Trženjski monitor
6. maj 2009 ob 9:47 | Vest |V ponedeljek 20. aprila so prvič predstavili rezultate Trženjskega monitorja, ki ga je za DMS izvedla družba Valicon. Trženjski monitor je nov kazalnik na slovenskem trgu, raziskava je bila izvedena v marcu in aprilu 2009. Merilo se bo kontinuirano dvakrat letno (spomladi in jeseni). Z monitorjem se bodo spremljale spremembe tako na ravni porabnikov in njihovege nakupnega vedenja (npr. spremembe nakupnih navad, nakupnih odločitev, strukture nakupov …) kot na ravni podjetij na področju trženja (npr. ocena stanja v trženju glede na spremembe, pričakovani vpliv gospodarskih razmer na trženjske investicije, načrte porabe trženjskih sredstev …).
Projekt je uvodoma predstavila dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS, ki je spregovorila o razlogih za izvedbo raziskave, v nadaljevanju pa je Andražem Zorkom iz družbe Valicon predstavil zelo zanimive in pomenljive rezultate.
Sledila je okrogla miza, ki jo je vodil Tomaž Arh (Droga Kolinska). Z gosti se je pogovarjal o rezultatih raziskave in posledicah spremenjenih gospodarskih razmer - na porabnike, trg in poslovanje družb. V okrogli mizi so sodelovali: Mateja Jesenek (Mercator), Breda Kutin (Zveza potrošnikov Slovenije) in Goran Kodelja (Lisca).
Kamera: Andraž Jerič