Thursday 14. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Za čistejša vozila

20. marec 2009 ob 18:45 | Jaka Tomc |

Stranka Zares je predstavila spremembe zakona o obdavčitvi motornih vozil. Spremembe in namene le-teh sta predstavila poslanka Cveta Zalokar Oražem in sekretar PS Marjan Jarkovič.

Jaka Tomc

Sorodne novice:
* Spodbuda za ekoavte
* Kakšen zrak želimo?
* Izziv, težak eno tono
* Podnebne spremembe

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 12 x komentirano
  1. medek pravi:

    :)
    http://www.alke.com/electric-vehicles/atx280e.html

  2. luka pravi:

    dokler se bodo ministri vozili z a8……naj dajo zgled….

    po lj se lahko vozijo z rikšami, ki bi jih vlekli brezposelni izbrisani…..

  3. bullock pravi:

    Dragi Zaresovci, zaenkrat samo govoričite, delate pa drugo.

  4. bullock pravi:

    Pa ne, da ste zato pohiteli tako razmišljati, ker so vas pahorčki prehiteli.

  5. Igor Đukanović pravi:

    Bullock, težava s komentatorji je, da spremljate le TV nastope naših voditeljev. Ideja, o katerem govori Cveta, je že dolgo del našega predvolilnega programa.

    Res je tole prvi konkretno razdelan predlog, ki je res nastal nahitro (tudi jaz sem ga tako kot ti prvič videl včeraj), ker se pač ta hip spreminja ta zakonodaja in se je treba opredeliti glede naših pogledov na njo. A ni nov.

  6. bullock pravi:

    Na predvolilne programe se ne gre zanašati pri nobeni stranki, ker je realnost uresničevanja raznoraznih na papir vrženih programov čisto drugačna. Če bi stranke delale po svojih predvolilnih programih, bi se že zdavnaj v Sloveniji cedila med in mleko. Govori se eno, dela se drugo. Kako je že bilo pri draveljskih stolpnicah?

  7. PeternaVeter pravi:

    oći me pećejo. pa to sam zaradi vsega peska, ki ste ga in ga še vedno mećete (”poli tiki”).
    2H2O → 2H2 + O2
    http://www.waterpoweredcar.com/
    http://www.waterpoweredcarplans.com/
    itd.

    avto gre lahko tudi na samo “pof_ukano” vodo (elektroliza –> H). (nema veze če porabi “velik” štroma, iz auspuha kapla voda!)

    to je znano že VEČ kot 20 let.
    dandanes lahko sami “prefu_kate” avtoja, da kuri dosti manj bencina/nafte/kurilćka.
    Nema veze,
    dolga zgodba na kratko:
    Ko sem se zacel zanimat za registracijo(homologacijo) vozila so me Vsi (ki se s tem ukvarjajo) podučili da je nemogoče registrirat(homologirat) vozilo na “vodo” IN to zato, ker nikjer v EU (btw Mi smo “hlapci” “EU”-ja) ni nikakršnega predpisa/predpisov (pravilnika ipd.) po katerem bi lahko oznaćili vozilo za primerno( za homologacijo).
    Iz tega sledi da ga je nemogoče “pravilno” registrirat.
    Vsa vozila v prometu (avtomobili itd. ) morajo biti registrirana( pred registracijo morajo biti homologirana!) in tehnično izpravna.
    v vseh drugih primerih , kršite zakon in “morate” biti kaznovani.

    Tako dolgo ko bodo “EU” politiki zavirali/nasprotovali predpisom/določilom, ki urejajo H2O “mašine” ,

    Tako dolgo se je bi te s tem vašim nafu kavanjem ljudi in vsega živega !

    lp in šrot zvami

  8. borkosan pravi:

    Tista z rikšami je daleč najboljša. Todorovič naj vozi Turčina !!

  9. hziu pravi:

    SD jevci glupi, dokler se vozite okoli s 4×4 in Q8 ste lahko samo tiho!
    FIČEK onesnažuje dosti manj kot vaše gorile, pa ga hočete ukinit!

  10. MEFISTO pravi:

    Poslanka bo še naprej onesnaževala okolje, ker bo njeno težo zmogel le močan dizler.

  11. lucko pravi:

    @PeternaVeter
    Ves, da je izkoristek elektrolize max 50%? Da ce potem vodik porabis v motorju z notranjim izgorevanjem izkoristek max 30%? Da imajo “generatorji” v avtomobilih max 80% izkoristek. Toraj je razmerje med porabljeno energijo za elektrolizo in energijo, ki jo iz nje dobi vec kot 8. Toraj ce bi se hotel voziti izklucno na vodik bi avto moral skuriti 8x vec bencina(v nekem pomoznem agregatu) za proizvodnjo vodika. Odlicna tehnologija ni kaj. Ne vrjemi vsakemu BS na netu. Ce ne vrjames mojim stevilkam poglej v literaturo, ce se potem ne bos vrjel pa kupi in preizkusi pa bos sam videl, da ne deluje… Recimo tega Japonca, ki si ga dal za primer sedaj tozi precej investitorjev zaradi prevare(avto je dejansko poganjal skrita baterija).

    Potem pa ce predpostavimo, da uporabljamo vodik kot gorivo, ki ga natankamo na bencinski crpalki. Problem vodika je, da ne obstaja v naravi, kot recimo nafta. Trega ga je narediti in je iz tega stalisca le medij za shranjevanje energije in ne energija. Zakaj potem nebi uporabli cenejsih in varnejsih baterij, saj se vecina vodika naredi z elektrike? Tako kot proizvodnja vodika cez noc, ko je poraba manjsa je lahko cez noc tudi polnenje baterij…

    Vodik ni tehnologija prihodnosti ampak le izgovor, da se ne dela elektricnih avtomobilov, ker bodo cez nekaj let vodikovi:) Ja za 500.000€ in 100 km dosega… Hvala lepa, za 100.000 dobim Teslo, ki ima boljsi doseg koncno in se marsikaj…

  12. lucko pravi:

    No morda se to. Ce pa je vodik le dopolnilen in ga dovajamo v motor poleg bencina. Recimo, da proizvede le 1% energije pa se zaradi proizvodnje elektrike poraba bencina poveca za vsaj 8%. Toraj porabimo 1% vodika in 8% vec bencina… Napravo lahko nejevernemu tomazu sestavim za nekaj €, tako da mu ne bo treba placati 50$+ in postnino iz amerike. Seveda vem, da bo potem krivil mojo napravo, ampak tudi tista 50$+ prevara bo dala identicne rezultate in ce se bo rezultat razlikoval sem mu pripravljen dati 10.000€, ce je on pripravljen meni v primeru, da imam prav dati 100€…

Komentiraj