Friday 15. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Pleh 005

26. november 2008 ob 12:00 | Denis Sarkić |

Kakšnega vozijo ali jih z njimi prevažajo drugi? Kdo ima lepšega? Kateri je močnejši? Kdo ima najdražjega? Je njihova last ali se vozijo za denar davkoplačevalcev? Na Vesti objavljamo pločevino, s katero se vozijo znani Slovenci.

Franci Križanič, minister za finance, Audi A6, model 1998, službeno vozilo.

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 7 x komentirano
  1. lucko pravi:

    Ma dobro, brez zveze samo sluzbena… Privatna nekaj povedo o osebi ne pa sluzbena, ki si jih vecina niti ni izbrala…

    Pa mogoce malo debate s posameznikom, da vidis kaj mu na avtu veliko pomeni oziroma ali je na kaj ponosen…

    Recimo jaz bi z veseljem razkazal plinski sistem in povedal, da dokler ne bo elektricnega na razpolago moje 206ke ne zamenjam…

  2. Denis Sarkić pravi:

    Počasi, vse bo prišlo…

  3. joze pravi:

    No, ker se je v preteklosti mnogo govorilo o Pahorjevem fičku in potem katrci ter nazadnje BMWju, je kamenko spisal tole:

    Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo.

    Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

    Pa gremo:

    Test naklona

    Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo.

    Test kolen

    BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke!

    Test desnega ovinka

    Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

    Test pogovarjanja

    BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

    Test hitrosti

    Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš?

    Test pospeševanja

    Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta… v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi?

    Test udobnosti

    Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.

    Objavljeno na Kamenko.eu

  4. Seba pravi:

    Naš skromni Turkec pa kar v sedmici okoli šofira…

  5. Pepo pravi:

    Ej. Joze, tole je najbolj genialni primerjalni test, kar sem jih kdaj bral. Naj se učijo tisti cepci pri Auromagazinu in podobnem revialnem šrotu!

  6. samo pravi:

    a bi se dalo narediti recimo top3 listo tistih, ki vozijo ekološko najbolj sprejemljive avtomobile?

  7. miro pravi:

    BMW 7 ne poznam, za petico pa lahko naštejem kar nekaj pomanjkljivosti:
    -motor spredaj, pogon zadaj - zelo nevarna kombinacija. Dobro za start z mesta (seveda na suhi cesti), pa vendar je lahek zadek nevaren v ovinkih.
    -utesnjenost v kabini glede na velikost avta (menjalnik je praktično v kabini, nameščen med voznika in sovoznika)
    -majhen prtljažnik v razmerju z dolžino avtomobila
    -nepotrebno dolg nos avtomobila (verjetno pa blagodejno deluje na ego lastnika)
    -visoki stroški vzdrževanja (dragi servisi, zavarovanje, gume…)
    -relativno visoka poraba goriva
    -pretirano visoka nakupna cena
    -težaven za parkiranje (slaba preglednost za avtomobilom, dolžina avta)
    -zelo hitro izgubi vrednost

Komentiraj