Komentar - Nevzet
28. november 2008 ob 15:53 | Vest |Projekt izgradnje džamije v Ljubljani se je začel pred štiridesetimi leti. Trenutno smo v prvi fazi projekta, ko je potrebno zbrati 4,5 milijona evrov za nakup 11.364 kvadratnih metrov zemljišča na katerem naj bi se gradila džamija oz. Islamski verski in kulturni center.
Mestni svet mestne občine Ljubljana je 24. novembra 2008, sprejel Predlog Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za dele območij za Islamski verski in kulturni center in Predlog Sklepa o soglasju k pravnemu poslu prodaje stvarnega premoženja Mestne občine Ljubljana – to je zemljišče, ki je predvideno za izgradnjo džamije. Tako je Islamska skupnost v RS dobila priložnost, da končno reši vprašanje izgradnje Islamskega verskega in kulturnega centra v Ljubljani.
Mi si prizadevamo, da bo Islamski kulturni center mesto molitve, vzgoje in izobraževanja. To bo mesto prijateljskih srečevanj in pogovorov vseh državljank in državljanov Republike Slovenije in širše regije. Želimo si, da bi Islamski kulturni center ojačal prijateljske vezi med Slovenci in Bošnjaki, Albanci, Turki in drugimi narodi.
Žal se so ponovno pojavili predlogi za referendum kjer naj bi Ljubljančani in Ljubenčanke odločali o minaretu. Vabim Ljubljančane in Ljubenčanke, da ne podprejo to idejo kajti Ljubljana je strpno mesto, ki razume in spoštuje različnost. Muslimani, ki živimo v prestolnici smo dokazali da smo koristni člani družbe v kateri živimo. Bodoči Islamski center bo mesto razumevanja, bo mesto srečevanj različnosti in mesto pogovora.
Pričakujemo, da se bo kmalu zgodba o džamiji v Ljubljani kmalu končala.
Nevzet Porić
28. november, 2008 ob 18:52
Kje pa se lahko da svoj prispevek, četud “kamaen na kamen…”?
28. november, 2008 ob 18:54
Skratka: zbirališče donacij?
28. november, 2008 ob 22:16
Ljubljana si zasluži lepo đamijo, mislim če bi jo prej zvizualizirali ljudem bi bili spori mogoče preskočeni.
28. november, 2008 ob 22:29
Ta center ne bo samo verski, ampak tudi politični, in v tem je problem.
28. november, 2008 ob 22:56
Ja, ker prižnice pa do zdaj sploh niso bile politične. In zvoniki tudi ne …
29. november, 2008 ob 1:59
Kaj pa kompromis? Zniža naj se minaret in se končno zgradi ta džamija.
29. november, 2008 ob 9:38
Prav imaš Ljubljana je strpno mesto toda muslimani to niste saj učite da je potrebno nevernike pobijati.
www.ssn.si
29. november, 2008 ob 10:03
Nevzet pravi:
Mi si prizadevamo, da bo Islamski kulturni center mesto molitve, vzgoje in izobraževanja.
Eno je rečt, “mi si prizadevamo, da bo ….”, nekaj popolnoma drugega pa je
” Islamski kulturni center BO mesto molitve, vzgoje in izobraževanja ”
Torej, Nevzet, koga farbate ?
29. november, 2008 ob 11:15
Stranka SSN o džamiji:
V SSN ostro nasprotujemo gradnji vsakršnega islamskega verskega objekta s politično konotacijo oziroma z namenom širjenja nestrpnosti proti večinskemu narodu ali drugače verujočim. Prepričevanja, da bi se v takih objektih odvijale zgolj verske, kulturne in družabne dejavnosti, nas še zdaleč ne prepričajo, glede na dogajanje v drugih državah EU. Po našem mnenju so to evfemizmi, s katerimi se spretno zakriva bistvo – namen islamizacije Slovenije in gojenje verskega fundamentalizma, ki prinaša sovraštvo in nasilje.
Slovenija je bila stoletja branik Evrope pred širjenjem islamističnega otomanskega imperija, ki je s svojo militantno ideologijo širjenja imperialnega prostora in vere “z ognjem in mečem” ropal, požigal, posiljeval in zasužnjeval slovenske rodove. Nekateri predstavniki islama, pa tudi predstavniki nekaterih drugih večjih verskih skupnosti, velikokrat zlorabljajo iracionalna človeška čustva za dosego zelo racionalnih političnih ciljev, ki dosegajo svoje bistvo v akumulaciji moči, bogastva in oblasti. To pa z namenom prevlade človeka nad človekom, kar v svojem bistvu nasprotuje načelu enakosti, enakopravnosti in demokraciji.
Za razliko od nacionalnih političnih sil, se islam velikokrat zlorablja kot verska preobleka politične sile skrajnežev, ki prihaja od zunaj in bi z lahkoto načel integriteto slovenske države, v kateri verjetno, z nadaljevanjem trenda raznorodovanja, Slovenci v nekaj desetletjih ne bomo niti večina. Evropa je do konca 20. stoletja počistila z nasilnimi, ekspanzionističnimi režimi, ki so na različne načine opravičevali nasilje. Z željo po cenejši delovni sili pa odprla pandorino skrinjico in z njo masovno priseljevanje muslimanov z dobrimi in slabimi nameni iz vsega sveta, ki pa v pretežni meri še do danes niso doumeli bistva vrednot evropskih držav.
Ker je islamu inherentna politična konotacija in ker je v demokratični Sloveniji zaželjen politični diskurz ter cenjena pluralnost mnenj menimo, da imamo pravico nasprotovati politiki zlorabljanja vere s ciljem nasilnega spreminjanja moralno etičnih norm v Sloveniji, že iz razloga, ker se islam zlorablja za zagovarjanje neenakosti spolov, negiranje drugačne kulture in stapljanje s temelji državne ureditve. Islam je prepogosto politično zlorabljen in se po našem mnenju zato ne more več obravnavati kot verska skupnost, marveč kot politična organizacija, ki je v primeru vodenja in zlorabe s strani skrajnežev, slovenskemu narodu in državljanom Slovenije, pa tudi vsem drugače verujočim evropskim narodom, sovražna. Naša naloga je torej, da z veliko previdnostjo ter z vseslovenskim javnim diskurzom soočimo predstavnike obeh strani in z vključitvijo zainteresirane javnosti, najprej pridobimi splošno mnenje o tem kako bo politična islamizacija Slovenije vplivala na življenje nas in naših zanamcev. V SSN smo mnenja, da si slovenski narod, ki je bil v Evropi skozi zgodovino takoj za Judi, deležen največjega genocida ter asimilacije in je številčno ostal na ravni štetja iz sredine 19. stoletja, zasluži najmanj predhodni javni diskurz, preden se ga obremeni s tako hudim vplivom, kot je to politična islamizacija.
Izkušnje držav zahodne Evrope kažejo, da se avtohtono prebivalstvo eksponentno upira čedalje večjemu kulturnemu, verskemu in političnemu posiljevanju. To je v Franciji, Belgiji, Nizozemski, Nemčiji, Danski, Švedski, Veliki Britaniji… že povzročilo večje medverske napetosti in veliko nasilja, kar ne more biti sprejemljivo. Če se bodo gradnje džamij v Sloveniji brez predhodne javne razprave začele realizirati, bomo v SSN prisiljeni pozvati vse državljane, civilne in politične organizacije, da gradnjo preprečijo z državljansko nepokorščino in drugimi legitimnimi, nenasilnimi oblikami upora proti politiki vpliva verskih organizacij na temelje slovenske državnosti in raznarodovanje.
Stranka Slovenskega Naroda
Zdenko Vinkov - Vincenc, predsednik
http://www.ssn.si/si/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=58
29. november, 2008 ob 11:17
V SSN odločno proti gradnji islamskega centra
27 Nov 2008 ob 03:44 PM
V SSN ostro nasprotujemo gradnji vsakršnega islamskega verskega objekta s politično konotacijo oziroma z namenom širjenja nestrpnosti proti večinskemu narodu ali drugače verujočim. Prepričevanja, da bi se v takih objektih odvijale zgolj verske, kulturne in družabne dejavnosti, nas še zdaleč ne prepričajo, glede na dogajanje v drugih državah EU. Po našem mnenju so to evfemizmi, s katerimi se spretno zakriva bistvo – namen islamizacije Slovenije in gojenje verskega fundamentalizma, ki prinaša sovraštvo in nasilje.
Slovenija je bila stoletja branik Evrope pred širjenjem islamističnega otomanskega imperija, ki je s svojo militantno ideologijo širjenja imperialnega prostora in vere “z ognjem in mečem” ropal, požigal, posiljeval in zasužnjeval slovenske rodove. Nekateri predstavniki islama, pa tudi predstavniki nekaterih drugih večjih verskih skupnosti, velikokrat zlorabljajo iracionalna človeška čustva za dosego zelo racionalnih političnih ciljev, ki dosegajo svoje bistvo v akumulaciji moči, bogastva in oblasti. To pa z namenom prevlade človeka nad človekom, kar v svojem bistvu nasprotuje načelu enakosti, enakopravnosti in demokraciji.
Za razliko od nacionalnih političnih sil, se islam velikokrat zlorablja kot verska preobleka politične sile skrajnežev, ki prihaja od zunaj in bi z lahkoto načel integriteto slovenske države, v kateri verjetno, z nadaljevanjem trenda raznorodovanja, Slovenci v nekaj desetletjih ne bomo niti večina. Evropa je do konca 20. stoletja počistila z nasilnimi, ekspanzionističnimi režimi, ki so na različne načine opravičevali nasilje. Z željo po cenejši delovni sili pa odprla pandorino skrinjico in z njo masovno priseljevanje muslimanov z dobrimi in slabimi nameni iz vsega sveta, ki pa v pretežni meri še do danes niso doumeli bistva vrednot evropskih držav.
Ker je islamu inherentna politična konotacija in ker je v demokratični Sloveniji zaželjen politični diskurz ter cenjena pluralnost mnenj menimo, da imamo pravico nasprotovati politiki zlorabljanja vere s ciljem nasilnega spreminjanja moralno etičnih norm v Sloveniji, že iz razloga, ker se islam zlorablja za zagovarjanje neenakosti spolov, negiranje drugačne kulture in stapljanje s temelji državne ureditve. Islam je prepogosto politično zlorabljen in se po našem mnenju zato ne more več obravnavati kot verska skupnost, marveč kot politična organizacija, ki je v primeru vodenja in zlorabe s strani skrajnežev, slovenskemu narodu in državljanom Slovenije, pa tudi vsem drugače verujočim evropskim narodom, sovražna. Naša naloga je torej, da z veliko previdnostjo ter z vseslovenskim javnim diskurzom soočimo predstavnike obeh strani in z vključitvijo zainteresirane javnosti, najprej pridobimi splošno mnenje o tem kako bo politična islamizacija Slovenije vplivala na življenje nas in naših zanamcev. V SSN smo mnenja, da si slovenski narod, ki je bil v Evropi skozi zgodovino takoj za Judi, deležen največjega genocida ter asimilacije in je številčno ostal na ravni štetja iz sredine 19. stoletja, zasluži najmanj predhodni javni diskurz, preden se ga obremeni s tako hudim vplivom, kot je to politična islamizacija.
Izkušnje držav zahodne Evrope kažejo, da se avtohtono prebivalstvo eksponentno upira čedalje večjemu kulturnemu, verskemu in političnemu posiljevanju. To je v Franciji, Belgiji, Nizozemski, Nemčiji, Danski, Švedski, Veliki Britaniji… že povzročilo večje medverske napetosti in veliko nasilja, kar ne more biti sprejemljivo. Če se bodo gradnje džamij v Sloveniji brez predhodne javne razprave začele realizirati, bomo v SSN prisiljeni pozvati vse državljane, civilne in politične organizacije, da gradnjo preprečijo z državljansko nepokorščino in drugimi legitimnimi, nenasilnimi oblikami upora proti politiki vpliva verskih organizacij na temelje slovenske državnosti in raznarodovanje.
Stranka Slovenskega Naroda
Zdenko Vinkov - Vincenc, predsednik
http://www.ssn.si/si/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=58
29. november, 2008 ob 13:45
Jaz bi si želela v Ljubljani eno lepo džamijo v stari maniri. Načrti, ki sem jih videla (sicer še za drugo lokacijo), so tako sodobni, da se veliko čara džamije izgubi; še najboljši projekt se mi je pravzaprav zdel od nekega študenta (muslimana) arhitekture. Samo nekaj me skrbi: da bo spet kot ponavadi, da namreč bo to mesto seznavanja samo po paroli, v resnici bodo pa v najboljšem primeru priredili nekajkrat na leto kako predavanje, ki ga bodo uzurpirali eni in isti ljudje, zainteresiran slehernik spoznavanja tujega/drugega pa se bo kot doslej obrisal pod nosom.
Pa prosim oponente, da nehate enačit skrajneže, ki so na vseh straneh vedno bili in bodo, z muslimani in nehajte že srat s tem džihadom, ker ne poznate konteksta.
29. november, 2008 ob 14:29
“Pa prosim oponente, da nehate enačit skrajneže, ki so na vseh straneh vedno bili in bodo, z muslimani in nehajte že srat s tem džihadom, ker ne poznate konteksta.”
džihad zame nima konteksta, je le izraz izjemne primitivnosti.
sam nimam nič proti džamiji. upam samo, da bodo slovenski muslimani svojo strpnost in toleranco izkazovali, tudi ko se bo kdo spravil narisat mohameda z ak47 v eni in mačeto v drugi roki.
29. november, 2008 ob 15:35
majko milo!!!
^
/ o\
/___\
/____\
/_____\
/______\
/_______\
lp
29. november, 2008 ob 15:48
e naglasak ga jebe….
pa je že 30 let v sloveniji…..
se motim?
29. november, 2008 ob 18:30
Luka, a si že kdaj slišal Henryja Kissingerja?
29. november, 2008 ob 18:48
jp
29. november, 2008 ob 20:36
Nevzet Porić, Balkan se širi - to je to.
29. november, 2008 ob 20:38
Balkanci tipa Carlos Contreras pa bodo medijsko precej aktivni, da se ta projekt “na pravilen (civilizacijsko -ideološko) način” lepo predstavi rdečim ovcam.
29. november, 2008 ob 23:42
Samo pod noge je treba gledati, da človek na stopi na kak Kakec.
30. november, 2008 ob 15:39
ma keri kej kurilćka za prodat ?
draga ženo : www.youtube.com/watch?v=yl8g8S6F3do
lp
30. november, 2008 ob 17:53
Slovenija je majhna,do vsega, kar nekako v softverih ljudi ni slovensko,relativno nestrpna družba.Čeprav na zunaj kaže podobo liberalizma, strpnosti in razumevanja,v vsakdanjem življenju se energijsko da začutiti drugačen odnos do ič ali ić, hrvatov,talijanov,bosancev,štajercev in obratno žabarjev, pomembno je ali si primorc,če pa si dolenjc si tak ali onak, vi iz tiste vasi ste pizde, naši vaščani so kul,in tako naprej v nedogled…tudi mediji,vlada in druge ustanove vse prevečkrat uporabijo izraz slovenci, namesto državljani,ko govorijo o dogodkih in raznih družbenih projekcijah…na javnih nastopanjih,raznih oddajah, tisti,ki se pišejo na ič,vedno poudarjajo kako je njihova mati slovenka ,čeprav je oče odnekod drugje,kajti če ti je mati slovenka si tudi sam slovenec,kot da je to v tisti oddaji nevemkako pomembno
Proti temu se boriti je nesmiselno, to je treba sprejet in če nisi “čist” slovenec ,se je treba pač sprijazniti in s tem živeti.
Gospod Nevzet, ne dvomim v iskrenost vaših namenov glede džamije, sam nimam nič proti graditvi le-te kjerkoli, zdi se mi pa da slovenska javnost ni,in še dolga leta ne bo pripravljena zares sprejeti različnost.Javno se sicer deklarira kot demokratična, dejansko pa je situacija drugačna, v posameznih stvareh celo ekstremna.
30. november, 2008 ob 18:59
@Miro zgoraj
A bi lahko nekoliko bolj diverzificiral tvoj nickname glede na mojega, da bi se ju lahko ločilo med seboj. Opazil sem namreč, da komentiraš iste teme kot jaz, a se s tvojimi mnnenji pogosto ne strinjam.
Kot naprimer v tem primeru. Če primerjam Slovenijo z drugimi državami, ugotavljam, da je pri nas nestrpnosti neprimerno manj. Sem pa prepričan, da je potrebno reči bobu bob in da je nujno zaščititi lasten narod pred prevelikimi apetiti tujcev. Če misliš, da temu ni tako, si precej naiven. Nekaj primerov: hrvaška obala - 80% v rokah tujcev, Madžarska - dobesedno kupili so jo Američani, Slovaška - hude posledice enotne davčne stopnje podtaknjene s strani Američanov, Estonija - ekonomska okupacija s strani Fincev… V vseh teh državah, posledično, se avtohtono prebivalstvo komaj preživlja.
Džamija vsekakor, toda v okvirih, ki jih določi Slovenija.
8. december, 2008 ob 0:01
Pa nej majo ta svoj center. Ljudje imajo centre (predvsem nakupovalne) že na vsakem vogalu. Dejmo jim ga sezidat. Jst sm kot zavedni slovenec in ne vernik ZA! Sam o tistem stolpu ta visokem k nej bi se ga vidl…. pa no comment! Sm za ta center - sm pa proti neki zidavi, ko bi se že iz aviona vidl, kaj je tm.