Trenutek resnice 4
28. april 2009 ob 16:48 | Vest |Ali menite, da bi morale imeti homoseksualne osebe pravico do posvojitve otrok?
Vržte uč še na:
Trenutek resnice 3
Trenutek resnice 2
Trenutek resnice 1
Vest
Ali menite, da bi morale imeti homoseksualne osebe pravico do posvojitve otrok?
Vržte uč še na:
Trenutek resnice 3
Trenutek resnice 2
Trenutek resnice 1
Vest
28. april, 2009 ob 17:39
Ne, sami si jih naj zaplodijo!
Še za normalne pare primanjkuje otrok za posvojitve.
28. april, 2009 ob 17:56
Joj, mefisto, tvoja starša bi morala uporabljati kontracepcijo….
28. april, 2009 ob 18:09
Hja, če bi Rukar in Cvek posvojila Kakca, to bi bilo veselja v hiši!
28. april, 2009 ob 18:45
A sploh smemo biti proti?
Liberalna srenja se bo najbrž vsula po nas.
Zato se raje ne bom izjasnil.
28. april, 2009 ob 18:58
Otroke vprašajte, če bi imel namesto atija pa mamice raje mamico&mamico in atija&atija…
28. april, 2009 ob 19:06
BRALKA, otrok potrebuje enega očeta in eno mater, ne pa dveh očetov ali dveh mater.
Heteroseksualci kmalu ne bodo niti enakopravni s homoseksualci, saj jim bodo morali delati in rojevati otroke.
28. april, 2009 ob 20:45
@pobje
Mularija potrebuje predvsem nekoga, ki jo bo imel rad in se z njo ukvarjal. Vse drugo je ob tem nevažno.
28. april, 2009 ob 21:00
že sama misel normalnega človeka na to je gnusna…razen za une zblodke iz parade…
28. april, 2009 ob 21:34
nekoč je neki znani politik dejal, da vidi Slovenijo čez nekaj let kot nekakšno “Švico” oz. eno od skandinavskih dežel…
Dragi slovenci,
daleč, daleč nam je skandinavija…,
pa lep dan vsem…
28. april, 2009 ob 22:03
NEE!!!
28. april, 2009 ob 22:38
Kako jih bojo pa vzgajal v koncentracijskem taborišču?
28. april, 2009 ob 23:58
nekdo je napisal da sta bolje dva očeta ali dve mami kot, da otrok nima staršev… verjemite, da je dovolj heteroseksualnih parov, ki so pripravljeni posvojiti otroka… razvoj otroka, ki odrašča ob dveh mamah ali očetih je po mojem mnenju precej moten..
narava verjetno ni ničesar prepustila naključju in tako je tudi pri spočetju in vzgajanju otroka dobro vedela kaj počne… mama in oče skupaj tvorita nenadomestljiv par in vsak od njiju mora biti za otrokov normalen razvoj, prisoten… otrok ob sebi potrebuje osebo, v kateri vidi mamo in nekoga, v katerem vidi očeta…. kako se bo odločil pri dveh mamah ali očetih…
poleg tega, bi bilo posvajanje otrok s strani homoseksulanih parov, vprašljivo, in do otroka, ki bi ga dali v posvojitev takšnemu paru morda celo neodgovorno in nepravično, tudi iz povsem drugih razlogov… družba, v kateri živimo je kakršna je in zamišljajte si zbadljivke, ki bi jih sošolci namenjali otroku, ki bi se na šolskih prireditvah prikazal z dvema očetoma ali mamama…nič drugače ne bi bilo z večino odraslih, ki bi s svojim vedenjem pokazali nestrinjanje…. tak otrok bi imel načeto samopodobo ter samozavest, želel bi si “normalne” družine, verjetno bi se staršev tudi sramoval… vse skupaj ne prinese nič dobrega, zato naj se vsi homoseksulani pari, ki hočejo imeti otroka, spomnijo na vtikač in vtičnico…. eno brez drugega ne gre in šele z obema dobimo elektriko…
v konkretnem primeru, je homoseksualnost morda neke vrste invalidnost in s tem se je treba sprijazniti… nič nimam proti homoseksualcem, sprijaznjen sem s tem da taki ljudje obstajajo, tako pač čutijo in nič ne morejo glede tega.. vendar gej, ki pravi da se je sprijaznil sam s seboj, a hoče nekoč imeti otroke, govori neresnico… sam s seboj se bo sprijaznil takrat, ko bo uvidel, da kot takšen otrok pač ne more imeti…
naj vam je všeč ali ne.. homoseksualnost je napaka, napake pa so normalen pojav…
drugače povedano.. sama homoseksualnost ni normalna, normalno pa je da obstaja… kot je rekel yerow, če se ne motim, poleg bolezni, je homoseksualnost “bremza” proti prenaseljenosti našega planeta…
izgleda, da ja narava planirala vse in menim, da je ne gre poskušati, kakor rečemo, “prinesti naokrog”…
lp
29. april, 2009 ob 4:15
In ce jaz recem da si ti napaka? Kdo ima prav?
29. april, 2009 ob 6:48
Dolg list tega, kar je enim tule manjkalo (ob prisotnosti mame in očeta), bi morebiti razložil duhovno uboštvo….
29. april, 2009 ob 9:17
Dragi vsi, ki ste proti!
Menim, da je treba zadeve malo bolj skristalizirati. Če že govorimo o posvojitvi otrok, se je najprej potrebno posvetiti le-tem. Otrok za svojo primarno socializacijo potrebujejo predvsem zdravo, ljubeče, varno, ljubezni polno okolje… pri tem pa se mi zdi popolnoma nepomembno, kdo ga pri tem vzgaja. Če samo malo pomislimo, kaj hitro ugotovimo, da (tudi) v RS obstaja ogromno “hibridnih” družin; kjer otroke vzgaja samo mama ali samo oče; mogoče samo babica, dedek, teta, stric, soseda… in če potegnemo črto počez ni nobenih empiričnih dokazov, da naj bi bili otroci, ki so vzgojeni izven “tradicionalnih” družin (oče - mati - otrok) za karkoli prikrajšani oz. na kateremkoli nivoju manjvredni. Na tej točki je veliko bolje, da otroka vzgajata osebi, ki ob tem čutita ljubezen, radost in veselje - ne glede na spol. Še več! Opravljene raziskave so pokazale, da so se v primerih, ko sta otroka vzgajali dve ženski ali dva moška, ti otroci razvili v popolnoma “običajne” heteroseksualne in uspešne osebe = to sem napisal zato, ker VEM, da v večini prevladuje PREPRIČANJE ali STRAH, da “če bosta otroka vzgajali dve ženski ali dva moška, bo ta otrok zihr gej ali lezbijka…” wrong!!!
In če se nekoliko obregnem ob komentar “lencke…” Zanima me, če obstaja kdo, ki v obdobju svojega otroštva in pubertete (recimo od 2 do 16 leta starosti) ni bil deležen kakršnekoli vrste posmehovanj! = iz nekoga se norčujejo, ker je debel, iz drugega, ker ne zna tekoče brati, iz tretjega, ker nima denarja, da bi lahko skupaj z ostalimi sošolci šel na pico, četrti, ker živi samo z mamico… in potem peti, ker živi z dvema mamicama. Še celo to, sam sem bil v osnovni šoli neprestano tarča posmehovanja zaradi očeta, ki se je že pri svojih 15-ih letih iz Srbije preselil v Slovenijo… zaradi česar sem nonstop dobival opazke kot “čefur” in podobno. Menim, da argument posmehovanja torej ne vzdrži! (ker smo ga bili skoraj vsi deležni).
In še en primer: Sošolec je nedavno nazaj na faxu omenil, da je njegova, nekoliko starejša sestra, lezbijka. Da se je sicer zaradi mučnih in groznih pritiskov s strani družine, sorodnikov in okolice pri svojih 23-letih poročila s fantom. Kmalu je s tem fantom zanosila, nakar jo je on zapustil, ker je našel mlajšo, lepšo… Ta novopečena mati pa je tedaj naredila velik korak. Preselila se je na svoje, spoznala svojo partnerico in od takrat (odkar je bil otrok star 1 leto) in do danes (ko je ta otrok - punca stara 21 let) živijo v skupnem gospodinjstvu - biološka mati, materina partnerica in hči, ki je pridna študentka farmacije in je že 3 leta v rasni zvezi s svojim fantom.
Verjetno veliko bolje, kot npr. tisti otrok, ki očeta vidi le ob nedeljah na kosilu, ali pa ga mora pijanega, skupaj s svojo mamo, odvlečti iz lokalne gostilne domov - taki in podobni primeri pa se na ravni te diskusije kar zanemarijo, čeprav jih je ogromno.
Zato, če že govorimo o otrocih, dajmo to res!!! Večina namreč ob tem vprašanju prvo pomisli na dve osebi istega spola, ki živita skupaj (kar se v tej večinoma konservativni Sloveniji seveda ne spodobi, ker naj ne bi bilo “normalno…”) in šele nato na otroka, ki rabi samo ljubezen, razumevanje, toplino, pri čemer mu spol ni pomemben.
dean, 22
29. april, 2009 ob 9:24
ahahaha, slovenci kakšni gnili gnoji ste :D
pa veste, da po svetu že obstajajo mama/mama ali ata/ata družine, in da je razvoj tistih otrok popolnoma enak vsem ostalim?
ah ja
29. april, 2009 ob 9:25
ah seveda, vam je bolje, da odrašča otrok v “normalni” družini, pa če tudi foter pije in pretepa mamo in otroke, samo da da sta pač foter in mama, čeprav velikokrat slabša starša kot homoseksualni pari
29. april, 2009 ob 9:43
ja težki smo, laže se je skrit v nek navidez brezproblematičen odnos, kot tak pa ne vem kaj pusti lahko otrokom. strpnost. delovanje v skupini, način reševanja problemov… ne vem pomoje pride kar zmeda u glavi od nepoznavanja ali ignorance do drugega spola, vseekakor pa bolje kot nasilje ali brez staršev.
29. april, 2009 ob 10:14
@lencke:
“naj vam je všeč ali ne.. homoseksualnost je napaka, napake pa so normalen pojav…”
prosil bi te če navedeš samo en znanstveno-strokovni članek oz literaturo ki ne izpodbija tvojega menja.
srečno!
29. april, 2009 ob 10:16
Ubogi otroci, ki jim bosta krušna očeta ali krušni materi delali sramoto na paradah nekakšnega ponosa.
29. april, 2009 ob 10:21
Flop,
če zanemarimo druge vidike in gledamo na zadevo zgolj z biološke plati, potem se moramo zavedati, da je naša genetska zasnova namenjena k borbi za preživetje genoma.
S tega stališča je homoseksualnost nedvomno biološka napaka, ker je brez preživetvenega refleksa.
Homosesksualci so torej končni stadij.
29. april, 2009 ob 10:22
Koliko so šele ubogi otroci, ki imajo zagovedne, omejene, šovinistične starše, kakršen je MEFISTO.
29. april, 2009 ob 10:30
Damijan, a je blo tako hudo, ko se je v tvoji brihtni glavici kdaj porodila želja, da bi kdaj kaj probal z osebo istega spola! Bogi, res se mi smiliš!
PA NAJ VAM BO ŽE VSEM ENKRAT JASNO - TISTI, KI IMATE NAJVEČ PROTI GEJEM IN LEZBIJKAM TER NJIHOVEMU NAČINU ŽIVLJENJA, SAMO ŠE BOLJ TLAČITE SVOJE LATENTNE ŽELJE PO TEM!!!
29. april, 2009 ob 10:33
Zanimivo kako se s časom družba spreminja.
V 70-tih se je Harvey Milk kot prvi izvoljeni politik, ki je v ZDA javno priznal svojo splono usmerjenost, boril za pravice homoseksualcev. Takrat se ni govorilo o pravici do posvojitve otrok, pač pa zgolj o enakopravnosti s heteroseksualci napram katerim so bili homoseksualci javno preganjani in poniževani.
Družba se je začela spreminjati in dandanes pomenii biti homoseksualec nekaj normalnega. Dane so jim pravice o katerih so lahko pred 30-timi leti samo sanjali.
In družba? Sprijaznili smo se s tem, da so homoseksualci in lezbijke postali družbeno sprejemljivi in nas več ne “vznemirjajo”.
Na koncu jim bo itak dana pravica, ki jo sedaj zahtevajo.
Družba se sčasoma spreminja in nekaj kar si pred časom niti zamisliti nismo mogli, je danes sprejemljivo.
Vedno je bilo tako, čas pa nato pokaže ali so bile spremembe upravičene, ali ne.
29. april, 2009 ob 10:33
@Damjan: torej je homoseksualnost napaka?
da ali ne
lp
29. april, 2009 ob 10:48
@ BRALEC 22
Pri tako pestri izbiri med nežnejšim spolom se mi prav nič ne toži po mozoljastih ritih.
29. april, 2009 ob 11:01
Aja, sori! Se pravi, da maš raje samo take ritke brez mozoljev! :)))))
29. april, 2009 ob 11:10
Ja, pa še moške nikakor ne smejo biti!
29. april, 2009 ob 11:12
Tisti, ki se “zgovarjate na naravo”, ki da je že poskrbela za to, kdo ima rad otroke; a to pomeni, da tisti, ki jih ne morejo imet, je za to poskrbela narava, da zdravnikov in podobnega ne potrebujemo, ker s tem narava poskrbi za naravno selekcijo …
Tisti, ki imate za argument otroke, ki da jim je nerodno; iz izkušenj, ni tako! Otroci (in njihovi vrstniki tudi!) staršev ne dojemajo po spolu, jih pa okolica, ki se že malo predolgo izgovarja na te “uboge” otroke. Ni res, otroke zafrkavajo vedno, zato, ker je njihova mama debela, ker je oče pijanec, ker so revni, ker je mama čistilka, ker je mama albanka, ker sta oče in mama ločena, ker ima oče ljubico … (naštela sem realne primere), starši so pa tisti, ki jim znajo ali ne stati ob strani. In če steproti homoseksualnim posvojitvam samo zato, ker so “otroci ubogi”, začnite z zgledom in jih ne učite, da je homoseksualnost čudna! Najlaže je pa s prstom kazat za dvema lezbijkama, potem pa otroka učit o strpnosti in se čudit, zakaj zafrkavajo otroke v vrtcih!
Samo “normalni” starši naj imajo otroke, taki, ki dokažejo, da so sposobni tega, ane, ker so sposobni seksa, ker imajo zdrave spolne organe, vsi ostali so pa itak nesposobni in zato neprimerni.
Aja, otrok za posvojitev ne primanjkuje, premalo je novorojenčkov za posvojitev, tisti malo starejši pa nikogar ne zanimajo, vključno z vsemi “strejt” starši, ki si tako zelo želijo otrok.
29. april, 2009 ob 11:25
Najprej - Bravo Nejas! ;)
In čeprav smo že padli na tako nizek nivo, si enostavno ne morem pomagati z naslednjim komentarjem -
MEFISTO že tako močno opravičuješ to svojo str8 orientacijo, da je, po moje, zdaj že skoraj vsem jasno glede tvojih želja po istospolnih izkušnjah. Ali pa si eden tistih, ki ima doma kao srečno družino; čudovita žena in trije otroci - svoj nagon pa teši v sosednjem gozdu s svojim “najboljšim prijateljem.”
29. april, 2009 ob 11:49
Bralec_22,
si se pa razpištolil. Povsem nepotrebno. V svojem stališču sem se omejil na biološki pogled.
FlipFlop,
nedvomno je napaka narave, saj se ne reproducira naprej. Seveda pa homoseksualcem ne odrekam pravice do polnovrednega življenja.
29. april, 2009 ob 12:15
Bravo Bralec_22 ter Nejas
Najvecja tezava pri posvojitvi otrok za istospolne partnerje je druzba. Dokler druzba ne bo spremenila tistega “kazanja s prstom”, kakor je omenila Nejas, bo to velika tezava za istospolne starse.
Tukaj ni vec vprasanje ali so oni sposobni vzgajati otroke ali ne, ampak ali je okolica okoli njih pripravljena to sprejeti.
Jaz osebno mislim, da so lahko cudoviti starsi.
29. april, 2009 ob 12:30
Leta 2009 taka debata!
Čeprav osebno menim, kot nekateri komentatorji, da pač narava že ve in za ohranitev vrste je pač tako, da smo telesno ustrojeni kot pač smo, plus pa minus pa to, vendar je to v bistvu biološki vidik.
Potem pa je še socialni in zato se strinjam s komentatorji, ki menijo, da s takimi družinami ni nič narobe oz. celo vem, da ni, ker tudi sama poznam en primer, več njih pa se je dal tud spremljati v kakem mediju (pogosto pa so taki otroci še odprtejši, čustveni, bistri in imajo širšega duha).
Skratka, malo je še ‘tipičnih družin’ (ljubeča mož in žena, 2 otroka, pes, macka, vrt…), pač pa imamo vse mogoče tipe družin in najpomembnejša je (dejansko) ljubezen oz. skrb, materialna in druga varnost pa ni zanemarljiva. Poleg tega pa sta tudi v homoseksualnem odnosu prisotna oba pola, jin in jang.
Skratka, če lahko nudiš otroku varnost, ljubezen, sprejemanje, spodbudo, izobraževanje itd., je popolnoma vseeno, kakšni so posamezni predstavniki družin. Starši umrejo, otroke vzgajajo babice, tete, grejo v rejo…
Otroci alkoholikov, nasilnežev, malomarnežev, ljudi brez čuta človeškega. Itd. itd.
Zaželenost je tudi pomembna in seveda je za otroke bolje, da zanje skrbijo tisti, ki si jih želijo - ni pa to seveda dovolj, na živce mi gre včas namreč tud ‘utemeljitev’: tolk blazno si jih želim, ker želeti si ni dovolj. Ljudje si želijo marsikaj, pa potem za tisto ne morejo skrbeti in kasneje morda celo zavržejo, prevečkrat celo, če/ko gre za otroke.
Zato je ob vsem, kar spremljamo, ob vseh strašnih zgodbah, ki zadevajo otroke, morda celo hinavsko se usajati, zgolj ker bi jih ljubeče vzgajala dva geja.
29. april, 2009 ob 13:54
TOPLI BRATJE IN SESTRE, želim vam sončen 1. maj, Praznik dela, če ga še imate pod to delavsko oblastjo in rdečimi sindikati.
29. april, 2009 ob 15:07
kvaliteta vzgoje otroka je odvisna samo od kvalitete značaja človeka, ki ga vzgaja, in ne od njegove spolne usmerjenosti. vsekakor je slabše za otroka, če je naprimer fotr nasilen pijanec.
29. april, 2009 ob 15:22
hmm. Pomojm je lepš met 2 istospolna starša kt pa sploh nobenga..mislm poglejte primer. maš družino 2 otroka+oče+mama…mama umre in oče negre iskati druge ”žene” [punce] je samohranilc..mu gre slabš..nima službe itd.. isto je kot pa če bi bila 2 očeta ali 2 mami..ampak useen to škoduje družini..pa kok je otrok na svetu k bi radi mel usaj 1 k bi ga meu rd..mislm da je otroku čizz useen a sta to 2 moška al pa 2ženski al pa oba skupi..njemu je le važn d usaj bo nekoga meu..sej kje pa piše d nista 2 istospolna partnerja dobra starša..[kua je pa bol met 1 očeta in 1 mater k te nimata rada p se ”grdo obnašata” al pa dva istospolna partnerja k te mata rada]???
29. april, 2009 ob 16:25
Kristus Marija! Kdor koli se ne razproducira naprej je napaka druzbe?
29. april, 2009 ob 17:04
Poznam dosti heteroseksualnih družin, ki totalno zjebejo otroke, ker nimajo pojma o vzgoji in ker niso sploh sposobni zdravih odnosov do otrok.
Bolje dobra vzgoja pri homoseksualnem paru, kot pa slaba pri heteroseksualnem.
29. april, 2009 ob 17:24
Pa sem prišel spet malo pogledat. :)
Moram rečt, da sem prav ponosen, da je večina komentarjev začela padat v smer podpore, ker to kaže na vedno večjo odprtost in strpnost ljudi.
A pol obstaja upanje, da se bo miselnost v naši lepi državi počasi začela premikati v smer večje strpnosti in liberalizma, in bo končno pretrgala popkovino s skrajnimi desničarskimi in klerikalnimi prepirčanji?
Sej, če bomo pametni in čez tri leta ne bomo spet doživeli blodnje v smislu, da bomo na oblast izvolili nekoga, čigar začetnici se nahajata v prvi polovici abecede… bomo mogoče prišli čez 30 let celo na raven Islandije! ;)
Hvala dragi Slovenci in Slovenke! ;)
Vam Slovenceljni pa veliko razumevanja pri proučevanju napak družbe! :)))
29. april, 2009 ob 18:14
1. Geji in lezbijke bodo prišli do svoje pravice do posvojitve otrok- ne jutri, ne čez pet let, mogoče se ta generacija sploh še rodila ni. Družba je toga in konzervativna za spremembe in za to le- te počasi potekajo.
2. Ko bodo prišli do te pravice in ko bo normalno in bo pisalo tudi v osnovnošolskih učbenikih, da imamo na svetu dve vrsti družin: homoseksualne in heteroseksualne, se bodo tudi znotraj homoseksualnih družin pokazale funkcionalne in ne- funkcionalne družine. Zato je smešno enačenje kot je: homoseksualna družina pomeni toplino, varnost, ljubezen, heteroseksualna družina pomeni pijanost, prepire in nasilje. In varne hiše bodo polne pretepenih otrok tako iz homoseksualnih kot iz heteroseksualnih družin.
3. Homoseksualci malo preveč nasilno zahtevate toleranco (glede na komentarje in glede na moje izkušnje z njimi). Dokler kimamo in mahamo z mavričastimi zastavami, je vse v redu, če pa slučajno kdo izrazi svoje mnenje, ki vam ni čisto po godu, ga začnete pa takoj žaliti. Poznam dva geja, ki takoj začneta vpit in težit, če kdo samo v fori omeni kaj čez geje- sama pa sovražita čefurje. :(
Maš take in take ljudi, maš majhne in velike, maš črnooke in modrooke, maš geje in maš strejte in maš tako misleče in imaš drugače misleče. Deal with it!
29. april, 2009 ob 19:22
citat:”Sej, če bomo pametni in čez tri leta ne bomo spet doživeli blodnje v smislu, da bomo na oblast izvolili
nekoga, čigar začetnici se nahajata v prvi polovici abecede… bomo mogoče prišli čez 30 let celo na raven Islandije! ;)”
dokler imamo tako debilno levico, ki časti diktatorje in po njih imenuje ulice, bom jaz kar lepo desnico volil. ker če bo šlo tako naprej bo pri nas kmalu postalo tako kot je v rusiji, kjer še vedno vlada kontinuiteta.
citat: “S tega stališča je homoseksualnost nedvomno biološka napaka, ker je brez preživetvenega refleksa. Homosesksualci so torej končni stadij.”
očitno so geni homoseksualcev preživeli tako, da so imeli homoseksualci spolne odnose z nasprotnim spolom, samo z namenom, da imajo otroka. malo so se prisilili :) zgleda da je imeti otroka nek nagon vgrajen v vsakega človeka, in da kdor nima otrok se počuti manjvrednega in nižje v družbeni lestvici.
29. april, 2009 ob 20:00
Za to udrihanje po kleru boš gorel v peklu!
29. april, 2009 ob 22:26
KO BI VEDELI KAKO SE SPRENAVEDAJO IN CVILIJO TAKRAT, KO S RAZTRGANIMI ZADNJICAMI PRIDEJO NA URGENCO !
29. april, 2009 ob 22:28
Kje si pa o tem pozanimal, Cvekić, a v lokalni zakristiji?
29. april, 2009 ob 22:36
@ cvek:
kaj če se ti zgodi da bo tvoj otrok istospolno usmerjen??
29. april, 2009 ob 22:55
@miš: bolj se nebi mogel strinjat s teboj.
@others: eat this;)
30. april, 2009 ob 8:40
Kaj pa če te posvojita dva gaya za katera se kasneje izkaže, da sta pijanca in se pretepata???
To vprašanje je za tiste “modrostnike”, ki pravijo “bolje istospolna starša, kot pijan oče”. Homoseksualci ne pijejo? Niso agresivni? Aja?
30. april, 2009 ob 16:44
mene lahko posvojita dve sexy lezebe…
kosmatih pa ne maram…:)
30. april, 2009 ob 17:50
Ne
30. april, 2009 ob 21:18
Da jim jebem ej. Otrok se bo v zemljo udlr k bo vidu de njegova fotr in fotr nista normalna. Nemorš neki delat kontra naravi in to v taki pomembni stvari. Sam puško u roke pa u glavo da jim spalim pizde.
30. april, 2009 ob 23:43
Mater, tu pa kar mrgoli pedrov!
30. april, 2009 ob 23:46
miš, imaš morilce in jih nimaš! Imaš pedofile in jih nimaš! Mater, kaj to bo tudi moralo kdaj v učbeniku pisat, dokler jih ne bomo začeli normalno sprejemat v družbo! Pa saj to ni normalno, da en baše enega v rit!
30. april, 2009 ob 23:49
Pa še nekaj, če bodo poderčine lahko naredli otroke, potem jih zaradi mene lahko tudi vzgajajo!
1. maj, 2009 ob 9:16
Homoseksualnost je napaka narave ali vzogoje in otroci, ki bi odraščali v takem okolju, bi povzeli vzorce obnašanja istospolnih staršev, potem bi si želei otrok, pa jih ne bi mogli imeti in bi bili nesrečni.
Istospolni nehajte že obremenjevati ostale z vašimi osebnimi travmami ampak živite kot vam je usojeno.
1. maj, 2009 ob 11:44
Kako prav pride anonimnost na internetu, a ne? Me prav zanima, če bi si upali svoja mnenja takole “kultivirano” izražati, če bi vam tole vprašanje postavili pred kamero…
1. maj, 2009 ob 12:20
Zakaj obračate besede, eni, in drugi posplošujete?
Seveda, tud med geji so jasno taki in drugačni, saj ravno v tem je point.
Nihče ni rekel, da so po defoltu hetero starši pijanci in agresivneži, večina nas je napisala, kadar in če so - in tega je zlo velik. Sej tud ona mama, ki naj bi bla obdolžena umora dveh otrok, je bla deklarirana kot običajna članica družbe in so ji mirno dodelil otroke v skupno skrb, pa če se umor ne bi zgodil, bi šlo za “normalno hetero mamo”. Vse kul kao torej.
Hotl smo poudart, kakšne vse različne družine so in da tud pri heterotih niso vse idealne oz. morda/najbrž itak nobena ni.
Ampak vsak sliši/prebere tisto, kar hoče slišat/prebrat in po svoje to obrača - saj ni sam tle tko. ;)
Me pa totalno presenečajo tako vneta kontra mnenja. Vsak ma pravico, da mu gre kdo na živce, ampak zakaj s takim sovraštvom in zakaj sploh se oglašat in prepirat?
Joj kok gre men folka raznega na živce - so what! Imam prec rešitev: (se) ne silim v taka okolja.
Res pa je tud, da nam gre včas najbolj na jetra tist, kar pr seb ne vidmo al pa nočmo priznat. ;)
Kar ne pomen, da ste vsi ‘tasrditi’ latentneži, vseeno pa pove kej tud o vas. ZAKAJ na svetu vas to kakorkoli briga?!
Kot je napisal FlipFlop: morda bodo vaši otroci geji (al pa že so al pa kej druzga, pa se vam ne upajo povedat, k majo tok zadrte starce).
1. maj, 2009 ob 17:59
mora biti pa znimivo, če sin mamici kresne ženo
ali pa mož možu kresne hčerko
2. maj, 2009 ob 17:24
lepo vs prosm…
useen mi je..
fak kk lh kej tazga reče..
NE odgovor je NE
če ga hočjo met nej si ga nrdijo kokr vejo in znajo!
prokleta banda pedrska!
3. maj, 2009 ob 12:17
Bodimo konkretnejši, tudi pari brez lastnih otrok si posvojitve otroka ne zaslužijo.
Nej si ga nrdijo sami kokr vejo in znajo!
Pankrte pa evtanazirat.
3. maj, 2009 ob 13:12
Blagor ubogim na duhu in njih evtanaziranim možganskim celicam. Problem o katerem je govora ni problem homoseksualcev, temveč družbe, ki to ni pripravljena sprejeti iz inata, ne da bi obstajal en dober dokaz ali argument proti. Kakršnekoli debate o tem ali je to naravno ali ne so čisto neumestne..sploh pa pri vseh primerih “naravnih” družin, ki so disfunkcionalne in kjer otroci ravno tako niso deležni primerne vzgoje in skrbi. To da nosimo obleke in se pogovarjamo prek plastičnih škatel tudi ni naravno, pa se zaradi tega kdo obremenjuje?
3. maj, 2009 ob 15:56
NOMERCY, še bolj hecno je, ko oče hčerki kresne moža.
4. maj, 2009 ob 8:45
Ma že iz ‘praktičnega vidika’ so kul posvojitve, zarad tega ker jer stotisoče otrok brez staršev, v strašnih pogojih… - ki so ŽE, ki že živijo.
Mi pa hočmo vsak svojga (dva, tri… kar je itak mimo, ker smo že čist prenasičili zemljo s sabo), in itak niso ‘naši’. Smo samo nekakšni sopotniki.
Se mi zdi velik bl smiselno poskrbet za te, ki so že, in kot sem že napisala, je hinavsko, ob vseh grozljivih primerih, da pa zdaj ravno geji jih pa ne bi smel vzgajat.
Sicer je pa osebno mnenje nekaj druzga kot pa kontra aktiviranje in sesuvanje nekomu nekaj.
Primer: oploditev samskih žensk.
Osebno sem recimo (OSEBNO!) proti temu (iz že navedenih razlogov, se mi zdi, da če je, je, če pa ni, pa ni in nič ne gre na silo). Ampak! Obkrožim pa ZA! Dvolično od mene? Že mogoče, ampak če sem jaz proti, vseeno nimam pravice (ali pa vsaj osebno nočem) nekomu nečesa onemogočat.
Tko da jaz zase sem lohk še tok proti, to je moj problem. Nekdo bo pa proti nečemu, kar si bom jaz želela.
Razlika med mano in njim je sam ta, da jaz vsakemu pustim, da je on on, ne glede na to, kaj si sama o njem mislim.
4. maj, 2009 ob 10:36
Contreras, najmanj škodno je , če mu na urgenci potegneje koruzni klas, štorž ali svečo iz zadnjice, je vsaj varen pred AIDS- em !
4. maj, 2009 ob 10:44
Očetovstvo bo in ostaja večna vrednota, materinstvo ostaja večno ! Toplovodarji in hladno valjane (lesbače), pa hlastajo po tistem, kar jim po božjih in zakonih narave ne pripada ! Takšen homofob sem rad , posebno , če me obtužuje zmenet !
4. maj, 2009 ob 11:09
Rukar (@64): “Očetovstvo bo in ostaja večna vrednota, materinstvo ostaja večno ! ”
Ja, se strinjam (trajna vrednota), tako kot ljubezen (=sprejemanje, razumevanje, so-čutje…). :)
4. maj, 2009 ob 18:30
Rukar, močno upam, da nimaš otrok, zakaj imeti takega ignorantskega runklja za očeta … v tem primeru jim pač izrekam iskreno sožalje. Tudi tvoji (potencialno obstoječi) ženi.
4. maj, 2009 ob 21:08
Ker vas je kar nekaj omenilo kako je narava naredila tako, da istospolni pari ne morejo imeti otrok. Je kdo pomislil, da če je mati narava že tako vse splanirala na svet poslala tudi take ljudi, ki v parih pač biološko ne morejo imeti otrok, da bi skrbeli oz. posvojili tiste, ki nimajo staršev…kaj če je to plan B narave za tiste otroke, ki nimajo nekoga, ki bi skrbel zanje in jim omogočil normalno življenje.
Kakorkoli…sploh ni vprašanje spolne usmerjenosti, religijonega prepričanja niti tega, kdo ima prav ali ne…je samo vprašanje, če sočloveku, ki je na svetu prav z enakim namenom kot Vi, da je srečen in da srečo lahko deli z drugimi.
Kot sama pravim…čas je na naši strani in prej ali slej bodo na to vrsto diskriminacije ljudje gledali kot nekoč na npr. rasizem.
IN VSEM “PRAVIM MOŠKIM“ KI V NAJMILEJŠI OBLIKI NE PRIVOŠČITE SREČO LJUDEM, KI SO DRUGAČNI, PRAVTAKO KOT STE DRUGAČNI VI V MNOGIH STVAREH…
…SAMO POMISLITE, MOGOČE BOM S TEM KOMENTARJEM NEKOMU NA TEM SVETU ODPRLA OČI, BOLJE REČENO SRCE…IN PRAV S TEM NAREDILA BOLJŠI SVET ZA VAŠEGA OTROKA, KI BO MOGOČE HOMOSEKSUALEC.
4. maj, 2009 ob 21:11
Ker vas je kar nekaj omenilo kako je narava naredila tako, da istospolni pari ne morejo imeti otrok. Je kdo pomislil, da če je mati narava že tako vse splanirala na svet poslala tudi take ljudi, ki v parih pač biološko ne morejo imeti otrok, da bi skrbeli oz. posvojili tiste, ki nimajo staršev…kaj če je to plan B narave za tiste otroke, ki nimajo nekoga, ki bi skrbel zanje in jim omogočil normalno življenje.
Kakorkoli…sploh ni vprašanje spolne usmerjenosti, religijonega prepričanja niti tega, kdo ima prav ali ne…je samo vprašanje, če sočloveku, ki je na svetu prav z enakim namenom kot Vi, privoščite da je srečen in da srečo lahko deli z drugimi.
Kot sama pravim…čas je na naši strani in prej ali slej bodo na to vrsto diskriminacije ljudje gledali kot nekoč na npr. rasizem.
IN VSEM “PRAVIM MOŠKIM“ KI V NAJMILEJŠI OBLIKI NE PRIVOŠČITE SREČO LJUDEM, KI SO DRUGAČNI, PRAVTAKO KOT STE DRUGAČNI VI V MNOGIH STVAREH…
…SAMO POMISLITE, MOGOČE BOM S TEM KOMENTARJEM NEKOMU NA TEM SVETU ODPRLA OČI, BOLJE REČENO SRCE…IN PRAV S TEM NAREDILA BOLJŠI SVET ZA VAŠEGA OTROKA, KI BO MOGOČE HOMOSEKSUALEC.
5. maj, 2009 ob 11:44
SVETO PISMO pravi:
1 Mojzesova knjiga 1, 27:
“Bog je ustvaril človeka po svoji podobi, po Božji podobi ga je ustvaril, moškega in žensko je ustvaril.”
5. maj, 2009 ob 12:45
koliko sovraštva in netolerance! ljudje!!! a se ni moč pogovarjat s spoštovanjem do vseh nas, ki smo tukaj, neglede na mnenje? anonimnost dela očitno nekatere od nas izjemno “hrabre”…
sicer pa sem vsekakor ZA. razloge ste pa enako misleči že več kot argumentirano podali.
moje glavno sporočilo pa je - dajmo prosim debato pripeljati kamor si vsaka debata zasluži - na civiliziran nivo.
pa lep dan vsem.
5. maj, 2009 ob 16:28
ja, opažam da se kar nekaj ljudi sklicuje na takšne in drugačne verske nauke in zapise.jaz sem veren, ker verjamem da je vsak človek tako ali drugačno verujoče bitje, mi pa niti na misel na pride da bi nasprotoval istospolnim zvezam z nekimi citati iz Svetega pisma. Ljudje se zelo radi zatekajo takšnim in drugačnim citatom iz Sveteka pisma..Ok vse lepo in prav…vas spoštujem,
in še,….samo v premislek kaj vse je GREH po Svetem pismu:
# jeste sadje z jablane, ki ni že vsaj štirikrat obrodila (prim. 3 Mz 19,23-25);
# parite dve različni vrsti živine /genetski poskusi na živalih/ (prim. 3 Mz 19,19)
# sejete dvoje semen na isti njivi /tudi v vašem vrtu/ (prim. 3 Mz 19,19)
# oblečete obleko, ki je tkana iz dveh različnih vrst niti /bombaža in poliestra/ (prim. 3 Mz 19,19)
# prebirate horoskop (prim. 3 Mz 19,26b)
# strižete lase (prim. 3 Mz 19,27a)
# brijete brado (prim. 3 Mz 19,27b)
# se tetovirate (prim. 3 Mz 19,28)
# obdelujete zemljo brez sobotnega in jubilejnega leta počitka (prim. 3 Mz 25,4; 2 Mz 23,10-13)
# pri jemanju obresti (prim. 2 Mz 22,24)
# ko žalite voditelje (prim. 2 Mz 22,27)
# odnosu do sirot in vdov (prim. 2 Mz 22,21)
# širjenju govoric (prim. 2 Mz 23,1)
# imenovanju tujih bogov (prim. 2 Mz 23,13)
lep pozdrav in srečno, FF
6. maj, 2009 ob 10:43
vse te težave izhajajo iz limbičnega sistema v možganih. homo in lesbo imajo premalo astrocitov in od tod duševne motnje. če pomisliš na žensko populacijo ki jemllje pilule že 4.generacijo , te devijacije izhajajo iz presnovkov pilul , ki jih nehote zaužijemo s pitno vodo.
6. maj, 2009 ob 20:52
Mislim, da tudi to za otroka ne bi bila posledica, če bi imel istospolne starše, če nebi ostali svet tako pritiskal na te otroke. Krivi smo ljude in naše zaplenkane glave! Rainbow world ;)
7. maj, 2009 ob 19:56
Katera je pa ta inteligentna gospa, s svetlejšimi lasmi, ki je govorila pri koncu?
Super bi jo bilo videti na ministrskih stolčkih,
deluje inteligentno,
nediskriminitorno,
pravično,
literarno,
sodobno,
razgledano,
seznanjena je s “problematiko” ampak še vselej deluje simpatično ter pozitivno.
Zakaj teh karakteristih ni opaziti pri akterjih v državnem zboru?
če bi se zgledovali po njej
bi bil svet, lepši.
9. maj, 2009 ob 15:15
66-Contreras, vse mi je Bog dal, kar mi sicer ne privoščiš. Prav preko otrok, mi je Bog namenil svojo dobroto in darežljivost, marsikdo mi to tudi privoščljivo pove ! Lenuhov in “večnih “študentov pa res ni v moji hiši !
9. maj, 2009 ob 15:38
Bog tepe tistega, ki ga ljubi, a ne, Rukar? Bo že držalo. Sicer je bil pa tudi Josef Fritzl zgleden družinski oče. In glej no, celo heteroseksualec!
13. maj, 2009 ob 8:57
CARLOS, po tvojem ognjevitem zavzemanju za stvar, bi lahko sodil, da si tudi ti priključen na toplovod.
13. maj, 2009 ob 18:30
Danes sem videl da je jasmin na vrtu pognal eno samo cvetko, kakih 14 dni pred ostalimi. Biološka napaka pač, je pa lepa;)
13. maj, 2009 ob 22:00
damijan ima popolnoma prav glede biološke napake
14. maj, 2009 ob 9:34
Damjan je nad-naraven, ker natančno razume njene principe. Da ni mogoče bitje svetlobe?