Za Global po 8 let

9. februar 2009 ob 14:04 | Jaka Tomc |

Na razglasitvi sodbe v primeru Global sta bila obtožena David Bukovac in Sead Suljanović spoznana za kriva povzročitve hude telesne poškodbe, ki je imela za posledico smrt Gorazda Čamernika. Sodni senat jima je prisodil po osem let zapora.

Sodnica Katarina Turk Lukan je v obrazložitvi obsodbe poudarila, da je obtoženi Bukovac odločilno prispeval k izvršitvi hude telesne poškodbe, saj je Suljanoviću s prvim udarcem Čamernika v glavo pokazal, kdo je tarča. Tako sta ga izmenično začela pretepati in mu zadala 11 udarcev. Dejanje jima je po besedah Turk Lukanove dokazano z izpovedmi prič, anonimnih prič ter posnetki varnostnih kamer.

Jaka Tomc

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 40 x komentirano
  1. Štrigon pravi:

    8 let za umor mladeniča ?!
    A mogoče zato, ker sta ubijala med delovnim časom ?
    Ne.
    Zato, ker sta ubijala brez zaščitne čelade.

  2. Sašo pravi:

    Premalo!!!!!

  3. praksa pravi:

    Če bo priden bo prišel ven v šestih letih.

  4. esid pravi:

    (do)smrtna… minimum…
    pol bi pa vidl kok bi nakokirani čefurčki mahal vsepovprek

  5. luka pravi:

    kakšna sramota!!!

  6. Carlos Contreras pravi:

    Hudo. Za kaj več bi morala oba junaka očitno nesrečneža skuhati in pojesti. Ali pa užaliti Janeza Janšo.

  7. gag pravi:

    na žalost se tako policisti kot sodniki in sodnice bojijo kriminalcev. to je dejstvo.

  8. sara pravi:

    meni se zdi fer kazen, saj ni bilo namenoma, šlo je po vsej verjetnosti za nesrečo in mislim da je bukovcu in suljanoviču žal, saj ga nista hotela umoriti, nesreča v nesreči, vseeno pa morata odlsužiti kar sta storila ker pretep ni rešitev težav tudi če ti kdo jebe mater. bukovec bi celo moral malo večjo kazen dobit glede na to da je lažno pričal da suljanoviča ne pozna, suljanoviču pa je za čestitat da se je človek sam predal že tu je razvidno da mu je bilo žal in da ne gre za umor kot to želi verjeti oče čamernik

  9. krema za sončenje pravi:

    kva kurc pa je tole? kva pa Praštalo? njemu bi blo treba ene dvejset težkih dat… in lopato v kamnolomu!

  10. krema za sončenje pravi:

    @Sara! nesreča v nesreči? tud, če bi ga samo orenk nalomila, nimajo te opice to za počet! Sicer pa… mogoče bosta v teh osmih letih celo kakšno knjigo lahko prebrala… prvič v lajfu!

  11. Carlos Contreras pravi:

    Ne gre za naklepni umor, prav. Se pa človek ob tem vpraša, kaj si tovrsten star bedak misli, ko gre nekoga brcat v glavo. Preveč risank in filmov B kategorije? Nesreča bi bila, če bi to počeli otroci.

  12. Dvorni pisar z licenco pravi:

    Da se razumemo - glavna krivda tukaj pade na tožilstvo, ne na sodišče. Namesto da bi ju obtožili kvalificiranega umora in zahtevali 30 let so šli na posebno hudo telesno poškodbo. Sodnija ni imela dosti maneverskega prostora.

    Ti dve gorili sta z vso močjo udarjali v glavo 20-letnika, ki je prosil za življenje….nesreča.

    Ko bomo prišli pravi desničarji na oblast, bo prva stvar na vrsti Ustava.
    Črtali bomo člena, ki prepovedujeta smrtno kazen in prisilno delo.

  13. Carlos Contreras pravi:

    Ustava se spreminja z dvotretjinsko večino, kokolo. To boste pa imeli … malo morgen.

  14. / pravi:

    “Črtali bomo člena, ki prepovedujeta smrtno kazen in prisilno del”
    To je pa zelo….hmmm…..ne, sej v bistvu je v vašem desnem stilu-nacizma in fašizma, Vodje bi bil ponosen nate če bi tole bral…..

    Je pa 8 let premalo, sploh če mata še možnost pogojnega; mislm da bi bla 30ka kr vredu, seveda brez možnosti pogojnega.

  15. Dvorni pisar z licenco pravi:

    @/

    Moram vas popraviti.

    Nisem privrženec nacizma ali fašizma, fašizem in nacizem pa nista desni ideologiji.

    Ne nazadnje je bil Mussolini do leta 1919 deklariran socialist, ki se je dal krstit šele v srednjih letih, ime so mu pa starši dali po mehiškem revolucionarju. Hitler je vodil socialistično delavsko stranko. Oba sta bila tudi deklarirana ateista, in v skladu s svojimi prepričanji oblikovala družbo. Desničarji so bili pripadniki Armie Krajowe, ki so zanetili Varšavski upor..med drugimi.

    Ne da bi se spuščali v brezplodno razpravo o zgodovini in WW2 lahko zaključimo, da je sociološki način dojemanja človeka kot socialnega produkta svojega okolja privedel do absurda na mnogih področjih, vključno z ujčkanjem delikventov.

    Zanemarili smo osebno odgovornost in v imenu človekovih pravic spremenili družbo v otroški vrtec, kjer vladajo najbolj zanikrni in lahkomiselni. Trkamo se po prsih kako smo humani, napredni in evropski, medtem ko lahko drhal do smrti pretepa ljudi brez strahu pred sankcijami.

    To je zadeva, ki terja resen premislek in predvsem resno korekcijo - ker bomo take debate sicer imeli sicer v nedogled, ob vsakem divjanju podobnih osebkov kot sta ta dva.

    Če se vam zdi tako razmišljanje populistično, se spomnite nanj, ko boste šli naslednjič mimo redarjev.

    Lep pozdrav

  16. Carlos Contreras pravi:

    Pa smo spet tam, ja. Fašizem in nacizem sploh nista desni ideologiji, kje pa. Pa nam razodeni, Pisar, kateri prominenten zgodovinar ali sociolog ali politolog šteje fašizem in nacizem za levi ideologiji? Še naslov knjige odnosno članka. Jože Dežman ne šteje.

  17. Štrigon pravi:

    Bolj kot smo samostojni (Slovenija) bolj smo neumni, nestrpni, krvoločni.
    Za tako dejanje bi v ostali Evropi tale dva morilca sedela par desetletij.
    Kakor za vse druge bolj “soft” kriminalije, kot npr. uničevanje podjetij, itd.,
    bi razni Baučiji & Co že zdavnaj lulali na hladnem.
    A bomo res tako klavrno padli na izpitu demokracije ?

  18. Rajko pravi:

    Ni kaj, v Sloveniji se splača ubijati.

  19. / pravi:

    Pisar: ja malo se mi zdi pretirano populistično. Ali bo žrtev oživela, če bi ubili krivca? Ali bi mogoče oživela, če bi krivec sužnjil v nekem kampu? Zelo dvomim….ali bi starši kaj imeli od tega-trenutno zadovoljstvo, ker je tudi krivec umrl, ampak to je samo in LE trenutno, slej ko prej se bi zavedli da je otrok še vedno mrtev, ne glede na to ali krivec sužnji ali je bil usmrčen. Kako že gre: oko za oko in vsi smo slepi….

    Se pa strinjam da je 8 let zelo premalo, sploh ker jima bodo odšteli še čas ki sta ga že preživela v zaporu. Če bi dobila 30 let, to bi že bilo nekaj. Če nič drugega bi v teh 30ih letih imela čas za razmislit kaj sta storila in najbrž ni hujšega kot bit zaklenjen v celici 30 let med 4 stenami in cel dan razmišljat o razlogu zaradi katerega si v kehi….

  20. AzzQim pravi:

    Kaj je oče rekel na koncu, da ga bo /pohabil/? Sploh ga ne razumem, je nerazločen….

    @Esid: zaenkrat težko, ker ni inkriminacija za umor, pa še za tega ni po starem KZ dosmrtnega zapora.

  21. domen pravi:

    @ /

    Zrtev ne ozivi, tudi ce je krivec 30 let v zaporu - in ce razmisljas na ta nacin potem bi lahko kar vse kazni ukinili, saj nihce ne more spreminjati preteklosti (pa tudi ce je to nepravilno parkiranje). Stvar ni tako preprosta in v resnici se tu odpre polemika o bistvu kazni. Kaj s kaznijo, in kaksno, pravzaprav hocemo doseci?

    Dvorni pisar ima prav v tocki, ko pravi, da smo druzbo (v imenu clovekovih pravic) spremenili v otroski vrtec, kjer vladajo najbolj zanikrni. V tem je veliko resnice, vendar vprasanje kako to odpraviti. Tice se bistva kazni.

  22. esid pravi:

    @AzzQim…
    če nekoga pretepeš in naknadno zaradi tega umre… je to zame umor…

  23. Tziin pravi:

    Dvorni pisar - odličen zapis!

    Carlos Contreras - kaj tebi ni jasno?

    Hitler je bil lider stranke NSDAP (NationalSOZIALISTISCHE deutsche ARBEITERpartei) - torej Nemške nacionalSOCIALISTIČNE DELAVSKE stranke, kar že po definciji pomeni socialistično oz. LEVO politično stranko.
    Ugrizni se.

  24. Štrigon pravi:

    Tziin…..

    Z enim samim stavkom si poteptal in popljuval milijone žtrtev nacizma, ki so se mu
    uprle pod rdečo zastavo.
    Butec neumni. Raje pluvaj v svojo bedno pamet.

  25. bullock pravi:

    Dvorni pisar, hvala za ta zapis. Sodba pa dokazuje, da je tožilstvo na psu.

  26. / pravi:

    domen: nevem men se zdi da je 30 let kr dost visoka kazen; ker bi mel dejansko človek razmislit o svojem dejanju. Ker po 30ih letih bi prišel na prostost in mislim, da nobenem ne bi prišlo na pamet da bi pe enkrat kaj storil, ker po 30ih letih pride krivec konkretno postaran in dvomim da bi še kaj storil. Če si pa obsojen na dosmrtno ječo-pol ti je pa itak vseeno za zločin, se sprijazniš s smrtjo in to je to-veš da zuni ne boš nikoli, zakaj se sekirat o preteklosti. Ko pa prideš po 30ih letih vn in te začnejso spraševat zakaj si bil v zaporu tolko časa in ko te začnejo postrani vsi gledat….dvomim, da bi kdo še kaj storil.
    Usmrtitev je pa itak brezveze, pač ga usmrtijo in to je to; v bistvu še najlažja kazen če tko pomisliš-vsega na hitro konec.

  27. Carlos Contreras pravi:

    Tziin, slabo. Da ne rečem imbecilno. Ampak takšne klamfe pač serjete tisti, ki masturbirate ob zapisih desničarskih komentatorjev tipa Pavel Bebo Ferluga.
    Ugrizni pa kar samega sebe. V rit.

  28. Carlos Contreras pravi:

    Pisarček, kokolo, še vedno čakam na tvoj globokoumni odgovor na moje vprašanje.

  29. AzzQim pravi:

    @esid: ja, ok, ampak po zakonu to ni, seveda, če se ugotovi taka kazenska odgovornost. primerjaj člena 135/II in 127 starem KZ http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200495&stevilka=4208

  30. luka pravi:

    čakte, sam mal kaziragi ej dubu 18 let za poskus posiltva in napada…

    tedva pa 8 let za umor………

    jebemti anus…

  31. AzzQim pravi:

    In to je kdo?

  32. Dvorni pisar z licenco pravi:

    @Carlos Contreras,

    Literatura o sorodnosti levih ideologij:

    - Al Unger, The Totalitarian Party: Party and People in Nazi Germany and Soviet Russia,The Political Quarterly, 1965 - Blackwell Synergy;
    -Jay Bergman, Soviet Dissidents on the Holocaust, Hitler and Nazism: A Study of the Preservation of Historical memory, The Slavonic and East European Review, Vol. 70, No. 3 (Jul., 1992), pp. 477-504;
    -David Wedgwood Benn, On comparing Nazism and Stalinism, International Affairs, 2006 - Blackwell Synergy;
    -Peter Temin, Soviet and Nazi economic planning in the 1930s, The Economic History Review, 1991 - Blackwell Synergy;
    -A. James Gregor, The Faces of Janus: Marxism and Fascism in the Twentieth Century, University Press, 2000;
    -Hannah Arendt, The Origins of Totalitarianism, Harcourt; New edition,1973;
    - Zeev Sternhell, The Birth of Fascist Ideology, Princeton University Press, 1994;
    - Zeev Sternhell, Fascism, A readers guide, University of California Press;

    Ta je pa ekonomist:

    -Friedrich August von Hayek Pot v hlapčevstvo (socialistom vseh strank). DZS, 1991

  33. Dvorni pisar z licenco pravi:

    Še to:

    Popularna fraza na netu - “Fighting over the Internet is like the Special Olympics… win or lose, you’re still ….”

    Ne želim biti žaljiv do hendikepiranih oseb, vendar je citirano frazo treba upoštevat pri tej debati - na komentarjih ne bomo razvijali zgodovinske znanosti - kar sem povedal že uvodoma.

    Tema je stanje sedanje družbe, ne takratne.

  34. Carlos Contreras pravi:

    Ne, to ni literatura o “sorodnosti levih ideologij”. Gre za nekatera dela, ki vztrajajo pri totalitarni paradigmi, pa tudi ta ne trdi, da je levica totalitarna, desnica pa ne, pač pa, da obstajata tako levi kot desni totalitarizem. Na primer Hannah Arendt. Očitno nisi bral, ker bi sicer navedel slovenski prevod, še posebej, ker je izšel v režiji Bajukove hčerke in zeta.
    Sternhell, nedavno skoraj žrtev cionističnega terorista, kvečjemu zasleduje prehod nekaterih francoskih levičarskih osebnosti, skupin, tudi ideologemov na skrajno desno - imamo tudi pri nas zgled, to je Janez Janša. In še kdo. Ne pravi pa, da je fašizem leva ideologija.
    Edini, ki ima karkoli sličnega z zgoraj navedeno tezo, je A. James Gregor.
    Aja, pa Blackwell Synergy ni založba, ampak plačljiv elektronski portal. Zelo dvomim, da si plačal za dostop.
    Hayeka pa se mi ne zdi vredno komentirati: ceno njegovih tez že plačujemo.

  35. Dvorni pisar z licenco pravi:

    1. Carlos Contreras pravi:
    9. februar, 2009 ob 21:02

    “Pa nam razodeni, Pisar, kateri prominenten zgodovinar ali sociolog ali politolog šteje fašizem in nacizem za levi ideologiji?”

    2. Carlos Contreras pravi:
    10. februar, 2009 ob 20:29

    “Ne pravi pa, da je fašizem leva ideologija.
    Edini, ki ima karkoli sličnega z zgoraj navedeno tezo, je A. James Gregor.”

    Jasno priznanje, da sem potrdil svojo tezo.

    Case closed.

    Tvoje trditve so pavšalne, iziv k znanstvenem utemeljevanju v komentarjih pa smešen.
    Ker pa se očitno strinjava, da vsaj en prominenten avtor potrjuje mojo tezo, se lahko vrnemo v sedanjost.

    Velja?

    P.S.

    ;-)

  36. Carlos Contreras pravi:

    Če se sklicuješ na bivšega rasista in segregacionista - zaradi mene. Sicer pa močno sumim, da ničesar od navedenega nisi prebral. Skratka, blefer. Ampak, kot pravim, zaradi mene.

  37. Dvorni pisar z licenco pravi:

    Pa dobro, kaj jamraš ?

    Hotel si znanstveno podkrepitev teze (in to tukaj, v komentarjih, jao…), dobil si jo in tudi sam priznal njeno resničnost. Človek JE prominenten znanstvenik (in mimogrede tudi Dežman je strokovnjak iz svojega področja).Berkeley ni tudi ni znan kot zbirališče rasistov - če je to sploh kakšen argument.

    Komentiraj prispevek ali pa daj prosim mir.

    @/ ..nihče dejansko ne odsedi skupaj 30 let, če ni bil kasneje obsojen še za kaj drugega. Nekateri obsojenci pridejo ven še v polni moči in ponovijo dejanja. Primeri so znani. Drugo vprašanje pa je, koliko zapor vpliva korektivno. In tudi, koliko je dolgoletna zaporna kazren res bolj humana. Vsekakor pa ima smrtna kazen eno bistveno hibo - zmota ni popravljiva.

  38. Carlos Contreras pravi:

    Kokolo, mir bom dal, ko bom sam hotel. Potrditev, da tovrstna teza obstaja, sem moral pa zate najti jaz. Dežman pač ni noben strokovnjak, ampak seveda o tem ti ne moreš presojati.

  39. semso pravi:

    Ironija je sledeca. V drzavi kjer je vse dovoljeno kar ni izrecno prepovedano potrebujes veliko bolj razvite nadzorne sisteme, ki raznorazne poskuse zatrejo ze v kali. V drzavni kjer sistem prepoveduje vse kar ni izrecno dovoljeno za red skrbi sistem. Se strinjam, da je prvi sistem veliko bolj pravicen do ljudi, sam v sloveniji smo pozabili na nadzorne funkcije. ze 18 let po kavbojsko. zdej se neki zacenja mal postavljat. in delovat celo kredibilno. S primeri, ki opominjajo bi morali preventivno malo strasit. in seveda z visoko stopnjo odkritosti primerov ter visoko stopnjo zakljucenih sodb. . ja fanta bi morala dobiti vec. Strast gor ali dol. Cetudi nista bila profesionalca, pa sta delala na delovnem mestu profesionalca varnostnika in zato strastno posredovanje ni upraviceno, ker se od profesionalca pricakuje ustrezno šolano ravnanje. V tujini so pred klubi omare. ampak so profesionalci z licenco. vse resijo s psihologijo. se v “banana” republikah je to poslihtano bolj. Pri nas? Pri nas pa nadzora kljub obljubam ni. in potlej stoji tam nekdo z IQ kvadratnega korena korencka in zeljo po prefukavanju. Kako pa lahko ljudje okrnjenega ugleda in s skoraj policijsko-mafijskimi referencami zacnejo biznis varovanja pa je druga pesem. Prastalo bi moral za 20 let, una dva pa za 15. da sploh ne govorim o eni varnostni sluzbi, ki je samo legalizirala “varovanje” lokalov. Slovenska crnogorska mafija.
    Zal si v Sloveniji skoz lazemo kok smo lepi dobri in pametni. Kako znamo organizirat stvari. Mal objektivizma ne bi manjkalo.

  40. semso pravi:

    šala. škodilo.

Komentiraj