politika
SNS referenduma
22. januar 2009 ob 17:21 | Denis Sarkić |Prvak SNS Zmago Jelinčič o reševanju spora med Slovenijo in Hrvaško, napovedi referenduma za vstop Hrvaške v NATO in dodatnega referenduma za vstop južne sosede v EU ter podkupljenih, zlobiranih evropskih poslancih in uradnikih s strani Hrvaške.
Uvodni Zmago Jelinčič:
Odgovori na vprašanja:
Denis Sarkić
22. januar, 2009 ob 18:36
O Jelinčiču toliko:
http://www.ssn.si/si/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=68
In še dodatek, da lansko leto, ko je na identičen način predlagal v DZ glasovanje o referendumu o Lizbonski pogodbi, niti ni prišel na glasovanje o tem svojem predlogu.
Jelinčič medijsko trenutno le preprečuje dostop SSN v medije, za sabo v resnici nima ljudi za na ulico. Jelinčič je najlepši primer “političnega teatra”, kar pomeni, da mora politična elita dobesedno igrati vloge političnih zahtev, ki pridejo “od spodaj”. Po nalogu drugih mora on igrati “vlogo domoljubov” - le da na koncu vsi njegovi “domoljubni” projekti propadejo, Slovenija pa ima na koncu manj, on pa je ponovno malce bogatejši.
22. januar, 2009 ob 18:58
Tipično za Plesnivega, na veliko renči, na koncu pa ne naredi nič.
Kdor pozna razmere, bo vedel, da le SSN operira z dovolj veliko bazo ljudi, da lahko brez kokodajsanja v parlamentu in pred kamerami, zbere dovolj podpisov za referendum.
22. januar, 2009 ob 20:10
Torej Jelinčič ve za pedofilijo s strani poslancev, ima dokaze a vseeno ne prijavi teh ljudi policiji?
22. januar, 2009 ob 20:10
Se pa popolnoma strinjam z Blažem glede “plesnivega”, lutka.
22. januar, 2009 ob 20:27
Pa kaj vidva bluzita?! Rdečuha nemarna…Jelinčič je še eden redkih, ki mu ni vseeno za prihodnost našega naroda in naše prelepe države, vsi ostali so le kimavci in priliznjenci, ki se slinijo zdaj enemu jutri drugemu in kaj naredijo?? No odgovorita mi kaj so prejšnje vlade tako dobrega naredile za Slovenijo in kaj zdaj ta trenutna vlada dela tako dobrega? Sicer za zdajšnjo vlado je morda še prekmalu, da bi o tem diskutirali vendar je kljub temu pokazala nekaj izredno nizkih in gnilih potez! Medtem pa povejte prosim kaj je Jelinčič naredil tako slabe za Slovenijo, čemu je zaradi njega Slovenija zdaj na slabšem kakor bi bila sicer? Argumentirajte prosim! Jaz mislim, da vas je tukaj večina ritolizcev predvsem takšnih, ki si svoje riti sončite poleti na hrvaški obali in vas je zdaj malo strah kako bo z vašim “odmorom”, da ne bodo vaše ritke več na varnem. Zdaj je pravi in mislim, da tudi zadnji čas, da se Slovenski narod pokaže kot enoten in, da končno prenehamo biti v hlapčevski vlogi! In ne nasedajte Hrvatom, ki zdaj obljubljajo ne vem kaj vse, potem pa, ko bo vihar mimo nam bodo zopet! zopet! zasadili nož v hrbet, kakor so to počeli vse do zdaj! In tisti štirje pizdeki, ki so nastopili na hrvaški televiziji se mi zdijo pomilovanja vredni saj jih je hrvaška politika prav nesramno izkoristila in si z tem priborila marsikakšno simpatijo, ki pa pa bo čez nekaj časa kaj kmalu izbledela. Sram jih je lahko, da so se tako prostituirali in navsezadnje še zastonj! Janković pa zaradi mene lahko kar ostane tam in nekje ob rivi lovi ribo z svojo predrago Danielo za posladek pa mu bodo zaigrali še trubači, tusti, ki so pred novim letom stršili po Ljubljani in dajali vtis kakor, da je to prestolnica kakšne povsem druge države na drugi strani kolpe. In ne nasedajte floskulam o nekakšnem navideznem prijateljstvu z našimi sosedi, ker tega nikoli ni bilo in ga tudi nikoli ne bo, takšno slaboumje je lahko najti morda le v kakšni tretje razredni poeziji. in še vprašanje: kje potem vsi ostali, ki se ne strinjate z Jelinčičevo potezo vidite rešitev? Lepo prosim, ker to bi res rad izvedel, kako bi vam uspelo rešiti ta Gordijski vozel? Kdo ima ključ do teh vrat, ki vodijo do sporazuma?
22. januar, 2009 ob 20:36
Don Vito, če bi se dve celici v tvojih možganih povezali, bi morda doumel, da je ravno tvoj Jelinčič lutka “rdečuhov nemarnih”… tudi jaz sem nacionalist in nas je veliko, sam ti očitno nasedaš medijski propagandi enega klovna, ki ni nikoli nič naredil za ta narod…
z denarjem s katerim operira (preko stranke) bi lahko storili ogromno dobrega za spodbujanje slovenstva… a ga on raje troši za druženje s srbići po beogradu…
poglej si link, ki ga je napisal blaž babič
22. januar, 2009 ob 20:37
in da ne boš rekel, da si izmišljujem… tvoja ikona nacionalizma se slini srbićem
http://www.ssn.si/si/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=78
izvoli
22. januar, 2009 ob 20:39
Druženje z Srbi je še vedno bolje kot druženje z Hrvati kajne? Sicer pa povej mi kaj so ostali naredili tako dobrega? Naštej prosim nekaj primerov, ki potrjujejo to, da je Jelinčič klovn, ki nikoli ni nič naredil za naš narod, medtem, ko pa ostali so! Kje so tisti junaki torej, ki jih jaz ne zaznam?
22. januar, 2009 ob 20:46
Don Vito, prvi primer je že navedel Blaž:
“ko je na identičen način predlagal v DZ glasovanje o referendumu o Lizbonski pogodbi, niti ni prišel na glasovanje o tem svojem predlogu.”
Bolj kot vprašanje kaj so ostali naredili dobrega se vprašaj kaj je on naredil dobrega, glede na to, da je edini ki ga že skoraj 20 let financira država preko njegove SNS.
22. januar, 2009 ob 20:48
Sem prebral…nekaj novega, večino pa že znanega. Sicer pa mi povej od kdaj pa so medijo pisali vse tako kot je v realnosti, kdaj mediji niso bili nagnjeni k eni ali k drugi vladni politični opciji? In kdaj je vse kar napiše nek drugorazredni novinar resnica? Imejte malo zadržkov glede vseh skropucal, ki se najdejo v tem ali onem tisku. In še enkrat ponavljam vprašanje, kdo so tisti, ki pa dobro služijo Slovenskemu narodu, kdo so tisti, ki so naši rešitelji? Imena so sledeča….?
22. januar, 2009 ob 20:50
Veš kaj, nobeno fraterniziranje s tujci ni “vedno bolje”.. vse skupaj je isti d*ek.
Jaz ti naj povem, kdo so ti “junaki”? Poišči jih, ampak tega ne počni med 19.00 in 20.00 uro, ko običajno buljiš v 24ur ali dnevnik in vsrkavaš novice, ki so prirejene, da manipulirajo s tvojo percepcijo.
Ko boš začel kritično opazovati svet, ki si ga dotlej nekritično vpijal kot goba, se bodo tisti “junaki” pokazali. Ampak za to moraš biti aktiven. Ti ljudje se ne bodo pokazali sami od sebe, oz. o njih ne boš izvedel na tv, ker se tam o njih “ne sme” objavljati.
In še kak primer, da je Jelinčič klovn? Ja saj je del cirkusa - parlamenta.
22. januar, 2009 ob 20:53
Jelinčiču je glavno, da skrbi za orožarski biznis z Izraelom, zato pa se je topil pred Ljubico ko putr na popečenem kruhku.
Sicer je pa že “pod Titom” skrbel za “diplomatske odnose” z Izraelom. Plemeniti 007. Kao.
Da ne bo Piranski zaliv kar z lufta postal ena severnomediteranska Gaza.
Bo veliko dobrega naredil za Slovenijo. Me res zanima?
Glede na to, da je Bajuka branil kot bojni pes, tistega, ki je naredil proračunsko luknjo, se res sprašujem o tako poveličevani samopromocijski Plemenitosti.
22. januar, 2009 ob 20:54
Plemeniti Janšev pudelj
22. januar, 2009 ob 20:55
In sploh se ne slini “srbičem” temveč vse kar je povedal je povedal iskreno in po pravici, predvsem kar se tiče Kosova recimo. Tukaj ima popolnoma prav, saj Kosovo je vedno! pripadalo Srbiji in ni niti ene same logične povezave zakaj in kako bi Kosovo lahko bilo samostojno?! To je absurd!
22. januar, 2009 ob 20:59
Pa zakaj bi se slovenski nacionalist sploh mešal v tuje zadeve? Zakaj bi govoril v tujem jeziku? Ali Srbići nimajo niti enega prevajalca?
Mislim, da si si sam odgovoril na vsaj eno izmed vprašanj, ki si jih zastavil prej.
lp
22. januar, 2009 ob 21:01
Redko kdaj pogledam dnevnik, še posebej tistega na Pop Tv, iskreno povedano nimam niti televizije saj je tam najti samo sranje in nasilje po možnosti skupaj v kombinaciji z češnjo na vrhu! Kar se tiče Izraela mu dam popolnoma prav. Sicer tale z orožarskim poslom je malce za lase privlečena. v Izraelu sem sam bil pred dobrimi 6 leti in naravnost so me navdušili ljudje in njihova kultura zatorej v tem, da ohranja prijateljske stike z Izraelom ne vidim nič slabega saj je dežela lepa, še posebej pa njihova kultura!
22. januar, 2009 ob 21:04
Zakaj pa ne bi govoril v tujem jeziku? Čemu je srbski jezik manj vreden kakor angleščina,nemščina?
22. januar, 2009 ob 21:18
Pa ti sploh nisi pravi nacionalist :) Ti bi se bratil z enimi (Srbi, Izraelci), zaničeval pa druge (npr. Hrvate). Pravzaprav si diskriminatorno sovražen. Naj te skrbi za lasten narod in se ne ukvarjaj s tujci, s kateregakoli etičnega vidika. In še zadnjič: ne vem, kaj je sploh (namišljeni) nacionalist Jelinčič iskal na srbski televiziji? Volilno telo morda?
22. januar, 2009 ob 22:07
Jaz ne zaničujem nobenega, vsakemu dam priložnost, da se izkaže kot dober prijatelj ali najhujši sovražnik, seveda z ptijatelji prijateljuješ še naprej, z sovražniki pač ne. Nisem nacionalist! Rad imam ljudi vseh nacionalnosti vse dotlej dokler mi to ljubezen vračajo, ko pa se začno zabadi kopja v hrbet takrat pač prekinem stik z njimi, tako je tudi v primeru Hrvaške in Hrvatov, čeprav moram reči, da niso vsi pokvarjeni in škodoželjni! Vsi Hrvaški politiki so dvoličneži in lažnivci in njihova politika temelji na gnilih temeljih, na ustaštvu, so pa seveda ljudje, ki so sila prijetni in ravno tako sposobni imeti prijateljski odnos z mano, čeprav sem Slovenec ona pa Hrvatje. Vendar žal je teh vedno manj saj hrvaška politika razpihuje med ljudi same laži in jim obljubja bogsigavedi kakšen raj na zemlji, da bodo imeli, ko bodo vstopili v Evropo in v Nato, še posebej, če bodo v tem času črtili Slovence in vse kar je slovenskega. Saj navsezadnje so oni začeli z to svojo blokado in krhanjem odnosov z nami!
22. januar, 2009 ob 22:43
jap.. se kar strinjam s komentarjem pred mano..
22. januar, 2009 ob 22:47
…ampak le s tem pred menoj ;)
22. januar, 2009 ob 23:14
Jelinčič ti kar razpiši referendum, ampak to se ne jokaj, ko bodo prišli na obisk agentje Cie.
Živel NATO pakt, free USA!!!
22. januar, 2009 ob 23:21
čimmanj kazat pohlepnega starca, bi prosil.
23. januar, 2009 ob 2:44
Jelinčič bi itak zato imel referendum, da nihče ne bi imel časa za Gazo.
23. januar, 2009 ob 5:12
Ni čisto tako. On mora odigrati iluzijo, da si želi referenduma, saj bi drugače padla njegova vloga “edinega domoljuba”.
Na koncu “njegovega” referenduma ne bo, kot ga nikoli ni bilo do sedaj. Meglo meša in dejansko že dolgo nima resnične podpore, da bi zbral potrebne podpise.
23. januar, 2009 ob 5:15
don vito…Vendar žal je teh vedno manj saj hrvaška politika razpihuje med ljudi same laži
In kaj počne tvoj plemeniti?
Je pa zanimivo tvoje vprašanje na samem začetku,..ki ga je komentiral že prašiček..
Kaj je bivša vlada naredila dobrega za Slovenijo…in
kaj je plemeniti neredil tako slabega za Slovenijo.
predvsem pa objektivnost …:)
23. januar, 2009 ob 5:20
Odgovor:
Bivša vlada ni naredila za Slovenijo nič dobrega
Pelmeniti nič slabega
Zaključek
Plemeniti je heroj!
:)
23. januar, 2009 ob 5:36
Kar tako, če ima mogoče Plemeniti kakšne kolege zraven :)
Ker vedno s papirji nekaj opleta naokrog.
http://antifascist-calling.blogspot.com/2009/01/nuclear-proliferation-terrorism-and.html
23. januar, 2009 ob 6:00
Na ja, gliha vkup štriha. In ves drek je v odtenkih rjave barve.
23. januar, 2009 ob 8:12
@don vito
raje povej, kaj je ta gobezdalo naredlo zase, ne za Slovenijo. Za državo ni nič naredu. Na Dragonji je pokazal takoj rit, ko so prišli hrvatarski specialci in se Podobniku režal v ksiht, češ, mi smo že svoje naredl, pa se štrajk še začel ni.Spizdu je tko, da se je kar kadilo. O Kosovu naj pametuje v Prištini, če upa, kosmatinec. Lakaj mesijin je tudi podpihoval domobrančke z Armbrusta na Gregorčičevi skupaj z nedotakljivim Mesijo, pa Vzajemna, pa narodni muzej. Budalo, a še nisi pogruntal da te fino nateguje za svoj žep, ti se pa repenčiš tko kot on. Samo ta razlika je, da on na ta način kasira že 20 let kot vse ostale svinje pr koritu ti pa nič, ker si zaslepljen in nategnjen. Udbovski agent je nekaj nerdil za Slovenijo. Take pa še ne.
23. januar, 2009 ob 10:59
don vito poglej si dosje jelinčić na www.ssn.si preberi in razmisli….
23. januar, 2009 ob 15:50
Sedaj ni čas, da se delimo na te in one. Sedaj je čas za patriotizem. Stopimo skupaj, kot smo bili skupaj v času osamosvojitve. Vsi imamo skupaj imamo skupni namen, cilj in to je obramba slovenskih dežel, naroda in kulture. . Skupno nam je tudi to, da živimo danes, v istem času, skupaj na istem prostoru, Sloveniji, da jo imamo radi in da smo jo pripravljeni ohraniti tudi našim potomcem. Delitev pri tem vprašanju, pomaga našim nasprotnikom.
Referendumsko vprašanje pa naj glasi: Ali ste zato, da se dovoli vstop Hrvaški v EU in NATO potem, ko bo spoštovala in izvajala v praksi vse prevzete obveznosti iz veljavnih mednarodnih in bilateralnih pogodb, sporazumov in dogovorov ?
23. januar, 2009 ob 16:10
10 let govori eno in isto!
23. januar, 2009 ob 17:19
obrazci za referendum so že na spletni strani www.ssn.si povej naprej
23. januar, 2009 ob 17:49
@Borut: se strinjam!
24. januar, 2009 ob 2:40
Ah zmago. Tako lepa žena ti se pa ukvarjaš z drugimi stvarmi.
24. januar, 2009 ob 5:47
…sicer nisem v celoti prebral komentarjev, vendar me ful zanima kaj mora človeka motivirati, da si da nickname “Prašiček”…
…pa brez zamere… .) :) :) :)
24. januar, 2009 ob 19:27
BALKANSKI TITOV OSTANEK. NAJ ŽE ENKRAT NA GLAS POVE , ČE JE BOLJ SOCIALIST ALI NACIONALIST, KER NACIONAL-SOCIALIST ALI SOCIAL-NACIONALIST JE ITAK ŽE.
25. januar, 2009 ob 5:01
Jaz bi rekel bolj privesek SDS.