politika
Kritični Golobič
29. marec 2009 ob 14:15 | Denis Sarkić |Prvak vladne koalicijske stranke Zares Gregor Golobič po zadnji seji vlade o kritikah prvaka opozicijske SDS Janeza Janše o aktualnih političnih zadevah ter o izzivih za koalicijo, možnosti odstopa predsednika uprave Istrabenza Igorja Bavčarja in rejtingih stranke pred evropskimi volitvami.
Denis Sarkić
29. marec, 2009 ob 14:50
Čisti odvisnik od JJ.
Brez njega ni znal na oblast in brez njega ne zna ostati na oblasti.
Če ne bi bilo JJ, bi moral pokazati, kaj zna.
29. marec, 2009 ob 14:53
Mefisto, saj so ga tako tudi vprašali. Je pa res, da JJ daje neizmerne možnost - ker ga je tako uspešno sral - za enostavne in učinkovite odgovore in Golobči je to pač izkoristil. Dobo in inteligentno, fant vsekakor zna.
29. marec, 2009 ob 15:01
Seveda, Pepo, saj je zato tudi zelo dolgo študiral.
Bolj od njegovega nam vsem škodljivega cinizma me zanima, kaj bo naredil ne le za svojo temveč za skupno blaginjo.
29. marec, 2009 ob 15:18
golobiču se že po faci vidi, da ni pošten….tko..
29. marec, 2009 ob 17:27
Blefer na kvadrat …
29. marec, 2009 ob 18:01
Janša blesti s ciničnimi neumnostmi, Golobič pa je visoko usposobljen za arogantne neumnosti. To je pomembna razlika.
29. marec, 2009 ob 18:26
He he, nihče si pa ne upa šimfati izjave, da bomo Zaresovci imeli na evropskih volivah v Sloveniji najmočnješo postavo.
29. marec, 2009 ob 18:36
Močne in butaste!
29. marec, 2009 ob 19:04
Đukanović, ta izjava je tipično golobičevska arogantna neumnost. Lahko pričakujemo, da bo kmalu kaj podobnega ponovila še Kresalka.
29. marec, 2009 ob 19:57
ervinator pravi:
29. marec, 2009 ob 19:04
Đukanović, ta izjava je tipično golobičevska arogantna neumnost. Lahko pričakujemo, da bo kmalu kaj podobnega ponovila še Kresalka.
..počakaj še neki dan,ona trenutno prijemlje še bika za roge..Seničko jo pa snema…
29. marec, 2009 ob 20:48
Zares je za mnoge strašljiv, tudi za nekatere “leve”, ampak ni frke.
Kar je dobro bo bogato obrodilo, je pa smešno opazovati politiko in medije kako se “trudijo”.
29. marec, 2009 ob 20:52
O, hvala, da ste opazili mojo samozavestnost glede kvalitet naših kandidatov za evroposlance. In hvala, da ste mi pojasnili, kaj vam pomeni beseda aroganten. Uh, od sedaj si želim biti čimbolj “aroganten” in samozavesten.
29. marec, 2009 ob 22:22
Đukanović, vtis daješ, ne samo da samega sebe hvališ, ampak da tudi zgolj sam s seboj debatiraš (čeprav pri tem uporabljaš drugo osebo množine).
29. marec, 2009 ob 22:23
LAP LAP LAP LAP
30. marec, 2009 ob 0:23
Edino Golobič je, ki upa preprosto povedati, za kaj gre. Dons je bila maša za Barbara rov. Kok sovraštva spet na kupu. Mene to moti, pa kaj sem jaz kriva, če mi ni dobr met višjih davkov za srednji sloj, pa manjših za bogate (kar je naredil Janša), pa da ne bi rada plačala vstopa na Blejski otok v cerkev, pa da mi enostavno ni blizu besednjak grimsa, viranta in janše. Kaj naj naredim, če mi bolj simpatičen, verodostojen in dober po srcu deluje Golobič, na čemer na koncu vsi pristanemo. Poslušaš jih in verjameš, kupiš al pa ne. Po štirih letih se da to tudi preverit, in Janša ni naredil nič za srednji sloj. Še potisnil ga je navzdol, dal krila managerjem (pa jih ne krivim, ker tudi oni si želijo oblast, vlado, državo, tut če jokcajo, ampak zato so tam, da se borijo za svoje interese), Janša pa kar ni panike, vi imate prav, olajšavo za uno, tisto, tretje. Izvolite, kao, noben jim pa knjig ni nikol pogledu. In sploh zakaj bi manager skrbel za narodov blagor, to se izključuje že z njegovo osnovno logiko kapitalista zniževanja stroškov. Janša je omogoču managerjem biti plenilski, in sploh jih ne krivim za to (razen Bavčarja), ker so rekel, prav, če je pa vam vseen za narod, je pa nam še tolk bolj, važn da je nam dobr, zato k so zajeb… časi, in noben več nobenga ne gleda, treba bo na hitr pobasat, kar se, da k pol bo kriza.In to so nardil. Ni treba bit nevem kok pameten, da to zračunaš, predvidiš, in če se te janševi delajo, da tega ne delajo zanalašč, al pa da se to ne vid, se motijo, ali pa naj se sploh ne oglaša na makroekonomske kazalce, k itak nima pojma o ekonomiji, on pa sploh nima pojma, te neoliberalne formule, recepte, se loh vsak nauči- pusti naj teče. To je super, ja, za unga k noče delat, sej se bo vse kao uredil. Bo se kur…In zato je Janša zaj…bal in zato ga jaz ne maram in ga nikoli ne bi volila, ker mu enostavno, preprosto ne verjamem. On laže. In Golobič pa to pove, in zato je on men kul in mi bo vedno kul. K Janši nevem ker je ku…, da se tko debilno vede. Prav zanima me to, zakaj se on tko vede. Zakaj je on pripravljen zajeb… navadne ljudi, res me zanima, zakaj jih stlačit v bedo. Men pod njim ni blo kul. Vsi so bli v bedu, in še to, kao vse je o.k., ampak nič ni ok. Kao gospodarska rast, pa vse super truper, a folku, običajnemu vsakdanjemu folku, ke je mel pred petimi leti kao plačo 1200 evrov, ma še zmer 1200 evrov al pa manj, 900. Kje je kle napredek. Fak off Janša. kot oblast morš prsilt ljudi, da razdelijo, dajo, ker zato maš/mamo državo, drgač je men vseen, a žvim tuki al pa kje drugje, ker zakaj bi teb nekdo dal, če mu ni treba, posebi pod vrednotami max. dobička. In zato je država, da vzpostavi kriterije. Pod Janšo je bil pa kriterij, max dobiček. To še jaz vem, tko bi znala še jaz vodit državo, po šimlu, tko jo zna vsak. In zato Janša ni za vodit državo, ker je ne zna, ker nima pojma o ekonomiji. In to mu Golobič pove, in to Janšo boli, ker tut on to ve.
30. marec, 2009 ob 7:21
Ervinator, jaz se ne pogovarjam sam s seboj, pač pa odgovarjam tebi (#9) in Kviklu Cviklu (#10). Drži pa, da govorim v svojem lastnem imenu in ne po naročilu katerekoli (niti moje!) stranke, kar pa ne bo držalo za nekatere druge anonimne spletne komentatorje. Zato se praviloma vzdržim komentiranja svoje stranke, ker tu praviloma nimam bistveno drugačnih pogledov od intervjuancev in jih ne želim motiti pri njihovem delu. Pri svojem zgornjem komentarju pa imam bistveno različno mnenje od stranke. Stranka namerava za evropske volitve porabiti bistveno manj denarja kot za državnozborske in nasploh vanje vložiti manj energije. Jaz se s tem odnosom do EU ne strinjam. Če bi imel možnost, bi najraje sodeloval še na ameriških volitvah, kaj šele da mi kdo vzame pravico sodelovati na evropskih. Ali samo oceni, da 1% poslancev evroparlamenta ne odloča o ničemur. To je tako, kot da naši Italijani ne bi šli na slovenske državnozborske volitve, ker se na njih ne odloča o nobeni zanje zelo pomembni temi, kjer se govori v nekem slovanskem jeziku in ker je 1% malo. Saj veš, v EU parlamentu imamo mi 7 od dobrih 700 poslancev, kar je skoraj dvakratna prezastopanost glede na dejansko število prebivalcev. Pa kaj bi tebi razlagal. Ti si itak Evropejec, ne? Meni brišeš moje prijazne komentarje na tvojem blogu o Luksemburgu, tu se pa delaš finega. Da tudi jaz malo obrnem debato ad hominem, tako kot to ti, Ervinator, rad počneš.
30. marec, 2009 ob 7:22
Sinderalka, čeprav v ljubljanščini moram priznati, da je lepo povedano. Lep pozdrav iz MB.
30. marec, 2009 ob 7:55
Sinderalka@ djukela, kako ti je napisal Mefisto, stranka močnih in butastih. Za oba pa velja , če je glava nora trpi celo telo !
30. marec, 2009 ob 7:59
Kaktus, v katerem smislu močnih? Veliko kil, veliko mišic, močna volja?
Kako butastih? Da se ne brigamo dovolj za sebe, ampak se, kreteni, ubadamo z nekim javnim interesom.
30. marec, 2009 ob 9:24
Stalin brez brkov.
30. marec, 2009 ob 9:24
Vemo, da je našim nostalgičnim komunajzerjem Stalin še vedno zelo všeč.
30. marec, 2009 ob 9:28
Strinjam se z izjavo Golobiča !
30. marec, 2009 ob 9:38
Đukanović, torej napisal sem, da daješ tak vtis. Ker zase lahko rečem, da nisem opazil niti tvoje “samozavestnosti” niti kvalitet Zaresovih kandidatov za evroposlance. Prav tako ne bi rekel, da sem ti pojasnil, kaj pomeni beseda aroganten – če prej nisi vedel, tudi sedaj ne veš.
Kar se tiče “naročil” za pisanje spletnih komentarjev, se mi zdi že sama ideja idiotska, saj ima splet v Sloveniji zanemarljiv vpliv (čeprav se kak blogolog s tem ne strinja), in to ne glede na to, ali se podpišeš ali ne (čeprav kak out-of-date psiholog pstavlja drugačne teorije).
Btw., vseh debat seveda ne spremljam. Glede na tvoje zgornje opravičevanje pa sklepam, da ti je že kdo očital, da nisi kritičen do svoje stranke. :) Po kopici rebolj-idiotizmov, s katerimi sem se moral še nedavno tukaj ukvarjati, so mi takšni očitki smešni, sploh v kontekstu prejšnjega odstavka.
30. marec, 2009 ob 9:50
Pa Đukanović, a ne razumeš, da delaš še več škode z svojim oglašanjem. Prepričanih ne moreš prepričati, očitnih stvari pa skriti… ergo…
30. marec, 2009 ob 10:06
Gospod Golobič, ne gledate števca, v isti sapi pa pojasnjujete vsebino števca. Ko govorite o razvojni tehnologiji, ste verjetno imeli v mislih tudi Urbano (Ultra), ki za Ljubljano pomeni samo še eno neumnost oz. nepotreben odliv denarja. Ste pa v Zaresu pomagali poskrbeti za razvoj Dravelj, kar vam krajani ne bodo odpustili.
30. marec, 2009 ob 10:13
Siderlka, super napisano. Še kdaj kej pokomentiri… Lp iz Primorske
30. marec, 2009 ob 10:44
Pa še nekaj o stanju državnih firm. Gospod Tomažič (glavni krivec za stanje v HIT-u), ki je bil podpisnik skoraj vseh pogodb, ki jih je bil HIT dolžan izpolniti, je član Zaresa. Zakaj pa o tem nič ne spregovorite? Tudi g. Kramar iz NLB je vaš kader.
30. marec, 2009 ob 10:52
@ IĐ
Da se ne brigate za lastni interes, lahko razlagaš le svoji do vnuka nekritčni stari mami, če še živi.
Kar se tiče vašega izgorevanja za javni interes, pa vas lepo prosimo, da se malo odpočijete.
30. marec, 2009 ob 11:42
Golobič ima povsem prav.
Znanstveniki natančno vedo, da tale JJ ni dal NIČ za napredek. Stran s takimi ljudmi, ki ne dajo nič za prihodnost Slovencev.
30. marec, 2009 ob 12:17
@ 49528
Kam si pa ti hodil v šolo, da edini verjameš, da ima Slovenija sploh kako prihodnost z Golobičem.
Še spoštovani Igor Đukanović ni več prepričan v kaj takega.
30. marec, 2009 ob 12:27
@ SIDERALKA
Pismenost in iskrivost duha ne spadata med tvoje izrazite lastnosti.
@ IGOR ĐUKANOVIĆ
Hotel si reči “v pocestni ljubljanščini”, ali ne?
30. marec, 2009 ob 13:53
Obstajajo štiri možnosti za komuniciranje z državljankami in državljani R Slovenije s strani GG.
ljudje ga cenijo po tem, kako te možnosti izkoristi : Kaj počne, kakšen je njegov videz, kaj govori
in kako govori.
Kajti JJ ni jasno, da je resnična komunikacija Spremenljiva stvar.
Pozdravljena Slovenija !
30. marec, 2009 ob 14:08
Rob, nimam želje karkoli prikrivati. Osebno sem pristaš transparentnosti, cenim tiste kolege v stranki, ki zahtevajo več transparentnosti in ne cenim tistih, ki prodajajo PR puhlice. Celo pri vseevropskem satelitskem nadzoru prometa me ne moti, koliko informacij bo tako o nas pridobil veliki brat, pač pa me skrbi samo, kdo vse bo in kako nadzoroval “velikega brata”. In, če se izrazim po psihološko (kot mi namiguje Ervinator), če nerodno kaj prikrivam, potem to moja podzavest hoče vsem razglasiti, a mi zavest govori, da še ni pravi PR trenutek.
30. marec, 2009 ob 14:14
Mefisto, moje mnenje je, da smo v prejšnjem mandatu imeli za ministra za znanost vrhunskega znanstvenika, ki se je kot minister vrhunsko blamiral. Bolje je svojo vlogo odigrala katoliška ministrica, ki ji je skoraj uspelo prikriti prelivanje javnega denarja v katoliško univerzo, ki bi šele čez desetletja postala renomirana ustanova. Nasploh so dosedanji ministri za znanost bili renomirani posamezniki, ki so uživali ugled tudi kot politiki (razen Zupana), a niso za znanost uspeli narediti kaj dosti. Menim, da je Golobič politično najmočnejši med vsemi dosedanjimi ministri za znanost in da mu bo uspelo narediti korak naprej z državno nogo v smeri boljše znanosti. Menim tudi, da bo svojemu nasledniku pustil dobre pogoje in da bo tisti, ki pride za njim še boljši minister za znanost.
Podobno menim, da je JJ bil avtokrat in da je naredil veliko škode. Menim, da bo Pahor razmere na državnem vrhu umiril in da bo naslednji premier Slovenije dober premier.
30. marec, 2009 ob 14:17
add 31) pogovorni
30. marec, 2009 ob 14:25
Bullock, kadri niso lastnina Zaresa. Ko bomo Tomažiča spet predlagali na kakšno izvoljivo pozicijo, se javi s pripombami. Ali pa, če se ti njegovi grehi zdijo tako veliki, da bi ga morali izključiti iz stranke.
30. marec, 2009 ob 14:33
> saj ima splet v Sloveniji zanemarljiv vpliv
Res? Zanimivo. Golobič je po moji oceni eden najbolj brihtnih politikov v Sloveniji. Redko se srečava, a mi takrat praviloma nameni stavek ali dva. Nikoli me ne vpraša za nasvet, koga bi Zares predlagal v upravo NLB ali kaj mislimo botri Zaresa (400 prvopodpisanih). Opazi moje komentarje na spletu… Lahko ti zaupam, da spremlja Vest, Razglede in seveda Zaresovo domačo stran. Seveda nisem naiven, da bi verjel, da zmore vse prebrati sam, ampak je (podobno kot pri števcu) opozorijo drugi. Če bom anonimno komentiral na pozareportu, me gotovo ne bo opazil. Tebe je tudi na Vesti že pogrešal. Se ti torej res zdi, da toliko časa zapravlja za popolnoma nepomembne križanke…
30. marec, 2009 ob 15:02
Poglejtega komisarja djukanovica,ko se bliža pomlad in ko začnejo ozelenjevati mariborski parkeci in parki, pa se pojavi in hvali in povzdiguje brutalneža, imenovanega tudi zaresni stalin.Kaj mislite, zakaj to počenja?Vprašali bomo na policijski postaji, če so ob bljižajočih pomladnih dneh kaj bolj poostrili dogajanja v M.P in okolici.Pošteno.
30. marec, 2009 ob 15:16
Zdaj sem pomirjen. Đukanović mi je povedal, kdo je eden najbolj brihtnih slovenskih politikov.
Ugriznil se bom v jezik in počakal, kdaj vremena Krajncev bodo se zjasnila.
Bojim se, da sta Đukanović in njegova, od Boga poslana, stranka vendarle prepotentna.
Najprej pa se bom prepričal, kako bo nezmotljivi potrošil dodatni denar, ki ga je državni zbor namenil njgovemu ministrstvu.
30. marec, 2009 ob 15:21
Uničevalec Rdečuhov.
Prejšnji ponedeljek sem bil na policijski postaji Maribor II s prijavo zoper spletnega “prijatelja”. Za vsak primer bi tudi tebe opozoril, da ne prestopaj črte. Ne, jaz sem se že navadil na nabijanja (mimogrede za tožilstvom, ki je lani zavrglo obtožbe proti meni, je letos padel tudi civilni zahtevek za ponovno preiskavo, ki naj najde kakšen dokaz). Vendar niti slučajno ne vpletaj otrok v zgodbo. Aha, prijava. Nek prepotentnež je na spletu podpisal neslanosti z mojim imenom. Gre za hudo kaznivo dejanje kraje imena. Upam, da bo tudi Todorović odreagiral na krajo, ki se je, če se ne motim, njemu zgodila tukaj na Vesti. Takšnemu primitivizmu je treba stopiti na prste. A glede parka. Ja, ravno se odpravljam okoli Treh ribnikov. Pridi kaj naproti, če nimaš kaj drugega za početi.
30. marec, 2009 ob 15:24
Jaz sem za naše.
30. marec, 2009 ob 15:26
Mefisto, nezmotljivost nekateri pripisujejo papežu. Golobiču tega niti slučajno ne moremo pripisati. Ne, ne bom ga tukaj kritiziral, ker potem povprečen uporabnik spleta v preobilici informacij težko loči zrnje od plevel in misli, da so vsi politiki čisto enaki. Ne niso. Eni so svetlo sivi drugi pa temno.
Dodatni denar na ministrstvu za znanost pa je namenjen gospodarstvu. To pomoč dobijo samo tisti, ki bodo investirali v razvoj. Prav je, da je ta del državnega proračuna čimbolj transparenten vsem, ki delamo na inštitutih, saj se prav nas želi vključiti v sodelovanje z gospodarstvom. Ne, ne veseli se. Jaz raje učim matematiko, kot bi pomagal Telekomu z optimizacijo, a upam, da se bo kateri drugi raziskovalec zbudil.
30. marec, 2009 ob 16:05
Đukanović,
>če se izrazim po psihološko (kot mi namiguje Ervinator)
tole o psihologu ni bil “namig nate”, ampak spomin na neumnosti nekega psihologa tukaj: http://www.vest.si/2009/01/27/internet-je-raj-za-psihopate-in-strahopetce/
Čudim se ti in te pomilujem, da se tako rad postavljaš v center, kot da vse leti samo nate. Takšno pozicijo si si večkrat domišljal tudi v mojem blogu, in to čeprav sem ti izrecno pojasnil, da nisi glavni akter. Sklepam, da imaš resen problem z zaznavanjem.
> saj ima splet v Sloveniji zanemarljiv vpliv
Žal sem bil premalo natančen, čeprav sva se glede tega z “blogologom” v samem bistvu celo strinjala: splet ima zanemarljiv PREPRIČEVALNI vpliv, ima pa pomembno informativno in organizacijsko vrednost.
Na splošno mi gredo ovacije politikom na bruhanje, in zaresovci ter drugi častilci “veličastnega carja” s tem hudo pretiravate. Da o postavljanju simbolov pred vsebino raje ne nadaljujem. Bruh!
30. marec, 2009 ob 16:10
Naj bom še bolj natančen: spletne DEBATE imajo zanemarljiv PREPRIČEVALNI vpliv, sicer pa ima svetovni splet pomembno informativno in organizacijsko vrednost.
30. marec, 2009 ob 16:19
Igor Đukanović pravi:
30. marec, 2009 ob 15:21
Uničevalec Rdečuhov.
Prejšnji ponedeljek sem bil na policijski postaji Maribor II s prijavo zoper spletnega “prijatelja”. Za vsak primer bi tudi tebe opozoril, da ne prestopaj črte. Ne, jaz sem se že navadil na nabijanja (mimogrede za tožilstvom, ki je lani zavrglo obtožbe proti meni, je letos padel tudi civilni zahtevek za ponovno preiskavo, ki naj najde kakšen dokaz). Vendar niti slučajno ne vpletaj otrok v zgodbo. Aha, prijava. Nek prepotentnež je na spletu podpisal neslanosti z mojim imenom. Gre za hudo kaznivo dejanje kraje imena. Upam, da bo tudi Todorović odreagiral na krajo, ki se je, če se ne motim, njemu zgodila tukaj na Vesti. Takšnemu primitivizmu je treba stopiti na prste. A glede parka. Ja, ravno se odpravljam okoli Treh ribnikov. Pridi kaj naproti, če nimaš kaj drugega za početi
Stalinisti na pohodu?
Država kot policija, če nisi naš, zakoni veljajo na drugačemn način?
Zelo nevaren avtoritarizem.
Upam, da pride na dan, predvsem na Evropskem sodišču.
30. marec, 2009 ob 17:12
Neemocije, ti pa res imaš občutek za pravico do razsodbe v razumnem roku. Še samo to mi manjka, da vse skupaj še enkrat premlevamo na evropskem sodišču. Ko še oni končajo, bom lahko počasi šel v penzijo.
30. marec, 2009 ob 17:17
Add 44) OK, Ervinator. Bom se potrudil, da bodo moji komentarji čimbolj informativni. Tiisti, ki imajo klerofašistični odnos do žensk, se me bodo zaradi njih začeli izogibati in prezirati še mojo stanko. Tisti, ki opazijo pozitivne eko, razvojne, evropovezovalne in novopolitične tone, pa se nam bodo pridružili in bodo z malo sreče lažje razbrali, na katerem pomolu je zanje optimalno, da se izkrcajo.
30. marec, 2009 ob 18:22
Đukanović,
delitev naši-vaši na način rebolj-idiotizmov ali celo vezjakizmov (v stilu: “če se z menoj ne strinjaš, ti jaz povem, kako v resnici misliš”), ki si jo pravkar uporabil, ni nič novega in prav pri zaresovcih sem jo že velikokrat opazil.
Želim ti veliko sreče pri strankini agitaciji, če te Zares tako osrečuje! :)
30. marec, 2009 ob 23:15
Hvala, Ervinator.
31. marec, 2009 ob 2:16
Mefisto!
Boli me kur..c! za tvoje razumevanje. Teb ne bo jasno, če boš živu še 500 let. Glede forme pa vsebine pa, celofan še ne dela darila. In če boš hotu razumet, se boš potrudu, nism pa tega napisala za tebe, in se mi sploh ne da zate pisat lepo. In ti bi se sam kregu, pa osebno napadu, povedu pa nisi še nč, jest ti pa zdele naštejem še 500 slabih ukrepov janše, da boš loh vsak let enga analizeru. In še to jeb.em vam ljubljano, aje prou, k tuki folk žvi 500 krat slabš, k pa vi u hribih, al s kjer kol pač ste/si. U blokovskih naseljih, getih, betonski džungli, največ trdih delcev v ozračju, d best kvaliteta stari življenja, k greš po dunajski s kolesom, se skor zadušiš, k se vi usak prpele s svojim autom. Pa ni panike, vi kr pridte, mi mamo široko srce, tut za vas, sam ne me jeb.at, da ljubljana vse poje. Kdo poje? Navaden folk ne, razni Križanowskyji, Dremlji pa drugi nastavljenci, k so za nič (Dremelj) dobival po 3000 (ne Križanowsky) al pa 18000 (Dremelj) evrov bruto..pa jebe.m ti Ultro ej, Ultra je pič.in dim proti Petrolu, oni (Ultra) so vsaj kej nardil, kaj je pa Dremelj naredu. NIČČČČ. T2 vleče optiko po celi Ljubljani, Telekom pa spiiiiiii. Pička jim materina. Jebem ti svinje pokvarjene. Državna firma, državen keš, MOJ KEŠ. Pi.ka ti materina, da se nisi več oglasu. Men bo pa davk nabou, na kaj, na kok, na 500 jebenih, pofukanih evrou, pi.ka mu materina, pa ni čudn, da mu folk grozi. Kupuju, prodaju, oduzimaju i dodaju - Križanowsky - da ne razlagam preveč. Folk nima kanalizacije u mestu, halo, k je mesto, ti splahneš vse u un en potok pa je stvar rešena. Da ne govorim o prometu pa o cenah. Po bo pa Janša govoru o regionalizaciji, pa je.em ti regionalizacijo. Mejte jo, sam puste že nas na mer, da si loh tut mi zberemo svojo oblast, k hvala, ampak jest pod janšo ne bi več. Sam ne pol hodt jokat pa jamrat, k vam bojo vse zafural kralji na betajnovi. Piz.da, da je bil Cankar dobr, res je bil. Hlapec Jernej in njegova pravica se je dogajala prou pod takimi kot so razni vizjaki, pa pukšiči, glupimi k noč. Fevdalizem, en velefevdalec in on deli mezdo, pa dnino, vsi okol njega pa komi delajo za nič, pa vsi so revni, pa mecena morš met, da greš loh u šolo, spet prosit nekoga, al pa bit super pohleven, da te sploh kdo pogleda, pa da reče, ja tale fant je pa u redu, iz njega pa še bo enkrat neki, pa vse drži u šahu, pa vse pič.ke na fevdu loh posiljuje, to je v bistvu vaš problem, pičk.e, ne upate, nimate jajc met bejbe, k je edino k jo loh mate sam tko, da jo napol posilte, tko k se vam more skor napol prodajat, zato si pa tut uporabu pojem pocestnica, k te to prvlač, hkrati pa odbija. O.k. če se vrnem k to je že too much, isto so se zeznal koroški slovenci, kao mi bomo pod avstrijo, so mislili kapitalizem (takrat fevdalizem), to je bolš za nas, in kdo jih zdej rešuje, pukšič ne! Zanč na odboru je reku, sami ste si krivi, pa ne zato, k bi se odločil, da bodo pod avstrijo, ampak kokr ste si naštimal zdej, tko pa mate. Pa mu un od koroške manjšine govori, da ne morjo, da rabjo matico, ta pa boli ga kura.c, itak ne šteka, in tko bi ga tut za vas, sam pol bi vi jokcal kle u ljubljani spet, po bi se pa spet združil, da bi loh spet eni taki infantili, nedorasli, glupi kot noč začel spet vse od začetka. Dost je, jest grem spat.
31. marec, 2009 ob 2:41
Hvala Igor in Primorska za podporo. Jaz se bojim takih tipov.
31. marec, 2009 ob 10:33
@ SIDERALKA
Po takih prebavnih motnjah si najbrž slabo spala.
31. marec, 2009 ob 10:34
Igor Đukanović pravi:
30. marec, 2009 ob 17:12
Neemocije, ti pa res imaš občutek za pravico do razsodbe v razumnem roku. Še samo to mi manjka, da vse skupaj še enkrat premlevamo na evropskem sodišču. Ko še oni končajo, bom lahko počasi šel v penzijo.
SE BOJIŠ EVROPSKEGA SODIŠČA???
SE ZANEŠEŠ SAMO NA “NAŠE”???
?????
31. marec, 2009 ob 11:56
Gospod Đukanović, že res, da kadri niso last Zaresa, ampak poslužujete se jih pa z veseljem. Vaš komentar glede g. Tomažiča pove vse. Se pravi, da je vaše načelo : člani Zaresa lahko počnejo kar pač počnejo, ker nas to nič ne briga oz. eventuelno nas lahko, ko kandidiramo gospe ali gospode na kakšne funkcije, na to opozorijo, recimo razni Bullocki, mi (člani Zaresa) pa se medtem brigamo, da člani drugih strank ne svinjajo. Skrb za tehnološki razvoj in znanost, ki pa jo pripisujete g. Golobiču, bi po izkušnjah sledeč mirno lahko rekli, da je to skrb za dobrobit Ultre. Žal.
31. marec, 2009 ob 12:02
Sideralka, veliko svojega gneva, glede na tvoje razmišljanje, bi morala zliti na ljubljanskega župana.
31. marec, 2009 ob 12:02
@ IGOR ĐUKANOVIČ
S teboj bi se dalo na drugem mestu in v drugačnih okoliščinah celo konstruktivno debatirati. Cenim tvojo transparentnost in odkrito priznanje, da si zvest vojak stranke ZARES, kar sicer ni greh , lepo pa tudi ne. V bistvu sem ti zameril le tvoj odnos do povojnih pobojev, pri katerih si se nekoliko preveč
nekritično nagnil k tistim primitivcem, ki bi vse nesrečnike še enkrat pobili in še nedoločljivo število preživelih.
Soglašam s teboj, da so v politiki vsi sivi in da se razlikujejo le po intenzivnosti te barve. Imamo pa še skupino posebno temno sivih politikov, med katere, se bojim, bo treba uvrstiti tudi tvojega šefa stranke.
Gregorja Gobiča se iz Drnovškovega obdobja predvsem spomnim:
- po skrajnem cinizmu in aroganci,
- po neznosni in prazni demagogiji,
- po njegovem urednikovanju v vseh pomembnejših tiskanih in elektronskih medijih,
- po uničevalni kadrovski politiki, katere glavni kreator je bil,
- po netransparentni vleki vseh niti iz ozadja - iz sence,
- po tem, da je s svojo senčno politiko nehote prispeval levji delež k notranjemu razkroju LDS in
- po tem, da se je, ko je postalo vroče,s pompom umaknil v ULTRO, kamor, kot sem bral, ni odšel
ravno praznih rok.
In zdaj se je kot ptič Feniks vrnil v visoko politiko, resda v novi preobleki, vendar s starmi navadami, razvadami in vedenjskimi ter političnimi obrazci. Popolnoma nič se ni spremenil.
Pahorja sem od vsega začetka štel za najbolj svetlo točko te koalicijske vlade, zdaj pa razočarano ugotavljam, da za vodenje take vlade nima prave avtoritete in politične moči. Očitno je vajeti vlade iz zadja spet prevzel Golobič
Strašljivo je, da se v javnosti največ pojavljajo Golobič, notranja ministrica in pravosodni minister, kar očitno kaže na popolni notranji zlom te vlade in kar diši po prikriti represiji.
V času, ko se poglablja recesija, ki bo zaradi voluntarističnega vladanja te koalicije očitno globlja,kot v večini drugih držav, se v javnosti skoraj ne pojavlja na primer gospodarski miniser, ki se očitno ukvarja le sprevelikimi nagradami nadzornikov, videti in slišat tudi ni finančnega ministra in njegovega koordinatorja, da o ministru za delo, družino in socialne zadeve ne govorimo. Za slednjeg se mnogi sprašujejo, če ga ta vlada sploh ima.
Tako pa smo priča , da se z dogodki, ki spadajo le na strani najmanj zahtevnega rumnega tiska, odvrača pozornost od resnih problemov in od nesposobnosti kreatorjev aktualne oblasti.
Volivci so tej koaliciji, resda zavedeni, vendar dali mandat za vladanje. Za vladanje imate zadostno ideološko homogeno večino, zato vas nič ne ovira, da ne bi mogli biti pri tem uspešni.
Vse kaže, da ne morete brez Janeza Janše. Brez njega niste mogli v predvolilni kampanji in na volitvah , zdaj pa brez njega tudi ne znate vladati.
S spoštovanjem in lep dan!
31. marec, 2009 ob 12:09
To je resnična situacija.
31. marec, 2009 ob 13:14
MEFISTO, novodobni komunisti se lahko tudi preimenujejo v social-demokrate, v “liberalce” v Zaresovce, vseeno pa ostajajo na kulturni ravni le bedni komunajzerji.
31. marec, 2009 ob 13:34
Tisti, ki se delajo neumne so nevarnejši od tistih, ki so neumni.
Lep pozdrav Slovenija !
31. marec, 2009 ob 14:35
Odgovornost GREGORJA GOLOBIČA&T.ROPA iz časa Janeza Drnovška je nesporna, samo kvazi neki “liberalci” tega niso sposobni ali pa nočejo spregledat, ker jim spomin ne seže dlje kot par let!!! Vprašajte se raje kaj pa so ti kvazi “liberalci” do sedaj naredili, za vse nas, razen tega, da so vse pokradli in privatizirali!!!!
Vsi ste očarani nad sposobnostmi GGja, pozabljate pa, da človek do predkratkim niti izobrazbe ni imel, kako jo je pridobil, pred kratkim in po kakšnem hitrem postopku????……..njegova edina sposobnost pa je, da mirno gleda v oči, govori in laže, sej poglejte naklada,naklda, naklada pove pa nikoli nič, spominja nekako na Kacina med osamosvojitvijo, ker je bil rekrutiran samo zato, ker je lahko na konferencah ure in ure nakladal, da so ga imeli na koncu vsi že poln kurac!!!
31. marec, 2009 ob 15:10
Mefisto, v užitek mi je sodelovati v debati, kadar se nivo proti koncu debate zvišuje, kar je na spletu velika redkost. Tudi če se s sogovornikom ne strinjam oziroma prav tedaj.
S teboj se strinjam edino glede pojavnosti posameznih ministrov v javnosti. Ne zadošča, da ministri skrbijo za gospodarstvo, socialo in finance, morajo svoje ukrepe redno tudi predstavljati javnosti in med drugim javnost na ta način tudi mobilizirati.
Glede našega standardnega izgovora JJ-ja. Ni samo izgovor. Če bi opozicija bila kvalitetnejša, bi bile možne vsakovrstne rošade. Meni bi zelo odgovarjalo, da Zares izstopi iz koalicije in v njo vstopi SDS, da se mi malo spočijemo in zrastemo. A to bi bila za državo katastrofa. Tako potrebujemo boljšo desno nogo, da nehamo poskakovati po že utrujeni levi nogi.
Glede cinizma, arogance, demagogije… Strinjam se, da je vsako količino slabih lastnosti treba še naprej zbijati, a današnje stanje ne ocenjum tako slabo, kot se zdi tebi. Pred dvema letoma pa sam še vedel nisem, kdo točno je Golobič, tako da se ne bi spuščal v polemike samo na osnovi tega, kar o zgodovini vem danes.
Ne razumem edino, kako ocenjuješ mene. Te moti moj odnos do nasilja ali do zgodovine? Če se ti zdi, da spodbujam nasilje, se bom zamislil. Če trdiš, da onemogočam prevrednotenje zgodovine s sedanjega na neko “sodobnejše”, pa dvomim, da se me bo dotaknilo.
31. marec, 2009 ob 16:31
SIDERKA:
mogoče bi bil bolje, da svoj upravičeni gnev zlivaš na tiste, ki so dejnsko odgovorni za to, ti država že v štartu pobere 42% prisluženega denarja, nato pa še 8-20% pri vsakem nakupu, se pravi okoli 60%, sam sem delodajalec in ti povem, da so meni nabili še kak davek tu, pa kak davek tam, pa davek na izplačane plače, se pravi zato ker dajem plače!!!!!!!, (čeprav ga je prejšna vlada ukinla) in to kar je najhuje, če imajo jajca pa naj pojasnijo čemu vse so te davki namenjeni in s čim jih upravičujejo!!!!!!!
Tisti, ki poznate zgodovino financ, poznte zbor MAGNA KARTA, ki je že v 13.stoletju prepovedal postavljanje neupravičenih davščin ljudstvu, in ne pozabite v srednjem veku so ljudje plačevali desetino, danes nam mirno poberejo vsaj šestino, mi se pa kar strinjamo in si mislemo: “juhej, juhej, smo svobodni, živimo v demokraciji”!!!!!!!!!
31. marec, 2009 ob 17:02
Lala, v srednjem veku so plačevali samo desetino (in tlako, pa ne skozi vojaški rok) in mitnine za ceste. Pa tudi sejme so imela samo določena mesta…
Pravzaprav pa k vragu s tvojim podjetjem. Pred obratom tisočletja je vse bilo ceneje. Avti so stali nekaj tisoč mark, zdaj pa že nekaj tisoč evrov. Samo za primer. A da so zdaj varnejši? A v tem je finta?
31. marec, 2009 ob 18:04
Igor zgrešu si poanto!!!
Pred kratkim sem se pogovarjal z nekim finskim podjetnikom, in ko je debata nanesla na davke, je bil enostavno začuden nad višino, prva stvar, ki mi jo je rekel je bila:” a potem morate biti pa pri vas bogati,” v mislih je imel držvo nasploh( zdravstvo, šolstvo….), pa se ti zdi da je tako???….. za ta denar, ki ga mi namenjamo državi, oz. nam ga kar sama vzame, bi pri nas moralo biti za vse vsega dovolj, pa se ti zdi, daje tako???…. se pravi denar nekje izginja,oz. če hočeš drugače, tako kot se z denarjem razmetava v tej državi, jih ni veliko!!!!……eden poglavitnih razlogov za to je, da imamo en kup institucij, ki naj bi državo nadzirale, dogaja se pa ravno obratno!!…..sedaj se pa vprašaj, kdo pa je ustanavljal te institucije in kdo je notri postavljal svoje, seveda vedno ubogljive “nadzornike”, zelo nazoren primer je komisija za preprečevanje korupcije, ki je bila uvedena šele potem, ko so gospodje speljali privatizacijo in pokradli vse kar se je dalo, sedaj pa kao preiskujejo neke nepomembne primere, velikih po ne upajo odperati.!!!!
Zakaj pa so stvari danes dražje kot 10 let nazaj, se pa vprašaj kakšno vlogo ima tu EU in finančni sistem, nato pa še notranji monopoli!!!! Začnite sami malo raziskovati kakšen je sistem, od kje denar, na čem temelji, kdo ima nad njim nadzor in direktne koristi od izkoriščanja!!!!! Nasploh pa bi bilo fajn, če se vprašate enostavno vprašanje, zakaj smo vsi čedalje bolj zadolženi, zakaj delamo dlje kot pred 10 leti za manjši denar, zakaj je denar vreden vedno manj????
In zakaj k vragu z mojim podjetjem, če ti gre v nos, da sem sposobnejši od tebe in sem imel jajca in srečo, da sem uspel v teh neprijaznih razmerah, je to tvoj problem, če bi bilo več takih kot sem jaz, pa manj Bavčarjev, Lahov,Gantarjev, Lovšetov, skratka tistih, ki so bližji ravno tisti opciji, ki je kriva, da je danes v državi samo sranje, bi bilo marsikaj drugače.
31. marec, 2009 ob 18:35
djukanovic, ni res kar trdiš.Obtožb zoper tebe še nihče ni umaknil Si mentalni ubožček z nekakšno laićno profesuro in nerazsoden častilec največjega pogubneža za našo Slovenijo, t. i. golobićevwega Stalina oziroma še bolj konkretno POl-Pota.Pa še nekaj ti predlagam: ne grozi in žugaj več po internetu vsem tistim, ki tvoje lažnive traktate seješ po tem spletu.Glede povojnih pomorovpa:si človeško pezde brez človečnosti in humanosti.Ja, to si ti.
31. marec, 2009 ob 18:55
Lala, sorry. Meni gre na živce šimfanje, pa sem napisal v smislu, da me briga za tvoje podjetje. Ne, to ni res. Seveda ti privoščim, da ti gre bolje kot meni. Vsem, ki delate, privoščim.
A probleme, ki jih naštevaš, ne znam jaz rešiti. Če bi vedel, kje začeti kopati, bi morda tudi sam začel. Drugače pa me moti, če kdo kar tako šimfa čez višje davke in ne vidi tisto, kar je narejeno in predlaga ukinjanje dobrih in povprečnih državnih programov. Če najdeš ponor denarja, potem javi, da kaj narediva. A javi to previdno, da ne nastradava oba. ;-)
31. marec, 2009 ob 19:01
Uni rdečuh, zakaj se ti zdim tako pomemben, da poudarjaš, da učim na laični (in ne verski) šoli? In tudi tebi povem. Preklinjanje oseb z imenom in priimkom je kaznivo. Ne, nisem pretirano občutljiv, a vseeno me čudi, da si vsi po vrsti to dovolite. Obstajajo pa tudi posamezniki, ki grobo in očitno kršijo zakonodajo ali pa celo osnovne civilizacijske norme (in to je, da se otrok ne meša v vojne med nami “revolveraši”). Prosim, da si tudi ti to zapomniš. Še nekomu tukaj na Vesti in na spletnem Delu to moram razložiti, da ne bodo presenečeni nad mojo reakcijo, če prestopijo črto. Sicer pa uživaj v preklinjanju. Kletvica čez drugačemislečega podaljša tvoje življenje za minuto. Predlagam, da jih napišeš kakšnih petdeset. Samo bodi no malo inovativen in ne lajnaj vedno samo iste neumnosti. Ti pošljem po pošti kakšen seznam pristnih srpskih kletvic.
31. marec, 2009 ob 19:19
Igor ponor denarja, je na dlani, samo če bi inštitucije v tej državi začele resno delati, in kršitelje kaznovale, jim pobrale premoženje, ne pa jim še naprej pomagale. Kaj je bilo pa dobrega narejeno je pa velik vprašaj, jaz vidim zelo malo, nekje skoraj nič!!!!!
Da pa ti pomagam pri problemih, začni pri finančnem sistemu!!!! Lahko bi ti sam kej povedu, vendar so zadeve tako neverjetne, da si boš mislil, ta ni normalen, zato raje vidim, da sami začnete raziskovati!!!
Sej pravim finančni sistem, kaj je centralna banka,čemu je njen namen, v čigavih rokah je, sej si sposoben in pismen, zna pa te tisto kar boš odkril, dobesedno sezuti iz čevljev, zato previdno!!!
Je pa zanimivo kako ljudje, ki so nas sami porinili v ta sistem, sami naštimal luknjasto zakonodajo, danes pa govorijo kako bolje vodijo državo, vi ki se imate za neke liberalce jim pa verjamete, čeprav v naši državi ni in, nikoli ni bilo liberalizma, pa četudi se ena od strank imenuje liberalna demokracija!!!
31. marec, 2009 ob 19:20
@ IGOR ĐUKANOVIĆ
Čim sem te malo pohvalil, me ti že razočaraš.
Vse ti je “jasno”, kaj, zakaj in kako se je dogajalo pred skoraj 65 leti.
Nič pa ne veš o tem, kaj je počel Golobič pred “dvema” letoma ali še kako leto prej?
31. marec, 2009 ob 19:44
Mefisto, enako nazaj. Temu jaz rečem katoliški objem čez rame. Če te nekdo pohvali, takoj v naslednjem stavku pa kritizira počez vse “Južne”.
31. marec, 2009 ob 19:46
Lala, saj “v teoriji” je jasno, kje je treba delati. A ne, nisem tako brihten, da bi kar spregledal. In tudi toliko časa nimam, da bi kopal. Vsakdo rešuje svoj delček problema. Ne moremo vsi vse. Če nekaj vidiš, je malo verjetno, da ti bo kdorkoli pomagal, dokler zadeve ne premakneš sam kar pošteno daleč.
31. marec, 2009 ob 20:00
Ja glej tisti ki so sami hoteli kaj postoriti so bili deležni najprej diskreditacije, če to ni zaleglo, likvidacije, nažalost je v tej državi tako, in to so ljudje katere vi sveto zagovarjate!!!!
Ne vem, če je tut samo v teoriji jasno kje je treba začet, 99% ljudem se sanja ne kako res zadeve laufajo, un 1% so najbogatejši, ki poznajo sistem, vendar držijo gobce, ker od njega fajn živijo!!!
31. marec, 2009 ob 20:00
@ IGOR ĐUKANOVIĆ
Če me spomin ne vara, tokrat ni bilo govora o “južnih”.
Opozarjam te, da imaš selektiven spomin. Treba bo ukrepati.
31. marec, 2009 ob 20:21
Ja, Mefisto, imam preobremenjen spomin. Morda si mi kaj že razložil, pa sem pozabil. Imej potrpljenje. Tudi jaz ga imam, ko razlagam matematiko. Nihče ne ukapira prvič. Saj nismo roboti.
5. april, 2009 ob 14:57
O Igore ne samo Zaresovac, i matematičar. Pametan sigurno.
5. april, 2009 ob 22:06
Kaj sploh počne Golobič na položaju ministra? Karkoli ga novinarji vprašajo, vedno samo godrnja in serje.
Nekdo na Vesti je napisal, da Golobiču zelo pristoji priimek …
8. april, 2009 ob 0:18
Pa če tale Golobič verjame v vse kar govori, je že dober znak da ni
z njim nekaj v redu.
Ni mu jasno da je Austrija naredila strahoten razvoj v času Kadrdelja,
Drnovška in njega.do 1970 smo še bili skupaj po dohodku.
Golobič Nima nikakršnih dispozicij( dolgoletni študent) kritizirati JJ ,kajti
če gledamo po narejenem v politiki ,bo moral še dolgo delati in ne samo govoriti
in diskvalificirati JJ.
Pravi nestrpneš in v vsaki besedi je čutiti
sovraštvo in ne tekmovalnost.Res veje iz njega slovenski stalinizem.
Žižek že ve.
Sicer pa ,ali ni bilo že dovolj stalinizma.