Anton Drobnič
5. marec 2009 ob 23:18 | Denis Sarkić |Nekdanji domobranec in prvi državni tožilec Anton Drobnič v pogovoru za Vest o grobišču rova Barbara v Hudi jami, povojnih pobojih in narodni spravi, možnosti sodnega procesa za zločine ter rokovanju z domnevnim povojnim zločincem.
Denis Sarkić
5. marec, 2009 ob 23:28
Koliko jih je pa Tone pospravil?
5. marec, 2009 ob 23:32
Prosim za konstruktivne komentarje.
5. marec, 2009 ob 23:34
No ja, v vojni se je pač streljalo - ali pač?
6. marec, 2009 ob 0:26
Predlagam daljša intervjuja (Denis pokora) s Stanovnikom in Drobničem - dokler sta še živa.
6. marec, 2009 ob 2:20
Ni čudno, da prejšnji režim, ki da je bil takooooo totalitaren, ni v kak jašek zabrisal tudi Drobniča? Nekaj v tej zgodbi o totalitarnosti ni OK. Aj vonder vat…
6. marec, 2009 ob 6:11
Izdajalci naroda na visokih položajih, obosojajo tiste, ki so se borili za osvoboditev.
Nič novega.
Osnovno zlo je bilo vedno in bo vedno ostalo sodelovanje z okupatorjem. Poboji, ki so bili sicer vseeno napaka, so le stranski efekt tega gnusnega dejanja.
Največje zlo tega sveta pa niso poboji, največje zlo so religije. Vsi se sedaj zgražajo nad poboji, ki pa so le delček tega kar je v srednjem veku počela Cerkev. od srednjega veka naprej pa je bilo na miljone ljudi uničenih s psihičnim nasiljem ki izhaja iz katolištva.
Če poslušate Radio Ognjišče je to srhljivo kakšna sovražna propaganada do vseh drugačnih in drugače mislečih je dovoljena sredi današnjega časa.
Domobranci so ljudje, ki so zaradi lastne bolnosti postavili izmišljene vrednote (bogec itd.) pred resnične vrednote. Borili so se za fašizem, katerega je odkrito podpiral tudi vrh rimokatoliške cerkve.
6. marec, 2009 ob 6:46
Denis, enostavno je reči naj bomo konstruktivni, vendar je presneto težko poslušati narodnega izdajalca, kako govori o pravicah nedolžnih žrtev povojnih pobojev.
Čeprav me moti ton, ki ga uporablja g. Dežman, pa je ta v mojih očeh izjemen strokovnjak. Strokovnjak, ki se trudi odpreti do nedavnega trdno zapahnjena vrata naše zgodovine. Neprijetne in nezaželjene zgodovine, s katero pa se moramo soočiti. Ukvarja se z zgodovino izvensodnih pobojev, ne daje pa zgodovinskih sodb o narodno osvobodilnem boju ali narodnih izdajalcih 1941 - 1945. Izbral si je neko nišo, ki jo pač dokumentira.
G. Drobnič pa že s svojo osebo predstavlja drug pol povezane zgodovine narodnega izdajstva. Ravno tako neprijetne in nezaželjene “malenkosti”, ki se je ne da odmisliti, ne glede na izgovore, ki jih išče. Ravno zaradi takšnega polovičnega odnosa, kjer lasten zločin relativizira in opravičuje, drugega pa obsoja, je to lahko kvečjemu politična obsodba, moralna pa le težko. Težko predvsem zato, ker tudi sam ni zmožen samorefleksije, ki jo zahteva od povojnih kriminalcev.
6. marec, 2009 ob 7:04
# kricert pravi:
6. marec, 2009 ob 6:11
Izdajalci naroda na visokih položajih, obosojajo tiste, ki so se borili za osvoboditev.
Nič novega.
Osnovno zlo je bilo vedno in bo vedno ostalo sodelovanje z okupatorjem. Poboji, ki so bili sicer vseeno napaka, so le stranski efekt tega gnusnega dejanja.
Največje zlo tega sveta pa niso poboji, največje zlo so religije. Vsi se sedaj zgražajo nad poboji, ki pa so le delček tega kar je v srednjem veku počela Cerkev. od srednjega veka naprej pa je bilo na miljone ljudi uničenih s psihičnim nasiljem ki izhaja iz katolištva.
Če poslušate Radio Ognjišče je to srhljivo kakšna sovražna propaganada do vseh drugačnih in drugače mislečih je dovoljena sredi današnjega časa.
Domobranci so ljudje, ki so zaradi lastne bolnosti postavili izmišljene vrednote (bogec itd.) pred resnične vrednote. Borili so se za fašizem, katerega je odkrito podpiral tudi vrh rimokatoliške cerkve.
Se popolnoma strinjam s tem.
6. marec, 2009 ob 8:18
Sprašujem se, kako se je ta domobranec pod pestjo totalitarne komunistične partije cel čas lepo skrival in deloval celo v tožilstvu?. Tle nekaj ne štima. Po moje je bil UDBAŠKI agent, saj ga sicer komunajzarji nebi pustili na miru. Tud v 80-ih letih po WWII.
6. marec, 2009 ob 8:45
007, Ed… Glede na vajino spraševanje me zanima, če sta prebrala ali vesta kaj več od komunističnih pravljic, ki smo jih tko ali tko morali poslušati vsi? Kdo so bili izdajalci? Izdajalci Slovenskega naroda so definitivno komunisti. Samo par dejstev. Z okupatorjem so sodelovali že dolgo pred pojavom kakršnih koli ti kolaborantov. Vsak ,ki se je hotel boriti proti okupatorju izven partije je bil likvidiran! Ropali, kradli in pobijali civiliste med okupacijo. Sodelovali z okupatorji! Velik primer je skupna akcija z Italjani na Turjak in poznejše skupno žuranje, kurbanje in mučenje ujetnikov v Kočevju. To je bilo leta 43. Medvojni in povojni genocid nad slovenskim narodom! Slovenijo so v imenu Stalina okupirali, terorizirali celih 60 let…
6. marec, 2009 ob 9:01
ciatat: “Osnovno zlo je bilo vedno in bo vedno ostalo sodelovanje z okupatorjem.”
aja od kdaj pa? za razliko od tebe je zame osnovno zlo pobijanje in mučenje ljudi. kdo je sodeloval z okupatorjem in proti slovenskemu narodu bi se pa dalo razpravljati. stalin je bil prvi komunist, šef tita, pa je prvi sodeloval z okupatorjem hitlerjem. pravzaprav je pakt stalin-hitler omogočil hitlerju, da je sploh lahko začel 2 sv. vojno.
6. marec, 2009 ob 9:15
Veseli me, da se lahko pove različna mnenja, ki jih ljudje imajo. Še bolj bi bil vesel, če bi se resnica napisala, brez zavijanja v “celofan”.
6. marec, 2009 ob 9:29
Spoštovani, zgrožen sem nad nekaterimi komentarji. Namesto da bi družno obsodili izven sodne poboje, ki so jih množično zagrešili osvoboditelji po drugi svetovni vojni, jih lepo opravičimo, da so stranski efekt vojne.
Ta stranski efekt osvoboditeljev je hujši, kot so jih zagrešili okupatorji skupaj s takozvanimi izdajalci.
Seveda so oboji poboji obsojanja vredni, toda osvoboditelji so bili dosti bolj krvoločni, saj so klali vse povrek: politične nasprotnike, razrednega sovražnika in in ideološke nasprotnike z določenim namenom. Naklepno. V glavnem so izvajali neusmiljeni genocid nad prebivalstvom, za katerega ni opravičila, pa čeprav se stokrat privleče na dan domobranska prisega in škof Rožman.
Kar se tiče Radia Ognjišče, pa moram povedati, da ga stalno poslušam zaradi slovenske glasbe v avtu. Lahko rečem, da do sedaj niti enkrat nisem zasledil shrljive sovražne ( najbrž še stare partijske) propagande. Le vsako sredo ob 18.00 uri ima Muzej novejše zgodovine oddajo o vojnih žrtvah.
6. marec, 2009 ob 9:42
pri vsem tem gre za to, da se umorjene ljudi dostojno pokoplje. Tu gre za svetost življenja in za osnovno človekovo pravico do dostojnega pokopa. Tisti, ki je storil zločin mu je treba soditi, ne glede na to s katere “strani” je. Res da so domobranci sodelovali z okupatorjem, vendar je pa potrebno povedati, da so komunisti, ki so zagrešili zločine pobojev med in po vojni imeli naslednjih 60 let privilegije in odprte možnosti ne samo za dostojno življenej, ampak tudi za priviligirano življenje. je pa res da sam težko ocenjujem celotno situacijo, ker sem rojen leta 1980 in ne poznam vseh dejavnikov in dejstev ki so potrebni za objektivno presojo takih dogodkov.
6. marec, 2009 ob 12:03
UREDNIK s a r ki ć , ŽE NEKAJKRAT SEM PREDLAGAL , DA POVABITE V VAŠ O KLEPETALNICO ŠE ŽIVEČE BOLJŠEVIKE IN REVOLUCIONARJE , PA NI ODZIVA.SEVEDA JE VPRAŠANJE
NJIHOVWE PRIPRAVLJENOSTI ZELO VPRAŠLJIVO, SAJ SO VENDAR ZAVEZANI REVOLUCIONARNEMU MOLKU.KLJUB TEMU PA PRIČAKUJEM , DA BO TOVARIŠ IZ MURGELJ IN NJEGOVA ŠWE ŽIVEČA BOLJŠEVISTIČNA SODRGA ZMOGLA TOLIKO ČLOVEŠKEGA POGUMA IN SE ODŠLA PRIKLONIT SPOMINU NA NEČLOVEŠKO POMORJENE IN KRUTO POBITE S KRAMPI IN MACOLAMI V ROVA BARBARA .KAJ PRAVITE NA TO ??
6. marec, 2009 ob 12:37
uni-rdeč, saj ne da bo kogarkoli branil, a vseeno je moj spomin še delujoč, leta 1990 je bil Milan Kučan s pokojnim nadškofom Alojzijem Šuštarjem udeleženec spravne maše za vse po vojni pobite in v brezna zmetane žrtve, moji računalniški prstki pa so pridelali tale arhivski zapis:
http://www2.gov.si/up-rs/2002-2007/bp-mk.nsf/dokumenti/08.07.1990-90-92
P.S. Sem pa zdajle iskal tudi črnobelo fotografijo maše iz leta 1990, pa je žal nisem našel, a vem, da zagotovo obstaja na netu. Morda bo imel kdo več sreče…
6. marec, 2009 ob 13:03
Denis,
http://www.mors.si/fileadmin/mors/pdf/publikacije/uporniki_z_razlogom.pdf
notri isci “sprava” …
.::PiPi::.
6. marec, 2009 ob 13:36
Ah, sem priklopil svoj spomin na arhiv in našel tisto kar sem iskal:
http://www.flickr.com/photos/7316213@N08/sets/72157614868806098/
6. marec, 2009 ob 14:25
16.@ Denis Sarkič:
Če je bil G Kučan s pokojnim škofom Šuštarjem na eni spravni maši, pomeni v prispodobi kot,” 1x se najesti za celo življenje”.
Dokler se ne napiše zgodovina, ki temelji na resnici in dejstvih, toliko časa ni nobene sprave. To zgodovino se morajo nato učiti otroci v šoli, in z njeno pomočjo pridobiti narodovo samozavest in spoštovanje nazaj, ki nam je bilo ukradeno in izničeno. Ko se bomo Slovenci zavedali svojih korenin, potem bomo lahko nadaljevali našo pot na zdravih temeljih.
Obisk enega , pa naj bi bil še tako pomemben človek, na “spravni maši” ne pomeni nič, manj kot nič, ker se s tem ljudi še bolj zavede. Sprava bo proces, največji in najdaljši v slovenski zgodovini.
6. marec, 2009 ob 15:51
Kakor vem, se je opravčila samo ena stran.
6. marec, 2009 ob 16:15
Agrippa se precej strinjam glede narodove samozavesti. O komunizmu se še vedno govori kot o neki pravljici, ki se je pač zgodila in ni imela nobenih posledic. Trpljenje naroda je v razdeljenosti, ki bo trajala dokler se rane skrivajo, ne z ene ali druge strani ampak s strani vsakega človeka, ki bi moral nositi odgovornost za svoja dejanja. In ta odgovornost mora priti tudi v narodovo zavest, tudi skozi kulturo. Ne moreš graditi na gnilih in razklanih temeljih. Vsaka bajta, ki je razdvojena, je lahek plen.
6. marec, 2009 ob 16:27
Blažek, nimaš pojma o dejstvih. Državljani Jugoslavije, ki so sodelovali z agresorji, ki so Jugo najprej okupirali, nato razkosali in aneksirali posamezne dele, so bili belčki in kasneje švaborančki. Obiji vzdrževani, oboroženi in plačani s strani agresorjev. Kot drugo, sodelovanje slovenskih desnakov se je začelo še pred kapitulacijo jugoslovanske kraljeve vojske, ravno zaradi izdaje je s strani predsednika kraljeve vlade in poveljnika kraljeve vojske, generala Simovića, bil na smrt obsojen ban natlačen. Kot tretje, KPS se je sprva hotela priključiti Narodnemu svetu, ki so ga ustanovile ‘meščanske’ stranke aprila ‘41, vendar so jih meščanske stranke zavrnile, KPS in njene zaveznice so potem šle svojo pot – OF. Kot četrto, izgovor, da je Partija onemogočala organizacijo upora z likvidacijami je slab izgovor, saj je bila Partija na zečtku vojne bolj ali manj marginalna in bi mnogo lažje upor organizirala klerikalna SLS, ki je dominirala na slo-politični in družbeni sceni. Kljub temu so se slo-desnaki odločili za oportuno čakanje. Kot peto, Turjak je bila solo akcija partizanov, po tem ko so iz NM privlekli italijanske topove. Pa četudi bi bila zavzetja Turjaka skupna akcija, bi šlo v tem primeru za akcijo po kapitulaciji Italije in v času, ko se je laška vojska umikala domov in ni bila več okupator ne dejansko ne formalno. Je pa skrajno degutantno, če nek osebek problematizira čeprav fiktivno sodelovanje partizanov z Italijani (v fazi odhajanja) v eni akciji (Turjak), hkrati pa spregleda skoraj poldrugo leto dolgo kolaboracijo belčkov s taistimi Italijani, kot okupatorji.
6. marec, 2009 ob 19:00
Edi, daj ne seri. Stalinova vojska kar so partizani bili je najprej sodelovala z okupatorjem. Šlo je v bistvo za isto -socialiste! Preberi si kaj se je zgodilo z komunisti, ki se s tem niso strinjali. Tu je šlo za parijsko vojsko v bistvu za svetovni komunizem, svetovno Stalinovo Rusijo-spominja malo na Dolfeta a ne? Nikakor tu ni šlo za NOB. To demantirajo vsi poboji in 60 letno trpinčenje lastnega naroda. Na Turjaku so se predali Slo Četniki in vaške straže na poti v Dalmacijo,da bi pričakali zaveznike(oblubljena jim bilo življenje), Italjani in Partijska voska so jih združno napadli in pobili. Tito se je takrat dogovarjal za kolaboracijo. Partijski in nemški napad na zaveznike. Sicer pa si preberi dejstva ,ki so prišla na dan po letu 90. Komunistične pravljice poznamo vsi, saj smo se jih morali učiti!
6. marec, 2009 ob 20:13
Urednik sarkič,kreaturo z nickom ed ali edi,(kardelj’)poznamo tudi v naravi.Spletni portal ,ki ga urejaš in v njem tudi aktivno tržiš je zaradi edov,edijev in podobnih bolnikov neverodostojen in odvrača razumne in razmišlajoče ljudi.
6. marec, 2009 ob 21:11
Upam, da te Edijeva nasilnost ne bo odvrnila - tvoje globoke misli (v slogu “kricert–prašičm boljševistični.Skrij se ,saj veš kaj sedaj pride.!!!”) bi nam vsem manjkale.
6. marec, 2009 ob 23:00
Uf, Blažek, tvoji posti so res ‘argumentiran’ odgovor na dejstva. Hahahaha… Jugoslovanski partizani niso bili nobena Stalinova vojska. Če bi poznal zgodovino, bi vedel, da je Stalin Titov primat v uporu v Jugi priznal šele na pritiske Zahoda! Zato ne čudi, da je npr. na obletnici oktobrske revolucije 1941 v častni loži v Moskvi, med gosti in predstavniki tujih držav, stal predstavnik Draže Mihailovića in ne Titov partizan. Kot drugo, o socializmu (te ali one vrste) imaš očitno toliko pojma kot sosedova krava o nogometu. Povedano drugače: Hitler ni izvažal socializma, niti ni osvajal tujih ozemelj, da bi osvobodil delavstva osvojenih držav verig kapitalizma, pač pa zato ker je igral igro imperializma in kolonializma v Evropi in je terjal novo delitev sveta. Druge predele sveta so že okupirali zahodnjaški imperialisti. Adi si je omislil kolonije na evropskem Vzhodu, kjer naj bi Slovani igrali ‘črnce’. Mimogrede, Hitlerjev ’socializem’ je zgledal tako, da je kopiral ameriški New Deal, tj. udejanjal je keynesiansko ekonomsko politiko. Če je keynseianizem zate enako nacizem, potem so bile nacistične skoraj vse zahodno-evropske države po vojni, ki so prakticirale keynesiansko ekonomsko politiko vse od vznika neoliberalizma. Kot tretje, na Turjaku se niso nič zaustavili četniki in belčki na poti v Dalmacijo, kjer bi se predali zaveznikom. Preprosto zato ne, ker zaveznikov v Dalmaciji ni bilo, teslo zabito. Hahahaha… Takisto lahko le omejen občudovalec kolabrantskih izdajalcev bleje o partizansko-italijanskem napadu na Turjak.
Dušan Švara - Dule, tedaj star 25 let, komandant Prešernove brigade: »/…/ K sreči je prišla do mene vest, da so Italijani v Šentjerneju pustili nekaj topov. Hitro sem našel tri fante, ki so odšli in pripeljali en top z dvema paroma konj. V Novem mestu smo dobili granate. Top so fantje postavili za hišo starega očeta telovadca Cerarja. Prvi strel sem sprožil jaz, zakadilo se je gromozansko. Potem sem rekel topničarju, naj ga namesti v isti višini dva metra desno. Potem meter gor in spet meter levo in naenkrat se je pokazala ogromna luknja. Potem so moji fantje jurišali. Rezultat je bil, da smo jih dobili iz gradu ven. Okoli 700 njih je bilo postrojenih na tistem travniku ob cesti. Prišli so kot mlinarji beli od streljanja in ometa. Vam povem, grozljivka!« (Mladina) Tako je bil osvojen Turjak…
6. marec, 2009 ob 23:02
Partizani=okupatorji
Belogardisti,domobranci=borci za svobodo
Narobe svet.???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Slovenija bo v prihodnosti očitno še najebala.
7. marec, 2009 ob 8:31
Edi! Očitno si goreč vernik in verjameš v kar si bil primoran ali pa si želel verjeti. Kot sem ti dobrosrčno svetoval v prejšnjem zapisu preberi še kaj drugega in ne samo partijskih pravljic, ki jih vsi poznamo-ne samo ti. Učiti smo se jih bili primorani vse življenje. Kopiranje in citiranje zločinskih revolucionarjev ,nekako ni verodostojno. Po toliko dokazanih lažem jim človek ne more verjeti pa naj se še tako trudi-ti s tem nimaš problemov? Tito-Stalin-Hikler, največji zločinci po tem vrstnem redu. No o kolaboraciji partijcev sem ti že povedal. Četudi sprejmem tvoje pravljice in praviš,da kolaboracija z Italjani ni nič takega češ saj so ti kapitulirali le par dni prej in skupaj z partijsko vojsko napadli slo.četnike nato pa združno mučili ujetnike in žurali ter se kurbali po Kočevju. Nato so partijci te svoje italjanske tovariše lepo poslali domov. Zločinsko pa so pobili svoje sodržavjane! Seveda izvajala se je rdeča-krvava revolucija! Sicer pa ker te tako zanimajo dejsta in dokumenti! Primi v roke knjigo o Titovih zločinskih letih v Moskvi in citiraj koliko svojih tovarišev in sodržavljanov je dal umoriti že dolgo pred vojno. Tvoj zločinski idol ni bil nič drugega kot velik zločinec, skupaj s svojimi slovenskimi kompanjoni. Čeprav sedaj hočete vso krivdo zvaliti na njega. Edi verjami v rdeče-pravljice še naprej. Toda ne posiljuj tako goreče še tistih , ki jim ne verjamemo. Pozano jih vsi! Če pa te zanima resnica o krvavi revoluciji na slovenskem sezi po kakšnji knjigi, ki jo ni napisal rebolucionar.
7. marec, 2009 ob 11:10
@ Denis Sarkič
Let 1990 se je Milan Kučan res udeležil spravne maše, vendar ni molil, kot se za grešnika spodobi.
Da ni mislil preveč resno je pozneje večkrat pokazal in dokazal.
Na spravni slovesnosti pa ga je zanikal tudi njegov parijski tovariš Janez Kocijančič, ki se je v ospredju pred TV kamerami z rokami v žepih do komolcev praskal po jajcih.
7. marec, 2009 ob 11:27
FAK JU OL
7. marec, 2009 ob 12:26
ŠE VEDNO POZIVAMg.Sarkiča, da se lepo pogovori s svojim dobrim znancemEDOM;EDIJEM,ki mu
s svojo poživinjeno retoriko in nerazumnim človeškim sovraštvom UNIČUJE IN DEGREDIRA spletni portal, ki postaja vedno bolj trobilo neozdravljenih pravljičarjev prelepega in človeško pravičnega stalinizma in njegovih častilcev.
7. marec, 2009 ob 17:34
Dokler Stanovnik sedi pod Titovo sliko in kvasi take buče mu itak nihče razen kontaminiranih možganov posedujoči ne verjame.Mislim, sedi pod njegovo sliko pa pravi, da je on kriv za vse.Vsaj sliko bi lahko skinu,bi mu morda celo ratal koga nategnt.
7. marec, 2009 ob 20:17
Kako si upa postaviti na isto steno Maistra in Tita?
8. marec, 2009 ob 6:14
@ 007, ED, KRICERT, TT, KADROVIK SDS in drugi podobni opravičevalci pobojev!
Poznam gospo, ki ji je OZNA likvidirala mamo.
Zdaj pa jo muči sum, da je tudi ona končala v Hudi jami.
In zakaj je morala umreti uboga mama- Bila je namreč šivilja in ji je bilo treba zapleniti - šivalni stroj.
8. marec, 2009 ob 6:30
za nekatere je takrat okupator pomenil komunizem. komunizem je bil takrat bolj znan kot nacizem, ker je bil že dlje prisoten na svetu in je bil za marsikoga večje zlo kot nacizem. vedelo se je, kako se slabo godi nekaterim skupinam ljudi v komunizmu: bogatim, vsem nekomunistom, cerkvi, kmetom (poberejo jim zemljo in jih pošljejo kam v sibirijo). potem so tu pa še partizani, ki so izvajali teror nad lokalnim prebivalstvom in so s tem povzročali nastanek vaških straž, iz katerih se je kasneje razvila domobranska vojska. vsak se je boril proti tistemu, kar je videl kot večje zlo: partizani so se odločili za vzhod in komunizem, kljub temu da se je dobro vedelo, kakšne pizdarije se dogajajo v komunizmu pod Stalinom. domobranci pa so se odločili proti temu, torej za bolj napredni zahod. volja partizanov je prevladala in živeli smo v zelo primitivnem sistemu imenovanem komunizem naslednjih 50 let. to je vsa zgodba. ni tako enostavna in črno bela kot so vas učili v šoli, kajne levičarji?
8. marec, 2009 ob 8:28
@MEFISTO: sploh ni dileme da so umiral nedolžni ljudje in tega ne mislim opravičevat. Ampak izvirni greh vsega skupaj je okupacija in sodelovanje nekaterih z okupatorjem. Verjemi da bi umrlo bistveno več nedolžnih ljudi če bi vojno zmagali fašisti.
8. marec, 2009 ob 8:48
@ KRICERT
Nekaj ne štima v tvojem modrovanju.
A si pozabil, da so komunisti na tem svetu pobili več ljudi, kot nacisti in fašisti skupaj.
Naj te spomnim, da se je Hitler učil svoje obrti pri komunistični gospodi.
Sploh pa nesrečniki v Hudi jami in drugod niso žrtve vojne, ampak revolucije.
V njej išči izvirni greh.
Se ti ne zdi, da si že nekoliko prestar za revolucionarne bajke in pravljice.
8. marec, 2009 ob 10:42
@ KRICERT - post scriptum:
V Celju je 9. maja 1945 je pozdravljala “osvoboditelje” ista rulja, ki se je 14.4. 1941 poklonila Nemcem ob zasedbi mesta.
8. marec, 2009 ob 22:45
Če ne bi bilo okupacije ne bi bilo revolucije. Tako da je bedarija trdit da je bil izvirni greh v revoluciji. revolucija je bila le posldica. Poboji so bili tudi le posledica. Kolaboracija pa je bila odločitev proti domovini Sloveniji, bila je narodna izdaja, borba za tistega, ki je okupiral našo deželo in imel plan izbira vseh slovanov. Domobranci so prisegli da se bodo borili skupaj z nemško vojsko za cilje velikega vodje Adolfa Hitlerja. Partizani so prisegli da se bodo borili za svobodno domovino.
Razumem tvoj nivo debate, ne morem ga pa sprejeti. Seveda bi radi tisti, ki so izdali narod pisali zgodovino na novo, a zgodovina je že napisana, napisal jo je čas in odločitve ljudi. Napisale so jo odločitve domobrancev, ki so se odločili izdati svoj latni narod in napisale so jih odločitve partizanov, ki so se odločili boriti za svobodo lastnega naroda. Teh dejstev ne bo možno nikdar spremeniti.
9. marec, 2009 ob 8:47
@ KRICERT
Revolucija ni posledica vojne.
Vojna in okupacija sta bili le zlorabljeni za revolucijo.
Res pa je, da je bilo domobranstvo posledica revolucije , ne pa vojne.
KRICERT, jaz ti ne morem pomagati. Ne želim ti jemati pravico, da živiš v revolucionarnih bajkah in pravljicah, čeprav si zanje prestar.
Za svetost življenja pa najbrž še nisi slišal?
9. marec, 2009 ob 17:54
ej, pejte se eni in drugi v peskovnik z lesenimi koli okoli lastnih anusov zadovoljevat. piz…arije so bile tako na eni, kot na drugi strani. dostojno pokopljimo tako zrtve ene, kot zrtve druge strani, strokovno se vprasajmo zakaj je do tega prislo in zacnimo ziveti danes, za jutri.
smo v trenutku, ko je klima enako godna kot v letih 29-39 20. stoletja za novo epizodo cloveskega klanja. THINK!
10. marec, 2009 ob 18:55
blaž pravi:
6. marec, 2009 ob 8:45
007, Ed… Glede na vajino spraševanje me zanima, če sta prebrala ali vesta kaj več od komunističnih pravljic, ki smo jih tko ali tko morali poslušati vsi? Kdo so bili izdajalci? Izdajalci Slovenskega naroda so definitivno komunisti. Samo par dejstev. Z okupatorjem so sodelovali že dolgo pred pojavom kakršnih koli ti kolaborantov. Vsak ,ki se je hotel boriti proti okupatorju izven partije je bil likvidiran! Ropali, kradli in pobijali civiliste med okupacijo. Sodelovali z okupatorji! Velik primer je skupna akcija z Italjani na Turjak in poznejše skupno žuranje, kurbanje in mučenje ujetnikov v Kočevju. To je bilo leta 43. Medvojni in povojni genocid …itd.
Blaž, kdo je pa tebi možgane spilil? In ti temu, kar nakldaš, praviš dejstva? Nisi nobene knjige prebral? Vsak Kocbekovo Tovarišijo vzemi v roke, in Listino, to je krščanskega socialista pričevanje iz prve roke in prve vrste. In ali sploh veš, kaj pomeni beseda genocid? Poglej vsaj v kak leksikon,,,
28. marec, 2009 ob 12:04
V času ministrovanja je imel g. Drobnič ne samo pravico ampak tudi dolžnost očistiti sodstvo komunajzerjev. Zakaj tega ni storil vemo tudi mi, ki se borimo proti komunajzerskemu zločinskemu aparatu že iz časov sedemdesetih let pa vse do danes in še naprej do dokončne zmage se bomo borili. Nič hudega, če bodo odsluženi komunajzerji med tem časom pokrepali. Vodijo se seznami v obstoječih Črnih bukvah. Zavedati se je potrebno, da so v genih sveže garniture komunajzerjev zločinska nagnjenja in da vsled tega sprava ni izvedljiva. Dokler se bodo potikali po DESNICI komunajzerski dezerterji kot so Janša, ena tretina Šrotov in ostalih političnih klovnov, tako dolgo bodo še lahko delovala komunajzerska sodišča s pomočjo še danes ne odmrlega komunajzerskega represivnega aparata. Po zaslugi imperialističnih sil Judoamerikanizma so ostale te zveri do danes še nekaznovane, razen likvidacije romunskega predsedniškega para, vsem ostali, če ne drugega so jim omogočili prebege v druge države.
11. maj, 2009 ob 19:43
Treba bi bilo to jamo napolniti z vsemi komunisti, ki so celo državo zjebali, borili pa so se izključno proti tistim ki njim niso bili všeč, seveda pa klali nemočne ženske in otroke, mislim, hudi norci so bili!!! Ja žal je tako da ta golazen in izmečki še živijo, oziroma da so sploh kdaj prišli na svet. Jaz sem za da se jih isto pomeče v rov, žive in nej pocrka golazen nesmiselna.