Društvo za marketing

7. marec 2009 ob 10:00 | Vest |

Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve?

Kako se v času, ki je zaznamovan tako s finančno kot širšo družbeno krizo, dogaja prevrednotenje trženja – kaj še velja in od česa se poslavljamo in kako se uporabniki/ kupci spreminjamo so razpravljali doc. dr. Metka Kuhar (FDV), Peter Curk (Si.mobil) in doc. dr. Urban Kordeš (UL) in voditeljica Ladeja Godina Košir.

Celotna okrogla miza:


20. srečanje DMS: Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve? from Vest on Vimeo.

Snemanje in montaža Andraž Jerič

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji

Komentiraj