Hri-bar na Vesti
17. oktober 2008 ob 1:03 | Denis Sarkić |Ekskluzivni intervju z voditeljem oddaje Hri-bar, komedijantom in satirikom, oponašalcem ljudskih duš ter znanim urednikom oddaje Radio Ga Ga, Sašom Hribarjem na njegovem domu, na višini nekaj čez 400 metrov nad morjem, nekje nad Višnjo Goro. V pogovoru za Vest je Hribar pojasnil vizijo o liku reporterja Surle, satiri na TV Slovenija, politiki in agitiranju na predvolilnih shodih SD ter svojih financah.
Denis Sarkić
P.S. Objavljamo necenzurirano verzijo intrevjuja, zato vas prosimo za razumevanje in veliko mero strpnosti pri ogledu, saj smo ta pogovor posneli s kamero za prikrito snemanje iz našega arhiva.
17. oktober, 2008 ob 2:08
haha kok sede ka hribar naklada. legenda
17. oktober, 2008 ob 2:45
Stran vrženih 28 minut.
17. oktober, 2008 ob 3:17
ervinator: a to si zdej mogu komentirat sam da si reklamo nardis za nek jebeni lame blogec, katerga ne mors niti spravt na svojo pofukano domeno?
17. oktober, 2008 ob 3:24
Surla, my precccccciiiiioooouuuussss … Ahahahaa … Indijski tapirji, ki se bojijo za svoj obstanek … Ahahahaha …
17. oktober, 2008 ob 5:47
hribar imitira dobro,
se je pa prodal novi oblasti
gre po poti forneclna
čeprav bo njegov poden težko dosegel
saj za razliko od tofa ne krade tujih idej in jih prodaja kot svoje
17. oktober, 2008 ob 6:25
Kot da bi radio poslušal… :-)
17. oktober, 2008 ob 8:37
Vsak umetnik, ki se udinja aktualni vlasti, postane dvorni norček. Nisem vedela, da gre Hribarju tako slabo.
17. oktober, 2008 ob 8:55
Nisem poslušal kaj je govoril tudi njegovih oddaj ne gledam toda vprašal bi zakaj je v njegovem timo toliko toplovodarjev in ali je tudi sam eden od njih?
17. oktober, 2008 ob 9:44
Si ga hotu namočt na koncu in mu plačat intervju, zloba.
17. oktober, 2008 ob 9:50
Plagiator!!! Prosto po Butnskali?????? Ene in iste fore v nedogled.
17. oktober, 2008 ob 10:47
Hribar je car! Sicer je po moje težek karakter, kar verjetno tudi sam prizna. Ampak trditi, da se on udinja (katerikoli) oblasti, je najmanj absurdno. Nekdo, ki trdi kaj takega, ima dobro vgrajene filtre, ki mu omogočajo, da sliši zgolj tisto, kar si sam želi slišati, celoti pa ne prisluhne. Blagor ubogim na duhu…
17. oktober, 2008 ob 10:48
Aja, še to - čemu taka slika?
17. oktober, 2008 ob 11:34
Preberi še celoten tekst pod videom…
17. oktober, 2008 ob 12:28
Bravo Denis***,
to s 5 evri na koncu.
Odlična fora!!!
***
Najbrž imaš s svojo nabritostjo veliko uspeha pri bejbah. :-)
17. oktober, 2008 ob 13:36
@ T.A.Q.: Ene in iste fore v nedogled prodaja tut en profesor, da o direktorjih ne govorimo. Dali, vse skup ista fora, Stonesi, iste fore. Normalno, plagiatorji, razmnoževalci samih sebe. Da nekdo pelje tradicijo Butnskale, je pa sploh pohvalno. Pod dva, ne gledaš spakovanj ampak osebni pogovor z enim pametnejših javnih delavcev.
17. oktober, 2008 ob 13:36
hribar mora biti levičar, kako bi sploh prišel na rtvslo v času, ko so tam vladali še komunisti? hribar je zatežen, zamorjen človek, tak kot njegova oddaja.
17. oktober, 2008 ob 14:58
Whiteyeyo, pravzaprav se obisk v moj dnevnik poveča šele po takšnem idiotskem komentarju, kakršnega si napisal zgoraj. :)
17. oktober, 2008 ob 15:29
Če Hribarja ne bi bilo ,bi ga bilo potrebno izmisliti.Vsaka mu čast za ideje in realizacijo.
Še tako naprej in nazaj!!!
17. oktober, 2008 ob 16:20
Odlično Sašo!
Lp,
Uroš
17. oktober, 2008 ob 16:21
,
17. oktober, 2008 ob 17:15
Domoljubno Šurlino delovanje postane smiselno, če se ga postavi v kontekst, ekstremnega slovenskega nacionalista, ki dobesedno bije ultranacionalistični boj. Tega nekako tajno, vendar s svojimi metodami in dejanji nakazuje tudi sam premier vlade Janša. V Janši Šurla očitno vidi tudi velikega vodjo za vse ‘ta prave’ Slovence, svojega zaveznika, kamerada in sebi enakega pač nacionalista in roots Slovenca.
V Sloveniji obstajajo ljudje, te je 100% mobiliziral tudi Janša, ki očitno sanjajo o absolutni prevladi ‘ta pravih’ Slovencev, ki so to tudi v desetem kolenu. To pomeni, da bi ti ‘ta pravi’ Slovenci izrinili vse ljudi drugih narodnosti, ki živijo v Sloveniji, posebej tiste iz bivših YU republik in njihove potomce, ki jih je veliko povsod in so zelo uspešni (zavist).
To pomeni, da hočejo vse ne ‘ta prave’ Slovence izriniti iz vseh pomembnejših položajev in služb. To so njihove sanje, naci sanje, ki verjetno izvirajo še iz vojne paranoje iz leta ‘91 ali pa izvirajo direktno iz njihovih razočaranih zdolgočasenih recimo vsaj 50 let starih duš, ki iščejo svoje vojne, ideale, borbo in smisel.
Edino tak nacionalistični master plan, če si ga zamislim, namišljen s strani Šurle, Janše, in njegovih vojščakov, postane njihovo ludistično delovanje in njihove metode nekako smiselne in se vse ujema. Vse se ujema, če si zamisliš skupino ljudi v njihovi vojni, ki se fanatično borijo za ideologijo o čistokrvni Sloveniji polnih čistokrvnih ‘ta pravih’ Slovencev in zato, da bi absolutno nadvladali vse ‘Jugoviće’.
Takrat postaneš absolutno paranoičen, kako so vsi mediji v ‘njihovih’ rokah, komunisti so prodane izdajalske duše, južnjaki so povsod in volijo jasno za komuniste, Šrot veliki izdajalec,..itd itd
Seveda svobodomiselnemu, liberalnemu človeku, so ti Janševiki neverjetno nelogični in jih v bistvu sploh ne jemlje resno ter sploh ne opazi kaj se dogaja. Verjetno je Hitler na tak način tudi presenetil Nemce, ki pa jih je s svojo propagando, potem samo še povlekel noter v svoj naci ludizem.
Vendar kot pravim, če postaviš te modele v kontekst, tega, upam, da namišljenega boja, za velikoslovenstvo, Slovenca z rodovnikom, Slovenca kot absolutno nadraso v državi Sloveniji, za popolne zatrtje jugo vplivov, potem je to ‘domoljubje’ Šurle možno ‘razumeti’.
Oni v bistvu hočejo veliko Slovenijo, čisto kolikor se da.
Danes so oni v bistvu nerazumljeni, ne razumejo jih navadni svobodomiselni ljudje. Janša se mi tudi enostavno ne zdi razumljen s strani večine normalnih ljudi, mogoče je zato tudi tako zagrenjen. Saj je proti njemu ves svet, hvala bogu, ker drugače bi taki naci-fašistični pacienti lahko naredili totalno štalo.
Razumejo ga mogoče samo slovensku ultranacionalisti preko kakšnih ‘telepatskih’, ‘kodiranih’ gest ali izjav.
Vsaka država, se mora znat obranit takih primerkov. Sloveniji se je to nekako uspelo, čeprav se mi zdi skoraj nezavedno.
Čakali bodo na novo priložnost, moramo jih samo znat prepoznat in umirit. Ker ti so škodljivi za človeka kot razumno bitje.
17. oktober, 2008 ob 20:30
LEEEEEEGEEEEENDAAAAAAAA!!!!!!!
18. oktober, 2008 ob 0:16
haha denis to s plačilom je blo svetovno..
18. oktober, 2008 ob 1:12
Briljantno!
18. oktober, 2008 ob 6:06
Ja, vse to bi lahko Hribar govoril, tako kot provokativni voditelji na drugih evropskih televizijah, če le ne bi bil v službi v tej isti bajti!! Haloooooo, tukaj je njegov money, eksistenca; naj gre na prosti trg in dela. Brez cenzure. To , kar počne zdaj, je svetohlinsko, kar prav on najbolj sovraži :( V metafori: pljuva čez lastno ženo, s katero spi. Še za štamperle mu ne bi dal. Ga pa cenim.
18. oktober, 2008 ob 9:03
Zakaj naj bi šel na prosti trg? Mar tebi na ljubo? Čeprav tudi tam ne bi imel problemov s preživetjem.
Sicer je pa vloga komedijanta v lastnih vrstah, tako zgodovinsko pogojena.
Kralji so imeli dvorne norčke, ki jim je bilo dovoljeno norčevati se iz vladarskega visočanstva prav zaradi tega, da je sproščal napetosti med rajo in vladarjem.
Zato se ljudstvo ni upiralo.
18. oktober, 2008 ob 14:33
Sauve qui peut
18. oktober, 2008 ob 19:39
ISO-9001 ja.
kontaktirajte me glede tega. i know a-lot.
19. oktober, 2008 ob 8:03
ME PA RES ZANIMA, KAJ BO TA GOSPOD DOSEGEL NA SLOVENSKEM SODISCU?
Bom spremljal.
19. oktober, 2008 ob 15:51
Hribar, tebe človek enostavno mora imet rad.
Odpuščam ti vsa tista (občasna) duhovičenja, ki niso smešna.
Ne se dat!
Pa dost raje tebe poslušam, ko imitiraš Janšo kot pa Šarca. Ga bolj zadaneš.
Pa upam, da ne bo kriza srednjih let prehuda (50 drugo leto)
To je sam številka
Lepo se imej
20. oktober, 2008 ob 3:38
hribar je v bistvu ena rit. Dobiva cekin na RTV SLO in šinfa svoje šefe. naj gre na svobodo! Služi cekin in bljuva.To ni pogum, to je pizdunstvo! s tem dobro živi! Vsaka institucija ima tudi lojalnost.Ne upa pa vrnit delovne knjižice.Hej, s polno ritjo srat je lahko!!:)
Vsaka čast pa Kranjcu za animacije!
20. oktober, 2008 ob 4:53
ja, dragi Rado prav imaš. Dvorni norčki so bili zelo dobro plačani!! Nikakor pa to nikdar ni bila nacionalna televizija.
20. oktober, 2008 ob 9:57
Taurus, toliko potlačene agresije (na koga, pomisli, morda na tvojega šefa?), kot jo ti s sabo nosiš, res ne more bit lepo v tvoji koži,
v bistvu moraš bit še hvaležen Hribarju, da ti je omogočil malo sprostit napetost, da ne boš hodil okrog kot tempirana bomba.
Zamisli se malo na koga si v resnici tako jezen
20. oktober, 2008 ob 16:24
Hribar je največja legenda slovenske komičnosti tle naokol.
Sej ne rečem, ko gre za zvijanje obraza in klišejske fore potem ima to Zrnec izpiljeno do konca in je tle številka ena in un ko človeka nasmeji.
Ampak Hribar pa miksa humor s filozofijo, tko da ko IQ premaknemo kakih 20 gor je nedvomno on številka ena. Poslušanje radia gaga vsak teden je neprecenljiva izkušnja.
Seveda pa vedno obstajajo v sloveniji ljudje - predvsem na blogih in drugje kjer se da komentirat jih je ogromno - katerih doseg pogleda na svet je takle: rdečkarji, komunajzarji na eni strani in preostali na drugi strani. Gre za izrazito omejen pogled, za eno od stvari proti katerim se Hribar bori, ampak tisti ki jim je ta nivo najvišja zmožnost gledanja na stvari, tisti vse ki se proti takemu pogledu borijo umeščajo v tisto svojo edino kategorijo ki jo zmorejo razločit.
Kdo je na koncu bebec je vedno več kot jasno.
Razen bebcem seveda :)
21. oktober, 2008 ob 2:55
Lej ga Snigla oz. Šmigla :), Golema, Goluma, …
http://www.flickr.com/photos/69805768@N00/2947588419/
in
http://www.flickr.com/photos/diggingforfire/2949478143/
21. oktober, 2008 ob 15:12
Zakaj se spravlja Hribar ravno na Šurlo? V Sloveniji je še kar nekaj revij in večina jih je na nižjem nivoju kot Reporter. Kaj to ni dokaz, da je Hribar in posredno oddaja politično polarizirana? Po mojem mnenju to ni za na nacionalko, saj naročnino plačujemo vsi, tako levi kot desni. Vem, da je take komentarje nesmiselno pisati na strani, kjer velja samo ena resnica, a vseeno bo mogoče kdo spregledal in nekako dojel, da je z mediji nekaj hudo narobe.
Hribar naj gre na katero od javnih televizij, tam je itak pomembno samo to, da se iz nečesa delaš norca. Raja rada gleda take reči.
Lp
21. oktober, 2008 ob 16:25
Na nižjem nivoju od Reporterja je kvečjemu Demokracija.
21. oktober, 2008 ob 18:19
Hribar, svaka čast.. Razbijaj dalje.. Potreben si slovenskemu narodu, da ni dolgčas v tej jebi šentflorjanski..
22. oktober, 2008 ob 1:45
Dam prav taurosu, Hribar je sicer super, seveda tud zarad Krajnca. Je res škoda, da je Sašo v službi na rtv, ampak ga pa verjeten, če bi bil zdajle na odprtem trgu, nacionalka ne bi niti povohala.Drugač bi že spokal, če mu ne bi bilo do plače, ki jo skoz šinfa. Za Hribarjem stoji pameten urednik, za urednikom pa ponižana in razbesnjena Ritnik in Delanič.Torej nihče.
12. november, 2008 ob 10:05
Nisem zdržal do konca. Dolgočasno. Če smo že pri Reporterju - Hribar je ok, a ne seže niti do gležnjev mariborskega Reporterja Milana. Če bi veljala logika prostega trga (beri logika odsotnosti takšnih in drugačnih botrov), bi “reporterji Milani” povozili (trenutno izdajo) Sašota.
5. februar, 2009 ob 10:07
In takemu so šefi , ki jim je to da znajo prodajat avtomobile, plafon .
Vidijo pa najdle do konca nosu , katerega imajo v nekem zadnjiku .