politika
Za čistejša vozila
20. marec 2009 ob 18:45 | Jaka Tomc |Stranka Zares je predstavila spremembe zakona o obdavčitvi motornih vozil. Spremembe in namene le-teh sta predstavila poslanka Cveta Zalokar Oražem in sekretar PS Marjan Jarkovič.
Jaka Tomc
Sorodne novice:
* Spodbuda za ekoavte
* Kakšen zrak želimo?
* Izziv, težak eno tono
* Podnebne spremembe
20. marec, 2009 ob 19:52
:)
http://www.alke.com/electric-vehicles/atx280e.html
21. marec, 2009 ob 1:12
dokler se bodo ministri vozili z a8……naj dajo zgled….
po lj se lahko vozijo z rikšami, ki bi jih vlekli brezposelni izbrisani…..
21. marec, 2009 ob 9:57
Dragi Zaresovci, zaenkrat samo govoričite, delate pa drugo.
21. marec, 2009 ob 10:07
Pa ne, da ste zato pohiteli tako razmišljati, ker so vas pahorčki prehiteli.
21. marec, 2009 ob 10:28
Bullock, težava s komentatorji je, da spremljate le TV nastope naših voditeljev. Ideja, o katerem govori Cveta, je že dolgo del našega predvolilnega programa.
Res je tole prvi konkretno razdelan predlog, ki je res nastal nahitro (tudi jaz sem ga tako kot ti prvič videl včeraj), ker se pač ta hip spreminja ta zakonodaja in se je treba opredeliti glede naših pogledov na njo. A ni nov.
21. marec, 2009 ob 15:18
Na predvolilne programe se ne gre zanašati pri nobeni stranki, ker je realnost uresničevanja raznoraznih na papir vrženih programov čisto drugačna. Če bi stranke delale po svojih predvolilnih programih, bi se že zdavnaj v Sloveniji cedila med in mleko. Govori se eno, dela se drugo. Kako je že bilo pri draveljskih stolpnicah?
21. marec, 2009 ob 20:17
oći me pećejo. pa to sam zaradi vsega peska, ki ste ga in ga še vedno mećete (”poli tiki”).
2H2O → 2H2 + O2
http://www.waterpoweredcar.com/
http://www.waterpoweredcarplans.com/
itd.
avto gre lahko tudi na samo “pof_ukano” vodo (elektroliza –> H). (nema veze če porabi “velik” štroma, iz auspuha kapla voda!)
to je znano že VEČ kot 20 let.
dandanes lahko sami “prefu_kate” avtoja, da kuri dosti manj bencina/nafte/kurilćka.
Nema veze,
dolga zgodba na kratko:
Ko sem se zacel zanimat za registracijo(homologacijo) vozila so me Vsi (ki se s tem ukvarjajo) podučili da je nemogoče registrirat(homologirat) vozilo na “vodo” IN to zato, ker nikjer v EU (btw Mi smo “hlapci” “EU”-ja) ni nikakršnega predpisa/predpisov (pravilnika ipd.) po katerem bi lahko oznaćili vozilo za primerno( za homologacijo).
Iz tega sledi da ga je nemogoče “pravilno” registrirat.
Vsa vozila v prometu (avtomobili itd. ) morajo biti registrirana( pred registracijo morajo biti homologirana!) in tehnično izpravna.
v vseh drugih primerih , kršite zakon in “morate” biti kaznovani.
Tako dolgo ko bodo “EU” politiki zavirali/nasprotovali predpisom/določilom, ki urejajo H2O “mašine” ,
Tako dolgo se je bi te s tem vašim nafu kavanjem ljudi in vsega živega !
lp in šrot zvami
22. marec, 2009 ob 11:33
Tista z rikšami je daleč najboljša. Todorovič naj vozi Turčina !!
23. marec, 2009 ob 9:51
SD jevci glupi, dokler se vozite okoli s 4×4 in Q8 ste lahko samo tiho!
FIČEK onesnažuje dosti manj kot vaše gorile, pa ga hočete ukinit!
23. marec, 2009 ob 23:25
Poslanka bo še naprej onesnaževala okolje, ker bo njeno težo zmogel le močan dizler.
24. marec, 2009 ob 11:51
@PeternaVeter
Ves, da je izkoristek elektrolize max 50%? Da ce potem vodik porabis v motorju z notranjim izgorevanjem izkoristek max 30%? Da imajo “generatorji” v avtomobilih max 80% izkoristek. Toraj je razmerje med porabljeno energijo za elektrolizo in energijo, ki jo iz nje dobi vec kot 8. Toraj ce bi se hotel voziti izklucno na vodik bi avto moral skuriti 8x vec bencina(v nekem pomoznem agregatu) za proizvodnjo vodika. Odlicna tehnologija ni kaj. Ne vrjemi vsakemu BS na netu. Ce ne vrjames mojim stevilkam poglej v literaturo, ce se potem ne bos vrjel pa kupi in preizkusi pa bos sam videl, da ne deluje… Recimo tega Japonca, ki si ga dal za primer sedaj tozi precej investitorjev zaradi prevare(avto je dejansko poganjal skrita baterija).
Potem pa ce predpostavimo, da uporabljamo vodik kot gorivo, ki ga natankamo na bencinski crpalki. Problem vodika je, da ne obstaja v naravi, kot recimo nafta. Trega ga je narediti in je iz tega stalisca le medij za shranjevanje energije in ne energija. Zakaj potem nebi uporabli cenejsih in varnejsih baterij, saj se vecina vodika naredi z elektrike? Tako kot proizvodnja vodika cez noc, ko je poraba manjsa je lahko cez noc tudi polnenje baterij…
Vodik ni tehnologija prihodnosti ampak le izgovor, da se ne dela elektricnih avtomobilov, ker bodo cez nekaj let vodikovi:) Ja za 500.000€ in 100 km dosega… Hvala lepa, za 100.000 dobim Teslo, ki ima boljsi doseg koncno in se marsikaj…
24. marec, 2009 ob 12:14
No morda se to. Ce pa je vodik le dopolnilen in ga dovajamo v motor poleg bencina. Recimo, da proizvede le 1% energije pa se zaradi proizvodnje elektrike poraba bencina poveca za vsaj 8%. Toraj porabimo 1% vodika in 8% vec bencina… Napravo lahko nejevernemu tomazu sestavim za nekaj €, tako da mu ne bo treba placati 50$+ in postnino iz amerike. Seveda vem, da bo potem krivil mojo napravo, ampak tudi tista 50$+ prevara bo dala identicne rezultate in ce se bo rezultat razlikoval sem mu pripravljen dati 10.000€, ce je on pripravljen meni v primeru, da imam prav dati 100€…