Internet ima v recesiji precejšnjo priložnost, če se ne pojavi kakšen nov problem z DNS luknjami in sesuje zaupanje v mrežo; bolje rečeno, podjetja imajo z internetom veliko priložnosti za odpiranje novih kanalov. Vprašanje je, kako bo s tem pri nas. Takšni komentarji strokovnjakov in ozaveščanje so odličen prispevek k pravemu vzdušju za razvoj.
Ja mas kar prou. Kar bi bilo potrebno dodati je dejstvo, da je internet cenejši način oglaševanja kot vsa druga oglaševalska orodja, obenem pa je merljiv, tako da za tistih nekaj 1000 evrov veš kaj dobiš, kakšni so rezultati. Vse se lahko tudi takoj vidi na poslovanju itd… To je nekaj kar bi morali manadžerji vedeti in upoštevati, saj dosedanje prakse na področju oglaševanja tega ne ponujajo, vsaj ne objektivno (tukaj mislim predvsem na merjenje). Mislim, da je čas, da se podjetja zavedo, kaj jim internet ponuja in ga seveda tudi izkoristijo. V recesiji bodo preživeli močni, tisti z denarjem in pogumni.
5. januar, 2009 ob 15:35
Prime, delno ti dam prov
5. januar, 2009 ob 23:52
WTF ?
6. januar, 2009 ob 16:17
ja, upajmo da bo res tako…
7. januar, 2009 ob 7:48
Internet ima v recesiji precejšnjo priložnost, če se ne pojavi kakšen nov problem z DNS luknjami in sesuje zaupanje v mrežo; bolje rečeno, podjetja imajo z internetom veliko priložnosti za odpiranje novih kanalov. Vprašanje je, kako bo s tem pri nas. Takšni komentarji strokovnjakov in ozaveščanje so odličen prispevek k pravemu vzdušju za razvoj.
7. januar, 2009 ob 8:21
O oglaševanju na spletu: http://mobilnipotepi.blog.siol.net/2009/01/07/bo-slovenija-v-investicijah-na-splet-kdaj-vsaj-sledila-svedski/
7. januar, 2009 ob 9:47
Ja mas kar prou. Kar bi bilo potrebno dodati je dejstvo, da je internet cenejši način oglaševanja kot vsa druga oglaševalska orodja, obenem pa je merljiv, tako da za tistih nekaj 1000 evrov veš kaj dobiš, kakšni so rezultati. Vse se lahko tudi takoj vidi na poslovanju itd… To je nekaj kar bi morali manadžerji vedeti in upoštevati, saj dosedanje prakse na področju oglaševanja tega ne ponujajo, vsaj ne objektivno (tukaj mislim predvsem na merjenje). Mislim, da je čas, da se podjetja zavedo, kaj jim internet ponuja in ga seveda tudi izkoristijo. V recesiji bodo preživeli močni, tisti z denarjem in pogumni.