Ukradene volitve?
15. oktober 2008 ob 19:18 | Nejc Jemec |Pred prihajajočimi volitvami v Upravne odbore študentskih organizacij visokošolskih zavodov (ŠOVZ) in Študentski zbor ŠOU v Ljubljani je prišlo do “poskusa kraje volitev” s strani ene izmed študentskih skupin na ŠOU v Ljubljani, so zapisali predstavniki Neodvisne študentske mreže (modri). Po njihovih navedbah je volilna komisija ŠOU v Ljubljani, ki naj bi jo v celoti nadzorovala Samostojna akademska skupina (oranžni), neupravičeno in nelegalno zavrnila predhodno že sprejete kandidature za člane upravnih odborov ŠOVZ, poslane s strani sedanje opozicije, zbrane v Neodvisno študentsko mrežo.
Modri so na težave pri študentskih volitvah danes opozarjali pred poslopjem državnega zbora, za jutri pa napovedujejo protestni shod pred sedežem ŠOU v Ljubljani. Svojo plat zgodbe je zaupal predstavnik Neodvisne študentske mreže Željko Milovanovič. So se pa na navedbe modrih odzvali tudi v Samostojni akademski skupini in jih označili za “nedopustno sprevračanje dejstev.” Nadaljevanje zgodbe sledi jutri.
Željko Milovanovič: “… v eni organizaciji, ki ima pet pa pol milijona evrov letnega proračuna, pa se verjetno tega javnost ne zaveda, niti študenti.”
Sporočilo za javnost Samostojne akademske skupine:
Sporočilo za javnost Neodvisne študentske mreže:
Nejc Jemec
15. oktober, 2008 ob 19:46
Rdečuhi na vladi: “treba je neodvisno, svobodno in strokovno” monopolizirati vsak por vsake organizacije , vse - danes je konec pluralizma v Sloveniji.
Sožalje!
15. oktober, 2008 ob 20:00
oh konec… a je tvoja služba puščat komentarje na vesti al samo nimaš svojga življenja? Kaj pa punca? žena? otroci? ni jih? hmmm zakaj le?
15. oktober, 2008 ob 20:07
JST PA VEM, DA SO SE PLAVI NAPAČNO PRIJAVILI ZA KANDIDATURE, ZATO SO BILI DISKFALIFICIRANI. PLAVI NAJ SAMI PLAČAJO ZA SVOJO NEUMNOST
15. oktober, 2008 ob 20:20
No, ti “oranžni” so v resnici črni. Seveda pa niso nikoli imeli monopola na lumparije znotraj študentske politike.
15. oktober, 2008 ob 20:50
To, da jih izločijo zato, ker je bila prijava pošljena po priporočeni in ne navadni pošti, je velika neumnost. Študenti so resda mladi, vendar bi si želel da pokažejo malo višjo stopnjo politične kulture, kot jo izkazujejo sedaj.
15. oktober, 2008 ob 20:50
@konec je 100% avtist pravi moja hčera.Ji verjamem je študirala defektologijo.
15. oktober, 2008 ob 21:18
Andrej, prosim te, da mnenje ustrezno argumentiraš in ne pljuvaš vsepovprek po ‘plavih’.
S takimi komentarji ne izpadeš neumno, verjamem pa, da imaš za svoje mnenje nedvomno dokaze in te lepo prosim, da jih predočiš in si s tem povečaš kredibilnost, jaz pa ti lahko odgovorim na tvoje navedbe. Prepričan sem, da je to v tvojem interesu.
Kot je znano, je ‘volilna komisija’ (če si sploh glede na POPOLNOMA ORANŽNO sestavo zasluži to ime) naknadno in arbitratno, predvsem pa brez pooblastil spremenila razpis volitev (to bi moral storiti senat). Beseda ‘priporočeno po pošti’ se je spremenila v ‘po pošti’.
Nadalje navajajo, da ‘po pošti’ pač nedvoumno in očitno mora pomeniti ‘po navadni pošti’, pri tem pa se naslanjajo na 2 pravni mnenji ‘neznanega’ avtorja, ki očitno ‘ne pozna’ argumenta a maiori ad minus, ki se uporablja v pravu in pomeni - abstraktno: kar je več, zajema tudi tisto, kar je manj in v tem primeru to pomeni, da je priporočena pošiljka kvečjemu bolj ‘pravna’ kot navadna.
Poleg tega je jasno, zakaj nismo pošiljali navadnih pisem (poleg tega, da je izhajalo iz razpisa, da morajo biti OBVEZNO priporočene) - te brez problema in posledic romajo v smeti.
Smešno, bizarno, protipravno
Kršitev brezštevilnega mnoštva členov Statuta ŠOU pa tudi kršitev ZUP (Zakona o splošnem upravnem postopku), kar zainteresiranim omogoča upravni spor.
Preprečimo konec demokracije na ŠOU in se uprimo diktatu SAS!
15. oktober, 2008 ob 21:28
Pardon napaka - napisal sem, da NE izpadeš neumno. Hotel sem reči, da izpadeš neumno.
Se opravičujem :)
15. oktober, 2008 ob 21:46
glede študentskih volitev:
- BOLANO, nad vse bolano!!!
spomnim se volitev v KŠCR / šoum (200? -200?) (ko je še vladal Gold /Kociper /Lukman in tako dalje) (dobivalo se je po 35000 SIT na osebo, ki se je udeležila volitev (piramida ostali so dobivali vedno manj 5000 SIT je bil minimum) (isto sranje drugo pakovanje)
[aja, ne pametuj zakaj je študent vzel denar.Ker če ti ni jasno, ti nikakor ne morem razložiti] )
eno od izrednih sej je vodil, takrat 40 let_ni odvetnik “muc” . Tako bolano kot je bilo takrat, vidim da je tudi danes (upam da ne bolj).
ps. tega raje ne beri!:
dragi majsteri, ki bi radi nafilal svoje žepe na raćun drugih(tudi mene)!
izje_bali boste “Vse” okoli Vas (državo/študente/delavce/babice/ itd.).
na konc upam da boste poje_bali tudi sebe!
pa brez zamere
Šrot z Vami
peter
15. oktober, 2008 ob 22:06
buc buc, gremo se igrat da smo pametni in veliki…
ali: igrajmo se državo in volilni sistem… ukinejo naj jim teh 5 milijonov in pol… jaz kot študent ne vidim učinka teh 5 milijonov, več za nas naredi država…
15. oktober, 2008 ob 22:10
Bil je že davno nekoč en Poljanšek, zvit kot hudič. Hare Krišna. To je bilo heca.
16. oktober, 2008 ob 0:09
Veste kaj, tisti, ki ne vidite, kaj vse šou dela za študente, ste eni navadni hinavci-koliko od vas lahko reče, da se ni udeležil niti enega šou dogodka, niti enega šou tečaja, ali projekta?
Dejte najprej to pomislit, potem pljuvat čez celo organizacijo.
Glede volitev pa to: kakor vidim, so nizki udarci z obeh strani, tako da slika ni nikoli črno bela-dejte se tudi tega zavedat.
Lp
16. oktober, 2008 ob 9:10
HALOOOO
Danes modri (beri: NEODVISNI) katerih predniki imajno vse maslo in AFERE S KRANJEM DENARJA na glavi trobijo o NEDEMOKRATIČNOSTI volitev. KDO je naredil SVOJE ZAVODE - ZMT, ŠOU ŠPORT, ŠOBA, K6/4 (in inštaliral svoje člane za direktorje itd.) KDO JE si kupil NETCAFE NA FDVju in s tem služi sedaj mastne pare. KDO? NEODVISNI=MODRI.
Preden se kažete pred kamere raje počistite med svojimi vrstami in povejte, da bi radi PRIVATIZIRALI ŠOU.
16. oktober, 2008 ob 9:53
To je vse zarota: oranžni imajo z volilno komisijo ŠOU v Ljubljani pakt, da se namensko zavrnejo kandidature modrih. Kdo ve, mogoče pa obstaja še kakšna skrivna naveza z ministrstvom za obrambo, pa jim bodo v prihodnjih dneh s patrijami podrli volilni štab… Lepo vas prosim, no…
Kakšno je realno stanje s temi kandidaturami sicer ne vem do podtankosti, ampak resnično dvomim, da je omenjeni ‘razlog’ res pravi razlog za zavrnitev. Nekako imam občutek, da je te zgodbe več kot je pa trenutno znana javnosti.
Do neke mere se strinjam s Kristino: nizki udarci so z obeh strani, AMPAK oranžni niso uporabljali takšne antipropagande proti modrim, kot jo oni uporabljajo v nasprotni smeri - komentarji v stilu ‘Veš tisto, ko oranžni o nas govorijo, da delamo to in to, sploh ni res…’. Ni prihajalo do osebnih groženj in/ali nadlegovanj članov nasprotne ekipe - dejansko so se stvari spustile na osebni nivo. Tako da po mojem mnenju gre v tem primeru za princip ‘akcija-reakcija’…
Za promocijo (v grobem) obstajata 2 taktiki: ena je takšna, da trdo delaš in se promoviraš z dejanji in uspešnimi akcijami, ne glede na ovire na katere naletiš. Druga je pa ta, da skušaš sotekmovalca čimbolj diskreditirat in upaš, da ti bo ciljna publika verjela. Dajmo biti Kalimero, mogoče se nas pa kdo usmili…
No, pa preden se kdo ob karkoli spotakne: sam sem študent ŠOU v Mariboru in nisem član nobene od teh organizacij, tako da gre za mnenje tretje osebe.
16. oktober, 2008 ob 12:48
Spartak, oranžni nimajo pakta z volilno konisijo. Oranžni SO volilna komisija…. In oranžni imajo v rokah oblast (ki je lahko zlorabljena).
Anyways, tvoja teorija o dveh taktikah je nekoliko preveč enostavna in ne drži vode.
16. oktober, 2008 ob 13:57
Člani volilne komisije so bili izvoljeni s konsenzom VSEH poslanskih skupin (tudi opozicije). Torej, če stvar pravilno razumem, sedaj modri oporekajo (tudi) svojim odločitvam oz. odločitvam svojih poslancev.
Kar se tiče ‘oblasti’ - oranžni že nekaj časa nimajo večine v študentskem zboru, ampak imajo 21 od 45 poslancev.
Kar se pa moje teorije tiče, je pa napisano da se V GROBEM deli na 2 dela - namenoma sem tako napisal, da bo jasno, da gre za poenostavljeno delitev, ki predstavlja 2 skrajnosti. Bi bil pa vesel, če mi lahko predstaviš v bolj vodotesni obliki :)
16. oktober, 2008 ob 20:19
Spartak se absolutno strinjam: bili so izvoljeni s konsenzom VSEH poslanskih skupin.
Sam neki me pa zanima. Kaj bi se zgodil če se nikakor neb hotl strinjat?
A ne bi blo pol tko da bi ubistvu sam cajt oboji zgublal trajal bi pa tok časa
dokler nebi blo sprejet?
Spartak se absolutno strinjam: oranžni že nekaj časa nimajo večine v študentskem zboru,
ampak imajo 21 od 45 poslancev.
Sam neki me pa še vseen zanima: Koliko je pa tistih k niso ne modri ne oranžni pa
kljub temu podpirajo modre oz oranžne?
Upam da mi ne zameriš par dvomov.
Lep dan želim tako oranžnim kot tudi modrim
pa čim manj zamer:)
16. oktober, 2008 ob 20:37
Dragi Franci:
Verjemem, da gre ljudem (vključejem tudi študente) na bruhanje, ko berejo te nebuloze. Če bi res vsak pred svojim pragom pometel, se od vsega prahu v zraku ne bi več nič videlo ;))))) A res hočeš (ti ali kateri drug pametnjakovič tukaj), da se začne pometat? Z veseljem poprimem za metloin s še kakšnim kolegom začnemo “obujat” stare čase polne prahu ;)))))) Ma ne vem, če si res kdo tega želi…. Modri, Oranžni, Zeleni, Mavrični,……
Tako, da prosim, da ko boš drugič imel potrebo po tem,da se skašljaš…. daj roko pred usta, da ne nalezeš koga ;))))))
17. oktober, 2008 ob 0:03
“Predlagate tudi kakšno spremembo zakonodaje???
O tem še razmišljamo ampak ne tako intenzivno ob tem času. ”
Torej kaj to pomeni?
Torej zakon ja, in ne boste verjeli sam ga je tudi podprl. Torej sedaj mislijo s protesti in lažmi da zakon ne obstaja čeprav ga na koncu pogovora potrdi. Ampak on se ne bo pritožil nad zakonodajo ampak bodo rajš mal zgago delal po šolah.
Mal poglejte galerije sasa in modrih na fasebooku.
Sas je vsej kej ogrganiziral, in se vidi da znajo pripravljat žure in izlete, modri pa samo slike svoje nejevolje spravljajo gor. Torej za koga se boste borili za nas študente, al za svoj obstanek.
Glede večine… Sas ima samo 21 poslancev od 42 v zboru, tako da ne morete reči da je komisija kakorkoli oranžna oz sasovska. Volilna komisija, ki pa je obronavala pritožbe pa je bila izglasovana 28 proti 3 torej tudi če bi vsi ‘oranžni’ glasovali za to volilno komisijo bi bilo še vedno vsaj 7 poslancev iz vrst modrih, ki so jo potrdili.
Glede na to kar se tukaj dogaja in širi neke neresnice o zakonu, na podlagi katerega so bile določene kandidature zavržene pa predlagam da šou zakon objavi na spletni strani, da bodo lahko vsi videli, o čem se tukaj govori in kaj je dejanska resnica tega dogodka.
17. oktober, 2008 ob 10:45
@Kratij:
Konsenz bi moral biti dosežen v vsakem primeru - pa naj bo to v enem popoldnevu, ali pa v 14 dneh, mogoče celo v enem mesecu. Če se je kdo iz vrste poslanskih skupin strinjal zato, da stvar ne bi trajala predolgo, je s tem potrdil izbor članov komisije, kakor da bi se z njihovimi člani strinjal že od prvega trenutka. Pozitiven glas je pozitiven glas - iz takšnega ali drugačnega razloga.
Kar se tiče poslancev v študentskem zboru, ki niso ne eni in ne drugi: v tem primeru je pa ‘dolžnost’ (ok, mogoče malce nerodno uporabljen izraz) ostalih poslancev (ki pa pripadajo kakšni skupini), da te neopredeljene osebe prepričajo, da jih podprejo. Naj bo to z dejanji, promocijo ali pa kakšnimi drugimi metodami.
17. oktober, 2008 ob 20:27
ko je teh neopredeljenih sploh?
17. oktober, 2008 ob 20:27
kok je teh neopredeljenih sploh?*
17. oktober, 2008 ob 21:14
@Carlos Contreras
Kako naj bi bili oranžni (SAS) ta črni, če pa so imeli svojo predstavitev tudi na Metelkovi.
18. oktober, 2008 ob 4:18
Revolucija, se jih spomnim še iz starih cajtov. Ampak brez dvoma, vse skupaj je navadna kurbarija. Hvala bogu, da se s tem nisem nikdar ukvarjal.