Lahko smo še tako prijazni pa ljubki pa vseodpuščajoči, sam tist, ki je z okupatorjem sodeloval pri izbrisu svojega naroda z obličja zemlje je -izdajalec- druge besede se ne da uporabiti
in z izdajalci ni sprave.
še posebej zato ne, ker tega ne priznajo in zato, da bi si olajšali vest, blatijo partizane - oni so bili barabe, mi smo angelčki.
V vojni imajo vsi krvave roke, zato bi namesto, da se borimo za spravo - to energijo morali porabit za to, da širimo idejo pacifizma - nikoli več vojn!
unexpected pravi:
21. december, 2008 ob 18:33
Dežman – kosti ki jih odkopavaš niso le slovenske temveč je tam tudi ogromno hrv domobranov, srb četnikov, hrv ustašev in modrih… le kako veste da so kosti le slovenske??? Po kakšnem ključu??? Imajo morda še vedno uniforme na sebi??? Mimogrede moraš vedeti da jih je bilo tistih izdajalcev, ki so bežali v avstrijo – iz bivših republik veliko veliko več kot slovencev, nenazadnje so bili tudi po številu prebivalcev večje…
…še nekaj gospod dežman, vsi v sloveniji že vemo da so imeli režimi (npr. kom. režim) dobre in slabe strani – seveda tudi zelo temačne, namreč tudi po mojem mnenju so komunisti po vojni pobili preveč ljudi in lahko bi to nekako preprečili, poleg tega je bilo res tragično ko je na sloveskem brat ubijal brata.. res grozno, vendar ko toliko govoriš o tujini in njihovem »tretmanu« žrtev moraš vedeti da smo edina država v evropi kjer poskušamo sodelavcem nacističnega okupatorja očistiti ime v večji meri kot je to morda potrebno… še več še celo o državljanski vojni poskušaš govoriti – vse za očiščenje… v nemčiji sami – torej zibelki zla (no ja če smo malce ekstremni – poleg avstrije) 2. sv. vojne se tudi nove generacije tega sramujejo… ne sprašuj kakšnen obraz naredijo v nemškogovorečih državah mladi ljudje ko jim omenim naše »odkopavanje kosti« v današnjem času…
…dežman menim da si zrel za v vitrino v kakšnem gorenjskem muzeju gorenjskih avtohtonih »prvakov«… upam da v tem muzeju postavijo tudi »gorenjsko« ceno za oglede, saj tvoj humorni sarkazem redkokomu privoščim…
Predlagam slovenski vladi, da vsem ozdravljenim alkoholikom omogoči novi hobi: »izkopavanje starih kosti…« S tem bodo zaposleni, pa še pripomogli bodo k spravi, skratka 2 muhi na en mah… pardon 3 muhe – še podrepna muha simonitti bo bolj miren…
;) :) brez zamere
mitja pravi:
21. december, 2008 ob 18:41
007
denis je cist vredu dečko klub temu da je mojmu kuzku tko ime.
UDBA pravi:
21. december, 2008 ob 18:43
Sarkić! Ta ti je bil najboljši do sedaj.Tudi tvoja minimalistična vpadanja so pohvale vreden napredek.Zdaj bi blo zanimivo kakega od Ribičičev dobit.Če že ta star noče vsaj ta mladga malo obdelaš na te teme.Upaš,smeš??
tomazh pravi:
21. december, 2008 ob 19:55
Dežman je tako kot Rupel, človek za vse čase in režime. Takil je še mnogo v naši politiki. Sedaj pač misli, da je čas za blatenje NOB, ki je najveličastnejši dogodek v naši zgodovini. Z odpadniki-izdajalci so vsi narodi pometli. Ni hujšega od pomagače okupatorja, ki je hotel Slovence izbrisati z zemlje. Dežman, takim kot ste vi pravijo Nemci “Nestbeschmuzerji” ali prevedeno: tisti ki onesnažujejo lastno gnezdo.
Kar se pa Tita tiče, sina slovenske matere, bi vprašal: če smo že vsi Jugoti bili zavedeni o njem, kako da so se na njegov pogreb prišli poslovit od velike zgodovinske osebnosti vsi svetovni voditelji?
Sicer pa mislim, da je že skrajni čas, da na mesto direktorja muzeja pride umerjena in uravnotežena osebnost.
unexpected pravi:
21. december, 2008 ob 20:26
tomazh pravi:
21. december, 2008 ob 19:55
…ne upaj preveč - pahor ga morda povabi za predstavnika komisije na novo napisane zgodovine slovencev…
Carlos Contreras pravi:
21. december, 2008 ob 21:21
Zdravljeni alkoholik, privilegiranec prejšnjega režima … pa bi še vse šlo, ko bi bilo v glavi vse pošlihtano.
Dežman, raje kaj povej o svoji preteklosti, ne o drugih pametovat. Pa tud v družini si imel prednika ( globok poklon mu ) kateri naj bi fental na Gorenjskem ene par tapravih. Še premal jih je. Škoda in sramota pa je, da sedaj ravno ti pljuvaš po partizanih, stric pa se obrača v grobu. SRAM TE BODI.
unexpected pravi:
21. december, 2008 ob 21:51
…kdor ne zna cenit družine (pa naj bo bela ali rdeča) ter javno pljuva po njej — taki ljudje ponavadi tudi ne spoštujejo samega sebe… - kaj šele ostalih ljudi…
Vrnitev v sedanjost:
Kakšen odnos ima Dežman do zločina, ko je Rupel v imenu Slovenije naše duše prodal s kolaboracijo v Bushevi koaliciji voljnih, ki je s teroristično vojno ob podpori medijev korporativno uničila cel svet? Hitler je pravi dojenček v primerjavi z jastrebi iz Bele hiše in pripadajočega finančnega omrežja zahodne kulture. Samo v zadnjem desetletju: 2.000.000 irak, 7.000-10.000 kongo(kinshasa+brazzaville), …
Politika, ki ga je “nastavila” v muzej je dobila poljub od največjega množičnega morilca na svetu. Ljubko. Leni efekt :)
Tudi Malteški red je ljubek, ko privatizira varnostno obveščevalne službe v multinacionalke tipa Blackwater. Kaj pa Štrurm in Sova? Kje se tukaj borimo za dostojanstvo?
Ali bomo plačali odškodnino Iračanom, naprimer s postavitvijo vrtca v Basri? Ne vem, kaj bo z iraškimi otroci. To vse je izvedljivo in nujno, a Dežman misli, da bi tudi diplomacija to sprejela? To bi bilo bolj zanimivo, ker bi pomagali živim otrokom.
Ali pa, če bi se kot lobisti zavzeli za povrnitav vojne škode, ki so jo ZDA in VB ter kolaboranti povzročili v Iraku?
Ko smo hotl, da bi šu Bush in kolaboranti sedet so rekl ne. Ampak resnica bo prišla na dan. Ne splača se. Al pa tud, ker kr te zadane je kvečjemu čevelj št.40. Tud Pinočet se je dolgo redil.
No, zgodovina je vsekakor bolj udobna, sedanjost pa zakrito grozljiva.
Kadrovik SDS pravi:
21. december, 2008 ob 22:44
Gravedigga Joe !
unexpected pravi:
21. december, 2008 ob 22:47
…no ja malce nefer je tole povezovati z Leni… ;) se ti ne zdi…
unexpected pravi:
21. december, 2008 ob 22:54
…nenazadnje je bila primorana (za svoj talent ni sama kriva) delovati po vižah - po edinih vižah ki te ne peljejo v smrt… in kakorkoli obračam je delala dobro - torej ni primerjave… ni bila sprejeta zaradi svojih idej - temveč zaradi svojega talenta in občutka… …tale gospod pa je bil “nastavljen” zaradi svojih idej in ne zaradi svojega talenta ker ga nima…
Đoni pravi:
21. december, 2008 ob 23:06
Ne glede na to, ali se nam zdi Jože ne vem kaj, me impresionira njegova odkritost, tudi njegovi predlogi bi bili za porabit in skratka: to je eden boljših intervjujev v zadnjih letih.
Zatorej komplimenti Denisu in seveda Jožetu.
monika pravi:
22. december, 2008 ob 0:25
@medek: Sem ostro protibušistično naravnana, ampak tale primerjava s Hitlerjem je pa za par tepežk po goli riti.
unexpected pravi:
22. december, 2008 ob 0:39
monika
…mislim da nihče od naju ne bo dobil odgovora od medeka… :(
Jaz nisem ziher, da jih je Bush corp. pobil manj od Hitlerja. Hitlel je bil pa dojenček, ker ni imel Echelona, ni slišal kaj se dedek medek pogovarja in kaj piše. No dedek medek je trpel v Dachau.
Medek je pa besen, ker zdaj neohitler prosto vandra naokrog.
In medtem, ko preštevajo žrtve 2,svet vojne, je videti, da žrtev 3.naftne ne bo preštel nihče.
Naj mi pove koliko jih je pobila koalicija voljnih in koliko svetovna banka?
In tudi novodobni Hitlerji se počutijo udobno v svojih palačah, mirno igrajo golf.
uničevalec rdečuhov pravi:
22. december, 2008 ob 11:00
Komsomolec denisović, predlagam takojšnjo soočenje in nadaljevanje zgornjega intervjuja med starim ribićićem in dežmanom na drudi strani. Dvogovor ali pa celo enogovor bi bili frapantni .Ker pa je že nekaj dni post morten , bi lahko poklical v trogovor tudi vosovko marjetko in spletna stran LAŠKEGA VEST severja bi bila najmanj teden dni hit nad hiti.Razmisli!
Za nazaj so vsi pametni, tukaj in sedaj je pa tako peklensko udobno.
monika pravi:
22. december, 2008 ob 12:22
K*ra* je udobno. Ampak tista primerjava je kljub temu še vedno za sklofutat.
unexpected pravi:
22. december, 2008 ob 12:57
…nefer je primerjava tega osla na intervjuju z leni - tzv. “leniefekt”… sicer pa mi je vseeno, tako ali tako medek ni čisto vedel kaj bi povedal s tem…
Jaz nisem živel v 2. svet vojni, je pa Rupel v mojem imenu kolaboriral z vojnimi zločinci 3. svet.(neokapitalistične vojne), zato me res matra koliko trupel je na mojem računu pustil Dim.
Ker na računu imam Ruplove grehe, pa čeprav v resnici nimam čisto nič z njimi. Nočem podpirat nobenih rabljev, ampak me je Pahor spet prisil v to, spet imamo Rupla.
Zato pravim da je udobno bežati v zgodovino. Dežmana nisem slišal reči kaj ćez naše generale, ki so Cio pogostili na Balkanu in prodali našo suverenost.
Kaj počnejo izraelci danes v imenu hitlerjevega genocida, sami so postali hitlerji, palestina, kongo, …
Nič nimam proti Dežmanu, motijo pa me vsi ti naši intelektualci, ki ne dojamejo resniočne nevarnosti, ki nam preti. kaj lahko prodajo našo prihodnost, medtem ko molčijo v sedanjosti.
Ali bi se hahljali, če bi Hitler Janšo poljubil na čelo? Ojoj, verjetno bi se zgražali.
Če ubiješ enega greš v zapor, če jih ubiješ par miljonov si je pa to OK. To je zlo, kakšno sporočilo pošiljate otrokom, kakšna prihodnost?
unexpected pravi:
22. december, 2008 ob 15:13
nikar tako črnogledo.. naši v iraku niso pobijali… kakor vem so postavljali vrtec, tako da je odveč tvoj strah “ubijanja v tvojem imenu”… za ostale stvari, Izraelce itd. se pa strinjam…
monika pravi:
22. december, 2008 ob 16:55
medek, kolikor sem bila proti temu, da gredo naši vojaki v Irak (in Afganistan), se mi zdi debata o prisotnosti vojakov na kriznih območjih zelo deplasirana. To so ljudje, ki so se zavestno odločili za to kariero. Sem pacifistka, ampak neokusno se mi zdi, ko slišim jokcat in prelivat gnev za umik naših vojakov - ljudje, to so profesionalci, to ni naborniška vojska. Zdaj so tam in dobijo za to plačo, in to je to. Tu zdaj ne štejejo več čustva, ki so bila vezana na vojsko nekoč, ko so sinovi, bratje etc. odhajali tja nekam.
Najbolj od vsega pa zaničujem tale argument: oni ne razumejo, ne vidijo, kakšna nevarnost nam preti, ker so naši vojaki tam. - To je pa kvintesenca egoizma. Kdor iz tega nagiba nasprotuje napotitvam, je po mojih merilih slabši kot tisti, ki so za napotitve. Kajti tako argumentiranje kaže, da te briga samo lastna rit in sončenje v toploti svojih “velikih, čistih, miroljubnih” čustev; pussy.
Pred časom sem zapisala nekaj gorkih nekomu z vzdevkom Jud o Izraelcih, zato vem, kam meriš. Toda več občutka v komparacijah! Da pa so Izraelci zdaj prišli do ugotovitve, da ni vse črno belo, je pa odgovor: malo pozno. Jasno je že petdeset let, da so obstajale t. i. sive cone in kaj je to v realnosti pomenilo. Večino (je) vodi(lo) preživetje, ne glede na to, kakšna je cena.
englishman pravi:
22. december, 2008 ob 18:11
@ unexpected
“Dežman – kosti ki jih odkopavaš niso le slovenske temveč je tam tudi ogromno hrv domobranov, srb četnikov, hrv ustašev in modrih… le kako veste da so kosti le slovenske??? Po kakšnem ključu??? Imajo morda še vedno uniforme na sebi?”
po značkah, obutvi, osebnih predmetih itd. nihče ni rekel, da so kosti samo slovenske, nasprotno, v teznem gre večinoma za hrvate.
“seveda tudi zelo temačne, namreč tudi po mojem mnenju so komunisti po vojni pobili preveč ljudi in lahko bi to nekako preprečili,”
preveč ljudi? se pravi obstaja neka norma, ki nam pove, koliko ljudi lahko ubiješ, da je “glih prou”?
“vendar ko toliko govoriš o tujini in njihovem »tretmanu« žrtev moraš vedeti da smo edina država v evropi kjer poskušamo sodelavcem nacističnega okupatorja očistiti ime v večji meri kot je to morda potrebno…”
od kdaj pa je odkopavanje posmrtnih ostankov očiščenje imena?
unexpected pravi:
22. december, 2008 ob 18:39
englishman
“preveč ljudi? se pravi obstaja neka norma, ki nam pove, koliko ljudi lahko ubiješ, da je “glih prou”?”
:) :) sem vedel da se bo nekdo zapiču u tole… ne kompliciraj, še vedno ostaja pri tem da so jih pobili preveč… tudi tiste ki niso direktno izdajali imen okupatorju ter nemcem “čistili krvave škornje”!!! Po mojem: če se kaznuje - naj se kaznuje tiste ki si to zaslužijo… Seveda po vojni ni prav!!!
“od kdaj pa je odkopavanje posmrtnih ostankov očiščenje imena?”
…od slovenskega odkopavanja naprej… da boš vedel!!! to odkopavanje in težnje za nekim vsesplošnim opravičevanjem sodelavcem in prijateljem nacistov in rajha kot samega je ravno tak zločin kot je bil nacizem sam po sebi!!! Torej težnje po opravičevanju sodelavcev okupatorja - krvnikov slovencev - te težnje so še prisotne — in temu jaz pravim da gre slovenija 1 korak nazaj…!!!
unexpected pravi:
22. december, 2008 ob 18:42
englishman
…kakšnih osebnih predmetih neki??? si padel morda z lune??? v vseh dosedanjih vojnah so ujetnike in obsojene na smrt, slekli in odvzeli vse kar so imeli — nato pa postrelili… kaj več o tem ti lahko povejo tudi “prijatelji” okupatorja ki so deali to na enak način kot komunisti…
…so jih morda prepoznali po urah ali osebnih izkaznicah…??? morda po posodi in lončarstvu??? pa sej nisi pri sebi…
sori sam tokrat si jo pa res brcnil v temo…
englishman pravi:
22. december, 2008 ob 21:35
“to odkopavanje in težnje za nekim vsesplošnim opravičevanjem sodelavcem in prijateljem nacistov in rajha kot samega je ravno tak zločin kot je bil nacizem sam po sebi!!!”
dostojen pokop si zasluži vsak, ne glede na to ali je pedofil, izdajalec… poleg tega v množičnih grobiščih niso samo sodelavci okupatorja - če že današnji pravni sistem obsodi kar nekaj procentov nedložnih, potem si lahko samo predsatvljamo, koliko nedolžnih je bilo ubitih v povojnem divjanju.
ubite pa prepoznavajo po uniformah, značkah ipd. (vsaj na teznem je bilo tako), saj so jih postrelili v uniformah, v jame pa so zmetali tudi njihove osebne stvari (dokumente ipd.)
Naš Tito pravi:
22. december, 2008 ob 23:19
Pa saj je vendar Dežman bil “KOMUNIST”! Bil na visokem položaju in imel krasno plačo.
Zdaj se je spreobrnil, (baje k dobremu, tako pravijo slovenski škofje za njega!), pa spet ima visok položaj in krasno plačo!
G7 pravi:
22. december, 2008 ob 23:51
A ekipa oddaje Debilde je na smučanju pa je Denis prevzel Kostkona?
unexpected pravi:
23. december, 2008 ob 0:06
englishman pravi:
22. december, 2008 ob 21:35
“dostojen pokop si zasluži vsak, ne glede na to ali je pedofil, izdajalec…”
se mi zdi da enačiš stvari ki niso primerljive - namreč med vojno je vojna in nikjer ne pokopavajo izdajalcev “po običajih”…
“poleg tega v množičnih grobiščih niso samo sodelavci okupatorja”
ne? v teznem so! ali imaš drugačne informacije - namreč takoj po koncu spopadov so bežeče sodelavce in pristaše okupatorja (žal tako zaprisežene kot tudi zavedene - nikjer na svetu med njimi ne delajo razlike) počakali pri njihovem begu, ter kaznovali… zelo tragično dejanje saj so lastne gore listje postrelili… vendar tega ne moremo spremeniti…
…ne vem pa koliko jih je bilo po nedolžnem ubitih in v kakšni meri so bili nedolžni — ugotavljanje ravni krivde in nedolžnosti 60 let po dejanjih bo seveda težko in mučno dejanje, predvsem pa smešno saj je utopično…
…ZDI PA SE MI DA SE VRŠIJO ODKOPAVANJA BOLJ V ČAST AKTUALNEMU SEDANJEMU NABIRANJU POLITIČNE MOČI…. ;)
Carlos Contreras pravi:
23. december, 2008 ob 0:15
Ločevati je potrebno med dostojnim pokopom (večinoma zavedenih) in rehabilitacijo ideologije (tistih, ki so zavajali). Dežman seveda ne ločuje. Sicer je pa ravno tak fantast kot njegov stric, ki je v Dražgošah na oni svet spravil 3236 Nemcev.
unexpected pravi:
23. december, 2008 ob 0:24
…da tako nekako… itak se cerkvi in ravno tako tistim našim vrim desničarjem (al kakorkoli) gladko j.be za grobišča - to je le orodje spreminjanja zgodovine in “revitalizacije” doktrine pomagačev okupatorja - s tem razdeliti slovence - ter priti na oblast… jasno in enostavno kot pasulj…
sicer pa se obnašajo kot 12 letni otroci, ki nočejo in nočejo priznati da so upravičeno dobili klofuto od staršev ko so bili stari 7 let, ker so zlasali bratca ali sestrico in ukradli čokolado iz trgovine…
unexpected pravi:
23. december, 2008 ob 1:01
…glede sprave pa nekaj enostavnih stavkov… morda je sprava bližje kot si mislimo…
torej objektivno SPRAVA na kratko v 15 - ih točkah…
1) partizani so osvobodili slovenijo in jugoslavijo
2) domobranci so bili podpirani s strani okupatorja in so jim vestno služili
2 - b) partizani so pobijali pomagače okupatorjev - še pred “uradnim” formiranjem domobranskih enot in kasneje; pomagači okupatorja so pobijali partizane tudi že pred “uradnim” formiranjem domobranskih enot in še kasneje. Brat je pobijal brata - dogajala se je tragedija da ji ni para.
3) partizanska propaganda je bila močnejša kot cerkvena in domobranska - zagovarjala je idejo o samostojnosti brez nadvlade okupatorja; cerkvena propaganda je zagovarjala osvoboditev s pomočjo okupatorja…???!!!
4) cerkev uradno ni stopila na stran osvoboditeljev (v nekaterih evropskih državah je!)
4 - b) nekateri samostani (npr. kartuzija pleterje) je stopila na stran partizanom ter jim pomagala
5) komunistična partija je po končani vojni prevzela oblast
6) komunistična partija je izvajala oblast dolgo časa tudi po zaslugi partizanske osvoboditve (izrabljala jo je za utrjevanje svoje oblasti)
7) komunistična partija je naredila kar nekaj večjih čistk takoj po vojni. Morda bi v primeru zmage okupatorjev - oni naredili drugače? ne vemo!
8) cerkev je zavajala slovenski narod med vojno - zato toliko zavedenih v domobranskih vrstah.
8 - b) voditelji domobrancev so jo po vojni veselo popihali - s pomočjo vatikana (o tem pričajo nedavno odprti arhivi) v južno ameriko. Sprejeti jih ni mogel nihče na vsem svetu razen katoliške argentine. Le zakaj jih niso hoteli američani, angleži ali pa rusi?
8 - c) zaslepljena domobranska raja pa je bila pobita.
9) komunistična oblast je zapirala ljudi ob vsakem večjem sumu na protidržavno delovanje.
10) PARTIZANI NISO VSI VEDELI DA BO PO VOJNI PREVZELA OBLAST KP, BILI SO LE PREPRIČANI DA NE BODO BILI POD NADVLADO OKUPATORJA V KOLIKOR OSVOBODIJO DRŽAVO.
11) CERKEV SE JE ZAVEDALA DA MOREBITI PO VOJNI PREVZAME OBLAST KP. Z NJENEGA VIDIKA JE PRAKTIČNO VSEENO KDO IMA DRŽAVNO OBLAST - KATERA NARODNOST - LE DA SO ONI BLIZU KORITA IN PRIDNO ČRPAJO TER SPREOBRAČAJO LJUDI NA NJIHOVO STRAN. TAKO SE OBNAŠAJO ŠE DANES!
12) pri nas ne odkopavamo kosti z dokumentarno-zgodovinskega vidika temveč z namenom obračunavanja s prejšnjim sistemom in z namenom utrditve oblasti nekateri opciji.
13) cerkev tudi v komunističnih časih ni bila zatirana, dovoljene so bile molitve, običaji in vse kar paše poleg ——— prepovedano pa je bilo le njeno “bohotenje” v državnih inštitucijah (beri: ustanavljenje šol, vrtcev, kulturnih centrov, duhovnikov v šolah, bolnicah, policiji itd. itd.). Vse to se dogaja sedaj.
14) cerkvene težnje po vpetosti v državne inštitucije izhajajo še iz delitve na “staroslovence” in “mladoslovence”. Od takrat naprej so vlekli “takratko”.
15) v sedanjem času desna opcija pogreva stare čase z namenom utrjevanja oblasti, čeprav ne ve da se slovenci zavedamo tako napak enih kot drugih, tako slabih kot dobrih stvari - s tem so si samemu sebi stopili na rep.
unexpected pravi:
23. december, 2008 ob 1:07
16. točka… ker menim da se nekaj ljudi ne bo strinjalo…
..torej 16. točka: …POZABMO VSE SKUPAJ IN GREMO SPIT ENGA TAJKUNA - PA NAJSIBODI ZELENEGA ALI RDEČEGA…
;)
asd pravi:
23. december, 2008 ob 2:29
desna opcija pogreva?? če je vprašanje domobranci-partizani desna opcija gladko izgubi javno mnjenje, ker je očitno več “partizanskih” ljudi v sloveniji. 50 let je leva komunistična opcija lagala, naj še druga opcija kaj pove.
monika pravi:
23. december, 2008 ob 2:40
Ravno sem izvedela nekaj na to temo. Davno nazaj sem slišala, da naj bi bil moj stari stric domobranec. In tega sem se, iskreno povedano, sramovala. Tolažilo me je dejstvo, da je bila druga stran družine ta prava, kot se reče. In včeraj izvem, kako je bilo: ta stari stric je bil blazno pobožen, zanimal ga je samo Bog in golobi, a se je strašno bal gmajnarjev, partizanov torej (v cerkvi so jih strašili pred njimi). Uboga reva se je tako bala, da je hodil spat v hišo, kjer so se namestili domobranci. Skratka, posran idiot. Ampak potem so lepega dne gmajnarji dejansko prišli in domobranci iz tiste hiše, postojanke torej, so končali v Rogu. Moj stari stric menda ne, ker je po pričevanju prej umrl za krvavo grižo. Tako da očitno res vse ni tako enostavno, kot sem upala še pred kratkim.
Naš Tito pravi:
23. december, 2008 ob 11:40
S tem, ko je tovariš Kučan sestopil z oblasti in oblast predal Cerkvi, so domobranci, belogardisti in ostala morilska golazen lastnega naroda, postali zmagovalci II. svetovne vojne, partizani pa poraženci.
Cerkev je ideološki vodja bogatih in njihov sestavni del, komunisti so borci za delavske pravice. Cerkev se zato ne bori proti komunizmu, ampak za zatiranje in izkoriščanje delavcev! In če pogledamo plače slovenskih delavcev napram plačam v zahodnih državah, vidimo, da je Cerkvi že popolnoma uspelo narediti revščino, upajoč, da se bodo revni delavci sedaj reevangelizirali.
Vsa katoliška duhovščina je podrejena vatikanski državi, le deluje v Sloveniji. Vsak katoliški duhovnik je torej narodni izdajalec!
monika pravi:
23. december, 2008 ob 13:00
Naš Tito pa moron.
rafko pravi:
24. december, 2008 ob 12:43
Najbolj informativen in poučen intervju Pokore do zdaj. Zdi se, da tudi Dežman spoštuje vsako vest in vse ljudi.Ko vsaj ne bi hodil na Brezje-se kazat. Ampak glede na povedano mu lahko oprostimo…?
Ene in druge bo rešilo le poznavanje dejstev. Omenil bi še le misel resničnega narodnega heroja Marka Zorka, ki je nekoč zagovarjal stališče, da zločini belih ali rdečih(masakri v stilu Guantanama ali Abu Greiba) niso politični, ampak psihiatrični problem. Glej človek, je morda sprava na obzorju?
Naš Tito pravi:
24. december, 2008 ob 14:47
Vidi hudiča! Zdaj ko so cerkveni na oblasti, je likvidacija izdajalcev in morilcev lastnega naroda postala zločin!
Pa še to! Takoj, ko je Demos, sestavljen iz vatikanskih agentov, prevzel oblast, so v parlamentu sprejeli sklep, da medvojnih zločinov belogardistov, domobrancev in ostalih morilcev, sploh več ne bodo omenjali!
Bodo pa likvidacijo zločincev, ki so pred roko pravice pobegnili, a so jih prav zavezniki vrnili nazaj, da sprejmejo zaslužno kazen, prikazovali kot ZLOČINSKE IZVENSODNE POBOJE KOMUNISTOV! Ne bodo govorili, da so jih partizani likvidirali, ampak komunisti! Barabe pokvarjene, ki so se borili za delavske pravice! HI!
aja pravi:
25. december, 2008 ob 17:33
Monika pa nekdo, ki nosi glavo samo za okras in ne za razmišljanje
neemocije pravi:
28. december, 2008 ob 14:53
Glavno, da so prej zgubili fašisti in potem komunisti. Oboji so in bodo obsojeni v knjigah. Čas teče naprej in oboje je pokopal- naj se trudijo kolikor hočejo “naši rdeči ste izgubili”. - Za vami ne bo ostalo NIČ!
Sprijaznite se.
Carlos Contreras pravi:
28. december, 2008 ob 19:23
Sanja svinja kukuruz …
Naš Tito pravi:
29. december, 2008 ob 10:46
“naši rdeči ste izgubili”
Kako zdaj?
RDEČI smo delavci, naš simbol je rdeča petokraka zvezda!
ČRNI so klerofašisti, zatiralci in izkoriščevalci delavcev. Njihov simbol je križ! Za ohranitev svojega položaja pobijajo v imenu Kristusa!
Res je, da smo delavci, ta rdeči, izgubili. Vzeli so nam tovarne, vzeli so nam svobodo. Izdala nas je Zveza komunistov, ki je bila po ustavi zadolžena za čuvanje družbene lastnine, izdala nas je JNA! Oblast je prešla v roke vatikanskih agentov, postali smo kolonija Vatikana, postali smo eksperiment Nove svetovne ureditve, imenovane globalizacija, katere namen je revščina ljudstva!
Revno ljudstvo, pobožno ljudstvo!
miro pravi:
3. januar, 2009 ob 2:10
Kako zagrenjen, pokvarjen, hinavski, oportunističen, maščevalen, nenačelen človek. Nekakšen koncentrat najslabših človeških lastnosti.
Naš Tito pravi:
3. januar, 2009 ob 14:46
Denis
Odlično si ga opisal!
Prej je bil zagret komunist in na polažaju, sedaj pa zagret klerikalec, zopet na dobro plačanem mestu. Če bi se režim obrnil, bi se tudi on obrnil. Vzgled krščanske morale!
Hello my family member! I wish to say that this article is awesome, nice written and include
almost all significant infos. I’d like to see more posts like this
.
Howdy outstanding blog! Does running a blog like this
take a massive amount work? I’ve no understanding of coding however I had been hoping
to start my own blog in the near future. Anyhow, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off topic but I just wanted
to ask. Many thanks!
Asking questions are in fact pleasant thing if
you are not understanding something entirely, however this piece of writing gives pleasant understanding even.
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that,
this is fantastic blog. A great read. I will definitely be back.
Great post. I used to be checking continuously this weblog and I’m impressed!
Extremely helpful information particularly the ultimate section :) I maintain such information a lot.
I was looking for this certain info for a very lengthy
time. Thanks and good luck.
Wonderful work! That is the kind of info that are supposed
to be shared across the web. Shame on the seek engines for no longer positioning this publish upper!
Come on over and consult with my web site . Thanks =)
Hi there! This is kind of off topic but I need some
advice from an established blog. Is it difficult to
set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
I’m thinking about setting up my own but I’m not sure
where to begin. Do you have any tips or suggestions?
Thank you
I have read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for
revisiting. I wonder how much attempt you set to make one of these
great informative site.
I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don’t know who you are but definitely you are going to a famous blogger
if you aren’t already ;) Cheers!
You are so awesome! I do not suppose I’ve truly read a single
thing like that before. So wonderful to find someone with original thoughts on this subject matter.
Seriously.. thanks for starting this up. This
site is something that’s needed on the web, someone with some originality!
I do not know if it’s just me or if everybody else encountering
problems with your blog. It appears as if some of the written text within your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them as well?
This may be a problem with my internet browser because I’ve had this happen before.
Thank you
I like the valuable information you provide in your articles.
I’ll bookmark your weblog and check again here frequently.
I’m quite sure I’ll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!
Thanks a bunch for sharing this with all people you
really know what you’re talking approximately! Bookmarked.
Please also visit my website =). We may have a hyperlink trade
arrangement among us
Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it
;) I am going to come back once again since I book marked it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
and continue to guide others.
I love what you guys are usually up too. This sort of clever work and
exposure! Keep up the good works guys I’ve included you guys to my personal
blogroll.
I’m not sure why but this blog is loading very slow
for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?
I’ll check back later and see if the problem still exists.
I’m curious to find out what blog system you are working with?
I’m having some minor security problems with my latest
website and I’d like to find something more safe. Do
you have any recommendations?
I’m impressed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s both equally educative and amusing, and without a doubt, you have hit the
nail on the head. The problem is something which too few people are speaking intelligently about.
Now i’m very happy that I came across this in my
search for something relating to this.
Hey! This is kind of off topic but I need
some help from an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I’m not very techincal but I can figure things
out pretty quick. I’m thinking about creating my own but I’m
not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions?
21. december, 2008 ob 15:30
Jest še skoz mislim, da smo fejst fantje!
Tepina (ki je nekdaj z Jocotom popival po Sloveniji)
21. december, 2008 ob 17:30
Joj Denis, kriterij ti je pa zlo padu.
21. december, 2008 ob 17:44
Lahko smo še tako prijazni pa ljubki pa vseodpuščajoči, sam tist, ki je z okupatorjem sodeloval pri izbrisu svojega naroda z obličja zemlje je -izdajalec- druge besede se ne da uporabiti
in z izdajalci ni sprave.
še posebej zato ne, ker tega ne priznajo in zato, da bi si olajšali vest, blatijo partizane - oni so bili barabe, mi smo angelčki.
V vojni imajo vsi krvave roke, zato bi namesto, da se borimo za spravo - to energijo morali porabit za to, da širimo idejo pacifizma - nikoli več vojn!
21. december, 2008 ob 18:33
Dežman – kosti ki jih odkopavaš niso le slovenske temveč je tam tudi ogromno hrv domobranov, srb četnikov, hrv ustašev in modrih… le kako veste da so kosti le slovenske??? Po kakšnem ključu??? Imajo morda še vedno uniforme na sebi??? Mimogrede moraš vedeti da jih je bilo tistih izdajalcev, ki so bežali v avstrijo – iz bivših republik veliko veliko več kot slovencev, nenazadnje so bili tudi po številu prebivalcev večje…
…še nekaj gospod dežman, vsi v sloveniji že vemo da so imeli režimi (npr. kom. režim) dobre in slabe strani – seveda tudi zelo temačne, namreč tudi po mojem mnenju so komunisti po vojni pobili preveč ljudi in lahko bi to nekako preprečili, poleg tega je bilo res tragično ko je na sloveskem brat ubijal brata.. res grozno, vendar ko toliko govoriš o tujini in njihovem »tretmanu« žrtev moraš vedeti da smo edina država v evropi kjer poskušamo sodelavcem nacističnega okupatorja očistiti ime v večji meri kot je to morda potrebno… še več še celo o državljanski vojni poskušaš govoriti – vse za očiščenje… v nemčiji sami – torej zibelki zla (no ja če smo malce ekstremni – poleg avstrije) 2. sv. vojne se tudi nove generacije tega sramujejo… ne sprašuj kakšnen obraz naredijo v nemškogovorečih državah mladi ljudje ko jim omenim naše »odkopavanje kosti« v današnjem času…
…dežman menim da si zrel za v vitrino v kakšnem gorenjskem muzeju gorenjskih avtohtonih »prvakov«… upam da v tem muzeju postavijo tudi »gorenjsko« ceno za oglede, saj tvoj humorni sarkazem redkokomu privoščim…
Predlagam slovenski vladi, da vsem ozdravljenim alkoholikom omogoči novi hobi: »izkopavanje starih kosti…« S tem bodo zaposleni, pa še pripomogli bodo k spravi, skratka 2 muhi na en mah… pardon 3 muhe – še podrepna muha simonitti bo bolj miren…
;) :) brez zamere
21. december, 2008 ob 18:41
007
denis je cist vredu dečko klub temu da je mojmu kuzku tko ime.
21. december, 2008 ob 18:43
Sarkić! Ta ti je bil najboljši do sedaj.Tudi tvoja minimalistična vpadanja so pohvale vreden napredek.Zdaj bi blo zanimivo kakega od Ribičičev dobit.Če že ta star noče vsaj ta mladga malo obdelaš na te teme.Upaš,smeš??
21. december, 2008 ob 19:55
Dežman je tako kot Rupel, človek za vse čase in režime. Takil je še mnogo v naši politiki. Sedaj pač misli, da je čas za blatenje NOB, ki je najveličastnejši dogodek v naši zgodovini. Z odpadniki-izdajalci so vsi narodi pometli. Ni hujšega od pomagače okupatorja, ki je hotel Slovence izbrisati z zemlje. Dežman, takim kot ste vi pravijo Nemci “Nestbeschmuzerji” ali prevedeno: tisti ki onesnažujejo lastno gnezdo.
Kar se pa Tita tiče, sina slovenske matere, bi vprašal: če smo že vsi Jugoti bili zavedeni o njem, kako da so se na njegov pogreb prišli poslovit od velike zgodovinske osebnosti vsi svetovni voditelji?
Sicer pa mislim, da je že skrajni čas, da na mesto direktorja muzeja pride umerjena in uravnotežena osebnost.
21. december, 2008 ob 20:26
tomazh pravi:
21. december, 2008 ob 19:55
…ne upaj preveč - pahor ga morda povabi za predstavnika komisije na novo napisane zgodovine slovencev…
21. december, 2008 ob 21:21
Zdravljeni alkoholik, privilegiranec prejšnjega režima … pa bi še vse šlo, ko bi bilo v glavi vse pošlihtano.
21. december, 2008 ob 21:34
Dežman, raje kaj povej o svoji preteklosti, ne o drugih pametovat. Pa tud v družini si imel prednika ( globok poklon mu ) kateri naj bi fental na Gorenjskem ene par tapravih. Še premal jih je. Škoda in sramota pa je, da sedaj ravno ti pljuvaš po partizanih, stric pa se obrača v grobu. SRAM TE BODI.
21. december, 2008 ob 21:51
…kdor ne zna cenit družine (pa naj bo bela ali rdeča) ter javno pljuva po njej — taki ljudje ponavadi tudi ne spoštujejo samega sebe… - kaj šele ostalih ljudi…
21. december, 2008 ob 22:33
Vrnitev v sedanjost:
Kakšen odnos ima Dežman do zločina, ko je Rupel v imenu Slovenije naše duše prodal s kolaboracijo v Bushevi koaliciji voljnih, ki je s teroristično vojno ob podpori medijev korporativno uničila cel svet? Hitler je pravi dojenček v primerjavi z jastrebi iz Bele hiše in pripadajočega finančnega omrežja zahodne kulture. Samo v zadnjem desetletju: 2.000.000 irak, 7.000-10.000 kongo(kinshasa+brazzaville), …
Politika, ki ga je “nastavila” v muzej je dobila poljub od največjega množičnega morilca na svetu. Ljubko. Leni efekt :)
Tudi Malteški red je ljubek, ko privatizira varnostno obveščevalne službe v multinacionalke tipa Blackwater. Kaj pa Štrurm in Sova? Kje se tukaj borimo za dostojanstvo?
Ali bomo plačali odškodnino Iračanom, naprimer s postavitvijo vrtca v Basri? Ne vem, kaj bo z iraškimi otroci. To vse je izvedljivo in nujno, a Dežman misli, da bi tudi diplomacija to sprejela? To bi bilo bolj zanimivo, ker bi pomagali živim otrokom.
Ali pa, če bi se kot lobisti zavzeli za povrnitav vojne škode, ki so jo ZDA in VB ter kolaboranti povzročili v Iraku?
Ko smo hotl, da bi šu Bush in kolaboranti sedet so rekl ne. Ampak resnica bo prišla na dan. Ne splača se. Al pa tud, ker kr te zadane je kvečjemu čevelj št.40. Tud Pinočet se je dolgo redil.
No, zgodovina je vsekakor bolj udobna, sedanjost pa zakrito grozljiva.
21. december, 2008 ob 22:44
Gravedigga Joe !
21. december, 2008 ob 22:47
…no ja malce nefer je tole povezovati z Leni… ;) se ti ne zdi…
21. december, 2008 ob 22:54
…nenazadnje je bila primorana (za svoj talent ni sama kriva) delovati po vižah - po edinih vižah ki te ne peljejo v smrt… in kakorkoli obračam je delala dobro - torej ni primerjave… ni bila sprejeta zaradi svojih idej - temveč zaradi svojega talenta in občutka… …tale gospod pa je bil “nastavljen” zaradi svojih idej in ne zaradi svojega talenta ker ga nima…
21. december, 2008 ob 23:06
Ne glede na to, ali se nam zdi Jože ne vem kaj, me impresionira njegova odkritost, tudi njegovi predlogi bi bili za porabit in skratka: to je eden boljših intervjujev v zadnjih letih.
Zatorej komplimenti Denisu in seveda Jožetu.
22. december, 2008 ob 0:25
@medek: Sem ostro protibušistično naravnana, ampak tale primerjava s Hitlerjem je pa za par tepežk po goli riti.
22. december, 2008 ob 0:39
monika
…mislim da nihče od naju ne bo dobil odgovora od medeka… :(
22. december, 2008 ob 10:59
Jaz nisem ziher, da jih je Bush corp. pobil manj od Hitlerja. Hitlel je bil pa dojenček, ker ni imel Echelona, ni slišal kaj se dedek medek pogovarja in kaj piše. No dedek medek je trpel v Dachau.
Medek je pa besen, ker zdaj neohitler prosto vandra naokrog.
In medtem, ko preštevajo žrtve 2,svet vojne, je videti, da žrtev 3.naftne ne bo preštel nihče.
Naj mi pove koliko jih je pobila koalicija voljnih in koliko svetovna banka?
In tudi novodobni Hitlerji se počutijo udobno v svojih palačah, mirno igrajo golf.
22. december, 2008 ob 11:00
Komsomolec denisović, predlagam takojšnjo soočenje in nadaljevanje zgornjega intervjuja med starim ribićićem in dežmanom na drudi strani. Dvogovor ali pa celo enogovor bi bili frapantni .Ker pa je že nekaj dni post morten , bi lahko poklical v trogovor tudi vosovko marjetko in spletna stran LAŠKEGA VEST severja bi bila najmanj teden dni hit nad hiti.Razmisli!
22. december, 2008 ob 11:01
Za nazaj so vsi pametni, tukaj in sedaj je pa tako peklensko udobno.
22. december, 2008 ob 12:22
K*ra* je udobno. Ampak tista primerjava je kljub temu še vedno za sklofutat.
22. december, 2008 ob 12:57
…nefer je primerjava tega osla na intervjuju z leni - tzv. “leniefekt”… sicer pa mi je vseeno, tako ali tako medek ni čisto vedel kaj bi povedal s tem…
22. december, 2008 ob 14:36
Jaz nisem živel v 2. svet vojni, je pa Rupel v mojem imenu kolaboriral z vojnimi zločinci 3. svet.(neokapitalistične vojne), zato me res matra koliko trupel je na mojem računu pustil Dim.
Ker na računu imam Ruplove grehe, pa čeprav v resnici nimam čisto nič z njimi. Nočem podpirat nobenih rabljev, ampak me je Pahor spet prisil v to, spet imamo Rupla.
Zato pravim da je udobno bežati v zgodovino. Dežmana nisem slišal reči kaj ćez naše generale, ki so Cio pogostili na Balkanu in prodali našo suverenost.
Kaj počnejo izraelci danes v imenu hitlerjevega genocida, sami so postali hitlerji, palestina, kongo, …
Nič nimam proti Dežmanu, motijo pa me vsi ti naši intelektualci, ki ne dojamejo resniočne nevarnosti, ki nam preti. kaj lahko prodajo našo prihodnost, medtem ko molčijo v sedanjosti.
Ali bi se hahljali, če bi Hitler Janšo poljubil na čelo? Ojoj, verjetno bi se zgražali.
Če ubiješ enega greš v zapor, če jih ubiješ par miljonov si je pa to OK. To je zlo, kakšno sporočilo pošiljate otrokom, kakšna prihodnost?
22. december, 2008 ob 15:13
nikar tako črnogledo.. naši v iraku niso pobijali… kakor vem so postavljali vrtec, tako da je odveč tvoj strah “ubijanja v tvojem imenu”… za ostale stvari, Izraelce itd. se pa strinjam…
22. december, 2008 ob 16:55
medek, kolikor sem bila proti temu, da gredo naši vojaki v Irak (in Afganistan), se mi zdi debata o prisotnosti vojakov na kriznih območjih zelo deplasirana. To so ljudje, ki so se zavestno odločili za to kariero. Sem pacifistka, ampak neokusno se mi zdi, ko slišim jokcat in prelivat gnev za umik naših vojakov - ljudje, to so profesionalci, to ni naborniška vojska. Zdaj so tam in dobijo za to plačo, in to je to. Tu zdaj ne štejejo več čustva, ki so bila vezana na vojsko nekoč, ko so sinovi, bratje etc. odhajali tja nekam.
Najbolj od vsega pa zaničujem tale argument: oni ne razumejo, ne vidijo, kakšna nevarnost nam preti, ker so naši vojaki tam. - To je pa kvintesenca egoizma. Kdor iz tega nagiba nasprotuje napotitvam, je po mojih merilih slabši kot tisti, ki so za napotitve. Kajti tako argumentiranje kaže, da te briga samo lastna rit in sončenje v toploti svojih “velikih, čistih, miroljubnih” čustev; pussy.
Pred časom sem zapisala nekaj gorkih nekomu z vzdevkom Jud o Izraelcih, zato vem, kam meriš. Toda več občutka v komparacijah! Da pa so Izraelci zdaj prišli do ugotovitve, da ni vse črno belo, je pa odgovor: malo pozno. Jasno je že petdeset let, da so obstajale t. i. sive cone in kaj je to v realnosti pomenilo. Večino (je) vodi(lo) preživetje, ne glede na to, kakšna je cena.
22. december, 2008 ob 18:11
@ unexpected
“Dežman – kosti ki jih odkopavaš niso le slovenske temveč je tam tudi ogromno hrv domobranov, srb četnikov, hrv ustašev in modrih… le kako veste da so kosti le slovenske??? Po kakšnem ključu??? Imajo morda še vedno uniforme na sebi?”
po značkah, obutvi, osebnih predmetih itd. nihče ni rekel, da so kosti samo slovenske, nasprotno, v teznem gre večinoma za hrvate.
“seveda tudi zelo temačne, namreč tudi po mojem mnenju so komunisti po vojni pobili preveč ljudi in lahko bi to nekako preprečili,”
preveč ljudi? se pravi obstaja neka norma, ki nam pove, koliko ljudi lahko ubiješ, da je “glih prou”?
“vendar ko toliko govoriš o tujini in njihovem »tretmanu« žrtev moraš vedeti da smo edina država v evropi kjer poskušamo sodelavcem nacističnega okupatorja očistiti ime v večji meri kot je to morda potrebno…”
od kdaj pa je odkopavanje posmrtnih ostankov očiščenje imena?
22. december, 2008 ob 18:39
englishman
“preveč ljudi? se pravi obstaja neka norma, ki nam pove, koliko ljudi lahko ubiješ, da je “glih prou”?”
:) :) sem vedel da se bo nekdo zapiču u tole… ne kompliciraj, še vedno ostaja pri tem da so jih pobili preveč… tudi tiste ki niso direktno izdajali imen okupatorju ter nemcem “čistili krvave škornje”!!! Po mojem: če se kaznuje - naj se kaznuje tiste ki si to zaslužijo… Seveda po vojni ni prav!!!
“od kdaj pa je odkopavanje posmrtnih ostankov očiščenje imena?”
…od slovenskega odkopavanja naprej… da boš vedel!!! to odkopavanje in težnje za nekim vsesplošnim opravičevanjem sodelavcem in prijateljem nacistov in rajha kot samega je ravno tak zločin kot je bil nacizem sam po sebi!!! Torej težnje po opravičevanju sodelavcev okupatorja - krvnikov slovencev - te težnje so še prisotne — in temu jaz pravim da gre slovenija 1 korak nazaj…!!!
22. december, 2008 ob 18:42
englishman
…kakšnih osebnih predmetih neki??? si padel morda z lune??? v vseh dosedanjih vojnah so ujetnike in obsojene na smrt, slekli in odvzeli vse kar so imeli — nato pa postrelili… kaj več o tem ti lahko povejo tudi “prijatelji” okupatorja ki so deali to na enak način kot komunisti…
…so jih morda prepoznali po urah ali osebnih izkaznicah…??? morda po posodi in lončarstvu??? pa sej nisi pri sebi…
sori sam tokrat si jo pa res brcnil v temo…
22. december, 2008 ob 21:35
“to odkopavanje in težnje za nekim vsesplošnim opravičevanjem sodelavcem in prijateljem nacistov in rajha kot samega je ravno tak zločin kot je bil nacizem sam po sebi!!!”
dostojen pokop si zasluži vsak, ne glede na to ali je pedofil, izdajalec… poleg tega v množičnih grobiščih niso samo sodelavci okupatorja - če že današnji pravni sistem obsodi kar nekaj procentov nedložnih, potem si lahko samo predsatvljamo, koliko nedolžnih je bilo ubitih v povojnem divjanju.
ubite pa prepoznavajo po uniformah, značkah ipd. (vsaj na teznem je bilo tako), saj so jih postrelili v uniformah, v jame pa so zmetali tudi njihove osebne stvari (dokumente ipd.)
22. december, 2008 ob 23:19
Pa saj je vendar Dežman bil “KOMUNIST”! Bil na visokem položaju in imel krasno plačo.
Zdaj se je spreobrnil, (baje k dobremu, tako pravijo slovenski škofje za njega!), pa spet ima visok položaj in krasno plačo!
22. december, 2008 ob 23:51
A ekipa oddaje Debilde je na smučanju pa je Denis prevzel Kostkona?
23. december, 2008 ob 0:06
englishman pravi:
22. december, 2008 ob 21:35
“dostojen pokop si zasluži vsak, ne glede na to ali je pedofil, izdajalec…”
se mi zdi da enačiš stvari ki niso primerljive - namreč med vojno je vojna in nikjer ne pokopavajo izdajalcev “po običajih”…
“poleg tega v množičnih grobiščih niso samo sodelavci okupatorja”
ne? v teznem so! ali imaš drugačne informacije - namreč takoj po koncu spopadov so bežeče sodelavce in pristaše okupatorja (žal tako zaprisežene kot tudi zavedene - nikjer na svetu med njimi ne delajo razlike) počakali pri njihovem begu, ter kaznovali… zelo tragično dejanje saj so lastne gore listje postrelili… vendar tega ne moremo spremeniti…
…ne vem pa koliko jih je bilo po nedolžnem ubitih in v kakšni meri so bili nedolžni — ugotavljanje ravni krivde in nedolžnosti 60 let po dejanjih bo seveda težko in mučno dejanje, predvsem pa smešno saj je utopično…
…ZDI PA SE MI DA SE VRŠIJO ODKOPAVANJA BOLJ V ČAST AKTUALNEMU SEDANJEMU NABIRANJU POLITIČNE MOČI…. ;)
23. december, 2008 ob 0:15
Ločevati je potrebno med dostojnim pokopom (večinoma zavedenih) in rehabilitacijo ideologije (tistih, ki so zavajali). Dežman seveda ne ločuje. Sicer je pa ravno tak fantast kot njegov stric, ki je v Dražgošah na oni svet spravil 3236 Nemcev.
23. december, 2008 ob 0:24
…da tako nekako… itak se cerkvi in ravno tako tistim našim vrim desničarjem (al kakorkoli) gladko j.be za grobišča - to je le orodje spreminjanja zgodovine in “revitalizacije” doktrine pomagačev okupatorja - s tem razdeliti slovence - ter priti na oblast… jasno in enostavno kot pasulj…
sicer pa se obnašajo kot 12 letni otroci, ki nočejo in nočejo priznati da so upravičeno dobili klofuto od staršev ko so bili stari 7 let, ker so zlasali bratca ali sestrico in ukradli čokolado iz trgovine…
23. december, 2008 ob 1:01
…glede sprave pa nekaj enostavnih stavkov… morda je sprava bližje kot si mislimo…
torej objektivno SPRAVA na kratko v 15 - ih točkah…
1) partizani so osvobodili slovenijo in jugoslavijo
2) domobranci so bili podpirani s strani okupatorja in so jim vestno služili
2 - b) partizani so pobijali pomagače okupatorjev - še pred “uradnim” formiranjem domobranskih enot in kasneje; pomagači okupatorja so pobijali partizane tudi že pred “uradnim” formiranjem domobranskih enot in še kasneje. Brat je pobijal brata - dogajala se je tragedija da ji ni para.
3) partizanska propaganda je bila močnejša kot cerkvena in domobranska - zagovarjala je idejo o samostojnosti brez nadvlade okupatorja; cerkvena propaganda je zagovarjala osvoboditev s pomočjo okupatorja…???!!!
4) cerkev uradno ni stopila na stran osvoboditeljev (v nekaterih evropskih državah je!)
4 - b) nekateri samostani (npr. kartuzija pleterje) je stopila na stran partizanom ter jim pomagala
5) komunistična partija je po končani vojni prevzela oblast
6) komunistična partija je izvajala oblast dolgo časa tudi po zaslugi partizanske osvoboditve (izrabljala jo je za utrjevanje svoje oblasti)
7) komunistična partija je naredila kar nekaj večjih čistk takoj po vojni. Morda bi v primeru zmage okupatorjev - oni naredili drugače? ne vemo!
8) cerkev je zavajala slovenski narod med vojno - zato toliko zavedenih v domobranskih vrstah.
8 - b) voditelji domobrancev so jo po vojni veselo popihali - s pomočjo vatikana (o tem pričajo nedavno odprti arhivi) v južno ameriko. Sprejeti jih ni mogel nihče na vsem svetu razen katoliške argentine. Le zakaj jih niso hoteli američani, angleži ali pa rusi?
8 - c) zaslepljena domobranska raja pa je bila pobita.
9) komunistična oblast je zapirala ljudi ob vsakem večjem sumu na protidržavno delovanje.
10) PARTIZANI NISO VSI VEDELI DA BO PO VOJNI PREVZELA OBLAST KP, BILI SO LE PREPRIČANI DA NE BODO BILI POD NADVLADO OKUPATORJA V KOLIKOR OSVOBODIJO DRŽAVO.
11) CERKEV SE JE ZAVEDALA DA MOREBITI PO VOJNI PREVZAME OBLAST KP. Z NJENEGA VIDIKA JE PRAKTIČNO VSEENO KDO IMA DRŽAVNO OBLAST - KATERA NARODNOST - LE DA SO ONI BLIZU KORITA IN PRIDNO ČRPAJO TER SPREOBRAČAJO LJUDI NA NJIHOVO STRAN. TAKO SE OBNAŠAJO ŠE DANES!
12) pri nas ne odkopavamo kosti z dokumentarno-zgodovinskega vidika temveč z namenom obračunavanja s prejšnjim sistemom in z namenom utrditve oblasti nekateri opciji.
13) cerkev tudi v komunističnih časih ni bila zatirana, dovoljene so bile molitve, običaji in vse kar paše poleg ——— prepovedano pa je bilo le njeno “bohotenje” v državnih inštitucijah (beri: ustanavljenje šol, vrtcev, kulturnih centrov, duhovnikov v šolah, bolnicah, policiji itd. itd.). Vse to se dogaja sedaj.
14) cerkvene težnje po vpetosti v državne inštitucije izhajajo še iz delitve na “staroslovence” in “mladoslovence”. Od takrat naprej so vlekli “takratko”.
15) v sedanjem času desna opcija pogreva stare čase z namenom utrjevanja oblasti, čeprav ne ve da se slovenci zavedamo tako napak enih kot drugih, tako slabih kot dobrih stvari - s tem so si samemu sebi stopili na rep.
23. december, 2008 ob 1:07
16. točka… ker menim da se nekaj ljudi ne bo strinjalo…
..torej 16. točka: …POZABMO VSE SKUPAJ IN GREMO SPIT ENGA TAJKUNA - PA NAJSIBODI ZELENEGA ALI RDEČEGA…
;)
23. december, 2008 ob 2:29
desna opcija pogreva?? če je vprašanje domobranci-partizani desna opcija gladko izgubi javno mnjenje, ker je očitno več “partizanskih” ljudi v sloveniji. 50 let je leva komunistična opcija lagala, naj še druga opcija kaj pove.
23. december, 2008 ob 2:40
Ravno sem izvedela nekaj na to temo. Davno nazaj sem slišala, da naj bi bil moj stari stric domobranec. In tega sem se, iskreno povedano, sramovala. Tolažilo me je dejstvo, da je bila druga stran družine ta prava, kot se reče. In včeraj izvem, kako je bilo: ta stari stric je bil blazno pobožen, zanimal ga je samo Bog in golobi, a se je strašno bal gmajnarjev, partizanov torej (v cerkvi so jih strašili pred njimi). Uboga reva se je tako bala, da je hodil spat v hišo, kjer so se namestili domobranci. Skratka, posran idiot. Ampak potem so lepega dne gmajnarji dejansko prišli in domobranci iz tiste hiše, postojanke torej, so končali v Rogu. Moj stari stric menda ne, ker je po pričevanju prej umrl za krvavo grižo. Tako da očitno res vse ni tako enostavno, kot sem upala še pred kratkim.
23. december, 2008 ob 11:40
S tem, ko je tovariš Kučan sestopil z oblasti in oblast predal Cerkvi, so domobranci, belogardisti in ostala morilska golazen lastnega naroda, postali zmagovalci II. svetovne vojne, partizani pa poraženci.
Cerkev je ideološki vodja bogatih in njihov sestavni del, komunisti so borci za delavske pravice. Cerkev se zato ne bori proti komunizmu, ampak za zatiranje in izkoriščanje delavcev! In če pogledamo plače slovenskih delavcev napram plačam v zahodnih državah, vidimo, da je Cerkvi že popolnoma uspelo narediti revščino, upajoč, da se bodo revni delavci sedaj reevangelizirali.
Vsa katoliška duhovščina je podrejena vatikanski državi, le deluje v Sloveniji. Vsak katoliški duhovnik je torej narodni izdajalec!
23. december, 2008 ob 13:00
Naš Tito pa moron.
24. december, 2008 ob 12:43
Najbolj informativen in poučen intervju Pokore do zdaj. Zdi se, da tudi Dežman spoštuje vsako vest in vse ljudi.Ko vsaj ne bi hodil na Brezje-se kazat. Ampak glede na povedano mu lahko oprostimo…?
Ene in druge bo rešilo le poznavanje dejstev. Omenil bi še le misel resničnega narodnega heroja Marka Zorka, ki je nekoč zagovarjal stališče, da zločini belih ali rdečih(masakri v stilu Guantanama ali Abu Greiba) niso politični, ampak psihiatrični problem. Glej človek, je morda sprava na obzorju?
24. december, 2008 ob 14:47
Vidi hudiča! Zdaj ko so cerkveni na oblasti, je likvidacija izdajalcev in morilcev lastnega naroda postala zločin!
Pa še to! Takoj, ko je Demos, sestavljen iz vatikanskih agentov, prevzel oblast, so v parlamentu sprejeli sklep, da medvojnih zločinov belogardistov, domobrancev in ostalih morilcev, sploh več ne bodo omenjali!
Bodo pa likvidacijo zločincev, ki so pred roko pravice pobegnili, a so jih prav zavezniki vrnili nazaj, da sprejmejo zaslužno kazen, prikazovali kot ZLOČINSKE IZVENSODNE POBOJE KOMUNISTOV! Ne bodo govorili, da so jih partizani likvidirali, ampak komunisti! Barabe pokvarjene, ki so se borili za delavske pravice! HI!
25. december, 2008 ob 17:33
Monika pa nekdo, ki nosi glavo samo za okras in ne za razmišljanje
28. december, 2008 ob 14:53
Glavno, da so prej zgubili fašisti in potem komunisti. Oboji so in bodo obsojeni v knjigah. Čas teče naprej in oboje je pokopal- naj se trudijo kolikor hočejo “naši rdeči ste izgubili”. - Za vami ne bo ostalo NIČ!
Sprijaznite se.
28. december, 2008 ob 19:23
Sanja svinja kukuruz …
29. december, 2008 ob 10:46
“naši rdeči ste izgubili”
Kako zdaj?
RDEČI smo delavci, naš simbol je rdeča petokraka zvezda!
ČRNI so klerofašisti, zatiralci in izkoriščevalci delavcev. Njihov simbol je križ! Za ohranitev svojega položaja pobijajo v imenu Kristusa!
Res je, da smo delavci, ta rdeči, izgubili. Vzeli so nam tovarne, vzeli so nam svobodo. Izdala nas je Zveza komunistov, ki je bila po ustavi zadolžena za čuvanje družbene lastnine, izdala nas je JNA! Oblast je prešla v roke vatikanskih agentov, postali smo kolonija Vatikana, postali smo eksperiment Nove svetovne ureditve, imenovane globalizacija, katere namen je revščina ljudstva!
Revno ljudstvo, pobožno ljudstvo!
3. januar, 2009 ob 2:10
Kako zagrenjen, pokvarjen, hinavski, oportunističen, maščevalen, nenačelen človek. Nekakšen koncentrat najslabših človeških lastnosti.
3. januar, 2009 ob 14:46
Denis
Odlično si ga opisal!
Prej je bil zagret komunist in na polažaju, sedaj pa zagret klerikalec, zopet na dobro plačanem mestu. Če bi se režim obrnil, bi se tudi on obrnil. Vzgled krščanske morale!
16. avgust, 2023 ob 10:49
Hello to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your views are good for
new viewers.
16. avgust, 2023 ob 20:21
Thanks for the good writeup. It in reality was a leisure account it.
Look complicated to more added agreeable from you! By the way,
how can we keep up a correspondence?
6. september, 2023 ob 18:36
Hello my family member! I wish to say that this article is awesome, nice written and include
almost all significant infos. I’d like to see more posts like this
.
16. september, 2023 ob 3:15
Inspiring quest there. What occurred after? Take care!
21. oktober, 2023 ob 20:54
Very quickly this web site will be famous among all blogging people, due to
it’s fastidious posts
23. december, 2023 ob 14:27
Howdy outstanding blog! Does running a blog like this
take a massive amount work? I’ve no understanding of coding however I had been hoping
to start my own blog in the near future. Anyhow, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off topic but I just wanted
to ask. Many thanks!
23. december, 2023 ob 17:55
Asking questions are in fact pleasant thing if
you are not understanding something entirely, however this piece of writing gives pleasant understanding even.
24. december, 2023 ob 1:27
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that,
this is fantastic blog. A great read. I will definitely be back.
29. december, 2023 ob 22:31
What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious
familiarity concerning unpredicted emotions.
29. december, 2023 ob 22:34
Great post. I used to be checking continuously this weblog and I’m impressed!
Extremely helpful information particularly the ultimate section :) I maintain such information a lot.
I was looking for this certain info for a very lengthy
time. Thanks and good luck.
29. december, 2023 ob 22:34
Wonderful work! That is the kind of info that are supposed
to be shared across the web. Shame on the seek engines for no longer positioning this publish upper!
Come on over and consult with my web site . Thanks =)
29. december, 2023 ob 22:36
Hi there! This is kind of off topic but I need some
advice from an established blog. Is it difficult to
set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
I’m thinking about setting up my own but I’m not sure
where to begin. Do you have any tips or suggestions?
Thank you
29. december, 2023 ob 22:37
I have read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for
revisiting. I wonder how much attempt you set to make one of these
great informative site.
29. december, 2023 ob 22:39
I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don’t know who you are but definitely you are going to a famous blogger
if you aren’t already ;) Cheers!
29. december, 2023 ob 22:39
You are so awesome! I do not suppose I’ve truly read a single
thing like that before. So wonderful to find someone with original thoughts on this subject matter.
Seriously.. thanks for starting this up. This
site is something that’s needed on the web, someone with some originality!
29. december, 2023 ob 22:41
I do not know if it’s just me or if everybody else encountering
problems with your blog. It appears as if some of the written text within your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them as well?
This may be a problem with my internet browser because I’ve had this happen before.
Thank you
29. december, 2023 ob 22:45
I like the valuable information you provide in your articles.
I’ll bookmark your weblog and check again here frequently.
I’m quite sure I’ll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!
29. december, 2023 ob 22:58
Thanks to my father who informed me about this weblog, this web site is genuinely amazing.
30. december, 2023 ob 8:19
Thanks for finally writing about > Denis pokora - Dežman —
Vest
30. december, 2023 ob 8:22
If you are going for best contents like myself, only visit this website
all the time since it offers feature contents, thanks
30. december, 2023 ob 8:34
Thanks a bunch for sharing this with all people you
really know what you’re talking approximately! Bookmarked.
Please also visit my website =). We may have a hyperlink trade
arrangement among us
30. december, 2023 ob 8:35
Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it
;) I am going to come back once again since I book marked it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
and continue to guide others.
30. december, 2023 ob 8:36
I love what you guys are usually up too. This sort of clever work and
exposure! Keep up the good works guys I’ve included you guys to my personal
blogroll.
30. december, 2023 ob 8:37
Saved as a favorite, I really like your website!
5. januar, 2024 ob 19:04
Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your views are pleasant in favor
of new people.
5. januar, 2024 ob 19:11
Hi, its nice piece of writing on the topic of media print, we all understand media is a enormous source of
information.
5. januar, 2024 ob 19:23
Yes! Finally someone writes about Sex Dating.
5. januar, 2024 ob 21:32
I all the time emailed this blog post page to all my contacts, since
if like to read it afterward my contacts will too.
6. januar, 2024 ob 17:36
Very good info. Lucky me I recently found your website by accident
(stumbleupon). I have book-marked it for later!
6. januar, 2024 ob 17:43
I’m not sure why but this blog is loading very slow
for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?
I’ll check back later and see if the problem still exists.
6. januar, 2024 ob 18:55
I’m curious to find out what blog system you are working with?
I’m having some minor security problems with my latest
website and I’d like to find something more safe. Do
you have any recommendations?
6. januar, 2024 ob 19:27
What’s up, after reading this remarkable article i
am as well cheerful to share my knowledge here with friends.
6. januar, 2024 ob 19:31
I’m impressed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s both equally educative and amusing, and without a doubt, you have hit the
nail on the head. The problem is something which too few people are speaking intelligently about.
Now i’m very happy that I came across this in my
search for something relating to this.
6. januar, 2024 ob 20:33
Hey! This is kind of off topic but I need
some help from an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I’m not very techincal but I can figure things
out pretty quick. I’m thinking about creating my own but I’m
not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions?
Appreciate it