Saturday 16. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Vinjete/cestnine

28. oktober 2008 ob 9:46 | Denis Sarkić |

Najverjetnejši kandidat za prometnega ministra Patrick Vlačič je za Vest odgovoril, kako vidi problematiko pobiranja cestnin oziroma obstoječi vinjetni sistem, možnost uvedbe vinjet za krajše obdobje, dvig cen polletnih in celoletnih vinjet ter kaj bi, morda kot minister za promet, naredil kot prvi projekt.

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 9 x komentirano
  1. Josip pravi:

    Od uvedbe vinjet mi je jasno, da gre za populistično in neodgovorno ravnanje ministra Žerjava in DARS.
    Sicer žepu večine volivcev dopadljivo, kar je bil poglavitni namen, a za skupnost povsem nesprejemljivo.
    Zanima me tole : smejo tovrstni ljudje, iz povsem zasebnih pobud, povsem nekaznovano početi, kar sem jim zljubi ? Po mojem je ta njihova poniglavost kaznivo dejanje. Državo so s svojimi pritlehtnimi politično predvolilnimi interesi oškodovali za milijone evrov,dodobra pa so nas osramotili tudi v tujini. Navsezadnje pa bomo vse to tako ali tako plačali vsi državljani.
    Kakor koli že : od nove vlade pričakujem, da bo ministra Žerjava, predsednika vlade Janšo in DARS ovadila za sum kaznivega dejanja. Če tega ne bodo storili, bo naš politični razred nekaznovano počel s to državo, kar se mu bo pač zljubilo. Samo politična odgovornost pri tej zadevi ni dovolj !

  2. Farad pravi:

    Sicer žepu večine volivcev dopadljivo, kar je bil poglavitni namen, a za skupnost povsem nesprejemljivo - razloži mi to kontradiktornost.

  3. luka pravi:

    :)
    politika je kurba…..

  4. Robert Q. pravi:

    Dajmo samo za primerjavo avstrijske cene:

    Was kostete die Vignette?
    Die Vignette kostet für einen PKW oder LKW bis 3,5 t:
    pro Jahr 72,60 €,
    für 2 Monate 21,80 €
    und 7,60 € für 10 Tage.

    A je kdo za višje cene slovenskih vinjet?

  5. Robert Q. pravi:

    Še nekaj:
    Avstrijci imajo tudi tako imenovano KorridorVignette (zum Befahren des rund 23 km langen Streckenabschnittes auf der A14 Rheintal/Walgau Autobahn) - mogoče primerljivo z odsekom Šentilj-Maribor (15km). Cena: 2 €

  6. ekonomist pravi:

    Če so tujci diskriminirani ker morajo plačevati polletne in enoletne vinjete. Bomo potem ob dvigu cen vinjet diskriminirani slovenski državljani v primerjavi z ostalimi državljani EU, saj bomo plačevali bistveno večje cene vinjet doma kot ostali.

  7. Josip pravi:

    Spoštovani Farad !
    Zame osebno, verjetno pa tudi za mnoge druge, bi bilo idealno, če bi se po avtocestah smel voziti zastonj, če ne bi za šolstvo, zdravstvo, pokojnine… plačeval ničesar. Toda iz česa bi potem skupnost (država), v kateri živim, vse te sisteme organizirala in financirala ?

  8. joze pravi:

    Itaq je bilo že vnaprej jasno, da sistem vinjet ni dober, ker je diskraminatoren.

    … in ja, vožnja po avtocestah bi morala biti za voznike osebnih vozil zastonj (ker že tako ali tako plačujemo nadomestilo za uporabo cest), večje obremenitve pa bi morala biti deležna tovorna vozila, ker dejansko povzročajo škodo.
    Rešitev takole čez palec: dvigniti nadomestila za uporabo cest za 10€ (tuja osebna vozila zastonj), tovornim vozilom pa zaračunati cestnino vsaj 3-krat večjo od zdajšnje. Tako bi bil folk srečen, tujci bi v Sloveniji zato zapravili več (ne pa da zdaj bežijo iz Slovenije, ker so cestnine oderuške), cestni proračun pa s presežkom.
    A tako je to, ko v Sloveniji vlada prevozniško-gradbeniški lobi. Eni ceste rušijo, drugi jih popravljajo, oboji pa so na plusu. Kje je tukaj logika?!

  9. M pravi:

    vinjete niso oderuske. ni mi pa jasno kako so prisli ob uvedbi mesecne vinjete za tujce, do tako enormnih dvigov pri polletni in letni vinjeti? kaksen je delez tujcev v prodanih vinjetah?
    Kot da je bilo vse del scenarija. najprej vpeljemo populisticno nizko vinjeto. ko se bo pa EU zbunila pa pac recemo, da ne moremo drugace in dvignemo na dejansko ceno, ki sele omogoca odplacevanje dragih kreditov. vlada v odhodu je s tako lahkoto gradila avtoceste s tujo akumulacijo (ugodni krediti) izven proracuna, ki pa se je ob sedanji gospodarski nestabilnosti spremenila v pravo sidro.
    Gospoda Bajuka bi pa itak kazensko ovadil za marsikaj.

Komentiraj