Komentar - Dejan
10. november 2008 ob 14:19 | Vest |Pred kratkim je kolumnist Mićo Mrkaić zapisal, da finančne krize niso nič novega. In da nam pri njihovem razumevanju ni treba odkrivati tople vode. Strinjam se z njim. Krize so se dogajale in se bodo najverjetneje tudi v prihodnje. Vendar pa se do sedaj še nobena finančna kriza ni bistveno dotaknila mobilnih komunikacij. Do sedanje.
Rast branže, ki je bila vse od 80. letih naprej strma, se je prvič umirila. Vendar še zdaleč ne moremo govoriti o krizi, kakršna se napoveduje nepremičninskemu trgu. Gre le za ustavitev rasti, ki je posledica globalnih finančnih pritiskov.
Z drugimi besedami, mobilni operaterji jo bomo verjetno dobro odnesli. Zakaj? Prvič zaradi enostavnega dejstva, da uporabnik ne potrebuje kredita in bančnih garancij, da bi sklenil naročniško razmerje pri mobilnem operaterju. Drugič, mobilna komunikacija je in ostaja nujen del našega vsakdana. Življenja si danes brez mobilnega telefona ne moremo več predstavljati.
Zato v Si.mobilu ne pričakujemo, da bo uporaba mobilnih storitev padla. Prav nasprotno. Upadanje kupne moči in nagnjenost uporabnikov k varčevanju pa bosta povzročila, da bodo uporabniki še bolj cenovno občutljivi.
Kar pomeni, da je bolj verjeten scenarij migracija uporabnikov k najkonkurenčnejšemu ponudniku. Torej k tistemu operaterju, ki jim bo za isti denar ponudil več. Ki jim bo zagotavljal kakovostno uporabniško izkušnjo in bo sledil njihovim potrebam. Če kdaj, bo v prihajajočem obdobju razumevanje uporabnika ključno. Zato bo za nas oseba leta naslednjih nekaj let kdo drug kot - uporabnik.
Dejan Turk,
predsednik uprave Si.mobila
10. november, 2008 ob 14:49
To so bolj nasveti za šoping kot pa komentar dneva, ccc.
10. november, 2008 ob 14:51
Plačan oglas.
10. november, 2008 ob 15:01
Od 80 je rast strma…
Pri teh cenah se pa res ni bati za operaterje - bodo morda lahko nekoliko znižali svoje cene pa malo manj morili z reklamami.
10. november, 2008 ob 15:23
WTF
10. november, 2008 ob 19:56
Pri Simobilu bi morali razmisliti, kaj pravzaprav prodajajo.
Pri Simobilu bi morali razmisliti, zakaj so dali svoji šefici naročniškega BlueBerry, da bi z njimi šofirala ljudi s svojega dopusta, če potem nič ne ukrene.
Pri Simobilu nimajo pojma, kaj so to stiki z javnostjo./Da razjasnimo hitro, kdor uporablja PRovsko finto “stiki z javnostnmi” je že nasedel lastni propagandi./
Pri Simobilu ne obvladajo knjigovodstva in težijo klientom z grozilnimi SMS-ji, ker kakor niso plačali. Res je, da so potem enkrat dali v opravičilo za bonus enomesečno naročnino. Še vedno pa sem v pojasnilo poslušal na 080 404040 stokanje, češ “ali vem, koliko jih bo to stalo”… etc.
Edino srečo imajo (in ostali telekomunikavsarji), da je zatečeni nivo cen tak, da pokrije vse njihove zablode. Ker pa seveda stvar vseeno ne bi funkcionirala, če se nekateri vendrale ne bi spoznali, je moj sum naslednji: heterogena sestava kolektiva, kjer se upravna struktura ne pokriva z kompetencami in kompetence ne z vplivom in de fakto zaslugami. Kup nesposobnega srednjega managementa, ki samo izpolnjuje zahteve in navzgor “prikazuje rezultate”. Ni inovacije, ni idej, eno samo zasledovanje tega, kar se “počne zunaj” (followers, not trend setters).
11. november, 2008 ob 12:31
Simobil je čist v redu firma in tudi Tušmobil. Mobitel pa…hm, prehitro zrasel:)
Lp,
Uroš
11. november, 2008 ob 21:23
no ja
11. november, 2008 ob 21:38
“krize”.non stop…..ponavljanje znova in znova. po možnosti vsaki dan na vseh “kanalih”..
pa to je hujše kot v “politička nastava”isti prijemi ,v drugačnem pakiranju…!
da bi le bili dobro “pripravljeni” in “programirani”…!?
lepo vas prosim…!?
kje so “modri” ljudje,da se (že) temu uprejo!?…vsaj z besedo…ki je imela vedno moć!
12. november, 2008 ob 9:52
Prikrita reklama?
12. november, 2008 ob 10:24
Zanimivo delo rok :-)
8. december, 2008 ob 0:30
Mislim, da bodo velika podjetja v kolikor lahko ponudijo več za manj denarja v finančni krizi (ki to ni) postala še večja. Zavedat se je treba, da ni problem v tem, da denarja ni! Problem je, kam ljudje denar zapravljajo, da ga zmanjkuje. Če bi šli vsaj 12-15 let nazaj velikih centrov še ni bilo. Takrat so imel so imela vsa mala podjetja in mali ljudje veliko denarja! Danes ko je centrov polno in ljudje zapravljajo samo v velikih centrih zunaj tega ostaja vse manj ljudi! Torej MONOPOL kraljuje! Mislim da je ravno monopolni položaj nekaj najslabšega v finančni krizi. In mobilne storitve bodo absolutno morale biti MONOPOLNE v kolikor bodo želele ponuditi ČIM VEČ za ČIM MANJ :) ČAW