Janša brez spremstva
3. november 2008 ob 20:07 | Denis Sarkić |Predsednik vlade Janez Janša in njegova zaročenka Urška Bačovnik sta bila v nedeljo zvečer soudeležena v lažji prometni nesreči v Ljubljani. Kot je medijem pojasnil tiskovni predstavnik vlade Valentin Hajdinjak, se je vanju, ko sta na križišču čakala pred semaforjem, z manjšo hitrostjo zaletel mlajši voznik osebnega avtomobila Seat Ibiza. Po besedah Hajdinjaka sta se v nedeljo okrog 21. ure Janša in Bačovnikova z lastnim avtomobilom vračala s Štajerske. “Na križišču pri ljubljanski tovarni Kolinska sta čakala pred semaforjem, ko se je vanju, v zadnji desni rob odbijača, z manjšo hitrostjo zaletel mlajši voznik osebnega avtomobila Seat Ibiza, ki je že v križišču neprevidno menjaval vozni pas,” je pojasnil.
Hajdinjak je poudaril, da je nastala zgolj manjša materialna škoda. “Na avtomobilu Janeza Janše je bil tako odrgnjen zadnji plastični odbijač, medtem ko je bil na avtomobilu povzročitelja poškodovan prednji levi odbijač in počeno steklo levega prednjega žarometa. Nihče tudi ni bil poškodovan,” je zatrdil. Ob tem je tiskovni predstavnik dodal, da sta bila avtomobila normalno vozna, voznik Seata Ibize pa je takoj priznal krivdo, zato so na bližnjem avtobusnem postajališču udeleženci zgolj ugotovili stanje ter izpolnili evropsko poročilo o nezgodi. “Na avtobusnem postajališču, kjer so izpolnjevali obrazec poročila o nezgodi, je dogodek spremljala tudi mlajša oseba moškega spola z mobilnim telefonom v roki, ki je potem, ko je bila opažena, prizorišče hitro zapustila,” je pojasnil Hajdinjak in poudaril, da odločno zavračajo nekatera namigovanja, “da je bil premier celo vinjen, saj to ne ustreza resničnim dejstvom”.
Zaročenca Urška in Janez pred pladnji s penino Foto: DENIS SARKIĆ/VEST
Nekateri mediji (skoraj vsi spletni, najprej pa dnevnik.si in 24ur.com) so namreč poročali, da naj bi bil premier v času nesreče menda vinjen. Hajdinjak je še opozoril, naj se ne nasede posameznikom, ki trdijo, da imajo videoposnetke nesreče in jih poskušajo prodati za velike vsote. Kot so pisali pri zgoraj navedenih dveh, naj bi jim namreč uporabnik ponujal videoposnetek dogodka, pogajanja za odkup pa naj bi še potekala. “Tisti, ki razpolaga s posnetkom iz mobilnega telefona, je tega naredil šele, ko so udeleženci prometne nezgode na avtobusnem postajališču izpolnjevali evropsko poročilo.” Janša in Bačovnikova sta se sicer vozila v avtu znamke Volvo XC 70, ki je lasti premiera v odhodu.
Zgodba je sicer zelo dobra za t.i. rumeni tisk, vendar pa se vsaj nam, zastavlja vprašanje, kje so bili premierovi varnostniki, saj bi jih moral po zakonu imeti ob sebi, glede na funkcijo, ki jo še vedno opravlja!? Če ne drugače, bi moral imeti predsednik vlade varovanje vsaj v drugem avtomobilu, ki bi sledil njegovemu! Kako bi se razpisali slovenski mediji šele v primeru, če bi se v premiera in njegovo zaročenko zaletel blaznež ali nekdo, ki mu gre Janez Janša v nos in bi bile posledice hujše!? Kdo bi potem odgovarjal in na koga bi s prstom kazali v zdajšnji opoziciji? In še drugo zanimivo vprašanje, kako to, da premier ni obvestil policije o nesreči, saj bi se lahko izkazalo, da je bil povzročitelj nesreče pod vplivom alkohola in je zato takoj priznal krivdo??? Morda pa se je mladenič ustrašil premiera in takoj priznal, da je kriv za karambol. Kdo bi vedel? Hm, kaj pa, če sta bila oba vinjena…
Denis Sarkić
3. november, 2008 ob 20:18
Ejjjjjjjjjjjj, nič čudnega. Politika ! Še kaj predpostavk na zalogi ?
3. november, 2008 ob 20:22
Ha,ha,ha,ha…..Še to spijemo pa gremo …..
3. november, 2008 ob 20:25
Na zdravje.srečo imata,da ni bil jelnčić.sploh smer iz koroške do ljubljane.tam naš plemenitko rad vijuga s kakšnim promilčkom.
3. november, 2008 ob 20:37
Jasno!Spet nepreverjena dejstva.Kaj pa če je in če bi bilo?Kar napamet in brez dokazov.Kje so dokazi o vinjenosti?No pri Janši dokazi seveda niso potrebni,kajti,kar vrli neodvisni novinarji zapišejo je vedno čista resnica.Pomembno je,da se piše in piše,pa laž desetkrat napisana postane resnica.
3. november, 2008 ob 20:39
Mogoce pa je sarkic pijan, da take bedarije pise..
3. november, 2008 ob 21:12
..mogoče je bil pijan pes od Sarkića.Ali pa oni trije umetniki Janše…
3. november, 2008 ob 21:13
Je to spisal taisti Sarkić, ki se zgraža nad nivojem tistih blaznih predvolilnih brezplačnikov??? Hahahaha…
3. november, 2008 ob 21:15
Sarkić, se spomniš, kako si zavijal z očmi, ko so brezplačniki pisali nepreverjene stvari glede Pahorjevega beemveja? Ta zgodba z Janšo ti je pa očitno zelo zelo všeč… hehehe… Denis Sarkić - novi kralj slevenskega rumenega žurnalizma…
3. november, 2008 ob 21:36
Kaj pa če Janša sploh ne pije alkohola, ker je musliman?
3. november, 2008 ob 21:44
Mene veseli, da je v prometni nesreči nastala le manjša škoda. In da se po naši deželi premier upa obnašati kot, da je že civil.
Po drugi strani pa me danes še bolj v oči zbode, da sta dobro leto nazaj Erjavec in Janša zaradi protokola morala potovati vsak v svojem helikopterju. (Da ne bi teroristi hkrati zbili oba stebra naše obrambe.) Zadeva ni bila poceni.
3. november, 2008 ob 21:47
To bo!
Sarkić, ne spuščaj se še nižje od že doseženega…
3. november, 2008 ob 22:03
Zdravo!
Ne vem ali nekateri tukaj namerno provocirate ali ste samo mentalno zaostali…
Denis je v ta članek dejansko dal del svojega pogleda na zadevo in ni samo prekopiral članka z drugih portalov. 2. del članka, ki je Denisovo avtorsko delo ni sporen, saj Denis ne postavlja trditev ampak se samo sprašuje do kakšnih scenarijev bi lahko prišlo…
Zaradi vseh naštetih komentarjev, ki so samo komentarji sami po sebi in nič ne povejo, bi prosil ekipo Vesti, da uvede cenzuriranje, saj svoboda govora in anonimnost hkrati ljudem dopuščata, da pišejo bedarije, ki žalijo avtorja, nervirajo bralca in ne pripomorejo k ničemur…
In Denis..čestitam za dosedanje delo (sploh Denis Pokora) ter trdo kožo, ko bereš te komentarje…
3. november, 2008 ob 22:04
Mogoče so bli pa vsi ŠTIRJE vinjeni? Reporter Sarkić? :)
3. november, 2008 ob 22:08
Ah kaj, to je zdaj najbolj pomembna novica in vsesplosna debata.
resnica pa je: Pijana je bila…U R S K A hehe
se vec takih bebastih prispevkov, hec mora bit
3. november, 2008 ob 22:17
@ fantje in dekleta, dame in gospodje - verjamem, da tudi vam ni vseeno, kaj se dogaja z našim (še vedno aktualnim) predsednikom vlade, zato tudi mediji poročamo o njegovih dogodivščinah. Prav tako bomo poročali tudi o naslednjih premierih in ostalih predsednikih, ker so oni tisti, ki nas vodijo prihodnjim dogodivščinam naproti. Na žalost marsikoga, brezplačnikov ni več, ostaja pa spletna stran SDS, na kateri je od časa do časa zapisan kakšen tekst, skoraj v stilu mojega najljubšega brezplačnika - umrlega Ekspresa.
Kot je tale zadnji zapis:
http://www.sds.si/aktualno-2940/aktualno-2869/tudi-sedaj-se-nihce-ne-zmoti/
3. november, 2008 ob 22:39
@Denis
Expres je amaterizem proti Delu… Zakaj se raje ne ukvarjaš s problemom, kakšni članki so v Delu, ki bi naj bil relevanten, pusti pri miru te minorne Exprese… Pravi problem je drugje. Delo, Dnevnik, Večer - trije slovenski dnevni časopisi, pa so vsi nagnjeni na eno stran, saj veš, na katero… tvojo… Nič narobe, samo - ne bi mogel biti vsaj en normalen, objektiven? To je problem, ne Expres.
3. november, 2008 ob 22:49
Ne, ne, dekleta in dečki. Pravi expressni levaški novinar bi napisal, da je Janša insceniral prometno nesrečo brez gmotne škode, da pritegne pešajočo pozornost javnosti. Za naklonjeno obravnavo pa je poskrbela Urška.
Pa prijetno noč vsem in sanjajte, kako smo srečni, da ne živimo na avstrijskem Koroškem.
3. november, 2008 ob 22:59
Denis Sarkić - ne boste poročali ,ne
4. november, 2008 ob 0:03
Matr, kdo ve kako zgleda JJ, ko je pijan ?
Mislim, da se že pri drugem kozarcu zgrudi na tla.
Njegov MEGAEGO enostavno ne prenese motečih vplivov iz okolja.
4. november, 2008 ob 0:45
po mojem je Sarko pisal eno, pijana tipkovnica pa je sproducirala to kar smo imeli priložnost prebrati…
4. november, 2008 ob 1:32
Njavro ni bil daleč.
4. november, 2008 ob 1:36
Komunisti so bili, komunisti. Ali pa “gayniggers from outer space”.
4. november, 2008 ob 1:51
Slastno branje, res odličen, odličen komentar na temo pohlepnih free-market-Greenspenderjev:
http://www.dnevnik.si/debate/kolumne/1042219206
4. november, 2008 ob 3:46
@Denis Sarkic
Dober link na resnicno dihurski tekst v stilu Ekspresa in podobnih predvolilnih natolcevalskih SDSofilskih brezplacnikov. Vsec mi je tudi ime brezplacnik, ker se z uporabo le-tega tudi lahko izognemo uporabi besede casopis, ker tista nekaj strani dolga sranja to pac niso bila. Upam, da si bili tudi avtorji brezplacni, prvic, ker so bili zanic in drugic, ker sploh ne vemo kdo so bili. Upam, da si niso drznili uporabljati umetniskih imen, ker niso bili niti umetniki…
Kakorkoli ze, grem po vrsti.
“Še vedno vsak dan prevladuje izrazito nastrojeno pisanje in poročanje o vladi in koaliciji, ki je dokazano dosegla doslej daleč najboljše gospodarske in socialne rezultate v zgodovini Slovenije.”
Ali lahko razen dokazljivo prirejenih statistik za to prosim navedete kaksne resnicne dokaze ?
“V svoji kritiki gredo nekateri tako daleč, da z očitno lažjo zanikajo tudi takšne dosežke, kot sta (že doseženi in realno načrtovani) proračunska presežka v letih 2007 in 2008 ali najnižja brezposelnost v zgodovini samostojne Slovenije.”
Ali lahko dokazete s cim ste znizali brezposelnost in kaksna je metoda ocenjevanja. To da ste preprosto dolocene ljudi naredili za nebrezposelne s crtanjem iz Zavoda za zaposlovanje se ne pomeni, da so dobili sluzbo, pac pa le, da imaste lepse stevilke.
“Popolnoma so tudi uspeli zamolčati dejstvo, da je vlada zaradi dobrega gospodarjenja pri projektu vodenja EU prihranila 5 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja.”
Ali lahko poveste koliko ste ga zapravili, pa bomo sami ocenili koliko ga je bio v resnici prihranjenega ?
“Ob radikalni kritiki odhajajoče vlade pa nekaj sto novinarskih in uredniških peres pri nobenem zapisu ne pozabi bodoče vlade že vnaprej opravičevati, če ne bo dosegala enakih rezultatov kot njena predhodnica.”
Ali pa si vi ze pripravljate teren za kritiko nove oblasti. Pogoltnite ze tisti cmok in se sprijaznite, da ste izgubili. Za dobro vseh upamo, da za naslednjih pejst lejt…
“Toda zanje bodo še vedno zelo dobri. Najboljši. Zato je treba sesuvati in smešiti najprej Erjavca ali kakšnega drugega preveč motečega sestavljalca nove koalicije, nato pa opozicijo, če si bo slučajno drznila kritizirati novo vlado.”
Opa, tole pa zelo disi po metodah, ki ste jih uporabljali 4 leta. Ne ocenjujte druge po sebi.
4. november, 2008 ob 7:17
Francka prebrali bomo demokracijo tam vse preverijo in je čista resnica.Časopis za sproščene.
4. november, 2008 ob 7:46
Gospod Sarkić, medije imamo menda zato, da iščejo in najdejo odgovore, ne pa da si in nam javno postavljajo vprašanja. Tak zapis naj drugič raje ostane v vaši beležnici, nam, ki imamo tudi sami kanec domišljije, pa raje servirajte preverjena dejstva.
4. november, 2008 ob 8:13
Hihihihihi! Zadnji del članka je zmagovalen! Kaj te je to vest.si? Kaj to stran vodijo kakšni študenteki? Večni študenteki? Delat se spravte pa puste novinarstvo novinarjem! Sarkić, ti pa lopato v roke in na cestno delat, ker s tebe nebo nikoli nič!
4. november, 2008 ob 8:14
Nekaterim pa je najljubši brezplačnik vest.si.
4. november, 2008 ob 8:48
Na zgornjih slikah se našemu glavonji močno svetijo oči, ko je zagledal pladenj…
Možakar goji simpatije do tekoče vsebine kozarcev. Pijan je bil in pika oz …
4. november, 2008 ob 8:51
Denis Sarkić in naš najboljši slovenski brezplačnik Vest sta skupaj spravila nov biser slovenskega rumenega žurnalizma. No, saj obstaja rešitev za nastalo situacijo: zadnje čase vse manj hodim na to stran…
To je tisto, kar nastane, ko novinarji “že brusijo peresa za kritiko nove vlade” (po Miheljaku)?
4. november, 2008 ob 9:24
@ Marko Zorec, Ekspres ni bil minoren - naklado 340.000 pomnoži z osmimi številkami, ki so izšle in dobil boš presenetljivo številko. Z njo so bombardirali državljane z velikimi (pol)resnicami. In še vedno ne vemo, kako so se financirali, kdo je dal denar, koliko je bilo plačanega davka, tudi na honorarje piscev, in še bi se našlo za debatirati. O objektivnosti treh dnevnikov pa le tole: nekoč je gospod Danilo štartal Jutranjik, pa je ugasnil, saj naj bi šlo baje le za denarne malverzacije, pred tem je obstajal Slovenec, ki je tudi ugasnil in je bojda še zdaj dolžan denar nekaterim posameznikom, obstajala je tudi “prva barvna” Republika, pa je tudi šla po gobe, ker naj bi ji zmanjkalo denarja. Torej - skupni imenovalec vseh je, da očitno v Sloveniji že obstajajo dovolj objektivni časopisi, da nekaterim novim dnevnikom žal ne uspe (pre)živeti, saj jih narod ne sprejme za svoje. Pa ne mi reči, da niso imeli kavlitetnih piscev, saj je marsikatero znano novinarsko pero sodelovalo pri kateremu izmed naštetih. Še brezplačnik Slovenski tednik naj bi bil po volitvah v krizi in bo (morda je že, ker ga ne dobim v roke) po novem plačljiv. Kdo ga bo potem bral???
@ kvikl, bomo poročali, bomo, ne skrbi za naše delo. Ti boš pa lahko bral, pa še zastonj komentiral…
@doajen, kje se pa lahko kupi pijana tipkovnica??? A jo imajo tudi za Mac-a?
@Propolis, prvi trije odstavki so dejstva, nadgrajena z vprašanji, odgovori pa bodo sledili. Ob prvi priložnosti.
@Matej, lopata dela žulje, zato sem v mladosti raje razmišljal o poklicu brez fizičnega napora in glej ga zlomka, uspelo mi je. V novinarstvu delam že skoraj 15 let in očitno bom še naprej. Me pa skrbi zate, ko pišeš take komentarje na Vesti:
# Matej pravi:
3. november, 2008 ob 12:02 e
“Sem zelo dober psihiater, ki zdravim bolezen janšizem! Za kritične primere dodaten popust! /…/ Je še kdo opazil, da v Sloveniji več ne živi noben na robu propada? Cedita se med in mleko! Jupiiiiiiii!/…/”
4. november, 2008 ob 9:27
@Marko Zorec, na Vesti ne brusimo peresa, ampak polnimo baterije za video-kamere. Z njimi potem posnamemo resnico. Super zadeva! Še vedno deluje…
4. november, 2008 ob 9:28
@Denis Odgovor na t.i. drugo zanimivo vprašanje - policijo je treba obvestiti o prometni nesreči zgolj v primeru, če je prišlo do telesnih poškodb. V primeru zgolj materjalne škode je dovolj izpolniti t.i. evropsko poročilo o prometni nesreči in ga odnesti vsak k svoji zavarovalnici.
4. november, 2008 ob 9:44
@Denis Sarkić
Me zelo veseli, da si se oglasil tule.
Pa vendarle - “na Vesti ne brusimo peresa, ampak polnimo baterije za video-kamere. Z njimi potem posnamemo resnico” - kje imaš kak video posnetek, ki je posnel resnico o pijanosti kogarkoli, ki je omenjen v tvojem “članku”?
“Ekspres ni bil minoren - naklado 340.000 pomnoži z osmimi številkami, ki so izšle in dobil boš presenetljivo številko” - kakšno številko šele dobiš, če pomnožiš izdaje Dela in Dnevnika s številom dni, ko je potekala predvolilna kampanja? Verjemi, da se zadeva močno nagne v korist Šrota.
Sicer pa, saj pravim, ne vem, zakaj se tako zaletavate v te minorne in obskurne brezplačnike (po Judovi). Raje se, Denis, vprašaj, zakaj ne bi bil ravno ti eden izmed redkih (če sploh obstajajo) slovenskih novinarjev, ki bi bil sorazmerno nepristranski in objektiven pri svojem delu? Tvoje nesimpatije do SDSa si jasno omenil, da si pred Golobičem med tvojim intervjujem naredil “poklek”, je tudi več kot očitno, o tem sem že pisal takrat.
Škoda, kajti vidim, da si predan svojemu delu in komunikativen človek - še enkrat apeliram, postani prvi slovenski objektiven in neodvisen novinar, in to seveda dokaži z delom (denimo, 50% člankov kritiziraj Zares, 50% pa SDS, se da, poglej resimo doktorja Nežmaha) - pa boš dobil službo kje drugje, kot na tem minornem portalu…:)
4. november, 2008 ob 9:49
@Denis Ja vi ste tko pošteni!? Pa dobr cromakey obvladate,da lahko jebenega JJ v skret postavite a ne? Dejte Katko na cromakey pa jo v kak milanski butik prestavte.Mogoče Gregija na kak kup gnoja.Pa še je kakih podobnih idej. Ne se delat angele ,ker ste samo druge vrste brezplačnik.
4. november, 2008 ob 9:52
Turek, če si premier, bi bilo morda vseeno dobrodošlo policiji le naznaniti, da si imel manjšo nezgodo. Zgolj v vednost. Nisem mislil, da bi tam na avtobusni postaji pred podvozom čakali, da pridejo fantje v modrem, jih popišejo in gospodom dajo za pihat. Če predstavljaš državo in spoštuješ zakone, kaj ne bi bilo potemtakem dolžnost, da pijanega voznika (kateri morda povzroči tudi manjšo nezgodo) prijaviš pristojnim organom? In obratno!
4. november, 2008 ob 9:54
ProPolis, javno postavljanje vprašanj na koncu članka je že v redu, če so ta vprašanja relevantna, in niso samo namigovanje, pa seveda, če niso preveč banalna in neumna. Žal so Denisova vprašanja (v tem zapisu) dejansko takšna, kakršnih resen novinar ne bi zapisal.
Sproscena, bom jaz odgovoril na vprašanje o brezposelnosti za slabo informirane in tiste, ki ne znajo sami najti relevantnih informacij. Stopnja brezposelnosti se je znižala po vseh znanih metodologijah merjenja, tudi po ILO. To seveda pomeni, da se je stopnja zaposlenosti povišala.
P.s.: Plače se v letu 2007 v povprečju niso realno znižale.
4. november, 2008 ob 9:55
Denisek, jaz nisem novinar! Opaziš razliko?
4. november, 2008 ob 10:06
Borči je tudi gorel v partijski Renault Laguni????? Vinjen s tajnico?????? Mogoče je pa vse res????
Poročevalec ?????
4. november, 2008 ob 10:10
@Marko Zorec, kje si pa našel kakšno mojo trditev glede vinjenosti vpletenih? Postavil sem vprašanja!
In kje sem po tvoje “pokleknil” pred Golobičem??? Ne razumem. Nobena politična stranka na žalost nima mojih simpatij! Zakaj? Ker imajo vse stranke isto bistvo - vladati drugim in sebi ter svojim vodilnim ljudem polniti žepe (na vse možne načine!
Da bi imel za zgled B. Nežmaha? Dolgo let ga poznam, sva prijatelja, ampak njegov pamflet v Mladini je takorekoč iz številke v številko protiutež celotni vsebini Mladine. Kje imaš potem to njegovo objektivnost 50:50%? Glede službe me pa ne skrbi, Vest namreč iz dneva v dan raste!
@rumenemu, nima smisla komentirat tvojih prebliskov…
4. november, 2008 ob 10:21
@Matej, aha, potem nima smisla odgovarjati…
@ervinator, od kdaj pa ti mene šteješ med resne novinarje??? Jaz sem že od vsega začetka totalno neresen, zato tudi postavljam neresna vprašanja in potem od sogovornikov dobivam tudi resne odgovore. Zanimivo, kajne.
@rumeni, a nisi prebiral tega: “Pet let in pol stara laguna je bila v lasti Pahorjeve Združene liste socialnih demokratov, policisti pa so na željo Boruta Pahorja opravili tudi alkotest, ki je pokazal, da je bil Pahor popolnoma trezen.”
http://www.pozareport.com/?Id=politika&View=novica&novicaID=9879
4. november, 2008 ob 10:21
http://www.pozareport.si/images/news/other/large/966cd842caaa2b42bddc3ce1aa17007d.jpg
4. november, 2008 ob 10:23
Osebi marko marko smo po elektronski pošti odgovorili, da si moramo videoposnetke najprej ogledati, potrebujemo pa tudi odgovore na naslednja vprašanja: Kje, kdaj in kako se je pripetila nesreča; in še, kako veste, da je bil premier vinjen? Čez nekaj časa smo dobili naslednji odgovor: “Ne mislim dajati nobenih informacij zastonj, ker vem, da lahko ostanem praznih rok. Zanima pa me, koliko dobim, če od spodaj naštetega vse res in imam vse podatke in tudi poročilo o nesreči?” Medtem pa se je med pogajanji že oglasil Valentin Hajdinjak…
4. november, 2008 ob 10:23
Marko Zorec,..učiš Denisa neodvisnosti in nepristranskosti…po receptu za pristranskost .)
Expresss pa je bil še kako dobro nameščen torpedo za podeželsko, ruralno volilno nišo,…ne minimizirajmo stvari, …Slovenski tednik pa sem prejemala domov…(hočemalinočem) pa ga na kraju tudi brala nisem več,…dovolj zgovorna je bila vselej že naslovnica.
4. november, 2008 ob 10:28
Ja ja prebliski ja? A propo z Nežmahom se pa sploh ne moreš primerjat.On je pisec.Ti se pa raje fotoaparatov in bliskavic drž.To obvladaš.Lepo si Urško kliknu.Zdaj samo še jebenega JJ odbrišeš in namontiraš recimo sebe al pa koga drugega Pa ne bit spet prizadet sej se samo hecamo. :)
4. november, 2008 ob 10:34
@rumeni, res se ne primerjam z Bernardom, sploh nisem prizadet in ne, ne boš verjel, ne bom se namontiral zraven Urške, z Janezom sta, po mojem mnenju, kar lep par…
4. november, 2008 ob 10:34
Od kdaj je pa Požar kredibilen za vas? :) Sploh sem pa jaz pričakoval tvoj komentar z vprašanji na koncu.Šala! :) Hecno :)
4. november, 2008 ob 10:48
@rumeni, tisti zapis o Pahorju je točen. Očitno je že takrat politik Borut opravil alkotest zato, da se ne bi pozneje ugibalo in pisalo drugače od resnice. Zakaj tega ni storil premier Janša, pa zanima tudi mene!?
4. november, 2008 ob 10:57
HAHA! Veš kaj mene pa v bistvu boli kurec za oba.In za politika Boruta kot tudi za politika Janeza.Še manj me pa zanimajo take RUMENARIJE. Turka baje dons mezinec na nogi boli. Lepo te prosim!?
4. november, 2008 ob 10:59
Denis, eno so tiskovne konference in intervjuji, kjer vprašani lahko takoj odgovori na novinarjevo vprašanje, drugo so pa novinarski prispevki, ki odgovorov sploh nočejo. Zgoraj se je debata razplamtela okoli Ekspresa, vendar je problem slabega novinarstva v Sloveniji obstajal že pred njim, vključno s problemom anonimnosti avtorjev člankov. Ekspres je najbolj neposredni odgovor na Nedeljski dnevnik.
Več o novinarskih sramotah tukaj: http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20032poler_kovacic.pdf
4. november, 2008 ob 11:15
Naj jaz povem en zanimiv primer. Mene je izsilil Audi A8 3,7. Prehiteval je po pasu za zavijanje levo za vozila ki vozijo v nasprotno smer. Opazil sem ga sele ko je bil vsporedno in zacel zavijazi vame, saj se je nekdo iz nasprotne strani odlocil zaviti levo. Kljub mocnemu zaviranju me je z gumo zadel v avto. Skusal je pobegniti, a ga je ustavila rdeca luc. Ko je stopil iz avta je najprej trk zanikal, ko pa sem klical policijo pa znenada skocil v avto in hitro odpeljal, saj se je prizgala zelena. Policiji sem prebral registersko stevilko. Ko policija pride na kraj nesrece mi povesta, da registerska stevilka ne more biti prava, saj pripada tovornjaku in mi predlagata, naj prijavo umaknem in kasneje prijavim, da se je poskodba naredila na parkiriscu, saj sem imel to zavarovano… Vse lepo in prav in si mislim, kaksne face sta policaja… No potem pa ta isti avto zgledam na televiziji iz njega pa stopa politik. Da je to isti avto vem, ker se spomnim registrske tablice. Politika pa ne bom imenoval, saj krivda ne lezi na njem ampak njegovem soferju… Tako da tudi policija nebi garentirala, da bi bilo vse OK… Nismo se vsi enaki pred zakonom.
4. november, 2008 ob 11:24
Vse objave o prometni nesreči na spletnih medijih (po času objave):
1. http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042219124
2. http://www.siol.net/slovenija/crna_kronika/2008/11/jansa_prometna.aspx
3. http://www.vecer.com/clanek2008110305375834
4. http://www.delo.si/clanek/70283
5. http://www.zurnal24.si/cms/novice/slovenija/index.html?id=76143
6. http://www.finance.si/228457
7. http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=186144
8. http://24ur.com/novice/slovenija/zelel-zasluziti-po-nesreci-s-premierjem.html
9. http://www.vest.si/2008/11/03/jansa-brez-spremstva/
10. http://www.revija-reporter.si/slovenija/politika/jansa_soudelezen_v_prometni_nesreci.html
11. http://www.pozareport.com/?Id=politika&View=novica&novicaID=9879
12. http://www.indirekt.si/novice/slovenija/115683
4. november, 2008 ob 11:31
lucko, povej kakšne barve je bil audi, reg. št. in kdaj se je to zgodilo, morda lahko iz tega naredim novo zgodbo o prometnih nesrečah z majhno materialno škodo. Če nočeš javno prek komentarja, mi piši na denis.sarkic@vest.si
4. november, 2008 ob 11:43
Komentar je bil izbrisan zaradi osebnih žalitev in/ali ekstremnega idiotizma.
4. november, 2008 ob 11:50
Ej ni vredno, stvar je za mano, vse kar sem hotel povedati je to, da tudi policaji kdaj komu pomagajo… Pac nismo pravna drzava… Glede na to, pa da sem nasvet policajev uposteval pa sem tudi jaz naredil kaznivo dejanje in stvari nebi pogreval… Avto imam popravljen brez stroskov in to je zame edino vazno. Je res, da sem bil od zacetka jezn, ampak potem si pa reces, lahko bi bilo slabse. V koncni fazi bi bil avto res lahko ukraden ali kaj takega in bi bil celo ustreljen… Koncalo se je kot se je koncalo in rezultat ni bil slab. Avto je OK in vem da smo se vedno na Balkanu in da policajen ni slepo za zaupati…
Je pa zanimivo, da vem se za primer prijatelja, kjer so se pa v njega zaleteli varnostniki. Ugani kaj so rekli nasi vrli policaji… Obojestranska krivda, ceprav se je varnostnik ritensko zaltel v bok vozila… Kasneje ko je razmisljal kaj se je zgodilo je dojel, da je po tem ko je poklical policijo tudi varnostnik nekoga klical in da so policaji presenetljivo hitro prisli(manj kot 5 minut). Prisel je do sklepa, da je varnostnik klical prijatelja policaja in je potem pac prodal neko zgodbo, da ce prijavi, da bosta oba za en mesec ob izpit in dobila kazen 500 evrov, ker velja nov zakon. Samo za podatek, ta zakon je zacel veljati nekaj mesecev kasneje… Bom preveril pri njem, ce je morda on zainteresiran, da ti poslje zgodbo… Vem, da ima evropsko porocilo…
4. november, 2008 ob 11:51
Jerovšek je blejal : Zgrabimo bika za roge.
Zakaj ? Ker je “bik” enako objestno vozil kot njihovi kočijaži.
Taksist X3 pa naj pazi pri izrivanju iz ceste.
4. november, 2008 ob 11:56
Vsem:
stvari niso niti nedolzne, niti nakljucne;
1. Dejstvo je, da je clanek lahko tak ali drugacen, toda pospremljen s sliko ob kozarcih sampanjca,
NATOLCEVALSKI in nameren! Ne se izgovarjat na svobodo tiska!
Dejstvo je, da bi MORAL, JJ poklicati polcijo, on ni navaden drzavljan in bi moral zascititi sebe pred
zlobnimi namigovanji. Ceprav slika sama po sebi ne izraza nicesar. Po tej teoriji bi vsakega, ki ga
slikajo pred trgovino LOVEC, izlozbo s puskami, lahko obsodili, da je morilec.
Dejstvo je, da za navadne drzavljane polcija NE pride na mesto manjse nesrece, ce ni poskodovanih
in se obe strani dogovorita o porocilu!
2. Bolj pa je zaskrbljujoce naslednje:
a./ Lazja varianta: da si rumeni tisk dovoli sistem ko producira dogodke, da obstaja!
b./ Tezja varianta: da gre za testni poizkus koncne resitve nekega problema.
Recesija se plazi v EU, recesija, ki bo usodna za mnogo vlad.
Aziatsko resevanje problema pa je: prometne nesrece, roparski napadi, samomori,…
tistih, ki imajo spomin in ki opozarjajo.
4. november, 2008 ob 12:03
Lucko, pa kaj ima zdaj veze, kako si to sam uredil. Zdaj gre za to, da se razišče, kako so lahko na službenem audiju tablice od tovornjaka. Če je sploh kaj res v tem, kar pišeš.
Mimogrede še majhen popravek: Ekspres je direktni odgovor (po kakovosti in stilu) na Indirekt, odgovor na Nedeljski dnevnik je pa Slovenski tednik.
4. november, 2008 ob 12:16
ervinator, kot vedno ne razumes. Malo pomisli, ce morda tablica sploh ni bila od tovornjaka in sta policaja malo govorila neresnice… Vse kar sem hotel povedati je to, da tudi vse kar policaji recejo ni nujno zlato… O ostalem me je pa Denis spraseval in sem mu samo razlozil, da nebi pogreval… Kaj ti vrjames ali ne mi dol visi…
4. november, 2008 ob 12:17
A ima kakšno gumo :(
http://www.siol.net/slovenija/znanost_in_okolje/2008/11/kidricevo.aspx
4. november, 2008 ob 12:18
@ervinator, tudi mene so zbodle navedbe glede reg. tablic od tovornjaka. Morda sta policaja dobila navodilo, da se namerno zlažeta. Lucko, to je pomembno! Škoda na plehu je minorna.
4. november, 2008 ob 12:24
Sam’ na guob’c!
4. november, 2008 ob 12:24
Resna tema:
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042219254
4. november, 2008 ob 12:34
Kot sem rekel, nebi se rad policajem zameril, ker mi to dokazuje, da so nekateri bolj enaki kot drugi. Sigurno bi kmalu prislo do ugotovitve, da sem podal lazno prijavo(ko sem prijavil skodo na parkiriscu) in bi imel svojo dozo tezav…
4. november, 2008 ob 12:37
Če bi bilo tole glede tablic res, potem Luckova izkušnja gotovo ni edina in bi se dalo te namige tudi resno preiskati. Če pa se Lucki ne pritožijo, se nič ne zabeleži in vse ostane v zraku. Imam pa občutek, da je Lucku in podobnim zračnim/zaresovskim natolcevalcem v interesu, da je vse samo v zraku. Sicer ne bi mogli mahati po namišljenih problemih.
4. november, 2008 ob 12:45
Kot vedno imas povsem prav… Bom vprasal kolega, ce je morda pripravljen Vesti dati svojo zgodbo, jaz pac zaradi svojega miru nisem… Me ne sciti nobena mocna organizacija… Ko imas enkrat taksno izkusnjo ves v kaksni drzavi zivis in se temu primerno obnasas. Saj ves kako je bilo v Jugoslaviji…
Kje si pa Zares nasel pa mi res ni jasno ampak kot vedno ne mores iz svoje koze… Ne pozabi se ugotoviti, da je GG narocil to zgodbo…
4. november, 2008 ob 13:35
iZ ZADNJIH IZJAV PROMETNE POLICIJE SE JE V PREMIERJEV volvo PRED SEMAFORJEM Z RDEČO LUČJO ZALETEL NIHČE DRUGI KOT ZNANI IN POMPOZNO NASTOPAJOČI MARIBORSKI LJUBITELJ ZARESOVCEV IN MARIBORSKIH PARKOV IN PESKOVNIKOV, TOVARIŠ PROFESOR djukanović iN NJEGOVI.
4. november, 2008 ob 13:44
Lucko, pridevnik zaresovski sem uporabil v povezavi z zračnimi predvsem tebi v veselje, lahko pa bi napisal tudi lahovniški, gantarjanski ali klovnski.
4. november, 2008 ob 13:51
@denis: “Če predstavljaš državo in spoštuješ zakone, kaj ne bi bilo potemtakem dolžnost, da pijanega voznika (kateri morda povzroči tudi manjšo nezgodo) prijaviš pristojnim organom? In obratno!”
če spoštuješ zakone, narediš to kar le-ti predpisujejo. Kje piše, da moraš biti špeckahla?
ZVCP, 135. člen, 2. odstavek, 4. alineja:
“Po prometni nesreči mora udeleženec prometne nesreče obvestiti policijo ali koga drugega, ki lahko obvesti policijo, razen pri prometni nesreči I. kategorije.”
134. člen, 2. odstavek, 1. alineja:
“prometna nesreča I. kategorije – prometna nesreča, pri kateri je nastala samo materialna škoda”
S strani http://www.policija.si/portal/preventiva/promet/mednarodnoZavarovanje.php
“če je nastala manjša materialna škoda, prisotnost policije ni potrebna, vsekakor pa si z soudeleženimi v prometni nesreči ali oškodovanimi izmenjajte potrebne podatke za uveljavljanje povračila škode na zavarovalnici, izpolnite evropsko poročilo, pridobite kopijo zelene karte o zavarovanju vozila, če je povzročitelj prometne nesreče voznik vozila, registriranega v tujini in ima zeleno karto s seboj;”
Da ne bo pomote - Janše sicer ne maram. To se ne nanaša na tvojega kužata, ki pa je zelo simpatičen :)
4. november, 2008 ob 13:58
Sicer špekuliram, ampak, če se nekdo zaleti v tebe in potem npr. zavohaš, da je vinjen, ali bi ga ti spustil, da pelje naprej in potem morda povzroči še eno nesrečo??? Še posebej, če bi bil predsednik vlade?!
4. november, 2008 ob 14:09
Ha ha. Hvala za promocijo, Uničevalec Rdečuhov. A nisem bil jaz. Spregledal si, da ni bilo v balkanskem stilu. (Balkanec bi zadeve rešil “muški”. Počakal bi, da Urška izstopi, in se zaletel le v Janšo.)
4. november, 2008 ob 14:11
Ja, Ervinator. Slovenski tednik in Nedeljski dnevnik sta antipoda. Koliko denarja Nedeljski tednik pridela svojim lastnikom, toliko ga Slovenski tednik zagoni. (Tudi pri kvaliteti obstaja podobna analogija…)
4. november, 2008 ob 14:14
Seveda, Denis. Premier opravlja javno funkcijo. Če si je že privoščil romantični zasebni pobeg varnostnikom, bi jih vsaj ob nesreči moral takoj poklicati. Več zaporednih prometnih nesreč, katere ne zakrivi voznik, so indic na poskus atentata. Premier je bil dolžan postopati državotvorno in zaščititi ugled svoje funkcije.
4. november, 2008 ob 14:16
Turek, mislim, da gledaš napačni predpis. Ta predpis ureja prometno nesrečo med dvema občanoma, ki vozita zasebni vozili. Že, če je v nesrečo vpleteno vozilo s prednostjo, je predpis gotovo čisto drugačen. Kaj šele, če je vpletena varovana osebnost…
4. november, 2008 ob 14:19
Petrovc, ja. Premier je bil dolžan ukrepati samozaščitno. Ne bi bilo dopustno, da varovane osebe tudi v Sloveniji umirajo tako kot v Zagrebu. Zato bi moral takoj poklicati policijo in varnostnike, da slučajno komu ne bi padlo na pamet, da njega ali katerokoli drugo varovano osebo na takšen način spravi s ceste.
4. november, 2008 ob 14:21
Pa ne ,da še kar naprej tale rumenjak mešate.Fvck mate cajta???
4. november, 2008 ob 14:22
Lucko, ne podpiram tvoje odločitve. Če se nihče ne upa izpostaviti, pač živimo v državi, v kakšni živimo. Mislim, da se splača tvegati malo zasebne komoditete in ukrepati že ob sumu, da si “nekakšni višji” delijo nekakšne nezakonite privilegije kaj šele, če si v to prepričan.
Osebno menim, da je prometna nesreča res bila manjša nerodnost. A takšne zadeve se morajo sistematično beležiti, raziskovati in napovedovati. ter predlagati protiukrepe.
4. november, 2008 ob 14:24
ADD 76
Zaljubljeni premier je pozabil na svojo dolžnost skrbeti za varnost varovanih oseb. Pa tak obramboslovec. ;-)
4. november, 2008 ob 14:39
navadno mlatenje prazne slame! če je to resno novinarstvo, vsi smo ga najebali!
4. november, 2008 ob 14:49
Ljudje se radi ukvarjamo z rumeno ali z vsaj rumeno obarvano zgodbo. Novinarji jo radi pograbijo, /Denis je navedel, kje vse je bila tale objavljena/, ker vejo, da pritegne bralce. Tudi ti, Denis, verjetno nisi v tem izjema, si pa dodal tehtna vprašanja in pomisleke. Prav tako komentatorji tukaj kažemo, da nas zanimajo. Poglejte, kje je več komentarjev. Tudi kritika objavljanja takih zgodb, pomeni isto - ukvarjanje z njimi.
Denisovi pomisleki? Če pustimo domišljiji prosto pot, /v situaciji, ki ni razčiščena in bi ravno zato bilo dobro, da bi bila/, in če razmišljamo po janševsko paranoidno, lahko pridemo do različnih prebliskov: pil je Nejanša; pil je Janša; pila je Urška, ki je morda v resnici vozila; pili so vsi ali nihče. Za nesrečo je bil lahko odgovoren vsak izmed njih. Nejanša je prevzel odgovornost, ker se je ustrašil; ker je Janšev velik pristaš ali ker je dobil plačilo. Fant, ki je spraševal za vrednost svojega posnetka, je bil iskren ali si je zmislil ali je želel vedeti, za koliko evrov bo izsilil Janšo, da mu bo plačal molk. Variant je nešteto.
Mogoče je Urška zvedela za drugo Urško in sta se v avtu prepirala in nista bila pozorna na promet.
Verjeti Janši na besedo? Mu vi? Jaz ne. Dokler ima svojo politično funkcijo, bi bilo boljše, da bi pazil na svoje dobro ime. Če ga sploh ima, seveda!
4. november, 2008 ob 14:50
Igor Đ, nisi razumel, jaz trdim, da so štirje omenjeni na enaki (ne)kakovostni ravni. Ti pa verjamem, da sam Nedeljca in Indirekt čislaš kot kakovostna časopisa.
Potrdil si tudi moj očitek Lucku, da je zaresovskim natolcevalcem v interesu, da vse ostane samo v zraku. V tem stilu napletaš, da je Janša pobegnil varnostnikom. Brez smiselne povezave vpletaš še pojme državotvornost, atentati in vozila s prednostjo.
Kaj bi šele pisali, če bi Janša res poklical policijo. Zaresovska demagogija nima meja.
4. november, 2008 ob 14:56
Igor ja se strinjam, ampak jaz sem naredil prvo napako takrat ko sem se s policajema strinjal, da odstopim od pregona(podpises papir), drugo napako pa ko sem naredil prijavo, za povrhu pa se s policistom, od katerega sem dobil stevilko, da naj ga poklicem cez kaksen tedn. Pac nasedel sem. Te nagovorijo, da naredis kaznivo dejanje, naredis ga z tocno dolocenim policistom in te imajo v sahu, ce slucajno ugotovis kaj se je zgodilo… Vem, da tega nikoli vec ne naredim, takrat pa je zadeva zgledala tako lepo, da niti pomislil nisem, da je morda lahko prelepo, da bi bilo res… Pac na napakah se ucimo…
ervinator, zakaj pa to ocitas meni? Daj to Igorju, ce ze moras komu…
4. november, 2008 ob 15:08
Lucko, saj te razumem. Lahko bi pa tudi sedaj prevzel svojo odgovornost za “napako”. Potem bi jo moral tudi policaj in seveda politik.
4. november, 2008 ob 15:12
Če je Denis pripravljen dregniti v tvojo zgodbo, bi jo jaz na tvojem mestu povedala. Koliko, misliš, lahko izgubiš? Ali nisi čisto prepričan, da si si zapomnil pravo številko? Ali nočeš izdati politika, ki ti je všeč?
4. november, 2008 ob 15:12
@ervinator, če bi premier poklical policijo, bi bila stvar zaključena zelo hitro, dve sporočili za javnost - Kabinet predsednika vlade in PU Ljubljana - vse ostalo bi bilo nezanimivo (špekulirati) komentirati. Tudi tipček, ki je snemal z mobilcem in trdi, da naj bi bil premier vinjen, ne bi imel več v roki evropsko poročilo o prometni nesreči, kaj šele posnetek domnevno vinjenega premiera. Bi bilo pa hudo, če bi policija opravila alkotest in bi se zgodba odvrtela v drugo smer…
4. november, 2008 ob 15:14
neja, avto je bil prazen, v njem je bil le sofer…
4. november, 2008 ob 15:17
Aja in se to. Bilo bi moja beseda proti njihovi, podkrepljena z papirji. Povej kdo bi zmagal? Za povrhu pa se lahko policaj ena in dve spomnita, da so slike poskodb, ki jih je uzel policaj tri kasneje enaka poskodbam, ki so jih videli na mojem avtu… Le kaj bi rekla zavarovalnica…
4. november, 2008 ob 15:18
eh lucko, reg. št., barva avtomobila, ime politika ne potrebujem, kraj in čas dogodka, pa imaš novo zgodbo. Česa se pa bojiš, saj si že dobil povračilo od zavarovalnice, stvar ne bi šla v smer, ki naj bi tebe oškodovala, ampak bi morala peljati v smeri, da se kaj takega ne more ponoviti!
4. november, 2008 ob 15:20
Lucko, tvoja zgodba po eni strani postaja verjetnejša, po drugi pa so pa nove nelogičnosti. Zakaj bi ti policaj naročil, da ga čez en teden pokličeš na njegovo številko?
Ampak če je zgodba resnična, ti verjamem, da se res bojiš posledic. Pa ne zaradi sedanje oblasti, ampak zaradi sistema. :)
4. november, 2008 ob 15:23
To da je avto od nekega ministra sem ugotovil slucajno, ko sem avto videl na televiziji… Politik, ki je izstopal iz njega mi sicer ni pretirano pri srcu, a ga ne omenjam, ker ni nic kriv.
Ob casu nesrece pa sta mi policaja povedala, da ta registerska tablica pripada tovornjaku in da imamo vrjetno opravka z ukradenim avtomobilom, kjer ni moznosti, da bi mi zavarovalnica povrnila skodo…
4. november, 2008 ob 15:26
Da se vam da :)
4. november, 2008 ob 15:27
Denis, če bi premier poklical policijo: bi mu očitali, da tega navadni državljani (za kar se je verjetno takrat imel) tega ne delajo (glej zgoraj navedeni zakon); določeni novinarji se z nobenim odgovorom ne bi zadovoljili, želeli bi izvedeti ime policista, ki je prišel na kraj nesreče, vsega mogočega obdolžili načelnika in direktorja policije, pa ministra za notranje zadeve, itd.
Poleg tega, kolikor vem, model z mobitelom ne trdi, da je bil premier vinjen, ampak izrecno zanika, da bi kaj takega mislil.
“Hudo” bi bilo edino to, če bi slovenski mediji ostali brez brezveznih zgodb. No, ampak potem bi tudi (nekateri) spletni dnevniki ostali brez zgražanja nad mediji (in večina, ki medijem le sledi). :)
4. november, 2008 ob 15:29
ervinator, ni mi dal svoje stevilke. Ce sem to napisal, da se je tako razumelo se opravicujem. Dal mi je stevilko drugega policaja in rekel da naj poklicem njega.
Denis, bom malo premislil, itak sem si podatke zapisal, za vsak slucaj…
4. november, 2008 ob 15:30
Ali sta na licu mesta po zvezah preverila avtomobilsko registracijo ali naknadno?
4. november, 2008 ob 15:33
@ervinator, trdil je da je bil premier vinjen, poglej si link od 42. komentarja v tej objavi in si preberi točno njegovo trditev!
4. november, 2008 ob 15:36
lucko, če te prav razumem, je nepravilno ravnal policaj, /le zakaj?/ in seveda šofer, brez politika. Denis, te zgodba še vedno zanima?
Ervinator, motiš se, “model” je trdil, da je bil JJ vinjen in strinjam se z Denisom.
4. november, 2008 ob 15:38
Ko je policist prisel mi je povedal, da registerska ni prava. Po tem pa je poklical po mobitelu in preveril za eno stevilko za katero nisem bil 100% vse moznosti od 0 do 9 in vse stevilke naj bi bili tovornjaki istega podjetja… Pac bil sem poven adrenalina in se nisem dobro spomnil registerske, ki sem jo narekoval na 113… Trdili pa so, da posnetka ni, kar mi je tudi malo cudno, saj 113 niso anonimni klici, klikor mi je znano se 113 snema…
4. november, 2008 ob 15:44
Pogledal sem si vse naštete članke. Res je, model (”marko marko”) trdi, da ima posnetke nesreče, ko se je nekdo zaletel v vinjenega premierja, pa tudi evropsko poročilo z nesreče. No, v resnici ima le posnetek, kako udeleženci izpolnjujejo poročilo, in ob tem priznava (24ur.com), da dokazov o vinjenosti Janše nima. “Novico” je prvi objavil Dnevnik, medtem ko je Požareport hkrati objavil, da je imel nesrečo tudi Borut Pahor.
Kot rečeno, ena dobra zgodba o stanju slovenskega novinarstva …
4. november, 2008 ob 15:47
lucko, je policaj potem lahko sklepal, da pripada tablica tovornjaku?
4. november, 2008 ob 15:51
In kako si se kasneje lahko spomnil prave številke, ko si jo videl na TV? Ali je vse skupaj samo domneva?
4. november, 2008 ob 15:54
Ja policaj mi je rekel, da se gre najvrjetneje za ukraden avtomobil, me prosil za izpit, prometno in zavarovanje. Potem ko je pregledal zavarovanje pa je rekel.
Vidim, da imate zavarovana parkirisca, kaj ko bi umaknili prjavo, pocakali kaksen tedn in nas nato poklicali, da ne boste imeli stroskov… Vrjetnost, da najdemo ta avto prakticno ni, pa cetudi ga najdemo boste morali toziti voznika v primeru, da je avto res ukraden.(ni dobesedno)
4. november, 2008 ob 15:56
Stevilko pa sem si zapisal, a kot sem rekel, za eno nisem bil 100%, da je prava, a gotovo, tudi ce sem si zapomnil napacno, tisti Audi po televiziji ni bil tovornjak… To mi je namrec trdil policist. Da so vse zvedbe registerske tovornjaki, a tocno ta stevilka, ki sem jo povedal ni bila, ampak je bil Audi A8 3,7 kot sem rekel policiji…
4. november, 2008 ob 15:59
OK ne vem, ce je 3,7, ker sem ga po televiziji videl od spredaj, je pa bil Audi A8…
4. november, 2008 ob 16:14
Vzemimo, hipotetično, da je (bivši) premie res bil malce vinjen. In? Kaj pol, pač je spil kakšen kozarec vina … Ja, vem ogrožal je druge, slab zgled za državljane, to se ne spodobi za njegovo funkcijo itd…
Ampak HEJ, janez je samo človek, tipičen slovenec, ki ga je pač malo srknil … Nevem zakaj je treba toliko problemizirati ta dogodek. Sicer pa naj mečjo “kamne” tisti, ki še nikoli niso nič popili in šli za volan …
4. november, 2008 ob 16:24
Lucko, poglej, z Audijem A8 se v Sloveniji vozijo naslednji politiki: predsednik republike, premier, minister za notranje zadeve, minister za zunaje zadeve, mislim, da zdaj tudi predsednik Državnega zbora, morda še kdo, več pa tudi ne. Večina jih je 4.2l, nekaj tudi nižje, vendar mislim, da ne 3.7l. Skoraj vsi so srebrne barve. Ostali ministri in morda tudi politiki imajo A6 ali kakšno drugo znamko. Odvisno pa je vse od datuma nesreče, saj se avtomobili na nekaj let menjajo. Mislim, da sem ti veliko povedal s tem zapisom.
4. november, 2008 ob 16:26
@jože, se strinjam, ampak premieru še vedno po zakonu pripadajo vozilo s šoferjem in vsaj en varnostnik. Zakaj bi potem vozil sam, pa morda še pil, če mu ni treba…
4. november, 2008 ob 16:27
@jože, pa tudi bivši še ni, ampak aktualni predsednik vlade.
4. november, 2008 ob 16:27
Če vzamemo hipotetično: Če ima Marko posnetek in govori o vinjenosti…Bi ti prepoznal, da je nekdo vinjen, če je spil samo kakšen kozarec? Kaj pa odgovorno vedenje, posebno, če je nekdo v taki funkciji in sprejema take zakone? Imaš prav, JJ je že večkrat dal vedeti, da se nanje požvižga. No, zdaj se bo spet oglasil Medek, upravičeno, in predlagal drugo temo.
4. november, 2008 ob 16:56
Lucko, če tvoje bližnje srečanje ni bilo z Audijem srebrne barve, si se zmotil. Če pa je bil srebrn, je pa, po zgodbi sodeč, pripadal notranjemu ministru. Se strinjaš? Ne sekiraj se.
4. november, 2008 ob 17:06
Tudi jaz imam slabe izkušnje z registrskimi tablicami. Policiji sem dal registrski številki obeh avtov, s katerima so pobegnili huligani, ki so dve leti nazaj razbili stojnico Parade ponosa v Mariboru. Za eno so mi naknadno povedali, da ne obstaja. Ne ta številka, ne nič podobnega. Ponarejena? Za drugo so voznika našli. Priznal je, da je res imel parkiran avto na točno tistem mestu, a je imel pričo, da je bil v shoppingu…
Ne, res ni enostavno.
4. november, 2008 ob 17:12
Kaj pa če JJ hotel inscenirati prometno nesrečo, da bi se znebil Urške, ki morda že preveč ve?
4. november, 2008 ob 17:26
neja ne strinjam se, saj sem na televiziji videl Zerjava na otvoritvi avtoceste stopiti iz crnega Audija(lahko da je bil Zidarjev), Erjaveca je na soocenje na POPTV tudi pripeljal crni Audi(res da je lahko DeSUSov)… Nikakor pa ne trdim, da je avto od katerega od teh dveh…
Denis, ocitno ne poznas vseh avtomobilov ali pa je bil avto v privatni lasti, kar sicer dvomim… Ampak nikakor ne vidim nacina kako bi ti lahko dal dovolj podatkov, da bi lahko napisal verodostojen clanek in se zadeve nebi dalo povezati z mano. Ce pravis, da je vecina Audijev srebrnih, ti lahko ze vrjetno ce potrdim ali zanikam povem prakticno vse, kdo je bil…
Sem pa prijatelju poslal mail glede njegovega primera…
4. november, 2008 ob 17:34
Lucko, govoril si o Audiju A8 in ne o A6, ki ga vozijo različni ministri (Žerjav, Erjavec, Bajuk, …), Ivan Zidar pa se je vozil v temnem BMW 7(50). Torej kateri Audi se je sploh zabil vate, če sploh še veš, da je bil zagotovo Audi, morda je bil pa BMW???
4. november, 2008 ob 17:43
@Denis Tej špekulaciji pa moram pritrditi :) Vseeno pa en premislek. Če bi bil predsednik vlade in če bi zavohal, da je zaletavko vinjen, bi mu priporočil, naj ne pelje dalje. Šele če priporočilu ne bi prisluhnil, bi poklical modre angele. Hočem samo reči, da ne gre za pustiti/ne pustiti, ker bi bil na poziciji moči pa le-ta ne bi pomenila prometnega policista. Če se gremo pa šerifovstvo je pa pol mal drgač.
@Igor: Mi poveš, kateri predpis naj gledam?
4. november, 2008 ob 17:55
Ja kolega mi je rekel, da ce je 3.7, da ne more biti drugega kot A8… Po resnici povedano pa ne locim teh novih modelov Audia, vem samo kako je ta zgledal in predpodtsvil da je prijatelj povedal pravilno… na zadnjem delu pa ni pisalo kateri Audi je, saj spomnim se ne. Spomnim se Audi znaka in oznake 3,7…
4. november, 2008 ob 18:25
Še zmer bulaznite.? Sarkič ti kar napiš ,da je bil plan,pa to še ene 572 ponovite pa se bo prjelo sigurn. :)
JANZA JE BIL PJAN K ČEP!!!!
samo copy paste pa bo :)
Zresnte se mal fantje!Please! A res ni kej bl pametnga za pisat?
4. november, 2008 ob 19:23
NIC NI NAKLJUCNO! (Nemski filozof + Stalin, kasneje)
Predragi, Janezevo pismo apostolom:
FANTJE, spodaj, zadevo ste zastavili popolnoma napacno!!!
Za to vas bo oce dinozavr, zgoraj, kaznoval! V celoti ste nesposobni!
FAKT je, da se vsak Slovencelj kdaj vsede tudi s kozarckom vina ali piva v riti za volan! Torej tu ni prave zoftnge! Se posebej, ker je za zakompleksanost pijanost lastnost dedca!
FAKT je, da pa kradejo samo doloceni slovenceljni, torej vecina Slovencev ne in je za to vecina IZJEMNO obcutljiva!
Kajti kdor laze tudi krade in obratno In tu je prava zoftnga!
ZADEVO BI MORALI ZASTAVITI:
Janez kupuje v trgovini, kot vsak drzavljan, v nedeljo popoldne, lepo placa pri blagajni, porine vozicek s placano kramo naprej in pospravlja drobiz, ki mu ga vrne blagajnicarka.
Pri vratih nastimate mulca, prvega placanca, s kamero. Ob blagajni drugi placanec postopa s sunko v rokah.
Ko Janez tlaci bankovce v denarnico, ta, prvi placanec, ob blagajni vrze sunko v njegov vozicek in stece.
Janez je osupel, blagajnicarka tudi.
Drugi placanec zacne snemati.
Janez in blagajnicarka se osuplo dogovarjata kaj z sunko? Janez je nece, blagajnicarka ne sme zapustiti blagajne, za to po ozvocenju poklice sefinjo!
Snemalec neha snemati iz izgine.
V bistvu sefinja vzame sunko, se oprosti Janezu in vsak gre svojo pot.
Sedaj pa nastopijo mediji:
Naslovna stran: JANEZ J V TRGOVINI KRADEL!
In dalje, razpolagamo s posnetki, kako so ga dobil s sunko! Kako so klicali sefinjo,…….
ITD.
Seveda, obstaja moznost, da bosta sefinja in prodajalka korektno pojasnili zadevo, pa se kaka prica poleg.
Tu pa vi vsekate s svojo NEJA: ja, saj kaj pa ce so vsi, ki pricajo, podkupljeni!
Jasno, podkupljeni so! Jasno, saj je Janez tudi JLA podkupil, da se je pobrala iz SLO!
Da bo zadeva se bolj sedela se sedaj oglasi ogorceno tretji placanec, ki trdi, da je videl tudi tipa ali tipinjo, otroka politika, v rdeci bundi s Triglavsko steno narisano na hrbtu, pa se dodatno, s stevilko noge 49, kako je kradel, da je sicer on za Janeza, da ni bil Janez, da pa tocno ve, da je bil tat Boris ali pa Katja, iz nasprotne politicne opcije komunajzerjev. Sicer nima dokazov, ve se pa, da je to bilo 31.februarja 2007.
Sedaj pa nastopi preobrat:
V sloveniji ni 31.02.08 poleg tega ima tako stevilko noge samo Janezov sin tako bundo pa samo Janezova hci!
Tako torej, sedaj so dlani oprane, celo njegovi zagovorniki so v vrocicni vnemi potrdili nagibe te druscine, smo jih koncno razkrinkali, kronski dokaz.
Glede na to, da pa se tudi govori, da je bilo kradeno v sosednji trgovini kjer prodajajo otroske PATRIE, je jasno:
Janez in vsa druzina je lopovska.
Variacije naprej so prosto po razpletu sahovske igre.
4. november, 2008 ob 20:09
Sem pogooglal, je A8…
4. november, 2008 ob 20:14
In kakšne barve je bil?
4. november, 2008 ob 20:24
Ej sej nocem, da sedaj eno novico naredis iz tega. Naj ti pa samo povem, da stvar ni bila v tem mandatu…
4. november, 2008 ob 20:25
Dobra in poučna zgodba, g.Petrovc, zdi se mi pa, da ste pozabili napisati bistveno in to je: Janez je v resnici sam zrežiral dogodek. Najel je plačance, da bi zameglil situacijo. Uprizorili so prizor s šunko, kjer je na videz Janez tat, v resnici pa je vedel, da se da dokazati s pričami, da to ni res. Pod vso nakupljeno hrano pa skriva pravo ukradeno dragocenost- delnice soseda.
4. november, 2008 ob 20:29
Moja poanta je bila, da stvar ni vedno cista tudi ce so policaji zravn, ker so nekateri bolj enaki kot drugi. In izkusnja kolega, ki pa se je zgodila v tem mandatu mi samo potrjuje, da je vse se vedno isto… Pac ker je bilo nekaj zanimanja sem pac odgovarjal na vprasanja ampak to je se vedno komentar, ce pa postane novica pa lahko dvigne vec pozornosti in ne dvomim, da ce bi novinarji zaceli vrtati bi zelo hitro ugotovili kdo je imel predolg jezik… Posebaj sedaj ko si mi povedal, da je A8 v vladi redek, sem raje se bolj previdn.
4. november, 2008 ob 20:41
Hm. Denis Pokora ne zadene bistva. Denis Pokoren pa ga.
4. november, 2008 ob 20:42
Turek, ne vem. Vem le, da bo JJ še dolgo po izteku mandata varovana oseba. Ker Slovenija za njegovo varovanje (in varovanje podobnih) veliko plačuje (pri omenjeni zadevi s helikopterji celo morda malo preveč), nima pravice sam ogrožati sebe. Skratka, v najmanjšem sumu, da je kaj narobe, bi morali varnostniki priteči. Njegova pravica do zasebnosti je omejena. Varovanju pa se lahko odreče šele, ko ne bo več na funkciji.
4. november, 2008 ob 20:56
@lucko,če se pa to ni zgodilo v tem mandatu za Sarkiča to ni novica…
4. november, 2008 ob 21:48
Pa dajte že mir, a ste bolani :)
4. november, 2008 ob 21:54
roman, zakaj ne, saj mora biti red v vseh mandatih, ne samo v Janševih!
4. november, 2008 ob 21:58
Neja:
zivjo, opazam, da slabo sahiras! Jaz sem bil najboljsi v SN. V studentskih letih!
Tvojo potezo sem predvidel vnaprej in ti odgovarjam, glej mojo zgodbo:
“…kaj pa ce so vs podkupljeni, ki pricajo!…….”
In dalje:
“….jasno, podkupljeni so (od Janeza, povratno gledano)…”
Torej ta poteza kmeta je zgresena, slabo je branjen in pade kmet in s tem se odre linija….
Dajmo, boljsega na desko!
4. november, 2008 ob 22:05
Aja, Neja, pa se nakradene delnice:
Ja, to je pa kot, k so vprasal enga mal zabitga kovaca, k je nabijal na kos zeleza:
“Ja, kaj pa delas?”
“Nimam pojma, ce bo spicast bodo vile, ce pa ploscat pa lopata!”
Torej, ce je govora o ukradeni sunki, ne more biti po tem kar naenkrat ukradeno kaj drugega, kar se v trgovini niti ne prodaja, mimogrede. Po principu, nekaj bo ze ratal.
4. november, 2008 ob 22:16
novinarstvo po Sarkićevo:”mediji so objavili novico da,je bil premier na kraju nesreče vinjen”
Ni res!Zgoraj omenjena medija sta objavila novico:” mimoidoči ki je dogodek snemal je dejal, da je bil premier vinjen”.
Kar pa je bistvena razlika.
4. november, 2008 ob 22:37
roman, kakšne laži pa trosiš!!!! Kje in kdaj sem jaz trdil, da je bil premier vinjen!???????? Če se ti ne da prebirati vsega pred tvojim komentarjem, potem raje ne komentiraj na pamet!!! In ne laži!!!
4. november, 2008 ob 23:19
Petrovc, verjetno imaš prav in nisem čisto dojela, kar si napisal.
4. november, 2008 ob 23:20
Denis še enkrat si preberi moj komentar!Ne trdim da si ti izjavil;da je bil premier vinjen preberi si pa še svoj prispevek “janša brez spremstva”kjer pišeš da so drugi mediji to izjavili kar ni res!Citirali so samo izjavo mimoidočega snemalca!
4. november, 2008 ob 23:51
roman, kje sem napisal, da so drugi mediji izjavili/trdili, da je bil premier vinjen??????
Moj stavek se glasi: “Nekateri mediji (skoraj vsi spletni, najprej pa dnevnik.si in 24ur.com) so namreč poročali, da naj bi bil premier v času nesreče menda vinjen.”
Poročanje z besedno zvezo “naj bi”, ni trditev!!! In BTW, o tem so poročali vsi v 52. komentarju navedeni spletni mediji.
4. november, 2008 ob 23:57
In to je bil moj zadnji komentar pod ta prispevek. Ker kihajoče-kašljujoče-pihajoče ležim doma že par dni, sem se vam lahko malce bolj posvetil in komentiral vse po vrsti. Jutri se bom zopet posvetil delu na terenu, če bom le boljšega zdravja …
5. november, 2008 ob 0:03
važn da urška blesti….
5. november, 2008 ob 0:12
Denis bral sem novico samo na dnevnik.si in 24ur.
ampak tvoj komentar je še vedno zavajajoč;niso mediji poročali da naj bi bil premier vinjen,ampak so samo citirali izjavo mimoidočega snemalca (ki je mimogrede za film zahteval denar),kar pa zame ni enako!
5. november, 2008 ob 0:32
Mediji so poročali… mediji niso citirali… mediji so poročali… preberi si drugič vse kar imaš na razpolago, da ne boš napačno informiran in pisal neumnosti! Mediji so poročali o tem, da naj bi…
5. november, 2008 ob 8:24
Denis, nekateri pač ne ločijo pogojnikov in pogojevanja. Če bi že imela kakšno pripombo glede tvojega mnenja, bi jo imela, morda zaradi naivnosti, o tem, da imajo vse stranke isto bistvo …Ali ni to preveč posploševanja?
Želim ti, da se hitro pozdraviš.
5. november, 2008 ob 14:34
res ne maram Mesije in to sem večkrat povdaril. Ampak tle, pa sem siguren, da ga nekdo nabija brez veze. Celo Mesija ni tolk prtegnjen, da bi se brez spremstva vozil ob dnevu mrtvih po cestah nažgan. Ma dajte no. Kar je preveč, je preveč. Težko mi gre iz ust oziroma izpod prstov, ampak Mesija. DRŽIM S TABO. (Samo tokrat za izjemo)
5. november, 2008 ob 16:03
Zanimivo, 007. Jaz pa za predsednika moje stranke Golobiča ne bi dal roke v ogenj. Veliko lažje bi mu zaupal po izdelanem policijskemu zapisniku. Tudi za predsednike koalicijskih strank ne bi dal roke v ogenj. Za Jelinčiča pa še manj.
5. november, 2008 ob 16:06
šahist Petrovc,
danes sem še 1X prebrala tvojo zgodbo, /tudi jaz sem bolna in imam čas za take, kot pravi mož, brezzvezne, čas zgubljajoče zadeve/. Če prav razumem, je varianta, ko naj bi sumili Janeza, da je podkupil priči ( prodajalko in šefinjo), ne pa da v resnici govorita resnico….. Jaz pa govorim o drugi varianti: Janez je v resnici podkupil plačance, da so uprizorili prizor s šunko. Predvideva, da ga bojo /časopisih/ imeli za tatu, kar bi pa pozneje s pričanjem prič dokazal, da ni. V ozadju te majhne in navidezne kraje /ki je samo za preusmerjanje pozornosti/ pa se v resnici dogaja prava velika tatvina- delnice dobrega soseda, Merkatorja / malo prispodobe/, ki je zaradi dogajanja s šunko, nihče ne vidi.
Priznam, privlečeno za lase. Lepo se imej in raje šahiraj.
5. november, 2008 ob 16:22
@neja stvar ni v pogojnikih,Denis se s tem samo spreneveda.
@Denis tvojemu sprenevedanju očitno ni konca.
Še četrtič in zadnjič:
drugi mediji so poročali o tem da je mimoidoči snemalec izjavil da je bil premier vinjen in da za posnetek zahteva plačilo.Ti pa si priredil novico da vsi mediji izjavljajo da naj bi bil premier vinjen.
Ko boš doumel to razliko,ti bo jasno kaj je objektivno poročanje in kaj je tvoje natolcevanje po spletu!
5. november, 2008 ob 16:22
neja, zivjo:
sta pa z mozem dobro nastudirala!
Jaz mam svojo mlado zeno, za kaj drugega.
Upam, da bos z zdravjem hitro na konju, iskreno ti zelim cvrstega zdravja.
Meni telo sluzi po moji volji, moram potrkati.
Sem pa napisal: “…variacije naprej so prosto…..”
Problem sto procentnega zasuka pa ne gre, v sahu kmet ne gre nazaj!
Pri igri PATRIE, DEPALA VAS, … poglej, ni takih zasukov.
Variacija s delnicami je vkalkulirana, v “variacije..”
Seveda je to okostje, meso dodajate vi, na teh straneh.
5. november, 2008 ob 16:49
@roman, sprenevedaš se ti in še zdaj ne kapiraš, da sem sam poročal v treh odstavkih, v četrtem pa se še javno spraševal. Če tega ne razumeš, potem drugič raje ne beri. Moja novica v prvih treh odstavkih ni prav nič prirejena, vprašanja pa mi ne more nihče zbiti iz glave, dokler obstaja sum, je vse mogoče…
Natolcevanje po spletu? Čudno, da ga tudi ti bereš skupaj s tisoči drugih, res čudno! Pa še komentiraš…
5. november, 2008 ob 18:16
kakšna debata, Jesus Crist, 145 komentarjev!?!! Čestitam, Sarkič!
A da se vrnem na začetek, na tvoj zapis o premierovi nesreči (se ne ve, kdo je sedel za volanom Volva?).
Vprašanja, ki jih nizaš na koncu, so POPOLNOMA na mestu in v kontekstu! Zanimivo je namreč, da ima JJ vse pod svojo kontrolo, sam sebe (in intimne spremljevalke), pa ne dovoli “kontolirati” oz. spodobno rečeno, varovati.
5. november, 2008 ob 23:18
bedarija
6. november, 2008 ob 7:42
X-u: v celoti se za celoto s tabo strinjam! Ampak, dajmo do 150!!
Freud je izjavil: nic ni nakljucno! Stalin & pa to aplicirali.
Angie-u: tudi slovenci smo volili USA predsednka! (Kateri cepec se je tega idiotizma spomnil!)
No, vseeno. Iz tega izhaja, da je morda Nostrdamus zamenjal USA s Slovenijo, ko je izjavil:
“……On bo odnehal (odstopil, se umaknil, bil odstopljen), da bo po tem VELIK!”
Ne ja: slovenci smo bili zelo pridni tako v casih inkvizicije, kot v kasnejsih, ce se je ze ponudila
priloznost za sistem:
“…najprej diskvalifikacija, po tem pa likvidacija…”
Janezevo pismo apostolu Barabi:
zelo te zanima, ce sem bil za volanom in kaj sem sploh pocel ta dan!
Bil sem za volanom, kar lahko in si ze, precitas v Evropskem varnostnem porocilu!
Pocel pa sem:
popoldne sva sla z Ursko na Nemsko ceto (cesta treh fafulj) zavila v gozdicek, tam sem jo polozil na havbo in dve uri peglal. Za tem sva popila, od radosti, vsak po dva litra konjaka in gajbo piva. Poj sem jo dal na kolena in jovo na novo dve uri. Poj sva pokadila svoje dvojne doze jointa. Poj sem jo pa po slovensko, na hrbtu se dve uri, da je blo za popent in sva vzela se trojno dozo pomiril. Na no pa se en joint in liter snopsa, sam nikomer ne povej.
Bila sva “pod kontrolo”, ves cas so naju opazovali lokalni vojaerji in ga zraven drkali.
Na lovskem opazovaliscu pa lovec, s pusko, naju je tudi opazoval, torej sva bila dobesedno pod kontrolo, pod kontrolno tocko,…
Poj sva pa se mimogrede najela enga, da se je v naju zaletu, to pa le za to, da jaz za volanom ne bi zaspal. Saj ves voznja do juznega fukodroma (motel Grosuplje) je dolgocasna, tam pa sva hotela nadaljevati.
Kaj pa sva v trenutku zaletenja delala: jaaa, glava Urske je bila pod volanom, njej volan ne smeta kada pusi!
Petrovcu: Ne seri, kako naj poklicem policaja, ko sem bil tko pjan, da bi padel skoz odprtavrata na tla.
A bo zej zadost tocno!
6. november, 2008 ob 10:10
Petrovc, pa napiši 150.tega. Poleg tega, da si šahist, ti, zgleda leži tudi “porno pisanje”. Si že v letih in rad o tem bolj govoriš, oziroma pišeš? Pozabil si napisati, da so bili v troje. Janez in dve Urški.
6. november, 2008 ob 10:48
Ne ja:
mal sem bil povrsen, priznam. To pa za to, ker sem iskal zdravilo za tvojo bolezen!
Recept ki ti ga priporoca zdravnik z Dunajske:
“…glavno orodje tovrstnega zdravljenja je BESEDA, pri tovrstnem zdravljenju preko interneta pa je to pisana BESEDA….!”
Pri oceni tipa literature pa tole:
kronoloski zapis ni pornografska litratura.
Stopetdesetega pa sem napisal SAMO zaradi tvoje pomoci.
Ne ja: beseda, beseda, beseda, pa bos zdrva!
6. november, 2008 ob 11:15
Pa se tole:
pride pacient k psihiatru;
“Gospod zdravnik, poslal so me k vam, pa ne vem za kaj?”
Zdravnik leda kartoteko.
“Ahaaa, ahaaa!”
Pokaze lepo osiljen svincnik pacientu:
“Kaj vidite?”
“JOSKE, joske, spicka kot bradavicke!!!!!”
Zdravnik tiho pokaze na topel gaspercek (pecko).
“Kaj vidite?”
“JOSKE, joske, tople kot joske!”
Zdravnik zamisljeno pokaze na hladilnik, ni toplo, ni osiljeno, ne strli!
“Kaj vidite?”
“JOSKE
6. november, 2008 ob 11:20
in dalje:
joske, noter polne mleka, kaj bi ga pocuzal!”
Zdravnik tolazece:
“Ja, cenjeni pacient, predpisal vam bom zdravljenje!”
Pacient ogorceno:
“A ste vsi cist prtegnjeni, z mano je vse v redu, kaj pa morem, ce mi kazete SAMO PORNOGRAFIJO!!!!”
6. november, 2008 ob 11:20
Govoriš iz lastne izkušnje? V eni ali drugi vlogi?
6. november, 2008 ob 11:26
neja: ta stari vic nisem napisal, da bi se vi smejali, napisan je, da bi se drugi jokali!
Drugace pa zdravim tudi frigidnost, po potrebi !
7. november, 2008 ob 7:09
@petrovc
hahaha uspelo ti je narediti nekaj smiselnega iz tega jajca!
7. november, 2008 ob 13:46
Pa vi niste normalni! 155 postov! A ko JJ ne bo vec predsednik, bodo zato mediji propadli? Ocitno, ker samo da se pojavi besedna zveza JJ folk dozivi pravo katarzo. :))
8. november, 2008 ob 15:23
Sarkič tebi ni pomoči!!!!
9. november, 2008 ob 8:31
sranjemir:
upas stavit, da za vsak clanek na tej strani dosezem stevilko 200 postov!!!
Jaz vem kako!
10. november, 2008 ob 23:45
Denis.. Imel sem podobno nesrečo in klical policijo, pa so mi odvrnili, da za manjše nesreče ne hodijo več na kraj dogodka.. Pihanja pri malih trkih ni več..
14. november, 2008 ob 14:41
http://www.zaposlitev.net
21. januar, 2009 ob 15:22
Sarkić, pojdi streči zidarjem.
To je edino, za kar ste uporabni iz vaših krajev!