politika
Spodbuda za ekoavte
20. marec 2009 ob 9:01 | Jaka Tomc |Trije poslanci SD - Luka Juri, Matevž Frangež in Dejan Levanič so predstavili predlog, da bi se uvedla subvencija za nakup okolju prijaznega novega avtomobila. Ta naj bi za avtomobil, ki izpusti v okolje manj kot 115 g CO2/km, znašala 1000 evrov, za avtomobil, ki izpusti manj kot 105g CO2/km, pa 2000 evrov.
Jaka Tomc
20. marec, 2009 ob 9:06
Očitno se morajo mlade sile angažirati, da se nekaj premakne glede varstva okolja. Tako pobudo podprem kadarkoli - sploh pa udarec po žepu lastnikov luksuznih in potratnih avtomobilov. Če za industrijo velja, da morajo plačati okoljsko škodo, naj to velja tudi za neodgovorne posameznike in druge hohštaplerje, ki se jim dvigne le v njihovem novem SUV-u.
20. marec, 2009 ob 10:04
Dejte se za elektricne potem kaksno spodbudo… Sej ze obstajajo ampak so cez 20.000€… Tako da kaksne 5.000 ze elektricne…
20. marec, 2009 ob 10:22
Pa mogoce bi bilo smiselno vkluciti pokrite stirikolesnike(itak so prakticno to avtomobili).
20. marec, 2009 ob 11:12
Kakšni avti neki? Na bicikle. SD mladci bi že lahko vedeli, da levji delež energije ipd v zvezi z avtom požre njegova proizvodnja - pa začnite kar pri izkopu rude … Obenem ne pozabite še na ekološke probleme v zvezi z gradnjo cest …
Če bi bili ti mladci kaki ekologi, bi predlagali predvsem javni prevoz (med mesti) in pešačenje ter kolesarjenje (v mestih).
Mimogrede naj pa še pojasnijo, kako naj marsikateri Slovenec sploh kupi nov fensi šmenci eko avto.
Predlagam, da gredo nazaj v šolo, in se še kaj naučijo o energiji, ekologiji, etiki …
20. marec, 2009 ob 11:15
Res je, povprečen avto pokuri toliko energije, kot jo je bilo porabljene pri njegovi izdelavi, šele po približno desetletju.
Uštimat je treba javni prevoz in kolesarske steze, pa imeti kolesarnice tako zaščitene, da ne bo tam nikogar strah puščati malce dražjih koles.
20. marec, 2009 ob 11:21
En kamenček v mozaiku.
Ampak če želimo spodbuditi povpraševanje, moramo začeti izdelovati tisto, kar bo to povpraševanje spodbudilo. Torej ni vprašanje koliko popusta, ampak kako motivirati ljudi naj vzamejo stvari v svoje roke in začnejo razmišljati kako ustvariti boljši jutri.
Ne prepuščati pobude drugim, saj drugi čakajo na vas. Energija je vse okoli nas. Energija se ne potroši, ampak spremeni stanje. 200 let industrijskih revolucij je privedlo do segrevanja planeta. Toplota, ki se z uporabo fosilnih goriv sprošča ves ta čas, nas počasi in zanesljivo kuha.
Trgovce z orožjem, energenti in pesticidi moramo prepoznati kot eno od opcij in ne kot edino.
In, res je: tehnologije iz tridesetih let so zastarele! Ni vprašanje ali zmoremo, vprašanje je ali hočem(j)o.
20. marec, 2009 ob 11:23
Ti trije kljukci pa se res na vse spoznajo: na računalniško mrežo v javni upravi, na eko-avte, jutri se bodo na polete na luno itd. Skratka spet nakladanje brez vsakršne osnove.
20. marec, 2009 ob 11:28
Spočeti v incestu, očeta komunista z materjo partijo.
20. marec, 2009 ob 11:31
Nogavička, nekaj sem slišal o entropiji. Veš kaj o tem tudi ti?
20. marec, 2009 ob 11:33
očitno še vedno delajo komunajzarje, pa tako so poceni kondomi :(
20. marec, 2009 ob 11:46
Mati tereza, okoli kondomov vpraši papeža.
20. marec, 2009 ob 11:47
ProPolis, a hladen ogenj misliš?
20. marec, 2009 ob 11:56
nogavićka - aka Barbara Žgajner Tavž…kako smo kej?
20. marec, 2009 ob 12:03
delat za tekoči trak bejžte,salonski mladokomunisti.da boste užili čudovito idilo,ki je nastala po 21.9.2008
20. marec, 2009 ob 12:05
:)))
20. marec, 2009 ob 12:16
mularija ! :-))
20. marec, 2009 ob 12:22
Kaj na pc-ju so jim trotl bobn vrtel? Kako pa kaj clio? Bo sedaj bolj eko, ko ga bodo delali v Franciji?
20. marec, 2009 ob 12:23
Barbara se ga greva nažgat?!!
20. marec, 2009 ob 12:29
oz nakresat?
lol
20. marec, 2009 ob 13:42
Ma če se hočmo razvit na ZELEN naj rajš nardijo več črpalk za vodik (ne do leta 2020 ampak do 2010). Tko al tko je vodik gorivo prihodnosti, sam če maš 1 črpalko v celi sloveniji pol najbrž noben ne bo nabaulu avta na vodik. Res je d še ne delajo serijsko takih avtomobilov, ampak k bi pršli vn bi mel take aute prvi ( http://www.youtube.com/watch?v=J94TkaqoI_g&feature=related ), pa še nabaulal bi jih ker bi jih lohk tankal skor zastonj. ČE BI RES HOTL NARDIT KEJ ZA OKOLJE, BI MOGL V TEJ SMERI RAZMIŠLAT. To kr so se pa te opice spomnle je pa res neki ritarderanga.Še osnovnošolček bi se kej bl pametnga spomnu. PFUUJJ debili!!! Sam za škodo so te vaše neumne ideje.
20. marec, 2009 ob 14:09
dajte dajte, ne morte bit bol glupi SD…po eni strani hočete ekoavte, po drugi pa podpirate Univerzujado-.
kje je logika?
20. marec, 2009 ob 15:19
Eko avti, lepo vas prosim, raje rešite spodnji problem, saj očitni mafija na obali ima zelo dolge lovke?
GOSPODARSTVO
Delničarji Luke Koper danes o posebnem revizorju
Luka Koper bo danes po napovedih dobila posebnega revizorja, ki bo preveril vodenje poslov družbe v zadnjih petih letih.
Vojko Rotar, Koper, 20. 03. 2009 ob 07:08
up
Robert Časar in Aldo Babič, avtor slike: Vojko Rotar
dn
O imenovanju revizorja bodo odločali delničarji opoldne na skupščini v Kopru, katere sklic so zahtevale Kapitalska družba, Slovenska odškodninska družba in država s skupaj dobrima dvema tretjinama delnic.
Omenjene delničarke, ki imajo v lasti skupaj 67,24 odstotka delnic Luke Koper, predlagajo, da se za posebnega revizorja imenuje revizijska družba BDO EOS Revizija iz Ljubljane. Temu nasprotuje Sindikat žerjavistov pomorskih dejavnosti Luke Koper, ki opozarja na povezavo med zaposlenimi v družbi BDO EOS Revizija ter nekaterimi akterji v poslih družbe. Z namenom zagotovitve nepristranske revizije je sindikat vložil nasprotni predlog, s katerim za revizorja predlaga družbo ABC Revizija iz Ljubljane.
Tista družba, ki jo bodo delničarji izbrali za posebnega revizorja, bo morala preveriti vodenje vseh poslov Luke Koper v obdobju zadnjih petih let, predvsem pa posle v zvezi s prodajo vseh kapitalskih naložb v tem času, gradnjo nove poslovne stavbe, odkupom in rušenjem skladišč na potniškem terminalu v Kopru ter nakupom nepremičnin na območju terminala BTC in orleške gmajne v Sežani.
Poleg tega bo moral revizor preveriti še več poslov, med drugim tiste v zvezi s podjetji Premik-net, Grafist in B.R.I.L., nakupom poslovnega deleža v slovaškem podjetju TT Invest ter ustanovitvijo in kreditiranjem vseh novonastalih podjetij v tem obdobju. Prav tako se bo moral ukvarjati s posli v zvezi s podaljšanjem prvega pomola ter izgradnjo ankaranske vpadnice.
Na predlog omenjenega sindikata je na dnevni red skupščine uvrščen še predlog o zahtevanem soglasju nadzornega sveta k vsem poslom v vrednosti nad 700.000 evrov, medtem ko naj bi se število članov nadzornega sveta povečalo za dva dodatna predstavnika zaposlenih na skupno enajst. S tem bi svet delavcev Luke Koper lahko imenoval pet nadzornikov. Delničarji se bodo sicer seznanili še z odstopom Marjana Bezjaka z mesta člana nadzornega sveta Luke Koper, ki je postal poslanec.
(STA)
KOMENTARJI UPORABNIKOV
Emi, 20.03.2009 ob 15:14
Vlačič, al si prozoren, pa ja nisi tako naiven, da misliš, da ti bomo volilci še dalje verjeli?
No, seveda da nisi, glavno je, da si sedaj nagrabiš čim več
denarja kajne, saj je sedaj enkratna prilika, ulovi dokler lahko, to je , ko si še na oblasti , kajne?
Toda vedi, da boš to prej ali slej tudi plačal!
Vprašanje, 20.03.2009 ob 15:08
Pozgornjem prispevku , to je da se predlaga BDO EOS Revizija iz Ljubljane, lahko samo sklepamo, da naj vpleteni v poslovanje Luke koper, raziskujejo sami sebe?
Super, mafija ima pa res dolge lovke!
Patriot, 20.03.2009 ob 12:39
Več kot očitno, lobi ni več tajna “MO Popovič” “Grafist Guberac” Pravna zaščita Matoz in Horvat navezava Sodišče Koper delno, in Novo okritje v družbi Bavčar .Alora novi kandidati za ustanovitev nove stranke OBALA JE NAŠA .100%
Port, 20.03.2009 ob 10:36
Je čas, da se zadeve razčisti in ustavi ta klentelistična in koruptivna dejanja. Luko so izčrpali s fiktivnimi storitvami in preplačanimi investicijami ter prenakazovali denar na privatne račune - pranje denarja, za katerim se izgublja sledi. Zato so nekateri lahko naenkrat premožni, da kupujejo strateške lokacije, posle…………. Smo pravna država ali ne?!
Lukić, 20.03.2009 ob 10:11
Ti delničarji nimajo pojma o poslovanju in vodenju podjetij. Predlagana revizija je nestrokovna in korumpljiva (Pavliha). Naj naredi revizijo Računsko sodišče.
Vlačič: Ali boš kaj ukrenil proti uničevalcem Luke? Na zasebne račune je Uprava (Babič) nakazala ogromno denarja, tudi Grafistu d.o.o. In prav ta Grafist d.o.o. (zaposleni so delavci iz tujine), je z denarjem Luke kupil najprestižnejša plažna objekta v Portorožu. Tivoli in Fijeroga sta pred hotelom Palace in bi morala biti odstranjena, kot je načrtoval plan. In tudi študija o Razvoju Pirana in Portoroža piše, da je treba zagotoviti prost dostop do morja (plaže) turistom Kempinskega.
Ali lahko gradbeno podjetje upravlja s gostinstvom?
lukakoper, 20.03.2009 ob 09:33
Brez nepotrebnega obupavanja,igra se nadaljuje zdaj je na vrsti ostra igra.
20. marec, 2009 ob 15:27
Vlada je na včerajšnji seji sprejela mnenje in predlog glede ustanovitve občine Ankaran in ga bo poslala Državnemu zboru. Spomnimo, da je poslanec Franco Juri 4. februarja vložil predlog za ustanovitev nove občine Ankaran, ki ga utemeljuje s skupnimi interesi, željo po hitrejšem razvoju območja in izvedbo odločbe Ustavnega sodišča.
Vlada meni, da gre pri predlogu za ustanovitev nove občine Ankaran za predlog, ki gre v smeri uresničevanja odločbe ustavnega sodišča, ki je za Mestno občino Koper ugotovilo, da močno in očitno odstopa od ustavno določene zamisli občine in ne ustreza območju, na katerem bi bilo mogoče ustanoviti eno občino, kot je to urejeno sedaj. Poleg tega vlada opozarja na dejstvo, da so se v preteklih postopkih za ustanovitev novih občin na območju Mestne občine Koper prebivalci na različnih območjih na referendumih izrekli proti tedaj predlaganim členitvam. Tako je bil v letu 2006 na referendumu zavrnjen predlog za ustanovitev nove občine na širšem območju Ankarana.
Vlada državnemu zboru sedaj predlaga, naj odloži odločanje o predlogih za ustanovitev občin in mestnih občin, ki so mu predloženi v postopek, dokler ne bodo na podlagi strokovne analize pristojnosti države in občin v postopku priprave predlogov za funkcionalno decentralizacijo javnih funkcij v skladu s konceptom regionalizacije Slovenije in ob uveljavitvi subsidiarnosti, opredeljene pristojnosti pokrajin in občin ter v tem okviru posebej mestnih občin.
Poročali smo že, da so se na skupni seji s predlogom za začetek postopka za ustanovitev občine Ankaran in z nasprotovanjem MOK, seznanili člani interesne skupine lokalnih interesov in komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoju pri Državnem svetu. Ugotovili so, da je pobuda legitimna, a kljub temu večina članov nadaljevanja postopka ni podprla.
»Odcepitvena problematika« je bila obravnavana tudi na zadni seji Občinskega sveta Mestne občine Koper, kjer so svetniki zavrnili predlog za začetek postopka za ustanovitev nove ankaranske občine, Državnemu zboru pa predlagali, da končno izvrši najstarejšo neizvršeno odločbo Ustavnega sodišča, kot se za pravno državo tudi spodobi, in sicer tako, da razpiše obvezujoči referendum na območju celotne Mestne občine Koper in s tem zagotovi ustavnost tudi koprske občine. Državnemu zboru pa so še predlagali začetek postopka za spremembo območja Mestne občine Koper in ustanovitev novih treh novih občin - Dekani, Marezige-Šmarje in Škofije-Hrvatini.
Povezani članki:
* 14.03.2009, Namesto Ankarana kar štiri nove občine
* 16.03.2009, Strmčnik: »Jaz sem preprosto žalosten«
* 10.03.2009, Krajani Ankarana vložili ustavno presojo zoper akte MOK
KOMENTARJI UPORABNIKOV
Popravek: Ladja norcev , ki se delajo norci, v resnici pa so skorumpirana politična avtoriteta, ki se samo spreneveda in deluje brez etike in morale , pomemben jim je le lastni stočkek in denarnica.
Groza, kakšen državni zbor imamo!
KAJ NAREDITI, SPREJETI TAKO STANJE, ALI?
Ladja norcev,se je okrepila tudi v vladi,kam pluje je še vprašanje???!!!
20. marec, 2009 ob 15:31
Spodaj copy paste iz primorska.info
Obala, zbudi se!
Afera sodni spis: Horvat zavrača vpletenost in napoveduje tožbe
O konkretnem dogodku, ki naj bi se zgodil v letu 2007, sem izvedel šele sedaj iz medijev.
Koprski odvetnik Franci Matoz je zoper javno televizijsko hišo RTV Slovenija že vložil tožbo zaradi škode, ki naj bi jo povzročili s poročanjem o izbrisu dela osnutka sodnega izreka v odmevni kazenski zadevi, kjer je bil eden od pravnih zagovornikov obdolžencev.
Zadeva sega v spomlad leta 2007, ko je sodnik še pravočasno opazil, da mu je v osnutku sodbe zmanjkalo nekaj strani. Kot je pred nekaj dnevi povedal predsednik koprskega okrožnega sodišča Vitomir Bohinec, je bila napaka pravočasno odkrita, v nasprotnem primeru bi se lahko kazenska zadeva obrnila v korist obdolžencev.
Matoz že toži RTV Slovenija za 20.000 evrov odškodnine, enake ukrepe je napovedal tudi Bogomir Horvat, družbenik v odvetniški družbi Matoz, ki je bil do konca leta 2007 predsednik koprskega okrožnega sodišča. “Ostro zavračam neresnične in zlonamerne navedbe v medijih, zlasti v oddaji Svet na kanalu A, s katerimi se moje ime povezuje z dogodkom na Okrožnem sodišču v Kopru. Vsakršno povezovanje mojega imena s tem dogodkom je neutemeljeno in bo nadaljnje omenjanje mojega imena v zvezi s tem imelo za posledice odškodninsko odgovornost,” je sporočil.
Horvat trdi, da je bil z zadevo, ki se je zgodila v letu 2007, ko je še bil predsednik sodišča, seznanjen s strani medijev. “Takrat, ko sem bil še predsednik sodišča, s strani sodnika, ki je zadevo obravnaval, o tem nisem bil obveščen, pri čemer pa tudi dodajam, da je bil in je še vedno prav ta sodnik tudi vodja kazenskega oddelka, kot takšen pa je odgovoren za stanje na svojem oddelku.” Horvatu ni znano, zakaj ga sodnik o izginotju strani v osnutku sodbe ni obvestil, saj bi v nasprotnem primeru ravnal v skladu s pristojnostmi predsednika sodišča.
“Vsekakor pa sem zelo začuden, da se je do izpostavljanja te zadeve prišlo šele po dveh letih, od kar naj bi se dogodek zgodil, in upam, da bodo pristojni organi opravili svoje delo korektno in zadevi prišli do dna,” zaključuje Horvat.
20. marec, 2009 ob 16:07
rdeči pajaci
21. marec, 2009 ob 8:42
Skratka, dobra in argumentirana ideja dobi v odgovor (čast izjemam) enovrstične puhlice dežurnih pacientov.
Meni se zdi ideja zelo dobra in korak v pravi smeri.
Vsak dodaten konstruktiven predlog bo po mojem več kot dobrošel.
21. marec, 2009 ob 10:39
Marko, meni se pa ideja zdi populistična. Ko sem zanjo slišal, sem razumel, da govorijo o avtu, ki ga bom jaz kupil v letu dveh. Mislim, da je večina “širšega političnega razreda” oziroma dobro obveščenih volivcev predlog razumela enako kot jaz. In to smo ljudje, ki razmišljamo, da bi v letu dveh kupili nov avto. Čeprav ga jaz zadnje mesece sploh ne uporabljam in čeprav nisem pripravljen dati veliko denarja za avto, sem ekološko ozaveščen in si predstavljam, da mi bo uspelo kupiti ekološko korekten avto. Nisem edini. Poglej spletno anketo na Delu nekaj tednov nazaj…
In, če bi država imela res toliko denarja, da vsak avto subvencionira z 2.000 evri (govorilo se je tudi o večjih zneskih) ob tem, da jih prodamo skoraj 100.000, bilo pametneje vsem Slovencem razdeliti UTD v višini 100 evrov letno. Prepričan sem, da bi s tem denarjem nekoliko prebudili slovensko gospodarstvo in ne crkujoče nemške avto industrije.
No, ko sem bolje pogledal tale prispevek, sem malo potolažen. Država ne poskuša šenkati 200 milionov letno, pač pa v sedanji globalni krizi podpreti višji srednji razred, da pride do boljšega avta. To je le nekaj milionov evrov, ne?
21. marec, 2009 ob 20:46
pa ne me je bat.
opet.
copy/paste.lp
oći me pećejo. pa to sam zaradi vsega peska, ki ste ga in ga še vedno mećete (”poli tiki”).
2H2O → 2H2 + O2
http://www.waterpoweredcar.com/
http://www.waterpoweredcarplans.com/
itd.
avto gre lahko tudi na samo “pof_ukano” vodo (elektroliza –> H). (nema veze če porabi “velik” štroma, iz auspuha kapla voda!)
to je znano že VEČ kot 20 let.
dandanes lahko sami “prefu_kate” avtoja, da kuri dosti manj bencina/nafte/kurilćka.
Nema veze,
dolga zgodba na kratko:
Ko sem se zacel zanimat za registracijo(homologacijo) vozila so me Vsi (ki se s tem ukvarjajo) podučili da je nemogoče registrirat(homologirat) vozilo na “vodo” IN to zato, ker nikjer v EU (btw Mi smo “hlapci” “EU”-ja) ni nikakršnega predpisa/predpisov (pravilnika ipd.) po katerem bi lahko oznaćili vozilo za primerno( za homologacijo).
Iz tega sledi da ga je nemogoče “pravilno” registrirat.
Vsa vozila v prometu (avtomobili itd. ) morajo biti registrirana( pred registracijo morajo biti homologirana!) in tehnično izpravna.
v vseh drugih primerih , kršite zakon in “morate” biti kaznovani.
Tako dolgo ko bodo “EU” politiki zavirali/nasprotovali predpisom/določilom, ki urejajo H2O “mašine” ,
Tako dolgo se je bi te s tem vašim nafu kavanjem ljudi in vsega živega !
lp in šrot zvami
22. marec, 2009 ob 9:15
Pobi, pejte rejši delat kaj pametnega. Če ne bo življenje kr zletelo mimo vas.
22. marec, 2009 ob 10:33
trije mušketirji brez mušket, malo za časom, v službi politike (sebe) in kapitala
23. marec, 2009 ob 1:38
Aja, seveda so tisti, ki se zavzemajo za ekološke avtomobile, sokrivi povojnih pobojev.
23. marec, 2009 ob 9:25
Logično, CC, a ni ;)
24. marec, 2009 ob 7:24
Carlos, kako ti vedno rata zadeti v polno? :-)
24. marec, 2009 ob 14:40
:-)
26. marec, 2009 ob 2:02
Igor, hja, tisti, ki smo sokrivi povojnih pobojev, imamo po mnenju nekaterih že prakso. Sedemnajst let na šestdeset let podlage.