Komentar - Primož

5. januar 2009 ob 14:01 | Vest |

Primož Žižek

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 6 x komentirano
  1. Miha pravi:

    Prime, delno ti dam prov

  2. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    WTF ?

  3. Pero pravi:

    ja, upajmo da bo res tako…

  4. Kombat pravi:

    Internet ima v recesiji precejšnjo priložnost, če se ne pojavi kakšen nov problem z DNS luknjami in sesuje zaupanje v mrežo; bolje rečeno, podjetja imajo z internetom veliko priložnosti za odpiranje novih kanalov. Vprašanje je, kako bo s tem pri nas. Takšni komentarji strokovnjakov in ozaveščanje so odličen prispevek k pravemu vzdušju za razvoj.

  5. Primož pravi:

    O oglaševanju na spletu: http://mobilnipotepi.blog.siol.net/2009/01/07/bo-slovenija-v-investicijah-na-splet-kdaj-vsaj-sledila-svedski/

  6. nekaj pravi:

    Ja mas kar prou. Kar bi bilo potrebno dodati je dejstvo, da je internet cenejši način oglaševanja kot vsa druga oglaševalska orodja, obenem pa je merljiv, tako da za tistih nekaj 1000 evrov veš kaj dobiš, kakšni so rezultati. Vse se lahko tudi takoj vidi na poslovanju itd… To je nekaj kar bi morali manadžerji vedeti in upoštevati, saj dosedanje prakse na področju oglaševanja tega ne ponujajo, vsaj ne objektivno (tukaj mislim predvsem na merjenje). Mislim, da je čas, da se podjetja zavedo, kaj jim internet ponuja in ga seveda tudi izkoristijo. V recesiji bodo preživeli močni, tisti z denarjem in pogumni.

Komentiraj