Izgubljeni na oblasti
23. februar 2009 ob 11:00 | Jani Sever |Februarski Vox bi moral biti za vladajoče stranke pravi šok. Rejtingi vlade in vladnih strank so strmoglavili. In vendar, pravzaprav se ni zgodilo nič presenetljivega. Po vladnem spopadanju s krizo in Hrvaško je bilo težko pričakovati drugačne rezultate.
Naravnost neverjetno je, kako hitro je vladi uspelo priti tako nizko. Že po stotih dneh jo podpira manj opredeljenih kot je tistih, ki njeno delo ocenjujejo kot uspešno. Janševa vlada je za to potrebovala debela tri leta. Nasploh je značilnost povolilnih obdobji, da izvoljene vladne ekipe prve mesece na popularnosti pridobivajo in ne obratno. Pahorjevi vladi je tako rekoč uspelo nemogoče. Po stotih dneh vladanja, ko naj bi jo šele začeli prav ocenjevati, so so do nje že skorajda tako kritični, kot da bi bila tik pred zaključkom svojega mandata.
Priznajmo, Pahorjeva ekipa se je znašla v precej neprijaznih okoliščinah začetka krize. A okoliščine niso edini razlog njene nepriljubljenosti. Protikrizni ukrepi, ki prihajajo v paketih niso prepričljivi. Ne za delavce ne za delodajalce. Vendar glede tega slovenska vlada, ki za krizo res prav nič kriva, niti v svetovnem merilu ni izjema. No, to ne pomaga. Zaradi krize so ljudje za napake tistih, ki vladajo, precej bolj občutljivi In zanimajo jih predvsem rešitve. Tako je vlada najnižjo povprečno oceno (2,27) dobila za zagotavljanje delovnih mest in reševanje brezposelnosti.
V SD so mnogi prepričani, da je razlog za nizko podporo vladi in SD v koketiranju predsednika vlade z opozicijo. No, za to ni nobenih dokazov. Nasprotno, v zadnjem mesecu to koketiranje ni bilo tako zelo intenzivno kot pred tem. Zgodilo pa se je nekaj drugega. Tema, za katero so anketiranci vladi namenili drugo najnižjo oceno (2,29) je urejanje odprtih vprašanj s Hrvaško. Kar seveda ne preseneča. Zgodil se je namreč “hrvaški debakel”. Vlada se je sama zapletla v zgodbo, ki je emocionalno občutljiva ter simbolno, pa tudi ekonomsko izjemno pomembna in ki ji očitno ni bila kos.
Zato je enostavno videti nekompetentna. Glede reševanja iz krize njena nemoč ni bila povsem nedvoumna. A zapleti s Hrvaško so nekompetentnost, ki jo ljudje očitno prepoznavajo, popolnoma razkrili. Nekompetentnost pa je nedeljiva. Vlada je kompetentna ali pač ne. Le kako naj bo uspešna pri drugih projektih, če se ji je zgodba s Hrvaško lahko tako klavrno ponesrečila. In za javnost vladajoči funkcionarji enostavno ne morejo zagrešiti hujšega greha kot je nekompetentnost. Po učinkih, ki jih ima na razpoloženje javnosti, ji je blizu samo še korupcija.
Če je bilo prej nezadovoljstvo z vlado latentno, je zdaj očitno. Vedno manj je dvoma. V Voxovi anketi je bilo tako februarja kar deset odstotkov več opredeljenih kot mesec dni prej. Edina sreča za vlado je, da se ji je to zgodilo tako kmalu po začetku njenega mandata. Razen, če nima prav Janez Janša, ko pravi, da bodo leta 2009 padale vlade.
Jani Sever
P.S.:
In še paradoks. Edini, ki se je trendu izognil, je predsednik vlade. Tisti, ki je za vse najbolj odgovoren. Razlog je enostaven. Zanj glasuje tudi del tistih, ki nikoli ne bi volili za SD.
23. februar, 2009 ob 11:44
Dejstvo je, da se “hrvaški debakl” ne bi zgodil, če bi že v štartu bil Pahor načelen in ne bi popustil izsiljevanju Janšistov glede zaključnega računa. Tako bi bil za neratifikacijo edini krivec Janšist oz. SDS. To bi bilo za hrvaško politiko in javnost (pa tudi slovensko) veliko bolj “sprejemljivo”, kot trenutna situacijo, ko so zedevo vzeli v roke neki obskurneži.
No, in tukaj je srž Pahorjevega problema, iz katerega upam, se je nekaj naučil. Če bo še naprej iskal konsenz za vsak drekec pekec, ga kmalu ne bo več. Ne glede na vse, od njega pričakujemo samostojno držo, seveda pa tudi, da prevzame odgovornost, za nasvete pa naj se obrača k svetovalcem - privosči si lahko praktično kogarkoli. In tudi kdaj udari po mizi. To slednje še ne pomeni, da zato ne bi bil človek dialoga in konsenza.
23. februar, 2009 ob 12:42
…udariti po mizi,delovati “samostojno”…?!
in ,če iz “ozadja” …delovanje “močnejše”!
kdo bi vedu za(vse) poliitčne igrice….?
23. februar, 2009 ob 12:48
We told you so…..
23. februar, 2009 ob 13:11
Zverca pravi:
23. februar, 2009 ob 11:44
Dejstvo je, da se “hrvaški debakl” ne bi zgodil, če bi že v štartu bil Pahor načelen in ne bi popustil izsiljevanju Janšistov glede zaključnega računa.
..ali pa če bi imel sposobnega generalnega sekretarja vlada,ki bi od decembra znal zračunati,kdaj poslati ratifikacijo v parlament..ampak ta velmož raje preučuje dosjeje Pepce Kardelj in išče rabljene fotokopirce…
pocarji nesposobni….pušiona ne celi črti
23. februar, 2009 ob 13:35
zakaj? a je bilo to predvidljivo - namreč izsiljevanje z zaključnim računom? Mislim, sedaj lahko razvijemo miljon teorij - glavni problem je v Pahorju, keneda?
23. februar, 2009 ob 13:36
Res je. Toda zgodba z referendumom bi se vseeno zgodila, mogoče bi si prihranili le komentarje, kot jih piše Zverca.
23. februar, 2009 ob 13:40
Zverca pravi:
23. februar, 2009 ob 13:35
zakaj? a je bilo to predvidljivo - namreč izsiljevanje z zaključnim računom? Mislim, sedaj lahko razvijemo miljon teorij - glavni problem je v Pahorju, keneda?
..sposobna pozicija ve,da ima opozicija svoje računice in svoj način delovanja….kot v normalnih demokracijah….očitno mislite,da je na oblasti še SZDL,ko je Kučan zavrtel par telefonov in ste vse sklepe sprejeli 105%tno
ker pa niste sposobni vladanja,vas ne opozicija,ampak pinkopalinkoti jebejo v mozak,ko se jim zljubi….ker vejo,da je to kar imamo ne-vlada ampak nek debatni krožek,ki je po pomoti pristal na oblasti…Kako je pristal,verjetno veste
PS: star pregovor pravi,bolje slaba komanda,kot nobena komanda.Trenutno imamo to drugo…
23. februar, 2009 ob 14:49
Čim boljši vpogled imajo anketiranci v realno situacijo na raznih področjih, laže objektivno ocenjujejo vladne poteze. Verjetno pa jih velik delež ljudi ocenjuje le po posledicah, ki jih občuti, jih pričakuje, se jih boji, o njih sliši od drugih….., in potem lahko naivno /ali pa tudi ne/ sklepa, da bi bila druga vlada gotovo boljša. /A bi v isti situaciji resnično bila?/ Bolj ko je kriza globoka, hujši ko so problemi, bolj si /zaradi lastne negotovosti in bojazni/ želimo odločnega, jasnega, hitrega voditelja, ki na ta način izžareva moč, vliva upanje in zaupanje, tako kot smo v otroških letih verjeli v vsemogočnost svojih staršev in smo zaradi tega bili pomirjeni. Zato še zdaj večkrat /nekateri/ nasedemo omnipotentnim nasprotnikom v opoziciji, ki kritizirajo vlado po dolgem in po čez in ki se hvalijo, da so za njih taki problemi mala malica. Dokazati pa jim ničesar ni treba /in tudi ne morejo/.
Včasih nam objektivno presojo posameznega ravnanja vlade zaslepi tudi jeza, posebno kadar bi sami ravnali čisto drugače.
23. februar, 2009 ob 14:50
Janševa črno rjava revolucija podeželja se nadaljuje … enako kot leta 45 in spet bo na ablast zaradi oblasti po interpelaciji pripeljala polsposobne, kvazistrokovne in skorumpirane, da se bodo s svojimi podrepniki nenasitno nažirali pri koritu. Od reševanja dejanskih problemov bodo fokus spet nastavili na tlačenje manjšin. Da je primitivizem postal družbena moralna norma je, glede na populacijsko sliko, logično. Zakompleksana slovenceljska rulja si želi oblasi Vožda, ki bi brez milosti udrihal po vsem in ne tihega in funkcionalnega državnega aparata, ki bi s pametjo (znanje, dialog, premislek, vizija) uspešno reševal težave v korist in napredek družbe. Saj na ven SLO še kar izgleda, narava pa cerkuce pa plečnk pa to, ma na noter je pa zadnja zabit!!!
Samo še to, ko za šankom govoričite o Evropi, ne govorite o “JJih“ ampak o “Pahorjih“ in ko govorite o svetu
23. februar, 2009 ob 14:51
govorite o “Tuerku” in ne ”Peterletu”!
23. februar, 2009 ob 15:52
Karneval ,Peterle je že v pospešeni akciji za evropskega poslanca ..,trdno je namreč sklenil ponoviti bruseljski mandat.
Takoj po novem letu je startal z intervjuji tipa Dolenjec v Bruslju po regijskih/lokalnih medijih ( nagovarja posebej Dolenjce, Posavce itd.), kmalu ga lahko pričakujemo v osrednjih slovenskih medijih in specializiranih revijah in glasilih(od zdravja do čebelarstva…
23. februar, 2009 ob 16:25
VSI…WAKE UP..!
23. februar, 2009 ob 16:29
@ angy
med tem je pomrlu polovica slovenskih čebelic…sigurno ne zaradi slovenske izvirne krivde!
KAKO USPEŠNO JE EVROPSKI POSLANEC posredoval?
“avtohtone! čebele umirajo ,lipicanci umirajo..!?
23. februar, 2009 ob 16:52
rdeča zvezda severnica ima pač ukaz , da mora braniti nebranljivo
popolnoma razumljivo
23. februar, 2009 ob 17:22
Če bi bilo človeku vseeno za svojo državo, bi rekel da je škoda, da ne “vlada” Janša. Prav zanimivo bi bilo videti, kako bi s svojimi ukrepi “peljal v šolo” Merklovo in Sarkozija & Co. Bi pa pri Slovencih ta vlada ob enakih rezultatih vladanja prejela bistveno boljše ocene, če bi Pahor pred javnostjo “ružil” in delal vtis odločnega vladarja. Očitno narcisoidna lepota ni dovolj.
Ob vsesplošni svetovni krizi lahko le genij Janševega kova predvidi padanje vlad v letu 2009 - no, verjetno se “trošta” med njimi tudi slovenske. Samo, kaj in kdo nam lahko potem pomaga - tisti ki bi lahko, nas je na današnji dan pred enim letom na splošno žalost večine zapustil, za vedno.
23. februar, 2009 ob 17:47
Situacija je idealna za JaNšA in njegove, ker vedo, da bi v trenutni fazi (kot pocarji) nemočni in v hudi nemilosti, tako pa imajo odprte vse možnosti za torpediranje nasprotnika na oblasti. Če pa jim uspe sesuti trenutno vlado, pa se bodo povzpeli brez slatkih obljub, ampak z real-pesimizmom (ni vse v naši moči .. bla bla ) in bi se zasidrali na oblasti, ter se šli svoj bolni revanšizem na polno. Respektiram Pahorja, da je preudaren in ni “spektakularen”- gre mu za splošno in ne samo za lastno blaginjo!
Glede Peterleta, pa je itak jasno, da mu gre najprej za moč/slavo/ugled, potem za denar in šele potem za veselje do dela, ki je tam gor težje preverljivo. Hočem rečt samo, da se slovenci delimo na podpornike Peterleta in podpornike Tuerka in takšna je tudi razlika v kvaliteti!
23. februar, 2009 ob 17:54
Verjamem, da je namen kritiziranje sedanje vlade ta, da bi postala boljša in ne, da bi jo nadomestil Janša, bog nam pomagaj. Če smo morali požreti Peterletovo vračanje v naravi, bomi menda tudi izbrisane.
23. februar, 2009 ob 19:05
http://www.bojanpozar.com/?Id=mediji&View=novica&novicaID=10714
23. februar, 2009 ob 19:09
http://www.youtube.com/watch?v=w5mpqKLR0nE
23. februar, 2009 ob 20:51
Neja pravi:
23. februar, 2009 ob 17:54
Verjamem, da je namen kritiziranje sedanje vlade ta, da bi postala boljša in ne, da bi jo nadomestil Janša, bog nam pomagaj. Če smo morali požreti Peterletovo vračanje v naravi, bomi menda tudi izbrisane
1.ta vlada ne more biti boljša,ta vlada je nula.nekajkrat nula je vedno nula.to je debatni krožek,ki je po zrežiranem scenariju prišel na oblast,misleč,da gre za modno revijo,slikanje z nasmeški in KASiranje prijateljev in ožje žlahte.
2.kar se požiranja prebrisancev (tvojih sovolilcev) tiče,bi te poslal z državnih jasli na zavod oz. v realni sektor,da bi videla,kaj pomeni dnar zaslužt.Jasličarka smotana.Daj jim od svoje plače,od moje ne boš….
23. februar, 2009 ob 21:14
Kvikl, spoštujem tvoje različno mnenje, nimaš pa nobene pravice žaliti.
23. februar, 2009 ob 21:42
Neja pravi:
23. februar, 2009 ob 21:14
Kvikl, spoštujem tvoje različno mnenje, nimaš pa nobene pravice žaliti.
sorrči,razpištolji me dejstvo,da tako nalahko menefregistično levakarji vržete čez ramo,češ,lako čemo,pa jim dejmo…Zakaj se Kurčan ni oglasil tedaj (sedaj se gre pa nekega pravičnika) ko je bil predsednik RS,zakaj je bil Drnovšek tiho…
Če bi morala z delom na trgu dnar prnest v bajto,bi verjetno drugače razmišljala..tako kot jaz.garantirano.
23. februar, 2009 ob 22:00
Dragi Kvikl, ne poznaš me. Nič ne veš, s kakšnimi finančnimi ali z drugimi težavami se lahko srečujem, zato ni dobro, da prehitro in na pamet sodiš, kajneda? Sem pa za pravičnost, solidarnost, resnicoljubnost, pravno državo, spoštovanje…..
23. februar, 2009 ob 22:09
Neja pravi:
23. februar, 2009 ob 22:00
Dragi Kvikl, ne poznaš me. Nič ne veš, s kakšnimi finančnimi ali z drugimi težavami se lahko srečujem, zato ni dobro, da prehitro in na pamet sodiš, kajneda? Sem pa za pravičnost, solidarnost, resnicoljubnost, pravno državo, spoštovanje…..
..očitno z denarjem drugih…z mojim ne…
23. februar, 2009 ob 23:57
kvikl cvikl…
vsaj piši pravilno in pusti Nejo ker ima prav…
Sicer mene tudi moti, ker bodo nekateri po krivici dobili odškodnino…in na televiziji
bi morali predvajati podnapise ker nisem še nobenega izbrisanega slišal
slovensko govoriti.
Potrebno bi bilo res natančno preveriti upravičenost do odškodnin…
24. februar, 2009 ob 1:45
Usrančki fašistični, upam da boste do konca življenja garali za izbrisane! Gnojšnca neizobražena!
24. februar, 2009 ob 1:51
Fašistek, vedi da maš možgane za na ocvirke..
Srčno upam, da bo tvoja hčerka zanosila z enim od izbrisanih.. Da boš lahko sam sebe J…L v usta!
24. februar, 2009 ob 2:13
Kultura dialoga pa je res visoka tukaj…
Zanimivo da pretežno pri eni opciji…
24. februar, 2009 ob 9:11
Ja, Decko, res zanimivo. Da prebereš dva stavka kakega slovenskega spletnega komentatorja, pa lahko v večih primerih s stoodstotno gotovostjo ugotoviš, kateri politični opciji pripadajo. ;)
Nekateri izkoristijo vsak vzgibec, da so lohk sovražni in negativni, nekako pa to in pa kritičnost čudežno izginejo, ko gre za njihovo politično opcijo.
Torej, moti jih 17000€ enemu izbrisanemu, ves pa je krotek in zaveden Slovenec, ko od svojih plač daje za patrije itd. - kjer gre za veliko večje dnarje.
Ko bodo taisti komentatorji prav tko kritični do VSEGA zapravljanja in VSEGA, kar je za kritizirat, se bo pa lohk normalno debatiral, tko je pa sam varianta prevpitja oz. ‘če ne bo šlo zlepa, bo šlo pa zgrda’.
Ne štekcajo pa, da jih je tudi ali celo predvsem to stalo volitev - kultura na psu, sovražnost, negativnost. Poleg ostalih cvetk, seveda.
In ta najbolj vneti in zagnani sploh ne štekajo, da delajo s tem največ škode ravno svoji opevani in oboževani opciji. Folk je sit agresivnega marketinga in destruktivnosti, folk hoče končno konstruktivnost, produktivnost, ravno zato pa so te volitve ble take kot so ble.
Se je pa seveda folk tudi leporečja naveličal - od tega tud nismo siti. :)
24. februar, 2009 ob 10:11
Da prebereš dva stavka kakega slovenskega spletnega komentatorja, pa lahko v večih primerih s stoodstotno gotovostjo ugotoviš, kateri politični opciji pripadajo. ;)
ja mimi, eni pač pravite tako, kaj pa je 17.000 saj za patrije plačujete še več….. to je nivo vašega razumevanja kajne, češ evro tu evro tam….saj gre iz iste vreče (pa še jst malo vanjo prispevam, namreč tisti, ki tako delijo evre)
Lahko sem se sam prepričal g. Mirjana ki je zeeelo glasna ko se cerkvi in belčkom vrača premoženje….zakaj ker g. Mirjana pač nima pripadnosti tej zaplati zemlje imenovana Slovenija…..to je tisti minimum……da ko prideš v neko deželo za boljše življenje spoštuješ kulturo, ki je tam, ki ti omogoča da delaš in predvsem živiš po nekih demokratičnih standardih, namesto kot je dejstvo v Sloveniji……vsak ki je v 70 letih prišel iz katerekoli dežele bivše yuge je bil v očeh oblastnikov- komunistov vreden več kot en kmet ali kajžar iz zabačene doline nekje v Sloveniji…..ker so vedeli domači ljudje nas ne bodo marali….ker je v njih kulturna podstat stara stoletja, da v cerkvi RKC, kateri so bili ti privrženi…. RKC je pa pač po sili razmer bila tisti del družbe nad čimer ‘pač ni bilo totalnega nadzora…..torej v komunističnem NWO pač ni bilo prostora za opozicijo oz RKC….in tudi ne Slovence, saj kaj pa je to….preživel izraz nerazvite družbe ( narodi in etnije) za komuniste, ki so iskali novega človeka ga zaprli v tovarne in oropali vere, namreč tistega, da je življenje nepredstavljivo več kot nas je “šola” sposobna učiti, odstraniti vero….pa človeka lahko pobijaš kot mrčes…. vse to uvertura v dokončni NWO, ko bo komunizem po celem svetu….ljudje na “treadmillih” in hedonizem v njihovih kratkih odmorih….. in zvezde bo prekril smog.
in ljudje kot so Mirjana radi ko jim predočiš dejstva, porečejo; ja jst sem prva za posamezno obravnavo izbrisanih…..se boste spomnili svojih besed???
Da dodam, v tem času kar sem spremljal ta portal je jasno to, da ni veliko komentatorjev, prepričan sem tudi da se marsikateri avtor kolumne, “vrne” z vzdevkom, da poliva olje na ogenj kakor smo lahko videli v času volitev, ko je nek možakar ocenjeval govorne nastope politikov, pa je potem vračal komentarje….ccc
24. februar, 2009 ob 10:25
Morda je pa le imel prav Jelinčič s svojim izrekom “drei Professoren, Staat verloren”. Ti tipi mi enostavno ne vlivajo zaupanja. Mlahavost, neodločnost, brez korenitih ukrepov, bolj kozmetika. Ne znajo, ali si ne upajo? Če prištejemo še blamažo s Hrvati in Pahorjevo kompromisarstvo za vsako ceno…Nisem ga volil, ga pa spoštujem in zdi se mi pošten človek. Je to zadosti za vodenje države?
24. februar, 2009 ob 10:32
ribic, najboljši komunist je tisti, ki leži 1 meter pod zemljo
24. februar, 2009 ob 10:44
marjan,…na katero ga. Mirjano si mislil?
24. februar, 2009 ob 10:58
Če ni v družini pravega človeka, ki bi znal odločno ukazati, to ni nikoli dobro. Je pa iz mnogih komentarjev dobro razvidno, da če nekdo reče, koliko žrtev je bilo v imenu cerkve, ne slišijo, tako kot se zdaj ne sliši Kresalove, kar jasno govori o temi izbrisanih. Najprej, osnova vsega je, da se človek nauči poslušati sogovornika, ali prečitati kar je napisano, in da potem realno razmisli, z vsemi plusi in minusi prekomentira slišano ali napisano. Tako se pa prostaštvo povsod trosi brez tega, da bi taisti, ki to delajo, premislili najprej o sebi, kako polni so enega gneva, in če bi jih vprašal zakaj tako, večina ne bi znala niti odgovoriti. Se pa tudi sama strinjam, da bi Pahor končno moral odločno presekati marsikatere gordijske vozle, ki ropajo in hromijo vse nas vedno bolj že pri samih vsakodnevnih medsebojnih odnosih.
24. februar, 2009 ob 11:01
na tisto ki se na tem portalu tako podpisuje
24. februar, 2009 ob 11:36
… in že v naslednje postu se boš, apokaliptik brez emocij bojc1, pritoževal kako so drugi nestrpni do tebe, zmernega konservativnega demokrata? Pajac.
24. februar, 2009 ob 11:59
Marjan: “a mimi, eni pač pravite tako, kaj pa je 17.000 saj za patrije plačujete še več….. to je nivo vašega razumevanja kajne, češ evro tu evro tam….saj gre iz iste vreče (pa še jst malo vanjo prispevam, namreč tisti, ki tako delijo evre)”
Jah, to je tvoje razumevanje mojega razumevanja. :) No morda pa nisem bla dovolj jasna. Nč hudga, sej ne moreš v enem komentarju vsega povedat. :)
Motiš se. Prvič nikakor ne gledam tko (’evro tu in evro tam’), sem samo podala primer vsega, kar bremeni blagajno, ker je pač to osnovni očitek, in drugič, gre za nekaj drugega: pravno državo, ki naj bi končno začela funkcionirat (v primeru patrij pa je ravno nasprotno; ker pravna država ni funkcionirala ali ne funkcionira, so se lahko založile one vse depeše in vse kar se je pač zgodilo in dogajalo oz. kar se pač ni). :o)
Sicer pa se absolutno strinjam, da se naj državi, ki si jo vzel za svojo, prilagodiš in njenim zakonom in tako dalje in sem tudi sama zelo nenaklonjena vsem, ki vlečejo cash iz države, pa naj gre za izbrisane ali kogarkoli, zraven pa sami je ne spoštujejo in nimajo radi.
Če je slučajno kaj name letelo v zvezi z onimi novimi starimi komentatorji in nicki, naj povem, da sem v kakih parih tednih, odkar sem se pojavla tu in napisala nekaj komentarjev, vedno v isti vlogi - svoji. :)
Aja, podpišem se pod Matildo in Duka v citiranem: “Ti tipi mi enostavno ne vlivajo zaupanja. Mlahavost, neodločnost, brez korenitih ukrepov, bolj kozmetika. Ne znajo, ali si ne upajo? Če prištejemo še blamažo s Hrvati in Pahorjevo kompromisarstvo za vsako ceno…Nisem ga volil, ga pa spoštujem in zdi se mi pošten človek. Je to zadosti za vodenje države?”
24. februar, 2009 ob 12:50
Torej marjan,. uh, si se razpištolil!?…pa gremo po vrsti:
1…Lahko sem se sam prepričal g. Mirjana ki je zeeelo glasna ko se cerkvi in belčkom vrača premoženje….zakaj ker g. Mirjana pač nima pripadnosti tej zaplati zemlje imenovana Slovenija….
To trditev boste razložili…o kakšni pripadnosti govorimo? Kje, kdaj sem to dejala?
Kakšno vezo ima pripadnost zaplati zemlje imenovani Slovenija s pripadnostjo RKC?
2….to je tisti minimum……da ko prideš v neko deželo za boljše življenje spoštuješ kulturo, ki je tam, ki ti omogoča da delaš in predvsem živiš po nekih demokratičnih standardih, namesto kot je dejstvo v Sloveniji……
kaj imam jaz pri tem?…
3….vsak ki je v 70 letih prišel iz katerekoli dežele bivše yuge
kaj imam pri tem?
4….kaj imam jaz s komunisti?…nikoli ne jaz ne moja družina niso pripadali KP
5….in ljudje kot so Mirjana radi ko jim predočiš dejstva, porečejo; ja jst sem prva za posamezno obravnavo izbrisanih…..se boste spomnili svojih besed???
to izjavo ponovim in potrdim.Sem za posamezno obravnavo vsakega dejanja, kadar se govori o odškodninskih zahtevkih…in seveda mi je vračilo (predvsem gozdov in Blejskega jezera) nesprejemljivo….tudi to lahko ponovim.
Prepričana pa sem, da je veroizpioved najbolj sbvobodna možna volja posameznika,..in če vam prav ali ne temu načelu sledim in bom…
Sploh pa na to temo sploh nimam nobenega komentarja,..vas je malo zaneslo,marjan?
Seveda pričakujem,..rezultat marjanovega poizvedovanja,..pa še nekaj, Mirjana se podpiše, marjan pa ne…on le poizveduje :))
Torej, kaj porečemo?
Mirjana Čakardič
24. februar, 2009 ob 13:05
Kul, Mirjana!
Se pa podpišem pod točko 5.
Tudi mene je zanimalo, odkod se je ‘kar eno Mirjano’ zdaj potegnilo (v Marjanovem komentarju meni) oz. mi skratka ni všeč, da se takole ‘postreže z nekom’ (ki nima nikakršne zveze, kot sem pravilno sklenila, brez da bi vedela za kakšno Mirjano tu oz. kaj od nje prebrala oz. si to spomnila). :)
24. februar, 2009 ob 16:12
da nimate pripadnosti….
To trditev boste razložili…o kakšni pripadnosti govorimo? Kje, kdaj sem to dejala?
Kakšno vezo ima pripadnost zaplati zemlje imenovani Slovenija s pripadnostjo RKC?
s pripadnostjo RKC, hmm tu ne vidite poante….spoštovanje kulture staroselcev…..RKC
je svoje imetje pridobila z odpustki pa takšnim in drugačnim kupčkanjem……ampak……je to razlog da naj kulturna dediščina, ki so jo ustvarjali straoselci, katerih potomec sem tudi jaz (200 let “korena”)
propada naprej…… Cerkvi imetje pa naj skrbijo za cerkvice in vse ostalo kar je nabožnega. Kakor naj imajo tudi druge religije svoje imetje…..kako nekulturen je bil komunizem…..grobove in cerkve so rušili (to je počel tudi fašizen na primorskem) in vse ideologije NWO
sedaj po koncu NWO in demokraciji večina nebi smela skrbeti za dediščino prednikov? kdo pa misli da bo nekaj letih življenja v Švici govoril, kaj je kulturna dediščina Švice in kako se bo zanjo skrbelo? (pa ne pozabimo na gradove, ki so jih takratni kapitalisti gradili, pa jih država obnavlja za velike denarje….pps….marsikateri grad bi stal, ko ga nebi komunisti podrli ko so rušili “stari svet”)
Spoštovanje dediščine je veliko širše kot samo cerkvice pa gradovi je jezik, običaji…..
veliko tega ljudje, ki so prišli na to zaplato, meni da temu ne “odgovarja” in se obnašajo ne v dialogu ampak s nestrpnostjo
Kdor tako rad verjame da je bil komunizem dober, to lahko lahko verjame iz več razlogov, ali je bil del sistema ali pa je bil sistem ustrezen njegovim željam in predvsem sposbnostim….
da je debata divertirala pa logična posledica, da ima konec svoj začetek
Mirjana, če ste napisali nekaj črk v zaporedju menda ne mislite da je vaš “podpis” merodajen….
24. februar, 2009 ob 16:58
Mišika,…moj podpis je pa še kako merodajen.
Pa še vedno ne razumem kaj imam pri vašem zlivanju žolča,..ter modrovanju…o RKC o komunizmu,…kaj bi radi povedali z vašim modrovanjem?,…na katero repliko mi sploh replicirate?
pa še to,…moj sin ima prvi zapis na slovenskem iz leta 1450…torej kva b rat miško?,…jaz pa vsaj 200 kot vi….pa kaj???? a smo zarad tega kaj bolj nobl?,…a se moramo identificirati vedno z neko pripadnostjo???
nekateri pač brez nje ne morejo,..a jaz jim resnično nisem kriva :)
24. februar, 2009 ob 18:00
Mišika??miško? mhm takole poimenovanje vam lastno…..pripadnost pa…ja.tako je saj drevo tudi ni samo v gozdu.
ne gre se kaj vam lepriciram saj tako potegnete lastne zaključke in svoja “poimenovanja”
24. februar, 2009 ob 18:12
amen
24. februar, 2009 ob 22:12
g. Marjan, nagajivo divertenten kot običajno. Upam, da bomo imeli priložnost izvedeti kaj več o vašem 200 letnem korenju.
24. februar, 2009 ob 23:40
Marjan bi lahko vedel, da striktna endogamija sčasoma vodi v incest.
25. februar, 2009 ob 7:32
hvala, hvala vaša pozornost in nerazumevanje povedanega prikazujejo vaš mentaln domet….
pps…..vnaprej se distanciram…..od nadaljinih dodatkov…
26. februar, 2009 ob 16:46
Torej, sta dve plati:
1) alibi specialne vojne, ko nas je obtožil vojaški svet jla, da je v RS ta reč.
a) bedem 1, ko generali niso pravno podkovani, pa brezpoveljnika (kao nefunkcionalen), se odločjo
poslušat, civila Markoviča. Pač neki blizu ustavi.
2) Al je izbris maščevanje ali strah pred bedem 2? spet gaussova krivulja uvidevanja v nujnost??!!!
3)Vse je mal kratke sape, ker bi moral izbrisane izgnati, če so nevarni zaradi spec. naz.
28. februar, 2009 ob 0:26
slovenijo so prodal že v jugi
steber sistema je rupl!
možgane nam pred očmi
polirajo
2. marec, 2009 ob 10:52
Če večina komentatorjev in komentarjev odraža duha trenutno vodilne politične in ideološke srenje, potem so obeti zelo slabi.
Ko se papagaj nekaj nauči, to ponavlja vse življenje.