A jim bo po Janši še Pahor dal “zeleno luč”. Bom spet imel veliko dela s pisanjem, češ pa sem vam rekel.
No , ni potrebe bo Draško kar sam metal denar v hudo jamo.
Skini pa na ulicah prefukavali mladež, ker je Plemenitemu zaštekala puška mitraljez, al pa Janši zmankalo orožja in bavčarjidi keša. Bankirji s svojimi piskrčki še kar cinglajo.
nova substanca? si menjal dilerja?
11. maj, 2009 ob 15:30
Mogoče je res, da bi mi janševi “čudežni dečki” radi dali “blogerski žig” islamokomunajzerja, kakor je bilo zaznati v komentarjih janšičev ne Vesti. Nimam problemov s tem. Je pa problem, ko razne njavriče srečam okoli “mojega rajona”. Smrdijo mi na mafijo. Njihove igrice so grde, grde, …
11. maj, 2009 ob 15:35
@obama
Kaj pa mesarija na afganistansko-pakistanski meji, a boš dobu sveže zrezke na talar.
http://vranika.blog.siol.net/2009/05/09/afganistan-pakistan-obama-genocid/
Al bo “tvoj” Rambo sprožil atomsko v Pakistanu?
11. maj, 2009 ob 15:50
Študent pravi:
Poglej za zabavo, koliko kvalitetnega komunističnega - pravovernega komunističnega kadra je v stranki SDS, ki hoče na vsak način hoče natakniti protikomunistični profil.
Zato trdim, Da je potrebno pomesti z vsemi komunajzarji- čeravno se pišejo Janša, pa Brejc, Rupel, Jambrek in takodalje….
Če bi Janši uspelo delati partijsko kariero bi še danes imeli Jugoslavijo…(izgleda, da so še komunisti spoznali grozo gorečnosti komunističnega služabnika Janeza ali Ivana Janša.
Jebiga -zgodovina se ni začela, ko je Janša odprl gobec v samostojni Sloveniji.
11. maj, 2009 ob 15:57
Druga republika? Najbrž mislijo SDS-ovci potem tudi ljudi zamenjati?
Sicer pa naša ustava ni ravno krasna in če se zaradi JJ-ja odpre razprava o tem, kaj bi bilo potrebno spremeniti in ali imajo nekateri deli sploh smisel ni narejene nič škode, kvečjemu obratno. Tako da Jani malo objektivnosti prosim….
11. maj, 2009 ob 15:58
bejž zajc pravi:
11. maj, 2009 ob 15:50
Študent pravi:
Poglej za zabavo, koliko kvalitetnega komunističnega - pravovernega komunističnega kadra je v stranki SDS, ki hoče na vsak način hoče natakniti protikomunistični profil.
Zato trdim, Da je potrebno pomesti z vsemi komunajzarji- čeravno se pišejo Janša, pa Brejc, Rupel, Jambrek in takodalje….
Če bi Janši uspelo delati partijsko kariero bi še danes imeli Jugoslavijo…(izgleda, da so še komunisti spoznali grozo gorečnosti komunističnega služabnika Janeza ali Ivana Janša.
Jebiga -zgodovina se ni začela, ko je Janša odprl gobec v samostojni Sloveniji.
..misliš v Titovo Jajce ali Jovankin Sisak?
11. maj, 2009 ob 16:21
—————————-
Dragica J “Kaj je zmaga in kaj poraz ? Le kdo bi vedel, kakše je bil resničen epolog zadnjih volitev v DZ RS in kdo je zmagovalec in kdo poraženec??
Najbrž veš, da imamo republiško volilno komisijo, ki šteje glasove po vsej državi in tiste, ki pridejo po pošti iz tujine, in jih je tudi lani vestno preštela, naredila zapisnike, overovljenje, in sporočila končne rezultate. Janša je zgubil, trojček ga je premagal! To so facti bruti.
11. maj, 2009 ob 16:22
In če že imamo “enajst je fusbalistov”, ki so marsikateremu več kot “deset je božjih zapovest”, me čudi, da tudi Janša desetim ustavnim spremembam ni dodal enajste, ki sicer na tem teritoriju ne bi bila novost, le ponovno uvedena. Torej v ustavo zapisati; “Janeza Janšo se imenuje za dosmrtnega predsednika vlade, SDS pa za edino organizirano politično silo v državi”.
Prav zanimivo, da se največjim “šimfačem” komunizma in podpornikom JJ najbolj “kolca” po prejšnji, enopartijski ureditvi. Poglejte ustavo iz leta 1974, bili smo vzorna demokracija (na papirju). In očitno je ideal Ivanu iz Grosuplja.
Jaz pa bi sedanji ustavi dodal le eno dopolnilo (člen); J.Janši, EMŠO…., DŠ …. in B.Pahorju, EMŠO…., DŠ….. se trajno prepove vsako delovanje v slovenski politiki, legalno in ilegalno. In krepko spremenil pooblastila (razširil) predsednika republike.
In dopolnitev KZ: z dosmrtnim zaporom se kaznuje kršitev člena…( glej odstavek prej) Ustave RS. Pa bo v Sloveniji mir, kot je bil pod dr.Drnovškom.
11. maj, 2009 ob 16:23
Škarp u betico: ” A ni JJ en nepomemben fašist.Te se ignorira.Ali pač ne??? Halo!!
Nasprotno: treba je biti na preži, kajti Jj ni nepomemben fašist, ampak nevaren populist.
11. maj, 2009 ob 16:37
Od vsega, kar je predlagl JJ, je zame sprejemljiv le predlog, da parlament voli vlado kot tako in ne posameznih ministrov.
Vse ostlo pa je samo dim in poskusi doseči tisto, kar m ni uspelo med režimom, ki gaje imel 4 leta.
V resnci bi morali ciljati na zelo prožno in poceni državo. 7 ali 8 ministrov nič več; 33 poslancev; državni svet ukinen in nadomeščen s senatom 10ih članov + vseh bivših predsednikov države (ti dosmrtno); občine z manj kot 3000 pebivalci ukinjene; pokrajin 5 ali 6 in nič več.
Ker je džavni in paradžavni aparat prebohoten, je tudi predrag. Zato džava pobere previsoke davke (je predraga) in na tanačin ovira gospodarski razvoj.
11. maj, 2009 ob 17:10
@kos,
predlagal bi ti, da malce preveriš proračunske postavke. Zmanjševanje državnega aparata se sliši sicer racionalno, pa vseeno država za svoje delovanje porabi “le” okoli 1/4-1/3 proračuna. Ostalo so transferji kodificirani skozi zakone.
11. maj, 2009 ob 17:11
Kos, za tole pa dam takoj svoj glas.
Komentar na JJ-jevo revolucijo:
Eine neue Republik, eine Partei, ein Führer…. und niemal mehr totalitarismus… :-))
11. maj, 2009 ob 18:06
Bravo Jani, odličen in nepristranski komentar ;)
Se spomnite, kako smo si lahko po kongresu SD na vesti ogledovali 10, 15 minutne prispevke s kongresa, in kako so še nekaj dni po kongresu na Vesti objavljali vtise in mnenja glavnih akterjev zamenjave podpredsednika?
Ja Vest je res odličen slovenski medij.
11. maj, 2009 ob 18:36
Janša naslavlja tisti segment ljudi, ki ni sposoben razmišljati s svojo glavo in imajo najraje, da jim misli sugerira in tudi oblikuje en diktator lokalnega formata z željo, da bi nekoč postal diktator malo večjega formata.
Ta segement ljudi, ki ni sposoben razmišljati s svojo glavo, al pa je proti čemerkoli in komurkoli - razen proti diktatorju, ker to je tisto, kar so čakali….tako kot piše že Cankar “hrbet je upognjen in biča vajen” - ta segment se oglaša tudi tule. Eni ves božji dan sem pišejo nepismene in neartikulirane pripombe, drugi pa tega ne počnejo ves dan, ampak samo polovico. In ker je segment velik, jaz ne bi podcenjevala bonapartističnih teženj malega Janše. Plešast je že, še Jožefino si mora najti in to bo potem TO.
Drugače so pa esdeseovci vse o sebi povedali s tem, ko so si kongresno veselico omislili v glavnem mestu in to kar na 9. maja. Dan, ki ga to mesto in ves antifašistični svet praznuje kot Dan zmage in dan, ki ga Evropa prepoznava za svojega - na ta dan bi morala biti vsa praznovanja posvečena tema dvema momentoma. In kdor bi imelv sebi kaj spodobnosti, ne bi šel na isti dan organizirati kongresa. Ampak spodobnost in tisto stranko…to je težko sestaviti v en afirmativni stavek.
11. maj, 2009 ob 18:43
Druga Republjik!!!
11. maj, 2009 ob 19:56
Uboga in usmiljenja vredna rdeča zalega,česa vas je tako neusmiljeno strah???ubogi Janez Janša.Vse kaže , da si je s kongresno resolucijo skoraj podpisal smrtno obsodbo.Izrečene besede , izjave, žalitve pa tudi grožnje že kažejo na to.Resnično bo potreben vsenarodni premik
11. maj, 2009 ob 20:47
Ob Janši mi je kar žal za slovensko politično desnico. Ej, desničarji, a ne morete nekega približno normalnega politika izbrati? Vedno neki bedasti fanatiki…
11. maj, 2009 ob 21:19
Evo, to bi moral Janša izdati, potem bi pa šlo :P
(iz dražbe Trubarjevega antikvariata)
202. POZIV GOSPODINJAM
NA OBVEZNA PROTIKOMUNISTIČNA PREDAVANJA
priloženi so kontrolni listki za obisk predavanj
Pokrajinska uprava Ljubljana, Inform. oddelek, x/1 št. 1406-le, 1944
lepo ohranjen izvod
40,00 €
11. maj, 2009 ob 21:26
Golobelsa bo zdej zdej infarkt..Sam da ne premine v Studiu Šiti
11. maj, 2009 ob 21:49
Napad besnila.Revež.Gunga psihijatra s Krana ma u strank pa j zmeri huji. :)
11. maj, 2009 ob 21:59
http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_Hunt
Ko demonski Divji lovec na kvartno polnoč zatrobi na svoj rog zaledeni kri vsem, ki slišijo njegov strašen zvok; takrat se črni gozd najprej zatrese, potem pa zavre, ko iz vseh strani pridrvijo do besnila razvneti volkovi in psi, ki služijo Divjemu lovcu kot gonjači. Začne se divja jaga, grozo vzbujajoč pogon po temačnih gozdnih stezah, po hribih in globelih, o katerem ljudje na podeželju še danes pogosto govorijo šepetaje in neradi.
Marsikateri lovec je namreč sveto prepričan, da jo je slišal, na splošno pa je pojav divje jage znamenje prihajajočih nemirnih časov.
V noči na nedeljo se mi je sanjalo o njej. Naključje?
11. maj, 2009 ob 22:09
Lep večir in še lepšo noč vsem.
http://www.youtube.com/watch?v=ShEOo9Kq6hw
11. maj, 2009 ob 22:12
Hm, ne gre za to ali levo ali desno. “Competence”, ki so jo zapravljali 4 leta! Za to gre. Kako so lahko še 4 mesece nazaj govorili da svetovne gosp. krize ni in je v Slo. sploh ne bo. A Slovenčki pozabljamo hitro?
11. maj, 2009 ob 22:18
Moram dodati seveda še to - upam, da nas nemirni časi NE čakajo.
Janšev govor ima nekaj soli - državo je treba reformirati tako, da se bo sposobna soočiti s krizo. Toga ločitev treh vej oblasti, pri čemer je bila izvršilna velja še posebej omejena s sistemom zavor in ravnovesij je stvar nekega zgodovinskega trenutka in zanimiv relikt.
Če je ta kriza kaj pokazala, je to dejstvo, da je ravno neposredna akcija “vlade v širšem smislu” kritična za reševanje situacije. Brez Weimarske Nemčije ne bi bilo pouličnega slikarja in brez Kraljevine Jugoslavije ne šlosarja. In mislim, da ne rabimo še ene reprize z obrtniki.
11. maj, 2009 ob 22:22
oblast ljudstvu je upgrade oblasti delovnega ljudstva :-)
Edi / Krištof bi se stopil od nežnosti :D
11. maj, 2009 ob 22:39
Še malo domače..
http://www.youtube.com/watch?v=2mDoXr_4pMQ
11. maj, 2009 ob 22:42
@Dvorni pisar….
Ne, ni naključje da si sanjal tisto jago. O njej so te poučili, vzgajali, da si verjel in verjameš vanjo še dandanes, pa naj bo črna noč ali beli dan.
11. maj, 2009 ob 22:52
@66
o njej sem prvič bral pred sedmimi leti v neki zbirki o ljudskem izročilu, pred petimi leti pa sem se o tem pogovarjal s skupino lovcev iz okolice Rogaškega. Tisti, ki so me vzgajali zanjo verjetno niti ne vedo.
11. maj, 2009 ob 22:58
Vse bolj je jasno, da je SDS-ovski dvorni pisar reinkarnacija nekoga iz ne tako daljne preteklosti. Je pa Hermann Wilhelm bil narkoman in zato nič čudnega, če jim je potem šlo vse v maloro. Sicer pa, ali ste opazili nov bojni klic. Nič več KDOR NI Z NAMI; JE PROTI NAM, ampak KDOR NI Z NAMI, MU BO ŠE ŽAL. Scary Movie.
11. maj, 2009 ob 22:58
Virant : 5 zvjezdočk
11. maj, 2009 ob 23:12
He he še ena za lahko noč:
http://www.youtube.com/watch?v=1rJfv0zVnwU
PS: Kje je avantgarda-tukaj ste samo trop bedakov
11. maj, 2009 ob 23:18
Ja. Daj jim upanje, daj jim moč. A je to to?
11. maj, 2009 ob 23:24
Ja v roku 2 let bo to najbolj pomembno…pa konzerve s hrano
12. maj, 2009 ob 2:53
Ker so takšne spremembe ustave dober uvod v tretji rajh, je jasno, da Janša s tem samo provocira in ne misli resno. Kot je to že nekajkrat storil. Po zgornjih komentarjih sodeč, mu je to odlično uspelo.
12. maj, 2009 ob 7:33
JANŠA=HITLER?!?
S svojimi izjavami me je zelo razočaral, saj mejijo na meji blaznosti…takšne poteze so značilne za egoistične narcisoide, ki so v zgodovini predstavljali največjo grožnjo človeštvu.
P.S: se pa strinjam, da so potrebne spremembe…
12. maj, 2009 ob 7:41
Ubogi. Šmrc, šmrc.SDS-sovci brusijo dolge nože, demokracija proizvaja rdeče krvničke, lovci ladajo puške.
Kdo nas bo odrešil!?
12. maj, 2009 ob 7:46
# bolek pravi:
12. maj, 2009 ob 7:33
JANŠA=HITLER?!?
S svojimi izjavami me je zelo razočaral, saj mejijo na meji blaznosti…takšne poteze so značilne za egoistične narcisoide, ki so v zgodovini predstavljali največjo grožnjo človeštvu.
P.S: se pa strinjam, da so potrebne spremembe…
Ajde, rdečuh, vsi ki niso nostalgični stalinisti bi te razočarali.
12. maj, 2009 ob 9:44
A je bil Sarkić v soboto na dopustu? Vsaj tisti dve frči, ki jih je posnel, bi lahko dal gor.
12. maj, 2009 ob 11:40
Svet Evrope pol leta pod taktirko Slovenije
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=199448
prosim, da se opozicija razpusti in neha “nagajati”, saj ob tako pomembnemu dogodku rabimo enotnost. Po preteku presedovanja pa ima Pahor in njegova vlada se 158 let pravico se trkati ob neverjetno uspešnemu vodenju Slovenije IN Sveta Evrope.
p.s. tole je misljeno sarkasticno
12. maj, 2009 ob 17:22
jao, poraženec na volitvah pol leta po teh govori o tem, da so volitve bile zrežirane, hkrati pa predlaga korenite ustavne spremembe!!!, po katerih bi parlament razpustili!!! in bi sledile volitve.:D
Mislim, a se zezate vi?
Nekoč vas bo še lačne pelal srat, pa se boste še kar klanjali.:(
13. maj, 2009 ob 21:58
Ni mi jasn, cel dan se je Sarkić tam šetal, malo papcal, malo pupcal, kot novinar nič dal od sebe, da ni bil mogoče delegat?
14. maj, 2009 ob 22:02
NOMERCY zapiše neumnost in glejte čudo, koliko jih je, ki nočejo zaostajati za njim.
17. maj, 2009 ob 18:30
veliko grmenja malo dežja