politika
Ministrica Katarina
21. februar 2009 ob 11:12 | Denis Sarkić |Intervju z ministrico za notranje zadeve Katarino Kresal ob skoraj 100 dneh njenega vodenja enega izmed največjih sistemov v državi. Pogovor je tekel o vodenju MNZ, izdajanju odločb za izbrisane, policiji in njenem novem v.d. generalnem direktorju ter varovanju in modi.
Denis Sarkić
21. februar, 2009 ob 11:46
TOVARIŠ sarkiĆ, POZABIL SI VPRAŠATI MINISTRICO, frajlico o veleobisku na gala plesu v DUNAJSKI OPERI? Samo vstopnice so predstavljale celo slovensko bogastvo, najmanj 20.000 poprečnih plač .In štirje varnostniki ? IN kar je najbolj isprijeno: sodeluje z t.i. levo, pravično in socialno naravnano vlado , ki ponuja nam , državljanom popolnoma druge poglede na vsa dogajanja.To bi bil ekskluzivni intervju , ali ne?
21. februar, 2009 ob 11:58
Najboljša notranja ministrica v zgodovini Slovenije…..
21. februar, 2009 ob 11:58
Zgodba izbrisanih ni tako “nedolžna” kot bi jo nekateri radi prikazali.
Politiki trobijo svoje, ker si nabirajo politične točke, “oškodovani” izbrisanci trobijo svojo zgodbo, ki je v večini primerov eno samo veliko sprenevedanje, da niso vedeli kar bi morali vedeti, ko se je Slovenija pripravljala na osamosvojitev!
kaj niso vedeli? Niso vedeli ali bo to Sloveniji uspelo ali ne! V primeru, da bi se zgodba drugače končala, bi danes ne bili izbrisani, ampak narodni “heroji”, ker se itak niso uklonili in so zavrnili možnost, da postanejo državljeni dežele v kateri živijo, ker so upali, da bodo Sloveniji zavladali drugi narodi.
No, so se ušeli v njihovi računici! In to je njihov problem. Ne odobravam lažne solidarnosti, to je da njihovo neznanje ali nestrinjanje ali neprepričanje sedaj plačujejo vsi ostali slovenski državljani- davkoplačevalci.
Če bo to naša sedanja vlada dovolila, bo na naslednjih volitvah sigurno IZGUBILA-
pa čeprav si bo - vsaj tako misli_ pridobila volilne glasove vseh izbrisanih!
Sramota je, da ti nasprotniki osamosvojitve Slovenije, sedaj še pričakujejo, da bodo nagrajeni za to, ker so takkrat bili na strani okupatorja!!!!
Naslednja tožba bo, da bodi vsi slovenski državljani , ki so zaradi osamosvojitve in spremembe sistema iz socialističnega v kapitalističnega , zgubili službe, dostojanstvo, varnost prihodkov itd itd !
Saj na koncu so vsi soustvarjali skupno lastnino, ki je po osamosvojitvi postala lasnina samo nekaterih izvoljencev tako v politiki, kot v gospodarstvu, ki so jim bili politiki botri!
Torej pričakujmo tožbe na tožbo.
Kakšna bedarija je to?
Izbrisani naj postanejo, če SEDAJ ŽE hočejo neizbrisani in Pika. Oškodnina, za kaj? Zato , ker so bili proti osamosvojtve Slovenije?”I’IN TI še danes ne znajo niti slovenskega jezika!
Da ne govorimo o ostalih zadevah! Vsi izbrisanci bi morali napraviti izpit slovenskega jezika ( osnovna šola bi bilo dovolj) preden postanejo to kar nikoli niso hoteli biti- slovenski državljani!
VSI SO TAKRAT VEDELI ZA KAJ SE GRE, ŠPEKULANTI PAČ OSTANEJO VEDNO ŠPEKULANTI!
In če kakšne izjeme niso vedele za kaj se gre, potem pomeni da so ali veliki lažnivci ali pa “bebci” in ali pa oboje!
21. februar, 2009 ob 12:19
Odvetnica je mogoče dobra, ministrica pa še zdaleč ne; je prva za odstrel v vladi!
21. februar, 2009 ob 12:22
Panični PR pred interpelacijo. Sarkić naslednjič ji prinesi eno Illy kavo,boš vidu reakcijo!! Saj rad rugaš,briješ norce. Ne da jo ljubijo tam “zaljubljeni” so v njo.Hohštapleraj brez mozga.
21. februar, 2009 ob 12:24
Intervju je bil posnet v sredo!!!
21. februar, 2009 ob 12:26
xy123 pravi:
21. februar, 2009 ob 11:58
Najboljša notranja ministrica v zgodovini Slovenije, res najboljša, (čeprav edina). blond, mlada, naivna, ubogljiva, razpoložljiva………..
21. februar, 2009 ob 12:27
Denar vzeti slovenskim poštenim delavcem in ga dati lenuhom in spenevedancem, tako je prav. to si zasluži delavec.
21. februar, 2009 ob 12:55
Pa še tole, kako so izbrisanci zadnjič na nacionalki “lukavo” prepričevali politiko, da za vsakim izbrisancem stojijo najmanj deset, dvajset ali več neizbrisancev ( ožji ali neožji člani izbrisancev- prebrisancev), torej se je morebitno EVENTUALNO politično telo najmanj podvajseterilo, kako prebrisano izbbrisani ŠE VEDNO ŠPEKULIRAJO!!!
Upam, da se BO KDO NAŠEL, KI BO DAL POBUDO ZA REFERENDOM:
Zahtevamo, da nam vsi izbrisini, ki so danes postali neizbrisani in prebrisani izplačajo odškodnino za vsa leta ki so tukaj živeli brez dela, za ves denar, ki so ga - brez plačevanja davkov- zaslužili na črno, za vse njihove špekulacije!!
21. februar, 2009 ob 12:59
“Denar vzeti slovenskim poštenim delavcem in ga dati lenuhom in spenevedancem, tako je prav.”
Vsak ni bil lenuh in tudi, če je bil se kaj takšnega ne bi smelo zgoditi. Kaj pa izbrisani otroci ? So oni tudi bili lenuhi, ko so čez noč ostali brez indentitete ? Brez možnosti zdravljenja, brez možnosti vpisa v šolo, brez možnosti vsaj zapustiti državo, itd. ?
Velika velika večina ljudi danes samo neumno ponavlja besede “so imeli možnost pa niso hotli”, seveda pa nihče niti približno ne ve kaj se je v resnici dogajalo v teh družinah.
Vzemimo hipotetično, da se začne v Sloveniji vojna in pobegnemo recimo v Švico. Boste takoj zaprosili oz. sprejeli njihovo državljanstvo ali vseeno upali, da se nekoč vrnete v svojo domovino ? Dvomim, da bi državljanstvo takoj sprejeli… Preden se bi vojna končali bi vas recimo izbrisali in po vojni se brez dokumentov nebi mogli niti vrniti v domovino, službe brez papirjev tudi ne bi dobili, vaši otroci bi lahko delali samo na črno, nebi se mogli šolati in nebi mogli it niti k zdravniko…. Dajmo pogledat malo širše in se postavit tudi v njihovo kožo, ne pa samo igrati neumne nacionaliste….
21. februar, 2009 ob 13:06
Torej kalkulacija - špekulacuja politike je nekako takole:cca 27.000 izbrisanih x cca 30 ožji člani izbrisancev- prebrisancev, o katerih so izbrisanci prebrisano prepričevali politiko na nacionalki znaša cca 81.000 eventualnega novega volilnega telesa.
Politika pa res ne more iz svoje kože, še vedno samo kalkulira in špekulira kako do novih volilcev, pa čeprav gre drugo vse k vragu! Slovenci pa smo itak že vsi- razen nekaterih izjem v politiki in v gospodarstvu, ki imajo botre v politiki- že skoraj vsi tako ali drugače postavljeni na marginalo!
21. februar, 2009 ob 13:17
ne se delat neumnega.oba prav dobro veva,da se zadeve dogajajo vsaj par dni preden pridejo v javnost. ;)
21. februar, 2009 ob 13:21
Hej xy 123 ne igraj na struno sočutja.
Otroci, to je tisti, ki takrat niso še dopolnili 18 let , so popolnoma druga zgodba in ne glede na prepričanja ali špekuliranja njihovih staršev, seveda IMAJO PRAVICO , pravzaprav so že slovenski državljani- vsaj tisti , ki so to želeli. Oni NISO sporni!
In NE tvezi neumnosti o Švici itd, ker teh tvojih bebavih argumentov se mi ne ljubi niti komentirati.
Na kratko: kaj bi, če bi, kot prvo v Švici - verjemi- NE bi , torej tvoja predpostavka temelji na totalno napačni
logiki in v logiki velja pravilo, da iz napačne predpostavke je možno izpeljati čisto vse trditve!
21. februar, 2009 ob 13:30
taki brezmoralni folk sploh ne bi smel živet…
Ker delajo samo škodo za skupnost…
V vsakem poklicu…
21. februar, 2009 ob 13:34
NLP - Neskončno Lepa Plavolaska
21. februar, 2009 ob 13:48
Petek, 20. t.m. zvečer na odmevih Katarinca in bivši minister Mate . Dialog na nivoju profesorja z vajenko. Niti v eni sami točki razgovora ni bila prepričljiva, zlasti pa ne pri imenovanju direktorja policije.
Zakaj, ker bi morala najprej spremeniti zakon in šele tak zakon bi ji imenovanje omogočil. Zaradi te kršitve je zrela za odstrel !
21. februar, 2009 ob 14:23
Žal res ni kompetentna za to delovno mesto! Sicer pa niti vodijo popolnoma drugi ljudje, ona je samo in nič več kot le lepa krinka…
21. februar, 2009 ob 15:01
kdo se boji skorumpiranih zdravnikov in njihovih prijateljev v RS ? _ _ _ _ _ _
21. februar, 2009 ob 16:17
Bount,
1. matematika ti ne štima - 27.000 x 30 ožjih članov = 810.000 “eventualnih volivcev”
2. ni jim bilo izbrisano državljanstvo, ampak stalno prebivališče
3. nedržavljani ne volijo
4. “tvoja predpostavka temelji na totalno napačni
logiki in v logiki velja pravilo, da iz napačne predpostavke je možno izpeljati čisto vse trditve”. hahahahahahahahahahahahahahahahahah, no ja, ena trditev drži.
21. februar, 2009 ob 16:36
Koloradski Hrošč, hvala, res je prehitro napisano, torej slika je še bolj jasna 810.000 eventualnih volilcev,
da, RES JE nedržavljani ne volijo, ampak ko bodo izbrisani postali državljani pa bodo volili, kajne?
sAJ O TEM GOVORIM, O SPRENEVEDANJU POLITIKE, KI GOVORI ENO, MISLI IN RAČUNA PA NA DRUGO!
Kaj ni tukaj razumljivega?
21. februar, 2009 ob 17:26
NLP- Neskončno Lepa Plavolaska, ki je tokrat glede neizbrisanih predstavila NLP - Neznosno Lažno Predstavitev!
Torej NLP predstavlja NLP!
21. februar, 2009 ob 17:56
Balkanski mutanti (komunjzerji) so in bodo pomagali post-komunistom , da ostanejo na oblasti.
21. februar, 2009 ob 17:57
810.000 novih volivcev? Starih 1.700.000 pa bo seveda presrečnih, ker bodo odškodnine plačane iz njihovih žepov? Ja, izjemen način nabiranja volilnih glasov…
21. februar, 2009 ob 22:32
jest bi pa rad un vic slišu …
22. februar, 2009 ob 9:34
Ja, s predpostavko, da - vsaj tako je do danes politična praksa pokazala, torej da od 1.700.000
volilcev, se jih tri četrt sploh ne bo zavedala, kako jih je politika zopet okrog prenesla!
Samo bolj revni bodo postali, do zdravnika sploh ne bo več mogoče( no, izjema bodo bogati),šolali se bodo lahko samo otroci premožnih staršev, pokojnine bodo glih tolko, da te ne bo takoj pobralo- ampak
malo bolj počasi, saj za kruh in vodo bo še soldov, bogati bodo še bolj bogati in bodo sebi napravili svoje gradiče daleč stran od umazanije in od onesnaženega okolja- tipo Zasavje, in zadnje čase tudi Koper- z Luko Koper vred in še kakšnim terminalom, zdravila in zdravstvo bo za navadne smrtnike skoraj nedostopno, ravno tako hrana, no, to je seveda samo eden od možnih črnih scenarijev.
Upajmo, da se bodo Slovenci prej prebudili in začeli tako ali drugače delovati skozi civilne inicijative,
to je da politiki polni sprenevedanja in neznanja , ne bodo dovolili, da jih popolnoma zasužnji!
22. februar, 2009 ob 10:55
denis, kje so slike z opernballa s katarinco
22. februar, 2009 ob 11:01
xy123: “Vsak ni bil lenuh in tudi, če je bil se kaj takšnega ne bi smelo zgoditi. Kaj pa izbrisani otroci ? So oni tudi bili lenuhi, ko so čez noč ostali brez indentitete ? Brez možnosti zdravljenja, brez možnosti vpisa v šolo, brez možnosti vsaj zapustiti državo, itd. ?
Velika velika večina ljudi danes samo neumno ponavlja besede “so imeli možnost pa niso hotli”, seveda pa nihče niti približno ne ve kaj se je v resnici dogajalo v teh družinah. ”
Se strinjam. Vsi vse vejo o kar vseh posameznih izbrisanih, kar po difoltu se jih obravnava, kot da nima vsakdo svojega življenja oz. kot da slednje ni nič vredno. Leta in leta životarjenja, ko ‘ne obstajaš’… ne morem(o) si niti zamisliti, kaj so čutili in prestajali ti ljudje.
Seveda so bli vmes ziher tud lenuhi, ampak a nam to daje pravico vse tlačit v isti koš??
Neemocije: “balkanski mutanti itd.”
Pa kako lohk tko pišeš o ljudeh?
Srce me boli, ki vidim take in podobne komentarje. :(
Bount: “Upajmo, da se bodo Slovenci prej prebudili in začeli tako ali drugače delovati skozi civilne inicijative”
Hm, se bojim, da bi to zgledal tko, da bi vsaka od teh posameznih iniciativ jasno prvenstveno (po)skrbela zase in se zavzemala zgolj za svoj problem, svojo Stvar oz. tisto, kar se njej zdi najpomembnejše, kar pa je lastna rit, pa bi hitro imeli, kar že imamo, kajti ni kriv sistem, pač pa folk in naivno je misliti, da bo kdo kaj naredil za malega človeka v taki družbi, kakršna smo, ki nas motijo praktično vsi, ki zdrmajo našo zaplankanost.
22. februar, 2009 ob 11:24
gospod sarkić,kje je intervju z frajlico o njenem veleobisku v dunajski operi? Kdo je plačal prevoze, vstopnino , dnevnice za varnostnike in kako se to pokriva z socialno noto, ki jo ministrica -frajlica deklarira pred slovenskimi državljani.ONa-frajlica pa v levičarski vladi ? Bog se nas usmili.
22. februar, 2009 ob 12:36
Celo blondinkino pohajanje lahko postane “strokovno”, “inovativno”, “napredno” in nujno potrebno za “dober reultat” (česa ni pomembno)- rdeče ovce bodo itak verjele
22. februar, 2009 ob 12:40
Mimi, jaz ne žalim. Izraz Balkanec ni rasističen je samo geografsko označen ter vezan na določeno zgodovino. Izraz balkanski mutant pa je bolj kulturno pogojevan in je rezultat določene mentalitete, ki je zelo razširjena na Balkanu.
22. februar, 2009 ob 12:42
“Mutacija” je kulturni fenomen , ki je značilen za Balkan, ki pride lepo do izraza recimo pri popisovanjih “stanovništva” itd. ….
22. februar, 2009 ob 12:45
Mimi, da pa te prizadene mi je žal (ni bil moj namen) ampak skušam biti ne-emocionalen……
Zakaj pa te toliko prizadene?
22. februar, 2009 ob 12:57
Ne mi o izbrisanih, ker mi žila stopi na vratu! Kaj jočete o otrocih, ki še niso bili stari 18 let! Saj pa ima fotra pa mater, ki jih gre prijavit! Jaz sem tudi bil enkrat star 4 leta, pa si tudi nisem šel sam po osebno! Ne mi s takimi forami, ker samo čakam da bo enemo dekl dol fuknlo, da bo vstrelo nekoga in bo potem končno mir!
22. februar, 2009 ob 12:58
Pa pustite sarkića lepo pri miru, ded si še ga na roko meče!
22. februar, 2009 ob 13:22
Mimi, tvoj strah je neupravičen in sicer iz preprostega razloga:
civilne inicijativa je nevladna, neprovitna, volunterska dejavnost, ki vedno deluje v dobro civilne družbe in ne v dobro nekega posameznika.Volunterji v taki inicijativi , celo vse stroške, ki so z njo povezani, krijejo iz lasthih žepov, po domače povedano!
Da, Mimi, tudi tak človek- bitje obstaja-jo.
Minimalno kaj mi lahko naredimo, pa je to, da take civilne inicijative - naprimer na področju okoljevarstva-
podpremo brez nepotrebnega strahu, da bo kdo na račun delovanja v takih inicijativah tako ali drugače profitiral.
In v primeru, da se tudi izjemoma zgodi, kar ti trdiš, bi taka inicijativa ZELO hitro razpadla.
To pa zato, ker v njej ponavadi deluje-jo ozaveščeno-na bitje- človek!
22. februar, 2009 ob 16:35
neemocije: verjamem in vem, da nisi mogel name mislit (kaj sem ti pa nardila? ;)), pač pa tko je: občutljiva sem na krivico, še posebej če trpijo nemočni, šibkejši itd. in še posebej sem alergična na posploševanje, ker menim da nekoga ne opredeljuje npr. priimek, pač pa njegov duh, to kar počne, torej njegova vsebina. Tko da, nč osebnega, taka sem po naravi. :)
Joža, kaj pa še x primerov, katerih ne morš kr tkole izza računalnika sklenit? Kaj pa veš, kakšne so vse zgodbe, saj je tud marsikater Slovenc bil lenuh itd., pa je treba kar vse pol za takšne določit?
Men pa žila izstop ko vidim/slišim/začutim tolk ene sovražnosti vsevprek, brez argumentov. To da se zakon zdej izvaja, ne pa 18 let nazaj, nima zvze z njimi, pač pa s tistimi, ki so to povzročil.
Pa ne morš preprosto IZBRISAT folka, no! :|!
Bount, ja, za inciativo za okolje prec dam prva podpis, se pa bojim, da so te iniciative razne ustanovljene predvsem za stvatri ‘proti’ in ne ‘za’, se pravi so pogosteje destruktivne kot pa konstruktivne, produktivne. Skratka, motjo nas junkiji v bližini - iniciativa, cigani - iniciativa, čefurji - iniciativa, celo materinski dom je folk motil in so ble prec iniciative! :o||
Skratka, ne kupim. Teoretično že, a žal se vse sfiži in ne vem zakaj bi blo tle drugač. Take sorte nadebudnost in po mizi udarjanje koristi navadno samo kaki manjši skupini ljudi.
22. februar, 2009 ob 20:06
LDS bo leta 2012 izpadla iz DZ.
23. februar, 2009 ob 0:05
Popolnoma nekompetentna in patološko sovražna do političnih nasprotnikov.Le kaj smo zagrešili,da imamo take osebke na takih položajih?Ali si zaslužimo tisto,kar imamo?Katastrofa!
23. februar, 2009 ob 1:07
Slovenija je tako majhna država, da je uspelo se komunističnim politikom povezati, popolnoma uničiti desnico in zajebati narod. Kučan je infiltriral svoje agente povsod in uničil zdravo jedro slovenskega naroda.
23. februar, 2009 ob 2:37
Spodaj kopy paste :
# kaktus pravi:
22. februar, 2009 ob 16:15
Poznam soseda SRBA, bivšega oficirja, ki bi danes tudi lahko bil izbrisan, pa vendar ni. Takole reče.:”Vrag je odnesel šalo, Nastala je nova država in nove razmere. Vzel sem ženo in otroke s sabo na vlak, v Ljubljano, iskat(urejevat) nove dokumente.Vse je potekalo brez ovir, najmanj deset “šaltrov” je delalo za nas. Vse smo uredili v dveh urah in to je vse”! Med “izbrisanimi” jih poznam osebno ducat, katerim nebi dal državljanstva in si ga ne zaslužijo, ne z dejanji ne iz delom !
VISOKO SPOŠTOVANJE, DO TAKŠNIH LJUDI, KI SO RAZSODNI, IMAJO SPOŠTOVANJE DO NOVONASTALE DRŽAVE, OKOLICE V KATERI SE DA ŽIVETI V SOŽITJU IN SPOŠTOVANJU !
Z NEKATERIMI NEPRILAGODLJIVCI PAČ NE GRE !
23. februar, 2009 ob 10:24
ja, se strinjam, Bount, povsem verjamem in sem clo ziher, da so se eni s tem okoristil in si ne zaslužijo, še vedno pa seveda menim, da se ne more v isti koš metati več tisočev ljudi.
Tako da lohk uporabiš tud še večje sajze, poleg velkih črk, pa bova še vedno drugače mislila. :)
So mi pa seveda totalno mimo in sporne te mučke z generalnim direktorjem policije oz. s tem razpisom.
23. februar, 2009 ob 10:29
Pravi človek pravi:
23. februar, 2009 ob 1:07
Slovenija je tako majhna država, da je uspelo se komunističnim politikom povezati, popolnoma uničiti desnico in zajebati narod. Kučan je infiltriral svoje agente povsod in uničil zdravo jedro slovenskega naroda.
in torej naj živi KUČANIJA!
23. februar, 2009 ob 10:52
Mimi, kot razvidno in že napisano, zgornji moj prispevek je bil samo copy- paste, avtor je drugi, to je Kaktus.
Poudarek je na tem, da poznam veliko oseb, ki so se odločile , da -zaradi novih razmer -
vzamejo slov. drž. ( to je bila samo kratka 5 - minutna formalnost) in oseb, ki so se odločile,
da ne želijo slov. državljanstva in to je vse.
Vsak je imel svobodo odločanja, in ni nič narobe , če so se kasneje premislili, toda odškodnina, lepo prosim?
23. februar, 2009 ob 11:05
me zanima, če bodo čez par desetletij tako govorili o Janši, kot se zdaj omenja Kučana vedno in povsod. Ali že prej, seveda. Slej ko prej se vedno izstavi račun, ki ga mora nekdo plačat in težko je ne napraviti napak, če si vse življenje v politiki. Potem se pa vse to nabere in zgrmi nazaj na onega, ki je to sprožil: ‘what goes around, comes around’.
No pokojni Drnovšek je žal očitno mal prepozno začel s svojo transformacijo v vzvišenejšega človeka in politika, za naše ostale vodilne pa za to še ni prepozno (vendar tega ne bodo izkoristili in nič naredili v tej smeri). Edini, ki se zavzema za t.im. novo politiko, pa je kao Pahor, ki pa mu ne kaže čisto verjeti oz. mene žal ni prepričal.
Skratka, za takšno politiko vsi vemo, da je neučinkovita, samo to ni pomembno, treba (si) je pač napolnit vmes še nekaj žepov, zato transformacija ‘na boljše’ lahko še nekolikanj počaka. ;o)
23. februar, 2009 ob 11:07
p.s. Bount, aja, potem pa sory, no saj ni važno, saj štekam tvoj point (in ti najbrž mojega). :)
Ja razumem, saj tud jaz vem za kakšen tak in drug primer, ampak vedno sem mnenja, da je včasih pravzaprav celo nevarno posploševati (ne samo da je nespametno ali neprimerno itd.).
23. februar, 2009 ob 16:44
@Bount: Ponavljaš demagogijo, da se pri izbrisanih gre za državljanstva. Ni res.
26.2.1992 (DEMOS) je vlada iz registra stalnih prebivalcev RS izbrisala vse državljane ostalih republik bivše Jugoslavije, ki v razpisanem roku niso zaprosili za državljanstvo. Zakaj bi se ljudje morali odločati za državljanstvo, če to ni potrebno za vpis v register stalnih prebivalcev? Lahko imaš status tujca. Hkrati so vsem tujcem, ki so imeli stalno prebivališče v Sloveniji, dovoljenje avtomatsko podaljšali.
“3.odstavek, 82.člen, Zakon o tujcih
Dovoljenja za stalno prebivanje, izdana po zakonu o gibanju in prebivanju tujcev (Uradni list SFRJ, št. 56/80, 53/85, 30/89 in 26/90) veljajo še naprej za vse tujce, ki so imeli ob uveljavitvi tega zakona stalno prebivališče na območju Republike Slovenije.”
US:
“Na podlagi navedene določbe je bilo vsem tujcem, ki so imeli dovoljenje za stalno prebivanje, dovoljeno, da brez kakšnih novih pogojev še naprej prebivajo v naši državi. Državljanom drugih republik, ki so pravtako zakonito živeli na ozemlju Slovenije in imeli prijavljeno stalno prebivališče, pa zakon njihovega prehodnega pravnega položaja ni uredil in je s tem povzročil, da so bili v slabšem pravnem položaju kot tisti tujci, ki so imeli ta status že pred osamosvojitvijo Republike Slovenije. Ker za opisano razlikovanje ni mogoče najti stvarno utemeljenega razloga, ki bi utemeljeval, da bi moral biti prehodni pravni položaj državljanov drugih republik, ki so v Republiki Sloveniji imeli prijavljeno stalno prebivališče in so na njenem ozemlju zakonito prebivali, bistveno drugačen od pravnega položaja tistih oseb, ki so imele položaj tujca s stalnim prebivališčem že pred osamosvojitvijo Slovenije, pomeni opustitev pravne ureditve položaja teh oseb tudi kršitev načela enakosti iz drugega odstavka 14. člena Ustave.”
US, Uradni list RS, št. 25/2004:
“30….Določitev, da tisti državljani drugih republik, ki se niso odzvali pozivu Predsedstva Republike Slovenije, niso upravičeni do izdaje dovoljenja za stalno prebivanje, bi pomenila očitno nasprotje z Ustavo, predvsem z načelom zaupanja v pravo kot enim od načel pravne države iz 2. člena Ustave, in kršitev pravice do enakega obravnavanja iz drugega odstavka 14. člena Ustave….”
Kot drugo pa jim po iztečenem roku niso izdali odločb o izbrisu, pri čemer gre zopet za kršitev. Katere odločbe pa ti misliš, da Katarina hoče izdajat?
US, Uradni list RS, št. 25/2004:
“33. Ustava v prvem odstavku 26. člena vsakomur zagotavlja pravico do povračila škode, ki mu jo v zvezi z opravljanjem službe ali kakšne druge dejavnosti državnega organa, organa lokalne skupnosti ali nosilca javnih pooblastil s svojim protipravnim ravnanjem stori oseba ali organ, ki tako službo ali dejavnost opravlja.Navedena določba na ustavni ravni zagotavlja odškodninskopravno varstvo proti državi in njenim organom. Gre za ustavno pravico, ki jo je v skladu s tretjim odstavkom 15. člena Ustave sicer mogoče omejiti, ne pa v celoti izključiti. Izključitev (razveljavitev) posameznih človekovih pravic Ustava dopušča samo v primeru vojnega ali izrednega stanja in še to le začasno (16. člen Ustave), pri čemer za nekatere pravice prepoveduje tudi to. V tretjem odstavku 15. člena Ustava o razveljaviti (izključitvi) človekovih pravic ne govori. Z zakonom jih zato (izven pogojev iz 16. člena Ustave) ni mogoče razveljaviti, pač pa jih je mogoče samo omejiti. Izključitev možnosti zahtevati odškodnino zaradi protipravnega ravnanja države je zato v nasprotju s 26. členom Ustave.”
23. februar, 2009 ob 19:10
http://www.bojanpozar.com/?Id=mediji&View=novica&novicaID=10714
28. februar, 2009 ob 10:11
edina, ki ima jajca !
28. februar, 2009 ob 10:23
zakaj pa ne bi vse, ki so izbris zakuhali postavili pred sodišče !
pa naj potem izbrisani od teh izterjajo kar jim gre !
1. marec, 2009 ob 19:09
Pomnite, zaradi samovšečne Katarine nas bo še pošteno bolela glava, pa bo žal prepozno.