Sunday 22. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Odstop Alenke Paulin

21. oktober 2008 ob 10:39 | Denis Sarkić |

Alenka Paulin v službi

Direktorica Slovenske tiskovne agencije (STA) Alenka Katarina Paulin in goreča zagovornica svobodnega Tibeta je minuli teden odstopila s položaja, kot razlog za odstop pa naj bi navedla zdravstvene razloge. Paulinova zaposlenih o svojem odstopu ni obvestila, zato so bili ti zelo presenečeni, ko so za odhod svoje direktorice izvedeli kar iz medijev. Vlada naj bi odstop direktorice STA obravnavala na eni od prihodnjih sej, morda že ta četrtek. O razlogih za odstop, delovanju STA in o tem, kam odhaja, smo hoteli vprašati Alenko Katarino Paulin, a na naše telefonske klice ni odgovarjala.

V novinarskih krogih pa se že govori, da je Paulinova odstopila zaradi tega, ker naj bi se zavedala t.i. kadrovskega cunamija, ki naj bi ga v medijih izvedel Golobičev Zares, v tihem soglasju strank SD in LDS, na mesto direktorice STA pa naj bi bila kadrovana Barbara Verdnik, nekdanja zamenjana direktorica Primorskih novic in neuspešna kandidatka za poslanko stranke Zares. Včeraj je Bojan Požar na svojem spletnem portalu objavil t.i. neuradno verzijo intervjuja novinarke tednika MAG Anuške Delić z Alenko Katarino Paulin, ki naj bi bil objavljen v tedniku šele jutri. “V Magu bomo v sredo razkrili nekaj dejstev o STA, ki so ob našem preverjanju presenetila celo tiste, ki so na tiskovni agenciji zaposleni tako rekoč od začetka, in ne intervjuja z Alenko Katarino Paulin,” nam je sporočila Delićeva in tudi zanikala, da bi ona pošiljala Požarju e-poštno korespondenco s Paulinovo ter nam v dokaz poslala še originalna elektronska sporočila (z vprašanji in odgovori), ki jih je ona poslala Paulinovi in dobila od nazaj od nje. V njih je 15 vprašanj novinarke in le nekaj odgovorov direktorice, pa še tisti so takšni, ki bi jih na lestvici izvirnosti lahko primerjali z odgovori premiera o njegovih letečih slonih.

Alenak Paulin na protestu za Tibet
Alenka Katarina Paulin na protestu v podporo Tibetu letos pred veleposlaništvom Kitajske Foto: DENIS SARKIĆ/VEST

Elektronski zapisi med Delićevo in Paulinovo (v originalu):

———- Forwarded Message ———-

Subject: NUJNO: vprašanja o delovanju STA / za direktorico Alenko Katarino
Paulin
Date: Friday 17 October 2008 19:05
From: Anuska Delic
To: akp@sta.si

Spoštovani,

spodaj so vprašanja o delovanju Slovenske tiskovne agencije, na katera želim
pridobiti vaše odgovore. Vljudno prosim, če mi jih lahko posredujete do
ponedeljka, 20. oktobra, do 14. ure, če je to mogoče, sicer pa čim prej v
ponedeljek. Zavedam se, da zaprošeni rok za odgovore ni zelo dolg.

Glede na to, da je STA, d.o.o. v letu 2007 izkazala izgubo v višini skoraj 20
tisoč evrov, me zanima naslednje:

1. Čisti prihodki od prodaje so se glede na leto 2006 povišali za 415.437
evrov. Kako to, da družba kljub temu izkazuje izgubo?

2. Ali drži, da je STA avgusta nameravala plačati izlet v Gardaland (ni jasno, ali celotne stroške ali zgolj prevoz), čeprav je vlada denimo tedaj
že potrdila poslovno poročilo za leto 2007, v katerem je bila izkazana
izguba? (za izlet naj sicer ne bi bilo dovolj interesa)

3. Ali drži, da ste pred časom napovedali 50-odstotno zmanjšanje študentskih,
honorarnih in pogodbenih zaposlitev, zaradi navedene izgube, četudi se je v
vašem mandatu število tovrstnih zaposlitev že močno zmanjšalo, medtem ko se
je povečal zlasti obseg novih zaposlitev za nedoločen čas?

4. Ali drži, da je STA uredniku notranje redakcije Urošu Urbaniji plačala
tečaj tujega jezika pri Berlitzu v višini 1400 evrov? Če da, na kateri
podlagi?

Po mojih informacijah od 16.10. dalje velja novi akt o organizaciji in
sistematizaciji, v zvezi s katerim me zanima naslednje:

5. Ali drži, da končna verzija besedila ni bila podana v mnenje sindikatu,
temveč so bile v mnenje podane le starejše različice?

Kar zadeva zaposlovanje in zaposlene, me zanima še naslednje:

6. Po podatkih UKOM vam je bila za poslovno uspešnost v letu 2007 izplačana
nagrada v višini 500 eur bruto. V Ukomu so zapisali, da je bila nagrada
izplačana “v enaki višini kot vsem zaposlenim”, vendar po mojih informacijah,
denimo, številni zaposleni niso prejeli stimulacij. Še več, prejeli naj bi
jih po večini le novi kadri. Ali to drži in zakaj? Kdo določa in utemeljuje
dodeljevanje stimulacij in nagrad zaposlenim?

7. Ali drži, da ste v nekaterih primerih odpustili in zaposlili kadre brez
vedenosti (ali vsaj mnenja) resornih urednikov oziroma, da so ti za
odpuščanja in nove zaposlitve izvedeli šele potem, ko so se novi kadri
pojavili na delovnem mestu?

8. Ali drži, da nekateri resorni uredniki še danes ne vedo, na katera delovna
mesta ste zaposlili nove kadre, kar jim povzroča težave pri določanju obsega
dela in obveznosti? (pri tem naj bi bila izjema le notranja redakcija)

9. Ali drži, da ste nekaj novinarjev, ki so na STA prišli z enega od
tednikov, kot tudi nekatere druge nove kadre takoj zaposlili na delovna
mesta s količnikom od 3,5 do 4, česar ne morejo doseči nekateri drugi
zaposleni, ki na STA delajo več kot pet ali celo več kot deset let ?

10. Ali drži, da ste samovoljno - brez posvetovanja z zastopstvom novinarjev
in sindikatom - znižali dodatek za sobotno delo, o čemer ste člane uredništva
obvestili po elektronski pošti nekaj več kot 12 ur pred pričetkom sobotne
izmene?

11. Ali drži, da ste za nedoločen čas kot novinarje notranje redakcije
zaposlili tudi kadre brez novinarskih izkušenj (med drugim tudi članico
podmladka ene od parlamentarnih strank v mandatu DZ 2004 - 2008), ki so,
denimo, nemudoma začeli pokrivati delo državnega zbora in parlamentarnih
odborov, medtem ko se je poznavalce notranjepolitičnega področja
razporejevalo na pokrivanje obrobnih dogodkov?

Poleg navedenega me zanima še:

12. Ali drži, da kot direktorica aktivno posegate v uredniško politiko STA,
in sicer zlasti v komunikaciji z namestnikom odgovornega urednika Urošem
Urbanijo?

13. Ali drži, da se odnosi med zaposlenimi v uredništvu STA že dalj časa
zaostrujejo, ali bi lahko rekli, da so odnosi v kolektivu prijetni,
konstruktivni in produktivni?

14. Ali drži, da ste za novo spletno stran, čeprav se je ta prenovila tik
pred vašim prihodom na STA (torej, v mandatu direktorice Lidije Pavlovčič),
plačali med 15 in 20 tisoč evrov podjetju Renderspace, ki je med drugim za
STA pripravilo tudi razvojno strategijo?

15. Kdo vse so naročniki pravne osebe Komunikacijski management in svetovanje
Alenka Katarina Paulin, s.p.? Ali drži, da so med njimi tudi nekatere
(para)državne ustanove in podjetja?

Vnaprej se zahvaljujem za vaše odgovore in se obenem opravičujem zaradi
kratkega roka, toda v ponedeljek žal zaključujemo redakcijo.

Hvala in lep pozdrav,

Anuška Delić


Anuška Delić
novinarka
MAG
Delo, d.d.
Dunajska cesta 5, Ljubljana

Tel: 01 473 7862
Fax: 01 473 7840
Email: anuska.delic@mag.si, anuska.delic@delo.si

——————————————————-

———- Forwarded Message ———-

Subject: Re: NUJNO: vprašanja o delovanju STA / za direktorico Alenko Katarino
Paulin
Date: Sunday 19 October 2008 08:56
From: Alenka Katarina Paulin
To: Anuska Delic

Pozdravljeni, pošiljam vam odgovore.

Glede na to, da je STA, d.o.o. v letu 2007 izkazala izgubo v višini
skoraj 20 tisoč evrov, me zanima naslednje:

Ali drži, da je STA avgusta nameravala plačati izlet v Gardaland (ni
jasno, ali celotne stroške ali zgolj prevoz), čeprav je vlada denimo
tedaj že potrdila poslovno poročilo za leto 2007, v katerem je bila izkazana
izguba? (za izlet naj sicer ne bi bilo dovolj interesa)

Osnovna ideja je bila, da bi nekatere novinarje odpeljali v Gardaland in
jih tam tudi zadržali do nadaljnega. Zaradi zahtevnih organizacijskih
priprav je bila kasneje realizacija tega projekta prestavljena.

Ali drži, da je STA uredniku notranje redakcije Urošu Urbaniji
plačala tečaj tujega jezika pri Berlitzu v višini 1400 evrov? Če da,
na kateri podlagi?

Novozaposleni novinarji so bili poleg jezikovnih tečajev deležni tudi
specialnega urjenja v tujini, za katerega vam zaradi zaupnosti podatkov ne
moremo izdati lokacije.

Po podatkih UKOM vam je bila za poslovno uspešnost v letu 2007
izplačana nagrada v višini 500 eur bruto. V Ukomu so zapisali, da je
bila nagrada izplačana “v enaki višini kot vsem zaposlenim”, vendar po mojih
informacijah, denimo, številni zaposleni niso prejeli stimulacij. Še
več, prejeli naj bi jih po večini le novi kadri. Ali to drži in zakaj? Kdo določa in
utemeljuje dodeljevanje stimulacij in nagrad zaposlenim?

Podatek je nenavaden, saj je bila direktorici izplačana nagrada v višini
500.000 eur, zato je razumljivo, da so bile večini zaposlenim znižane
plače ter ukinjene vse nagrade in stimulacije.

Glede kadrovske politike veljajo naslednja enostavna in transparentna
pravila:
količniki, ki uvrščajo novinarje v različne plačilne razrede, se
določajo na osnovi ocene o politični pripadnosti posameznega novinarja,
ki je pridobljena iz naslednjih elementov: fizične značilnosti osebe
(višina čela, razmak med očmi, oblika nosu, barva oči, barva las itd.),
artikuliranost v slovenskem in nemškem jeziku, način gestikuliranja,
drža telesa pri mirovanju in gibanju - naravna gravitacija v levo ali v
desno), kvalitativna ocena člankov po kriteriju neobjektivnosti in
pristranosti. Na osnovi tega so novinarji razdeljeni v kategorije, pri
čemer je 4,5 najvišja, 1 pa najnižja. Pri dodatkih oziroma stimulacijah
se poleg pristranosti pisanja upošteva tudi izvor priimka, pri čemer za
priimek nemškega izvora novinar dobi dodaten 0,8 količnika, pri priimkih
vzhodnoevropskega izvora pa 0,8 odbitek. Novinarji so na osnovi tega
razvrščeni v naslednje kategorije:
- izrazit desničar: 4,5
- zmeren desničar: 4
- sredinsko usmerjen: 2,8
- zmeren levičar: 2
- izrazit levičar: 1

Ali drži, da kot direktorica aktivno posegate v uredniško politiko
STA, in sicer zlasti v komunikaciji z namestnikom odgovornega urednika
Urošem Urbanijo?

Kot direktorica preberem vse prispevke in jih ustrezno priredim in
popravim. Vse novice mora prežemati ideja pangermanstva in posmehovanje
levičarjem na globalni ravni.

Kdo vse so naročniki pravne osebe Komunikacijski management in
svetovanje Alenka Katarina Paulin, s.p.? Ali drži, da so med njimi tudi
nekatere (para)državne ustanove in podjetja?

Naročniki pravne osebe Alenka Katarina Paulin s.p. so vse večje
(para)državne in (para)vojaške ustanove in podjetja v državi in širši
regiji, za katere opravljamo storitve varovanja in čiščenja poslovnih
prostorov. Iz tega naslova smo v letu 2007 ustvarili 13,6 mio eur prometa,
prve ocene za leto 2008 pa kažejo, da bomo prihodek skoraj podvojili.

Zahvaljujem se vam za vprašanja in vas lepo pozdravljam.
Alenka Katarina Paulin


Alenka Katarina Paulin direktorica
General Manager
Slovenska tiskovna agencija
Slovenian Press Agency
Tivolska cesta 50, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon / Phone: +386 (0)1 24 10 122
Telefaks / Fax: +386 (0)1 43 42 969
E-pošta / E-mail: alenka.paulin@sta.si
Spletna stran / Web Page: http://www.sta.si

——————————————————-

Očitno je v tej državi postal nacionalni šport, kdo od javnih uslužbencev ali funkcionarjev v državnem aparatu bo bolj hudomušno odgovoril novinarjem na njihova provokativna vprašanja, zato upamo, da bodo imeli vsaj v novi vladi posluh za novinarsko “teženje” in prav tako tudi vsi tisti novonastavljeni kadri, ki jih bo sama kadrovala. Drugače se nam verjetno obeta še kakšna peticija!

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 38 x komentirano
  1. Q_ pravi:

    Ojoj!!!!

  2. Rock pravi:

    Tale Alenka je pa ornk živčna. Kje je Vodušek, da jo malo obatina, mogoče ji bo potem lažje…

    Pička očitno doživlja overdose od vse politke, karierizma in slovenske scene.

    Naj naredi dvojčka in se umakne na Zaplano, nam bo vsem bolje.

  3. had pravi:

    ko sem bral izseke na pozarju, sem bil preprican, da je 1. april..
    sedaj malce bolj verjamem, da je bil odstop iz zdravstvenih razlogov..

  4. Robert pravi:

    Ma pa cajta za hece, paravojaških priložnica!
    Je pa to obdobje za Janševike živčno, kot evakuacija marincev iz đungle!
    Saj bi bil hec, da bi si SDS ustanovil sanatorij za obolele za pooblastnim sindromom.

  5. Rom Plemeniti pravi:

    Zgodba Alenke Paulin, to je njeno prepričanje kakšna politika naj bi se v Sloveniji vodila, je verjetno
    pripeljalo do tega, da se sedaj sama prostovoljno umika iz tega prizorišča.
    Saj to je v redu, zakaj naj bi nas to motilo?
    Razen seveda, če za tem njenim samovoljnim odstopom stoji, poleg zdravstvenega razloga, še kakšen drugi, nam nevidni razlog ?
    Ne glede na njena politična prepričanja in v tem stilu vodenja enega glavnih slovenskih medijskih prostorov, je pa potrebno vsaj pohvaliti njeno politično prepričanje glede Svobodnega Tibeta, ali?
    To nam , če ne drugega vsaj pove, da je bila načelna in če je njeno prepričanje glede slovenskega prostora bilo zelo desno, je pa glede Tibeta bilo precej levo- sredinsko, ali?

  6. kinky tone pravi:

    Jaz sem za naše.

  7. roman pravi:

    @rom vse je v redu z njo samo to da je povezana z JJ je pa največji greh!?
    Verjetno pa je iz samega sovraštva do JJ-jeve politike odstopila šele sedaj?Ta tvoja:delimo se rdeče -belo miselnost ne proizvaja kakšnih bistroumnih misli,kajne?

  8. B.G. pravi:

    Pozdravljam njeno dejanje. Če bi vsi, ki so politično nastavljeni, ravnali tako, bi bilo prihranjenega veliko denarja iz našega proračuna.

  9. Nikolovski pravi:

    ja če bi tako ravnali na začetku, ne pa na koncu…

  10. optimist pravi:

    tak je to, beli prah je hudič…

  11. Reporter Surla pravi:

    Del teksta iz leta 2004 na portalu 24ur.com:

    Janša sam nad ugotovitvami, da se je spremenil, ni navdušen. Vedno sem bil zvest samemu sebi, pravi, in vedno sem se boril za iste cilje. Za dosego teh je bil brezkomprosmisen tudi do nekaterih svojih sodelavcev. Tisti, ki so razmišljali drugače, so odšli, a so o Janši ohranili dobro mnenje.

    Tako je z mesta tiskovne predstavnice SDS odšla tudi Alenka Paulin. “Poznam ga kot zelo prijetnega, prijaznega in zelo delovnega človeka. Moji razlogi za odhod niso bili vezani nanj. Odšla sem zaradi političnih nestrinjanj. Menim, da je Janez Janša človek, s katerim je zelo prijetno delati in od katerega se lahko človek zelo veliko nauči,” dodaja Paulinova.

  12. Fonzi pravi:

    Očitno je duševna bolezen, katere simptome je možno opaziti pri ljudjeh, ki so blizu vladi v odhajanju, nalezljiva.

  13. ED pravi:

    Janševističnim nastavljencem ‘v zatonu’, kot je Paulinka, ostanejo samo še slabe šale. Da ne rečem - bolne šale. Očitno imajo težave s humorjem, satiro. Alenka pa je imela težave tudi z zaposlenimi na STA. Le zakaj? Niso razumeli njenega ‘humorja’, npr. groženj z izgubo službe? Ali pa groženj v podobni smeri na TVS, ki jih čutijo ’sotrudniki’ v Hri-baru? Zdi se, da mešajo humor in grožnje. In zdi se, da vse bolj samo še grozijo. In v tem so zares - smešni. Hahahaha…

  14. Rom Plemeniti pravi:

    @Roman, oprosti, ampak , če bi pravilno prebral, tudi kaj med vrsticami piše, bi duomel, da naše pisanje ni bilo - verjemi nam- prav v ničemur povezano z barvno miselnostjo ?
    Vsaka barva za nas ima svojo lepoto in značilnost, brez ene barve , druga ne bi niti obstajala, to se razume ali pa ne , tako je to.
    Upajmo, da smo se sedaj razumeli in da ne potrebujemo še posebej razlagati , kaj je bilo mišljeno pod levo- sredinska podpora Tibetu ? Se pa strinjamo, da se večkrat dogaja naslednja zgodba:
    napišemo en stavek na tablo, v učilnici je cca 20 različnih učencev in obstaja velika verjetnost, da ga bo vsak razumel po svoje.
    Ali drugače povedano: V logiki velja, da je iz nepravine predpostavke možno izpeljati prav vsako trditev.

  15. medek pravi:

    Politična pornografija to je specialnost janševih vojaćkov.

  16. Rom Plemeniti pravi:

    @Roman, mogoče , pa smo kaj spustili. Zato prosimo, če nam poveš: kaj misliš o tem, kakšno stališče je uradna politika vlade J.J.imela do Tibeta?
    In še eno vprašanje, tukaj, se bomo verjetno vsi strinjali: res je, priznamo majhen lapsus v našem pisanju, to je , da tudi leva- sredinska vlada ni dala nobene uradne podpore za osvoboditev Tibeta?
    Pravzaprav, sploh katere vlade v Evropi so jo dale?In zakaj ne? Verjetno bi eden od razlogov lahko bil ta, da jih je bolj zanimalo gospodarsko- politično sodelovanje z Kitajsko, kot pa politična higiena ali stališče, da se podpre pravično zahtevo Tibeta? In ravno zaradi TUDI tega, se sedaj v Tibetu dogajajo grozna , srednjeveška mučenja, ustrahovanja, umori, zatiranja itd…in večina svetovne politike je pa tiho, zakaj?
    Francija, ko jo je obiskal Dalajlama, se je diplomatsko umaknila, tako da je predsednik poslal njegovo ženo na sprejem , Nemčija tudi itd..Italija tudi, ko je Dalajlama obiskal to deželo, samo nekaj novinarjev ga je obislkalo, glavna politična meka, pa se je “diplomatsko” umaknila..itd..itd..

  17. Rom Plemeniti pravi:

    In na kratko še nekaj o Tibetu : Situacija v Tibetu je zelo o žalostna in skrajno zaskrbljujoča. Vsi humanitarni projekti so vse do septembra le minimalno delovali zaradi prepovedi oblasti ; načrtovana širitev projekta je na mrtvi točki; Tibetance pa do skrajnosti zatirajo, večina tujih podpornih skupin se je umaknila iz Tibeta.
    Kaj nam da to misliti?Kdaj se bomo zavedali, da tako kot Drafur ( Dr, Drnovšek večkrat poudaril) , je tudi
    situacija Tibeta zadeva vseh nas, ker verjamemo ali ne, stvari so medsebojno povezane več kot si mislimo ( o tem zelo dobro tudi razlaga znanstvena veja kvantne fizike) .

  18. francka pravi:

    Kadrovski cunami v medijih se je že začel.Pahor je očitno požrl dano besedo,da ne bo cunamija in,da mediji niso prioriteta.Uklonil se je Golobiču in Širci,ki bosta vse zamenjala s svojimi novinarji,tako,kot je že bilo v času LDS-ovih vlad.Pavlinova je storila prav,da je takoj dala odpoved.Le zakaj bi čakala?Ista usoda čaka tudi vse glavne na RTV.Tako bodo vsi mediji končno trobili v en rog in do onemoglosti hvalili novo vlado in napadali opozicijo.Vse to smo že videli in slišali.Za Pahorja pa se je že vnaprej vedelo,da bo popustil in,da njegova beseda nič ne velja,ampak,da vse krojijo mojsri Zaresa in botri iz ozadja.Najprej je potrebno takoj zamenjati vse na STA in RTV,edini medijski hiši,ki kolikor toliko objektivno in uravnoteženo poročata.Tega si seveda noa oblast ne sme dovoliti.Ljudje morajo slišati samo eno plat medalje,t.j bodočo vladno,ki je edina zveličavna in resnična.Tudi dragi Borut in Tone si ne bosta več dopisovala,kdo ima večji vpliv na RTV,saj sta zdaj v isti stranki.Mediji bodo popolnoma neodvisni.Res bo čudovito.

  19. lucko pravi:

    @francka:
    Odstop v casu ko vlada ni niti se formirana je kadrovski cunami. Dej ga ne biksaj…

  20. had pravi:

    @francka: dihaj!
    nimamo se niti mandatarja, ti pa ze sanjas o cunamijih.. in kako natancno ves koga bodo vse zamenjali.. kdo ti to prisepetava?

    ja, sile kontinuitete so vsega krive.. pa zares.. pa botri..

    pa sloni tudi letijo, mar ne?

  21. medek pravi:

    Tale dična gospodična pa je le še ena v vrsti Janševih ikeban.

  22. mittra pravi:

    Ljudje, saj Vas imajo novinarji za bebce! Dovolijo si napisati čisto vse, ampak čisto vse.

  23. roman pravi:

    @rom,tale AlenkaP. pa res ni tvoj kaliber,tako pripadna je eni politični opciji,da odstopi ob koncu mandata.
    Medtem pa se upa še drugače opredeliti kot uradna politika JJ-e!?

  24. Rom Plemeniti pravi:

    @Roman,hvala,na koncu se le strinjamo, res je njena politična pripadnost je bila tako močno vdana J.J.politiki vladanja, da se je zavedla, da je odstop edina etična rešitev. Upajmo, da se z njenim odstopom, ki je zelo pohvalno dejanje, začenjajo tudi časi, ko bo bo medijem, oziroma novinarjem dovoljeno izraziti lastno stališče in bo dovoljeno , da postanejo bolj samoinicijativni in kreativni, brez da bi bili ustrahovani, da če ne bodo pisali po navodilu, bodo zgubili službo!

    Hoteli smo pa tudi poudariti, da obstaja , z obzirom na to, da je podprla Tibet in da je sama odstopila, tudi iskrica upanja, da je zelo etično načelna , saj konec koncev je z njenim odstopom tako tudi dokazala.Mogoče bi se še kdo drugi moral ravnati po njenem zgledu.Saj to tudi podpira tezo, da nobeden ne more trditi, da se je v njeni zgodbi zgodil kakršenkoli kadrovski cunami, ali?.

  25. solata pravi:

    Ko se Alenka norčuje iz brezhrbteničnih bedakov iz Dela je po Vestino zmešana kura za v Polje, ko pa se Godler norčuje iz invalidov, je pa po Vestino velik car. Jao jao

  26. roman pravi:

    @rom zopet sem ugotovil,da se ne strinjaš z menoj, kar pa sploh ni pomembno.Dokler bo še naprej vladala miselnost,da če nekdo ni naš(A.P.) je seveda odstopil s položaja po koncu mandata vlade zato ker je bil preveč navezan na njo in če ni naš seveda pritiska na uboge novinarje! Se tem težko strinjam.
    Glede kadrovskih cunamijev :Pahor je obljubljal da tudi ministrov ne bo menjal iz stare vlade.Sprememba zakona na RTV in s tem kadrovska prevetritev pa je tudi že uradno napovedana,čeprav še ni sestavljena vlada imajo že preveč dela z poziranjem pred kamerami.

  27. B.G. pravi:

    Nikolovski pravi:

    21. oktober, 2008 ob 12:33
    ja če bi tako ravnali na začetku, ne pa na koncu…

    Nikolovski, če boš v teh 4 letih dobil delo, ga boš zavrnil?

  28. Rom Plemeniti pravi:

    Spodaj opis, svobode medijev o trenutno zelo izrazito desničarski vladajoči stranki v Italiji, to je natančno povedano v Trstu. Vir pozet iz linka slovenske okoljevarstvene organizacije s kratkim prevodom in komentarjem:Kaj pojmuje pod demokracijo, to je glede svobode tiska -desničarska vlada v Trstu ?
    Zadovoljni smo, da smo v Sloveniji glede svobode tiska bolj demokratični, saj se tudi na tem področju dogajajo spremembe, čeprav je tudi res, da Ljubljana v svoji ozaveščenosti, ni nikoli bila in ne bo Trst.
    In sicer:
    Trst: Novi sistemi cenzure proti okoljevarstvenikom.

    TIŠINA MEDIJEV IN DENAR.
    Monopolističen dnevni časopis iz Trsta il Piccolo uredniške italijanske skupine L’expresso je skupaj s sodstvom v Trstu ustanovil novi sistem cenzure proti okoljevarstvenikom: Tišina medijev in denar.
    ..itd..

    TRIESTE: NUOVI SISTEMI DI CENSURA CONTRO GLI AMBIENTALISTI

    SILENZIO STAMPA E SOLDI

    formalizzate denunce in sede italiana ed europea

    Trieste, 20 ottobre 2008. - Il quotidiano monopolista di Trieste IL PICCOLO, del gruppo editoriale italiano L’Espresso, ha inaugurato assieme al Tribunale di Trieste un nuovo sistema di censura contro gli ambientalisti: silenzio stampa e soldi.
    Il giornale pubblica notizie che li diffamano, rifiuta di pubblicare le loro rettifiche di legge, e se le vittime ricorrono alla giustizia vengono anche condannate a risarcirgli danni e spese per 9.000 euro.

    E’ accaduto all’associazione autonoma di Trieste dei Friends of the Earth-Amici della Terra che colpisce imparzialmente da anni inquinatori, speculatori e amministratori pubblici collusi, suscitando infine un tentativo di “scomunica” da parte dell’associazione nazionale italiana “Amici della Terra” (Roma), diversamente orientata.
    Il tentativo è oggetto di un contenzioso giudiziario ed entro la rete internazionale dei Friends of the Earth, dove i triestini sono appoggiati dai confratelli francesi e di altri Paesi.

    Il quotidiano di Trieste ha appoggiato l’associazione romana pubblicando un suo attacco, ripubblicandolo al posto delle smentita di quella triestina e poi rifiutando senza motivazioni la sua rettifica di legge.

    Gli ambientalisti censurati hanno chiesto giustizia al Tribunale di Trieste, che li ha invece condannati a risarcire il giornale perché la loro richiesta di rettifica recava la firma del segretario e non quella del presidente, che in realtà la legge non richiede.
    La sentenza ha consentito paradossalmente all’influente quotidiano monopolista locale non solo di beffare le leggi sulla stampa, ma anche di pignorare in questi giorni alle vittime - una spartana associazione di volontariato - la somma di oltre 9.000 euro (18 milioni di vecchie lire) per danni e spese.

    Le organizzazioni ambientaliste Friends of the Earth Trieste e Greenaction Transnational ritengono che il fatto costituisca un precedente nuovo ed inamissibile di violazione repressiva dei diritti costituzionali e comunitari di opinione ed informazione, ed informano di averne formalizzato denunce documentate alle autorità italiane ed europee di vigilanza sulla giustizia e sui media.

    Allegato in rete alla presente nota stampa:
    Dossier sul caso (libertà di espressione e opinione e diritto di rettifica) dei Friends of the Earth Trieste

    GREENACTION TRANSNATIONAL
    Via Palestrina 3 - 34133 Trieste (Italy)
    tel/fax +39 040-2410497
    info@greenaction-planet.org
    greenaction.planet@gmail.com

  29. Rom Plemeniti pravi:

    Kakorkolii, v enem pa se le vsi strinjamo. To je, ne glede na barvo ali politično pripadnost, vsi morajo biti enako obravnavani, za vse morajo veljati enaki zakoni in vsem mora biti dovoljeno svobodno izražanje
    mnenj iin vsi si zaslužimo enako spoštovanje. Začeti moramo gledati na vsebino sporočila ali programa in ne na barve.
    Kakršnokoli enoumje ni dobrodošlo, zlata sredina je tisto , kam bi se morali usmeriti.
    Slovenija , čas je, da se nehamo barvno deliti in se začnemo bolj ukvarjati z vsebino.

  30. francek pravi:

    @francka: Verjamem v enega Janšeka, očeta vse mogočnega, stvarnika nebes in Slovenije … še trikrat zmoli, po kolenih okrog postle, pa spat, ker tako butastih stvari res ne moremo poslušat.

  31. Rom Plemeniti pravi:

    Pa še tole v Sloveniji že 20 let ni komunizma. Danes v Sloveniji, Angliji in tudi ostali Evropi, biti levo usmerjeni pomeni bolj socialno usmerjena politika.
    Komunizem, tak kot ga je poznala Stalinova Rusija in današnja Kitajska ni v Sloveniji ( z izjemo v milejši obliki, to je samo par let - to je do leta 1948 , ko je vladal v Yu ), pa v Sloveniji, še posebno po letu 1988 ni nikoli vladal in to je že že par let prej pred samostojno Slovenijo. In za samostojno Slovenijo nikakor ni zaslužna samo ena stranka, to je lažniva trditev, za osvoboditev Slovenija je cela država enotno z vsemi državljani vred delovala in ravno zato, ker je bila enotna je tudi zmagala, to so dejstva.In pika.
    Kitajska , to pa je dežela, kjer ta ” komunistična “usmerjenost politike vlada. Tibetance, drugače misleče smatrajo za manj vreden narod in to to samo zato, ker imajo svojo vero, ker mislijo z svojo glavo in ker ne podležejo kitajskim lažem, kaj naj bi svoboda bila itd….Kitajci zahtevajo enoumje in trdijo, da je vera Tibetancev strupena, naj bi bila opoj za narod, naj bi bila prepreka za njihovo svobodo..itd… Zahod pa se dobro zaveda, da so Tibetanci predvsem zaradi vere, zelo miroljuben visoko ozaveščen narod, pravzaprav zibelka duhovnosti. Zahod se tudi zaveda , da za Kitajce , osvobajanje pomeni uporabo najbolj grobe sile, kot je ubijanje, mučenje, popolna blokada tiska..itd..in vendar se politika celega tako imenovanega demokratičnega dela sveta, vede zelo koristoljubno, se spreneveda, se laže. Tibetancem so Kitajci zaprli njihove šole itd… in jim ne dovolijo niti z eno samo besedico izražati njihovo mnenje, vsa pošiljanja obvestil Tibetancev v tujino so pod strogo cenzuro kitajske oblasti, vse humanitarne organizacije so na tak ali drugačen način ustrahovali in odgnali..itd….itd..in zahod še dalje molči.

  32. frik pravi:

    slonica je odletela…

  33. Pepo pravi:

    Paulinova nima slabe biografije. Ob svoji gorečnosti za pravice Tibetancev naj spomnim na nekaj njenih dobrih reakcij, ko je bila še tiskovna predstavnica SDS v zvezi s pretepaškim poslancem Kelemino (jasno, da je zaradi tega bedaka potem morala spokati), pa tudi njeno liberalno obnašanje, zaradi česar je postala nosilka liste SMS na evropskih volitvah. Tudi kot ljubiteljica živali je prav izjemno simpatična in prizadevna in pravo veselje jo je bilo srečevati z njenimi kužki in kakšno muco v Centru, morda zdaj tudi na Črnučah, kjer zdaj stanuje. Je pa res precej kontraverzna osebnost: Njeno obnašanje v STA, kolikor smo slišali od njenih novinarjev, je bilo milo rečeno tiransko, tile odgovori Delićevi pa so kar sramota za človeka, ki dela v medijih in bi moral ceniti novinarsko delo, čeprav je zanjo morda res mala provokacija. Ne vem, morda očitno prevelika vdanost Janši zahteva tudi zlom sicer dobrega človeka.

    Škoda, Alenka. verjamem, da včasih časi niso lahki, a nepremišljene reakcije to lahko le poslabšajo.

  34. Robert pravi:

    @Solata: manjka ti soli za užitnost!
    Elena in Jure sta “rezidenta“ na nedavkoplačevalski Vesti, gotovo tudi prijatelja. Interna šala, javna provokacija (po moje).
    Alenkica pa je direktorica pomembnega državnega servisa!
    Dolžna je odgovarjat na novinarska vprašanja! Mogoče pa ji gre v nos, da jo ne obravnava kakšna novinarska zvezda? In zakaj ne bi odgovorila, če vse štima?
    Ker je zaradi pritiska godpodarjev zavozila - v civiliziranem svetu nevtralno - agencijo moralno (desna optika) in izgleda tudi finančno! Ker ima izgleda zdravo vest, so ji - nežni cvetlici - popustili živci. Njena javna podoba, je zaradi lastne nesposobnosti umazana, kaj pa za PR delavko to pomeni, pa je jasno!
    Opice in reptil!

  35. BORAC pravi:

    Cunami že pljuska po naših krajih.
    Pa nova vlada sploh še ni izvoljena.
    Gospod “antikadrovik” jasno nič ne ve.

  36. zarja pravi:

    Očitno več o stvari povejo povsem izostali odgovori na določena vprašanja, kot pa dejansko odgovorjeni sloni…

  37. Rom Plemeniti pravi:

    Star pregovor pravi: Lažeš tudi kadar molčiš.

  38. Miro C. pravi:

    Za posrat… Na (njen) trebuh… Dobesedno parni valjak.

    Plastično si predstavljam tisto patetično dejstvo, da se je “ženski” (A.K.P.) ob neskončnem recenziranju napisanih nonsensov - v tistih dolgih trenutkih delovnega časa, ki ga je namenila kataklizmičnim odgovorom - uspelo zabavat. Kako lahko nekdo piše take kozlarije, ko zaseda funkcijo, ki jo? To kot kaže vsi “novopečeniplaninci” kažejo plitvost svojega intelekta. Babn’ca je bukvalno pukla*.

    Pomilujem take persone… Z milostnim šusem, v obliki posredovanja delavske knjižice na zavod za zaposlovanje.

    * (dobesedno počila)

Komentiraj