Golobič vrača Janši
21. januar 2009 ob 0:58 | Denis Sarkić |Na naše vprašanje, kako komentira izjavo Janeza Janše v tedniku Reporter, da sedanjo vladno koalicijo povezuje ideološki beton, ki je tako trden, da bi bilo treba včasih pogledati na koledar in se prepričati, da nismo več v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, je Gregor Golobič dejal, da z vso vsebino ni seznanjen, mu pa zadošča že ta insert, da razume, da gre “za glas, ki prihaja v resnici iz 70-tih let, tako kot tudi politika, ki jo je na mnogih področjih vodil”. Neargumentirano diskvalificiranje je po njegovih besedah “pravzaprav resnična plat pobude 2+10, to je način sodelovanja, partnerstva, kot si ga predstavlja - na eni strani škornji, na drugi strani pa aktovka”. O Janševih očitkih v Reporterju, da skuša obnoviti svojo mrežo v telekomunikacijah in energetiki, je Golobič dejal, da naj bi se direktorat za elektronske komunikacije prenesel na ministrstvo za znanost, visoko šolstvo in tehnologijo, na katerem že deluje direktorat za informacijsko družbo in se tako združil v en direktorat, “kar je smiselno in logično”. Kot je poudaril, je na to “že zelo nedvoumno odgovoril, da to ne pomeni nobenega prenosa nobenih pooblastil ali kakršnih koli resornih pristojnosti za gospodarske družbe, ki delujejo na področju telekomunikacij”.
Denis Sarkić
21. januar, 2009 ob 1:27
UŽALJENOST GREGORJA GOLOBIČA:
Ta tiskovka je plod užaljenosti GG, ko je včeraj izvedel v Reporterju, da je Janez Janša, dal intervju za Reporter v sredo - še pred Trenji, in ga v njem pošteno okrcal, Gregor pa za to ni vedel do včeraj in se sedaj počuti prevaranega, ker na Trenjih ni nastopil bolj ostro do Janeza Janše.
21. januar, 2009 ob 2:32
Video ni več dosegljiv, a zaradi gljiv ;)
21. januar, 2009 ob 8:50
Užaljenost gor/dol. Strinjam se z Golobičem, da gre za (poizkus) politične diskvalifikacije ali prejudiciranje. Kar me običajno ne moti, ker je to del politični iger. Samo Janša si je pravico do tovrstnih izjav sam odvzel, odkar svojo dediščino brani s tožbami. Obtožbe kot je obnovitev mreže v telekomunikacijah in energetike, pomenijo dvojno. Golobič bo mimo pristojnosti deloval v prihodnosti in Golobič je mimo pristojnosti deloval v preteklosti. Eno se še ni zgodilo, drugo je potrebno dokazati.
GG, predlagam tožbo JJ.:)
Partnerstva 2+10 pa koalicija ne sme sprejeti, ker bi to pomenilo, da je Janša prevzel vajeti. Pahor me je tukaj zopet razočaral. Pustil je Janši, da ga je ta prehitel. Če sprejme, je Janši prepustil diktat tempa. Če ne sprejme, bodo očitki o naših/vaših. Saj ni čudno pravzaprav, če ima Rupla & co. za svetovalce.
21. januar, 2009 ob 8:58
Zapeljanci, pošteno vas bo še bolela glava zaradi Golobiča.
Briga njega, če so vaši žepi prazni, dragi moji janičarji.
21. januar, 2009 ob 9:12
GG, tako je!
JJ je lump!
21. januar, 2009 ob 9:33
Če se prvi predsednik koalicije še obrača po vetru in išče pravo smer, mi je veselje slišati, da ostali koalicijski vedo v katero smer peljati barko.
21. januar, 2009 ob 9:50
bwahahahahe nogavćka…kako zaslepljena si
21. januar, 2009 ob 9:54
Borat je zrela za impičment. GG za predsednika vlade - ta ima vsaj jajca, da Jediju pove, kar mu gre.
21. januar, 2009 ob 10:22
Stalinisti vedo……………..
21. januar, 2009 ob 10:27
Fonzi pravi:
21. januar, 2009 ob 9:54
Borat je zrela za impičment. GG za predsednika vlade - ta ima vsaj jajca, da Jediju pove, kar mu gre.
..superca,vse drugo gre lahko u levi kurac,samo da bo povedal Janši,kar mu gre…in Janša se mu bo nasmejal…ZARES si bebo…
a si preživel prisego bojda levega Obame na Bibliji? Si zmolil Oče naš? Je na Liberalni polomiji res takrat zmanjkalo toka?
21. januar, 2009 ob 12:33
Pinky Taking Cock
21. januar, 2009 ob 14:41
stalinisti razumejo………….
21. januar, 2009 ob 14:52
GG se počuti ogroženega, to je to. Ampak spoštovani GG, prevzem oblasti pomeni, da je treba delat, ne pa zalivati floskule, ki ste jih sadili med volilno kampanjo, pa vam prehitro venijo. Tudi KG je spoznala, da ji bo šlo nekako lažje, če bo sodelovala z BB, kot pa s kakšnim neproduktivnim nakladačem.
21. januar, 2009 ob 15:36
VSAKA RIT NAJDE SVOJ SEKRET, TUDI GOLOBIČEVA GA BO!
21. januar, 2009 ob 16:25
Tisti , ki govorijo o “ritih” in sekretih” govorijo istočasno o sebi.
21. januar, 2009 ob 16:54
Sarkič v vlogi levega reporterja :)
21. januar, 2009 ob 17:07
Ja, je zanimivo, da Jjevi zvesti zdaj na vso moč hvalijo modrost in preudarnost Pahorja, tistemu ki pa utegne škoditi Jjevim velepoteznim manevrom na poti destabilizacije, da bi nato sami izpadli najlepši, pa nobene prijazne besede; normalno.
Partnerstvo pač ni samo stvar pogodbe ampak je tudi stanje duha … in ta iz spletne strani SDS, iz odpisanih reporterjev pa iz Demokracije ne veje ravno najbolj prijeten. Kdo že dlako ne menja?
21. januar, 2009 ob 18:20
No, no, Nogavička.
A ne veš, da se v vsakem zlikovcu najde tudi nekaj dobrega?
Tud JJ ni samo slab.. ;-))
21. januar, 2009 ob 19:25
se je spet oglasil.Kako sta z letečo podgano usklajena.???
21. januar, 2009 ob 19:41
tiib
“Tud JJ ni samo slab..”
ja res je “ni tako slab”.. lahko ga uvrstimo v sivo-rjavo podpovprečje… (izpod teh barv je seveda rdeč kot poper)
21. januar, 2009 ob 19:53
sam tale oražmova se pa nekam čudno trese revca, kaj abstinenca od alkohola. baje ga pije ko žolna, toni dragar pa je že itak zapit do amena.
21. januar, 2009 ob 20:17
Objavljam odziv SDS na neresnične navedbe predstavnikov vladajoče koalicije glede rubrike “Števec kadrovskih zamenjav”.
Predsednik Zares Gregor Golobič je v oddaji Trenja na POP TV, v četrtek 15. januarja 2009 dejal, da so na spletni strani SDS v rubriki »Števec kadrovskih zamenjav«, kot razrešeni navedeni tudi člani upravnega odbora Slovenske odškodninske družbe, čeprav jim je potekel mandat. Gre za popolno laž!
Na 4. redni seji Vlade RS, 10. decembra 2008, je Vlada Republike Slovenije sprejela sklep o PREDČASNI RAZREŠITVI dr. Mateja Breznika, mag. Tomaža Rožena in mag. Tomaža Peršeta. Omenjeni so bili namreč 24. januarja 2008 na 155. redni seji vlade imenovani za obdobje štirih let, mandat bi se jim tako iztekel šele 24. januarja 2012.
Še ena očitna laž, izrečena v omenjeni oddaji, pa je izjava o zamenjani generalni sekretarki na Ministrstvu za notranje zadeve (MNZ) ge. Eldi Gregorič Rogelj, in sicer, da je bila zamenjana s strani nekdanjega ministra za zdravje mag. Andreja Bručana. To ne drži! Ga. Gregorič Rogelj je z Ministrstva za zdravje odšla na Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve že v času ministra Dušana Kebra. Kasneje jo je, na podlagi njenih strokovnih referenc, na MNZ povabil minister Dragutin Mate. Očitno je namen takšnih izjav odvračanje pozornosti od dejstva, da je strokovnjakinjo na MNZ zamenjal preverjen kader LDS (med drugim je kandidiral na listi LDS v Krškem). Naj poudarimo, da funkcija generalnega sekretarja ni politična funkcija. Kadrovska politika v represivnih organih gre tako v smeri monopolizacije teh organov s strani ene stranke, na kar smo opozorili že v času zaslišanj novih ministrov.
Želimo tudi ponovno opozoriti na dvojna merila predstavnikov vladne koalicije. V omenjeni oddaji je minister za šolstvo in šport dr. Igor Lukšič tudi problematiziral uvrstitev nekdanjega generalnega sekretarja na Ministrstvu za šolstvo in šport g. Tomaža Rozmana v števec SDS. Minister dr. Lukšič naj bi ga zamenjal zato, ker je g. Rozman vodil tudi Inšpektorat za šolstvo in šport. Pomenljivo je, da vladne ekipe ne moti, da je na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) popolnoma enak primer, saj generalni direktor Direktorata za varno hrano hkrati vodi tudi Inšpektorat za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Takšno stanje pa je na MKGP vzpostavil ravno novi minister, ki izhaja iz kvote Socialnih demokratov, katerih podpredsednik je ravno dr. Lukšič.
Pomenljivo je tudi izpostavljanje, da nekdanji generalni sekretar Državnega zbora RS mag. Lovro Lončar ne sodi med neupravičeno zamenjane. Ob zamenjavi nekdanjega guvernerja Banke Slovenije, sedanjega ministra mag. Mitja Gasparija, so tedanja opozicija in mediji v en glas vztrajali, da gre za neupravičeno razrešitev, čeprav je mag. Gaspariju potekel mandat guvernerja. Popolnoma drugače pa so se odzvali ob zamenjavi mag. Lončarja. Čeprav so mu vse parlamentarne stranke izrekale veliko priznanje za njegovo strokovno delo in korektno sodelovanje - še več, mag. Lončar je uspešno opravil celoten postopek konstituiranja novega državnega zbora – je bil v zahvalo razrešen.
Seveda vsi navedeni niso prejeli pisne obrazložitve, zakaj so bili zamenjani, čeprav je premier Pahor večkrat javno poudaril, da bo takšno obrazložitev zahteval. V primeru, da se omenjene obrazložitve »najdejo«, jih bomo z veseljem objavili na naši spletni strani.
21. januar, 2009 ob 21:45
Denis, daj se mogoče “reši” tega kramljanje z Golobočem v teh nekakšnih vorašanjih. Izpadeš kot novinar, ki bi mu rad ugajal z nekakšnim prilagojenim cinizmom… :/
21. januar, 2009 ob 21:52
Eh, saj Sarkić se ne rabi prav veliko truditi, da bi GG ugajal - to se mu že itak na daleč vidi. Njegovi so GG in Janković.
22. januar, 2009 ob 8:50
In ti, Bullock, čigava si ti … ne, ne, ni treba, saj nam je vsem povsem jasno že iz prve.
22. januar, 2009 ob 10:31
Ja, in tega ne skrivam za tako imenovanim raziskovalnim, nevtralnim in oh in sploh novinarstvom.
22. januar, 2009 ob 10:48
tole sem moral večkrat prebrati,da sem verjel svojim očem
Afera Patria: preiskava podkupovanja v slepi ulici, v Patrii izdelan načrt podkupovanja
Dokazov, da je bil kdo v Sloveniji, vključno z Janezom Janšo, podkupljen, za zdaj ni
Slovenija - četrtek, 22.01.2009
Tekst: Rok Praprotnik
22. januar, 2009 ob 10:48
Tudi zate Nogavičke se iz prve roke vidi čigava si, pa vendar to ne zame in ne zate ni moteče. Za podpisnike peticije o pritiskih JJ na njihovo delo, je pa prekleto vprašljiva njihova morala, če Evropi naznanjajo, kako jih JJ zatira, istočasno pa so popolnoma podrejeni (mogoče tudi odvisni) od njegovega političnega nasprotnika.
22. januar, 2009 ob 10:58
@obama: To velja za slovenski del preiskave. Smatram, da se komentar nanaša na izjavo Brezigarjeve. Ki pa je hkrati izjavila, da ne ve, kako preiskava poteka na finskem. Sicer pa je to od začetka finska preiskava in osebno nekih upov v slovenske preiskovalce nisem vlagal. Bomo videli, kaj bodo finci našli.
22. januar, 2009 ob 11:37
Bullock, in zdaj naj bi hitel dokazovati kako se vendar motiš in kako je vsak novinar raziskovalen, nevtralen in oh in sploh … pa koga ti farbaš? Če te nevtralnost tako boli, se bi spodobilo, da se pritožiš še čez Vida Vidica, reporterja Surlo in Demokracijo? Ampak ne, oni so pa res raziskovalni, nevtralni in sploh najboljši.
Samo resnici na ljubo, tvoj namen je zgolj diskreditirati delo enega novinarja, tistega, ki je objavil tebi neljubo informacijo in zato naj bi tudi informacija izgubila na svoji veljavi …
Verodostojnost je tisto kar šteje.
22. januar, 2009 ob 12:19
Nogavička: ‘Verodostojnost je tisto kar šteje.’
Jep, se strinjam. Ampak zaenkrat ima reporter Surla veliko večjo verodostojnost kot Praprotnik et consortes.
Ustvarjanje predvolilnih afer v korist točno določene politične opcije, medijski umori politikov točno določene politične strani … niso znaki velike novinarske verodostojnosti, ampak ravno nasprotno.
Lp
22. januar, 2009 ob 12:31
saburo
..jap reporter surla ima pa res izredno verodostojnost… lahko bi celo rekli da ga ni med korenjaki novinarji, ki bi na tako objektiven in hkrati pozitiven, spraven in predvsem “nehujskaški” način delal v dobrobit naše deželice…
…ker se itak že vsi norca delajo iz njega bi lahko celo rekli, da je “prezrti cvet” slovenskega novinarstva…
oh da tragično tragično…
22. januar, 2009 ob 12:33
Ti govoriš o tem komu verjameš, jaz pa o tem o čemu se lahko prepričam sam: in Maria in depeša in Wolf pa Riedl, če že o Patriji spet govoriš.
22. januar, 2009 ob 12:40
… če pa si drznem pokomentirati še tisto o medijskih umorih politikov točno določene politične strani, pa tvegam da izzovem še poetični izliv o Janši, saj Reporter, Demokracija in Stranka delujejo izključno v duhu promocije konstruktivnih idej in pozitivnih zkušenj? Nemara.
22. januar, 2009 ob 13:13
nobelova nagrada za trmo neki slovenski opciji… (kratka igra)
mediji, finska in avstrijska policija: gre za sum korupcije v samem vrhu slovenske vlade in finske patrije…
ta trmasti: ni res… zakaj? vse je to zrežiral kučan, cvikl in podobni botri iz ozadja z namenom da sistemska dobi biznis…
mediji, finska in avstrijska policija: wolfo je dobil nakazanih od riedla 2,4 milijona za posredovanje pri tovornjakih - direktno na transakcijskega…
wolfo: riedl se je “zmoto”… in jaz sem vrnil denar nazaj naslednji dan…
ta trmasti: wolfo ima prav… riedl se je sigurno zmotil in nakazal vsotico čisto nehote… gre za zmoto in napako…
mediji: depeša je bila založena v predalu…
ta trmasti: jap… ziher je tole kučanovo maslo…
mediji, finci in avstrijci: Finska policija naj bi odkrila načrt podkupovanja v Sloveniji, na katerem naj bi bil tudi janca.
brezovar: ja mi nč ne vemo da bi se karkoli dogajalo…
janca: načrt podkupovanja ni dokaz
ta trmasti: no smo vam rekli, da ni bilo s podkupninami nič…
JA DRAGA MOJA GOSPODA… GLEDE NA KAJ PA NASTANE NAČRT PREDEN RAZDELIŠ PODKUPNINE… AL JE TUT NAČRT FINCEM POSLAL KUCHANO KLAN….
…dej mal se zamislte…
22. januar, 2009 ob 13:29
Nogavička, nogavčka! Prav tako si skrajna kot janševiki, le pol je nasproten!
22. januar, 2009 ob 14:21
Nogavička, motiš se. Denis Sarkić še zdaleč ni nevtralen. Tudi Surla ni nevtralen. In meni ni potrebno dokazovati kdo je kaj. Saj imam svojo pamet in presojo. In še dobro, da nimamo vsi enake. Me pa prav zanima, če bodo nevtralni novinarji danes ob 15. uri obiskali tiskovko mestnega odbora Zares, kjer bo Kopač predstavil stališče o prostorskih spremembah v Dravljah, katerim Kopač nasprotuje (in to naj bi bilo nekakšno uradno stališče Zaresa za medije in ljudi) in če bodo novinarji ob tem povedali, da člani Zaresa, ki pa so na listi ZJ za spremembo prostorskega plana glasujejo v prid ZJ (to je res samo njemu v prid).
22. januar, 2009 ob 14:26
In med njimi je tudi podpredsednik Zaresa. To bi bila verodostojna informacija. Ne pa kar nekakšno nakladanje v tri dni, kjer novinarju vidno vsake toliko pride.
22. januar, 2009 ob 14:39
Dr. Rus je kar iz bolniške pritekel in glasoval za draveljske stolpnice.
22. januar, 2009 ob 15:17
Ve kdo, kdo je zgoraj podpisana gospa/gospod SDS? Je to kratica za kakšno kitajsko ime Sung Dong Sze? Ali je to uradna izjava največje slovenske politične stranke? Izjava pod katero ni nihče podpisan. Tipično za tiste, ki zagovarjajo debato ad hominem, da se pod svoje informacije ne podpišejo, zato da ne bi dobili svoje porcije in bi debata potekala o njihovih argumentih.
No, jaz bi tukaj za zanimivost povedal le en drobec. V ZDA Bushu grozi zapor zaradi osebne odgovornosti za kratenje osnovnih človekovih pravic. Pomilosti ga lahko le Obama.
22. januar, 2009 ob 15:55
Najbolj divji, kruti, ogabni, nestrpni rdečuhi vedo, da če želijo delati najprej to kar soi želijo (v rdčem miru in blagoslovu novinarjev) se morajo delati nekako “oranžne”. Na Balkanu je ogromno ljudi , ki ima za načelnost “spreminjanje vsega samo, da se ne spremeni nič”.
22. januar, 2009 ob 15:57
Igor Đukanović (tipičen načelni Balkanec),
Kako je z Gazo in Obamo?
Si postal amerofil torej?
22. januar, 2009 ob 17:38
¨denis prav glupo izpadeš, ko tako očitno lezeš GG v rit. škoda te je, ker vidim, da si deloven ampak amaterček.
22. januar, 2009 ob 19:05
In kaj zgoraj napisano ne drži? Očitno vse, ker niste nič zanikali, ampak ste v svojem slogu samo komentirali. Kar se pa tiče anonimnosti : tudi jaz ne vem, če ste Igor Đukanovič. Imamo pač možnost, da smo bullocki, nogavičke, mirjane, neemocije,…Če pa vas res zanima, vas bo tako ali tako lahko razsvetlilo uredništvo iz Vesta.
22. januar, 2009 ob 19:53
Lep pozdrav vsem.
Žal se moram oglasiti ob navajanjih, Igorja Djukanoviča v postu št. 40. Ponovno namreč razodeva nam neukim smrtnikom kako tečejo kazenski postopki, in sicer ne le v Sloveniji (kjer je pred nekaj dnevi tu na Vesti zamešal napoved tožbe z kazensko ovadbo) temveč tudi v ZDA. Napisal je sledeče:
“No, jaz bi tukaj za zanimivost povedal le en drobec. V ZDA Bushu grozi zapor zaradi osebne odgovornosti za kratenje osnovnih človekovih pravic. Pomilosti ga lahko le Obama.”
Prvič, zoper Busha se ni začela niti preiskava v smislu predkazenskega postopka, niti kazenska preiskava, kaj šele, da bi bilo govora o kazenskem postopku, eventuelni sodbi IN morda v primeru obsodilne sodbe izvršitvi zaporne kazni. Očirno vam sploh ni jasno, da je pomilostitev akt zmanjšanja posledic kazenske obsodbe, po tem, KO je nekdo pravnomočno obsojen, tako pri nas, kot v ZDA in drugod v državah, z moderno kazensko zakonodajo.
Drugič pomilostitev je v ZDA, tako kot pri nas, v rokah državnih poglavarjev - v grobih okvirjih torej: guvernerjev zveznih držav, kadar gre za kazniva dejanja iz pristojnosti posameznih zveznih držav, ter predsednika ZDA kadar gre za kazniva dejanja po zvezni zakonodaji, in za katera so tudi pristojna zvezna sodišča.( Ter, če se ne motim, tudi za kazniva dejanja iz pristojnosti vojaških sodišč)
Poudarek je na besedah “predsednika ZDA”, katerega funkcijo je sedaj prevezel Obama, ne pa Obame Vsesvetega, ker slednji ne bo predsednik za vse večne čase odsmihal, temveč največ dva mandata.
Tretjič nisem prepričan, da vam je jasna razlika med osebno odgovornostjo ter odgovornostjo po načelo nadrejenosti (priljubljena fraza novinarjev, ki so poročali o haških procesih - “poveljniška odgovornost”). Osebna odgovornost je odgovornost za naše voljno ravnanje, medtem ko se druga približuje objektivni odgovornosti civilnega prava v tem, da se odgovorni osebi nalaga odgovornost za dejanje oseb pod njegovo avtoriteto ravno zaradi njegove možnosti ter dolžnosti vplivanja nanje. Razen če ne veste za primer, da je bivši predsednik ZDA osebno zagrešil kakšno kaznivo dejanje po ameriški zakonodaji, ne opletajte s tem pojmom.
Ob tem je potrebno upoštevati, da ima predsednik za dejanja v obsegu svoje funkcije imuniteto. Skratka, ni nemogoče, da bo bivši predsednik res zaprt, vendar gre za zapletena pravna in tudi politična vprašanja.
Vaš prispevek je v tem delu (drugi odstavek vašega komentarja) izpod vsakega nivoja, zato se v bodoče raje držite političnih prerekanj.
22. januar, 2009 ob 19:59
P.S.
opravičujem se za ohlapno obliko besedila, ki sem ga natipkal na hitro. Žal je v tem pogledu res primerljivo z dosežkom kakšnega FDV-jevskega zapisovalca v slovenske medije.
24. januar, 2009 ob 19:43
Dvorni Pisar z licenco, ok
24. januar, 2009 ob 19:47
KOT VSAK DOBRO VZGOJENI STALINIST ZNA SAMO LAGATI zato tele besede povejo čisto obratno: “že zelo nedvoumno odgovoril, da to (ne) pomeni (nobenega) prenosa() (nobenih )pooblastil ali kakršnih koli resornih pristojnosti za gospodarske družbe, ki delujejo na področju telekomunikacij”.
JJ ga je ujel - lažnivčka seveda.