Stanovnik o pobojih
26. marec 2009 ob 12:02 | Denis Sarkić |Za povojne poboje “sem vedel, vendar ne čutim nobene krivde, da o tem nisem govoril,” je na seji glavnega odbora ZZB NOB dejal Janez Stanovnik. Kot je dejal, se je zavedal, da bi odpiranje tega vprašanja pomenilo odpiranje ran. Povedal je tudi, da cilj NOB ni bila zgolj osvoboditev, ampak tudi socialna revolucija, izgradnja novega družbenega reda.
Kot je v svojem političnem poročilu o delu zveze v letu 2008 povedal predsednik Zveze združenj borce za vrednote NOB (ZZB NOB) Janez Stanovnik, je o tem, da je za poboje vedel, zanj težko govoriti, vendar mora vseeno povedati. Z obujanjem povojnih pobojev namreč po njegovem prihaja do odpiranja starih ran, prav tako za poskus rehabilitacije kolaboracije, kar je zanj nedopustno. Tudi zaradi tega sam ne vidi možnost, da bi v narodu lahko prišlo do nagle sprave, je poudaril.
Foto: Denis Sarkić/VEST
26. marec, 2009 ob 12:14
Ali je zaročen ali je že poročen!?
26. marec, 2009 ob 12:28
Stricu gre pa malo na otročje - enkrat je vedel, drugič ni vedel …
26. marec, 2009 ob 13:24
vsakomur kmalu ali pozno potrka VEST (če ga ne bi bolela krivda bi še vedno molčal, a ne?).
tisti, ki so toliko let molčali so krivi, da smo Slovenci tako razdvojeni. če bi se stvari razčistile že v preteklosti nam bi bilo vsem zdaj lažje.
vedel je in upal je da se ne bo nikdar odkrilo - saj je bilo vendar dobro večkrat zabetonirano.
kakšen človek je to, ki za zločin ve in o tem več let ne spregovori?
ti ni poskus rehabilitacije kolaboracije (glavni izgovor) - tu gre da so tudi po nedolžnem ubijali ljudi iz koristoljubja in političnega prepričanja. izdajalci so si zaslužili kazen, samo smrt pa ne, saj smo vendar ljudje?
26. marec, 2009 ob 13:39
Prav smešno je, da “oče naroda” Janez Stanovnik komaj sedaj priznava, ko so se vsule človeške kosti iz jame, da je vedel za povojne pokole, ker se je hkrati z vojno izvajala tudi revolucija.
Revolucija pomeni, da se je med drugo svetovno vojno v Sloveniji nasilno prevzemala komunistična oblast, ki je politične, idejne in razredne sovražnike brez sodnih postopkov sproti pobijala.
In sedaj bo prišlo na dan, česar se seveda Stanovnik najbolj boji, da so za nastanek domobranstva in kolaboracije krivi prav komunisti njegovega kova. Mislim, da je to potrdila tudi v svojih spominih predvojna levičarska političarka Angela Vode v knjigi “Skriti spomini”.
Lepo laž so nam vsa ta leta komunisti prodajali. Ni čudno, da se je ta diktatorski sistem, zgrajen na laži, razletel v franže.
26. marec, 2009 ob 13:46
Ja, pa Kučan je priznal, da kupuje otroško konfekcijo…
Saj vsi vemo, da si vedel, Janez. Nisem pa vedel, da ne čutiš nobene krivde, ker nisi govoril o tem. To pa veliko pove.
26. marec, 2009 ob 13:47
@romy
Ja, se je razletel v franže, ampak so se piloti pred pristankom izstrelili in sedaj imajo že čisto novo letalo…lahko tudi falkon, kakor ti je ljubše.
26. marec, 2009 ob 14:29
Pač več kot 60 letna zajebancija.To je za to vrsto ena nedolžna zajebancija.Tko mal za zajebancijo so pač pobili vse drugače misleče.Glede na retoriko,ki jo podmladek le teh uporablja bi se lahko kaj podobnega zgodilo tudi danes. Izgradnja novega družbenega reda?Ker marksist se je pa te formulacije, povojnega klanja spomnu?
26. marec, 2009 ob 14:34
Ce ns majo radi, ns mlade, bodo vsi vse priznali. minestra je bla. kdor je mel ni hotu zgubit. kdor ni mel je bil za socialno revoulcijo. pol so ble izjeme na obeh straneh. pol so bli eni z jajci in drugi brez njih. pol so bli duhovniki z moralno odgovornostjo do naroda in tisti brez nje. vojna vedno pokaze pravi cloveski obraz. sivine, ki zavajajo v miru,izginejo. in ostane crnobela. ki nekaj casa po evolutivnih principih traja po zarezu skalpela. vsi si moramo priznati le eno, da smo “pičkice”, ker smo dovolili da se narod razkolje. s plebiscitom smo vsaj malo naredili “sprave” v smislu enotnosti naroda. in tabla na grobiscu naj bo enostavna. zrtve vojnega in povojnega nasilja. priznajmo jih vse. gremo naprej. basta
26. marec, 2009 ob 14:57
Ti komunisti pa postajajo že prav smešni. V tem elementu že prekašajo domobrance.
So pa oboji fenomenalni lažnivci i zločinci. Na bruhanje mi gre!
26. marec, 2009 ob 15:53
Carlos Contreras pravi:
26. marec, 2009 ob 12:28
Stricu gre pa malo na otročje - enkrat je vedel, drugič ni vedel …
Carlos, tole ni bilo fer: lepo je povedal, da je vedel, a o tem ni govoril…in naštel razloge, zakaj. In vedeli so mnogi, pomembni možje in žene, recimo profesor Pirjevec, veliki guru generacij s FF, pa ni nič povedal…Še Kocbek se je pozno spomnil spregovorili, sredi sedemdesetih let…
26. marec, 2009 ob 17:25
Kako je”očetu naroda”, ko se nespretno izgovarja, ve samo on! Da ni povsem brezdušno bitje, je pokazal ob izjavi Stipeta Mesića, od kje bi Slovenci opazovali morje, če…Jaz sem osebno prizadet, saj sem vendar jaz in še nekdo, ki je ta čas nekje v domu), pripravljal vse potrebno v TRSTU, torej verjetno prihod vojske in vseostalega, spiskov ljudi, ki so bili v napoto itd…
Tudi na neki drugi oddaji na “TV”, je začutil potrebo, čeprav ni bil otem nič izzvan, da takrat, ko je Kardelj poslal zloglasno depešo v Ljubljano(pohitite s čiščenjem…), on še ni bil njegov tajnik.
26. marec, 2009 ob 17:49
Do sprave bo prišlo kmalu, tovariš Stanovnik, brez vas, prej jo ne pričakujem !
26. marec, 2009 ob 17:56
Kakšna vest neki. Boli me kurac za fašiste. Komunisti so vse naredili prav, edina napačna stvar je bila da so izpustili sojenje. Morali bi osnovati naglo vojaško sodišče in po hitrem postopku vse obsoditi in postreljati.
Ko bo nova petletna svetovna genocidna morija lahko vajo ponovimo za tiste, ki jo bodo zakrivili. (Če bo sploh kaj ostalo po atomskih in drugih še novejših orožjih).
26. marec, 2009 ob 20:30
pa saj mora biti vsakomu jasno, da je vedel. saj so najbrž vedli vsi. saj ni mogoče na skrivaj poklat in v jame pometat več kot 100.000 zgodovinskih luzerjev. sam še vedno ni prav. kot pravi nik, morali bi jih obsoditi in vse lepo evidentirati, ne pa „izbrisat“. če je Tito hotel čistit, bi moral čistit v svojem imenu in na očeh javnosti.
kar naj se še govori o tem, če se do zdaj gospodi ni zdelo. vsi so bli ene riti.
kurc jih gleda, s Stanovnikom na čelu
26. marec, 2009 ob 21:36
Če bi imeli prav, jih ne bi zazidali in skrivali 60 let.Pred zgodovino popušili.Kdor ima prav, to brez strahu razglasi in zakriči na vsa pljuča.
26. marec, 2009 ob 21:43
Lahko rečem, da za mnoge poboje se je vedelo, ker sem sam kot otrok poslušal kje so jih pobijali in zakaj. Rečem lahko, da ni prav, ker ni bilo sojenja. Razlogi pa so bili več kot utemeljeni, da so jih počistili. Bojim se, da je bilo tudi veliko nedolžnih zaradi osebnih maščevanj in neko hitro sojenje bi mogoče rešilo kakšnega nedolžneža, ki se je znašel vmes.
26. marec, 2009 ob 23:02
Hm škoda, da nimam časa napisati celega bloga na to temo. Ja, všeč mi je, da se Stanovnik odločil, da spregovori. Ne vem, ali je prej lagal, ali enostavno molčal. Bi me veselilo, če bi slišal dokaze za eno ali drugo trditev, a se z njimi ne bi obremenjeval.
Zelo me motijo tisti, ki odgovornost za pokole zločinskih kolaboracionistov in njihovih malo manj krivih sopotnikov in nedolžnih spremljevalcev pripisujejo izključno maršalu Titu in Kardelju. Tisti, ki so pobijali ali ovajali na ukaz, so navadne gnjide. Niso vredni, da bi jih pljunil. Tisti, ki so pobijali iz prepričanja, da je tako prav, pa naj tako še enkrat povedo.
Osebno nisem nasprotnik smrtne kazni. Strinjam se, da pravna država v 21. stoletju v normalnih pogojih (ko ni svetovne vojne) takšne kazni ne potrebuje in je iz strokovnega penološkega stališča smrtna kazen kontraproduktivna neumnost. A moralnega zadrža za smrtno kazen nimam. Vse dokler so vojne legalne. Legalno je ukazati svojim sodržavljanom, da gredo pobijati neke druge ljudi samo zato, ker imajo na kapi zvezdo petokrako ali šahovnico. In to popolnoma brez kakršnekoli krivde kaj šele sojenja.
A se moralisti, ki z obsojanjem povojnih pokolov želijo le rehabilitirati edini še obstoječi evropski totalitarizem, ki ni plačal niti zlatnika vojne odškodine za izgubljeno vojno zavedajo, da je Vatikan dovolil vojaškim kuratom nositi orožje. Božja zapoved “ne ubijaj” torej ni držala niti za župnike, ki so bili zgled ovcam, da lahko koljejo nevernike po mili volji brez sodišč. In tri tedne po koncu svetovne vojne, ko za večino navadnih ljudi in tudi za vse vojaške stratege sploh ni bilo očitno, da ne gre le za kratek premor, nekdo pričakuje, da bodo tiste, ki bi jih tudi sodišča, ki bi sodila po takrat veljavnih pisanih zakonih (ne le dejansko veljavnih in uporabljanih, ki so bili strožji od pisanih) obsodila krive ali nedolžne na smrt, pričakuje, da takratnih povojnih pokolov ne bi bilo. Halo? Na katerem planetu pa živite? Po odkritjih o pogojih, v katerih je za “eko kurivo” bilo uporabljenih 6 milionov Židov, nekdo pričakuje milost za zločince in njihovo družbo? Ne. Povsem očitno je, da milosti ni moglo biti.
Z današnjega stališča, ko nimamo več smrtne kazni, je lahko biti pameten in ugotoviti, da je 1/4 žrtev bila popolnoma nedolžna in da bi si 1/2 žrtev zaslužila le ustrezne zaporne kazni in samo 1/4 smrtno kazen. A v tistih pogojih, ko nihče ni vedel, da so premagali fašizem za vedno, to ni bilo tako enostavno. Danes Brazilija ni več največja katoliška država pač pa protestantska. Tudi italijanski fašizem z vojsko na ulicah je v EU popolnoma obvladljiv. Ni razloga za paniko. In tako ni razloga, da bi tudi danes pobijali fašiste.
Danes je tako čas, da si pogledamo v oči in vidimo, kdo je bil kdo in priznamo, da v jamah leži tudi veliko nedolžnih in zavoljo njih dovolimo human pogreb vsem tudi tistim, katerih kosti v Hudi jami zaudarjajo do pekla. Pa ne zaudarjajo le fizično ampak tudi moralno. Po vojni so jih iz teh razlogov in strahu pred novo vojno razumljivo vse pobili, danes pa iz teh razlogov in današnjega debelega blagostanja vse humano pokopavamo.
Najbolj pa se mi smilijo sorodniki umrlih, ki se svojcev spominjajo takšnih, kot so bili takrat, ko so odhajali v vojno. In ne takšnih, kakšni so postali pod vodstvom oboroženih krvi željnih župnikov. Verjetno bi tudi meni bilo hudo, ko bi slišal vse podrobnosti o mojih sosošlcih iz osnovne šole, s katerimi smo skupaj peli “mojoj Banjaluci” in njiihovih konkretnih “operacijah” v Srebrenici in drugod. In ne bi hotel verjeti, da je res. Moji prijetni otroški prijatelji že ne.
Ni prav, če si sam sebi lažem. Je pa prav, če se ne čutim odgovornega za njihova dejanja, čeprav smo nekoč skupaj peli patriotske pesmi. In isto velja za ožaloščene sorodnike. Ne dovoljujem jim potvarjati zgodovine, niti prati kri dol z najbolj krvave verske ustanove vseh časov. Je pa prav, da se končno enkrat nehajo počutiti drugorazredne državljane. Ta država je prav toliko njihova kot moja.
27. marec, 2009 ob 0:05
Seveda je Stanovnik vedel. O njegovem védenju je do sedaj dvomili le kak ozkogleden vernik v pravičnost komunistične revolucije. Manipulativne-žaljive do javnosti pa so Stanovnikove izjave, da s(o) to itak vsi vedeli. Še zdaj skoraj ničesar ne vemo, ker so ti zločinci desetletja v strahu držali več generacij “svobodnih ujetnikov”.
Tine Hribar je zapisal: Osnovno odločitev o pomoru vrnjenih oz. izročenih ujetnikov je sprejel najožji jugoslovanski partijski vrh (1945 hkrati tudi vojaški in politični vrh), ki so ga zagotovo sestavljali Josip Broz-Tito, Edvard Kardelj in Aleksander Ranković (vključenost Milovana Đilasa je že vprašljiva). Vsi trije so konec maja 1945 prišli v Slovenijo in prepričali slovenski oblastniški partijsko-oznovski vrh, ki so ga poleg povezovalne osebe Kardelja zagotovo sestavljali še Boris Kidrič, Ivan Maček in Franc Leskošek, o nujnosti likvidacij. Tedaj je Maček, ki se je zavedal, kako težko bi bilo množični pomor nad Slovenci opraviti s Slovenci samimi, bržkone že tudi zaprosil za jugoslovansko pomoč pri likvidacijah; Aleksander Ranković kot šef jugoslovanske Ozne in Arso Jovanović kot šef jugoslovanskega Knoja sta sicer že prej izdala odlok, ki je omogočal uporabo posebnih enot, kakršna je bila enota (z Dubajićem na čelu) hercegovske divizije. Ukazovalno operativni vodja likvidacij v Sloveniji pa je bil slej ko prej Maček, kajti jugoslovanske enote so bile le pomožne sile, izvajalke, kar seveda pomeni, da odpade teza sedanjega slovenskega vodstva ZZB, po kateri naj bi bilo ravno narobe, tako da naj bi bilo »slovensko politično vodstvo« le izvajalec, ukazovalci pa naj bi stali nad njim in ga tako rekoč nadzorovali. To bi držalo kvečjemu, če Kardelj ne bi spadal v jugoslovansko vodstvo in če Maček kot Kardeljev svak ne bi bil tudi osebni Titov prijatelj. A kot je navsezadnje svoj dokument o izbrisu grobov podpisal Zoran Polič sam, tako se je navsezadnje slovenski partijsko-politični vrh sam odločil tudi o pomoru vrnjenih ujetnikov. S tem niso zakrivili le zločina, ampak so se vpisali tudi med zločince.
27. marec, 2009 ob 0:46
Angie, mislil sem na to, da Janez to šele zdaj pripoveduje, po dvajsetih letih, odkar se na veliko razpravlja (čeprav ni res, da se tudi prej ni). Seveda je dobri Dušan Pirjevec imel na vesti marsikaj, za kar se je očitno poskušal odkupiti z uvozom heideggerjanskega dreka.
Obstaja pa kup teorij, kdo, kdaj in kako je dal končno odločitev in komando. Pa nenavadno “dejstvo”, da so očitno obstajali seznami, te sezname pa slej ko prej delali ne komunisti, pač pa “gospodje” na Koroškem, ki jim je čreda zvesto sledila v smrt. Seveda samo v svojo. Nič čudnega, da tudi klerikalni desnici ni v interesu, da bi se izvedela … resnica?
27. marec, 2009 ob 10:57
TITO ((klučavničar), RANKOVIĆ (krojač), KARDELJ ( učitelj-skakač- nadomestek), ŠPILJAK (čevljar),
MAČEK (tesar), LESKOŠEK (varilec)itd.. Vsi pa so priučeni MESARJI !
27. marec, 2009 ob 11:02
Še sreča da so nas želeli iz dobrih vzgibov zavarovati pred resnico :)
Hvala vam lepa.
27. marec, 2009 ob 11:03
Carlos Contreras
Jebali te tvoji klerikalci. Puši mi kurčinu i spizdi nazaj v leto 1945. To so bli tvoji časi, moji ne.
27. marec, 2009 ob 12:15
Pozdravljam enakopravnost tistih tranvestitov, ki mene (in ostale) spolno ne nadlegujejo.
27. marec, 2009 ob 14:13
lucky :)
27. marec, 2009 ob 17:03
Ej Đukanovič! Ti si izgleda župnike pomešal z oficirji ozne. Malo bi pa se pa lajko prizemljil saj tega ne prebereš niti v partijskih pravljicah. Ta je pa debela. Zdaj bomo slišali še zgodbice o morilskih župnikih, ki so pri nedeljskih mašah streljali na nič hudega čuteče farane… Ta je pa bolna - vredna Đukanoviča…
27. marec, 2009 ob 17:24
OPET DJUKANOVI, bre.Kako parkovi v MB ? Kako peskovniki?Si že postavil opazovalnico? mO tem piši, bre.
27. marec, 2009 ob 18:58
@Igor:
>Pozdravljam enakopravnost tistih tranvestitov, ki mene (in ostale) spolno ne nadlegujejo.
TO je bistvo problema, “nadlegovanje ostalih” in obstaja na mnogih področjih, ne samo v religiji. Verjetno kakšna posledica genetike in razvoja, ki pa jo je žal predvsem zahodna civilizacija (tudi) filozofsko povzdignila v ideal delovanja. Ta virus pa se potem z zahodnimi verami, kolonizacijo, marksistično filozofijo itd… razširi na celi svet. Nima pa veliko povezave recimo z hinduizmom ali budizmom, kot tudi ne z Jezusom (na primer “… otresi prah s sandalov in pojdi dalje…”).
>A se moralisti, ki z obsojanjem povojnih pokolov želijo le rehabilitirati edini še obstoječi
> evropski totalitarizem, ki ni plačal niti zlatnika vojne odškodine za izgubljeno vojno zavedajo,
>da je Vatikan dovolil vojaškim kuratom nositi orožje. Božja zapoved “ne ubijaj” torej ni držala
>niti za župnike, ki so bili zgled ovcam, da lahko koljejo nevernike po mili volji brez sodišč.
To ni noben problem, to je dobro pri krščanstvu. Podpira pravico do samoobrambe (zato pištola kuratom) in ima tudi koncept pravične vojne. To je osnova večine velikih religij, največja izjema bi bil džainizem, pa še tibetanski budizem, a vseeno si imeli v Tibetu nekakšno vojsko, v trenutku ko so jih napadli Kitajci. Problem Cerkve ni v orožju in ubijanju, ampak v tem da so naciste imeli za “pravično stran”, kar pa je popolnoma zavrženo.
Božja zapoved “ne ubijaj”:
1) je hinavska - ker se nanaša samo na ljudi
2) ni absolutna zapoved - in kot takšno jo obravnavata tudi Jezus in tudi KC.
Današnja družba pa je genocidna družba, le da namesto Judov pobijamo in se grejemo na kravjih (itd…) kosteh (eko kurivo???).
28. marec, 2009 ob 0:48
Pička, če si res, kar trdiš, da si, potem nimaš “kurčine”. Potreben bo pošten premislek o lastni seksualni identiteti. Ali pa bo res treba na kolena - in to zastran molitve k dobremu Bogu. Za zdravo pamet ga poprosi, kokol/o/ina!
28. marec, 2009 ob 4:28
ad8 Semso….podpišem!
28. marec, 2009 ob 8:27
Vsaj pet let je od tega nazaj, ko je tov. STANOVNIK še trdil , da je za poboje izvedel pred koncem petdesetih let! Tako se bistremu, prebrisanemu starcu” vrača” spomin.
Njegovo pošteno krščansko poreklo in držo v družini je STANOVNIKOV JANEZ kmalu nadomestil s balkansko partijsko vrednoto”snađi se”,
ĐUKELA GA BO ŠE NAPREJ SLAVIL !
28. marec, 2009 ob 9:39
Carlos, za tebe bom vedno pička z jajci.
Kaj si pa ti pa se natančno vidi v tvojih komentarjih.
28. marec, 2009 ob 13:35
Če bi bil v zaporu bi bila Slovenija pravna država, tako ni…
28. marec, 2009 ob 13:37
Več si moril, več ti je bilo DANO.
Bolj si bil tiho, več si lahko GOVORIL.
Več si kradel, več si DELAL.
Bolj si bil nesposoben, več si NAPREDOVAL.
Komunizem rules!
28. marec, 2009 ob 16:25
Jaz sem za naše.
28. marec, 2009 ob 17:13
@ Igor Đukanović
Potolaži se, če nisi imel časa napisati celega bloga, saj te tako ne bi nihče bral.
28. marec, 2009 ob 18:29
@ CVEK
Dobro si povedal, venda te moram opozoriti na nekaj nedoslednosti.
Kardelj je bil faliran učiteljiščnik in ni nikoli učiteljeval, Leskovšek ni varil pri Westnu, temveč je pometal dvorišča, za Mačka pa ni podatkov, ali je bil izučen ali priučen tesar. Res pa je, da sem videl kozolec, pri katerem se je zadnjikrat spotil.
Tako pomembni in častni ljudje si pa že zaslužijo, da si bolj natančen.
28. marec, 2009 ob 18:43
Vprašanje dr. STANOVNIKU:
Osvoboditelji so pobili 12.000 domobrance, grdih izdajalcev, zakaj pa je potem moralo umreti še kakih 50.000 Slovencev, da o tistih, ki so se rešili z begom in o pregananih, mučenih, preganjanih itd. ne govorimo.
Ne pričakujoč odgovora se zanj vendar vnaprej lepo zahvaljujem.
28. marec, 2009 ob 20:31
Pička z jajci, torej hermafrodit? Zaradi mene.
Mefisto, kakšnih 50.000 Slovencev? Leta 1945? Kje?
28. marec, 2009 ob 20:40
Po vsej Sloveniji, pa ne samo v letu 1945, temveč tudi pred tem letom in zlasti tudi po njem.
Največ pa v letu 1945.
28. marec, 2009 ob 20:50
@ NIK
Oprosti, da sem te prezrl.
Zglasi se pri Stanovniku po priznanje.
28. marec, 2009 ob 21:22
In od kod so ti podatki? Strici so mi povedali?
29. marec, 2009 ob 0:43
Mene zanima, če posamezniki vedo kaj bi radi dosegli s svojimi komentarji…sproščanje je slab izgovor…
29. marec, 2009 ob 8:02
@ MISTIQUE
Resnico in samo resnico.
Če ti ni do resnice, ne beri komentarjev.
29. marec, 2009 ob 16:38
ce hoce Slovenija in Slovenci napredek, se mora otresti raznih Šoltezov in Ribičičev. Prvi je vnuk Kardelja in je danes prvi mož računskega sodišča, drugi je sin Mitja Ribičiča, ki pa je ustavni sodnik
29. marec, 2009 ob 17:20
Naj za trenutek odloži pomembno delo mentalne masturbacije naš dragi sinko in vnuček Mefistek ter prisluhne vprašanju, ki smo mu ga že bili zastavili: od kod so podatki, ki jih navajaš?
29. marec, 2009 ob 17:51
CARLOS CONTRERAS, če me tako pameten in o pravopisu poučen človek sprašuje, sem takoj pripravljen na odgovor.
Za začetek poskusi pri strokovni službi Muzeja novejše zgodovine v Ljubljani.
Če bo pri volji, ti bo mogoče tudi ata lahko pomagal iz teme nevednosti.
29. marec, 2009 ob 18:19
Kokolo, torej si ti tam osebno povpraševal ali si morda kdaj celo kaj prebral? Pa ne prispevkov v Družini in na spletni strani SDS.
29. marec, 2009 ob 18:33
CARLOS CONTRERAS,izvedenec za pravopis in polihistor, nekje sem ti že povedal, da enemu samemu norcu ne more odgovoriti devet modrih mož.
29. marec, 2009 ob 18:35
Mefisto, bom ob priliki povzel tukajšnji zapis v blog. Hvala, da si ga vsaj ti prebral.
Sicer pa tudi mene zanima, o katerih 50 tisoč mrtvih govoriš. No, pa v kakšni drugi debati. Zdaj so že padli iz “etra”.
29. marec, 2009 ob 19:03
Mefisto, torej nič? No, lepo, da vsaj to priznaš.
29. marec, 2009 ob 19:08
IĐ
Moram te rzočarati, nisem prebral tvojega zapisa.
Po dveh vrsticah mi je pri tebi že vse jasno.
29. marec, 2009 ob 23:30
kriminalc ,zločinc v arest z njim in v Hagg
Pa narodu še zdaj ni jasn da jim 60 let lažejo.
Prav javno je priznal pa še ni dost.
In zgodovina naj bo čista resnica ,skonstruirana od
priznanih lažnivcev
,NARODE TI PA ŠE KAR VERJEMI V PRAVLJICE.
31. marec, 2009 ob 11:04
CARLOS CONTRERAS, BI PO PAMETI SODEČ, OB TEJ GLAVCI, MORAL IMETI VSAJ ŠTIRI NOGE. JEBIGA, NARAVA JE VČASIH KRUTA !
1. april, 2009 ob 20:17
Kaj bi še lahko bilo slajše za komunajzerje kot napad sil Osi leta 1941 na Jugoslavijo (monarhijo). Hrvaška postane NDH, komunajzerji pa postanejo kolaboranti do 22. junija 1941, ko se jih Hitler naveliča in udari po Stalinu upoštevajoč rek, da v kompaniji je še pes crknil. Škoda, da je še eden s steklino preživel.