Saturday 16. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

SDS do konca

25. september 2008 ob 15:31 | Nejc Jemec |

Slovenska demokratska stranka je včeraj vložila ugovor “zaradi nepravilnosti in nezakonitosti pri delu volilnih odborov v 3. in 4. volilni enoti,” ker nekateri volilni odbori od volivk in volivcev niso zahtevali oziroma jim niso omogočili lastnoročnega podpisa v volilni imenik, kot to določa zakon. Zato zahtevajo pregled volilnih imenikov na 52 voliščih.

Kot poroča STA je volilna komisija volilne enote Ljubljana Center po besedah predsednice Martine Erzin danes obravnavala in tudi zavrnila štiri ugovore volivcev, ki so se nanašali na nepravilnosti dela volilnega odbora. Kršitve s podpisi volivcev so bile po njenih besedah sicer ugotovljene, vendar komisija meni, da ne morejo bistveno vplivati na izid volitev. O ugovoru SDS in ostalih ugovorih pa bodo po njenih besedah odločali jutri.

Dogajanje je danes komentiral Gregor Virant, ki je dejal, da si v SDS želijo predvsem čistega volilnega rezultata. V primeru, da SDS-ov ugovor ne bo sprejet, nameravajo v stranki uporabiti vsa pravna sredstva, tudi ustavno sodišče.

Gregor Virant: “… v tem smislu, kar se tiče samega volilnega rezultata, ne moremo govoriti o porazu …”

Nejc Jemec

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 144 x komentirano
  1. Arh pravi:

    Kaj naj rečem? Patetično.

  2. tomaž pravi:

    nekateri se pač ne morejo sprijazniti, da je njihove bedne politične kariere (v kateri so bili samo davkoplačevalske pijavke) končno konec……tu se je pokazal pravi obraz SDS……če ne gre drugače bodo pač spet primorani tožiti!!!!Plačali bomo pa mi!!!

  3. realnik pravi:

    Kaj naj rečem. Je treba delat. Reklamacije so dovoljene, če so pa opravičene, presodi to prodajalec. Za plačat je v obeh primerih enako.

  4. kriptoproletarec pravi:

    Jao. Borba zaradi borbe same. Tudi nekaj tisoč glasov jim ne bo prineslo mandatarstva. Virant, dokončno si pristal v klubu pravnih maherjev a la Šturm in Jerovšek.

  5. konec (demokracije) pravi:

    Končno ne-komunisti z “jajci”. Je zgledalo, da jih ni v Sloveniji.
    Pustit vedno politično in kulturno prednost komunistom, je bilo značilno za slovenski prostor.

  6. uničevalec rdečuhov pravi:

    Absolutno pravilno.Na volitvah je zmagala BALKANSKA barbarska drhal, ki se je ustrašila izgube svojih prigoljfanih pravic. In slovenci in slovenke tega ne bomo dopustili. do konca , tudi v Strassourgh.

  7. Lublančan pravi:

    Kako bi že un Kmet reku?? Al tu bu še zanimivu! Kenede?

  8. xrayspex pravi:

    ampak janševci ste pa res sick :)

  9. tomaž pravi:

    SDS: za ceno 1 glasu več so pripravljeni iti tudi čez trupla…da pa o osramotitvi v mednarodnih očeh sploh ne govorimo-spet silimo nazaj na Balkan!!! Obsedenost z močjo in nadvlado stranke SDS je preraslo v moderno demokratično diktaturo. S pomočjo cerkve bi radi dosegli slepo pokornost državljanov!! Še malo, pa se bom raje preselil v tujino, kjer bodo liberalno upoštevali moje pravice (in bom socialno živel bolje) in kjer me ne bo treba biti sram, da živim v deželi političnih amaterjev in lopovov!!!

  10. duduki pravi:

    Po zakonu se morajo volilci podpisati v volilni imenik od leta 2006.Imeli smo dva referenduma in dva kroga predsedniških volitev, pa se ni nihče bunil, ker se ni podpisal. Če so ljudje obkroženi v imeniku in imajo odbori tudi njihove listke, kaj je narobe?.Kdo bo pa plačal ponovne volitve. Mi seveda.

  11. do konca! pravi:

    Go, Ivan Maria Svetilnik Mugabe, go! Do konca! Še enkrat na volitve, da boš še enkrat dobil po pički! Pa še pa še pa še paše!

  12. Fonzi pravi:

    Sore losers. Vse to kaže na pravilnost odločitve volilcev.

  13. konec (demokracije) pravi:

    Fonzi pravi:

    25. september, 2008 ob 16:03
    Sore losers. Vse to kaže na pravilnost odločitve volilcev.

    Ne obstaja pravilna ali zgrešena, obstaja samo v ena ali druga odločitev ali zbira, če je demokratično izvedena in ni goljufij.

  14. klavdij pravi:

    oblast je sladka, jest bi ponovljal volitve dokler ne zmaga sds

  15. luka pravi:

    ne navijam za SDS….
    pač imajo pravico do pritožbe…..in ni v tem nič patetičnega…

  16. Losos pravi:

    Vzhod je rdeč, sonce vzhaja
    V Sloveniji se je rodil Janez Janša

  17. medek pravi:

    A bo zet kakšen kufer iz Avstralije prinesel?

  18. stupid pravi:

    bo treba ponavljat olitve, dokler ne bodo dale pravga rezultata (50 sedežev za kalimerota odmah press)

  19. PLANŠAR pravi:

    Miheljakov članek v Dnevniku z dne 23.09.08., pove vse.

  20. Losos pravi:

    Če ga povzamem na kratko:

    Glasovi iz ljubljane so sporni in nelegitimni, z glasovi iz tujine je pa vse OK, še posebaj če spremenijo razmerja na vrhu

  21. Fika pravi:

    Če se vabila hranijo (v kar sicer dvomim - mislim, da niso obvezna za oddajo glasu), naj primerjajo imena na njih z volilnimi seznami. Sicer pa naj ponovijo volitve na voliščih, kjer je prišlo do razhajanj med številom glasovnic in volilnim seznamom.

    Sore losers, ja. Ampak boljše tako kot pa da nekdo še leta in leta očita, da so bile volitve ponarejene.

  22. DostJe pravi:

    @Tomaz, nimam kaj dodati k tvojemu komentarju. Sramotno se obnasajo. Najbolj so zasvinjali predvolitve, po njih tozili, kot da so v njih blato metali. In spet je vsepovsod zarota proti njim.

  23. nabiralnik pravi:

    Janša & Co: vaše obnašanje je bolno, bolno do skrajnosti. Ne le nekulturno in povsem brez dostojanstva, ampak naravnost strašljivo je, kako vedno bolj besno grozite državljanom, ker vas nis(m)o izvolili. Dajte nam že končno mir s svojimi zarotami, paranojami in nehajte s specialno vojno. Po štiriletni vladavini absolutista in njegovih oprod upamo na malo demokracije. Smemo?

  24. angie pravi:

    Saj ne morem verjet’! Da je minister Gregor padel tako globoko, da je zgolj še orodje v roki svojega komandanta, ki se je skril Urški pod kiklo ali kam…in doma sestavlja komunikeje..

    Pa sem dolgo mislila, da je Virant strokoven in načelen človek, ki ima namen urediti državno upravo v ljudem prijazen servis…zdaj pa tole…

  25. cene pravi:

    Mogoče si fantje samo kupujejo čas, ker niso pričakovali poraza pa se niso podvizali spucat omar na ministrstvih.

  26. Losos pravi:

    Napaka!

    JJ ni hodil po AVNOJskih poteh zaradi politike, ampak je hotel v jajce po jajca

  27. Nenad Kriljiv pravi:

    Škoda… Mi je bil Virant kar všeč ampak taka blamaža… Prou smil se mi…

    V bistvu je povedal, da SDS ni izgubila samo SD je zmagala…heheheh

    Ne moreš verjet

  28. nogavička pravi:

    Firma je resna zadeva in oni že vejo koliko denarja so vložili v projekt “nadaljevanje mandata”.

  29. Darth Vader pravi:

    Sem vam jaz rekel, da je Dark side of the Force strong with this troubled boy.

    Pravi temni Jedi nikoli ne odneha ali prizna poraza. (Posebej če mu to daje možnost, da še naprej lepo rovari s polnimi pooblastili…)

  30. vinetu pravi:

    jaz bi še petkrat ponovil volitve…tako prijetno je gledat te kisle face….;)))

  31. vinetu pravi:

    ….in ja, ubogega Viranta so ustoličili za glavnega ideologa. Kot kaže so skapirali, da se folku vsi ostali že malo gnusijo…

  32. nogavička pravi:

    Sicerpa, bolj ko smo desno, bolj smo v fevdalizmu … no, nič čudnega, saj renesansa prinaša razvoj sekularne misli … gospodje SDS, katera loža je vaša pokroviteljica?

  33. englishman pravi:

    ne vem zakaj se pizdite, pritožba na volitve je dovoljena z ustavo, poleg tega pa je volilna komisija na spornih voliščih sama priznala, da je kršila predpise. tu ne gre samo za nekaj glasov, ampak za celoten izgled in veljavnost volitev - če se jim na viču ni potrebno vpisovati v volilno knjigo, zakaj smo se potem morali drugje? na naslednjih volitvah se bomo na nekaj deset voliščih šli enak postopek ter (za nekaj penezov) priskrbeli listi za čisto vodo nekaj zicev v parlamentu

  34. nogavička pravi:

    So nam pa lep zgled: nam navadnim državljanom govorijo, da se gremo za vsako malenkost pravdat, pol pa ni čudn, da je gužva, pa zaostanki … ampak tole je pa čist neki druzga, a ne?!

  35. nogavička pravi:

    Englishman, razsvetli me: kako bi to lahko storil s tem, da se ne bi podpisal v volilno knjigo? Predno dobiš volilni listek se moraš izkazat kdo si …

  36. Embrio pravi:

    Panika, panika :), otišla ablast.

  37. merjasec pravi:

    Hehehehehe, pa ravno na Lj so se spravli. Dragi moji SDS-jevci, tudi drugod so bile nepravilnosti, tudi z vaše strani. Najprej porihtajte tiste krivice. Definitivno se pa najprej sprijaznite s porazom. Tudi če boste relativni zmagovalci, kar si General zelo zelo zelo močno želi, da bo to potem 4 leta trobil, ne boste mogli sestavit vlade.

  38. Kaktus pravi:

    Virant ponovno razočaral. Pravi vojščak. Škoda.

  39. Rok pravi:

    @ stampedo

    Je mogoče že kdo slišal, da je treba zakone spoštovati?

  40. ekspres reporter pravi:

    Kakor je dejal veliki ljubitelj samega sebe in malo manj demokracije (đi, đej) - prišlo bo do ideološke delitve. In prihaja, brutalno za vsako ceno.A poteka ideološka delitev med fašisti in komunisti? Običajni volilci smo iz preverzne SDSovske grabežljivosti oblasti že sestopili,
    Gospod Virant - lepo je biti minister in delit proračunski denar, Sedaj se borite za…za svojo rit! in cel kup ritoliznikov in grabežljivcev, ki jih je vaš Janša vzel pod svoje okrilje se bori za privilegij, ki ga izgubljajo.
    Riti SDSovske a nimate niti kančka morale. Izgubili ste !!!
    Jebeš (ex) JANEZA šefa vlade, ki iz države Slovenije dela usrano balkansko provinco…

  41. BOTA pravi:

    Eno preprosto vprašanje.

    Kdo kontrolira volivce v tujini in kako se presoja verodostojnost njihovih podpisov????
    Ali enakost pred zakonom v teh primerih ne velja?

  42. nogavička pravi:

    Kdo si upa napovedati, da do ponedeljka ne bo prišlo iz tujine vsaj 14.000 glasovnic, saj na Hrvaškem ne gre pričakovati toliko ta pravih glasov?

  43. grega pravi:

    Volitve so resna stvar…..

    —TUDI PLAČE V JAVNI UPRAVI SO, PA JE VSEENO NAREDIL VELIKO SRANJE.

    Žalostno gledat, da se take farse dogajajo v tako majhni državi.

    Je pa res, da kriza nastane, ko mora nekdo, ki že 15 let greje sedeže v parlamentu, vstajati zjutraj z mislijo, da bi pa mogoče enkrat res moral začet delat!!!!

  44. sparky pravi:

    Jaz bi v prihodnje prepovedal glasovanje iz tujine, ker ti pač ne živijo v Slovenijiin hkrati bi prepovedal glasovanje polovici prebivalcev Ljubljane ker pač ne spadajo v Slovenijo.

  45. englishman pravi:

    @ nogavička

    bil sem član volilne komisije, tako da ti z veseljem pojasnim:

    če se ne podpišeš v volilno knjigo (četudi si se prej identificiral z dokumentom, kar pa se večina ne; večina ljudi prinese s seboj samo “povabilo” na volitve), ne moreš števila glasovnic v volilni skrinji primerjati z ničemer. tako imaš lahko v volilni skrinji naprimer 500 glasovnic, ki pa ti nič ne povejo - nobenega dokazila nimaš, da je na volišče res prišlo 500 ljudi; lahko jih je prišlo samo 300, 200 glasovnic si pa izpolnil sam.

    sicer ima volivec pravico, da se ne podpiše v volilno knjigo, vendar mora komisija v tem primeru zraven njegovega imena napisati n.m.p (ne vem, kaj naj bi ta kratica pomenila:)

  46. O GREGI GREGI kdo ma rad svojo mamico pravi:

    A tko ste to delal????Zanimivo!

  47. nogavička pravi:

    Pa še vedno: lahko bi se podpisal kdorkoli ali pa nihče, saj kot si omenil lahko mirno pripišemo nmp.

    Pomaga le transparentnost in nič črnih lukenj v času. Torej, edino kar lahko prepreči poneverbo je, da se ob sedmih zaklene vrata, odpre skrinjice, prešteje oddane glasove, izloči in prešteje neveljavne, presortira in prešteje ostale, sestavi se zapisnik in ga podpišejo odgovorni v pričo prič in pika. (A sem kej pozabu?)

    Če tega ni, smo lahko zaskrbljeni, drugače pa lahko sumničavo s prstom kažemo drug na drugega samo zato, ker nam ni všeč rezultat.

  48. Embrio pravi:

    Ponovite volitve,DA ŠE Z VEČJO RAZLIKO ZGUBITE.

  49. Haha pravi:

    Levičarji ste res idioti (ne vsi da ne bo pomote).
    Torej kljub nepravilnostim bi se moral volilni rezultat kar priznati.
    Hkrati pa v vsakem tretjem postu jokate, kako je Al Gore nepravično izgubil… in kako mu je Bush ukradel izvolitev LOL! Sedaj ko so nepravilčnosti pri nas v koriste ene ali druge opcije pa kao ni dovoljena uporabiti zakonska sredstva. Dečki, nismo v Yugi.
    Kaj točno hočete? Dvoličnost je vrednota? ?

    Se vam zdi pravilno, če se ni podpisovalo v imenik in ravno to zahteva zakon? Kako je potem štetje sploh veljavno če ni evidence? Malce premislite preden nekateri jokate. Ker je razlika res majhna je pač pomembno, da se razjasni, da je bilo vse skupaj POŠTENO.

    Če bi seveda zmagal Janša, bi danes brali, kako je ukradel in poneveril volitve. Sedaj bi najraje pa še preprečili ta demokratičen vzvod, kot je ponovno štetje, ponovitev volitev na nekaterih voliščih! … Žalostno. Ponovno velika dvoličnost s strani nekaterih levičarjev. Dejte si uzakonit kar trajni mandat, da boste absolutni vladarji (kar že itak ste)… Ob medijski podpori bi vam nekateri še nasedli!!!. Dejte sedaj Pahorja za doživeljnskega mandatarja.

    Še sreča da ni zmagal Janša. ker bi se sedaj naposlušali Kučana, Turka, Pahorja, češ kako so bili vsi skupaj opeharjeni. V tem primeru bi šli sigurno vsi skupaj na volišča ponovno.

  50. Losos pravi:

    Na prvi ugovor je Janša že dobil dvojko :D

  51. Haha pravi:

    Če je res prišlo do nepravilnosti na nekaterih voliščih bodo te volitve s črnim madežem, tako kot jih imajo levičarji tiste predsedniške v ZDA 8 let nazaj. Sedaj so pa kao proti ZAKONU. Bedno.

    “da pa o osramotitvi v mednarodnih očeh sploh ne govorimo-spet silimo nazaj na Balkan!!!”
    Poglej kaj je naredil tvoj Kučan z velikim pokom… preko trupel, ni pomembna Slovenija, le lastna stranka! Sedaj ti govoriš o nekem sramotenju s tem, ker UPRAVIČENO nekateri zahtevajo preiskavo volitev na nekaterih delih. Noro no. Sramotno je tule kvečjemu to, da volitve POVSOD niso potekalo po ZAKONU. To je velika sramota za demokracijo. Od koga je bila ta napaka me niti ne zanima. Volitve morajo potekati povsem po zakonu da so regularne. Meni se jebe ali SDS ali SD pridobi ali izgubi 1 mandat če se slučajno kaj šteje ponovno. Naj bo pa stvar razčiščena. Ker če se pač ni podpisovalo bo to velik madež, ker potem je lahko v skrinjico vsak tresel svoje listke!

    Še enkrat se je dokazalo. Levičarji zahtevate zakon samo takrat, ko šteje vam v plus. Ko pa druga stran zahteva, da gre po zakonu pa je kao nefer in brezveze. Raje poiščimo odgovore katero tele je skrbelo za te nepravilnosti.

    Sem pa prepričan, da bi levičarji, če bi izgubili na veliko skakali, kako so volitve neveljavne…
    Res ne vem, ali je IQ obiskovalcev te strani tako majhen ali ste zgolj nekateri tako pristranski, da ne morete mimo svoje ideologije.

  52. Haha pravi:

    Bush = Pahor
    Al Gore = Janša

    ahahahahha
    Upam da tisti, ki ste proti preverbi nepravilnosti na volitvah nikoli več ne omenjate po vaše “sporne” zmage Busha. Ker izpade ali smešno ali neumno. Pejte raje v Metelkovo pa risat grafite po Ljubljani v stilu “pravice so izborjene…” :P

  53. Mirjana pravi:

    Meni ni jasno, kaj bi se zgodilo, če bi se volitve na “spornih” vliščih ponovile,..pa bi JJ še bolj pogoru,..kaj bi bilo takrat narobe?…temne sile iz ozadja?…pa to je žalitev nas volilcev.,..a se sploh zavedajo kam bredejo?
    O Virantu pa že dolgo pišem, a se niste strinjali. No ja, prej ko slej se vsakdo razgali.

  54. Losos pravi:

    Haha:

    - A sporni sta enoti Lj-center in Lj-bežigrad, ker je tam SD dobila največ in je bila tudi udeležba najvišja, medtem ko pa niso sporni okraji, kjer prav tako niso zahtevali podpisov, kot so naprimer novo mesto, maribor in še podobni, katerih SDS seveda ne izpostavi, ker je tam nizka udeležba in je SDS zmagovita? Če je treba zadovoljiti temu pojmu enotnosti, potem je treba vse enote enako obravnavati (in na njih tudi ponoviti volitve), ne pa samo tiste, ki jih določena stranka izsiljuje z raznimi gožnjami s (pri)tožbo.

    -Tebi se ne zdi spornih 47.000 poslanih glasovnic, ki so poslane direkt na DOMNEVNI naslov državljana republike, ki se mu ni treba ne legitimirati in ne predstaviti, pravzaprav nikoli ne bomo vedeli, ali je ta domnevni volilec sploh še živ ali namesto njega nekdo drug glasuje.
    Prav tako se ti najbrž ne zdi sporno dejstvo, da so državljani republike, ki živijo v tujini 2 dni po prejemu glasovnice dobili še agitprop material od SDS-a? Od kje bivša največja stranka razpolaga z temi naslovi in zakaj ima edina to pravico?

    Dovolj smo imeli mi v 4. letih teh vaših spornosti in nespornosti. Sporno je predvsem to, da se določene osebe skušajo obdržati oblasti za vsako ceno in so pripravljene za to vreči državo v tudi mesece trajajočo politično krizo (če se izpolnijo grožnje o ustavnem sodišču) in to ravno pred prihodom recesije, ki terja veliko zbranost in enotnost, ne pa tega bogega ptička kalimera, ki vsem vidi zaroto in za nič ni kriv.

  55. Saša pravi:

    Dajte no dajte …. ne morete tega primerjat z Bushevo dvomljivo zmago proti Al Goru leta 2000.
    Janševe zahteve so neupravičene in ko bo volilna komisija vse zahteve zavrnila, bo to označil za rdečkarsko korupcijo, da bodo njegovi jurišniki veseli in da bodo vsa 4 leta govorili o volilni prevari …
    Naj končno prizna poraz in se navadi, da je spet vse tako, kot je bilo nekoč. Opozicijsko.

  56. jokjok pravi:

    Haha, primerjaš jabolka in hruške…v primeru ZDA je dejansko šlo za to, kdo bo novi president. Pri nas pa gre za to, da se rezultat praktično ne more spremeniti kljub ponovitvi glasovanja na spornih voliščih. To je najočitnejša in bistvena razlika, o ostalih se mi pa ne ljubi več tipkat. :)

  57. vinetu pravi:

    “pejte raje na Metelkovo”? opažam, da postaja to priljubljena sintagma nekaterih “pravovernih” Slovenčkov…pa ja ni “tajkun” že iz mode?

    p.s. tajkuni so vam že dali po pički, da vam ne bodo še metelkovci….:)))))

  58. jokjok pravi:

    Člani dotičnih volilnih odborov bi morali odgovarjati, če je prišlo do nepravilnosti! Tam so zato, da poteka glasovanje v skladu z zakonom. Prav je, da se ugotovi nepravilnosti. Škoda je samo, ker bodo vsi ti postopki povzročili ogromen kaos. Zaradi nečesa kar ne vpliva na rezultat!

  59. Carlos Contreras pravi:

    Po mojem tisti, ki blebetajo o “Metelkovi”, tam sploh še nikdar niso bili.

  60. mha pravi:

    Se strinjam, da se gre SDS nevarne igrice: najprej mimogrede propagira nov politični razkol med Ljubljano in ostalo Slovenijo, zdaj pa še bolj iz principa, da ne bi izgledala kot poraženka, pod vprašaj postavlja legitimnost volilnega izida.

    Vendar pa so sedaj nekaj že morali izračunat.
    1 hipoteza: levica je že max. angažirana v Lj., zato so rezerve le na desnici.
    2 hipoteza: mogoče špekulirajo, da bodo dosedanji volilci NSI raje volili SDS.

  61. fister pravi:

    Haha… Kar naj ponovijo. Bodo dobili še manj glasov.

  62. vizijak pravi:

    SDS nadaljuje svoje “konstruktivno” delo. Tipične pocarske metode.
    Saj smo res kmečka dežela a to ne pomeni, da nam morajo državo voditi kmetavzarji.
    Užaljeni so pa na stranki SDS verjetno tudi za to, ker so njihovi podporniki polpismeni nasilni kreteni kot npr. uničevalec rdečuhov in konec (demokracije) in vsa sfrustrirana sodrga. Te je po njihovi zaslugi več in več, saj se mora volilno telo širit. Inteligentni, široki, samostojni, svetski ljudje jih pač ne prebavljajo.
    In ne nabijajte s komunizmom in balkanci, ker sta sami SDSovci najbolj režimski in primitivni v svojih metodah vladanja.
    POCARJI ADIOS!!!!

  63. simpatikus komunalis pravi:

    @HaHA, pa totAlni kreten si.PA pizda a so kr rdeči v komisijah,vas črnuhov pa ni.Ma dejte notorni lažnivci pa folk ni več tko butast kot je bil pred leti.A se usraneti zavedate,da nArod hodi v šole ne kar v cerkev kjer so jih gospoda futrAl z smrtnim grehom in peklom.Pa naenkrat je kr lublana goljufala in vi janševiki pa bog varuj,da bi goljufali to pa ne,kr neke zarote so.Vi kurci črnuharski pa pošteni.Najbrž ta teden nimate maš,ker imate eksorciste po cerkvah,da vam izganjajo temne rdeče sile.In ne imej pol slovenije za buteljne ti butalec.In še to poznam veliko kao jugovičev in dragi moj hAhAhA- domobranček jim razni grimsi,jerovški,kovačiči,černači,rupli,tankoti niso niti do kolena.Čudi me,da ste pustili levim vse volilne komisije čeprav ste vladali.j.se

  64. mha pravi:

    Ožje vodstvo vsekakor ni polpismeno. Janšo ni nikoli za podcenjevat. Čeprav so za nekoga njegove teze smešne, najbolj blago rečeno premalo argumentirane, pa vsekakor “delujejo” v njegovem volilnem telesu.

    Na trenutke izgleda res sizifov boj za izenačenje števila poslancev med SDS in SD, vendar pa bi bil to za Janšo verjetno velik retorični kliše: “nismo izgubili volitve”. Noben novinar ne bi več smel rečt, da so izgubil volitve. Besede “izgubil” Janša po moje ne prenese.

  65. simpatikus komunalis pravi:

    izgubil A urška je že šla,Ali še čaka glasove iz tujine.???????????

  66. vinetu pravi:

    ne bodite grobi, Janša ni izgubil, samo popušil ga je….

  67. vinetu pravi:

    …me pa kljub temu preseneča, kako je Janšev ata v samo par urah odvrgel “premierski” imidž in spet postal stari dobri grosupeljski Janez - žrtev zarot, špekulacij in napadov iz smeri temnih sil ozadja…dobesedno faca se mu je spremenila na tastaro varianto.
    Janez, skuliraj - ta film smo že gledali.

  68. ED pravi:

    Hahahah… Jep, janševiki naj gredo na ustavno sodišče. Glede na to, da so postavili rekord v nespoštovanju odločb USRS, predlagam, naj se pritožijo na ustavnem sodišlu… eee, npr. na Finskem. Hahaha…

  69. luka pravi:

    Pozdravljeni sodržavljani

    V Sloveniji sta se razbohotila korupcija in klientelizem. Določenim posameznikom je bilo omogočeno, da so čez noč postali nesramno bogati. Do nesramno velikega bogastva so prišli s pomočjo zakonodaje, ostalih predpisov in prijateljskih povezav z najvišjimi državnimi uradniki. Tem ljudem je bilo omogočeno, da so kupovali delnice/deleže podjetji s kreditom, ki so ga povečini najeli pri državnih bankah. V zavarovanje tega kredita pa so ponudili v zastavo delnice, ki jih bodo šele kupili.

    Tako se je v zadnjih nekaj letih nepravično sprivatizirala večina Slovenskega gospodarstva. Verjamem, da tudi vam ni vseeno za prihodnost Slovenije, zatorej smo se odločili narediti anketo javnega mnenja. Če bomo razbrali, da se večini ljudi zdi takšno bogatenje sporno bomo najprej predlagali, političnim strankam, da sprejmejo zakon s katerim bodo razveljavili vse sporne prevzeme. V kolikor ne bomo uspeli na ta način, bomo sami s pomočjo 5000 podpisov predlagali tak zakon v DZ (v tem primeru boste lahko javno videli, kateri politični veljaki ščitijo “tajkune”). V kolikor tudi ta poskus ne bo uspešen, se bomo zavzemali za razpis referenduma.

    Zakonodajni osnutek pa bi se glasil nekako takole:

    Z dnem-.-.2008 se razveljavijo vsi prevzemi(nakupi/prodaje) podjetij (deležov podjetij/delnic podjetij), ki so se kreditirali s pomočjo hipotekarnih kreditov (kredit, kjer se za zavarovanje kredita zastavijo predmeti, ki se bodo šele kupili).

    Če se strinjate z našim predlogom nam prosim pošljite povratni E-mail na razveljavimo.prevzeme@gmail.com z izjavo o vaši podpori ter imenom in priimkom. Prav tako pa vas naprošamo, da ta E-mail razpošljete kar se da širokemu krogu ljudi.

    Ekipa razveljavimo prevzeme

  70. andlen pravi:

    Čimprej na sodišče in kar nekaj dolgoletnih zapornih kazni!

  71. mha pravi:

    Kredite najemajo tudi tuji lastniki, pa recimo še certifikatski mogotci. Res da potem, ko firmo kupijo, vendar pa je končni učinek isti.

    Bajuk je dolgo časa iskal novo rešitev, da mu ne bi bilo treba prepustit domačim menegerjem ali pa prodati tujcem, pa ni bilo nič od tega. Pahor omenja skandinavski model, kjer je država lastnik, vendar aktivno ne upravlja podjetja. Bomo videli, kaj bodo dejansko naredil in kakšnio bodo učinki.

  72. Tranzitna Mednožna Raketa pravi:

    Haha pravi:
    ” Levičarji ste res idioti (ne vsi da ne bo pomote). ”
    Koga naj bi izključevala poved v oklepajih?
    Desničarji pa ste se vsi učili logike in retorike od vašega Abrambgrassupellskega Firerja! Še ko ste bili na oblasti ste glumili žrtve neke zarote, kaj šele sedaj, ko se vam je zatreslo pod ritko. Izkazali ste se za nesposobne, zdaj pa se izgovarjate na vse načine in krivite neko izmišljeno tranzitno levico. V demokraciji (in kapitalizmu) se odgovarja za lastne napake. Spoved ne zadostuje. Kesanje niti. Pokoro vam je predpisalo opeharjeno ljudstvo: vsaj štiri leta v opozicijskih klopeh, kjer bo treba res vsako stvar prekleto dobro argumentirat. Ali ste se zalenili? Se vam ne da več razmišljat?

    Levičarji (glede na to, da nas je tako malo, se med seboj vsi poznamo) smo večinoma širokogrudni, zato predlagam, da zberemo nekaj dinarčkov, da se Bajuku plača enosmerno karto za Bariloche, kjer bo lahko doživel častitljivo starost v objemu svojcev in se izognil besu slovenskih davkoplačevalcev… In poiskal kako novo rešitev za kak finančni sudoku.

  73. francka pravi:

    Kaj pa je narobe,če se vlaga ugovore,saj se je to dogajalo tudi pri prejšnjih volitvah!Škofja Loka,Izola itd./Če so bile napake jih je pač treba popraviti.In to velja za vse.Ko je vlagala ugovore vidna članica Pečanova v Izoli ni bilo nobene gonje.Zdaj pa ko tak ugovor vlaga SDS pa je vse narobe.Saj ima vendar pravico do tega vsak volilec in stranka,če ugotovi,da ni šlo vse po zakonu.Kar se pa tiče izjave Viranta,da SDS kot stranka ni izgubila je čista resnica.Ponovila je rezultat iz leta 2004 in tako,kot stranka ni nič izgubila.Izgubila je seveda v tekmi z SD,ki jo je prehitela za 1?To pa že mora biti jasno .

  74. Darko pravi:

    Francka, Pečanova v Izoli ni vliožila z+ugovora. Vložil ga je protikandidat. Več natančnosti, prosim. Sicer pa, francka, nas prav nič ne zanima ali je Janša dobil ali izgubil - samo da spizdi z oblasti.

  75. Mirjana pravi:

    francka, prav,..se strinjam. SDS je zmagala,..in sedaj bi bilo dobro, da se opremi z vsemi svojimi silami in opravi svoje poslanstvo v opoziciji. Vsaka, še tako dobra vlada potrebuje dobro opozicijo, oziroma je prav opozicija eden od pogojev, da bo vlada dobra.

  76. Mirjana pravi:

    pa še to, v Izoli je bila razlika v manj kot 10 glasovnicah,..ne pa 12000. Kar pa se tiče tedanjega pravno-sodnega spektakla, pa imam svoje mnenje, ki pa je danes irelevantno.
    Dokler ne bomo imeli zelo jasnih in enostavnih pravil volilnega postopka, nas bo po vsakih volitvah čakale še povolilne torture, ki bodo kot rezultat za seboj prinesle nečisti občutek zmage ali pa poraza, hkrati pa ustvarile gojišče zamer, očitkov,..obtožb,….in to nam gre tako dobro v promet.

  77. B.G. pravi:

    Ponovljene volitve, isti rezultat, račun pa naj se pošlje SDS. Pred 4 leti sem volil SDS, nisem se podpisal, pa je moj glas veljal.
    Ali glasovi, ki niso podpisani potemtakem ne veljajo. Sedaj postajam na stranko SDS že jezen. Naj gredo v opozicijo in naj dajo mir. Sem za pravico, vendar tu ni bila kršena. Konec koncev je v komisiji sedel SDS-ov predstavnik. Sedaj bomo prišli do tega, da tisti glas, ki ga da bolan človek, tudi ne velja, če ga ne pregleda član stranke SDS.

  78. amnik pravi:

    Ljudstvo menjat patrije na cesto!!

  79. job pravi:

    @Mirjana
    torej smo imeli zdaj slabo vlado, ker je imela slabo opozicijo :-)

  80. nogavička pravi:

    Luka, SSN ni rešitev.

  81. državljanka pravi:

    in če bi dobil SDS 30 glasov in ne 29 in če bi NSI dobila “malenkost” (???!!! več glasoc, bi danes janša sestavljal vlado ….

    pa sej to ni res….

    spoštovali bodo odločitev pristojnih institucij….

    pa ja, kot so do sedaj odločbe ustavnih sodišč, pozive računskega sodišča…. vse to je bilo za to vlado vredno toliko kolikor je bil vreden papir na katerem je bilo to zapisano…

    Ta folk je šou čist adijo, a ne razmejo, da so od celotnega volilnega telesa, ki se je udeležil volitwev dobili samo 29%???? Mislim….

  82. Ljubiti resnico, častiti lepoto pravi:

    Ne na sodišče, na okope!

  83. zalko pravi:

    Virant je zmeraj eno govoril in drugo delal !!!!!!!!!!!!!!!!
    zdaj se pa počuti užaljen, ker n more več manipulirat po ukazu velikega diktatorja.
    po rezultatih dela ste ministrčki dobili oceno dela, zato se umaknite dostojanstveno in začnite delat

  84. Fonzi pravi:

    Fantje in punce ! Ne bit naivni. Veliko poslov se ravnokar odvija in zamenjava oblasti ne bi mogla priti ob manj primernem času. V naslednjih 4 letih bi se lahko “sprivatizirala” energetika, milijardne investicije v železnice, ceste in plinovod pa še kaj bi se našlo. Sedaj pa so ti zoprni volilci vse pokvarili. Ja, ja - zamenjati jih bo treba. Volilce namreč.

  85. gorenjc pravi:

    Nenormalno je, če se pojavi nekaj sto volilnih lističev več, kot je bilo aktivnih volivcev, moje mnenje je, da jih je nekdo namerno vložil v skrinjo. Seveda, najlažji izgovor sledi, da se volivci niso vpisovali………

  86. Barakuda pravi:

    In mi bi radi imeli e-volitve?!? Drugo pa, kako pa volitve v tujini? Ta postopek je pa absolutno transparenten…. Zakaj sploh volitve “tujcev”?

  87. pajaco pravi:

    Ej, zakaj danes zjutraj nismo prejeli Ekspresa ? Kam naj se obrnem, ob tej medijski praznini, kje naj zvem smisel živjenja sedaj. Tako…tako…prazno je danes…

  88. Fika pravi:

    gorenjc, zavajaš. Nihče razen tebe ne pravi, da je več glasov kot aktivnih volivcev, niti SDS tega ne trdi.

    V SDS zahtevajo, da se na vseh voliščih, kjer se bo ugotovilo, da število oddanih glasovnic ni enako seštevku števila podpisov volilnih upravičencev v volilnem imeniku na določenem volišču in vpisanih uradnih zaznamkov o številu tistih volilnih upravičencev, ki se niso mogli oziroma se niso želeli podpisati v za to namenjeni prostor v volilnem imeniku, v skladu z zakonom razveljavi glasovanje ter odredi ponovne volitve v obsegu, v katerem je bilo glasovanje razveljavljeno.

    Število oddanih glasovnic se po izjavah volilne komisije ujema s številom obkroženih volilnih upravičencev, težava je v tem, da se ti volilni upravičenci v volilni imenik niso podpisali. Po tvoji teoriji bi ta nekdo, ki je glasove vrgel v skrinjico moral tudi obkrožiti ustrezno število imen naključnih volivcev, ki se volitev niso udeležili.

    Še vedno pa sem mnenja, da bi morali volitve na teh voliščih ponoviti.

  89. medek pravi:

    Janez Janša (11.9.2008)
    “Z zakonom bomo zagotovili tudi javnost podatkov o ovadbah, zahtevah za preiskavo in obtožnicah zoper javne funkcionarje in javne uslužbence v zadevah, ki se tičejo opravljanja njihove službe.”

    Upajmo, da seznanjanje javnosti s preiskavami proti funkcionarjem, ki ga je tako ognjevito napovedal premier Janez Janša ob nastopnem govoru, velja tudi za jemanje podkupnin.

    http://www.finance.si/galerije/12/15/

  90. šifra pravi:

    ..KOT OTROČIČKI V PESKOVNIKU,KO JIM NEKDO VZAME LOPATICO,ŽAŽENEJO VIK IN KRIK…!

  91. simpatikus komunalis pravi:

    FRANCKA a vam ni jasno,da 70%volilcev ni volilo SDS.Nekaj ste skregani s procenti.In ne imejte nas za norce vsaj tistih 70%,ki smo volili drugače.Ne moti me,da se preverjajo volitve-NE ME PA J.Kao,da vaši pa niso zmožni goljufati.In Francka hvalabogu,da je takšna stranka kot Nsi odšla iz prizorišča.Nekdo,ki se deklarira za poštenjaka in nam soli pamet kako se moramo obnašati,sami pa ponarejajo zgodovino;jezus je imel družino,brate,sestre???kaj francka ja ali ne,ali je marija imela že prej v zakonu otroke ali ne?ali ste odstranili janeza krstnika,ker vam je bil prenevaren?Zato berite zgodovino in ne zatajujte svojih bljižnih.Č epa je že že pekel mim je pa samo to žal,ker bo tam vsa prejšnja vlada.Alah akbar.

  92. konec (demokracije) pravi:

    simpatikus komunalis,
    a vam ni jasno,da 70%volilcev ni volilo SD.Nekaj ste skregani s procenti.In ne imejte nas za norce vsaj tistih 70%,ki smo volili drugače.

  93. konec (demokracije) pravi:

    simpatikus komunalis, če bi bila Slovenija modena pravna evropska država, bi tudi komunisti odšli iz prizorišča, ampak tega ni. in to je to.

  94. optimisd pravi:

    virant, če tebi ne stopi to
    ni dejstvo, ker se nič ni zgodilo.

    daj vzami knjigo v roke
    pa poglej kaj je dejstvo,
    ta janezov umotvor

  95. simpatikus komunalis pravi:

    konec; ja res je slovenija ni pravna evropska država.In kdo jo je tako naredil??komunisti?ajde ne seri.
    Pa preberi si tele domobransko,da sem napisal 70%ni volilo SDS.!!!Ne pa 70% je volilo SD.Sesul ste sodstvo,zdaj vam bi pa naj služili,ko jih rabite.Virant je pa naredil več škode ko koristi.Vse kar je počel z plačnimi sistemi bomo mi ubogi davkoplačevalci plačevali.

  96. Embrio pravi:

    Tu gori ste sami nestrpneži nesposobni produktivne misli.

    Vsaka druga beseda je komunisti.

    KOMUNISTI so vam omogočili šolanje, preživetje in poceni kredite.

    Jaz pa sem ponosen na zgodovino slovenskega naroda, tudi Tita in ostalih stvari. Ponosen sem da smo zmagovalci v vsaki sleherni vojni in da imamo kar pač imamo.

    Tisti ki neumorno ponavljate besede komunisti, tajkuni, cigani ste paranoiki, ki imate neizživeto spolno življenje z dvomom, če vas imajo vaši bližnji radi.

    Želim vam samo ljubezen, ker je to vse kar vas lahko pozdravi in pa seveda sočutje, dosti sočutja.

  97. konec (demokracije) pravi:

    Embrio, ha, ha, ha, ha, ha, zakaj pa si do včeraj tarnal , se jokal in cvilil, da je vse slabo torej?

  98. konec (demokracije) pravi:

    BALKAN RUELS!!!!
    GOOO!!!!

  99. konec (demokracije) pravi:

    simpatikus komunalis, jaz sem samo prepisal kar si ti napisal in zamenjal SDS s SD, če pa ti ne veš kaj pišeš, ni moj problem.

  100. nogavička pravi:

    Apokaliptik, komunizem se, bolj ali manj, prikazujejo samo še tebi … že Pučnik ti je povedal njega dni, da ga ni več, ti pa še kar goniš svojo. Bi ti zmankalo rdeče niti (;-), če bi se s tem dejstvom končno sprijaznil tudi ti?

  101. Embrio pravi:

    Za vse so krivi Hipiji. Oni so igrali rock and roll in niso poslušali harmonik.

  102. omirp pravi:

    u konec a si se že vrnil iz evrope.A si se predstavljal da si vindišar.Sam ti pa Ivan imata pa veliko skupnih točk, ko se izgubijo, recimo volitve rep med noge pa pljuvat po celi Sloveniji.Sedaj, ko imate malo upanja si pa že pameten.Je pa zanimivo, da tvoj Ivan odkar je zgubil volitve se ni predstavil drugje v medijah kot na radio stranišče pardon Ognjišče.Pa ne da ga nikjer ne marajo ali pa je samo užaljen kalimero in bo spet pravil, da ima medijsko blokado.Aja pa pogrešam najbolj kakovosten časopis v tem trenutku Ekspres-aja sej res volitev je že konec.

    Pa še to:Zgleda da je Ivan toliko šokiran nad volitvami, da mora sedaj Viranta v ogenj pošiljat.
    Aja naj se preštejejo glasovi, naj se magari gre še enkrat volit ampak potem pa nej še razvaljavijo tudi tisti glasovi iz tujine, katere glasovnice so vsebovale gradivo od SDS-a.Pa naj še povejo to kako je možno dobiti glasovnico v tujini ne da bi komur koli povedal v Sloveniji kje živiš.Ko imate toliko povedat o ”komunajzerskih” metodah in raznih botrih ter zarotah!!!

    No toliko zaenkrat:)
    No pa zdravo ali po tvoje Bog dej -vidiš eni znamo biti strpni

  103. omirp pravi:

    ej embrio pazi.Ivan je lahko tudi hipi ker je videl slone leteti.Sam za barve se še ne ve.Potem bomo lahko določili tapravo substanco(naravne gobe ali LSD-potem bo pa zopet LDS kriva)

    :)

  104. realnik pravi:

    Prišel sem do številke 103. Kaj naj si mislim o večini od vas, ki komentirate? Ali ste do danes, se pravi 4 leta, viseli z jajci privezanimi na vrvi ali pa s praznimi “šporgeti” med nogami. V obeh primerih se ti skisa še tisto malo možganov, ki jih imaš, obenem pa postaneš nerazsoden in neupravičeno sovražno razpoložen. V obeh primerih ti ni več pomoči.

  105. Dave pravi:

    sick!!!

  106. lacko pravi:

    Največji Revanšist zadnjih 15 let na Slovenski politični sceni, tale Virant !

  107. simpatikus komunalis pravi:

    KONEC:Peterle je priznal in tudi svojim pojasnil,da jih niso levi spravili iz parlamenta Ampak Ivano slonček plemeniti koščak.Isto je povedal Zagožen za SLS.ti mona še pa kar leve kriviš.

  108. simpatikus komunalis pravi:

    AJA še to folk:dons sem dobu sloveniše tednik u kaslc.Pa mi je šel vikend po gobe.

  109. 007 pravi:

    @uničevalc…..

    nisem in nikoli ne bom volil Mesije, vendar nisem iz LJ in nisem ,,ta spodn,, po tvoje al pa ,,južni brat,, ali pa ,,balkanc,,. Rodila me je Slovenska in ponosna mati, zato ne žali z Balkanci skoraj pol Slovenije. GOLAZEN ČRNA. Pa da nisi slučajno gledal oddaje o jamah?

  110. gorenjc pravi:

    ……..kontra vranam, ki so v stanju svoje nezrelosti začele prav s svojim malogamanskim vplivom na dogajanja……………………………..večje bede ne doživiš, lahko jo samo obideš.

  111. medek pravi:

    S kruhom pomazano :)

    ….. Zgodba sama je preprosta. Ko malemu Babaru ubijejo mamo, zbeži iz džungle in se zateče kam drugam kot v Pariz. Ko pa v slonjem kraljestvu umre stari kralj, se Babar vrne, okronan je za kralja, poroči se, ima otroke in seveda civilizira slone. Ker je civilizacija, ki jo v slonje kraljestvo prinese Babar, videti zelo francoska, je seveda sijajna. A tudi civilizirani svet je krhek in krušljiv in ga pesti negotovost. Red se lahko zamaje in sesuje, suženjstvo ni nemogoče, smrt ni daleč stran. Babar to ve. In ve tudi, kaj daje trdnost in oporo, kaj edino prinese varno življenje. Ko postane kralj, se mu v sanjah prikažejo veliki leteči sloni, ki preženejo tegobe in nesreče. Ti leteči sloni so Pamet, Potrpežljivost, Učenost in Pogum. Da bi se ti leteči sloni prikazali Janezu Janši!

    Zakaj vlečem na dan predvolilno agitacijo. Zakaj pogrevam staro sramoto? Zakaj ne pustim poraženca volitev pri miru? Zakaj kličem leteče slone? Najkrajši odgovor je: zato, ker nas on ne pusti pri miru. Ker nam ne da miru. Zato, ker se zgodba, v kateri hoče biti glavni junak, še ni končala. Učenost ali preprosto izobraženost pustimo ob strani, ker v tej zgodbi nikdar nista igrali omembe vredne vloge. Ampak zdaj so tudi druge vrline odletele stran od nesojenega vodje. Očitno nima poguma sprejeti poraza. Niti potrpežljivosti za politično delo. Niti pameti, ki bi vedela, da v politiki ne moreš uspeti, če rušiš njene temelje: vse tisto, zaradi česar politika ni vojna vseh proti vsem ali zatiranje drugače mislečih, temveč delovanje po obče sprejetih pravilih, utelešenih v procedurah in institucijah in sankcioniranih z zakoni.

    Zdi se, kot da bi si poraženi vodja želel izredne razmere, da bi lahko bil suveren. Volitve opisuje kot vojno, v kateri je Ljubljana premagala Slovenijo. ……

    http://www.dnevnik.si/debate/kolumne/1042209981

  112. medek pravi:

    http://www.flickr.com/photos/61306980@N00/2883486618/in/photostream/

  113. medek pravi:

    http://www.flickr.com/photos/61306980@N00/2883495654/

  114. rok pravi:

    Kakeršen vodja takšni so tudi njegovi podaniki!

    p.s.

    SLONI ŠE VEDNO LETIJO PO ZRAKU TUDI PO VAŠEM PORAZU :):)

  115. Ups pravi:

  116. konec (demokracije) pravi:

    Za CARLOSA CONTRERASA (kot zmenjeno ti pošiljam bibliografijo, danes namesto jutri, ker sem jutri zaseden - tukaj in še na enem mestu, ker se ne spomnim več na kateri vesti smo se zmenili).

    V angleškem jeziku, je kar precej raziskav o post-komunistični vzhodni Evropi.
    Če se ne motim, naj bi izraz “demokratični režimi” prvi uporabljal: Robert Alan Dahl (Yale University). Ne vem pa v katerm članku, ker jih je precej. Ali v spodaj omenjeni knjigi

    - 1998 - On Democracy

    možno pa v enem izmed naslednjih člankov:

    2001: “Is Postnational Democracy Possible?” in Sergio Fabbrini, ed., Nation,
    Federalism, and Democracy: The EU, Italy, and the American Federal Experience
    (Bologna: Editrice Compositori): 35-46.
    2001: “Democracy,” for the International Encyclopedia of Social and Behavioral
    Sciences (Oxford: Elsevier).
    2001: “Polyarchy,” in Encyclopedia of Democracy (London: Routledge Publishers)
    Margetts., eds., Challenges to Democracy The PSA Yearbook 2000 (Manchester,
    Macmillan Press.)

    Gotovo pa so pisali o tem v
    1. The Consolidation of Democracy in East-Central Europe - Bruce Parrott
    2. Politics, Power and the Struggle for Democracy in South-East Europe, Edited by Karen Dawisha, Bruce Parrott, zanimiva so predvsem 4 poglavja:
    1. Introduction: perspectives on postcommunist democratization Bruce Parrott;
    2. Democratization and political participation: research concepts and methodologies Karen Dawisha; Part I. The Former Yugoslavia:
    3. Embattled democracy: postcommunist Croatia in transition Leonard J. Cohen;
    6. Democratization in Slovenia - the second stage Sabrina Petra Ramet;
    Poleg ameriško-angleških piscev, je kar nekaj »nemških« a vendar zaradi tvojega večkrat izraženega, zafrkavanja »nemškutarjev«, ti posredujem še članek v italijanskem jeziku (glede na dejstvo , da je tvoj tvoj nick – Carlos Contreras – italijanski tržaški boljševik, ki je toliko zla prinesel tržaškim Slovencem, in torej si predstavljam , da si iz obale in torej poznaš italijanščino) , ki uporablja »izraz«,– demokratični režimi:

    Armando Pitassio, Il populismo in Europa Orientale:
    Nekaj stavkov iz članka:
    …..se per democrazia intendiamo un sistema fondato su partiti che si contendono i consensi in libere elezioni, non si può negare che nei Paesi dell’Est europeo si sono affermati dei regimi democratici.
    Sulla loro solidità, sul loro impianto, sulla loro maturità ……… , non soltanto nominale, è lecito nutrire dubbi: teniamo presente che la democrazia è per questi Paesi un’ esperienza recente e che le esperienze democratiche non si appoggiano sul terreno solido di un costume politico sedimentato nel tempo. Ciò che accade sul terreno economico ha marcate ripercussioni sul piano sociale.
    …. i gruppi sociali che sembrano sbrigarsela meglio sembrano essere le vecchie nomenclature di partito, dal momento che i quadri si sono riciclati……
    itd. itd. itd.

    zaradi tega in drugega, je povsem jasno, da je na teh volitvah zmagal BALKAN oz. ne-evropski del (kar ni samo po sebi negativno ali pozitivno, je le dejstvo).
    In torej ponavljam, Slovenija je bila vedno stičišče in križišče srednje Evrope, delno zahodne Evrope, delno tudi Balkana, od leta 1948 do leta 1989 je Balkan prevzel glavno vlogo, čeprav sta ostala dva kulturna dela ostala prisotna. Te volitve so Slovenijo ponovno zelo približale Balkanu (kar ponavljam je popolnoma svobodna odločitev, ki pa nosi seveda posledice).
    Svet se spreminja in torej tudi Slovenija se “hočeš -nočeš” spreminja.

    In torej moj BALKAN RULES!! drži.
    lp

  117. JBTPTKŠNKZDRVJ pravi:

    SPROSTITE SE - ODJEBITE ! :-)

  118. Petrovc pravi:

    Konec(demokracije):
    spostljivo goro literature ste navedli!
    Toda, kaj pa ce je vsebina dognanj te literature, danes, za jutri, zgresena, kot je tista o vzrokih oktobrske revolucije, 1 in 2 svetovne vojne?
    Raziskovalcem literatura lahko pomaga, lahko pa jim je breme pri odkritju cesa novega, novo pa ni nujno nadaljevanje znanega!
    Vsa ta literatura glorificira zahodno (protestantsko) demokracijo. Ta pa je danes invalidna.
    Niso problem volilni rezultati, problem je volilna pravica.

  119. konec (demokracije) pravi:

    Petrovc , ne vtikajte se, če ne veste o čem je govora.
    Post je bil samo za Carlosa in se tiče temina: DEMOKRATIČNI REŽIMI.
    Hvala in lp

  120. Petrovc pravi:

    konec (demokracije):
    vajini dialogi me ne zanimajo, vanje se ne vtikam!
    Napisal sem samo mnenje o tem, kaj si mislim, ce se kdo sklicuje, trdo, na kako tujo literaturo, ne pa na svojo analizo pameti.
    Tudi vam lp.

  121. konec (demokracije) pravi:

    Petrovc, saj vem , da se lahko uči vso zgodovino preko enega samega zornega kota iz lastne spalne sobe, ali pa samo preko edinstvene slovenske literature, tudi ko se tiče kakšnega afriškega plemena ali pa se celo uprablja samo svojo anlizo pameti tudi , če se je nepismeno.
    Glavno, da se je v to izredno prepričani.

  122. Petrovc pravi:

    konec (demokracije)
    samo preveril sem, ce je demokracija vase vodilo ali pa so jo polna samo vasa usta.
    Hvala, ste mi odgovorili, in lp.

  123. 007 pravi:

    @konec
    kaj si ga ti ves cajt mečeš na roko, da prihajaš na plano s takimi. konec je res konec z vami črnuhi. komunajzar Mesija vas je nategnu na celi črti.

  124. konec (demokracije) pravi:

    Petrovc in 007, ne skrbita , čez kakšen teden bom utihnil in se ne bom več pojavil, (konec demokracije pač), ker res ne bom čakal , da bo kučanov klan v Sovo uvedel stare udbomafijce, ki so pripravljeni na vse, da “ulovijo” in utihnejo vse tiste, ki so “moteči” in ki se ne “prilagodijo” rdeči svobodi in enoumju. ker je demokracija pač v teh vsevedih glavah lahko le produkt komunizma kvečjemu prave ideologije .
    Prišli ste na oblast in vse bo ponovno v redu, vse odlično, vse krasno kot v lepih starih časih.
    lp

  125. Petrovc pravi:

    konec (demokracije):
    pa mi res ni jasno, s cim sem vas tako uzalil, da ste me polili s to poplavo sovrastva.
    Moj namen ni bil polemizirati z vami, moj namen je bil povedati, da mi vsa ta zahodna literatura, ki razglablja o demokraciji pomeni manj kot prdec po okusni,zauziti fizolovi juhi, katero je znala skuhati samo moja mama.
    Vse je, za nazaj, povedano v Bibliji in v Marxiovem kapitalu!
    Fakti sedanjosti in bodocnosti pa so naslednji;
    1. Sedanja tako imenovana zahodna demokracija smrdi do nebes. Res pa, zal, zanjo nobena druga kultura ne ponuja boljse opcije. Literatura, ki jo vi navajate pa se manj.
    Brusel je leglo birokratov. Evropa nima vodstva.
    Ali se bo ta demokracija dogradila v smeri pravicne delitve bogastev, ne pa tudi dela, ki je last tistega, ki ga opravi, ali pa bo izginila v krvi. Od zunaj in znotraj.
    Narodi zahoda so stari in cvilijo in jokajo ze, ce se urezejo, ko lupijo krompir.
    Boj pa je oce vsega!
    2. Ta demokracija sloni le se na USA vojaski superiornosti.
    3. Taka kot je, je razvita zgolj in je pristna samo protestantskim narodom.
    Slovenci po letu 1918 nismo vec protestantski narod. Trstenjak ni vec aktualen.
    4. Tudi, ce se kje, razlikujeva v mnenjih, mislim, da to ne bi smelo imeti za povod tako jedko in paranoicno odzivanje z vase strani. Jaz vase mnenje spostujem in ga temeljito precitam in razmislim o njem, kot o vsakem drugem. Kajti samo razlicni napetostni nivoji imajo za posledico pretok toka in samo razlika v visini, da tece sladka voda in ne postane usmrajena mlakuza.
    5. Enoumja?! Ste pa grozno zgresili, jaz sem svojo osebno svobodo vedno postavljal pred svojim materialnim udobjem. Pa ceprav sem bil tudi komunist. Zivel sem in pustil sem ziveti. Drugace pa se premalo poznava, da bi vam razlagal o se kaki priponki.
    6. SZ ni mrtva, motite s, to je gigant, ki vstaja. No, njegova kri pa je, danes, res nafta.
    Toda, Evropa brez Rusije in Rusija brez Evrope, nista napoved dolge bodocnosti zahoda.
    Eni druge rabimo. In povezani smo bili stoletja. Razdvojeni pa zaradi neke neevropske politike:”deli in vladaj!”
    In v Rusiji, mimogrede, prav nic ne ljubijo komuniste! Ideologija jim je bila prinesena na cevi pusk tujcev.
    7. Veste, demokrat se ne boji, demokrat se za svoje ideje tudi bori in se bori. In ko bo v Slovencih dozorelo, da ni prihodnosti v izkljucevanju, temvec v sodelovanju in spostovanju, bomo imeli prihodnost in radost naroda. To danes predvsem velja za SD. Ce bo znala izkoristiti to priloznost, bo to mogocna partija vecine in prihodnosti, sicer se bo razkrojila.
    Kot sem ze rekel, boj je oce vsega. In v naslednjih letih, desetih naprimer, bo to preizkusni kamen zahodne demokracije, ne pa neka razglabljanja debelih in dobro placanih zahodnih pisunov vseh mogocih barv in spolnih usmeritev.
    Caka nas boj, ne pa skrivanje.
    Nismo edina civilizacija na zemlji in nimamo ekskluzivne pravice uciti drugih o nacinu zivljenja.
    Pri tem pa so nase shrambe nenaravno polne plena, njihove pa prazne. Pa ne samo zaradi nasega dela.
    Sicer pa rad polemiziram zgolj z ljudmi, ki niso zaljivi.
    Z zaljivimi se igram samo ping-pong.

    Pa, resnicno, lep pozdrav!

  126. Ars Ignis pravi:

    Clash of the Titans.

    :)

  127. Ars Ignis pravi:

    Ko smo že pri Titanih - Konec (demoracije) bi lahko bil Prometej, ki mu komunajzarski orel kljuva jetra.

  128. Petrovc pravi:

    Ars Ignis:
    nekako ne morem prav opredeliti, bi lahko definiral, kaj in kdo je to: KOMUNAJZER
    Jaz sem s kmetov, hribovc, pa nikakor ne morem opredeliti tega pljunka.

  129. Ars Ignis pravi:

    Ti bo že Konec (dernokracije) lepo na dolgo in na široko razložil…

  130. Petrovc pravi:

    Ars Agnis:
    ce nimas volje, ce nimas znanja,…..
    Ce ti ne stoji in ce ne znas, ne lezi zeski pod hlacke!

  131. Ars Ignis pravi:

    Ovbe, ovbe, Petroc, kar takoj po spolovilih?

    :)

  132. Petrovc pravi:

    Ars Ignis: tvoj nivo je pa, zal, prenizek, da bi se sla ping-pong, kaj celo pogovarjala!
    Tebi: Master reset! Dvojka!

  133. konec pravi:

    Petrovc & co. , mi lahko odgovorite kaj spoh dela Slovenija v Eu-ju , torej?
    Če je vse tako slabo in edino komunizem ter “še ne mrtva SZ” sta prihodnost, kaj vi rdečuhi delate v EU-ju?
    Prosijačite, beračite, se prodajate?

  134. konec pravi:

    Petrovc, “SZ ni mrtva, motite s, to je gigant, ki vstaja, take in podobne izjave me spominjajo na ideološko laganje v prejšnjih desetletji, samo, da so sedaj modernizirane in čeprav se zavedaš koliko gorja je prinesel komunizem Rusiji in ostalim narodom (mimo grede ruski car je vladal stoletja a ni pustil za sabo toliko sovraštva med narodi kot nekaj desetletji internacional-komunizma) ne razumem, kako čustva in “prepričanja” lahko zasenčijo racionalnost ene inteligentne osebe.
    Rusija je navzven v rasti, v resnici je le zaustavila propad, ima surovine in orožje.
    Ena sama številka, ki to potrjuje dolgoročni propad.
    V celi Rusiji se je rodilo v letu 2007 približno toliko (nekaj več) otrok kot samo v Turčiji, in da ne govorimo o alkoholizmu o trenjih med raznimi narodnostmi itd.itd.
    Srčno upam, da pretiravam ampak programiranje

  135. Petrovc pravi:

    Konec: ko mi bos definiral tisti del, ki je zaljiv, torej, kaj je to :”Rdecuh” in kaj je to “Komunajzer”, s
    cimer me futrate ven in ven, na teh straneh, se bova pogovarjala dalje.
    Teh dveh “tujk?” v slovarju SLO jezika ne najdem. Morda imam pa prestaro izdajo.
    Se lahko pogovarjava o drugem delu tvojega sporocila, ki je zanimivo! Lepo po vrsti in kulturno
    ti bom odgovoril.
    Samo tole: ko, ce se ne motim, te se ni bilo, sem kot student sanjal o Sloveniji. Sloveniji po
    Trstenjaku, Sloveniji v objemu Evrope, Sloveniji dobrih ljudi in sposobnega vodstva.
    Bile so sanje, bilo je verovanje, bil je strah, da ne docakam in bil je skrit boj za to.
    In bil je opomin za to.
    In nisem bil sam v anonimni mnozici! Ceprav sem bil mogoce malo visje
    izpostavljen.
    BILE SO SANJE RADOSTNGA CAKANJA!
    DANES SO TE SANJE BOLECINA DOCAKANEGA!
    Sicer pa te ne zanima, vazno je da pljunete!
    Miha

  136. konec (demokracije) pravi:

    Dragi Petrovc, ne vem zakaj misliš, da te žalim? Jaz samo analiziram iz mojega zornega kota, ki nima komunističnega predznaka in ozadja. Če to to moti, mi je žal, a bojim se, da te bo motilo naprej.
    Glede izrazov komunajzer in rdečuh (zakaj tujke?) pa je povsem jasno zakaj jih ni v slovarju. Prevladujoča kultura je itak znana.
    Glede sanj pa te povsem razumem, a jaz sem bil vedno bolj pragmatičen, nisem nikoli ločeval sanj od odgovornosti in torej same sanje zame niso nič. Nisem literat , sploh ne, zato ne znam pisati tako lepo kot ti, ampak to je značilno za “slovanske” družbe, da so intelektualci tudi večkrat politiki, kar pa se potem pozna na “realnem” življenju. Na srečo pa zato nisem tako občutljiv, in ne vzamem stvari tako osebno (čeprav so me in me stalinisti - neobčutljivi levičarji - veliko bolj “žalijo” kot jaz najbrž tebe).
    Odgovoril pa ti bom še na en način in, ker sem imel zanimiv pogovor o volitvah v Avstriji.
    Kot veš so v Avstriji zmagali skrajni desničarji, ki hočejo globalistične probleme (priseljevanje, romi, ekonomska kriza, itd. itd, , prodor “balkana” oz. azijskih modelov) rešiti popolnoma drugačno od Slovenije, kar je seveda zgodovinsko popolnoma razumljivo (Avstrijci imajo dolgo in pomembno zgodovino, so tudi “ukazovali” , medtem ko so zgodovinsko Slovenci predvsem “ubogali) - čeprav jaz ne odobravam ne ene skrajnosti kot druge oz. nisem za predajo (oz. balkanizacijo pod vsako ceno) kot tudi nisem za sramotno-agresivni (rasistično do “novega) odgovor. Sem pragmatičen ponavljam.
    Svet se spreminja, to prinaša trenja, ki pa jih je treba voditi.
    Osebno ne vidim v slovenski post-komunistični levici in avstrijski nostalgično nacistični politiki nič dobrega za “skupno” prihodnost.
    Osebno, kot sem že večkrat povedal, ne vidim velikih razlik med “zmernim” Haiderjem in “zmernim” Potrčem, prav tako ne vidim razlik med skrajnim “Strache-jem” in skrajnim “Golobičem”.
    To je to, vem pa , da se ne bova strinjala.

  137. Petrovc pravi:

    Konec Demokracije:
    1. Kaj in kdo je Komunist in ne komunist!? Ozadje ali ospredje nista pomenbna!
    Komunist je borec za socialno pravicno druzbo! Druzbo, kjer bodo materialna in naravna bogastva
    enako razdeljena med vse in kjer bo le delo merilo boljsega ali slabsega zivljenja nad socialno
    osnovo za vse! To pa pomeni, zastonj solstvo, zdravstvo, pravico do dela in iz dela, pravico do
    objektino neomadezevane zasebnosti in seveda sodstvo naroda, ne pa kapitala. Tako sem jaz
    Komunist, brez ozadja samo s ospredjem. No, komunist pa je vsak, ki se prilize zmagovalcu in
    opravi po tem zanj nenaroceno ali naroceno umazano delo. Tudi psovke in deskreditacije na teh
    straneh.
    Da pa ti pomagam: -rdecuh je izraz bele garde, kot tudi gosar.
    -komunajzer pa prepotentnih novogardistov iz let 1990, ki sicer v casu
    komunizma niso delali, so pa bili na vseh pasjih (rimokatoliskih) procesijah,
    po tem pa so imeli mnogo za povedat.
    2. Zdi se mi, da mislis, da nisi literat, ceprav pises, da nisi intelektualec, vezano na polomijo, ce
    literati pridejo v politiko?! Se strinjam s tako predpostavko. Cankar, Kocbek, Zupancic,…. so bili
    silni literati, ce beres dela Cankarja in Kocbeka, ti drgeta poslednje vlakno telesa. Toda kot politiki
    so bili katastrofa. Morda je to lastno Slovencem? Ne vem, toda ce sedaj ze vsak delomrznes misli,
    da lahko vodi delavce je to to.
    3. Svoje probleme ali neprobleme, bodo Avstrijci resili sami! Definitivno uspesneje kot Slovenci svoje.
    Haider me ne zanima, ker nam v bistvu nic noce. Koroska pa je zame izgubljena 1918 , ko so nas
    Anglezi predali kot vojni plen Srbom. Ko je Pasic narisal mejo na Karavankah in izrekel tisti stavek,
    da ima dosti krscenikov. In Koroski Slovenci niso zaupali Ljubljanskim politikom in volili Avstrijo.
    Ljubljana kot center Slovenske politike se je vedno izkazala za katastrofo.
    Sicer pa bi bili brez Avstrijcev tisoc let danes na nivoju podbalkancev.
    Ne vem pa od kje prepricanje o Avstrijski nostalgiji po nacizmu? Tu si pa zelo zgresil. Spet nekaj
    pocez. Tam sem bil dosti casa in kot Slovenca so me spostovali! Ce se pa tam kak petelin na
    gnoju malo dere to ni to.
    4. G. Golobicu, Ga. Kresalovi in G. Pahorju (+ G. Srotu in G. Erjavcu) so Slovenci zaupali svojo usodo
    in ne vem kaj bi zdaj rovarili, taka je demokracija.
    Mocni liderji smo se navelicali ali pa je kaksen bil odstopljen.
    5. Svet se nic ne spreminja. Ostaja. Imperij z otoka in roka iz Obljubljene dezele vodita vse, po istem
    receptu!
    6. Balkan in Rusija, si nista podobna. Rusija je EvroAzijska drzava. Toda med Slovenci veljajo
    stereotipi, kakrsne navajas ti. Ni tako. Jaz poznam zelo dobro te kulture od Rusije preko
    Turkmenistona, Uzbekistona, Kazahstona,…
    Rusija je bila s komunizmom poslijena in z revolucijo zanosila 1905 leta. Revolucija je bila financno
    in idejno tuje delo. Sama je najvec pretrpela. Toda ne pozna izkljucevanj in zaljenj. Odpira arhive in
    mnogo, mnogo stvari v zgodovini se bo spremenilo. Ne le to, da je Darwinova teorija ze na smetiscu.
    Rusi so Nemcem oprostili, ker so velik narod. Pa mi kako je pri nas, se s sabo se nismo spravili.
    Slovenci bi morali Rusijo spoznati, se mocno gospodarsko povezati s to drzavo in ji pomagati pri
    povezavah z Evropo. Z Rusijo smo kompatibilni! Tu je bogastvo, tu je delo, da lahko ponovno
    vzpostavimo socialo, ki smo jo ze poznali v YU in se vec! Zal nasi politiki hodijo samo molit v
    London in Bruselj. Tam pa tako poslusajo samo USA, kjer pa se ve kdo jih vodi. Jaz osebno se
    zavzemam za povezavo Slovanskih narodov v gospodarsko skupnost. Kultura pa je tako v Rusiji
    mocnejsa kot naprimer v Bruslju. Pa nimam nic proti, da smo clani EU in NATO.
    Vlada mora omogociti narodu delo in clovesko prezivetje, tega pa je tu cez glavo in ekonomski
    problemi doma so reseni. Mi znamo organizirati, naucili so nas NEMCI, oni imajo probleme
    organizacije.
    Slovenci ne bomo resevali mednarodnih trenj, lahko pa se na njih okoristimo in dobro zivimo.
    Poleg tega je bazna slovenscina prakticno stara Ruscina, ki tudi pozna dvojino.
    In poleg tega je sodobna anglescina, v primerjavi z Ruscino kravji jezik. Ja se z njim ne bi bahal.
    7. Jaz nisem noben ucenec Trotskega ali Drezinskega, ki bi prisel umetno delat revolucijo po dodatnih
    izkusnjah v Spaniji, naprimer. Jaz govorim o kulturnem in gospodarskem sodelovanju. O
    spostovanju do drzave, kulture, trpljenja, brez katere Evropa ni nic in kjer brez Evrope ta drzava ne
    doseze svojih zenitov skupaj z nami in mi z njo.
    Rusija je tristo let bila del Evrope, skozi Nemske zene carjev, pa bo enkrat spet in ce bomo mi prvi
    pri tem bomo mi imeli vse.
    8. Izjemna zmota je, da ta drzava propada. Nekateri bi to seveda radi. Morda v bodocnosti? Samo, to
    je mogoce reci tudi za Slovenijo. Ce pa ta propad opirate na padanje natalitete, se ozrite v
    Slovenijo. Slovencev je vsako leto manj. Pustimo priseljence in otroke priseljencev. Ce ta minus
    pomnozite s 100, cca. toliko je Rusov vec kot Slovencev, dobite izjemno podobne stevilke. Toda s
    tem, da je v raznih obrobnih drzavah se dodatnih 20 do 30 milijonov Rusov.Tako, to ne bo pravo
    izhodisce. Pri tem pa se tu priseljenci TAKOJ identificirajo za Ruse in v glavnem tudi sprejmejo
    kulturo in vero. Pa na zahodu???
    Tudi na cestah jih v prometnih nesrecah na leto umre natancno 100x vec kot Slovencev.
    No, vodka pa je tu bila, je in bo!
    Ja, ljubim rusijo, z srcem in duso, kar pa ne pomeni, da tudi ne vidim njenih problemov in napak.
    Toda Rusija gre silno naprej, mi pa se brezciljno prepiramo.

    Lahko noc!

  138. konec (demokracije) pravi:

    1. = spodbujanje lenobe in brezdelja
    2.= intelektualec poltik je katastrofa, se strinjam, dandanes lahko nadomestimo besedo intelektualec tudi z besedo novinar (človeštvo ponavlja vedno iste napake, mar ne?)
    3. 1918 , ko so nas Anglezi predali kot vojni plen Srbom, (??) ne razumem, se pa strinjam, da je Koroška zgubljena ampak zaradi popolnoma drugih razlogov (o tem kdaj drugič), ne vem , kaj pa imajo pri tem Angleži in Srbi.
    4. KGB je dobil 44% glasov od 60% volilcev in to predvsem visoko nadpovprečnavolilna udeležba v LJ (sedaj se vsaj ve koliko stanejo glasovi v Lj = 60 mil evrov) - zmagali so “balkanci”, če želiš priznati ali ne.
    5. ????
    6. eno govoriti, drugo misliti, tretje delati , kje je načelnost, poštenost?
    7. to upam m, tudi jaz
    8. imaš popolnoma prav, kultune podobnosti so velike, pri nataliteti velja isto, statistično so najbolj ogrožene vse tiste države, ki so izkusile komunistično doktrino.
    Najslabšo rodnost imajo vse bivše “krščanske” komunistične države in tudibivše “muslimanske” komunistične države precej nižjo nataliteto od ostalih muslimanskih.
    Kitajska bo prvič v zgodovini čez 10 - 15 let zgubila status najštevilnejše države na svetu, Kuba pa je itak edina latino-ameriška država, kjer se previbalstvo praktično ne viša že desetletja z razliko od ostalih držav.

    Gled Rusije pa je lepo od tebe kar čutiš in upam, da se ti bodo sanje uresničile, mislim resno, Rusija je velika in pomembna država in z zelo lepo zgodovino in upam, da bo dobila ključ za prihodnost in se “očistila” prekletstva komunizma.
    Lp

  139. konec (demokracije) pravi:

    konec (demokracije) pravi:

    28. september, 2008 ob 13:23
    Za CARLOSA CONTRERASA

    IN POTEM VSE TIHO JE BILO, kar sem napovedal, ker nimajo proti-argumentov samo indoktrinacijo in ideologijo za ovce.

  140. Petrovc pravi:

    Konec Demokracije:
    1. Ne, Marx in Jezus nista zastarela, se kako ju bomo citali! Lenoba pa se poraja tam, kjer je brezishodje moznosti!
    2. Anglezi so nasrali terorista Gavrilovica in njegovo teroristicno bando, da je ubil nasega carja Ferdinanda in noseco zeno v osmem mesecu. Nasrali, ko so Rusi odstopili od tega, ker so videli, da ta bandit misli resno. Blokirali Nemciji dovoz nafte in hrane! In sprovocirali !. svetovno vojno.
    Ne Srbi, ne Rusi te vojne niso potrebovali. Prvim in drugim pa so kasneje odstavili carje.
    Pa to ni nic novega. Tako so unicili vse mogocne narode v Evropi zadnjih 1000 Let.
    3. Niso zmagali balkanci, zmagali so tisti, ki so vedeli kaj hocejo!
    4. Nacelnost, tu sem se pa nasmehnil. Nacelnosti in viteztva je konec leta 1945.
    5. Rusi so s svojo zgodovino razcistili, posteno, izjemno korektno. Mimogrede v RU je tudi KPRU, ki pa deluje korektno. Mi pa nismo. In odprti dosjeji tudi tu in tam kaj povejo o Titu in nasih v Moskvi. Zanimiv citat Stalina.

    Manj slepega sovrastva in vec ljubezni in razumevanja.

  141. Petrovc pravi:

    Koncu demokracije;
    Tole sem pa pozabil: ja, zgodovina se ponavlja, toda za kaj?
    KER JO PISEJO ZMAGOVALCI! Porazencem pa ne puste do besede. No, to pot bo zgodovina taka kot je!
    O vzrokih za izgubo Koroske: obstajajo trije glavni vzroki! Vse ostalo je eno samo nakladanje!

  142. konec pravi:

    Petrovc, ti imaš tvoja prepričanja , jaz moja.
    Osebno tvoj pristop zelo spoštujem , čeprav je nekoliko obremenjen z “mi smo na pravi strani” drugi “vedno na zgrešeni” in predvsem , so za slabe stvari vedno krivi drugi.
    Sem pa zadovoljen,m da v rusiji jemljejo resno preteklo zgodovino in jo skušajo “razcistili, posteno, izjemno korektno”. za to sem zadovoljen, ker so razni slovenski Kučani tako še bolj osamljeni.

  143. Petrovc pravi:

    Koncu demokracije:
    neznani kolega, naju tako in tako TAM, ze poznajo, midva se pa ne!
    NIKOLI nisem NIKOGAR posiljeval s svojimi pogledi./ Jaz sem osamljen lovec.
    Nikomer ne pripadam, razen svoji svobodi. To sem ze povedal tudi na bolj delikatnem nivoju, v drugih casih
    Moje prepricanje ne bremeni nic drugega, kot moja svoboda in mehka blazina zvecer in cez noc.
    Nikoli nisem delil ljudi na “mi” in “oni” Moji znanci in koolegi so z vseh strani in vseh vetrov. Ce pa ne mislimo enako je to stvar debate in argumentov.
    Res pa je, za NICESAR ne krivim gospoda Kucana!
    Ko se bo zahodna demokracija v krvi ocistila, bo mogoce drugace, toda to bo ze nova druzba.
    To druzbo se ne da vec sanirati, kot bolnika na infuziji.
    Prvi korak bi bil spremenba volilne pravice!
    Vecstopenjska:
    1. Svet volilcev izbran po testih in nad 21 let. Voli svet delegatov.
    2. Svet delegatov modrecev Izbranih iz sveta volilcev. Voli svet vrhovnih upraviteljev.
    3. Svet upraviteljev med 50 let in 70 let
    4. Vrhovni modrec.
    Tako, priblizno, stvar je sicer do podrobnosti izdelana pa s tem ne bi moril.

  144. branko pravi:

    joj,če to ni ena ušiva banda pol nevem kaj je,enega hitlera nabavit da bi hitro en red naredu med te političare,pol postrelit revnem narodu dnar dat nazaj….saj ga 18let kradejo,non stop kak da jih ni sramota,banda,banda hudićeva,kot so krambergera pospravli tak bi morali janšata,2xobsojen,da je kradel in ,sodišča mu nečejo niti las skrivit,če bi jaz ukral 5€bi moral v zapor za 4 mesece…..pa da to ni banda????mene kr srat tišči ko poslušam vse tole…..

Komentiraj