politika
Pleh 005
26. november 2008 ob 12:00 | Denis Sarkić |Kakšnega vozijo ali jih z njimi prevažajo drugi? Kdo ima lepšega? Kateri je močnejši? Kdo ima najdražjega? Je njihova last ali se vozijo za denar davkoplačevalcev? Na Vesti objavljamo pločevino, s katero se vozijo znani Slovenci.
Franci Križanič, minister za finance, Audi A6, model 1998, službeno vozilo.
Denis Sarkić
26. november, 2008 ob 15:11
Ma dobro, brez zveze samo sluzbena… Privatna nekaj povedo o osebi ne pa sluzbena, ki si jih vecina niti ni izbrala…
Pa mogoce malo debate s posameznikom, da vidis kaj mu na avtu veliko pomeni oziroma ali je na kaj ponosen…
Recimo jaz bi z veseljem razkazal plinski sistem in povedal, da dokler ne bo elektricnega na razpolago moje 206ke ne zamenjam…
26. november, 2008 ob 15:19
Počasi, vse bo prišlo…
26. november, 2008 ob 17:48
No, ker se je v preteklosti mnogo govorilo o Pahorjevem fičku in potem katrci ter nazadnje BMWju, je kamenko spisal tole:
Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo.
Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
Test naklona
Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo.
Test kolen
BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke!
Test desnega ovinka
Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?
Test pogovarjanja
BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
Test hitrosti
Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš?
Test pospeševanja
Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta… v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi?
Test udobnosti
Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.
Objavljeno na Kamenko.eu
26. november, 2008 ob 20:28
Naš skromni Turkec pa kar v sedmici okoli šofira…
26. november, 2008 ob 21:27
Ej. Joze, tole je najbolj genialni primerjalni test, kar sem jih kdaj bral. Naj se učijo tisti cepci pri Auromagazinu in podobnem revialnem šrotu!
26. november, 2008 ob 21:39
a bi se dalo narediti recimo top3 listo tistih, ki vozijo ekološko najbolj sprejemljive avtomobile?
26. november, 2008 ob 23:04
BMW 7 ne poznam, za petico pa lahko naštejem kar nekaj pomanjkljivosti:
-motor spredaj, pogon zadaj - zelo nevarna kombinacija. Dobro za start z mesta (seveda na suhi cesti), pa vendar je lahek zadek nevaren v ovinkih.
-utesnjenost v kabini glede na velikost avta (menjalnik je praktično v kabini, nameščen med voznika in sovoznika)
-majhen prtljažnik v razmerju z dolžino avtomobila
-nepotrebno dolg nos avtomobila (verjetno pa blagodejno deluje na ego lastnika)
-visoki stroški vzdrževanja (dragi servisi, zavarovanje, gume…)
-relativno visoka poraba goriva
-pretirano visoka nakupna cena
-težaven za parkiranje (slaba preglednost za avtomobilom, dolžina avta)
-zelo hitro izgubi vrednost