politika
Božič brani Tita
1. april 2009 ob 10:45 | Jaka Tomc |Ljubljanski mestni svetnik Peter Božič se je odzval na očitke, da Titova ulica v Ljubljani nima več kaj iskati. Božič namreč predlaga, da bi se po nekdanjem predsedniku Jugoslavije imenovala nova cesta, ki bo potekala mimo Žal.
Jaka Tomc
1. april, 2009 ob 11:08
http://www.youtube.com/watch?v=3_6nJFlo5fs
Men pa vse to po šnopsu smrdi. :)
Predlagam , da v murglah nardite Titov drevored.
1. april, 2009 ob 11:14
Če bo Titova cesta res vodila mimo Žal, sem za.
1. april, 2009 ob 11:32
jo.j
kakšne debate….kot, da je to pomembno…
grozi nam ekonomski kolaps…
tajkuni so pozabljeni….nobenmu se ne bo nardilo nič…
vsak dan nekaj 100 ljudi izgubi delo….
talale se bodo enormne odškodnine prodajalcem sadja na črno….
….
nas pa zanima en model, ki je mrtev že fakin več kot 20 let….
jebemu…kok ste bedni…
1. april, 2009 ob 11:33
Folk a se vam mogoče ne zdi, da s takimi provokacijami sprobavajo javno mnenje????
Danes je Tito, jutri bo socializem, ko bo javno mnenje dovolj naklonjeno, še malo se kriza zaostri, pa smo tam in tako bo Kučan&co končno uresničil dvoj večni dream!!!!
1. april, 2009 ob 12:00
lala
jah al pol bo treba šrotu, valantu, finkovi,bavčarju…..vse pobrat….mislim, da se kučan and co. ne nagibajo v to smer…prodanim komunistim je sedaj prelepo, da bi šli v ponovno nacionalizacijo premoženja….
ne, sedaj so kapitalska elita; ne pa partijski funkcionarji s plačnim količnikom 3, in škatlo wiskija na leto od angleške kraljice…..
1. april, 2009 ob 13:01
Jah sej kaj je pa razlika med kapitalizmom in komunizmom, drugače, če poenostaviš niti ni velika( ok pustimo sedaj svobodo govora, pa domnevno večje izbire….), zakaj, ker v obeh sistemih večina dela za manjšino, za kapitaliste ali komuniste, edina razlika je v koncentraciji kapitala, v kapitalizmu je kapital vseeno nekoliko bolje razporejen tako kot si rekel Bavčarji,Šroti…., v komunizmu je pa vse skoncentrirano še nekoliko bol, se pravi na KP. Če bi razlike res bile tako velike se vprašaj zakaj je J.P.Morgan financiral zlom ruske cesarske dinastije, in je tako kapitalist postavil temelje za sistem, ko naj bi domnevno uničil kapitalizem, nažalost ugotoviš, da je edina res važna razlika monetarni sistem, ki se v obeh primerih znaje enako dobro, stara ruska cesarska država je bila pa edina, ki se je temu še resno upirala!!!
1. april, 2009 ob 13:50
Božič , ulica imenovana po zločincu JOSIPU Brozu- Titu, bi morala iti preko (čez) britof, da bi se vedelo in pomnilo, kdo je kaj bil ! Slutnja, da bi ležal v posvečeni zemlji, je preveč mučna !
1. april, 2009 ob 14:13
Vsako tele ima svoje veselje, tole ga ima pač z Titekom.
1. april, 2009 ob 15:05
Ne jezite se.
Glejte, kako so ga zgubale skrbi s tovarišem Titom!
1. april, 2009 ob 15:45
Jaz sem za Cesto presvitle blgopokojne cesarice Marije Terezije, ki je k nam prinesla krompir.
Z njim smo preživeli pod Titom in bomo najbrž tudi do predčasnega konca te oblastne koalicije..
1. april, 2009 ob 15:49
Dolga je Janševa pot razumevanja Tita - od ultralevičarja in marksista, do pridnega pohodnika AVNOJ-a, člana komunistične stranke, iz katere so ga nekoč vrgli in je prosil, da ga ponovno sprejmejo in so ga, do ustanovitve socialdemokratske stranke, ki pa je socialaistična internacionala ni sprejela medse in je raje presedlal na drugo ime - slovenska demokratska stranka in k domobrancem.
Šele letos je revež spoznal, kdo je TITO in da je treba umakniti njegove spomenike.
In letos so odkrili nekaj hudo novega - Hudo jamo. In Eva Irgl je danes, ob interpelaciji, ko se izgublja ure in ure, pametno ugotovila, da bi morali prej urediti stvari okoli pobitih po vojni (ne vem, kaj je s tem mislila), kot pa da imajo prioriteto izbrisani. Karkoli je pametna Eva pač že mislila, kaj pa sta z Janšo delala vsa štiri leta v vladi, če misli, da bi morali s tem v zvezi kaj narediti.
1. april, 2009 ob 15:59
ŠUMI PRESS
1. april, 2009 ob 16:11
http://libertarec.blogspot.com/2009/03/zokimeter-2007-2009.html
Zoki zajebancija
1. april, 2009 ob 16:55
Sami nostalgiki, sami rdečuhi, sami komunajzerji……..
Balkan rules!
1. april, 2009 ob 18:30
Ave Tito imperator,
morituri te salutant!
1. april, 2009 ob 18:42
Tudi vodja domobrancev Leon Rupnik je bil zgodovinska osebnost, pa mu zato ne posvečamo ulic. Prav tako je evropsko zgodovino imel velik vpliv Hitler, pa še nisem slišal za Ulico Adolfa Hitlerja.
1. april, 2009 ob 20:06
Največji državniki sveta so se množično udeležili pogreba Tita - malo čudno, da ne bi vedeli za poboje okupatorjev in njihovih sodelavcev - domobrancev, ustašev, kozakov, ki so skupaj z njimi bežali preko Slovenije.
1. april, 2009 ob 21:13
@ LUNA
Res je veliko državnikov in kronanih glav se je udeležilo Titivega pogreba.
To se je tudi spodobilo, saj smo vendar pokopavali zadnjega jugoslovanskega cesarja.
1. april, 2009 ob 21:59
Tudi danes bi potrebovali Tita, ki bi obracunal s tajkuni tako kot je obracunal z domobranci…
1. april, 2009 ob 22:52
Tole so sicer primeri odličnih novinarskih vprašanj!
2. april, 2009 ob 10:23
že čez par let boste jokali za Titovim socializmon….tudi njegov bivši oboževalec Janez in njegova bivša pionirka Eva.
2. april, 2009 ob 11:15
@ WWW
Moraš biti pa res že zelo star ali pa zelo mlad, da se ne spomniš oziroma ne moreš vedeti, kako je takrat v resnici bilo.
Da je to, kar doživljamo, med drugim tudi posledica zgrešene Titove in Kardeljeve pokvarjene predstave o blagostanju, pa ti seveda ni prišlo na misel.
Sicer pa sta pretežno in kar naprej govorila le o boljši prihodnosti.
Ko se je napsled res začelo obračati na bolje, pa so spet vse pokvarili njuni ideološki nasledniki.
2. april, 2009 ob 12:51
petar božić, ljubičice belo,
se ti je omračil um in čelo?
2. april, 2009 ob 14:26
dobra ideja.
Le to ne razumem, da jo gre Vest objaviti na dan norcev (1.IV. press)
2. april, 2009 ob 15:09
Mefisto, kolikor razumem, nakazuješ, da se je začelo obračati na bolje pod Janševo vladavino…
Če si to mislil, bi o tem lahko na dolgo razpravljali. O tem, kako je v času visoke konjunkture Janša na debelo zapravljal in državo zadolževal, kako je skrbel za svojo kliko in omogočil tajkunom dokončen razcvet, spravil na beraško palico celotno Primorsko, - Istrabenz, Intereuropa, Luka Koper (medtem, ko nam je Tito priboril Primorsko nazaj, jo bomo sedaj zgubili, ker bo vse prešlo Italijanom v roke), spravil zdravstveni sistem v totalno anarhijo.
Za časa njegove vladavine so se zvrstili številni vlomi v domove njegovih nasprotnikov in bili odnešeni računalniki (vse neraziskano), vlomi v SKB sefe (neraziskano), afera Patria (še neraziskano),
Pa še bi lahko naštevali. Vsak dan padajo iz Janševe “omare” okostnjaki.
Tako mafijske vladavine še nismo imeli.
2. april, 2009 ob 16:39
@ LUNA
Dobro razumem, da si v hudi stiski, ko se ti vse podira, v kar si verjela in kar ti je bilo ideološki blizu.
GLavno razočaranje te pa še čaka in če kmalu ne boš spregledala, tvoji stiski ne bo mogoče veliko pomagati.
Komunisti so že zavozili eno državo, postkomunisti bodo pa še drugo, če jim bomo seveda dovolili.
Koklikor vem, so Tita zavezniki zaradi nezaslišanega genocidnega nasilja nagnali iz Trsta.
S tem pa je bilo konec sanj o Trstu, Gorici, Čedadu in drugih nekoč slovenskih mestih in krajih.
Svetujem ti, da ne nasedaš preveč zgodbam, ki jih o Janševem vladanju čez palec širijo njegovi nesposobni nasledniki, ker se boš osmešila.
Zdelo se ti bo kruto, vendar tako je in tega ni mogoče spremeniti.
2. april, 2009 ob 16:57
LUNA:
Sicer, imaš posvoje prav, JJ v končni fazi ni bil nič boljši, kot LDS pred njim, morš pa vseen vedt, da tajkunizacija se ni začela v njegovem mandatu, tranzicija je bila zaključena do 2001, luknjasto zakonodajo je sam LDS pa SD pripravil, sej zato ni presenečenje, če so vsi supar bogataši tako ali drugače povezani z “liberalci”, v njegovem mendatu se je zgodila samo še zadnja faza, ko so fantje svoj prej nakradeni kapital skoncentrelal in olastninili se največje, spet pa morš vedet, da brez pomoči bank se to ne bi moglo zgoditi, kdo pa je svoje ljudi nastavljal po bankah pa tudi ni skrivnost, zgleden primer je bil tale, ki je z miljonom odkorakal z NLBja, zakaj JJ tega ni preprečil, sta dve varianti, po eni bo tudi sam imel nekaj od tega, po drugi, če bi se resno spustil v preprečevanje bi ga najprej mediji napadl, češ kaj se politika vtika v gospodarstvo(ne pozabi kdo ima medije pod kontrolo), če pa bi želel zamenjati vse ljudi, ki so leta in leta to pripravljal, bi ga pa spet mediji seciral, češ cunami, sej spomni se kako sranje so zganjal po volitvah, pa je menjal ljudi, ki so bili na položajih 12 nekateri tudi več let, in so dejansko odgovorni, za sranje, ki ga imamo danes, sej pravim ga ne zagovarjam, samo danes butajo na plano zadeve in napake, ki so bile oz. niso bile narejene zadnjih 18 let, ne od 2004!! Mafijska vladavina je zelo relativna, vprašaj se so mafijci tisti, ki so zadnja 4 leta srali, ali so večji mafijci uni, ki so srali od osamosvojitve in so si podredili medije, kapital sej spomni se Lahi, Marmali, Lovšeti, Jankoviči,Bavčarji, Šroti, da ne govorim koliko firm so nanerno razsul, da so zemljo prodajal! Spomni se slavnih Ropovih besed Jankoviču:” jest sem te nastavil jest!!!”, to je med sabo vse povezan!!! Afera patrija je sicer zanimiva, vendar zaenkrat ni bilo nič dokazano, imamo neke izjave ljudi, ki so udeleženi pri več ali manj vseh aferah do patrije, spet pa bi bilo fajn, če se raje vprašate koliko orožja smo pa kupili do patrije, takrat pa ni bilo korupcije???
Potem samo poglej si tole Proti korupcijsko komisijo, ustanovljena je bila po zaključeni tranziciji, se pravi potem, ko so že vseskup pokradli, vodi jo bivši operativc udbe, brata ima zaposlenga v eni od orožarskih firm, ki je spušila posel( posel je bil že skoraj sklenjen v Ropovem času, JJ je samo posel dal drugi firmi, jasno bližje svojim), Cvikel vseskozi cvicvika, ne pove pa da je partnerica spet zaposlena v eni od orožarskih firm, še Wolf je lepo rekel, če imajo jajca pa naj tile, ki ga obtožujejo pojasnejo, kako so olastninili orožarske firme, namreč denar so dobili iz poslov v 90ih in pomočjo politike, wolf je bil pa zraven, zato ve, ampak jasno to naše protikorupcijske komisije ne zanima, metle so prioriteta, kdo je tuki večji lažnivc vprašanje.
Kar se pa tiče vlomov, ne pozabi Hitler je požgal svoj Reichstag, nato pa obtožil komuniste!!
The great masses of people will more easilly fall victim to a big lie, than to a small one!!
“Peoples power to forgeting is enormes”
(A.Hitler)
2. april, 2009 ob 17:37
Mefisto, v nobeni hudi stiski nisem, ker si (tako kot lala navaja) ne zatiskam oči pred napakami prejšnje LDS in slabih dejanj nekaterih, ki jih je zdaj nastavila Pahorjeva vlada. Skratka, nisem ideološko zaslepljena, gledam enako kritično na vse stranke.
Ker pa imam osebne izkušnje z Janševimi dejanji in lažmi, mi nikar ne pridigaj o mojih zmotah in nasedanjih.
Lala
strinjam se o zakonskih nastavkih (oziroma opuščanjih) prejšnje LDS, ki je omogočila tajkunizacijo - krivdo zato nosijo Drnovšek, Rop, Golobič. Olajševalna okoliščina za tako opuščanje restriktivne zakonodaje je lahko le pomanjkanje časa zaradi obilice dela s sprejemanjem v EU in NATO.
Kar pa se tiče vlomov ti niso bili niti ne vem kako obelodanjeni, nekateri (jih poznam) jih niso niti prijavili. Tako, da je ta, da bi to sami naredili, bosa.
2. april, 2009 ob 18:19
..g.božč..bodite trdni in neomajni..kaj je svetlega v samostojni sloveniji!?
komu gre boljše?…80% ljudi se sprašuje, zakaj so se odloičili za plebiscit? samo poročila je potrebno poslušati, koliko nesnage je prinesla demokracija..?
dejstvo je ,da ni denarja niti za položnice! niti pravice do dela!
čeprav sem imela kr “nekaj” pri osamosvajanju! …se sprašujem.,,kje je vsa resnica o boljšem življenju!?
2. april, 2009 ob 18:23
ja…boljše življenje( samo) za “elito”,ki se je “ustvarila”…!
2. april, 2009 ob 18:41
Ah olajševalnih okoliščin jaz ne morem tolerirat, zdej si to povedala skoraj tako kot poslušal naše “liberalce” , v NATO IN EU bi bili sprejeti tako ali tako, imamo zelo stratežko pozicijo na zemljevidu, za Kopersko pristanišče je šlo, sicer pa nisem tako prepričan če je vključitev v EU in NATO tako dobra odločitev, še najbolj slaba se mi zdi prevzam EVRA, če imaš ti izkušnje z Janševimi dejanji, si predstavljaj koliko jih imam jaz, kot podjetnik, z LDSovimi, ko so nas leta in leta nategovali, kako bodo uredili razmere, pa je bilo vedno slabše, namenoma so nas zasipal z birokracijo, in davki samo zato, da smo se kot mali podjetniki čim težje razvijali, poberali so denar od nas, in ga kot državne pomoči namenjali za pomoč gospodarstvu(v 90ih), denar je nato po čudnih kanalih izginil, firme so tako ali tako propadje, dobili smo pa novo gospodarko elito, potem ti pa po TVju soli pamet nek Maks Tajnikar, ki je bil gospodarski minister ravno takrat, ko so sesul največ firm, da niti ne govorim, da so ljudi, ki so bili še sposobni 10 let delat namenoma v pokoj pošiljali, zato da so prikrival nezaposlenost, na žalost moram rečt da se je stanje z prihodom JJ na oblast stanje malo le popravilo(odprava davka na plače,tromesečje plačevanja DDVja nekaj birokracije so skenslal)bilo je sicer že zdavnaj prepozno, vendar to ne opravičuje svinjarij, ki so se jih šli drugje, po drugi strani so pa kar 12 let čakali, da so končno prišli na vrsto, da so lahko še kej zase prikradli, sicer so dobili le ostanke ampak vseeno! In nato še za nameček zadnjič slučajno zabluzim na blog sina od naše slavne županje Cvetke Z, je sicer predsednik podmladka ZARES in kaj preberem, sem mislil, da me bo sezulo, ko model na veliko razglablje kako smo pa sedaj mi podjetniki( se pravi ne politika, ne tajkuni ampak mi) krivi za krizo in kaj hudiča je pa PEČEČNIK naredil za vse nas, recimo Jankovič je pa cool, pa oba veva, da če bi bilo pri nas več Pečečnikov pa manj unih ostalih kurcev, bi vsi lepše živeli, pa mu probaš razložit, da stvar glih ni taka, in mu predočiš odgovornost njegovih liderjev in kompanije, to pa ne, je pa preveč, po njegovem on svojih v teh strukturah ne vidi!!!!! OK sem si rekel je mlad pa neumen, mu ne morem zamerit, samo to kaže indoktrinacijo, ki se jo grejo v teh strankah, da svoje odgovornosti ne vidijo!!!
Ne vem no sej JJ ni glih svetnik, samo če pa misliš, da so uni toliko boljši, ti pa povem, da se motiš!
To je še Žižek lepo povedal, ko je najprej popljuval levico, nato še vse ostale, na koncu pa izjavil, sej če pomislim, JJ na koncu sploh ni tako slab in to je res( ne pozabi on je bil LDSov ideolog, dokler je še verjel, da so res liberalci), gre pa pri nas nasploh za to, da na volitvah ne volimo dobrih kandidatov, ker jih ni, ampak, bi bilo fajn če za začetek najboljšega mad slabimi, dokler ne pride nekdo, ki bo dejansko nekaj za vse nas postoril, mogoče čez čas ustanovim stranko???
2. april, 2009 ob 18:44
eh, ta nekdanji pivec peter
ma hlače na jankovičev veter
rad zajema iz polnega korita
po svetlem zgledu druga tita
2. april, 2009 ob 18:45
Šifra, elito smo imeli tudi takrat, demokracija ni tu kriva nič, krivi so tisti ki jo zlorabljajo, ključ do boljšega življenja pa ni komunizem, ampak sprememba finančnega sistema!!!!!
2. april, 2009 ob 18:53
@lala
se strinjam …”člouk bi reku isto ,samo drugo “pakovanje”..!
2. april, 2009 ob 19:50
lala
tudi sama cenim Pečečnika, ker si je s svojim znanjem ustvaril to kar si je. Za razliko od raznih Lahov, Jerebov, Horvatov itd., ki so obogateli s pomočjo SOD-a, podkupovanj in prekupčevanj s podjetji (s prodajo njihovih nepremičnin).
Želim ti uspeh v tvojem podjetništvu.
2. april, 2009 ob 19:55
ŠIFRA, zakaj visiš na intrenetu, če tako težko živiš.
Pojdi nabirat pomladanski regrat, pa ti vsaj ne bo treba kupvati drage in preležane salate.
2. april, 2009 ob 20:49
LUNA:
Ja hvala za lepe želje, visoko cenim Pečečnika tudi sam, sva skoraj soseda, drugace poznam še nekaj njegovih sodelavcev in ti povem to so res modeli, pravi biznismeni, ampak za razliko od ostalih kurcev, imajo srce ne samo menegerske sposobnosti. Počasi pa v tej sloveniji izgubljajo potrpljenje, ker politika preveč smrdi in išče svoje koristi!!!
Gre pa zadnje čase tudi meni slabše, sploh zaradi ukrepov vlade, ki so banalni, sicer pa pravijo uspeh je relativen!!!
3. april, 2009 ob 12:02
Dejmo vsi stopit nazaj v leto 1990, pa se mal po travci popast …
3. april, 2009 ob 15:10
Lala
še enkrat se moram oglasiti, ker mi je bil všeč stavek “pravi biznismeni, ampak za razliko od ostalih kurcev, imajo srce ne samo menegerske sposobnosti”.
Lahko bi še nadaljeval, ne samo da imajo srce, ampak tudi j….., na primer, da bi v primeru nesolventnosti, ko delavci ne dobijo plač od januarja (LTH), imeli toliko j…., da bi stopili mednje in normalno razložili situacijo. Ampak, če ne morejo stopiti pred delavce in povedati kaj in kako, pomeni, da niso pravi menedžerji, ampak samo politično nastavljeni ali pa priložnosti prišleki, ki niso bili s srcem pri stvari.
Moram pa priznati, da sem se nasmejala, ko Mefisto priporoča, naj gremo raje nabirat regrat, kot da visimo na internetu.
3. april, 2009 ob 15:40
@luna
..bodi srečna ,da te še mefoisto ni opazu …. je bilo namnjeno meni..!
sreča imam “dobrega” delodajlaca ..edn tistih ,ima srece…vsaki mesec dobimo plačo..!
..sicer jst regrat zaradi zdravja ..ne zaradi .. revščine..i,..še malo bom imela prepoved za internet(vest) .od mefista ….po očitkih ..sledi prepoved ..! j a bo treba v hosto in ilegalo?!
…in še regrat ni več ,kar je bil… “chemreili padavine.”!..
3. april, 2009 ob 15:42
p.s…in tudi kruh bi lahko pobirali v kontejnerjih ..!
3. april, 2009 ob 16:03
LUNA:
Ja ampak pazi, ko firmi gre slabo, delavci plač ne vidijo, menegerji si jh pa vseeno izplačujejo, pa odvetniki in svetovalci svoje terjajo, drugače pa verjemi so zelo s srcem pri stvari stvari, samo srce jim govori:” pokradi, pokradi, sebi žepe nafilaj, firmo na kant spravi”!
Je pa zanimivo, sicer poznam par takih menegerjev, ki so v 90ih srali po firmah, ne boš verjela danes imajo odprte svoje svetovalne firme, najemajo jih pa tisti, ki so jih takrat nastavljali!!! Sej da ne boš zaskrbljena ne opravljajo svetovalnih del, ampak fiktivna posla, in tako dobivajo povrnjene usluge!
3. april, 2009 ob 16:28
ja, lala, na žalost vem, kaj je to svetovanje - pranje in kraja denarja. Upam, da bo v tej recesiji kaj od tega goljufanja odpadlo! Saj tako poudarjajo finančno kontrolo na vseh koncih.
šifra -vem, da je bil regrat namenjen tebi pa vseeno sem si mislila, da potiho to leti na vse nas, na katere je Mefisto JEZEN, pa tudi prav nič mi ne bi škodilo, če bi vzela njegov nasvet zares in dvignila svojo rit in šla malo rekreirat.
3. april, 2009 ob 16:38
.@ luna
imaš prov ..pri meni že deluje!
4. april, 2009 ob 7:22
ŠIFRA IN LUNA
Sta videla, kako pomagata dober nasvet in regrat.
5. april, 2009 ob 7:37
Vemo, da so komunizem izumili kapitalistični paraziti židi. Zato pa se komunizem nikoli ni boril za pravice delavcev. Kitajska je tipičen primer kapitalistično-komunističnega pekla. Zato se je diktator Tito družil z plemiči in turbokapitalisti. Ali pa turbokapitalist Ceausescu v Romuniji ipd.
5. april, 2009 ob 7:45
Edini cilj komunistov je bil pobijanje naprednih in narodnozavednih ljudi in mešanje vseh plemen, narodov, etničnih skupin in ras med sabo.
5. april, 2009 ob 12:37
@pravi človek
ti vidiš samo ,drevo, ne gozda …!
5. april, 2009 ob 15:14
Pravi človek pač ne vidi dlje od svoje ti… Hočem reči, nosu.
5. april, 2009 ob 17:31
…dejstvo je,da nekatri dlje od poznavanja “razmerja”:
veleposestnike /dninareje
sužnjelastike/sužnje
kralji/ podaniki..
nadrasa/raja (še) niso zmogli….!..
.da je komunizem posledično povezan s kapitalizmom nočejo, priznati ali se delajo ne/vedne..!
imamo ,kar “izberemo”!..ali nam izberejo!
..vsak v tej “skupnosti” lahko najde svojo ne/moč!
5. april, 2009 ob 17:49
moje osebno mnenje ,glede poimenovanja ulic…
kaj bi manjkalo ….?
npr.krompirjeva ,sončna ,slivova..ulica.(neizčrpen vir “naravnih” imeni in so v večnem ciklusu nam na uslugo )….!
imena oseb, prinaša većni konflikt..!
6. april, 2009 ob 8:34
v gospodarski krizi razni radikalci pridobivajo na popularnosti. pazite da ne boste zajebali tako kot so ljudje podobni vam s hitlerjem. razlika med fašisti in komunisti je zelo majhna, v praksi je skoraj ni. najbolj značilna skupna lastnost pa je hudo zajebavanje posameznikov in manjšin s strani države.
6. april, 2009 ob 23:17
http://oslikarstvuinsecem.blogspot.com/2009/04/tito-voscenka-co.html
8. april, 2009 ob 6:37
Na spletni strani Mlade Slovenije (http://www.mladaslovenija.org) lahko podpišete peticijo proti Titovi ulici. Ponosen sem, da sem tudi sam prispeval svoj podpis. In podpisov toliko ljudi z slovenskimi imeni in priimki na enem mestu že dolgo nisem videl. Nobenih Čamilov, Haliliov, Đorđetov, Stijepanov, Šabanov, Brajdičev, ….. ni med njimi.
8. april, 2009 ob 19:36
# Pravi človek pravi:
5. april, 2009 ob 7:45
Edini cilj komunistov je bil pobijanje naprednih in narodnozavednih ljudi in mešanje vseh plemen, narodov, etničnih skupin in ras med sabo.
Predober, civilizirani človek , bi rekel politično-etnično čiščenje….
9. april, 2009 ob 22:08
Ejga Božić ti bi mogu pristat v Barbara rovu, ne pa na tisoče drugih nedolžnih, ki jih maš tud ti delno na vesti. RIP (rest in peaces) je že cajt zato Matilda kliče.
12. april, 2009 ob 21:14
Še moj komentar na celotno zadevo o Titu: Zavedam se, da nisem nikakršen super poznavalec ne Tita in tudi ne preteklih časov. Ni dvoma o tem, da je Tito prinesel tudi marsikaj dobrega. Ni dvoma tudi o tem, da so trditve v obrazložitvi peticije mestoma (!) zapretiravane in skrajno črnoglede. In prav tako ni dvoma tudi o tem, da nas razprava o Titu razdvojuje. Žal pa je skoraj nedvomno tudi to, da je bilo v času Tita tudi nekaj groznih stvari ter da je bil njegov režim diktatorske narave. Na nas je torej le vprašanje, kateri “plati kovanca” damo večjo težo … Odločitev glede peticije prepuščam vsakemu posebej.
Brutal Bosko je v komentar članku ‘MSi: Tito - ne, hvala!’ dobro napisal (2. april, 2009 ob 8:38):
” / …/ strinjam se, da zaradi diktatorske narave Titovega režima slednji ne sme biti deležen uradnega priznanja - njegov režim in posledično on mora biti, ne glede na to, kaj o tem meni ljudstvo, zaradi nedemokratičnosti obsojan.”
~ To je del naše zgodovine, enkrat si bomo morali priznati.
Nemci so obsodili drugo svetovno vojno, kljub temu, da so jo sami začeli.
Slovenci pa žal očitno nimamo moči za podobno, katarzično potezo.
Molímo (/ držimo pesti/ karkoli …) za modrost, mir in spravo. ~
12. april, 2009 ob 21:17
[huh, sistem kometiranja mi ne dovoli objavit še enkrat isto :) :(
-> Glejte moj komentar na članek “MSi: Tito - ne, hvala!”, z dne 12. aprila, 2009 ob 21:12]
~ To je del naše zgodovine, enkrat si bomo morali priznati.
Nemci so obsodili drugo svetovno vojno, kljub temu, da so jo sami začeli.
Slovenci pa žal očitno nimamo moči za podobno, katarzično potezo.
Molímo (/ držimo pesti/ karkoli …) za modrost, mir in spravo. ~