Thursday 14. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Peticija za izbrisane

31. marec 2009 ob 15:25 | Anja Grahek |

Peticija v podporo izbrisanim je nastala, ker želijo podpisani podpreti prizadevanja notranje ministrice Katarine Kresal, da izvršuje odločbe ustavnega sodišča o izbrisanih.

Protest izbrisanih pred Državnim zborom

Podpisniki peticije so znani in ugledni državljani republike Slovenije, med njimi kot prvopodpisana gledališka igralka Milena Zupančič, pa tudi pesnica Svetlana Makarovič, pravnica Alenka Šelih, publicistka in raziskovalka Spomenka Hribar, publicistka Manca Košir, Helena Drnovšek Zorko z ministrstva za zunanje zadeve, pesnik Ciril Zlobec, bivši predsednik republike Milan Kučan, ljubljanski župan Zoran Janković in evropska poslanka Mojca Drčar Murko.

Svoj podpis lahko oddate prek elektronske pošte na naslovu peticija.izbrisani@gmail.com

Anja Grahek, foto: Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 85 x komentirano
  1. Pravi človek pravi:

    Ugledni Slovenci? En kup fdv-jevskih in ekonomskih doktorjev. Tega je v Slovenji prava poplava. In so popolnoma neuporabni.

  2. lala pravi:

    Sem pošten državljan in davkoplačevlec, nikoli nisen nikumur želel krivice, nikoli nobenega nategnil, zato sem mnenja, da če je bila komu storjena krivica, naj se dokaže in plača odškodnina, vendar po nekem zakonu in po primerih, sem pa tudi mnenja, da zakaj pa bi morali sedaj vsi davkoplačevalci plačevati za napake politike, plačajo naj tisti, ki so za to direktno odgovorni, zato mi gre na kozlanje, ko vidim med podpisniki g.Kučana, ki je najvidnejši in verjetno tudi najodgovornejši predstavnik politike, ki nas je pripeljala, do takšnih razmer kot jih imamo danes v držvi.

  3. lala pravi:

    Pravi človek: se popolnoma strinjam, vendar sej pravim sem pošten in zato, če je komu bila storjena krivica, naj se dokaže, in plača, vendar PLAČAJO NAJ TISTI, KI SO ZA TO ODGOVORNI!!!!!!

    PLAČA NAJ POLITIKA, ki je za svoje delo v preteklih letih, itak bila preplačana, sedaj naj se pa njim jemlje prigrabljeno premoženje!!!!!!!!!!!!!!

  4. luka pravi:

    dko je bil takrat predsednik vlade Lojzek?
    kdo je bil notranji minister ekonomski mag Bavčar?
    kdo je bil pravosodni?
    Kdo je upravni?
    Kdo je bil generalni sekretar…?

    Plačajo naj teli kekci, nagrabili so si dovolj…

  5. Seba pravi:

    Smešno…

  6. Blaž Babič pravi:

    Kdo je bil predsednik republike v vsem tistem času?

    Kdo od danes podpisanih ni imel priložnosti govoriti o tem vseh 18 let?

    Vsi lepo na položajih, takrat in danes, vsi tako lepo skupaj.

  7. xxx pravi:

    Še noben raziskovalni novinar se ni obregnil v to kateri odvetnik ima ekskluzivo pri izbrisanih in kakšen % odškodnine bo dobil.

    Potem bi postalo jasno zakaj določene opcije počnejo to + da kupujejo del volilnega telesa, ki mu državni jezik ne diši.

  8. Blaž Babič pravi:

    Ali ni pisarna Senica, katere zunanji svetovalec za ustavna vprašanja je dr. Miro Cerar, že napovedala svakojake tožbice, če bi se preveč raziskovalo v njihovo smer?

    http://www.senica.si/si/strokovnjaki/zunanji_sodelavci/miro_cerar/default.html

    http://www.pf.uni-lj.si/fakulteta/pedagogi/prof.-dr.-miro-cerar-univ.-dipl.-prav./

  9. Blaž Babič pravi:

    Mislim, da je bilo v tem članku:

    http://www.siol.net/slovenija/novice/2009/03/odvetniska_pisarna_zanika_povezavo_z_izbrisanimi.aspx

    Lepe pa so slikice, kot je tale:

    http://www.mediaspeed.net/fotka.asp?id=1&foto=48140

  10. Blaž Babič pravi:

    dr. Miro Cerar pa ima nalogo preganjati referendumsko demokracijo:

    http://www.mladina.si/tednik/200908/neposrecena_neposredna_demokracija

    »Skrajni čas je za spremembe. Aktualna pobuda za referendum zaradi svoje bizarnosti ustvarja priložnost, kot je ne bo kmalu. Poleg tega smo zamudili že preveč takšnih priložnosti, zadnjo, ko smo imeli ustavno debato. Če pa ne bo volje za spremembo ustave, bo nujno uvesti vsaj določene zakonske spremembe, ki bi ustvarile sito, prek katerega bi lahko prešle samo resne pobude,« je odločen dr. Miro Cerar z ljubljanske pravne fakultete, sicer dolgoletni zunanji svetovalec državnega zbora, ki je imel v zadnjih letih veliko dela prav z referendumi in številnimi referendumskimi pobudami. Cerar poudarja, da državo nekaj stane že zbiranje podpisov: »Poleg tega imajo določeni zakoni tudi svoje finančne posledice, ki jih konec koncev vsaj posredno čutijo tudi državljani. V času pobude in zbiranja podpisov postopek stoji, prav tako naslovni zakon, državni organi in v našem primeru tudi izvršilna in zakonodajna oblast pa imajo zvezane roke.« Zato bi po njegovem mnenju veljalo razmisliti tudi o določbi, po kateri bi pobudniki referenduma, ki bi zbrali zanemarljivo malo podpisov, morali nositi del stroškov.

    Ko sem nekoč vprašal Mira Cerarja, zakaj se tako ovira neposredno demokracijo, sem dobil odgovor: “Pa ne morejo ljudje odločati kar o vsem…”

    No ja, o dvanajstih zadevah v osemnajstih letih je bilo očitno že preveč za Mirota in njegove gospodarje.

    Zdaj, ko je US, skupaj z DZ in predsednikom RS preprečilo referendum o širitvi zveze NATO, sedaj nam bo Ivan Janša omogočil referendum o… odvetniških tarifah?

    O tem očitno lahko odločamo, ali kako že?

  11. AleksandarTodorović pravi:

    Šta bih mgao reći, pitanje je sada.Nemam šta da kažem, sem da neće niko ništa platiti, sem odlaskom na smeće istorije.
    Meni je to dovoljno i mirne duše mogu “odputovati”.
    zbogom ?

  12. Don_Vito_ pravi:

    Ti kar pakiraj Todoroviću! U pakao češ it…Žal pa mi je za vse tiste, ki so res bili žrtve izbrisa.

  13. luka pravi:

    11. aleksandar todorović aka. sead fulismuhulović….

    taki kot si ti, prebivate v SLO že več kot fakin 20 let…pa še zdej ne znate slovensko….

    vsak tretjerazredni košarkaš, rokometaš… iz uzbekistana,rusije bangaldeša…govori po dveh letih boljše slovensko kot 85 % naših čefurjev…kle rojenih al pa priseljenih…..

    mal bi se zamislu…

  14. neemocije pravi:

    BALKAN RULES!!!

  15. luka pravi:

    zatlač si svoj balkan v pizdo….al se pa presel…

  16. MEFISTO pravi:

    Istega perja tiči skupaj letij

    Sem med podpisniki morda spregledal najnovejšega in popularnega Slovenca - Aleksandra Todorovića.

  17. MEFISTO pravi:

    P. s.

    Nič posebnega .Ti podpisniki so že marsikaj podpisali, pa smo preživeli.

  18. Igor Đukanović pravi:

    Na Vesti gotovo imate Todorovićev e-mail, saj se je že javljal v tukajšnjih debatah. A ga ne bi prosim obvestili, da nekdo piše v njegovem imenu? Todorović se je do sedaj oglašal v slovenščini z manjšimi pravopisnimi napakami i z logičnimi odločnimi stavki s tu pa tam kakšno preoštro izjavo. Tole zgoraj ni podobno originalu. Se motim?

  19. Don_Vito_ pravi:

    Ma Todorovića skupaj z vsemi Zaresovci na vlak pa gremo, ker vsi so izdajalci slovenskega naroda!

  20. Igor Đukanović pravi:

    Na vlak pa na zaslužen počitek ob grškem morju. Ti si se javil, da plačaš račun, ne? Naročnik plača…

  21. luka pravi:

    cenejš kot pa 500mio odškodnin…

  22. neemocije pravi:

    kaj je hujše milijonski poboji ali birokratski izbris ????
    Samo komunjazerji se lahko tako igabno sprenevedajo.
    Ajde rdeče ovčke, branit udbo!

  23. Igor Đukanović pravi:

    Zmenjeno, Luka.

  24. neemocije pravi:

    sami komunajzerji…
    naj se podpisujejo…..
    naj pustijo znake za seboj

  25. Don_Vito_ pravi:

    Ok, sem za…pošljite jih na Grško obalo, v upanju, da jim bo njihova dežela bolj povšeči in se bodo odločili tudi tam ostati.

  26. Igor Đukanović pravi:

    Neemocije, RKC je v določenih zgodovinskih obdobjih zdesetkala določene domorodce v nanovo odkritih kolonijah. Če merimo v procentih… Seveda smo nekoliko tolerantnejši do nasilja pred nekaj stoletji kot do tistega iz prejšnjega stoletja. A realno tehtaj. Če boš predimenizioniral povojne pokole, ti bom seveda nazaj razlagal o pravu i olajševalnih okoliščinah pri umoru iz afekta ipd. Skratka v zgodovini imamo poglavje “ameriška in francoska revolucija” ter v naslednjem poglavju “Jakobinci i Napoleonove vojne”. In imamo poglavje “2. svetovna vojna in povojna razdelitev vplivnih sfer” ter naslednje poglavje “informbiro in Titov ne”. Seveda je še poglavje “osemdeseta, štafeta in slovansko osamosvajanje” ter naslednje poglavje “desetdnevna vojna, izbris in netoleranca do izbjeglica”. Popredalčati je treba pravilno v paketke…

  27. Igor Đukanović pravi:

    Don_, bojim se, da ti ne bo uspelo. Človek se vsakih počitnic naveliča. Potem mu pa spet zadiši delo. In se obrne proti pridni Sloveniji.

  28. Franc pravi:

    Financiranje ‘izbrisanih’ je pa ja najučinkovitejša pot za izhod iz krize. Vsa Slovenija že komaj čaka, da se s tem začne.

  29. lala pravi:

    Ah franc sej so prijazni in toliko uvidevni, da bodo počakali, da kriza mine!!!!!!!

  30. Khmer Rouge pravi:

    Kaj ko bi na vesti začel cenzurirat komentarje? Pa tud kako kazensko ovadbo lahko kdaj podate, je najboljše zdravilo proti internetnemu primitivizmu.

  31. Denis Sarkić pravi:

    @igor, aleksandar je isti… morda se je naveličal pametno pisati… ali pa ima včasih vsega poln kufer… kdo bi vedel…

  32. medek pravi:

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042256237

    Tega se pa nihče noče izbrisat iz politike. Sicer je pa ameriški državljan.

  33. Nikolovski pravi:

    Kok žalostni časi za Slovenijo - če je potrebno podpisovat peticije za upoštevanje sodišča.

  34. janko pravi:

    Ne necivilizirani in ne divjaki smo za že stoletje znano načelo: “Ko tebe ciglom - ti njega kruhom!”

    Tisti v slo- slovenci, ki so tudi žive Italijane in druge narode, celo svoje drugače misleče, metali v brezna in žive zazidavali v hudo jamo in druga množična grobišča, da bi jih tako divjaško nečloveško pobili, so bli ŽIVI. Torej: niso maščujoč se ekvivalento pobijali ker so sami bili pobiti.

    Opravičevanje teh množičnih POVOJNIH pobojev z strinjanjem in navedbam, da so tako divjaško in skrivnostno pobiti svojo smrt sami zaslužili je hudo divjaško in ZLOČINSKO.

    Zaslugo za smrt teh na mnoge tisoče pobitih, tudi če ni trkalo na vest “Ko tebe ciglom - ti njega kruhom!”, je bilo potrebno vsakemu posamezniku dokazati in, s sodbo določiti način usmrtitve in sodbe civilizirano arhivirati. Tako bi sedaj vedeli, kdo je in zakaj bil ubit, a so to slo-divjaki in zločinci, taki v slo še obstajajo, gnusno in neoprostivo onemogočili.

    Povsem enako necivilizirano slo-divjaštvo, kot nadaljevanje FOJB in povojnih množičnih pobojev, je 26.2.1992 izbris SFRJ-Neslovencev iz RSP, ko so slo-divjaki množično z enkratnim aktom izbrisali okrog 130.000 (ne 25.700) nedolžnih prebivalcev, brez da bi enemu edinemu kakor koli, kaj šele z veljavnim uradnim osebnim dokumentom s fotografijo, dokazali, da je tuji državljan, kot je to tedaj veljavna zakonodaja nalagala. Sedaj se pa manipulativno kregamo o zavestno skritem, morda uničenem, številu Izbrisanih, ki imamo srečo iz budno bdečih mednarodnih očeh, drugače bi tudi mi končali v kaki hudi jami.

    Mnogi obsojajo režime. Gre pa za “ljudi”-divjake, krvnike, ki so bili in so nagnjeni izvajanju najhujših zločinov, ne glede na režim. Dokaz: 26.2.1992 genocidni izbris Neslovencev iz RSP.

    Komentar je poziv “pravni” državi k delovanju dosledno imenu, pod katerim se svetu lažno prodaja.
    Trudimo se preprečiti še eno zločinsko slo-zamolčanje resnice; genocidnega izbrisa.

    slo-Izbrisani

  35. Mimi pravi:

    Nikolovski (@33), res je, žal. :(

    Janko, tako je.

    Neemocije, primerljivo je to, da se je po dobljeni vojni preprosto zbrisal s sveta velike skupine posameznikov z lastnimi življenjskimi zgodbami, prepričanji, upi in strahovi, čutenji. Agonije človek ne doživlja samo v mučenju, smrtnem boju, pač pa tudi psihično in v vsakdanjem življenju. Ampak kaj bi o čustvih, duhovnosti in za nekatere ‘bolj zapletenih zadevah’ razglabljal, če si je vsakdo že pač ustvaril mnenje. Očitno betonsko.
    Sicer se je pa oboje zgodilo in nič od tega se ne bi bilo smelo zgoditi. Pa se je. Ne eni ne drugi krivci pa niso (in najbrž tudi nikoli ne bodo) odgovarjal.

  36. Mimi pravi:

    *Ušlo mi je vmes (pri ‘velike skupine posameznikov’): brez obravnave oz. razsodbe.

  37. luka pravi:

    pa nej nardi ena čefo frakcija rdečga križa sklad, kamor bodo lahko nakazovali za odškodnine….

    vam povem kolk se bo zbralo; par 100 evrov in ena pradina torbica, ki jo podarila katarina kresal eni fužinski princeski….:)

  38. Don_Vito_ pravi:

    Če bo že kdo pisal kazenske ovadbe za neprimerne komentarje boste Zaresovci, ex komunajzarji in izbrisanci v prvi vrsti saj ste vi tisti, ki z svojimi komentarji širite nezadovoljstvo med ljudstvom!

  39. MEFISTO pravi:

    @ IGOR ĐUKANOVIĆ /2o/

    Tudi na grško morje, vendar ne s povratno karto.

  40. kaktus pravi:

    @DJUKELA, KOLIKO ŽLAHTNIKOV NAMERAVAŠ NA RAČUN “BRISOVANIH” PRIVLEČI V SLOVENIJO ? PRILOŽNOST ZA ZASLUŽEK JE NEPONOVLJIVA !

  41. neemocije pravi:

    Sami rdečuhi, sami komunajzerji……..

  42. neemocije pravi:

    In tej naj bi bili zgled pravne države????
    Balkan rules!

  43. bronjo pravi:

    neemocije, zgled pravne države bo, ko bodo tebe izbrisali

  44. AleksandarTodorović pravi:

    Kako se že glasi himna ?
    Živijo naj a) vsi narodi
    b) vsi , ali samo slovenci ?

  45. Don_Vito_ pravi:

    Žive naj vsi narodi in ne “živijo”! Sicer pa kolikor se spomnem Todorović, to ni vaša himna kakor ste se bili izrazili nekaj časa nazaj.

  46. Mimi pravi:

    Bog se usmili, kok enga sovraštva! :(
    Kako lohk živite s tem, če ste skoz tok besni pa srditi?
    se kdaj smejete? jokate? čutite sploh kaj?
    al je prva misel zjutraj, ko se zbudite, in zadnja, preden zaspite: rdečuhi, komunajzarji in kar je še tega vašega vse šibkejšega strelnega orožja…
    mater ste dolgočasni.

  47. Pravi človek pravi:

    Sramota. Poštenim Slvoencem hoče banda kapitalistično-stalinistična dvignit delovno dobo na 65 let, po drugi strani pa bodo balkanski šplekulanti dobili mastne odškodnine. da ne govorimo o ciganskih parazitih, ki dobivajo višje socialne pomoči, kot pa ima slovenski delavec-garač plačo.

    Vsi Slovenci se povežimo v skupno stranko in napovejmo vojno tej kapitalistično-komunistični mafiji.

    Zaščitimo slovenski narod pred neslovensko vlado in brezbrižno opozicijo.

  48. lala pravi:

    Pravi človek bravo, sem takoj za stranko, pa ne spat kako SSN, te mi grejo na kurac,

    Drugače pa pravijo imamo takega predsednika in vlado kot smo jih volili, zato si jih baje zaslužimo, baje??

    Je pa zanimivo, včeraj sem spotoma malo špegal tisti teater v DZ, in sem opazil kako se klinci preden dobijo besedo obkladajo z “spoštovani,spoštavana”…… oni se imajo za spoštovane, a mislite, da so spoštovani, oni so poden družbe, sekret nič vreden, pogrešljiv, kreteni, lažnivci……!!!!!!!!!!!!!

  49. Aljo pravi:

    He he, kakšni komentarji, kot da bi izvajali genske poizkuse na jamskih ljudeh. Vi res niste več normalni - je pa smešno, žalostno pa predvsem, da se napak ni rešilo že prej.

  50. Don_Vito_ pravi:

    Dragi politiki, najprej poskrbite za vse stradajoče ljudi, ki so več kot polovico življenja pustili v raznih firmah, ki zdaj padajo kot domine in rušijo pred sabo vse kar je bilo vrednega, predvsem pa rušijo človeška življenja. Pomagajte njim,ki so garali celo življenje zdaj pa nimajo niti za jesti! Pomagajte tistim, ki so z svojim delom pomagali ustvariti to državo…Dajte narodu tisto kar potrebuje za osnovno preživetje in večna slava vam ne uide. Dragi politiki, bodite enkrat za spremembo ljudje in naredite nekaj plemenitega za svoj narod, narod, ki vas je izvolil, narod, ki zdaj strada in umira na obroke. To je vaša PRIORITETA in čisto nič drugega!!!

  51. janko pravi:

    Huda jama in ostala povojna grobišča skupaj z Izbrisanimi vse to ni noben slo-čudež ob tem, kar smo včeraj v 15ih urah od grimsa in podobnih slišali. Že samo dejstvo, da so taki v slo-politiki, je hud zločin in hud madež slo-družbe

    slo-Izbrisani

  52. Blaž Babič pravi:

    @ Don Vito: Ne razumem, kako lahko rotiš za pomoč tiste, ki so zadnjih 17 let pripravljali podlago za vse to, kar se dogaja. Ti osebki imajo pred seboj samo še načrte, kako pobegniti z nakradenim. To, ali pa jih čaka zgodovinska prevetritev premoženjskega stanja. Kaj bi ti izbral na njihovem mestu?

    Logika je enostavna, tako kot 11. septembra 2001 - ali žrtvovati približno 3.500 “svojih” in podaljšati delovanje sistema za 7, 8 let, ali pa priznati, da sistem ne deluje in ga pričeti resno rekapitulirati.

    Še to mi povejte - kako oprane glave imate, če vam lahko mediji servirajo:

    a) da referendum o okupatorski državi ni potreben
    b) da bodo sindikati zbirali 40.000 podpisov za (potreben?) referendum o 65 letih
    c) da bo SDS predlagala (potreben?) referendum o odvetniški tarifi

    @lala: Torej predlagaš konkretno kaj? Boš ti ustanovil kaj šestega? Imaš že 200 članov? Če že tipkaš, ohrani vsaj realistični pristop.

    @Mimi: Vsi podpisniki “zaščite” izbrisanih danes so bili vseh zadnjih 17 let v vrhovih slovenske politične in družbene smetanice. So v tem času naredili kaj takega, da bi se problem rešil prej?

    Ko je Kresalova govorila o izbrisanih “največji diskriminaciji”, je pozabila navesti še dosti večje diskriminacije:

    - po vsakih volitvah je več 10.000 volilcev diskriminiranih, ker so volili stranke, ki niso presegle 1% glasov
    - leta 1992 ali tam okoli se je zgodil izbris 17.000 podjetij, pa nihče ni njim stopil v bran
    - sistematično se vršijo diskriminacije med verskimi skupnostmi in invalidskimi organizacijami…

    - da ne govorim o osebni odgovornosti iste Kresalove, da MNZ še vedno krši odločbo Ustavnega sodišča iz leta 2005, ko so črtali II. poglavje ZRLI, pa njeno MNZ še vedno ponavlja isto neustavno prakso, zaradi katere ni prišlo do referenduma.

  53. Blaž Babič pravi:

    In da je paradoks večji, so “velike” stranke, ki ves ta čas načrtno uničujejo vse možnosti malim strankam, da zrastejo, danes v rdečih številkah…

    …kaj vam to ne pove vsega? Še s svojim (proračunskim!) denarjem ne znajo ravnati, kaj šele z državnim!

    http://www.delo.si/clanek/78477

    Ustavno sodišče pa v svoji odločbi pravi, da gredo tiste stranke, ki ne dobijo več kot 1% glasov “na volitve samo zaradi pridobivanja sredstev”.

    Če to ni kontinuiteta totalitarnega sistema, potem ne vem, kaj bi lahko to bilo.

    Najbolj zanimivo gospodarsko zaledje ima še vedno LDS - stranka, ki je vladala skoraj ves čas, ko se je generiral problem izbrisanih…

    Zakaj je bilo Bavčarju omogočeno, da je odstopil sam, po telefonu, pred nedavnim? Zakaj ga “pravičniška Kresalova” ni zabrisala iz stranke takoj, ko je prišla na nastavljeno pozicijo? Človek je osebno in neposredno zakrivil izbris, stranka se ga ves ta čas ni odrekla, naj torej odškodnine plačuje LDS!

  54. Mimi pravi:

    Blaž, se strinjam (s tvoji zapisi pod točkami 2 in 3; o zadnji pa ne morem govort, ker premal vem).
    Strinjam se tudi, da je veliko tega še potrebne(jše)ga za obravnavo oz. rešitev, a - one step at the time. Mislim, da pa pol (če itak gledamo širše in če govorimo, zakaj se pa tistega in onega ni reševalo), se da ugotovit, da se tud še za marsikaj meče cash stran oz. se prednostno obravnava, kar pa ima še manjšo realno prednost.
    Ti ljudje so namreč tolk let živeli v agoniji in, najpomembnejše: ŠE so živi!
    Ko je avtomobilska nesreča, morš po ugotovljeni smrti pomagat ranjencem, ne skrbet za mrtve prednostno.
    In kot so rekli že pred mano: itak bi blo treba to že zdavnaj reševati (kar praviš tud ti, Blaž, oz. se v tem večinoma strinjamo).

  55. Blaž Babič pravi:

    @Mimi: Potolažen sem, ko vidim, da vsaj sama sebi verjameš, čeprav tvoje razmišljanje še vedno temelji na lažeh. Nisi odgovorila na problem Bavčarja - kaj je ta človek počel v LDS, zakaj se ga niso odrekli kot enega glavnih povzročiteljev izbrisa. Tudi ni možno reševanja izbrisa primerjati z nujnostjo pri prometni nesreči, saj je izbris trajal 17 let, v tem obdobju pa LDS ni(!) bila na oblasti le kakih dobrih 5 let.

    In potem - če se strinjaš, da bi bilo to treba rešiti že davno, zakaj se zdaj mečeš na trepalnice, ko vidiš zaigran nastop pravniške lisičke, in zakaj ne zmoreš ohraniti trezne distance. Aja, čustva te prevevajo? Raje pišeš, kot misliš?

  56. AleksandarTodorović pravi:

    Blaž,
    popolnoma in v kostni mozek si se dotaknil resnčnih dejstev. Ampak jaz s kar dolgo kilometrino vem, da je reakcijski čas, tudi pravičnih ljudi zelo dolg.Plaz se je začel. Enako ( o plazu)sem razmišljal 2002. ko sem začel razkrivati izbris, rasežnosti, nezakonitosti, neustavnosti itd. Namreč vedel sem, da bo prišel včerajšnji dan. Le nisem vedel katerega leta, ali katerega meseca se bo zgodil ta dan.Konec koncev manj je pomebno kateri stranki kdo pripada, ali je pripadal-interesirajo me le imena odgovornih. Takrat (1992), je bilo glasovanje o izbrisu, in sicer kar v parlamentu.Danes točno znamo kdor je in kako glasoval.Bog ( ne jaz)ima dolgo šibo.le pomagam mu.
    Po osmih letih upam, da bom doživel tudi ovadbe in obsodbe. Ni druge možnosti, samo treba biti potrpežljiv.
    Prvi koraki v tej smeri so že narejeni.

  57. Mimi pravi:

    Blaž, s tabo se je nemogoče konstruktivno ‘pogovarjat’ ali se pa pač samo jaz ne morem. Ne bom vsega citirala in to, ker konec koncev sploh ni pomembno, kaj jaz mislim, niti ne, kako bi ravnala.
    Z naravnanostjo, kot je: “…tvoje razmišljanje še vedno temelji na lažeh…” (in celo: še vedno! lol), me odvračaš od vsake nadaljnje komunikacije, ker nisi prijeten sogovornik, pričkat se mi pa ne da.
    Uh, ko bi ti mene videl po trepalnicah se metat! :D
    Tle samo pišem in ja, pravilno ugotavljaš: raje pišem kot mislim. :)
    Sitna mi je taka debata, da me nekdo SKUŠA stiskat v kot, saj nisem ne na sodišču, ne na ’soočenjih’ in ne na ‘trenjih’.
    Si se morda mal preveč ufural in morda si pa ti tisti, ki se po trepalnicah meče?
    Jaz vsekakor vem, za koga in kaj se. Če in ko se. :)

  58. Blaž Babič pravi:

    @AleksandarTodorović: “Konec koncev manj je pomebno kateri stranki kdo pripada, ali je pripadal - interesirajo me le imena odgovornih. Takrat (1992), je bilo glasovanje o izbrisu, in sicer kar v parlamentu.Danes točno znamo kdor je in kako glasoval.”

    Ni tako nepomembno, kdo je bil v kateri stranki, ravno o tem govorim. LDS je tista stranka, ki je bila objektivno najbolj odgovorna VES TA ČAS. Bivši predsednik g. Kučan je kot predsednik najbolj odgovoren, takoj za njim pokojni g. Drnovšek. Zraven še vsi predsedniki vlad in vsi notranji ministri.
    Glede na to, da je ga. Cerar ves ta čas na tožilstvu, gdč. Kresal pa sedaj na MNZ, opusti upanje na resne ovadbe, na resnične in pravične obsodbe in kakršenkoli resen moralni nauk za naprej. Svojih pač ne bodo.

    @Mimi: Kaj se ženiraš? Nisi ne na sodišču, ne na ’soočenjih’ in ne na ‘trenjih’. Na Vesti.si. Imaš čisto?

  59. AleksandarTodorović pravi:

    takrat 1991/2. so bili vsi isti neglede na strankarsko pripadost.Nacionalni kosenz, samobitnost, politika izključevanja, sovraštvo….V vsakem primeru imaš prav, ko omenjaš strankarsko pripadnost.Hočem le
    ( kod človek na terenu)povedati, da bo to manj pomebno v vsaj 1. fazi, fazi iskanja imen-ko, pa nastopi ta druga faza pa mi boš (upam )pomagal.Ni opravičila za LDS. Točno se zna kdor je imel škarje in platno v svojih rokah v periodu od 1992. do konca 1994.
    Vse eno, ja bom šel po lastnih etapah, ker se nisem včeraj rodil.

  60. AleksandarTodorović pravi:

    hops, na koncu moje “reploke”, je napaka. Namtreč, gre se za čas vladavine LDS od 199 do -2004.leta
    aco

  61. lala pravi:

    Blažek:

    realistični pristop: definicija????

    Nimam 200 članov, ker jih ne rabim, rabim 3, sepravi si zraven, sva že dva???

    Predlagam pa sicer končno eno stranko, ki dejansko , bo storila nekaj za nas ljudi, ki to državo financiramo, pred sodišče pa zmečimo te, ki nam nakladajo in lažejo zadnjih 20 let,sicer o odgovornost ti dam pa prav, je res!!!! Ampak poglej si zahojenost slovencev, spet so volili glavne krivce!!!

  62. Mimi pravi:

    kao: zdej se pa že moram odzvat… ;o|
    moja vest je moja stvar, predvsem pa so to poglobljenejše stvari zame, ki to jemljem resno (ker mam vest), kot pa zgolj opletanje s temi termini po medijih. Kaj vse se je že ogabnega storilo v imenu vesti, ponosa, bogvečesa! In? Kakor ma folk odštekane smisle za misli, majo temu primerno včas popačeno ‘vest’, saj si jo npr. olajšajo samo s tem, da se odkupijo. Je to imeti vest? Zame ne, ki sem kar se tega tiče bolj zahtevna.
    Tako da o vesti bi se dal razpravljat še pa još in nisem prepričana, da si ravno ti taka oseba, s katero bi hotla o tem debatirat (mdr. ker brezvestno označuješ druge s ponižujočimi in žaljivimi opazkami) in nisva na istih frekvencah in nivojih (več kot očitno si ti na višjih). :))))

  63. AleksandarTodorović pravi:

    LALA, točno tako se to dela. lažje je držati bika za roge, (SdS)kod dvajeset centimetersko jeguljo(LdS)
    S besed na delo. Ljudi nismo to kaj govorimo, ampak to kaj naredimo.
    Nekdo nekogar vleče za nos.Trajalo bo dokler se nekdo ne bo uprl in osmislil upor.

  64. lala pravi:

    ALEXANDER:
    No, da kdo v tej državi drži bika za roge dvomin, bik gre v svojo smer, ker ga nihče ne zna ukrotit!!!

    Glede ljudi imaš prav, na žalost od osamosvojitve naši( levi in desni, če jim sploh tako lahko rečemo), samo nakladajo, naredijo bol malo, sicer jim ne gre preveč zamerit, oni so že zdavni pogruntal, kaj je politika in kako nas lahko nategujejo, zamera gre predvsem ljudem, ki jim vedno znova nasedajo in verjamejo!!

    Se pa strinjam rabimo upor, naslednjo revolucijo, ne v tipičnem pomenu, ampak kot se reče PEOPLES HUMANE REVOLUTION, spremembo finančnega sistema, in prevrednotenje vrednot, in manjši popravek v političnem sistemu!!!

  65. AleksandarTodorović pravi:

    Lala,
    v večini razmišljanj imašpo moje imaš prav.kod mazge hodimo žejni preko reke.Torej, stvar v svoje roke.
    jaz sem nekaj let le sanjal.Potem se mi je odprlo 2002. leta.Dolga pot je pred tabo.
    Čitaj Marksa, Hitlerja, Žižeka, Hanu Arenth, Sokrata….preučuj delovanje Čegevare, Pol Pota, Lenjina, Miloševića, Gandija….. pot je dolga.
    Upor je izhod. Jaz prisegam na upor.

  66. janko pravi:

    Včeraj je na komedija-interpelaciji, sebe previsoko razkazujoči, radovan žerjav predstavil “na dlani” štrlečo svojo toplovodno iznajdnino, ko je prepoln sebe pojasnjeval, ob genocidnem izbrisu slo-ustvarjenih “tujcev” iz RSP, razliko med resničnimi TUJCI in slo-ustvarjenimi “tujci”. To svojo toplovodnost je razložil tako: da so resnični TUJCI lahko obdržali svoje “slo”-stalno prebivališče, ker so “IMELI DOVOLJENJE” za stalno prebivališče, slo-ustvarjeni “tujci” pa so imeli le stalno prebivališče brez dovoljenja za stalno prebivanje, ter so za to dovoljenje bili dolžni na upravnih enotah zaprosit.

    Ima nas vse za norce, se pa moti, sebe je naredil bedaka.

    1. Če so resnični TUJCI res imeli dovoljenje za stalno prebivališče, je to lahko bilo le SFRJ-dovoljenje in nikakor slovensko.

    2. slo-ustvarjeni “tujci, ki smo tudi v slo-SFRJ imeli stalna prebivališča, smo po njegovem v slo prebivali brez dovoljenja za stalno prebivališče.

    Ostal nam je dolžan pojasnilo: Kako je sploh mogoče kjer koli na svetu desetletja prebivati in tudi ob rojstvu biti prijavljen na nek stalni naslov brez dovoljenja za prebivališče?

    slo-Izbrisani

  67. AleksandarTodorović pravi:

    Janko, včeraj je bilo izrečeno toliko neumnosti, da jih normalna človeška percepcija ne prenese. Kaj čemo. Čaka nas še veliko dela. Posebaj in prioriteta je veliko število počiščenih (13.000).
    Veliko jih je blio primoranih oditi, veliko jih je bilo deportiranih. tukaj so jim ostale fotografije, prijatelji,premoženja… veliko jih je še vedno apatridov v BiH, Srbiji, Makedoniji,….Še to bomo rešili.V to ne dvomim.
    drži se.

  68. neemocije pravi:

    Samo v TURKmenistanu lahko morilski rdečuhi mislijo, da lahko dajajo lekcije “demokratičnosti” in pravne države
    ha, ha, ha, ha, ha, ha, …..

  69. neemocije pravi:

    AleksandarTodorović, vrnili so se v kraje od koder jih je partija poslala na “osvajanje”.

  70. neemocije pravi:

    In kdaj nove spomenike Titu?
    In kdaj novi komunizem?
    In kdaj novi umori?

  71. Don_Vito_ pravi:

    Todorović lepo vas prosim, da ne pametuješ o Marxu, Sokratu, Che-ju, Žižku, Arendtovi…itd…, ker nimate pojma! Le čevlje sodi naj Kopitar! Kdo je zapisal to pa tudi veste kajne?

  72. AleksandarTodorović pravi:

    Don_Vito,
    žal moram te tako nasloviti, kod da bi bil s apeninskega čevlja.
    Povej kaj in ki te srbi, pa te bom počohal.
    To je zapisal znani češko ogrski fizik t, to, tolstojević, oh ne spomnil sem se -tolstojevski.

  73. Slovenec A pravi:

    Lažnivec NACIONALISTIČNI lažne “apatride” so USTVARILI nacionalisti takšni kot si ti. Državljanstva so imeli tam kjer so bili VPISANI.!

    Namesto, da bi otroke rojene v Sloveniji VPISALI v slovenske rojstne matične knjige so jih odpeljali na JUG in jih vpisali v ROJSTNE matične v krajih od koder so prišli v Slovenijo !
    Seveda so sedaj lopovi zavohali, da na račun take špekulacije lahko PRIGRABIJO veliko denarja, zato pa so si izmislili strašno trpljenje, čeprav so živeli kot bubrek u loju nekje na jugu bivše SFRJ

    Lažnivci ste vsi ki prodajate izbrisane otroke kot resnico, da bi se zasmilili Slovenceljnom.

    Povej kako so bili izbrisani, če nikjer v Sloveniji niso bili vpisani v rojstne matične knjige ?

  74. MEFISTO pravi:

    @ ALEKSANDAR TODOROVIĆ

    Fakultetlija, Apeninski polotok je podoben škornju,ne ćevlju, zato mu pravim apeninski ali italijanski škorenj.

    Hudo je, bolj se delaš pametnega, bolj ga lomiš.

  75. Don_Vito_ pravi:

    Todorović, saj, da ne boš mislil, da te imam za bedaka…sploh ne, še kako prebrisani ste, bedaki in idioti so naši politiki, ki nasedajo vam in vašemu tropu izbrisanim, ki bodo pred očmi slovenskega ljudstva pričeli ropati NAŠO državo in pa državno in davkoplačevalsko blagajno!

  76. Slovenec A pravi:

    Temu TROPU špekulantov je treba preprečiti ROPANJE slovenskega naroda !

    Kdaj vam bo jasno, da ROPAJO slovenski narod že več kot 500 let !

  77. Igor Đukanović pravi:

    Neemocije, add komentar #68.

    Jaz nisem morilec. Je pa ob izbrisu bil umorjen med etničnim čiščenjem vsaj en Srb. Kdo je torej krvavi rdeči morilec?

  78. Igor Đukanović pravi:

    Slovenec A.

    Krvne skupine A primanjkuje. Kaj, če bi namesto nakladanja, šel na eno krvodajalsko akcijo?

  79. Igor Đukanović pravi:

    Don_, ja izbrisani bodo z orožjem (to implicira beseda rop) napadli nemočne slovenske birokrate in jim pobrali ves davkoplačevalski denar.

    BTW, si pospravil copate? (da te ne oropa Muca Copatarica)

  80. neemocije pravi:

    Igor Đukanović, vse bi umoril, če se ne strinjajo s teboj, tako je pač.

  81. Slovenec A pravi:

    Kdo pa je kriv, če se je Srb, ki si ni HOTEL urediti statusa tujca odšel v Bosno, se udeležil ETNIČNEGA čiščenja, kjer so ga počistili ?

    Igor Džukanovič od tvoje udeležbe na krvodajalski akciji bi bila samo škoda, saj bi vsi pocrkali zaradi krvnega sovraštva, in balkanskega večvrednostnega kompleksa !
    * * * * * * *
    Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost, vendar za prvo nisem popolnoma prepričan!

    A. Einstein

  82. MarkoNi pravi:

    Slovenec A, res si smešen.

    “Kdaj vam bo jasno, da ROPAJO slovenski narod že več kot 500 let !”
    Očitno so zelo neuspešni, če lahko osvoboditelj in kleni Slovenec Igor Bavčar izvede tatvino reda velikosti milijarde € v samo nekaj letih.

  83. Slovenec A pravi:

    MarkoNI

    Brati še ne pomeni tudi RAZUMETI !

    Vse kar so NAROPALI so tudi odpeljali s sabo, medtem, ko se je Bavčar samo ZAŠPEKULIRAL in bo to špekulacijo drago plačal.

    Tudi izbrisani špekulanti bi morali za svojo špekulacijo plačati ne pa, da bi jih jugofili še nagradili. FUJ in FEJ pa taki politični seratori !

  84. Don_Vito_ pravi:

    :)) digi dagi…

  85. esid pravi:

    niso dost izbrisani…. jest jih še kr vidm…

Komentiraj