Vzpon združevalca
24. marec 2009 ob 10:41 | Jani Sever |Tik pred kongresom SD je anketa Ninamedie vladi namerila skoraj 52 odstotno podporo, največja vladna stranka pa je ponovno zasedla prvo mesto z velikim naskokom pred SDS. Potem se je zgodil kongres in zmagoslavje Boruta Pahorja.
Socialni demokrati bodo kljub kritikam uspešno vodili vlado preko tokov in mimo čeri krize. Naj bodo politični in drugi konflikti še tako močni, je odprt demokratični dialog edina možna pot. Stremljenje k politični enotnosti je utemeljeno in koristno. Ne gre za slogaštvo, ampak za politično zrelost, ki zna poiskati konsenz tam, kjer je to neizogibno potrebno. V teh hudih časih je politika konsenza še posebej pomembna. Tako na področju zunanje politike, kot na področju reform, ki nas čakajo. Te bodo zgodovinske. Vlada bo reformirala zdravstvo in pokojninsko varstvo. Cilji so ambiciozni, čeprav še ne vemo, kakšni pravzaprav bodo.
Kot da je javnost vse to prepoznala še preden je bilo povedano. Jasno, stranka, ki tako dobro in hkrati obetavno vodi vlado, si zasluži večjo priljubljenost in prav tako tudi vlada. Kar naj se drugi kregajo, saj imamo Boruta Pahorja, ki zna združevati. V teh hudih časih je to še posebej lepo videti in pomiri duha. Tudi to, da ne hiti z reformami ali protikriznimi ukrepi je v resnici lahko dobro. Tako se možnost sprejemanja napačnih ukrepov radikalno zmanjšuje. Vlada na ta način sicer ne naredi ravno veliko, a tudi kakšnih večjih napak zato ne more storiti. Ko se bo odločila za reforme, pa bo morala za njimi stati tudi opozicija.
In vendar se zdi, da je potrebno skok v priljubljenosti premiera njegove stranke in celotne vlade iskati povsem drugje. Ne v luknji gospodarske recesije in morda v luknji kadrovskih razpletanj, temveč v zgodovinski Hudi luknji. Odkritje množičnega grobišča iz časov po drugi svetovni vojni je treslo Slovenijo tik preden so bile opravljene javnomnenjske ankete. Zavest o Hudi luknji je segla do zadnjega kotička države. Mediji smo javnost vsak dan bombardirali s slikami, podobami, pričevanji, komentarji … in vsi so se glede tega opredeljevali. Tudi glede izjav politikov, ki so se med seboj zelo razlikovale, tako po vsebini kot po stilu.
Pahorjeva drža je bila ob tem zmagovalna. Predsednik vlade je pokazal sočutje do pobitih, a hkrati stopil v bran partizanstvu. Kako enostavno, mar ne? Nič novega. Ljudje v Sloveniji so ob povojnih grobiščih seveda vedno pretreseni. Saj niso brezčutni. A hkrati vedno tudi čutijo partizanstvo kot pravično. Partizani so good in domobranci bad guys. Tako to je in vse hude jame tega očitno ne morejo spremeniti. Pahor to zelo dobro ve. Kar nikakor ni presenetljivo. Bolj nenavadno je, da se tega niso naučili drugi politiki. Oziroma, da teh nekaj zelo enostavnih in zmagovitih političnih pravil ne zmorejo ali nočejo upoštevati.
Ob Hudi jami sta Pahorju pri tem, da se je umestil na razumno sredino, pomagala predvsem predsednik republike in prvak opozicije. Predsednik republike je z motoviljenjem o prvorazrednih in drugorazrednih temah Pahorju omogočil, da je njegova zmernost še bolj prišla do izraza. Enako velja za (povsem legitimno) idejo SDS o izbrisu imena Josipa Broza Tita z javnih površin. Kaj lepšega si je lahko želel Pahor kot to, da je lahko spregovoril nekaj besed o tem, da je Primorec in da ga na Tita vežejo posebej pomembni spomini. Slovenija enostavno ne bi bila več Slovenija, če to ne bi imelo dobrodejnega vpliva na njegove rejtinge.
V ideoloških spopadih običajno zmagujejo najbolj pragmatični politiki. Ker se bo ideološki boj v času krize očitno še bolj zaostril (SDS je na spletu kongres SD že komentiral kot zasuk stranke nazaj proti letu 1945, čeprav za to ni videti nobenega pravega razloga), je tudi napoved Pahorjevih prihodnjih uspehov obetavna. Ob tem dejstvo, da se na kongresu, razen nekaj kadrovskih rešitev, ni zgodilo prav nič, niti ni pomembno.
Jani Sever
24. marec, 2009 ob 10:54
Mogoče ni tako enostavno. Ožji krog okoli Pahorja je menda navezan na krog ljudi okoli Senice in se govori, da pravzaprav Senica vodi LDS in SD. Ne da bi se Pahor tega zavedal. Tudi Igor Lukšič, ki je napisal programe SD-ja je bil umaknjen. Torej ni res, da se na kongresu ni zgodilo prav nič.
24. marec, 2009 ob 11:13
Zanimivo kako radikalni pri zamenjavah znotraj svojih vrst znajo biti politiki “konsenza”. Pri g. Ruplu te odločnosti ni bilo zaznati,čeprav je narod bolj kot kje drugje povedal svoje. In če jim bo začela priljubljenost počasi padati se bodo morda zamislili,…ali pa tudi ne..
24. marec, 2009 ob 11:15
SD je z levičarskega vidika živa žalost in ni prijetno gledati.
Očitno je v Sloveniji še prostora za nove opcije, ker ko se bodo ljudje streznili bo potrebna “prava ponudba”.
Zeleno gibanje naj kar pripravi telefonsko beležnico :)
24. marec, 2009 ob 11:16
No, pazite se vlomov :)
24. marec, 2009 ob 12:05
Vzpon združevalca rdečih dedkov in njih (po Lukšiču) neizobraženih spermijev.
24. marec, 2009 ob 12:24
Bolj kot kdaj prej bi stranka morala vsaj na kongresu priti s kakšno vizijo prihodnosti, posebno kar zadeva bodoče reguliranje kapitalizma in njegovega nebrzdanega in neoviranega pohlepa.
Tako pa bo za svojega namestnika Pahor postavil podpredsednika stranke Patricka Vlačiča, ki niti slučajno ne bo imel časa, da bi se kvalitetno ukvarjal s stranko, če bo hotel uspešno voditi prometno ministrstvo z zavoženim Darsom in slovenskimi železnicami. Tako bo nastal prostor v stranki za ribarjenje v kalnem in za nadaljevanje kadrovske in drugačne kuhinje.
24. marec, 2009 ob 12:34
zanimiva fama se širi in širi, da protikriznih ukrepov ne potrebujemo in da pahor dela modro ko ne dela.
situacija je ravno obratna. 20000 novih bresposelnih kaže drugo sliko in subvencioniranje skrajševanja del. časa je zgolj ukrep za socialni mir.
vožnja z vlakom smrti je dosegla višinski maximum…sledi strma vožnja navzdol brez zavor
24. marec, 2009 ob 12:36
Ja, takle mamo!
Očitno so politiki pri izvolitvi podpredsednikov imeli dovolj velik vpliv, pri Ruplu, ki bo Pahorju še naprej delal sive lase /grozljivka/, pa ne. Saj je Pahor menda rekel Lukšiču, naj ne kandidira za podpredsednika, češ, da ta funkcija ni najbolj združljiva z njegovo ministrsko, a tega ni upošteval. Kazen? Na podpredsednika bo tudi menda preložil obveznosti predsednika, ker sam nima časa. A ga ima Vlačič dovolj? Še vedno čakam, v kaj vse se bodo prelevili in kaj so sposobni za Slovenijo pozitivnega narediti. Moja priskutena /devalvirana/ beseda pa postaja “konsenz”, ker ji, na žalost, s Pahorjem na čelu, spreminjajo pomen.
SD se je, /če lahko take ankete sploh pokažejo realno sliko/, po procentih odlepila od SDS. Kdaj bojo Slovenci še bolj spregledali škodljivo delovanje SDS-a? Konstruktivna opozicija naj bi znala tudi kaj pohvaliti, vzpodbuditi ter povedati, kaj bi sami naredili drugače. Laži, diskreditacije nasprotnikov, metanje ovir…..kažejo samo na težnjo prevzeti oblast za vsako ceno. Levi so se v 60.letih že malo zdemokratizirali, SDS pa je še v “povojnem času”.
24. marec, 2009 ob 12:40
luna pravi:
24. marec, 2009 ob 10:54
Mogoče ni tako enostavno. Ožji krog okoli Pahorja je menda navezan na krog ljudi okoli Senice in se govori, da pravzaprav Senica vodi LDS in SD. Ne da bi se Pahor tega zavedal. KONEC CITATA
Daj luna no! nekdo, ki je zelo dolga leta upešen v visoki politiki, pa že ne more biti tako naiven. Če bi bilo tako, kot ti trdiš, ne prišel niti do položaja v neki lokalnem odboru SD. Pa to še en pomeni, da sem fan Boruta pahorja, daleč od tega. Ampak ta tvoj zapis pa je res neumen. BP še predobro ve, kaj dela (mislim v smislu politike).. Mogoče pa je ta navidezna nevednost samo del taktike….
24. marec, 2009 ob 12:52
Kako Pahor predobro ve, kaj dela je pokazal že z Ruplom in partnerstvom z Janšo.
Kar se Senice tiče, pa se vprašajmo, kako je bil nastavljen Veselinovič. Veselinovič, ki je član Kresalove LDS je bil določen za vodenje NLB v najožjem krogu Pahorja. Ozke povezave z NLB pa so sedaj zelo pomembne za mogočneže, ki so najemali kredite, da so kupovali delnice. Kaj je sedaj s krediti vemo, kaj je z delnicami pa tudi.
24. marec, 2009 ob 14:10
No, to so le teorije (zarote)… še enkrat ponavljam - nek naivnež se ne more v visoki politiki obdržati toliko dolgih let - no way - in nato postati celo premier. Je dolgoletni predsednik stranke, ki je iz nule prilezel tja, kjer je danes, bil je prdsaednik DZ, bil je dolgoletni poslanec, bil je poslanec v EP, sedaj premier,… Kdo od aktivnih politikov ima tako bleščečo kariero? Ko bo čas, bo verjetno naskočil še položaj predsednika republike in zelo verjetno mu bo uspelo, saj si idealnejšega kandidata kot je on, ne znam predstavljati. No, vsaj trenutno ga v slo ni. Skratka, to ni igra za naivneže. In da ponovim - nisem fan BP. Da ne bo pomote.
24. marec, 2009 ob 14:16
Ja, BP je tako demokratičen, da vsakemu dovoli, da se strinja z njim.
Le sam bi se rad strinjal samo z JJ.
SZDL je pa itak:
SD
Zares
DeSus
LDS
24. marec, 2009 ob 14:39
A se res moramo kar naprej učiti na lastnih volilnih napakah.
24. marec, 2009 ob 14:40
Neja, lahko je sedaj pametovati, ko nisi niti pozicija niti opozicija.Tega kar očitaš SDS kot opoziciji, bi v prvi vrsti človek pričakoval od nekoga, ki je bil, ko je imel to možnost, drugačen oz. tak, kot pametuje, da bi drug moral biti.
24. marec, 2009 ob 14:42
Ja, Cvetka se strinjam, Pahor bi bil idealen za predsednika republike in je res škoda, da tega položaja ni naskočil in si je premislil.
24. marec, 2009 ob 15:22
Bullock, se strinjam, ampak za SDS trenutno ne najdem nič pohvalnega.
Luna, tudi s tabo se strinjam. Sem pa vseeno hvaležna BP, da je predsedniško mesto prepustil Türku.
24. marec, 2009 ob 15:47
Neja, zdaj si me pa nasmejala. In kdaj si našla kaj pohvalnega za SDS? Pa recimo, da izpustiš tisto frazo : saj ni bilo nič za pohvalit.
24. marec, 2009 ob 17:16
Rdča zvezda Severnica ima prav , povprečni Slovenec, ki danes domuje v Sloveniji je kulturno komunist.
24. marec, 2009 ob 17:20
Edino kar je politično prekril (Rdča zvezda Severnica) je dejstvo, da komunisti ne bodo nikoli imeli sočutja (v javnosti seveda, pred mediji, zasebno komunisti so še vedno prepričani, da so “dobro” in se ne zavedajo , da so le druga stran naci-fašizma) do pobitih . (prav tako je jasna politična igrica dveh trenutnih velikih rdečuhov Turk in Pahor, enkrat pomaga prvi drugemu drugič pa obratno ” Predsednik republike je z motoviljenjem o prvorazrednih in drugorazrednih temah Pahorju omogočil, da je njegova zmernost še bolj prišla do izraza”.
24. marec, 2009 ob 17:21
Komunist ni nikoli zmeren!!
To je medijsko zavajanje in propraganda najslabše vrste.
BALKAN RULES!!!!
24. marec, 2009 ob 17:26
NIHČE NE OMENJA KOMUNISTIČNE ETNIČNE-POLITIČNE ČISTK, ki jih je partija opravila po vojni, tako, da ima še dandanes v LJ (mesto balkanskih ideoloških priseljencev), KP (idem) , NG (novo nastalo mesto, prav tako napolnjena z uvoženimi “rdečuhi” - vsak ve koliko levičarjev in zvestih Slovencev je po vojni zbežalo iz Titovega raja.
To je baza na katero lahko računajo rdečuhi - etnično-politična povojna čistka (vseh anti-fašistov in seveda desničarjev ) ki se niso pokorili PARTIJI- ki je trenutno ponovno na oblasti.
24. marec, 2009 ob 17:28
NIHČE NE OMENJA KOMUNISTIČNE ETNIČNIH-POLITIČIH ČISTK, ki jih je partija opravila po vojni, tako, da ima še dandanes v LJ (mesto balkanskih ideoloških priseljencev), v KP (idem) , v NG (novo nastalo mesto, prav tako napolnjena z uvoženimi “rdečuhi” - vsak ve koliko levičarjev in zvestih Slovencev je po vojni zbežalo iz Titovega raja) totalni in totalitarni ideološki monopol.
To je baza na katero lahko računajo rdečuhi - etnično-politična povojna čistka (vseh anti-fašistov in seveda desničarjev ) ki se niso pokorili PARTIJI- ki je trenutno ponovno na oblasti.
24. marec, 2009 ob 19:04
SD postaja SDS. V svetlejših odtenkih, a vseeno srhrljivo.
Oa imamo domačo “obamamanijo”, ko levi postanejo desni in naenkrat levice ni več. Čista bosna.
24. marec, 2009 ob 19:04
Strohnjeno srce na levi.
24. marec, 2009 ob 19:14
medek , cel svet ve, da za komuniste, je vsaka vlada vedno premalo levičarska, premalo socialistična, premalo komunistična, samo ko pride do prelivanja krvi, takrat je za komunista vse OK.
24. marec, 2009 ob 19:39
Medek, kako se mi smiliš. Če gre SD po tvoje proti desni, ni več (zopet po tvoje) levice. In kje so Zareski in Kresalčki. Jih ni levo, jih ni desno. Potem so lahko samo še spodaj ali zgoraj. Na zgoraj bi težko pristali, ker ne priznavajo nebes, spodaj jih pa čaka podzemlje (ne pekel, ker tega tudi ne priznavajo). Ja, to bo to. Zareski in Kresalčki so v podzemlju. Seveda, hipotetično.
24. marec, 2009 ob 21:53
Bullock, ker ti Neja še ni odgovorila, naj povem, da je po moje za SDS zelo pohvalno sprejetje protikadilskega zakona. Res sem jim hvaležna za to. Će se še tako trudim pa zaenkrat ne najdem nič drugega. Mogoče še zvišanje kazni za voznike, ker pijancev in nekulture pri šofiranju tudi ne maram.
25. marec, 2009 ob 1:00
@ 26
Ni jih. Vprašaj Žižka ;)
Evo stranko z liderji: Vesna Godina, Slavoj Žižek, Anton Komat, Detela (Zajec :)), Joc Pečečnik, Erik Brecelj, Bučar, Spomenka, Žgajner Tavš, Elena Pečarič, Artur Štern ( za piar) , Saška Lendero, …
Ne vem kdo bi jih skupaj zlimal ;)
25. marec, 2009 ob 4:45
,,pa še Pihlar, Ogrin,..se še spomnim,..jih je kar nekaj…skratka zmagovalna ekipa!
kdo jih bo skup spravil?…lahko poskusimo mi …izzvani so bili:))
25. marec, 2009 ob 6:57
Seveda, protikadilski zakon, Luna, hvala!
25. marec, 2009 ob 7:27
@ medek
Taki s hitro skupaj zlimajo, če jim tako kaže uresničljiv interes.
Težje vprašanje je, kdo bi jih sploh volil.
25. marec, 2009 ob 7:28
mefisto, nisem vedela, da ostale politike na sceni vodi kaj drugega,..kar pa se tiče kdo jih bo volil,..jaz zanesljivo:)
25. marec, 2009 ob 8:41
Tudi jaz, tudi jaz, tudi jaz…
25. marec, 2009 ob 8:57
Kratek spomin : prva ureditev istospolnih zvez (po vseh letih levičarjev, so to naredili desničarji!!!), drugi otrok v vrtcu ima brezplačen vrtec, subvencioniranje tople prehrane v srednjih šolah, odprava k´r enih nalepk na avtih, poenostavljeno urejanje vse vrste dokumentacije, vinjete, …
25. marec, 2009 ob 9:33
Sever: “…. Kar naj se drugi kregajo, saj imamo Boruta Pahorja, ki zna združevati. …” :D
Ja Bullock, sej je blo seveda tud kej dobrega, sama najbolj pozdravljam Virantove ukrepe (manj birokracije itd.), prehrano v šolah, vrtec itd., ureditev istospolnih partnerstev (ja, neverjetno da se je to zgodilo pod desničarji!) in še kej bi se našlo. Med drugim protikadilski zakon in prometni, ja, čeprav slednjih sicer osebno ne podpiram (predvsem zato, ker se mi represivni ukrepi ne zdijo kul, pa še moti me hinavščina, da je kao za zdravje oz. obče dobro).
Da se nou sam šinfal. ;)
No ampak to je pa že to, pa marsikaj se je obljubljal, pa marsikaj je blo možno v času vladanja narest, pa se ni, a zdaj se pametuje, kako bi moralo biti oz. ‘reševati’. No tok o sds.
Kot pa je rekla mislim da Neja, se je tudi meni že uprla beseda konsenz. Kar nekaj. Ja, Pahor bi moral bit PR vlade, ‘na stara leta’ pa predsednik republike. :)
25. marec, 2009 ob 9:39
no ja, bullock, vse drugo gre (nekaj od tega je bilo narejenega tik pred volitvami), kar se tiče vinjet pa vsi vemo, da je bila to tipična predvolilna poteza, ki je bila všečna in koristna za žepe državljanov, za državo in DARS pa prava katastrofa.
25. marec, 2009 ob 9:54
Jp, Luna, kratkoročno delujoč, a na dolgi rok nespameten kozmetični popravek; 5 kil pudra na razdraženo in mozoljasto kožo. :))
25. marec, 2009 ob 9:56
Aja Luna, jaz sem tud slišala te govorice okol Senice in tega kroga oz. vpliva (pa sem, če sem iskrena, mislila, da gre za nekakšne teorije zarot spet in podobno). Bi blo pa zanimivo, če bi v kakšne take smeri šlo vse; bomo vidl…
25. marec, 2009 ob 10:04
Pa kako je že bilo to s prehrano v srednjih šolah?
25. marec, 2009 ob 10:13
…ad hoc sprejeta odločitev, ki je šolam povzročila ogromno preglavic, ker večinoma niso imele možnosti speljati zadevo tako, kot bi bilo treba…
No, od teme “Vzpona vzdrževalca”, smo zdaj pristali pri toplem pasulju ob desetih…
25. marec, 2009 ob 10:22
Lahko mogoče naredimo zaključek: Hiter in konstanten vzpon ti lahko nudi edino neizčrpna bioenergija toplega jugo pasulja! Pahor proč z redbulom!
25. marec, 2009 ob 11:09
Šole so s tem ukrepom primorane urediti prehrano, ene so to uredile brez problemov, druge bodo to pač morale urediti. Pasulj ob 10? Mogoče na ljubljanskih srednjih šolah. Res pa se je ta pasulj preveč razširil, poglejte samo, kako vas napenja.
25. marec, 2009 ob 11:11
Potem pa še kakšen red bull pade. Rezultat je ponavadi tak, da te raznese “ko bugarsko skupštino”.
25. marec, 2009 ob 22:03
Če je večjemu rejtingu Pahorju in SD pripisati Hudi jami in Titu je to grozljiva podoba večine Slovencev.oz.mišljenja,da je Tito še vedno heroj in čaščenja vredna osebnost.Po raznih anketah se velika večina Slovencev srdito upira ,da bi Titove kipe in poimenovanja trgov in ulic nekaterih mest v Sloveniji prenesli v muzeje.Očitno ga še vedno častijo in ga ne povezujejo s strahotnim zločinom-poboji.,kar je navsezadnje priznal celo Stanovnik-predsednik borcev.To pomeni,da je zločin za zelo velik del Slovencev vrlina in tiste,ki so za to odgovorni je potrebno častiti kot heroje in jih oboževati.Tako naj bi bilo stanje slovenskega duha.Zločinu se sicer ni mogoče izogniti,.zločince pa je potrebno častiti in vse tiste,ki te zločince zagovarjajo Slovenci nagrajujejo .Res žalosten in krvoločen narod smo.Vrlina za večino Slovencev je torej poboj političnih nasprotnikov.Niti kančka sočutja ni.Kako žalostno.
25. marec, 2009 ob 23:23
Francka,
Po razglasitvi konca vone 9. maja, so se čez Slovenijo valile še razne vojske (Nemci, domobranci, ustaši, kozaki, četniki) iz celega Balkana in Grčije. Za njimi pa jugoslovanska armada, razdeljena na več divizij. Vojna je zanje praktično še trajala. Kot je rekel pisatelj Peter Božič, ki je prišel iz nemškega ujetništva - v naših možganih je vojna še trajala in se ni mogla ukiniti na ukaz. Kot je znano, sami zavezniki niso hoteli sprejeti kolaborantov in so jih poslali nazaj v Jugoslavijo, vedoč, kaj jih čaka. Na žalost so bili kolaboranti bolj zaničevani kot sami okupatorji,
Meni osebno se zdi vsakega življenja škoda, posebno če so to bili mladi ljudje. Vendar pa se po 6o letih najbrž težko vživimo v to večletno vojno dogajanje in vse strasti, ki so se razvile v tem trpljenju. Kar počez tudi ne moremo obsoditi Slovencev kot zločinski narod.
Kar se je v gornjem članku hotelo povedati pa je, da se razne manipulacije na račun teh žrtev trenutni opoziciji niso obnesle. Očitno pa so manipulacije bile.
26. marec, 2009 ob 9:23
NIHČE NE OMENJA KOMUNISTIČNIH ETNIČNIH-POLITIČIH ČISTK, ki jih je partija opravila po vojni, tako, da ima še dandanes v LJ (mesto balkanskih ideoloških priseljencev), v KP (idem) , v NG (novo nastalo mesto, prav tako napolnjena z uvoženimi “rdečuhi” - vsak ve koliko levičarjev in zvestih Slovencev je po vojni zbežalo iz Titovega raja) totalni in totalitarni ideološki monopol.
To je baza na katero lahko računajo rdečuhi
- etnično-politična povojna čistka vseh anti-fašistov in seveda desničarjev, ki se niso pokorili PARTIJI- ki pa je trenutno ponovno na oblasti.
26. marec, 2009 ob 9:24
# francka pravi:
25. marec, 2009 ob 22:03
Če je večjemu rejtingu Pahorju in SD pripisati Hudi jami in Titu je to grozljiva podoba večine Slovencev.oz.mišljenja,da je Tito še vedno heroj in čaščenja vredna osebnost.Po raznih anketah se velika večina Slovencev srdito upira ,da bi Titove kipe in poimenovanja trgov in ulic nekaterih mest v Sloveniji prenesli v muzeje.Očitno ga še vedno častijo in ga ne povezujejo s strahotnim zločinom-poboji.,kar je navsezadnje priznal celo Stanovnik-predsednik borcev.To pomeni,da je zločin za zelo velik del Slovencev vrlina in tiste,ki so za to odgovorni je potrebno častiti kot heroje in jih oboževati.Tako naj bi bilo stanje slovenskega duha.Zločinu se sicer ni mogoče izogniti,.zločince pa je potrebno častiti in vse tiste,ki te zločince zagovarjajo Slovenci nagrajujejo .Res žalosten in krvoločen narod smo.Vrlina za večino Slovencev je torej poboj političnih nasprotnikov.Niti kančka sočutja ni.Kako žalostno.
POPIŠEM 100%!
26. marec, 2009 ob 9:28
luna, partija je “zapodila” iz titovega raja na 100.000 in 100.000 vsako desetletje, tu ni govora o takojšnjih povojnih čistkah, tu je govora o desetletnih etnično-političnih čistkah. Samo Slovenijo je zapustilo od leta 1945 do leta 1985 skoraj 1/4 prebivalstva.
26. marec, 2009 ob 10:09
ja, ker so šli delat v Nemčijo in devize nosili nazaj v Slovenijo.
26. marec, 2009 ob 12:23
Seveda, ampak zanimivo kako je bila zapolnjena ta vrzel.
Kdor je bil ob koritu ni odšel, kdor je ni hotel delati ni odšel, kdor je hvalil komunizem ni odšel…….. - ampak pravljice so lepe, rdče ovce pa jim že desetletja verjamejo.
Zakaj je Slovenija edini primer kjer so priseljenci v velikanski večini vsi ideološki nostalgiki in nagonski ter ne-racionalni podporniki samo leve in skrajno leve opcije???
26. marec, 2009 ob 12:27
Kdor se je izselil iz Hr. ni bil zamenjan (v Zg je bil drugi proces) . Prav podobno se je zgodilo v Srbiji (Kosovo je drugačen primer, različni demografski rasti dveh najbolj prisotnih narodov) , samo v “razviti” Sloveniji pa je prišlo do tega zamolčanega fenomena- zato je v Sloveniji veliko več titovih nostalgikov kot kjerkoli drugje po bivši Jugoslaviji, veliko več celo kot v Hr. (če izvzamemo Istro)
26. marec, 2009 ob 14:39
Spet klamfanje analfabeta.
26. marec, 2009 ob 15:46
Carlos Contreras pravi:
26. marec, 2009 ob 14:39
Spet klamfanje analfabeta.
ha, ha, ha, ha, zanimivo pa , da vseeeno bereš in komentiraš.
Ali si tudi ti ideološko priseljeni rdečuh??
26. marec, 2009 ob 22:55
Kaj ne bo komentiral, če pa stresaš take debilizme, da glava boli.
Grow the fuck up, človek.
29. marec, 2009 ob 9:56
@ NEJA, MIMI
Zaradi takih volivk. kot sta vidve, nam bo šlo vse slabše.
29. marec, 2009 ob 11:03
Mefisto: volivk? Kako pa veš, koga sem volila oz. je volila Neja?
Model. Sem že nekje napisala, da nisem volila nobene od parlamentarnih opcij, nobene od desnih ne levih strank. Morda se tebi zdi, da to pomeni, da nam gre vsem na slabše…. No jaz pa pravim, da nisem jaz kriva, če se lohk odločim sam med a, b, a ali b, pa še žnj opcijami. :o)
Skratka, ga ni politika v tem trenutku, ki bi jaz zanj dajala svoj podpis (zastavljala svoje ime). In jaz nasprotno od tebe menim, da bi blo kul, če bi blo več takih volilcev kot sem sama; da ne bi furali kultov osebnosti in da ne bi bil point kdo, pač pa kaj.
29. marec, 2009 ob 12:51
gospodarski tsunami, ki je že nad nami pa še ni padel dol bo poglihal vse grehe pozicije in opozicije zadnjih 100 let.
29. marec, 2009 ob 14:23
MIMI, tvoje razočaranje izhaja iz dejstva, da na levici ni bilo nikogar, ki bi te ogrel. O okusih pa se ne razpravlja.
Meni je lažje. Med dvema zlema se vedno odločim za manjše zlo in to je dokazano desnica.
29. marec, 2009 ob 17:03
Tudi na desnici ne. Sicer sem po osebnem prepričanju bolj ‘leva’. ;))
Samo v Sloveniji to nima zveze.
Ja, de gustibus pa to. :)
Tako da ne mislim enako kot ti.
29. marec, 2009 ob 17:40
Sladka MIMI, veseli me , da ne misliš tako kot jaz. S somišljenikom se še skregati ne moreš.
Ko že praviš, da si bolj na levi, ti moram povedati, da sem jaz tudi.
Ti je kdaj prišlo na misel,, da je pri nas tako imenovana desnica v bistvu na levici, tranzicijski postkomunisti in anarho kvaziliberalci, ki sami sebe zmerjajo za levico, pa na desni polovici političnega korpusa.
30. marec, 2009 ob 11:09
Ja ja, vem, Mefisto, se strinjam. Zato sem pa tud napisala, da v SLO to nima zveze.
Sem pa govorila tud o politikih in strankah in da ga/je ni, ki bi ga/jo podprla. Hehe, se rad kregaš torej? ;) No ja, tud jaz sem včas za sočno debato, vendar je pa kdaj tud fajn se strinjat oz. je manj naporno. :)
Itak je pa dost nesmiselno se kregat o politiki (in tega se vsi zavedamo, a vseen se vsi ‘kregamo’), ker je v bistvu težko kaj spremeniti, ker korita ostajajo (in so vse bolj prazna), a svinje pa tud, vse iste, pa še ful novih nenehno. :o)
Kako bi bli lohk ravnodušni in celo srečni ob tej požrešnosti tega vse večjega in vse bolj zahtevnega telesa? (in zato se med sabo bodemo, potrebujemo sovraga, če ni ‘lev’ al pa ‘desn’, je pa hrvat al pa srb al pa cigo)
Vsakdo ki se uspe prigrebst h koritu, pa nenadoma pozabi na vse (obljube, vrednote…) in to je žal pravilo.
30. marec, 2009 ob 13:53
povprečni post-45 Slovenec je v glavnem komunist
31. marec, 2009 ob 18:08
…kar pomeni le to, da so mu solidarnost, enakost in enake možnosti za vse pomembne vrednote.