Bavčar odstopil
31. marec 2009 ob 1:45 | Denis Sarkić |Predsednik uprave Istrabenza Igor Bavčar je včeraj izstopil iz stranke LDS, danes po polnoči, ob koncu maratonske seje nadzornega sveta Istrabenza, pa odstopil s položaja prvega moža koprskega holdinga. Tekoče posle bo Bavčar sicer še opravljal do 15. maja, do takrat pa mora pripraviti tudi sanacijski načrt. Prvi nadzornik Istrabenza Tomaž Toplak je po koncu maratonske seje medijem pojasnil, da je nadzorni svet že oblikoval kadrovsko komisijo, ki naj bi ta teden obravnavala ukrepe za razširitev uprave. Bavčar je medijem še potrdil, da je Istrabenz insolventen, kar enostavno pomeni, da je zapadel pod zakon o finančnem poslovanju podjetij in je zato bližje prisilni poravnavi. Temu pa se lahko izogne le v primeru dogovora vseh 19 bank upnic. Druga možnost, a bolj boleča za Istrabenz, pa je stečaj družbe. Tretje možnosti, na žalost upnikov in delničarjev, zaenkrat še ni na vidiku.
Denis Sarkić
P.S. Igor Bavčar za Vest iz arhiva:
31. marec, 2009 ob 6:03
… naj da vsakemu slovencu en EUR pa mu oprostimo. nja
31. marec, 2009 ob 7:10
Pravilna odločitev.
31. marec, 2009 ob 7:34
Bil bi že čas da organiziramo na tromostvoju en sramotilni steber. Takele privežeš nanj in za vsako delnico, ki jo imaš v Istrabenzu ti pripada en navaden pljunek. Mastni se šteje za dve delnici. pfuj golazen!
31. marec, 2009 ob 7:56
pol pa štiri lera dela na zaprtem območju nej si kr sami futr prdelajo
31. marec, 2009 ob 7:56
Prav bi bilo, po mojem, da bi tudi sprejel odgovornost /seveda ne samo on/. Zdaj se bo lepo umaknil s premoženjem, ki si ga je bil nagrabil. Prav bi bilo, da bi ga vrnil.
31. marec, 2009 ob 8:39
Kaj pa če bi vsak Slovenec kupil eno delnico Istrabenza in ga rešil pred propadom? Ali še bolje … da bi Bavčarja rešili njemu dobro znani izbrisani s svojimi odpravninami :D
31. marec, 2009 ob 9:04
Jedi govno, FAŠIST !
31. marec, 2009 ob 9:14
Jaka, jaz Bavčarja ne preziram. Glavni razlog je, da je priznal, da ima prav on levji delež krivde za izbris. (Lahko se seveda veliko pogovarjamo, kje vse je bil še zraven…)
Tudi čisto na drugi strani Grims mi je smešen. Grims govori resnico. On je preplašen vaščan, ki se zaveda, kako velike krivice so bile storjene ob osamosvojitvi (samo koliko tisočev mrtvih po nepotrebnem) in se boji, da bi vseh “36″ milijard evrov, ki jih omenja, če pošteno prizna svoj del krivde (ob tem, da je preneumen, da drugim dokaže njihov del krivde) plačala Slovenija. Resnica pa je veliko drugačna. Teh 36 milijard smo v glavnem že plačali z zaostajanjem v gospodarskem razvoju zaradi izgubljenih priložnosti. Za poravnati ostane le še nekaj “drobiža”.
Podobno mislim tudi za Bavčarja, da je že za v zgodovino. Svoj osamosvojiteveni kapital je slabo naložil. Vse je zagonil. In zdaj bi bilo prav, da se umakne v penzijo izračunano na enak način kot Oznovcu Ribičiču. Ostalo naj vrne.
31. marec, 2009 ob 9:38
Igor, ja lepo prosim, a ni to pretirano “ghadijevsko”
“Svoj osamosvojiteveni kapital je slabo naložil. Vse je zagonil. In zdaj bi bilo prav, da se umakne v penzijo izračunano na enak način kot Oznovcu Ribičiču. Ostalo naj vrne.”….
1. pojem osamosvojitveni kapital je žaljiv, za vse nas, ki smo na referendumu volili za samostojno Slovenijo. Mi in sami mi imamo zasluge za samostojnost. Tudi brez tega “politologa” bi volili enako !
2. penzijo ?!?! kakšno penzijo neki ! Kaj pa stotine odpuščenih ljudi ? Odpuščenih zradi kriminalnega delovanja tega “politologa” in njegove bande ? Zaporna kazen je obvezna.
31. marec, 2009 ob 10:25
Po moje smo vsi skupaj nekje zgrešili. Ljudje bodo bolj zadovoljni, če Istrabenz crkne, propade, samo da bo crknil in propadel tudi Bavčar. Nihče pa ne pomisli, da bi morda ne bi bilo slabo, da bi se podjetje obdržalo, se razvijalo in bognedaj postalo mednarodno uspešno. Mogoče še, samo da ne bi imelo nekega bogatega direktorja. Mogoče nekoga iz tujine, to bi še prenesli, nikakor pa ne kakega Slovenca. Saj Slovenci morajo biti vsi revni in bedni, tako vsaj vemo, da so pošteni in da pošteno trpijo, kakor se spodobi. Lahko je Bavčar kriv za to in ono, ampak ne govorim o tem, govorim o tem, da je v Sloveniji neka pregovorna krvoločnost in zaničljivost do uspešnih. Čim je kdo uspešen, je itak tudi tajkun, je gotovo kradel itd… po moje Slovence moti odsotnost trpečega izraza, trpeče junake ima narod rad. Cerkev tudi.
31. marec, 2009 ob 10:38
Džukanovič, oprosti, ampak ti si bedak.Tisoči žrtev zaradi naše osamosvojitve? Zaostajanje v razvoju?
A glede na Jugoslavijo?
31. marec, 2009 ob 10:46
Marko, tokrat ti bom odgovoril, čeprav si narobe črkoval moj priimek. Na replike pa le, če bo napisano pravilno.
Slovenija se je v devetdesetih letih počasneje razvijala od Češke. Čehi, ki so se miroljubno in brez vojne poslovili od Slovakov, imajo Škodo. V Mariboru nimamo TAM-a.
Razlagati, kako je tebi, ki si prvi pobegnil iz gostilne, lepo, saj so vsi, ki so bili dlje od izhodnih vrat, danes še bolj krvavi, je neumno.
31. marec, 2009 ob 10:54
Še en LDS-ZARES “zajebant” manj.No zdaj bo pa lahko užival svojo “skromno” lovsko kočo.
http://www.montazne-hise.com/sub.php?catID=3&pageID=5&subpageID=28&photoID=113&galleryID=26
klikni prvo v drugi vrsti!!
31. marec, 2009 ob 10:55
@ sanja
ne vem ,kašne vrednote so ti polagali v “jasli”,..humanosti ,etike in duhobne poglobljenosti bolj malo!
..orej ne kritiziraj “obubožanih” slovencev ,ker nimajo več zaupanja v dejstva ,da se samo nekateri bogatijo in to s vsem ,kar so ustvarili v “gnili” in samoupravni državi!…
o bogasvu imaš zelo “subjektivno”..slepiš se ..kaj ne vidiš ,da je svet oropan ,zaradi takšnega mišlenja in sistema …! in posledično” krize” ..,
NARAVNI ZAKONI SO TAKŠNI :KJER JE NEKAJ PREVEČ JE SIGURNO DRUGJE PREMALO
…..! ,da ti ne bo nekega dne sojeno!
revni imajo prvico,da vidijo!…NEPRAVILNOSTI DELOVANJA, SISTEMA, NEPRAVIČNOSTI!
se vprašaš ,KDO PROIZVAJA REVNE IN PRAVIČNE!
…ZATE JE “USPEŠNOST POHLEP IN ODVZEMANJE DRUGIM,ki soustvarjajo!
ZAMISLI SE, NAD SABO !.
31. marec, 2009 ob 11:01
…g bavčar ima vedno plan B..!
31. marec, 2009 ob 11:11
Spet razglabljanje o upravičenosti Bavčarjevega početja.
Naš zakonik pač pri teh politično gojenih managerjih ne pozna pojma “gospodarski kriminal”.
Samo 200 km dlje, bi Bavčar sploh ne prišel na ta položaj.
Sicer pa je za tako obliko “poslovanja” predvidena zaporna kazen 10 let !
Zato lepo vas prosim NEHAJTE NAKLADATI NEUMNOSTI !
31. marec, 2009 ob 11:12
Janša in Bavčar to sta “lepi” par.
31. marec, 2009 ob 11:13
Bo Janša sedaj Bavčarja iz zapora spravil ?
31. marec, 2009 ob 11:13
In kaj je ostalo od ”velike trojice” iz konca 80.-ih????
Namesto, da bi bili vzor vsem državljanom so tile samooklicani heroji našega naroda pokazali svoj pravi obraz….same barabe:
Janša je s pomočjo Bavčarja ”ukradel” orožje in ga preprodajal, ogromne količine denarja pa sta skrila- ko je preiskava dosegla vrh, je uporabil svoje zvite lobije in je politični vrh ustavil preiskavo(klinc pa tak poštenjak)….Bavčar pa….škoda besed!!!
http://24ur.com/novice/slovenija/jansa-in-bavcar-trgovala-z-orozjem.html
Če je še pravica na tem svetu, naj se njima sodi na evropskem sodišču, ki ni tako skorumpirano kot naše!!! Raje obsojamo tiste, ki garajo in nimajo niti za preživetje - če bo pa takšen kaj malega ukradel, ga bodo takoj javno linčali in ga obsodili na nekaj let zapora - ker je to kaznivo???!!!???
Če se vmeša politika pa to ni?
Ja kdo pa je kriv za takšno situacijo??Verjetno ne siromak sam…..
LJUDJE BOŽJI, kam je prišel ta svet!?!
SODI NAJ JIM LJUDSTVO……
31. marec, 2009 ob 12:01
Kaj bo pa sedaj Bavčar počel, kruha po smetnjakih nau pobiral, itak ima zaloge za eno super hibernacijo in ne mislim le na špeh, ampak na novce, ki si jih je nagrabil.
Če bi šli bankirji, Bavčar in ostala špekulativna mafija v zapor bi to pomenilo, da živimo v pravni državi.
Tako pa so roparji SKB in ostali Veliki še vedno na prostosti.
31. marec, 2009 ob 12:09
..narod počasi “zori”..ob pomoći,hrabrih, poštenih,neodvisnih “raziskovalnih novinarjev”…!
tudi poštenje,solidarnost,iskrenost,po/učenost je “bogastvo”,ki se (lahko)”kopiči” in daje “moč”(naroda)…!
31. marec, 2009 ob 12:11
http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042255930
Upnicam Istrabenza prekipelo: Bavčar naj nemudoma zapusti Istrabenz
31. marec, 2009 ob 12:24
Nehajte s primitivnim povezovanjem osamosvojiteljstva s sedanjimi Bavčarjevimi stranpotmi.
Bavčarjev delež pri oasamosvojitvi je zelo velik in nenadomestljiv, česar je zmožen le mož, ki je iz pravega testa.
Neodvisna od teh njegovih osamosvojiteljskih zaslug pa je njegova vloga v Istrabenzu, pri kateri pa se mi vse bolj dozdeva, da ni bil osamljen.
Vodilno politiki te kalicije namreč niso bili preveč zagreti za osamosvojitev, zaradi česar so jim iskreni ter zaslužni osamosvojitelji nekako moteči.
31. marec, 2009 ob 12:31
@Djukanović,
Le kje bi bili Čehi, če po vojni ne bi fasali Stalina? Glede 90-tih: na oblasti je bil tvoj sedanji predsednik stranke, prefarbani drimtim in skorumpirana SLS. Zakaj nismo razturali? Pa še balkanska krčma: kdor teži k temu, da bi imel čimmanj krvav nos in se spravi iz “gužve”, je zame edino pameten.Balkanci pa, večni kalimeroti, vedno dobijo koga, ki je kriv za njihove težave in vojne. Bedno.
Upam, da sem Vas prav naslovil, vaše veličanstvo.
lp
31. marec, 2009 ob 12:35
Bavčar naj se skupaj z (razširjeno) familijo Vovk za zmeraj izseli (na svoje stroške) iz naše države.
31. marec, 2009 ob 12:42
@Angie,
Zakaj se naj izseli?
Ne bi bilo bolj pošteno, da za svoje morebitne grehe odgovarja? Če mu pa naše “neodvisno in strokovno sodstvo” ne more nič očitati in dokazati, pa ni samo Bavčar kriv.
31. marec, 2009 ob 13:07
Igor Đukanović pravi:
31. marec, 2009 ob 9:14
Jaka, jaz Bavčarja ne preziram. Glavni razlog je, da je priznal, da ima prav on levji delež krivde za izbris. (Lahko se seveda veliko pogovarjamo, kje vse je bil še zraven…)
Tudi čisto na drugi strani Grims mi je smešen. Grims govori resnico. On je preplašen vaščan, ki se zaveda, kako velike krivice so bile storjene ob osamosvojitvi (samo koliko tisočev mrtvih po nepotrebnem) in se boji, da bi vseh “36″ milijard evrov, ki jih omenja, če pošteno prizna svoj del krivde (ob tem, da je preneumen, da drugim dokaže njihov del krivde) plačala Slovenija. Resnica pa je veliko drugačna. Teh 36 milijard smo v glavnem že plačali z zaostajanjem v gospodarskem razvoju zaradi izgubljenih priložnosti. Za poravnati ostane le še nekaj “drobiža”.
BALKAN RULESSSSSSSSSSS!!!!!!!
31. marec, 2009 ob 13:13
bavčar teb bi blo treba čist vse vzet!!!!
policajček se gre ekonomskega guruja…only in fucking banana republik of slovenia…
Kdo mu je vse to omogočil, (haranje po slo gospodarstvu)….POLITIKA…..
31. marec, 2009 ob 13:15
Ni edini, je pa najjači
Še ena jama: http://www.delo.si/clanek/78385
31. marec, 2009 ob 13:17
Niko nas je že na začetku gadno zajebal, no saj je priznal.
31. marec, 2009 ob 13:20
Marko kdaj je pa pri nas kdo že odgovarjal za svoja oškodovanja našega premoženja, raje se vprašajte kako je lahko človek brez kakršnihkoli izkušenj v gospodarstvu (in s čigavo pomočjo), prišel na čelo tako pomembne koorporacije, maš prav, naj odgovarja, samo a ne bi mogoče bilo bolje, da odgovarjajo vsi tisti, ki pa so dejansko odgovorni, da imamo danes tako situacijo. Če ste gledal dokumentarce VZPOREDNA EKONOMIJA ali brali knjige Nika Kavčiča, notri lepo opisuje kako je tekla denacionalizacija in kasneje preprodaje in kraje našega premoženja, in na vprašanje kdo pa je kriv, da imamo danes tako situacijo je odgovoril, v prvi vrsti KUČAN in DRNOVŠEK nato ARHAR IN GASPARI, kar je ljudem, ki se nekoliko bolje spoznamo na politiko in ekonomijo ter finance popolnoma logično, zakaj, ker politika je pripravila luknjasto zakonodajo in na položaje postavila svoje ljudi, banke so pa morale odobriti denar oz kredite, in poglejte kje smo danes, ljudeje, ki so spelali vse to nas danes prepričujejo kako znajo bolje voditi Slovenijo, in naivneži jim verjamete, za vse pa je kriv nek JJ, pa ga nikakor ne zagovarjam, samo bi bilo fajn če se začnete spraševat a je res kriv človek, ki je vodi vlado, po že zdavnaj zaključen tranziciji, ali so mogoče krivi uni, ki so jo dejansko speljali, in nas s pomočjo ubogljivih medijev, 12 let prepričevali kako je v tej državi vse lepo in prav!!!
Na koncu pa ti po TVju in radju soli pamet nek G.TAJNIKAR, ki je pa glih takrat bil gospodarski minister, ko so zafural in namerno razfukal polno firm, potem so pa, zato da niso prikazovali ogromne nezaposlenosti, ljudi, ki bi lahko še po 10 let delali, raje po hitrih postopkih dajali v pokoj!!!!!!
RES FAJN, SLOVENIJA NA PRAVI POTI!!!!!!!!!!!!!! TO HELL!!!!!!!!!!!!!
31. marec, 2009 ob 13:31
@ MARKO
Objektivno je bilo nam še težje, kot Čehom.
Z dunajskega parketa so nas že po prvi svetovni volji zrinili pod svinjske trgovce.
S se spomniš? V srcu nam je igral dunajski valček, plesali smo pa kolo.
31. marec, 2009 ob 13:41
Pripis
Ironija usode!
Pred njegovimi ljudmi moram braniti znanega in močnega člana LDS.
Katarinca pa nič!
31. marec, 2009 ob 14:26
Lastnikom Istrabenzovih delnic bodi odpuščeno, če se tukaj spihujejo. Ostale bi poslal na treznjenje, saj so pijani že od vonja po linču.
31. marec, 2009 ob 14:41
@MEFISTO, ti bi raje plesal dunajski valček, sklepam torej, da bi tudi govoril nemško in imel ‘ales in ordung’, nekoč so taki končali v luknjah, danes pa imaš možnost, da se preseliš na Dunaj oz. čez severno mejo. Tam ti bo celo otežena uporaba slovenskega jezika.
31. marec, 2009 ob 14:53
@mefisto
ker te smatram za “inteligentnega”,vprašanje zate?
… ti bo jasno, okoli “pravega testa”… !
…a je ženska lahko malo bolj “noseča”, ali malo manj “noseča!”… v…1.m ali 9.m…!
samo dve možnosti sta, nobene “vmes”…”..bo šlo?
31. marec, 2009 ob 15:20
> V srcu nam je igral dunajski valček, plesali smo pa kolo.
Mefisto, dobro veš, da je to nakladanje. Ko te boli zob, hitiš zobozdravniku. Nato tečeš nazaj v gostilno in se razburjaš, da si pri zobozdravniku plačal več kot pa za dva špricarja, ki bolj pomagata.
31. marec, 2009 ob 15:21
> Pred njegovimi ljudmi moram braniti znanega in močnega člana LDS.
Močno dvomim, da bom jaz pred teboj branil Janšo.
31. marec, 2009 ob 15:26
Marko, saj smo razturali. Le da je kar nekaj let bilo potrebnih, da se BDP samo nominalno vrne na leto 1989. Nato smo BDP ujeli še realno. Ostali svet pa je ta čas realno rastel. Tudi najrazvitejši so, sicer počasi, a rasli. No, do vstopa v EU smo jih na dokaj zdrav način dohitevali. Zadnja štiri leta pa smo poleg pravega motorja rasti - večjega izvoza (zaradi večjega povpraševanja v tujini) imeli še umetni pospeševalnik: pretempirano gradnjo avtoceste čez naše ozemlje. Res smo si denar zanjo sposodili pod kratkoročno ugodnimi pogoji. A vračali ga bomo pod dolgoročno bistveno slabšimi. To ni mali hec.
31. marec, 2009 ob 15:29
@Merda
Mogoče imaš prav. Vendar sam ne poznam dokazov, ki bi jih bilo treba predstaviti na sodišču.
31. marec, 2009 ob 15:31
Šifra,
ko ostaneš sam na brisanem prostoru, ti tudi plan B ne pomaga veliko. Upam, da se ne motim.
31. marec, 2009 ob 15:40
@ BRONJO
Prekosil si samega sebe. Sploh nisi razumel poante.
Tebi seveda ne bom dovolil, da bi me podil iz moje domovine, ki mi je dražja kot tebi.
Seveda te bom še enkrat razočaral. Če bi se moral odločati med dunajskim valčkom in kolom,
zaradi preteklih in aktualnih izkušenj ter zaradi tebe in tebi podobnih nikakor ne bi izbral kola.
Če bi se @ ŠIFRA - INTELIGENTNI
Vprašanje je neumno, tendenciozno in nestrpno.
Če ti je prav ali ne, ločim pri Bavčarju njegovo častno in herojsko osamosvojitveno obdobje, s katerim se večina tvojih ideoloških somišljenikov ne more postavljati in njegovo tajkunsko obdobje.
Vselej se bom uprl tendencam, da se skuša zasluge za osamosvojitev generično povezovati z gospodarskimi nečednostmi.
Imamo še veliko tajkunov Bavčarjevega ranga in kova, vendar niso na prangerju, ker pač niso bili med osamosvojitelji.
31. marec, 2009 ob 15:57
Zdaj, ko je že vse uničil.
31. marec, 2009 ob 16:28
@MEFISTO
.oh dej no! … vse to?
…kako hitro (lahko) postenemo, “negativci”…(samo) zaradi “nedolžnega” …vprašnja..iskanja,logike!
če mi že sodiš in me “predalčkaš”… ( kdo so moji “ideloški” somišljeniki)..!?
je zate, res vse samo v dveh “barvnih” niansah… ? narava JE poskrbela in (mI) pokzala “mavrično paleto”..
le um-U,..ki nam je dan v dar, JE POTEREBNO PRISLUHNITI!
31. marec, 2009 ob 16:53
@MEFISTO
..smilijo, se mi vsi tisti “osvoboditelji”- “kreatorji” ,ki (se) niso znali “ustaviti” … posledično …..(vsa) njihova dejanja,neposredno vplivajo na čustva ljudi ….!
..niti pomisliti nočeš ,da so,moralno odgornejši…!
drugi tajkuni nimajo te, (etične) “odgovornosti”,do naroda, temveč, le do svoje vesti in zakonov…!
31. marec, 2009 ob 17:01
@MEFISTO, mislim, da sem dobro razumel poanto, le ti očitno ne poznaš zgodovine svoje preljube domovine, iz katere te nihče ni preganjal. Dal sem ti le nasvet, kako prideš do tistega, kar ti misliš, da so si želeli Slovenci po prvi svetovni vojni. Kolikor poznam zgodovino (očitno bolj kot ti), so se slovenci v večini sami odločili proti dunajskemu valčku in za Kraljevino SHS. Nekateri pa so si vedno želeli biti kot nemška gospoda, čeprav s tem zanikaš svoje korenine. Po kulturi, jeziku in še marsičem smo pač Slovenci Slovani in ne bi si želel, da bi Hitlerju uspelo to deželo narediti nemško. Končno si pravi desničar, ki odkrito pokaže v čem je problem… da smo Slovenci balkanci, ki niso uspeli postati Nemci. Kje pa je zdaj tvoja poanta?
31. marec, 2009 ob 17:05
.@MEFISTO ..
v bodoče prosim, ne bodi žaljiv!
31. marec, 2009 ob 19:07
# Igor Đukanović pravi:
31. marec, 2009 ob 15:26
Marko, saj smo razturali. Le da je kar nekaj let bilo potrebnih, da se BDP samo nominalno vrne na leto 1989. Nato smo BDP ujeli še realno. Ostali svet pa je ta čas realno rastel. Tudi najrazvitejši so, sicer počasi, a rasli. No, do vstopa v EU smo jih na dokaj zdrav način dohitevali. Zadnja štiri leta pa smo poleg pravega motorja rasti - večjega izvoza (zaradi večjega povpraševanja v tujini) imeli še umetni pospeševalnik: pretempirano gradnjo avtoceste čez naše ozemlje. Res smo si denar zanjo sposodili pod kratkoročno ugodnimi pogoji. A vračali ga bomo pod dolgoročno bistveno slabšimi. To ni mali hec.
Sedaj imaš patent pravega komunajzerja.
LAŽI, LAŽI, LAŽI, :……..
Rdeče ovčke bodo itak slepo verjele.
31. marec, 2009 ob 19:08
@ BRONJO
Kolikor vem, ni Slovencev ne po prvi in ne po drugi svetovni nihče nič vprašal, če so za Jugoslavijo.
Tudi korenin ne zanikam, ker sem bil in bom vedno le in samo Slovenec.
@ ŠIFRA - inteligentni /brez narekovaja/
Občutek imam, da se nekako izmotavaš, po obrokih.
Nisem bil žaljiv, le odrezavo sem se spustil na tvoj nivo.
31. marec, 2009 ob 19:25
Mefisto, po tej logiki Slovencev nihče tudi nikoli ni vprašal, če bodo katoliki.
31. marec, 2009 ob 19:27
Hvala, Neemocije. Priznam, da sem pred leti jemal antipsihotike, a rdečih ovčk tudi meni nikoli ni uspelo videti. A oranžne obstajajo tud?
31. marec, 2009 ob 19:44
@ IGOR ĐUKANOVIĆ
Pusti katolištvo, ker ti tudi jaz ne očitam vašega pravoslavja.
Če si že tak junak, ki te neskončno moti katoliška cerkev, si upaš kako jedko zapisati o Islamu in o Alahu?
Jaz tega ne bo mogel, ker spoštuje vse veroizpovedi in pričakujem ,do bodo vsi korektni do moje vere..
31. marec, 2009 ob 19:52
Mefisto, islam je manjšinska veroizpoved v Sloveniji. Seveda si upam šimfati, a ni potrebno, ker v Sloveniji ni omembe vrednih problemov z islamom. Zato tu šimfamo čez večince: “katolike” (tiste, ki niso prav velikokrat odprli Biblijo, a bodo za Veliko noč zahtevali spoštovanje običajev) in komuniste (tiste, ki za delavski razred niso naredili nič, a so za “revolucionarno” nasilje).
31. marec, 2009 ob 19:53
typo: “komuniste”
Proti kristijanom in pravim komunistom seveda nimam nič.
31. marec, 2009 ob 20:19
@ MEFISTO
….ako si se kapokak, spustil na moj “nivo”…potem je pa vse ok..!
..KAKOR, ZAKLJUČIŠ TAKO BODI!
31. marec, 2009 ob 20:20
@MEFISTO, ni se treba sprenevedati, zgodovina je jasna vse od pomladi narodov 1848 naprej, ko so se Slovenci vzpostavili kot narod z mednarodno-pravno, sociološko, etnično veljavo, od takrat naprej so tudi volili predstavnike ljudstva, ki so v njih imenu odločali v organih držav/monarhij, v katere je bilo ozemlje Slovenije. Tako so se tudi slovenski in hrvaški dunajski poslanci odločili, da ozemlje takrat še kranjske in drugih dežel ne bo več del poražene avstro-ogrske monarhije ampak se bodo združila pod srbsko krono…. Predlagam ti, da si preberš vsaj kakšen srednješolski učbenik, ker si to poglavje svoje zgodovine očitno preskočil, ali pa se ga le ne želiš spomniti. Predlagam ti, da si prebereš MAJNIŠKO DEKLARACIJO. Sicer pa ne verjamem, da ti bo to kaj pomagalo, saj bo vedno ‘dojčland uber ales’…
31. marec, 2009 ob 20:21
Mefisto, od kje ti ideja, da Bavčar, ali pa kdorkoli drugi, potrebuje tebe kot apologeta? Če si tako nadziral svoj volilni glas, se še enkrat zamisli nad svojim početjem, saj ste popušili ravno zato, ker ste slepo sledili liku in delu ljubljenega vodje in ga v njegovi nezmotljivosti in naravnost božanski svetlobi vedno vzeli popolnoma nekritično v bran … nekam znano, se ti ne zdi, in ravno v Tita se radi obregnete?! Zakaj le?!
31. marec, 2009 ob 20:22
BTW, za majniško deklaracijo so zbrali 200.000 podpisov.
31. marec, 2009 ob 21:05
@ BRONJO
Slovenski dunajski poslanci še niso slovenski narod oziroma Slovenci, uporabljeni v našem kontekstu.
Se spominjaš, da smo za ločitev od Srboslavije potrebovali plebiscit., čeprav ti njegov rezultat očitno ni pri srću.
@ NOGAVIČKA
Očitno si preveč pod Titovim vtisom, pa ne preneseš drugačnega mnenja, še posebej, če mu ne moreš argumentirano oponirati.
31. marec, 2009 ob 21:10
bronjo: Na ulici ali na “upravnih enotah” ?
31. marec, 2009 ob 21:21
… pa prav ti drugim očitaš netolerantnost … še eno drugo mnenje pa ne? A ja, saj res, samo tvoje je lahko drugo mnenje, vsa ostala so pa čist neki druzga.
Mogoče jaz nisem najbolj primeren za spreobračanje ;) saj ti bom vedno povedal, kaj si mislim o tvojih miselnih izdelkih. Tvoj motiv te izdaja.
31. marec, 2009 ob 22:32
MEFISTO, kako to da jugoslovanski poslanski klub ni predstavljal Slovencev, Hrvatov in Srbov živečih v AO? A niso bili to voljeni predstavniki ljudstva? Slovenci takrat niso obstajali le zato, ker jih monarhija ni želela priznati kot sebi enake, zato so tudi ustanovili državo Slovencev Hrvatov in Srbov, ki so jo nato združili s Kraljevino…. Ne da se mi razlagat zgodovinskih dejstev, ker ti vidiš le kar ti odgovarja. Tipično girmsološka metodologija debate…. če nimaš dejstev, ki jih lahko izpostaviš, nisi na nivoju, da bi s tabo debatiral. Tako te bom še naprej smatral za slovensko verzijo neonacista, ker pri tebi vidim le neizmerno ljubezen do nemško obarvane zgodovine in neizmerno sovraštvo do slovanstva.
Blaž, ne vem na kakšen način so zbirali podpise, a sem prepričan, da takrat ni bilo upravne enote v vsaki vasi…
31. marec, 2009 ob 22:45
Mislim, da ravno v nepotrditvi Slovencev kot naroda s strani Nemcev in Avstrijcev tiči desničarski kompleks… niso se mogli izkazati kot nemška gospoda, ki so ji tako zavidali. Samo zaradi takih kompleksov in travm se nekdo lahko odloči za tako grdo kolaboracijo, kot so se kasneje odločili domobranci.
31. marec, 2009 ob 22:48
bronjo: 70 vasi v Sloveniji? ulala!
31. marec, 2009 ob 22:55
No, blaž, razsvetli me, kako so zbirali podpise za majniško deklaracijo? Kakšen pomen ima sploh to v kontekstu moje razlage, namenjene mefistu? Kar sem hotel povedati je, da so se Slovenci takrat večinsko odločili, da ne bodo nemški hlapci, ampak raje svoboden narod v svoji državi. leta 91 so to potrdili in če bi imel takrat volilno pravico, dragi mefisto, bi šel tudi sam obkrožiti listič na volišče.
31. marec, 2009 ob 23:18
bronjo: Nea bit jezen. Govorim samo o tem, da morajo danes Slovenke in Slovenci (= beri, državljani) do Upravne enote med njihovim delovnim časom, če želijo, da se njihov podpis upošteva kot predlog za referendum..
Pri tem MNZ nadzoruje in šteje podpise in takoj, ko je konec zbiranja, številko mimo zakona in mimo Ustave sporoči Gantarju (= beri, predsedniku DZ) in ta še isti dan zakon pošlje proti Osmanu, ta ga podpiše in ekola, Ustavno sodišče se še obrnit ne more vmes, pa je zakon že potrjen, ljudje pa niso mogli podpisati, kjer bi oni hoteli.
Majniških podpisov je torej le nekih 20.000 na upravnih enotah, da bo jasna dramatičnost položaja, ki ga hočejo “strokovnjači” še poslabšati, vse po naročilih od zgoraj.
31. marec, 2009 ob 23:25
Kakor koli, razmere v AO, današnji Sloveniji in prej SFRJ so bile zelo različne, z vseh vidikov. Tudi teh 20.000 podpisov nekaj pomeni in potrjuje mojo poanto, da so Slovenci sami izbrali pravo smer, ki pa manjšem delu nikoli ni bila všeč.
31. marec, 2009 ob 23:27
Se pa strinjam s tabo glede referenduma danes…
31. marec, 2009 ob 23:44
@ BRONJO
Umiri se, sicer boš ob spanec.
Če ti ni do počitka, pa še enkrat preberi moj komentar pod 32.
31. marec, 2009 ob 23:46
Nekako se mi še ne spi…
1. april, 2009 ob 10:23
http://24ur.com/novice/svet/delavci-obracunavajo-z-direktorji.html
tko se dela z zajebanti!!! mi pa kar gledamo te prasce!!???
1. april, 2009 ob 12:23
Izbris in mejni prehod in istrabenz in janša, ali je Bavčar eno samo stvar naredil prav?
1. april, 2009 ob 12:32
Za take kot Bavčar imamo protiteroristični zakon, ker gazi ko izrael.
A kaj ko za njih zakoni ne veljajo.
Primer: Zaradi prometnega prekrška me pridejo iskat z marico sredi noči (3.00h) in na srečo me ni doma. Mamo pa skoraj kap, ko pandurji harajo sredi noči. Izredno bich sodnici dokažem nedolžnost, (brez odvetnikov).
Fotra zaradi domišljiskega spisa nekih vaških politikov vtaknejo v celico za pridržanje. In žena generala pošlje domišljijske dokaze na sodišče.
General ni kriv za Patrijo, Bavčar ni pokradel nič, ja palčke pa tlačijo kot navaden drek.
1. april, 2009 ob 12:34
No, upam da so ti časi mimo. In bomo doživeli pravno državo.
1. april, 2009 ob 12:44
MEDEK je vozil pijam, pa si ni upal v takem stanju stopiti pred strogo mamo.
1. april, 2009 ob 13:28
hehehehe,dobr si je tole zrihtal ribič…do 15.5. bo še mal drek mešal, 16.5. se pa itak lipan odpre in bi verjretno v vsakem primeru bil na Uncu…boli njega kurac za nas
1. april, 2009 ob 13:32
Medek ne pije in nikoli ni povzročil nesreče ali napihal, čeprav je pihal ;) (palicaji so me zasledovali 5 km ponoči tako blizu, da sem mislil , da so objestni mladi pamži, ki se vračajo z žura, vozil sem po omejitvi 50 km in potem so me prehiteli z lučkami in me “odstavili” in dali za pihat, niso imeli sreče, mi je pa žal da nisem zabremzal, da bi se mi počili v rit - varnostna razdalja pa to, nisem dobil “slovenske” kazni, tako mimogrede.
Razen, da sem je enkrat sramotno parkiral na kolesarski in zato pravilno fasal pajka.
No, in brati hrvati so mu v ovinku sredi pustinje namerili 70 namesto 50 in je plačal 100 kun :)
In moral sem pred sodnico, ker nisem prijavil dohodnine. P.S. Država mi je bila dolžna 10.000 sit, in za posladek me je še tista zagovedana krava nalajala, češ medek je kriv, ker noče biti piščanec.
1. april, 2009 ob 13:36
Kljub vsemu pa ne pozabite, da je Bavčar vpliven član stranke lepe Katarine Kresal.
Če bi bilo kaj narobe, bi ta varuhinja zakonitosti zanesljivo že ukrepala!
Recite, da ne verjamete, če si upate.
1. april, 2009 ob 13:39
Je pa res, da sem na cesti do Kočevja že ušel terorističnim “šleparskim” napadom. Ko večtonec priprapola pošrek po obeh pasovih.
1. april, 2009 ob 14:53
@ Ta šlepar se je tudi meni zameril.
Ugani, zakaj?