Tuesday 26. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

MSi: Tito - ne, hvala!

1. april 2009 ob 7:05 | Jaka Tomc |

Podmladek Nove Slovenije (NSi) - Mlada Slovenija se je odzval na pobudo mestnega svetnika Petra Božiča. Pogovarjali smo se z Jernejem Vrtovcem, generalnim sekretarjem podmladka.

Jaka Tomc

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 60 x komentirano
  1. Bebo pravi:

    Tudi tile naci-nostalgiki nam niso v ponos.
    Marš….

  2. tommb - Tomaž Muršak pravi:

    ja res je Bebo !!!

    Ne razumem. Ta črni kar naprej tulijo, kako so bili njihovi predniki obsojeni brez sodbe, si pa takle mulo, ki niti ne zna prebrati kratice NOB, dovoli Titu reči da je zločinec. Tudi Titu nikoli ni bilo sojeno, kaj šele dokazano, da je bil zločinec. Meni se takšno obtoževanje zdi zločin.

  3. MEFISTO pravi:

    Recesije je konec.

    Za domovino s Titom - nazaj!

  4. pakaj pravi:

    pa kaj se ti 3,40% skos oglašajo

  5. Nogavička pravi:

    :))) Klovni!

  6. bronjo pravi:

    MEFISTO, sieg hail, ne bo druge kot še Rupnikovo pa Adolfovo upadnico zgradit…. samo tako bomo ‘uravnoteženi’!

  7. Nogavička pravi:

    S tabo se pa res nima kdo kej spravljat … pejt raj kej pametnga delat.

    A ti povem še jaz s kom se ti družiš ali pa kar kdo zato si in kdo želiš biti, da bi lahko še tebi pripopali katero od tebi najljubših etiket.

  8. MEFISTO pravi:

    Čakam še na antikatoliškega IGORJA ĐUKANOVIĆ, potem vam bom odgovoril v paketu, če vam bom.

  9. goti pravi:

    O, kako sprenevedanje! Pa vi, podmladek, ste eni debili. Malo preštudirajte zgodovino. Ni se začela leta 1945, kot vi očitno mislite.

  10. Štrigon pravi:

    Ha,ha…
    Tile norci še vedno čakajo na Adolfove čete, da vkorakajo v Ljubljano.

  11. koseski pravi:

    ukaz za povojne poboje je izdal broz in VŠ
    to je potrdil sam janez stanovnik, njegov zvesti vojak
    cvrl se boš v peklu, peter božič

  12. flayo pravi:

    Kaj se pa tale vmešava v ljubljanske zadeve,
    me prav zanima, če ima v Ljubljani prijavljeno stalno prebivališče,
    najbrž je kje na črno podnajemnik :)

  13. Dubajić pravi:

    I tebe ćemo, Vrtovec, i tebe…Samo još dalje pričaj gluposti…

  14. lala pravi:

    Raje naj grejo še kako firmo razfukat!!!! Bogvari

  15. Edi pravi:

    Tito je bil avtoritarni voditelj, nedvomno je dal pobiti ljudi, jih zapreti zaradi njihovega političnega prepričanja, ne vem zakaj si vsi ti, ki sedaj trobijo ZA Titovo cesto tega ne priznajo, in ne vem zakaj si tudi ti ki so proti ne priznajo, da bi brez Tita imeli še hujše stanje. Jankovič sedaj samo provocira s Titom, prav tako kakor provocirajo NSi, SDS… To je del naše zgodovine, enkrat si bomo morali priznati kaj je res in kaj ni res. Tudi to, da so nekateri politiki tako fascinirani nad Titom kaže na njihovo dojemanje sistema, na njihovo upanje v demokracijo, kaže tudi na to da ta demokracija v kateri živimo sploh ni demokracija ampak le boj za oblast različnih kapitalskih elit ki s svojimi floskulami v svoje vrste zvabijo izobražence, ljudi za katere bi mislil, da so odprti, razgledani in da mislijo s svojo glavo. Ves ta sistem pa potem nas, uboge državljane, ki nimamo nikakšrnih resničnih informacij o namenih in načrtih teh združb pred volitvami z marketinškimi pristopi prepriča v to da volimo za njih.

  16. Tilen pravi:

    Se popolnoma strinjam z mnenjem mladih iz N.Si. Prav sprevrženo je uvajanje imen ulic z imenom TITO. Kar zgrozi me, ko slišim za to ime. Podobno me zgrozi, ko slišim za besedo “HITLER, STALIN, MUSSOLINI”. Naša država bo normalna še le takrat, ko bo TITA razlagsila za zločinca in izvedla spravo med sprtimi Slovenci.

  17. demonkracija pravi:

    Podmledek Nsi? A to še obstaja al kaj… Sem mislil da ti modeli kej moljo.. pa vidim da sam drek mešajo…. prodane kikle

  18. demonkracija pravi:

    Zaradi Tita imamo Slovenijo s Primorsko! Če bi zmagali zagovorniki hlapčevske kolaboracije bi danes v polovici Slovenije govorili nemško, v drugi polovici pa italjansko. Kdo je zdaj zaveden Slovenec?

    Potrebno je obsoditi vse sodelavce okupatorje in neonaciste in neofašiste ki hočejo ponovno ustoličevati hitlerje in musolinije… Šele takrat bo naša država spet normalna.

  19. demonkracija pravi:

    Aja pa še pol slovenskega naroda bi izselili… tko kot so moje stare starše odpeljali v koncentracijsko taborišče. Zame so večji zločinci od Tita tisti ki so pripeljali Nemce in Italijane v Slovenijo in potem v sodelovanju z njimi pobijali oziroma v koncentracijska taborišča pošiljali moje sonarodnjake.

    Po vsaki vojni obračunajo z izdajalci. To ni neka posebnost Slovenije… In zaradi tega blatiti Slovenijo v tujini… sram vas bod.

    Vi očitno niste zavedni Slovenci, saj hočete škodovati Sloveniji…

  20. agrippa pravi:

    “Demokracija” se čuti, da so tvoje starše odpeljali v konc. taborišče. Moji starši so ostali v Jugoslaviji, pa so me lahko pod roko še kaj pametnega naučili, razen sovraštva do izmišljenih sovražnikov.
    Vesel pa bom, če se bo katera ulica poimenovala po Titu, ker bom z dvignjeno glavo strumno stopil po njej. Tako bom vsaj enkrat hodil po nečem, kar nikoli nisem spoštoval.

  21. MEFISTO pravi:

    @ DEMOKRACIJA

    Zaradi Tita in njegovega nasilja smo izgubili večji del slovenske Primorske.

  22. Dubajić pravi:

    tilen, ti si debil. takim kot si ti bi blo treba ku..c v rit nabit. boš že pršu na vrsto.

  23. MEFISTO pravi:

    @ DUBAJIĆ

    Si morda toplovodar?

  24. zajc pravi:

    Kaj ko bi si ta zelen pa vendar črni tip, iz NSi ogledal kakšne klavske orgije so si privoščili slovenski klerofašisti, nad Slovenci. Za uvod naj pogleda slike z Urha. (na urhu so jih po božje skrili in odstranili)
    Nato naj nam pridiga o klavcih, ki so pobili ustaše, četnike in domobrance…
    So pa črni začeli zelo prozaično spravo.
    Je pa mnogo bolje, da je Titova cesta kot cesta fašističnega prijatelja Rupnika ali škofa Rožmana.

  25. MEFISTO pravi:

    Jaz sem za cesto blagopokojne cesarice Marije Terezije, ki je k nam prinesla krompir, od katerega bomo morda le preživeli do konca te oblastne koalicije.

  26. MEFISTO pravi:

    P. s.

    Pozabil sem omeniti, da smo zaradi krompirja preživeli tudi pod Titom.

  27. novinar pravi:

    Isti kot Božič, samo z nasprotnim predznakom. Če oba sestaviš, dobiš ravno enega celega.

  28. / pravi:

    Tilen: “Se popolnoma strinjam z mnenjem mladih iz N.Si. Prav sprevrženo je uvajanje imen ulic z imenom TITO. Kar zgrozi me, ko slišim za to ime. Podobno me zgrozi, ko slišim za besedo “HITLER, STALIN, MUSSOLINI”. Naša država bo normalna še le takrat, ko bo TITA razlagsila za zločinca in izvedla spravo med sprtimi Slovenci.”

    Kaj pa teb ni jasno? Naša država bo normalna takrat, ko bomo priznal da so bli belogardistični izmečki zločinci med vojno in komunisti zločinci po vojni. A ob besedi “Rupnik” te pa nič ne zmrazi al kaj? On je heroj zate ane?

    Pa ne štekam, zakaj bi mel Titovo cesto. Sam stroški s preimenovanjem za brezveze.

  29. chattefuscio pravi:

    ti, Vrtovec, mnogo preveč časa imaš. bi ti priporočil, da si najdeš kakšno resno delo in prenehaš otresati svoje kljuse o prastarih temah. dotično témo pa prepusti zgodovinarjem in pa ljudem, ki so ta medvojni in povojni čas doživeli. oni vedo, kako (hudo) je bilo, ti pa samo “lapaš” s svojimi opranimi možgani.

    vsem boš naredil ogromno uslugo.

  30. Bellisima pravi:

    Naj bo Rita Titova, poleg ceste pa še kaka samopostrežna….

  31. MEFISTO pravi:

    Všeč mi je bil komentar AGRIPPA, ki se veseli, da bo lahko strumno korakal po Titovi cest in hodil po nečem, kar ni nikoli maral.

    Lahko greva kdaj skupaj.

  32. Nikolovski pravi:

    ehm… u srcih ns ljubljančanov iz stare šole, bo vedno samo ena Titova ulica :D

  33. Rado pravi:

    Podmladek Nove Slovenije (NSi)
    ???

    Kaj so pa to za eni marginalci?

    Nikoli slišal!

  34. Osama You Know Who pravi:

    Vrtovec@ Poleg ulice Žrtev Josipa Broza Tita naj Janković še hkrati nardi ulico Žrtev pedofilije Katoliške cerkve.

  35. yeyo.white pravi:

    lol…

    vero prepovedat in vse stranke…

  36. Damijan pravi:

    Domobranov,
    ki jih je Tito preganjal mi ni žal.
    Žal mi je le za procese proti tistim pravovernim, poštenim komunistom. (dahauski procesi)
    Tam je pa Tito zares naredil napako.

  37. brutal bosko pravi:

    Heh, sicer sem proti kakršnim koli preimenovanjem ulic v Titove, strinjam se, da zaradi diktatorske narave Titovega režima slednji ne sme biti deležen uradnega priznanja - njegov režim in posledično on mora biti, ne glede na to, kaj o tem meni ljudstvo, zaradi nedemokratičnosti obsojan.

    Sam tale podmladek pa prav pretirava. Kaj so to neki fundosi, radikalci? Tito ni bil zločinec, niti ni bil morilec. To mu ni bilo nikdar dokazano in podobno, kot ni velik človek, kar je zadnjič pribil Turk, tudi zločinec ni. Vsaj ne v prvi vrsti.

    In potem še tole: Po Titu Tito. Glede na to, da je model malo prej opletal naokrog z zločincem in morilcem, verjamem, da je sledeče skušal aplicirati tudi na Jankovića. Ta je mnogo stvari. Je baraba, poslovnež, ki rad dela v sivi coni poslov, je attention whore, ampak zločinec in morilec? Pa kaj imajo ti NSijevci toliko proti Kučanu?

    Sploh pa, tipi so zafurali volitve in žalostno je, da jim še vedno ni jasno, da z radikalnim ideološkim pristopom ne bodo daleč prišli. Namesto, da bi fural neko sodobno evropsko demokrščansko politiko, se vedno znova zapletajo v razne revanše komunistom, po novem celo mulci, ki so ob propadu komunizma prvič okrog vratu zavili rumeno rutko. Komunistov ni več, komunisti so mit in bavbav. Komunisti so govorili, da je religija opij za ljudstvo. Ironično, opij za ljudstvo danes postajajo komunisti.

    Vse, samo da ni treba govoriti o relevantnih temah. Na obeh straneh - levi in desni! Imamo probleme v gospodarski krizi. Folk izgublja službe, protekcionizem držav članic EU na zna totalno zjebat. O čem se prerekamo mi? Jasno, o komunistih, Izbrisanih, meji s Hrvaško. Saj ne rečem, da politiki nočejo dat odgovorov na relevantna vprašanja, trdim pa, da jih ne znajo. Zopet - ne levi ne desni. In pol gremo lahko nazaj h komunistom.

    Lp

  38. neemocije pravi:

    Nsi bi se boral zavedati, da v Ljubljani če nisi Balkanac nisi nič.
    Balkan rules!! In dovolj!!

  39. IDOT pravi:

    Kaj te je to Nova Slovenija ?

  40. Frančišek pravi:

    Ugotavljam, da mnogi še vedno živite v predpotopnem komunističnem svetu s Titom na čelu. Lepo so vam komunistični ideologi oprali možgane. Jaz se ne bi čudil, da bi se sedaj ob takem razmišljanju zgornjih “blogašev”pojavil kakšen novi diktator v obliki preživelega Tita, Stalina ali Hitlerja. To oboževanje zloglasnega zločinca Tita je že več kot preveč. Sam Stanovnik je potrdil, da je Tito odredil povojne izvensodne poboje, brezobzirno mučil ubogi narod, zapiral razredne sovražnike in si protipravno prilaščal njihovo premoženje. Poleg tega pa je totalno obračunal s političnimi nasprotniki, z domobranici, ki jih je s svojo ideologijo sam proizvedel. Je bilo to izvensodno klanje sploh normalno početje zdravega uma? Če je bilo to klanje normalno, potem je nekaj narobe z nami in je samo še vprašanje časa, ko se bo pojavil novi revolucionarni Tito, ki bo lahko ponovno brezsodno obračunaval s svojimi političnimi nasprotniki. Groza, kakšen čas. Zato ni čuda, da je toliko zagovornikov za Titove ulice, ker je preveč tistih, ki se identificirajo z zločinci s tezo, kako je bilo fajn, ko je Tito delal red, zdaj pa ni nikogar, ki bi ga, zato potrebujemo človeka njegovega kova, ki bo delal red.
    Vsaj mladi iz nove Slovenije so proti tem neumnostim, kar je vsaj neki svetli žarek upanja v tej mišljenski zmedi.

  41. xy123 pravi:

    Kaj, če bi Titovo zamenjali za Rožmanovo ? Majmuni nerazgledani…

    Kdo je kriv za povojne poboje ? Tito ali tvoja cerkev z Rožmanom na čelu ?
    Nisem Titov privrženec, še manj pa simpatizer klero - fašistične ideologije….

  42. Fructal pravi:

    Hja… je pa res, da če ne bi mel TITA, dans ne bi mel problemov s Hrvati - glede izhoda v mednarodne vode :) hehe

  43. Fructal pravi:

    Aja.. pa ne bi se ulica preimenovala v Titovo.. nego se gradi nova ulica (ki bo mela glih 2 hišni št.), ki bi jo poimenovali po njem….

  44. frkoslav pravi:

    Kad je bilo Tita, bilo je i šita!

    Nema sprave brez trave!

  45. Frančišek pravi:

    Ko je bila pred 25 leti, bližini mojega doma (na Štajerskem), neka državna proslava v čast revoluciji in osvoboditvi, so se nastopajoči na odru ves čas drli “klerofašizen”. Vpraševal sem starše, kaj ta beseda pomeni, pa mi niso znali odgovoriti. Lahko rečem, da še danes ne vem, kaj to pomeni. Prosim gospoda xy123, da mi to strokovno obrazloži. Mogoče pa je bil tudi xy 123 eden izmed tistih, ki so se takrat na tej proslavi to drli.

  46. Damijan pravi:

    Klêrofašízem je oznaka za ideološko usmeritev, v kateri so združene politične in gospodarske sestavine fašističnega nauka s teološkimi in z versko tradicijo. Izraz je sestavljenka iz korenov: kler, ki označuje duhovščino in fašizem.

    Vir:http://sl.wikipedia.org/wiki/Klerofa%C5%A1izem

  47. neemocije pravi:

    # Damijan pravi:
    3. april, 2009 ob 10:11

    Klêrofašízem je oznaka za ideološko usmeritev, v kateri so združene politične in gospodarske sestavine fašističnega nauka s teološkimi in z versko tradicijo. Izraz je sestavljenka iz korenov: kler, ki označuje duhovščino in fašizem.

    Vir:http://sl.wikipedia.org/wiki/Klerofa%C5%A1izem

    v wikipedio je to napisal FDV-jev študent kot luksićevo domačo nalogo

    zbudi se

  48. Nogavička pravi:

    Ne sprašuj, če v resnici ne poznaš odgovora, saj ti mogoče ne bo všeč dejstvo, da si samo nevednež z razlogom.

  49. mc-dady pravi:

    Klerofažizem je bil,komunistični tolitarizem pa ravno tko.Zavedeni so bili oboji.

  50. Pravi človek pravi:

    Tito je bil eden glavnih sovražnikov in uničevalcev slovenskega naroda (poleg lahov in ostalih južnjakov). Njegov namen je bil zavedne Slovence iztrebiti, na naše ozemlje pa naseliti cigane iz balkanskih republik. Velenje, Jesenice in ostala počefurjena mesta so tipičen primer…. Želel je ustvariti narod Jugoslovanov. In naredil Slovencem ogromno škode. Lahko ga postavimo ob bok Stalinu, Mussoliniju, Miloševiću…

  51. Nogavička pravi:

    SSN ni rešitev pa naj se pravi človek še tako trudi ;

  52. Nogavička pravi:

    Mc-dady, ti pa malo na svoj način zavajaš ponovno, saj ne poznaš materije ali jo pa malo po svoje zavijaš. Zakaj že?

  53. Carlos Contreras pravi:

    Bevskajoči Kakec ima spet malce problemov z rezoniranjem - glede na to, da (po lastnem priznanju) knjig ne bere.

  54. asd pravi:

    levičarji zagovarjajo diktatorje, ki so pobijali nedolžne ljudi. to pove vse. no saj naši bedniki niso drugačni od ruskih bednikov, ki imajo še vedno zelo radi svojega stalina. zgleda da so iz istega zabitega slovanskega testa: http://www.topnews.in/stalin-remains-unsinkable-popularity-contest-2102133

  55. asd pravi:

    malo začnite uporabljati svojo glavo in razmišljati logično pa bo bolje za vse. bo šlo?

  56. levi pravi:

    so stvari ki vemo da jih vemo so stvari ki vemo da jih nevemo in seveda so tu še stvari ki zanj sploh nevemo da jih nevemo.

  57. Pravi človek pravi:

    Na spletni strani Mlade Slovenije (http://www.mladaslovenija.org) lahko podpišete peticijo proti Titovi ulici. Ponosen sem, da sem tudi sam prispeval svoj podpis. In podpisov toliko ljudi z slovenskimi imeni in priimki na enem mestu že dolgo nisem videl. Nobenih Čamilov, Haliliov, Đorđetov, Stijepanov, Šabanov, Brajdičev, ….. ni med njimi.

  58. Damijan pravi:

    Jaz sem imel pa Titeka rad.
    In se mi neumno zdi, da se s to pobudo ukvarjajo golobradci rojeni, ko Tita že dolgo ni bilo več in nimajo lastnih izkušenj z njim. Le papagajsko ponavljajo tisto, kar so jih naučili tastari.

  59. Vid pravi:

    Edi, odličen prispevek! Se popolnoma strinjam s teboj! Res, odličen prispevek!
    (glej Edi-jev prispevek z dne 1. aprila, 2009 ob 12:23 )

  60. Vid pravi:

    Še moj komentar na celotno zadevo o Titu: Zavedam se, da nisem nikakršen super poznavalec ne Tita in tudi ne preteklih časov. Ni dvoma o tem, da je Tito prinesel tudi marsikaj dobrega. Ni dvoma tudi o tem, da so trditve v obrazložitvi peticije mestoma (!) zapretiravane in skrajno črnoglede. In prav tako ni dvoma tudi o tem, da nas razprava o Titu razdvojuje. Žal pa je skoraj nedvomno tudi to, da je bilo v času Tita tudi nekaj groznih stvari ter da je bil njegov režim diktatorske narave. Na nas je torej le vprašanje, kateri “plati kovanca” damo večjo težo … Odločitev glede peticije prepuščam vsakemu posebej.

    Brutal Bosko je dobro napisal (2. april, 2009 ob 8:38):
    ” / …/ strinjam se, da zaradi diktatorske narave Titovega režima slednji ne sme biti deležen uradnega priznanja - njegov režim in posledično on mora biti, ne glede na to, kaj o tem meni ljudstvo, zaradi nedemokratičnosti obsojan.”

    ~ To je del naše zgodovine, enkrat si bomo morali priznati.
    Nemci so obsodili drugo svetovno vojno, kljub temu, da so jo sami začeli.
    Slovenci pa žal očitno nimamo moči za podobno, katarzično potezo.
    Molímo (/ držimo pesti/ karkoli …) za modrost, mir in spravo. ~

Komentiraj