Srd božji nad Slovence?
11. december 2008 ob 9:58 | Luka Culiberg |Zdi se, da se nad Slovenijo zgrinjajo temni oblaki. Kakor da so na obzorju nemirni časi. Recesija, džamija, Rupel, Patria, Türk … naravnim katastrofam ni videti konca. Grozi nam gospodarska kriza, ogrožena je gotska veduta Ljubljane, naš najlepši in dolga leta najbolj priljubljeni politik se je s svojimi kadrovskimi potezami čez noč spremenil v najbolj osovraženega, Erjavec naj bi zavajal slovensko javnost glede nakupa oklepnikov, ob ekstravaganci predsednika države pa je celo kakšen Ludvik XIV. videti le še kot skromen uradniček.
No, morebiti se zdi situacija tako brezupna le meni, ki dogajanje spremljam od daleč, a razne Facebook skupinice, krizni sestanki vrha koalicije, pobude za referendume, besni komentarji na raznih medijskih portalih se zdijo še kako resni in ljudje so videti na moč vznemirjeni. Kakor pravi stara slovenska modrost, se zdi, da ima hudič mlade. Toliko nesreč na kupu, da ljudje več ne vedo, od kje jih udarja. Pahor, Rupel, Erjavec, Janković, Türk, minaret … težavam ni videti konca. Celo na tajkune so nekoliko pozabili, saj za te, nenazadnje že skrbi božja previdnost. Recesija je bič božji.
Kakor rečeno, morda ni tako hudo, morda se tako zdi le meni tu, iz oddaljene Japonske. Je pa še drugačna možnost. Morda pa ljudje dogodke res doživljajo tako usodno, četudi dejansko to niso. Morda se izza domačega ognjišča res zdi, kakor da je sodni dan pred vrati. Kar poglejmo Japonsko; to je vendar tista neverjetno urejena dežela kot blisk hitrih in do sekunde točnih vlakov na katerih se dnevno prevažajo mase marljivih mravljic, ki ustvarjajo miniaturne tehnične napravice in v svojih pisarnah do poznih nočnih ur za nacionalno blaginjo in dobrobit gospodarstva žrtvujejo svoje osebno življenje. Zdi se kot dežela, kjer vse teče namazano, digitalizirano in avtomatizirano, kjer vsakodnevno življenje na eni strani upravljajo računalniki na drugi pa ga vodi samurajski duh in zenovska modrost. Toda, če pogledamo od bliže, ima v resnici tudi zenovsko-digitalna Japonska konec koncev svoje povsem vsakdanje in profane težave. Da, tudi Japonsko tepe gospodarska kriza, borzni indeks neustavljivo pada, podjetja neusmiljeno odpuščajo, premier Taro Aso in njegov kabinet pa sta samo v enem mesecu izgubila 15,4 odstotka podpore, pri čemer je Aso že tretji predsednik vlade v samo dveh letih, potem ko je jeseni 2006 svoj mandat končal Jun’ichiro Koizumi. A Japonska nima težav le z gospodarsko krizo in z nepriljubljenim predsednikom vlade. Korupcija, politični škandali v katerih izginjajo celotni pokojninski prihranki, samomori politikov na visokih položajih, nezaustavljivo staranje prebivalstva, generali v samoobrambnih silah, ki objavljajo revizionistične članke o predvojni in medvojni vlogi Japonske in podobno so težave, ki so pravzaprav precej bolj neprijetne od naših. Eden naših velikih problemov je nerešeni mejni spor s Hrvaško. Toda, medtem ko nas tako grozovito pesti vprašanje petih spornih metrov z Lijepo njihovo, ima Japonska nerešene mejne spore s kar tremi državami in sicer z Rusijo, Kitajsko in Južno Korejo. Sam Hrvaške že ne bi zamenjal z Rusijo ali Kitajsko, hvala.
Vrnimo se torej nazaj v Slovenijo, k nesrečam, ki jih je, tako je videti, srd božji poslal nad ta podalpski košček raja in je deželo preplavil roj žab, reke so krvave tekle, poginila je vsa živina, toča je uničila ves pridelek, roji kobilic so požrli vse rastlinje, deželo je prekrila tema in pomrli so vsi novorojenčki. Ah, ne, oprostite, to se je zgodilo pred davnim časom nekje v Egiptu. Za grehe Slovencev si je vsemogočni zamislil čisto drugačen peklenski načrt. Takole je govoril po prerokih: »Dimitriju Ruplu bom dajal službo dokler bo živ in brcajoč. Borutu Pahorju bo povezovalnost zameglila um in tako se bo le še opravičeval in nastavljal drugo lice. Erjavec se bo sprehodil čez vsa ministrstva in ob vsakem sumljivem poslu ostal čist kakor teflon, predsednik Türk bo kupoval le najdražje letalske karte, za nameček pa bo sredi Ljubljane stal minaret, da se bodo lahko potem skrajneži razstreljevali naokrog po tem lepem bogaboječem mestu.
Obstaja pa seveda tudi tretja možnost, in sicer, da te naše težave le niso tako usodne in pogubne in da ima le strah velike oči. Da, Rupel ima službo, a ker premier Pahor po prevzemu oblasti vseeno ni popolnoma izgubil razsodnosti, za tem gotovo tiči dober razlog. Sodeč po odzivu Rupel sicer trenutno ne bi kotiral prav visoko na glasujzame.com, in njegovo imenovanje na prvi pogled res ni videti prav lepo in okusno, toda za lustracijo oziroma linč prek Facbooka pa vseeno ni nobenega zares tehtnega razloga. Argument, da ga nismo izvolili, je odveč, saj Rupel ni dobil nikakršne politične funkcije, državnih uradnikov pa pač ne volimo. Toda tisto, kar je pri tem videti najbolj žalostno, je, da v tem, prevladujoče krščanskem narodu, razen predsednika Socialnih demokratov, nihče ne dosega niti minimalnih standardov krščanske etike. Kakor pravi Pahor, jih opravičila bolj bolijo kakor zmerjanje in napadi. Jasno, na pogorišču prejšnje vlade je težko ustvariti okolje, v katerem bi ljudje brez večjih težav zmogli preseči male zamere in bi bili pripravljeni »ljubiti svoje sovražnike«. Toda Pahor, tako se zdi, poskuša zagrebsti trupla na tem bojnem polju in na njem zasaditi novo seme sodelovanja.
So naše težave torej res tako velike? Dimitrij Rupel, kolikor je že nesimpatičen, ni ravno Antikrist, Borut Pahor še ni blazen temveč le ustvarja drugačno politično klimo, predsednik Türk je nezadovoljen s ceno svojega poleta in je zato dokumentacijo predal Računskemu sodišču, džamija z minaretom v Ljubljani pa še ne pomeni nove teroristične celice. In tega se zavedajo seveda vsi, ki sploh načenjajo to slednje vprašanje, s čimer grdo posegajo v ustavno pravico ljudi do svobode veroizpovedi. To, da je Slovenija vsaj na papirju prevladujoče katoliška (saj, kot rečeno, o sami krščanski etiki ni kaj dosti sledu) nikakor ni vprašljivo. Pravoslavna cerkev sredi Ljubljane ni spreobrnila milijona in pol Slovencev, zakaj bi jih džamija? Odveč pa je seveda poudarjati, kako žaljiv je argument terorizma. Teroristična dejanja izvajajo ljudje, ne objekti, in muslimani že živijo v Sloveniji, pa teh grozodejstev še kar ni. Jih torej telovadnica, kjer molijo zdaj, dela bolj miroljubne, v pravi molilnici pa bi jih hitro zagrabila samomorilska strast? Poleg težav s katerimi se spopada Japonska in ob katerih se slovenske več ne zdijo tako usodne, je v Tokiu že dolgo časa tudi precej mošej. A tudi tu terorističnih napadov islamskih skrajnežev zaenkrat še ni bilo.
Lahko nemara torej pogledamo prek okopov naše ozke politične pripadnosti, ksenofobne zaprtosti in medsebojne sumničavosti, in si namesto zamer in obtoževanj za prioritetne cilje postavimo skupno dobro, blaginjo, mir, in zagotavljanje človekovih pravic, ki bi temeljili na laični družbi in vladavini prava? Želim si, da bi bil odgovor: »Yes, we can!«
Luka Culiberg
11. december, 2008 ob 10:28
No ja,..zdej pa nas osvetljujejo še iz daljne Japonske…hm,..zakaj ne bi mogel g. Rupel poučevati na univerzi ter, če je res oče diplomacije..nesebično svoje znanje prenesti na mladi rod bodočih diplomatov? Zanesljivo večja korist za gospoda, mlade ambiciozne bodoče kadre,..ter seveda tudi za nas,..a ni bolje zaključiti kariero dostojanstveno, kot pa kot popolnoma opljuvan, nepriljubljen ..uradniček,..?
Moram pa biti res hudo zaplankana in zaslepljena, nestrpna, ozkogledna, ozkosrčna…da me ta PRovski intermezzo ne prepriča.
Spoštovani, ponavljala bom do onemoglosti…če bo potrebno…še nisem zasledila tiste svetle točke, ko bi mi škratek šepnil…Mirči, motiš se!
Lahko nemara torej pogledamo prek okopov naše ozke politične pripadnosti, ksenofobne zaprtosti in medsebojne sumničavosti, in si namesto zamer in obtoževanj za prioritetne cilje postavimo skupno dobro, blaginjo, mir, in zagotavljanje človekovih pravic, ki bi temeljili na laični družbi in vladavini prava? Želim si, da bi bil odgovor: »Yes, we can!«
Prav tu je problem!
Vsi so lajali v ta rog, ko so obljubljali…in ko so se nam ponujali na pladnjih.
Že kot prvo je PM kršil zakon (pred zakonom smo vsi enaki?), ki ga je sama tedanja vlada sprejela,..pa je PM kljub temu mislil, da bi ministra mal poslal na Dunaj,.pa bi pol mal spremenili zakon, (ga prikrojili dnevnim potrebam)…..saj je vrhunski strokovnjak..torej,…kje je načelo, pravne države?
Imamo ministra MOP, ki dobesedno zavaja civilno prebivalstvo s pravnimi floskulami, namesto, da bi nemudoma sprožil postopek za kazensko odgovornost kršenja zakonitosti, ki se je v postopku izdaje GD kršla na celi črti? (Eles-Renče?)…
Temu rečemo pravna država,..a zgražanja, opozoril in opredelitev ni in ni zaznati s strani vlade, parlamenta, …
Tako nekako vidim jaz…najprej priklopimo nazaj pravno državo,..reaktiviramo organe pregona ki so se nekoliko potuhnili…in ko bo TO storjeno se mi bo ponovno začelo svetiti na obzorju..pa čeprav le majhna bližajoča se lučka,..ni potrebe po svetilniku sveta.
oki, lep dan
11. december, 2008 ob 11:02
Mirjana
Lepo povedano!
11. december, 2008 ob 11:34
Bravo Mirjana!
11. december, 2008 ob 13:22
Vedno se mi zdi dobro pogledati vsako situacijo iz različnih zornih kotov, tudi lahko iz Japonske. Oddaljen človek je manj čustveno vpleten, gleda bolj racionalno, po drugi strani pa ima veliko manj podatkov, manj pozornih opazovanj, manj posledic na svoji lastni koži. Še vedno prav tako ima v sebi vgrajen vrednostni sistem, ima stališča in pretekle izkušnje, skozi katere ocenjuje.Čigav pogled je potem lahko bolj objektiven? Verjetno je objektivnost rezultat čim večjega števila pogledov in mnenj.
Tvoj zaključek, Luka, je kar malo svetopisemski. In fino bi bilo, če bi lahko s čarovno palico to dosegli. Ker pa temu ni tako, se strinjam z Mirjano, so najprej potrebna pravila, potem se jih je treba na vseh nivojih držati in NIČ MANIPULIRATI. To, kar je po tvojem pri Pahorju krščanska etika, /pa tako nerealno posplošuješ, da je nihče drug nima/, jaz vidim kot manipulacijo, poudarjanje moralnih kvalitet, za katerimi se skriva marsikaj drugega. pa lep pozdrav.
11. december, 2008 ob 14:02
Na moji lastni koži ni nobenih posledic, pa naj bo premier Pahor ali Janša, naj bo Rupel odposlanec ali veleposlanik, Šinkovec čuk ali sova, Union ali Laško, Tuš ali Hofer.
11. december, 2008 ob 14:25
tastar,..pri tebi so posledice že od prej :))
11. december, 2008 ob 15:10
@mirjana
@tastar..pri vesej resnosti, dejstev mi prebiranje komentarjev, razvedri dušo…
včasih se zdravilnemu krohotu ni upreti…!
11. december, 2008 ob 15:37
@Luka
Erjavec ni zavajal slovenske javnosti - Erjavec je lagal slovenski javnosti. In še vedno laže.
Tudi Rupel je dokazano lagal najmanj enkrat.
Laž je neke vrste virus podobno kot steklina - ena okužena žival lahko okuži cel trop. Pahor pa ima v svojem tropu kar dve stekli hijeni. S tem, da daje zavetje lažnivcem, je tudi Pahor izgubil še tisti minimum kredibilnosti, ki jo je morda kdaj premogel.
Dokler je tako, kot je, je še najbolj verjetno, da so okuženi kar vsi - edini načelni človek jim je že pobegnil in edino filozofa nekoliko skrbi tale celotna situacija.
11. december, 2008 ob 16:04
@Neja
Mi smo po krajšem času nazaj (bili smo odklopljeni). Nisi nam odgovorila na vprašanje, ki se je glasilo:
—-
Kaj je s Korošci? Da ne bo izpadlo, da se Turk na njih sklicuje samo takrat, ko jih potrebuje za svoje notranje politične spore, kakor so včasih delali komunisti v SFRJ?
—-
Zanimalo nas je, če mogoče veš kako se je Turk dokopal do mnenja pomembnega dela slovenskih Korošcev, ki jih je uporabil kot drugi argument pri zavrnitvi Rupla (prvi argument je bil, da mu on ne zaupa)
p.s.
Ta o računskem sodišču pa je bosa.
11. december, 2008 ob 16:14
Zdaj vem, kaj moti Jarca pri minaretu. Sem bral, da bodo kranjski vodni stolp vpisali v seznam UNESCO.
Jarc kot predsednik Gibanja za čisto pitno vodo hoče namesto minareta postaviti vodni stolp!
11. december, 2008 ob 16:17
Ampak včasih je za “Limfabriko” stal vodni stolp v obliki gobe mavraha. Mene kot otroka pa je spominjal na vesoljsko raketo. Predlagam, da ob železniški postaji Šiška postavimo rekonstrukcijo tiste “rakete”, visoke 41 metrov.
11. december, 2008 ob 17:01
@joža, saj se mi je zdelo nekam idilično, zdaj pa vidim, zakaj. Kar se koroških Slovencev tiče se ne sprenevedaj, drugače pa poglej na internet. Kako pa se je dokopal do mnenja, pa mi ti povej.
Mene pa zanima, kako to, da si se z vso energijo spravil ravno na Türka. Ti je kdo naložil nalogo, da zbiješ njegovo priljubljenost. Zame, razen cene letal, za katere prej verjetno sploh ni vedel, ni naredil nič spornega. Spoštujem njegovo načelnost in aktivnost.
11. december, 2008 ob 17:49
Luka Culiberg, rdeči lizoritnik se je pač moral oglasiti in pokazati kako je konec koncev vse lepo in prav.
Blahhhhhhh
11. december, 2008 ob 18:58
In sicer, kakšno je kaj vreme tam na daljnem vzhodu?
11. december, 2008 ob 21:10
Neki moj svetovljanski direktor še v svinčenih časih je vedno trdil, da je ljudi potrebno pošiljati na sejme in fabrike v tujino. Kako naj bi sicer vedeli kaj je doma slabega ali dobrega. Pogled od drugod pač kaže drugačno sliko, kot si jo slikamo sami ali naši “najbolj poučeni”.
Bravo Luka!
12. december, 2008 ob 1:47
Še en glas za Mirjano.
To, da je Rupel preslišal vse njemu namenjene očitke me ne čudi. Da pa mandatar noče slišati ljudstva, ki ga zastopa; oziroma se požvižga na to, ko volilci jasno nakažejo: “Nočemo Rupla! Naj se že enkrat spelje!” ni modro.
Pa tudi Türk. Mar nimajo v kabinetu nekoga, ki skrbi in je tudi odgovoren za finance? Ki je plačan zato, da dobro opravi svoje delo.
12. december, 2008 ob 2:29
Hej Šifra, si pa faca kaj, da ti je tak poceni, brezvezen humor kul, ha..ha kako smešno, ker Tastar
“bistroumno” ugotavlja, da mu je čist kul, če tud notr v brezno , bolje gnojnico pade..ha..ha..no, ja, kaj čmo, eni se pač v gnojnici počutijo kot da so doma..ha..ha..
12. december, 2008 ob 3:37
Vsem agencijam : Predlagam naslednji turistični Oglas za Slovenijo: I feel S love nija
Vljudno vas vabimo v Slovenijo.
V Sloveniji imamo tudi leteče slone in pri nas se kar naprej dogajajo čudeži, nemogoče postane mogoče in mogoče postane nemogoče.
Čakajo vas velike spremembe in velika presenečenja.Postregli vas bomo z raznimi novimi specialitetami, posebno priporočamo enolončnico Borut, vse je v njej in nič ne manjka.
Tudi Janez je dobra, pristna, edinstvena slovenska specialiteta.
Za povrhu pa imamo tudi posebne na dimu popečene rupmstke, ups ramsteake…itd..
Tukaj, v tej naši domovinici smo vsi enaki, to je lepi, pametni in polni novih čudovitih idej, združeni smo v eno samo veliko ljubezen.We feel S ( simply) love, ki je ni in je vsepovsod, saj smo vsi eno.
Pridite k nam in doživeli boste čudež.
12. december, 2008 ob 3:42
You Got Bailed Out. We Got Sold Out.
…. so se drli v ZDA, v SLO pa podobno.
O, še se spomnim Pahorjevih potujočih kekcev po kaki polovici JJ vladavine. Vse jim je bilo “hiper”, govorili so o ničemer, o programu, ki ga nikoli ni bilo, in na koncu so navdušili sami sebe. Medek pa je dobil vtis, da je starec zraven njega bistveno bolj bister od pahorjevih dečkov.
Razmišljam, če ti loleki in Pahor uničijo stranko SD, a bodo potem botri srečni, a je kdo pomislil, da mogoče ne bo ostalo nič več, ne stranke, tudi sveta, ki ga poznamo.
new world order
Pahor: ” Kaj je že to, katera barva kravate? O, a sem izgubil ten, hitro v solarij, JJ je dopustniško zagorel, ooo, ko bi mi vsaj dovolil, da se malo nalepim ob njega ……”
Mogoče pa JJ ve kaj pravi podzemlje o porastu kriminala v prestolnici? Neka čudna naročila so zadnje čase. Če ni Jelinčič, je pa Janša, velike izbire med botri ni.
12. december, 2008 ob 9:35
@zarosi
“Pahor pa ima v svojem tropu kar dve stekli hijeni. S tem, da daje zavetje lažnivcem, je tudi Pahor izgubil še tisti minimum kredibilnosti, ki jo je morda kdaj premogel.”
Hijeni Erjavec in Rupel, mogoče, kaj pa šakala Rop in Cvikel.
12. december, 2008 ob 10:27
A mi lahko nekdo prosim razloži, zakaj taka gonja proti Ruplu, kaj so njegovi grehi itd.
12. december, 2008 ob 11:57
@ Matej : o tem gospodu, je že bilo veliko napisanega, z eno besedo: je strokovnjak na področju kako čimbolj lagati, njegova glavna vrednota je Laž in Sprenevedanje.
12. december, 2008 ob 12:38
Mogoče kaj konkretnega?
12. december, 2008 ob 13:25
Matjaž, joj ne me basat. Konkretnega je bilo precej že napisanega, osebno pa vem eno zelo
konkretno zadevo, ki pa se jo s par besedami ne da napisati.
Recimo takole: v primeru plinski terminali v tržaškem zalivu, je gospod Rupel za zaprtimi vrati z Italijani sklepal škodljive posle itd…..- iz razlogov poslovna skrivnost- javnost, ne bo nikoli zvedela vso resnico in bolje je tako.
Že tako je dovolj hudo.
12. december, 2008 ob 17:13
@Neja:
Kakor smo ti že povedali, mi smo trije, vsi Jožeji iz Portoroža (od tod ime jozasportoroza). Zato nam je tudi lažje, ker se lahko med seboj posvetujemo (kar smo ti tudi že povedali), pa še vsi smo čisto tehnični tipi in iz takšnega zornega kota tudi gledamo na politiko. Spoznavamo, da ti veruješ v (nekatere) politike od tu pa tudi težava, ki se pojavlja v naši debati, katera se je pred dnevi tako obetavno pričela. Namreč, gledamo iz različnih zornih kotov. Če smo kakorkoli prizadeli tvoja verska čustva, se ti iskreno opravičujemo (opravičilo namenjeno tudi ostalim vernikom v politike, če smo jih kakorkoli užalili). Neja, še dobrohoten nasvet: ne išči idile v politiki (in na internetu).
Dolžni pa smo ti še odgovore:
- kako se je Nj. V. prikopalo do mnenja pomembnega dela koroških Slovencev je za nas še vedno neznanka (smo pa izvrstni v googlanju). Zato pač do nadaljnjega trdimo, do so Korošce Nj. V. uporabili za reševanje notranje-političnih sporov po vzoru komunistov SFRJ
- uživamo v soočenju argumentov in to je vse. Argumentirali smo, da so hohštapler, snob, Slovencelj in da niso preveč bistri. Z veseljem priznamo zmoto ampak do sedaj protiargumentov še nismo zasledili (kar pa ne pomeni, da jih ni in da so naše trditve pravilne, seveda)
- tole, glede hoh poleta, pa se ne odvija ravno vzpodbudno. Pozdravljamo lahko le to, da se glede tega Nj. V. niso potuhnili (kar smo, to že moramo priznati, pričakovali). V Uradu so izbirali med tremi ponudbami (prepričani smo, da so izbrali najcenejšo ampak …). Za pripravo obiska so imeli premalo časa ampak… Če bo krivda za potrato prevaljena na kakšnega nižjega predsednikovega uradnika, se bomo lahko upravičeno vprašali, kakšne sodelavce si Nj. V. izbirajo (ob tem pa se čutijo sposobne presojati o primernosti Rupla)… Tale o računskem sodišči pa je, ponavljamo, bosa.
http://www2.bombardier.com/en/3_0/3_2/popup/globalxrs/globalxrsgalerry.html
- glede načelnosti / aktivnosti b.p.
Jožasportoroža, Jožasportoroža in Jožasportoroža iz Portoroža
12. december, 2008 ob 19:53
Hej, sveta trojica, pa res ne mislite, da je vaše poslanstvo, da sejete sovraštvo ?
12. december, 2008 ob 21:08
@Jožek 1x, 2x 3x, ne verujem v krščanskega boga in tudi v politike ne. Poskušam samo ocenjevati njihovo vedenje in ravnanje. Dalj ko so na sceni, bolj realno jih lahko spoznam. Ne nasedam kar nekim trditvam o kakšnem politiku, čeprav želiš potrojiti mnenje, da bi se bolj močno slišalo in se sklicevati na “tehnične tipe”, ker pač ni pravih argumentov. Moram pa priznati, da se zelo potrudiš glede dolžine pisanja. Po tej, po stilu in vsebini me zelo spominjaš na nekoga, ki se je tukaj oglašal pod različnimi imeni. Pa tudi tako pokroviteljski je bil. Še 1X sprašujem: Zakaj se na tako žaljiv način spravljaš na Türka? Način pove veliko o tvojem objektivnem pogledu na dogajanje.
12. december, 2008 ob 23:50
@Neja Neja, preberi, kako lahko zgleda (objektivno) tehnično razmišljanje (t.j. elementarno logično):”Neja, za Rupla smo rekli, da je napihnjenec in prašič. Brez najmanjšega argumenta. Ali ni to neskončnokrat žaljivejši način, kot naš hec z Nj. V.. Pahor je človek, ki si je prisvojil stranko (sestavljeno iz nazadnjaške in nerazgledane baze). To smo tudi rekli (isto tam). Ali se to sploh spodobi napisati (v demokraciji), pa tudi če bi imeli argumente (namreč, da je baza zmagovalne stranke sestavljena iz nerazgledane in nazadnjaške baze). Nikakor ne, seveda! Isto tam pa smo tudi rekli, da se je eno tele peljalo s smešnim letalom. Neja, če nočeš pokroviteljstva, pokroviteljstva je konec (na začetku smo mislili, da jih še nimaš 18). Edino to (turek je hohštapler), Neja, pa te je zmotilo! Pa kaj s s tabo, ženska? Se ti je skisalo? Isto tam, pa smo tudi napisali: “Kako letijo hohštaplerji velikega formata. S takim (iz spodnjega linka) se je peljal snob Turek, Slovencelj. Moralo je biti zelo hoh. Samo je kratko trajalo. Ali so pipe zlate?
http://www2.bombardier.com/en/3_0/3_2/popup/globalxrs/globalxrsgalerry.html
“.
In ti si rekla, da ni vedel, ta je takooo dragoooo! (kaj pa pojsle (==postelje), s takim se še ni vozil), To Neja, JE, vera v politika.
Milijon X Jožasportoroža, Jožasportoroža in Jožasportoroža iz Portoroža (in 3 X GO PAHOR)
p.s.
“.
Prvič po volitvah pijemo pir (pod pahorjem se je šrot RES bistveno izboljšal). Neja, vredi punca si, čisto resno mislimo (in iskreno)!
Po 4. piru: Res nismo trije :)
13. december, 2008 ob 0:15
brez p.s.
13. december, 2008 ob 9:09
Dobro jutro, Jožek/i/!
No, mogoče si /ste/ po tvoji /vaši/ definiciji tehničnega razmišljanja res omenil/i/ na bolj žaljiv način tudi druge, se strinjam. Čeprav pri nekaterih kritizirate dejanja, pri drugih pa njih osebno, kar je hujše. Vendar veliko bolj ponavljaš /ponavljate/ in poudarjaš/poudarjate/ tisto o predsedniku. Motijo me trditve namesto pogojnikov. Ne morem mu pripisati, da ni bister, da je Slovencelj in da je imel čas razmišljati o ceni letala. Se pa strinjam, da mora glede svoje porabe denarja zategniti pas. Pa kako moreš biti tako prepričan, da ga lahko vodi maščevalnost. Lep vikend ti /vam/ želim.
15. december, 2008 ob 10:16
Dobro jutro, Neja!
Imeli smo res lep vikend, ena sam žur. Evo pogojnike: če bi Nj. V. bilo dovolj bistro, potem bi se pred zavrnitvijo Rupla posvetovalo s Pahorjem. Če pa Nj. V. je dovolj bistro, potem pa so imeli zaradi maščevalnosti zamegljen um.
Veseli pa nas, da se strinjaš z nami glede hohštaplarije in snobovstva.
Hudo grdo smo govorili samo o Ruplu (da je velik prašič in napihnjenec) ampak o tem še nisi napisala nič (menda se ja ne strinjaš z nami)!
Lep dan ti želijo
Jožasportoroža, Jožasportoroža in Jožasportoroža iz Portoroža
15. december, 2008 ob 11:53
Glede tistega o napihnjenosti se strinjam, ne pa s tem, da žališ prašiče. Tudi z merili, kaj je bolj grdo govorjenje, ne. O Ruplu pač ne ponavljate v nedogled, ker ima itak nizko ceno!(?)
S Türkom bi se moralo posvetovati MMZ z Ruplom na čelu in prejšnja vlada glede imenovanja veleposlanikov, pa so ga ignorirali. Kaj pa misliš (mislite) o tem, da bi moral Pahor kazati svojo odgovornost in moč z dobrim delom (ažurno sprejemanje pomembnih odločitev…..) in ne z borbo za nadvlado?
15. december, 2008 ob 11:55
PS: Tudi jaz ti /vam/ želim lep dan, čeprav dežuje.
15. december, 2008 ob 14:11
Neja, Neja, kaj takšnega pa od tebe res nismo pričakovali. Si pa res besna na Rupla. Samo internetna drhal uporablja takšen besednjak. Ostaja nam še upanje, da imaš pms (ipd). In če je temu tako, lahko nadaljujemo z debato. Predlagamo, da pustimo Nj. V. do nadaljnjega pri miru, lahko pa rečemo še kakšno o Pahorju, če si že načela to temo. Pahorju je primer Rupel prišel kar prav. Nedvoumno je pokazal, kam pes taco moli. To so zdaj spoznali še največji hajbani. Se strinjaš?
15. december, 2008 ob 14:37
No, in kam po tvojem pes taco moli?
15. december, 2008 ob 16:38
Taca kaže grm, kjer piše: “Ideologija, ki je skoraj pol stoletja v teh krajih vzdrževala totalitarni sistem, nima prostora v sodobni politični stranki”.
15. december, 2008 ob 16:57
Jaz pa bolj slišim tega psa , ki pravi, da moli taco na ta napis, a se v resnici pretvarja.
15. december, 2008 ob 17:16
Ne “čuješ” dobro… (malo heca). Kdaj si prvič opazila, da se pretvarja?
15. december, 2008 ob 20:08
Odkar početje ni sklajeno z lajanjem.
16. december, 2008 ob 9:04
Dobro jutro, Neja!
In kdaj si prvič zaznala neskladnost?
16. december, 2008 ob 11:39
Že lani, ko sem bolj začela spremljati politiko, se mi je zdelo, a sem si /sem mu/ pustila čas. Zdaj, ko je bolj v ospredju, tudi to bolj prihaja do izraza.
16. december, 2008 ob 11:56
Merica pa je postala polna z Ruplom, ali imamo prav?
16. december, 2008 ob 12:59
Merica še ni polna, Rupel je pa seveda bil dodaten znak za:”Pozor, kaj se v resnici dogaja?” Opazujem tudi neverbalno komunikacijo in pogosto pomanjkanje pravega argumentiranja in….. čakam, kaj se bo iz vsega razvilo.
16. december, 2008 ob 14:05
Neja, se popolnoma strinjamo s teboj. Glede Rupla imamo poučno zgodbico, napišemo ti jo v kratkem, zanima pa nas, če se strinjaš, da ga poimenujemo z “merjasec” (ker se ti “velik prašič” zdi neprimerno). V vmesnem času pa nam prosim pojasni, kako za vraga se da opazovati neverbalna komunikacija, sanja se nam ne za kaj gre.
16. december, 2008 ob 21:40
Joža, nisem pristašinja, da ljudem nalepiš živalska imena. Njihove značilnosti /živali/ velikokrat ne opišejo ravnanja in osebnostnih potez človeka.
Za prepoznavanje neverbalne komunikacije moraš imeti malo znanja in veliko prakse. Seveda tudi čim več dobrih posnetkov. Primerjaš telesno govorico z besedami in ugotavljaš, če se “pokrivajo”.
16. december, 2008 ob 21:41
PS: Zanima me poučna zgodbica.
16. december, 2008 ob 21:45
PS PS: Če pa si mislil v tej prispodobi: velik prasec- veliko korito = Rupel - vedno pri velikem koritu, se lahko strinjam.
19. december, 2008 ob 14:19
Neja, kako čas teče, moramo pa priznati, da smo se internetne debate malo naveličali (nikakor ne zaradi tebe), padli smo v reševanje zanimivega tehničnega problema in nas trenutno vse ostalo bolj malo briga, taki pač smo. S poučno zgodbico ne bo nič, niti ne vemo, kako se nam je taka neumnost lahko zapisala, mi smo tukaj izključno zaradi debate ne pa zaradi poučevanja - to bi bilo smešno.
Upamo, da se bomo še kdaj s teboj zapletli v kakšno debato, imej se fajn in bodi kul!
Jožasportoroža, Jožasportoroža in Jožasportoroža iz Portoroža
19. december, 2008 ob 14:28
Joško/ti/,
Cenim, da si se znal posloviti in zdi se mi prav, da da se ukvarjaš z zate pomembnejšimi posli kot je pisanje po spletu.
Tudi jaz ti/vam/ želim: vse dobro v leti 2009 in tudi do takrat.