FIHO odgovarja Eleni
15. januar 2009 ob 14:04 | Vest |Prejeli smo “Odgovor na pisanje gospe Elene Pečarič ministerskemu predsedniku gospodu Borutu Pahorju”, ki ga objavljamo v celoti:
Kljub temu, da smo se odločili, da na ponovna in kontinuirana podtikanja gospe Elene Pečarič - katere delo in njena prizadevanja za invalide v Fundaciji za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij (FIHO) nadvse cenimo ter se z njo celo strinjamo, da primanjkuje sredstev za invalidske organizacije - ne bomo več odgovarjali, smo vendarle dolžni nekaj pojasnil (to smo sicer pojasnili že večkrat), še posebej zato, ker Fundacijo FIHO gospa Elena Pečarič v včerajšnjem pismu ministrskemu predsedniku Borutu Pahorju neupravičeno blati (o pismu je poročala Slovenska tiskovna Agencija):
1. Najvišji organ Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij (FIHO) je Svet Fundacije FIHO, vodstvo Fundacije FIHO pa izvaja njihove odločitve (razdeljevanje sredstev, rebalans in podobno). Zato so očitki, da se vodstvo Fundacije FIHO samovoljno odloča, da lahko počne z denarjem, kar hoče, in da gre za kolizijo interesov tistih, ki so, kot se je izrazila gospa Elena Pečarič, “pri koritu”, povsem odveč. Gospa Elena Pečarič natančno ve, kako delujejo komisije za razdeljevanje sredstev in natančno ve, da vse to potrdi svet Fundacije FIHO. Prav tako so v Svetu Fundacije FIHO predstavniki vlade, Fundacija FIHO pa ima tudi nadzorni odbor, kar predstavlja tudi nenehen nadzor nas porabo sredstev.
2. Programi posameznih invalidskih in humanitarnih organizacij se (so)financirajo v okviru danih finančnih zmožnosti fundacije. In to je tisto, kar nekateri ne razumejo.
3. V Fundaciji FIHO povsem razumemo, da bi društvo YHD rado več sredstev, vendar Fundacija FIHO YHD ne more obravnavati kot priviligirano organizacijo. Tukaj je še 100.000 uporabnikov sredstev Fundacije FIHO, ki so povezani v 22 nacionalnih invalidskih organizacij in 217 društev na lokalni ravni ter še večje število uporabnikov v 63 humanitarnih organizacij. Vse te organizacije in društva Fundacija FIHO (so)financira, zato ne moremo pristati na izsiljevanje ene organizacije, ki Fundacijo FIHO že nekaj časa neutemeljeno blati.
4. Vsa dodatna sredstva, ki jih prek leta dobimo iz naslova koncesije Loterije Slovenije, takoj razdelimo med invalidske in humanitarne organizacije. Tako smo lani konec leta med invalidske in humanitarne organizacije razdelili 2,15 milijona evrov dodatnih sredstev, in to 23. invalidskim in 76. humanitarnim organizacijam. Med prejemniki dodatnih sredstev je bilo tudi društvo YHD.
5. Največja težava, in to ve tudi gospa Elena Pečarič, ostajajo tuji internetni ponudniki iger na srečo in tuji internetni ponudniki športnih stav, ki delujejo brez koncesij in je zato posledično tudi manj denarja za invalidske in humanitarne organizacije. Po neuradnih podatkih je zaradi teh ponudnikov Fundacija FIHO na letni ravni prikrajšana vsaj za šest (6) milijonov evrov. Vendar je to jabolko, v katerega gospa Elena Pečarič očitno noče ugrizniti. Najlažje je seveda krivdo prevaliti na Fundacijo FIHO, čeprav tako vodstvo Fundacije FIHO kot Svet Fundacije FIHO ves čas opozarjata, da je treba tudi delovanje tujih ponudnikov internetnih iger na srečo in tujih ponudnikov športnih stav sistemsko urediti tako, da se bo del sredstev prek koncesije prelil za invalidske in humanitarne organizacije, kot je to denimo urejeno za Loterijo Slovenije.
Janez Jug, direktor Fundacije FIHO
15. januar, 2009 ob 14:48
Najboljše, da gremo prosit za lobiranje k varnostno-informativni družini Petek, ki ima lepe dobičke odkar jim je janša v naročje zakotalil “srečo”.
Zakaj pa ne bi s kazinoji upravljala Elena? Ni taka znanost. Tud, če nisi baraba si lahko uspešen. Samo od Janše prijatelj moraš biti, ali pa pri Pahorju na USB ključku.
Jaz pa bom mešal koktejle ;) Elena, če dobiš kazino v upravljanje.
15. januar, 2009 ob 14:50
Sicer je pa Jonas glavni gembler v državi, on naj naredi strategijo, kako naj se pride do kazinoja.
15. januar, 2009 ob 15:19
ČESTITAM direktorju FIHA Janezu Jugu za odlično argumentiran odgovor očitno povsem pomešani Eleni Pečarič, ki ne zna več ločiti kaj je glava in kaj rep.
SVETUJEM propadli predsedniški kandidatki Eleni Pečarič, da se takoj zateče v varstvo varuhinji človekovih pravic, vendar ne zaradi varovanja pravic bolnice, ampak zaradi nujno potrebne prve psihiatrične pomoči.
Kar zadeva Medeka naj se zaradi mene zaleti v lastno rit. Sploh pa medvedje pozimi spijo.
15. januar, 2009 ob 16:06
Krt… sem gledal, ampak “odlično argumentiranega odgovora” nisem našel… mi daš povezavo?
Globoko riješ, Krtek… 100.000 “uporabnikov” se ne more primerjati s 100 uporabniki YHD. YHD si zasluži več sredstev, FIHO mafija pa manj v svoje žepe.
g. Jug izkazuje predvsem pohlep po dodatnem denarju, resnične skrbi za invalide v tem “odgovoru” nisem zasledil.
Razumem pa, da vas način dela in predvsem rezultati YHD skelijo, saj vsej javnosti kažejo, koliko denarja se preko FIHO in “invalidskih podružnic” razmeče po nepotrebnem predvsem v pogoltne žepe posameznikov.
15. januar, 2009 ob 16:37
Za Blaža Babica mi je jasno že od aprila 2007, ko je objavil svojo provokatorsko knjižico z naslovom ”Mala dežela velike diskriminacije”, da je velik nesposoben pezde, ki se ne zna uveljavljati v normalnem življenjskem okolju, ampak se poniglavo skriva za invalidi na njihov finančni račun.
Za še večjega seratorja se je izkazal na predsedniških volitvah, ko se je skrival za ksihtom Elene Pečarič, ker nima jajc za spopad na političnem parketu.
Tudi tokrat igra svojo pozersko vlogo, ki je vredna vsakega možnega obsojanja. Ne mi pisati, da Blaž Babič živi na zrak in vodo.
15. januar, 2009 ob 16:42
Blažu Babicu:
Navedi vsaj eno ime in znesek, ki ga je nekdo pogoltno prejel in šele potem nadaljuj s svojim neukim blebetanjem…
15. januar, 2009 ob 17:01
MAG. JANEZ JUG: Jaz bom poskusil zelo kratko to pojasniti, ne bi se pa spustil na sistemske zadeve, ker niso kompetence v nas.
Poglejte, zakaj je svet fundacije prišel do neke odločitve. Veste, da ta krog civilne družbe se ogromno širi. Država podeljuje ogromno statusov humanitarnim invalidskim organizacijam in praktično ko dobiva ta status edina institucija, ki financira te zadeve v državi je FIHO. Mislim ima javni razpis, ljudje se prijavijo, če se odklonijo javno zadevo povemo zakaj in možne so pritožbe in tako naprej. Nobena druga inštitucija tega nima, pač odredi toliko kot je potreba ali pa tudi ne in s tem je zaključena zadeva. V FIHU je pa tako, FIHO pa vse na to izdela ko kriza jača, zmeraj večji je, da rečem, ta socialni pritisk na zadevo, na FIHO, ker veste da nekatere organizacije se ustanavljajo predvsem zaradi tega, da se pride nekje do nekega denarja. Mislim da je to jasna zadeva.
No in ko smo razglabljali, ne samo tisto kar dobimo iz Loterije Slovenije pa podelimo, mi smo razmišljali kako bi prišli do dodatnega vira, do dodatnega vira za delovanje teh potreb. No in ko smo to razmišljali, poleg Evropske unije, poleg skladov in ne vem, še OECD-ja in tako naprej je praktično tudi to, ker vi veste, da je fundacija za financiranje nizkih organizacij 40% lastnik Loterije Slovenije. Ima, to spravi o ustanovitvi aktov je država rekla, takrat šestindvajsetega, da 40% vrednosti Loterije Slovenije pripada oziroma je lastnik dve fundacije, torej naša in športna, tukaj je tudi športna ta zadeva. No in mi skozi tiste dividende dobimo kar neki kos pogače vsako leto, rečemo to premoženjsko zadevo, ki jo imamo notri. No in zdaj, ko je država najavila, da se bo umikala, da rečem Kad in Sod, da se bosta umikal iz teh državnih podjetij in tako naprej, ker ta loterija je tudi 40%, Kad in Sod imata svoje deleže. No tam je pa še športna loterija in da smo rekli, zakaj bi šlo to tujcem v roke, zakaj bi šlo ne vem komu v roke, smo rekli največji zainteresanti za ta denar oziroma da rečem za te dividende so te tri grupacije, jaz jim bom rekel kar civilna družba pa naj bo to šport pa naj bo to humanizacija pa naj bodo invalidi. No in pazite, tukaj ni prišlo do nobenega kupovanja, do nobene zadeve še. To kar je YHD pisal, to je neko natolcevanje.
Mislim, to smo se odločili potem, da ne bi ta denar… Denar pa ni namenjen… Mislim tisto kar vemo mi, vsako leto imamo finančni načrt v FIHU, ker ga naredimo na podlagi plana loterij, loterija pa bo iztržila iz iger na srečo in na podlagi tistega naredimo mi finančni načrt za vsako leto in na podlagi tistega finančnega načrta naredimo tudi razpis. No in na razpis se javi tisti, ki ima pogoje, se pa recimo nekje proti koncu leta vedno dogaja ta zadeva, jaz ne morem planirati recimo takšno institucijo pa niti oni sami kot igra na srečo, recimo pride dvakrat, trikrat do, ne vem, saj verjetno vsi igrate pa preden se tiste sedmice podaljšujejo in naenkrat kapne dovolj denarja. Za vsak javen razpis je potrebno narediti najmanj tri mesece in tako naprej. In zdaj leta 2006 so se praktično ljudje odločili, da bi bilo pametno, del sredstev, da ne bi vse tako, da rečem po domače “popušili”, da bi bilo potrebno na dolgi rok vložiti, ker nam tisto na dolgi rok prinaša stabilen vir denarja za pokrivanje teh zadev. In tam govorimo o šestih milijonih in je resnica, mi smo takrat ustvarili neki presežek. Presežek je bil pa zaradi tega, ker je v zadnjem mesecu, recimo v decembru mesecu ali pa novembru se vedno pokaže ta… Ali pa tudi manjka ampak se je pokazal višek teh sredstev recimo zaradi teh prenosov sedmice in tako dalje in ljudje so se tako odločili.
No in tam je bilo tri milijone sredstev danih kot rezervacija, če bo kdaj prišlo do te možnosti ni pa samo od nas odvisna ta zadeva, recimo nakupa, loterija ali pa karkoli. Vesti da glavni je Zakon o igrah na srečo in Zakon o igrah na srečo določa kako se lahko baranta ta zadeva z loterijami in tako dalje. Tako da stvar je zelo kompleksna, zelo široka tako da jaz nebi tega razlagal.
Druga stvar je pa to; mi v Fihu nimamo nobene, kot sem slišal, recimo nekega branika, da ne bi to lahko delali. Mi imamo v zakonu samoprepoved, da ne smemo zmanjševati premoženja fundacije. To je pa tistih 40% delnic, ki jih imamo notri. Mi smo tudi, prejšnji Državni zbor zaprosili, ker smo rekli, zakaj bi pa to tujcu šlo v roke pa ne vem komu, naj gre to domačim ljudem, ljudem na obrobju, jih prosili za to mnenje. In mnenje Državnega zbora, saj ne vem, zdaj ni niti važno katerega, mislim … so rekli, da so oni isto kompendenti za te odgovore. Odgovor je bil pa ta, kar ni prepovedano, lahko delaš. Ampak mi zaradi higinene, po domače povedano, higiene, ker vemo, da je Državni zbor ustanovitelj teh zadev, smo praktično tudi to zadevo uredili in ne gre za noben šverc. Oziroma, druga stvar je pa tisto, kar pravijo, 6 milijonov, je pa tisti rebalans, ki je bil tudi, se je zgodil, letos je loterija izredno dobro poslovala. Moram reči, da strahovito dobro, da se tako izrazim, in mi imamo po zakonu notri oziroma po naših pravilih, če presežemo 15% recimo prihodka iz loterij nad finančnim načrtom, pride do rebalansa. Tisti rebalans je bil letos 4 milijone in tisti rebalans je bil pa razdeljen takole; mi smo rekli “fifty - fifty” da … rečemo, 2 milijona je šlo za dofinanciranje vseh tistih programov, socialnih, invalidskih, humanitarnih, polovico smo pa prinesli v finančni načrt za 0,9, ker se zadevamo, da lahko letos v tem letu lahko pride do katastrofe, recimo tudi pri igranju loterij in smo rekli, da imamo vsaj neko, ker je že vključeno bilo tudi v razpise 2009 in vsa tista sredstva so praktično preko razpisa že porazdeljena, da rečem porazdeljena, vsem tem invalidskim humanitarnim organizacijam. Tako da, saj ne krivim vas, ampak recimo tole kar je IFD napisal, mislim to je neka zgodba, ki se vleče, že dolgo časa jo imamo v parlamentu. To je vsa resnica, tako da tukaj jaz ne bi dosti govoril okrog te zadeve.
Druga stvar je pa, kar se tiče vseh drugih; no to je kar se tiče financiranja. Viški pa ne prihajajo. Viški prihajajo zaradi tega, ker Slovenci, ko zagledajo tam 2 milijona evrov, recimo na Loteriji Slovenije, potem jih prime, malo mrzlica jih zagrabi in začnejo igrati, ne vem. Jaz na to nimam vpliva. Ampak sem pa zelo zadovoljen, čeprav lahko pride tudi do zasvojenosti, saj vemo, tudi negativna zadeva, ampak smo zelo zadovoljni, ker se pač polni ta blagajna s katere financira stvari. No, tako je ta zadeva. In letos se je tudi to zgodilo in mislim, da so vse tele organizacije dobile 2 milijona evrov, so dobile skozi, ni šlo pa skozi javni razpis, ker mi imamo to tako, da če je rebalans do toliko, potem ni javnega razpisa, ampak gre, praktično to financira vseh tistih, ki so že, so bili že na vrsti, pa se še nekaj recimo, kajti vsi nimajo 100% realizacijo, ampak se še tistim pomaga. Tako, da tukaj je, jaz mislim, da je bilo zadovoljeno v veliki potrebi. Kar se tiče pa teh zadev tudi okrog tega financiranja enakosti. Smo pa tudi tako …, veste nekatere stvari bo treba tudi sistemsko urejati, recimo ne vem, recimo tega društva, ki ga omenjate. Poglejte, jaz ne bom nič lagal, bom direktno povedal. Te tovarišice, gospe dobijo iz … milijon 200 tisoč evrov, milijon 400 tisoč evrov dobijo za svoje financiranje, Fiho zelo malo sodeluje. Tako da, če bi pogledal zelo parcialno na društva, katera uspejo toliko pokasirati v tej družbi, je to ogromno. Gre pa za en sam socialni program; tukaj se pa jaz, ne bi sedaj ga strokovno obdeloval, ampak ta strokovni program je tudi teža, da se spravi sistemsko skozi zakone. To je druga zadeva, vendar mislim, da je FIHO odigral tisto vlogo pri temu financiranju. Kar se tiče pa ostalih zadev, direktorja, pa ne vem še kaj smo rekli; tukaj je pa stvar sistemskih rešitev, ki je bila zakonodaja. Jaz se v to ne …, moram pa reči, da stvar funkcionira, ničesar nezakonitega, ker vse tisto, kar smo mi tukaj notri …, ne vem, statuti, vse skupaj kar imamo. Veste da je bilo vse to požegnano v Državnem zboru, je dalo soglasje k razpravi. O nekih nezakonitostih je težko govoriti.
Druga stvar je pa, se pa strinjam z razpravljavci, da se pa da, jaz nisem pristaš tega, da bi se zabetoniral, ne vem, za 100 let tam nekje, pa tako živel, sem pa za to, da se stvar, ker to je dinamična organizacija, se da tudi dopolnjevati, dograjevati in to smo mi pripravljeni, to delamo, imamo tudi strategijo razvoja teh zadev in tukaj jaz mislim, da na temu zelo kompetentno delamo in delamo na temu. Celo moram reči tako, malo za hec malo za res; ko smo imeli obisk delegacije, medvladne delegacije iz Bosne in Hercegovine pa še nekje dol, celo so dali predlog, če bi prišel FIHO dol na jugozahod - saj je jugozahod, meni se zdi - dol, če bi prišel, praktično to dobro prakso tudi, pa ne mislim sedaj to prakso, ki je po teh papirjih, ampak način, sistem dela, da bi šli našim bivšim sodržavljanom pokazati kako to deluje. In so pripravljeni, Evropska unija je pripravljena dati tudi denar za take namene Fihu, da bi šel te zadeve, mislim kot dobro prakso prikazati v tisti smeri dol, itd. Tako da, jaz bi, jaz sem dokaj optimist in zaradi takih parcialnih zadev kot je to društvo ali pa ne vem kaj, ne bi jaz delal zgage, ker morate vedeti recimo, da smo eno društvo pri nas, recimo primer, društvo delovnih invalidov, ima 56 organizacij. Vsaka organizacija je večja od tega EFD, pa ne bi nič rad primerjal te zadeve, velikosti, itd. Ima 56 organizacij po Sloveniji, ki so vse večje od teh zadev, je pa res, da so ti ljudje oziroma ti člani dokaj agresivni, dokaj glasni, jaz jim rečem, imajo tržinski splet odlično narejen, ker ta svoj program prodajajo, to je resnica. Vendar na žalost je pa tako, da drugi pa molčijo in seveda, prihaja tudi do teh zadev. Tako, da jaz bi prosil, ne glede na to, ne vem če sem vam dovolj odgovoril kar se tiče teh financ, to se jasno zdi. Mi imamo tudi preglede, v bistvu ne da ni brez kontrole, mi letno poročamo parlamentu, vsako leto je močna devata tukaj na odborih …. Potem imamo nadzore tudi drugje. Ključni nadzorni organ, pri nas je pa Računsko sodišče, ker je bilo pred štirimi leti. Notri je pregledalo zadeve, niso nič … takega odkritega. Tudi v kratkem se nakazuje ta zadeva, tako da jaz mislim, kar se tiče teh vidikov, zakonskih itd., oziroma ni korupcije pa ne vem še kaj se obtožuje, da odklonilno zavračam to zadevo, kar se tiče. Smo pa pripravljeni, res, da končam, da ne bi bil predolg, smo pa pripravljeni na dograjevanje tega sistema, ki ga bo pa potrebno narediti. Verjetno v tej smeri. Vi veste, da mi smo imeli dosti … pa tudi tam je tisti ZUP pa ne vem kaj se vse vmeša notri v to zadevo, jaz sem bil sam, kot poslanec sem bil takrat udeležen, 1996. leta pri … teh zadev. Mi takrat nismo imeli nobene zakonodaje, ki bi lahko opredelila te zadeve kot fundacijo. Ampak smo igrali vedno na tri dele. Zakon o zavodih, ki je danes tudi …, Zakon o ustanovah, potem je bilo pa še nekaj, mnenje te pravne fakultete pri Pravni fakulteti, ta institut, kjer je dal dr. Pirnat pa Virant pa še ne vem kateri so dali, neko mnenje in iz tistega se je vse skupaj praktično postavilo nek model, ki je funkcioniral do sedaj in funkcionira, jaz mislim, tudi evalvacija bo narejena med temi, civilno družbo, ki bo pokazala kako so res zadovoljni s tem denarjem, koliko je učinkovito itd. Se pa da stvar, sigurno, smo pripravili tudi mi dograjevanje tega sistema, tudi pravne in še drugače, recimo, ampak to naj pokaže javna debata oziroma javna razprava med vsemi, da rečem udeležencih teh iger itd., in naj prinese kar bo prineslo. Nismo proti temu, da se zapremo v neko ožjo grupo in tako delamo. Hvala. Sem bil malce dolg, ampak sem poskušal pojasniti koliko je tega.
15. januar, 2009 ob 17:03
kar tole preberite in primerjajte z odgovorom FIHO, pa se hitro vidi “kam pes taco moli”.
15. januar, 2009 ob 17:19
Trditve JJ: (pardon ne gre za Janeza Janšo)
1. Najvišji organ Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij (FIHO) je Svet Fundacije FIHO, vodstvo Fundacije FIHO pa izvaja njihove odločitve (razdeljevanje sredstev, rebalans in podobno). Zato so očitki, da se vodstvo Fundacije FIHO samovoljno odloča, da lahko počne z denarjem, kar hoče, in da gre za kolizijo interesov tistih, ki so, kot se je izrazila gospa Elena Pečarič, “pri koritu”, povsem odveč. Gospa Elena Pečarič natančno ve, kako delujejo komisije za razdeljevanje sredstev in natančno ve, da vse to potrdi svet Fundacije FIHO. Prav tako so v Svetu Fundacije FIHO predstavniki vlade, Fundacija FIHO pa ima tudi nadzorni odbor, kar predstavlja tudi nenehen nadzor nas porabo sredstev.
1. Mateja DE REYA - Združenje mulitple skleroze Slovenije
2. Franc DONKO - Zveza društev civilnih invalidov vojn Slovenije
3. mag. Marjan HUDOMALJ - Društvo revmatikov Slovenije
4. Midhet HUSKIČ - Društvo študentov invalidov Slovenije
5. Dane KASTELIC - Zveza paraplegikov Slovenije
6. Franc KAUČIČ - Zveza invalidskih društev ILCO Slovenije
7. Ivan KOŠEC - Društvo laringektomiranih Slovenije
8. Miran KRAJNC - Zveza delovnih invalidov Slovenije
9. Jože OKOREN - Zveza za šport invalidov Slovenije Paraolimpijski komite
10. mag. Vladimir PEGAN - Zveza društev vojnih invalidov Slovenije
11. Drago ŠAJN - Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije
12. Boris ŠUŠTARŠ IČ - Društvo distrofikov Slovenije
13. mag. Veronika TRDAN - Društvo Vita za pomoč po nezgodni poškodbi glave
14. dr. Katja VADNAL - Zveza Sožitje zveza društev za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Slovenije
15. Alojz VOLC - Društvo paralitikov Slovenije PARAS
16. Matjaž JUHART - Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
Na predlog Rdečega križa Slovenije:
17. Borut MIKLAVČIČ
Na predlog Slovenske Karitas:
18. Peter TOMAŽIČ
Na predlog Gorske reševalne zveze Slovenije:
19. Dušan POLAJNAR
Na predlog humanitarnih organizacij, ki so vpisane v razvid humanitarnih organizacij:
20. Dragica BAC
21. Srečko BRUMEN
22. mag. Nataša DERNOVŠČEK HAFNER
23. Franc DOLENC
24. mag. Geza FILO
25. mag. Tone KLADNIK
26. Gregor KOBAL
27. mag. Nace KOVAČ
28. dr. Borut Š TABUC
V Svet Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v Republiki Slovenije se z 17.4.2008 kot predstavnika Vlade Republike Slovenije imenujeta:
29. mag. Cveto URŠIČ
30. Ana POLANC
Primerjajmo prejemnike sredstev za leto 2009 in samo slep bi lahko spregleda, da ne gre za hudo kolizijo interesov in podvajanje funcij funcionarjev največjih prejemnikov sredstev, organizacij, uradniških funkcij, nadzornih odborov ipd.
Komisija za ocenjevanje in pripravo predlogov za razporeditev sredstev FIHO invalidskim organizacijam - 3. mandat 2008 - 2013
Predsednica:
1. Mateja De Reya
Namestnik predsednice:
2. Midhet Huskič
Člani:
3. mag. Vladimir Pegan
4. Ivan Košak
5. Matjaž Juhart
6. Drago Šajn
7. Dane Kastelic
Med člani so tudi aktualni minister za zdravje, direktor direktorata za invalide in
Boris Šuštaršič: - predsednik prejemnice sredstev DDS, državni svetnik, predsednik NO Loterije Slovenije, predsednik Birografike Bori se pravi - prejemnik, nadzornik, direktor firme, ki za FIHO tiska in celo državni svetnik ipd. Tudi, če je res tako sposoben ni mogoče prezreti hude kolizije interesov, tako kot ne pri Uršiču niti Miklavčiču in vseh drugih invalidskih funkcionarjih.
2. Programi posameznih invalidskih in humanitarnih organizacij se (so)financirajo v okviru danih finančnih zmožnosti fundacije. In to je tisto, kar nekateri ne razumejo.
Ni res, uradni rebalans in tajni, pri YHD sploh en gre za tako ekstremno visoke zahtevke, ….
3. V Fundaciji FIHO povsem razumemo, da bi društvo YHD rado več sredstev, vendar Fundacija FIHO YHD ne more obravnavati kot priviligirano organizacijo. Tukaj je še 100.000 uporabnikov sredstev Fundacije FIHO, ki so povezani v 22 nacionalnih invalidskih organizacij in 217 društev na lokalni ravni ter še večje število uporabnikov v 63 humanitarnih organizacij. Vse te organizacije in društva Fundacija FIHO (so)financira, zato ne moremo pristati na izsiljevanje ene organizacije, ki Fundacijo FIHO že nekaj časa neutemeljeno blati.
Trdo jedro NSIOS-a so priviligirano obravnavane, zakaj tudi YHD-ja ne zmorete enakovredno obravnavati veste le vi?
4. Vsa dodatna sredstva, ki jih prek leta dobimo iz naslova koncesije Loterije Slovenije, takoj razdelimo med invalidske in humanitarne organizacije. Tako smo lani konec leta med invalidske in humanitarne organizacije razdelili 2,15 milijona evrov dodatnih sredstev, in to 23. invalidskim in 76. humanitarnim organizacijam. Med prejemniki dodatnih sredstev je bilo tudi društvo YHD.
Spet neresnica, tajen rebalans zamolčite, EU bi vam pa financirala postavitev istega sistema v BIH.
5. Največja težava, in to ve tudi gospa Elena Pečarič, ostajajo tuji internetni ponudniki iger na srečo in tuji internetni ponudniki športnih stav, ki delujejo brez koncesij in je zato posledično tudi manj denarja za invalidske in humanitarne organizacije. Po neuradnih podatkih je zaradi teh ponudnikov Fundacija FIHO na letni ravni prikrajšana vsaj za šest (6) milijonov evrov. Vendar je to jabolko, v katerega gospa Elena Pečarič očitno noče ugrizniti. Najlažje je seveda krivdo prevaliti na Fundacijo FIHO, čeprav tako vodstvo Fundacije FIHO kot Svet Fundacije FIHO ves čas opozarjata, da je treba tudi delovanje tujih ponudnikov internetnih iger na srečo in tujih ponudnikov športnih stav sistemsko urediti tako, da se bo del sredstev prek koncesije prelil za invalidske in humanitarne organizacije, kot je to denimo urejeno za Loterijo Slovenije.
Tuji internetni ponudniki niso nikakršna grožnja, če ne boste dali sredstev, se bo res bolje na njih obrniti in zatevati enakopravnost!
15. januar, 2009 ob 17:21
Ta FIHO je …. Najprej govorijo, da ne bojo odgovarjali več na Elenino pisanje, pa požrejo besedo kot ponavadi in glej ga zlomka že svinjajo. Resnica boli.
15. januar, 2009 ob 17:30
Kako pošteno FIHO razdeljuje denar smo videli na posnetku Akcija pod topoli. Elena, ful se te bojijo, zato pa morajo svinjat. Drž se.
15. januar, 2009 ob 17:34
@krt,farkič
Blaž Babič se prav gotovo za nikomur ne skriva. Že to, da vedno uporablja svoj e ime je dokaz, da odkrito pove kar misli v nasprotju z vami, ki le blatite, žalite in govorite laži. Ne sežete mu niti do kolen, niti do členkov nogi, kar se vidi že z nivoja vaših komentarjev. Lahko pa nam pokažete vaše reference in vaše pisanje, da ga bomo primerjali! Seveda vi sploh ne razumete, kaj Blaž piše in govori, tako kot vam je povsem nerazumljiva njegova načelnost in brezkompromisnost, ker sami o teh zadevah nimate pojma, ste namreč invalidski in invalidski hlapci.
15. januar, 2009 ob 17:38
Ah, dragi, drage. FIHO je invalidska organizacija, YHD je društvo za teorijo in kulturo hendikepa. Kaj pomeni INVALIDUS je jasno, kaj pomeni HENDIKEP je tudi jasno - ob predpostavki, da imaš kaj v glavi… Kdo je invalidna oseba? Tisti, ki ni validen. Kdo je hendikepirana oseba? Vsi smo.
15. januar, 2009 ob 17:42
Kako so programi financirani po zmožnosti, če v FIHO denar ostaja za nakup delnic. Skrbi vas privatizacija, to pa, da invalidi nimajo denarja za programe, vas nič ne skrbi. Bogatite na račun invalidov,kako si lahko pogledate v oči? Aja, tok ste pokvarjeni!
15. januar, 2009 ob 17:55
Ko slišem Šuštaršiča, ko govori o imenu 100.000 invalidov, se mi želodec obrne. Briga njega kako invalidi živijo, njega zanima samo denar “za invalide”. Njemu je luksuz asistenca (on ma to že 40 let), ker bo mel premal denarja za njegov fetiš-zidanje in kopičenje nepremičnin.
15. januar, 2009 ob 18:01
Kakšnih 100 000 invalidov? Sam sem včlanjen v 3 invalidske org.(yhd, peraplegike in delovne invalide). Torej me štejejo 3x. Nihče ne ve kok je invalidov v slo.
15. januar, 2009 ob 18:04
Kako je že rekel g. Jug? Dodatno razdelijo sredstva brez razpisa. Se ve kdo dobi največ.
15. januar, 2009 ob 18:06
Na različnih krajih in ob različnih priložnosteh so bile vse te zadeve že ničkolikokrat pojasnjene in argumentirane (tudi na internetu) pa ni bilo haska. Zato Silvan, razumem od kje vlečeš bolane kreacije o tajnem rebalansu, o dobrodošlosti privilegirani tujih internetnih ponudnikov, o neprevilegiranosti YHD, o namišljenih kolizijah interesov, ipd. Ne razumem pa zakaj si ne poiščeš kako strokovno pomoč (npr. v Polju), kjer boš dobil vse odgovore, ki jih želiš.
Brez skrbi, tam ti bodo znali pomagati.
15. januar, 2009 ob 18:49
Balki, bi si lahko, prosim, izbral kak drug nick? TV lik Balki je bil prijazen, miroljuben in kulturen možak s koreninami z Balkana.
15. januar, 2009 ob 19:00
Nisem vedel, da se vele lažnivec Rafael Zupančič - Rafko imenuje se Silvan. Izgleda, da si Rafko enako rad sam s seboj dopisuje, kakor sam sebe zadovoljuje. Uuuuuuuuuuu!!!
15. januar, 2009 ob 19:00
Ajde Farkiću jako dobro. Kad sam delala da na odelenju mladih invalida u domu penzionera berzigrad je tam bio Raf Zupanćić. Istina je, kada sam mogla zamenjati rjuhe uvjek su bile flekaste. Miris mi bio poznat.
15. januar, 2009 ob 19:02
Kako smo si ljudje različni, meni in številnim drugim invalidom in tudi nekaterim hendikepiranim pa
se želodec obrača ko slišimo za Eleno Pečarič. Pa kaj? S tem moram žal živet.
15. januar, 2009 ob 19:11
Bravo, “Cistilka”. Odlično obvladaš copy-paste. Mislim, da ti ne bo težko naštudirati še, kje ima jugoslovanska tipkovnica črko Č.
15. januar, 2009 ob 19:14
Uporabnik YHD programa, tudi meni se pogosto obrača želodec. Pa ne zaradi različnih političnih prepričanj - z njimi moramo žal živeti. Ne razumem pa, zakaj bi moral živeti skupaj s primitivci (ki jih najdeš tudi na tem blogu. V obilju!)
15. januar, 2009 ob 19:25
Sami sebi razkrivate svoje sposobnosti.
15. januar, 2009 ob 19:55
Oh Elena, kaj moraš ti prenašat. Eno in isto ponavljaš, pa še vedno isto sranje.
15. januar, 2009 ob 19:58
Zanimiv komentar danes gospoda Žnidršiča na seji nekega odbora,..(to je iz tiste stranke, ki so penzionistom pred volitvami obljubljali 1000 euro penzije,..če se kdo sploh še spomne), ki obrazloži, da je program, oziroma pomoč,ki jo YHD pričakuje vrhunska pomoč…to pa ne gre,..kaj pa mislijo, da so ljudje?…povesit učke in ponižno in hvaležno sprejmet drobtinice vržene iz mize knede, g. Žnidršič??
Poglejte si malo samo kakšne pomoči je že leta in leta deležen Šušteršič…a lahko javno komentirate?
Ko hočejo naši vrli politikantrji nekaj ukreniti, ker jim nekdo ne da v miru ždeti na svojih stolčkih preprosto razmišljajo o potrebi po spremembi zakona, ki se tako spreminja pogosteje kot vreme….nikakor pa!!! da bi razmislili, da bi že zarostane funkcionarje enostavno zamenjali…nekoliko prevetrili, nevtralnio in korektno malo oreiskali in pokontrolirali kako se tej dinarčki dejansko trošijo,..to pa ne gre…niti v novi politiki, odgvorni za spremembe….?
15. januar, 2009 ob 20:03
@silvan
Tale g. Jug pa govori k moja stara mama na vas. Kako pa je prlezu na ta stolček? Očitno rabjo enga ,k ma iq sobne temperature
15. januar, 2009 ob 20:11
A si ti Mirjana kdaj nudila kako pomoč g. Šuštaršiču, da si tako obveščena, al’ pa si samo še ena Rafova ali Elenina prjatlca, katerih osnovni moto in povezovalna nit je pljuvanje po predstavniku 98% v invalidskih organizacijah organiziranih invalidov?
15. januar, 2009 ob 21:29
@Uporabnik YHD programa
zakaj se pa matraš, nehaj bit uporabnik, bo verjetn kdo, ki verjame v človekove pravice in enakopravnost in potrebuje asistenco lohk vstopu v program. Bedak nemoralen, brez hrbtenice.
15. januar, 2009 ob 21:33
Blade,zadošča, da pogledaš posnetek (sigurno še obstaja), ko je bilo pred leti soočenje na TV na temo invalidov…če kdo ve, lahko pomaga, da ga izsledimo. Lahko si ga pogledaš tudi ti,..pa morda kaj opaziš, je bilo namreč zelo očitno…
Pa ni le to,
Ko sem še pred leti delala na projektivnem biroju v Kopru,..smo imeli sestanek z gospodom, glede ureditve nekih objektov in plaže v Strunjanu. Lahko ti zajamčim, da je bil gospod deležen prav tiste pomoči,..ki jo gospod Žnidaršič negira ljudem, ki jo morda še bolj potrebujejo, zaradi narave njihove fizične nezmožnosti,… skratka…kaj pa ti počneš v življenju?…;)..
čigava prjatlca sem pa te prav nič ne briga..kakor tudi tebe ne bom vprašala čigav podrepnik si pa ti.)
še kakšno vprašanje?
15. januar, 2009 ob 23:05
Hvala Mirjana. Ne rabim iskat in gledat kakih starih tv posnetkov, da bi se prepričal v nekaj kar vem že vsaj 10 let, in sicer da tako Šuštaršič kot pečaričeva zaradi svoje invalidnosti rabita pomoč drugega človeka. Vidim pa tudi razliko med njima: prvi je kreativec, druga pa rušilka vsega, kar ni v skladu z njenim narcisoidnim egom. Ki pa obenem do popolnosti obvlada perfidno medijsko trženje ubogosti svojega “telesca”. Za razliko od tebe, pa sam ne nasedam na tovrstno manipulacijo.
Brez skrbi, da me briga kdo je tvoj prijatelj. No ja, mogoče le v toliko, da se jim na daleč izognem. Sem namreč rad v dobri družbi.
Nadaljnja vprašanja pa utegnejo biti le seme za “tvoje” nove miselne kreacije. Prepričan sem namreč, da bi bili odgovori presenetljivo usklajeni s stališči pečaričke.
16. januar, 2009 ob 9:20
Blade,..moje miselne kreacije so usklajene zgolj in le z menoj,..če veš kaj to pomeni…in če dovoliš bi zaključila ..če pa se predstaviš, pa lahko nadaljujeva tudi na spletu…
Mirjana Čakardič
Lep dan vsem…sonček sije, da je veselje.:)
16. januar, 2009 ob 10:36
@Mirjana
Verjetno si mislila tisti slavni posnetek oddaje Tarča, ki lepo kaže kako si tale Šuštaršič gradi imperij na račun slovenskih invalidov. Baje so bili potem vsi sodelujoči izključeni iz Šuštaršičevega društva in še do danes ne morejo koristiti njihovih storitev, čeprav se plačujejo iz javnim denarjem. Njegova diktatura je tako huda, da ni čudno, da se invalidi, razen nekaterih izjem, ki so že na črnem seznamu, ne oglašajo v javnosti.