politika
Virant “pičil” Pahorja
31. avgust 2008 ob 17:03 | Denis Sarkić |Minister za javno upravo Gregor Virant in kandidat za poslanca SDS, je v Ljubljani komentiral predstavljeno ministrsko ekipo Socialnih demokratov in pri tem označil predsednika SD Boruta Pahorja kot nekompetentnega za premierski položaj. Zanimivo pri tem napadu na Pahorja je predvsem to, da Virant, ki naj ne bi bil član stranke SDS, hkrati pa je med volivci daleč najbolj priljubljen minister Janševe vlade, izreče tako mnenje, saj naj bi zato imele njegove izrečene besede večjo težo pri ljudeh.
Denis Sarkić
31. avgust, 2008 ob 17:20
Gregor Gregor ! Ko pa te je v prejšnji vladi SD jev minister imel na zelo visoki plači, kompetentnost ministrov ni bila vprašljiva? Aja saj res cca 1,5 meseca pred volitvatmi pa Ste tudi to ugotovili. Strokovnosti vam ne očitam, demagogijo pa morda …
31. avgust, 2008 ob 17:28
Največje razočaranje je, da je v sloveniji še vedno toliko fašistov
31. avgust, 2008 ob 17:29
Virant: Pahor nima znanja, sposobnosti, izkušenj.
Po moje bi ga lahko Pahor za te besede v vsaki normalni državi tožil in dobil visoko odškodnino.
Je pa to pokazatelj Janševe strategije - prav vsi morajo odslužiti svoje privilegije v zadnjih štirih letih in postati pred volitvami njegovi zvesati vojaki.
Turk hvali Grimsa, Virant blati Pahorja, me prav zanima, kdo je naslednji izmed Janševih vojakov, ki bo streljal.
31. avgust, 2008 ob 17:42
Šokirana.
Tak tipično janševistični pljunek po opoziciji pa od g. Viranta, ki sem ga vse doslej imela za resno in strokovno osebo, saj je STROKOVNO deloval v vladi že pred Janševo ekipo, res nisem pričakovala: Alli pač:kot da bi nenadoma skočil iz njega njegov mentor in tast Miha Brejc …no, malce mu je pa le bilo nerodno, ko je odklobasal, kar JJ pričakuje od njega, če želi nadaljevati kariero na ministrski ravni..čuti se, da mu ta dikcija, tako značilna za vodjo JJ, ni ravno blizu. Ali pa se je je v štirih letih zgolj privadil.
glede strokovnosti pa toliko: oba potencialna mandatarja je imata približno enako, pahor je diplomiran politolog z dolgo kilometrino na političnem parketu, janša pa obramboslovec s približno enako kilometrino. od kdaj le je obramboslovec večji strokovnjak za vladne odločitve kot politolog, g. Virant?
31. avgust, 2008 ob 17:55
Virant govori o posebnih znanjih, ki bi jih moral imeti predsednik vlade… v čem pa ima Janša več “posebnih znanj” kot Pahor? Oba sta politologa, Janša smer obramboslovje, Pahor pa smer mednarodni odnosi. Poleg tega je Pahor za svojo diplomsko nalogo dobil nagrado Prešernovega sklada in ponudbe štipendij več ameriških univerz za študij pri njih. Kar se tiče “posebnih znanj” Pahor zagotovo NI slabši od Janše - nasprotno, precej boljši je.
31. avgust, 2008 ob 17:57
tudi virantek je postal lajajoči pudeljček. razočaranje.
31. avgust, 2008 ob 18:25
kar janšek napiše to virantek prebere
31. avgust, 2008 ob 18:45
sam se strinjam z njim. Pahorju resnično manjka izkušenj.
Danes je evidentno, da se projekti zafurajo zato, ker ministri NIMAJO managerskih znanj. Posledično, bi moral biti pogoj za ministra in tudi predsednika vlade 10 let uspešnih managerskh izkušenj.
Skratka, Pahorju manjka TEŽKIH preizkušenj.
31. avgust, 2008 ob 18:56
Virant bi bil raje na bi mandat dobil njegov sorodnik Janković.
31. avgust, 2008 ob 19:13
Virant je najbolj dosleden janšist. Je pa dovolj pameten, da tega ne proglaša na veliko. Ljudje ga obožujejo, ker je naredil nekaj zelo populističnih potez (državne uprave seveda nihče ne ljubi), ki pa bodo imele dolgoročno zelo negativne posledice za državljane. Kadar dela državna uprava “po komandi” i ne po zakonu, so posledice katastrofalne. In Virant je naredil vse, da se v upravi dela “prijazno”. Vprašajte uradnike do koga so posebej prijazni.
31. avgust, 2008 ob 19:14
@Revolucija
si mislil na tasta magistra Brejca, tistega z metuljkom, v zmečkani beli oblekci, ki ljubi golf in lipicance, ki zaposljuje še svojo drugo hči v Bruslju, potem ko je eno oddal Virantu.
Janković nima slavnih stricev, niti tastov.
31. avgust, 2008 ob 19:36
Kako si sploh dovoli ta janšistična, ničvredna zalega presojati o drugih? Po drugi strani pa ta banda, skorumpirana, lažniva, manipulatorska trdi, da Slovenija potrebuje njih. Mogoče bi jih res lahko koristno uporabili za eno stvar. Lahko bi z njimi pognojili, a se bojim, da ne bi tam nič zraslo.
31. avgust, 2008 ob 19:49
Veš kaj vrana, mogoče bi se pa sam javil, da kaj pognojiš, s takimi primitivnimi izrazi, kot jih uporabljaš bi bil kar primeren.
Malo (precej) spodobnosti ti ne bi škodilo.
P.S.
besede, ki jih uporabljaš: banda, skorumpirana, lažniva, manipulatorska, ničvredna zalega
so mi nekako znane, a si ti prepričan, da se nisi zmotil in pljuvaš po napačni strani, ali pa si se žrtvoval (a ste vlekli slamice?) in se odločil, da boš to počel v svoji sveti misiji, da pač na malo drugačen način oblatiš ta leve?
LOL
31. avgust, 2008 ob 19:50
no.. revček bogi. če ne bo sodeloval v kampanji pluvanja, ga tast ne bo zaposlil za osebnega asistenta poleg žene.. tako družina ne bo mogla bit več skupaj na državni podpori… bilo kuda pizda svuda…
31. avgust, 2008 ob 20:02
Janković je tud sorodnik od >iranta.
31. avgust, 2008 ob 20:03
O, zgleda da majo primitivni kritiki Janše konvecijo,
kar grmadijo se en za drugim,
kolko pa vas je v tem vašem društvu z imenom:
Smo proti Janši in proti vsaki spodobnosti in ponosni smo na to.
31. avgust, 2008 ob 20:20
Dvoličnež!
31. avgust, 2008 ob 20:31
se strinjam z ajo.
vedno bolj me vleče, da bi volil za janšo, čeprav sem si obljubil, da bom oddal prazen listek. takšnega primitivizma, ki ga kažejo njegovi nasprotniki, pa ne politični, ampak tisti med “civilno družbo”, ne vidiš prav pogosto. bravo slovenčki!
31. avgust, 2008 ob 20:31
Razočaran sem.Prijelo se ga je jelinćićevo-nije važno kuda, samo,da je para svuda.
Dvoličnež na kvadrat.
31. avgust, 2008 ob 20:52
Po moje Viran niti ni toliko ponavljal narekovanih besed koga drugega kot izrazil svoje stališče, samo da sploh ni primerjal med Pahorjem in Janšo, temveč med seboj in Pahorjem. Tako je verjetno govoril kar resnico, če bolj enostavno in jasno bi seveda bilo, če bi rekel preprosto, da Pahor ni pameten “v primerjavi z mano”. ;-) Jebi ga, tko je, pa čeprav bom morala volit pahorjance, ker se je Golobič obdal s samimi spužvami in lazarji.
31. avgust, 2008 ob 21:10
Ciril Štokelj,nekdanji katoliški duhovnik …za zunanjega ministra…. a zdej bojo tudi rdeči imeli svojga Cukjatija
haha
31. avgust, 2008 ob 21:15
to,da je Rop javno obtožil Janšo državne izdaje,je bilo ok..
to,da se neki pes nekega ić novinarja imenuje Janša,in da to reklamira radio,ki ga plačujemo davkoplačevalci je ok
to,da nekdo reče protikandidatu da ni sposoben je pa narobe..pejte nekam no.Sej špegu ni sam za ene…Napište peticijo Hammarbergu
31. avgust, 2008 ob 21:48
Minister Gregor Virant je predvsem velik populist. Svoj populizem gradi tudi na šikaniranju in kritiziranju javne uprave, to je v bistvu svojih ljudi. Ve, da javna uprava prislovično pri ljudeh ni priljubljena in to izkorišča za svoje osebne koristi in koristi SDS. Pri tem je dober retorik ki s svojo “tankovsko” in brezobzirno retoriko, ki včasih presega meje dopustnega in dostojnega, preprosto povozi svoje nasprotnike. Kar glede na to, kdo mu ponavadi stoji nasproti niti ni težko. Je pa zanimivo, da se nikoli ne zaplete v strokovne razprave, ker očitno tam nebi imel veliko možnosti.
Čas bo pokazal vse njegove napake in zmote, narod pa jih bo plačal. Žal tako kot vedno do sedaj
31. avgust, 2008 ob 22:00
Virant je dovolj kompetenten in sposoben, da kaj takega pove. Pri njem cenim to, da vedno pove tisto, kar se mu zdi prav in je v to popolnoma prepričan. V tem primeru ima po moje prav, ker pač Pahor, kolikor ga sicer spoštujem in cenim, nima lastnosti za biti dober premier. Lahko je zunanji minister, lahko je predsednik parlamenta ali države, ne pa premier.
31. avgust, 2008 ob 22:05
Eh, BOTA, če pa Virant presega meje dopustnega in dostojnega, potem je pa res, da ste ljudje ali tako sovražni ali pa niste ravno bistri. Poleg tega me zanima trditev, da javna uprava do sedaj ni bila priljubljena in te sprašujem: kdo ve zakaj? Po čigavi krivdi? Mogoče bi bilo potrebno pa narod, ki koristi njihove storitve, zamenjati.
31. avgust, 2008 ob 22:32
BOTA…bo kar držalo.
Je kdo pomislil, koliko denarja (našega) je bilo porabljenega za Virantov državni izpit? Predavanja, izpiti, nočnine, potni stroški,…ure predavateljev?…je kdaj bila objavljena ta cifra?…in na kraju Virant arogantno pove v DZ-ju, da se je pač zmotil, saj motiti se je človeško,..in predlagal ukinitev izpitov,..
Valči, pomiri se, vsak ve svoje, posledično si tudi vsak misli svoje.
Na volitvah pa smo svobodni voliti po lastni presoji, ..ti tudi, zato se ne sekiraj .)
1. september, 2008 ob 1:41
He he, resnica boli…Pahor nikoli ne bo dober vodja, nima tega v sebi….
1. september, 2008 ob 2:01
Pahor res ni dober vodja, to je dejstvo…Janša pa isto ni dober vodja…
1. september, 2008 ob 2:27
…………………predvsem, z rdečo gnojnico se je začel borit na odprt način, pa rdečuharjasti podporniki pljuvajo (kot bi rekla vrana ….iz škrbastimi zobmi), ko niso pri tem “pljuwingu” zaščiteni, kot nekoč, predvsem iz enklave Murgle…………………..djfhbuefhzvezrgfqehrbqerhzeqrejhbfeqirgfizr4gfqeir….v grlo
1. september, 2008 ob 8:05
@martin
Ja kakšne managerske izkušnje pa je mel JJ preden je postal predsednik Vlade?
1. september, 2008 ob 8:22
Komunajzerji kar besnijo zadnje čase, kaj se jim dogaja, da so tako živčni?
1. september, 2008 ob 11:10
“Komunajzerji kar besnijo zadnje čase, kaj se jim dogaja, da so tako živčni?”
Mislim, da je treba kar vaše jurišnike najprej vprašat, ker je govor teh novih levih pljuvašev izredno podoben priljubljenemu načinu razpravljanja v vašem taboru.
Ne verjamem, da gre za slučaj
1. september, 2008 ob 11:35
Aja , jaz sem nestrankarski kot je nestrankarski Sarkič. Ne volim in nisem še nikoli volil, ne za SDS, ne za SLS, ne za NSi itd.
In torej ne govori neumnosti, deluj naprej za tvoje komunjazerje in pusti nestrankarske in a-politične pisce kot sem jaz pri miru (edino kar lahko rečem političnega pa je , da sem za pogled v prihodnost in zato sem anti-fašist, anti-nacional-socialist in anti-internacional-socialist oz. anti- komunist, ker smatram te ideologije za zelo krute, ne svobobne in ne civilizirane, ampak to je moje mnenje).
1. september, 2008 ob 11:49
Kaj pa taki apolitični ljudje počnejo pri takih političnih temah?
Če ne voliš, kaj te sploh briga politična scena v Sloveniji?
Dokler boš ljudi poimenoval s komunajzarji ti vsi tvoji -anti pa nestrankarstvo, pa ne vem še kaj ne bojo pomagali, da bi izpadel civiliziran.
1. september, 2008 ob 11:56
G. Pahor za prvo mesto v vladi nima “jajc” in mu še tok športa in tablet ne bo pomagalo. Vse je sam podoba. Samozavest le na prvi pogled. Kot hiša iz kart. Si kar predstavljam, kako bi ga recimo Janša iz opozicije glodal. Bo solzice točil? Na Trenjih pa se je tako ali tako ob komentarju rezultata tel. ankete zjasnu. Komentar poraženca - v prvem tednu kampanije….. aja…
1. september, 2008 ob 12:00
Apolitični konec, ta je bila pa dobra. Ne tako kot zadnjič, ko si za Mrkaića napisal, da je kumunjujajzer, ampak vseeno kar dobra.
1. september, 2008 ob 12:21
Gregor Virant je zadnji, ki bi lahko tu kaj govoril. Pa ne mislim na tiste čase, ko je pohlevno služil Bohincu, potem pa je, kot njegov tast obrnil plašč po vetru. Mislim na to, kako je demontiral državno upravo. Neuka raja ploska njegovim “prizadevanjem” vzpostaviti “pravičnejši” plačni sistem medtem pa se strokovnjaki držijo za glavo. V državni upravi je vpeljal sistem nepotizma, nestrokovnosti in ustrahovanja. Mladim, neizobraženim in neizkušenim je omogočil boljše plače in napredovanja, uradnikom s 15-20 leti delovne dobe in magisterijem pa je znižal plačo. Že tako nestrokovna državna uprava postaja še manj strokovna, v državni službah se zaposlujejo lojalni in hkrati nesposobni ljudje, strokovnjaki pa (tisti, ki so preživeli 4 leta te vlade) vsak dan zapuščajo državo upravo in se zaposlujejo v zasebnem sektorju. Plačni sistem je v razsulu, ljudje, z izjemo priviligirancev pa nezadovoljni. Posledično se to odraža na delu državne uprave in ne njeni (ne) učinkovitosti.
Najbolj priljubljen Janšev minister je naredil veliko škode. Ampak važno, da je raja zadovoljna. Raja si pač zasluži takšno vlado, kot jo (iz)voli. Težava je samo v tem, da nis(m)o vsi raja…..
1. september, 2008 ob 12:30
konec, a ti si potem tudi novinar?
1. september, 2008 ob 13:12
dej ga no sekat fonzi - če bi stanje v državni upravi ostalo takšno kot je bilo pred virantom, bi mu pa to metali naprej. uradniki s 15-20 letnimi izkušnjami so navaden lene riti, ki so povečini tudi računalniško polpismeni, tako da naj naredijo prostor za mlade, prodorne ljudi, ki bodo zagotovo bolje delali.
1. september, 2008 ob 14:12
englishman - vidim, da ti gre generalizacija in defamizacija od rok. Mladi neizkušeni in neizobraženi kadri so torej boljši od izobraženih z izkušnjami. Tvoj glas je - kot se reče - glas ulice. Gotovo se na vse spoznaš.
1. september, 2008 ob 14:27
G.Fonzi, po Vašem je težava samo v tem, da nismo vsi raja? Kakorkoli hočete obrniti, ste tudi Vi del raje. Po prejšnjem sistemu SMO bili vsi enaki, kar ste zagavorjali, po zdajšnjem, pa spet vsi NISMO enaki. Enostavno ne morete zlesti iz “dna”, raje, čeprav sami mislite, da tja ne spadate. Potolažim Vas lahko le stem, da niste sami med Vam enakimi, da Vam ni nič hudega in bodite zadovoljni s tem, kar imate.
1. september, 2008 ob 14:30
Fonzi, se popolnoma strinjam, prav ta minister je s svojo zakonodajo izvršil čistko “nelojalnih” kadrov,…posledično tudi stroke..kakšne pa so razmere med uradniki, pa bo bolje vprašati njih,..če si bodo upali povedati.
1. september, 2008 ob 14:34
Viranta se spomnim po enih čudnih nedoslednostih, ki si jih je privoščil tik pred podpisi pogodb … razne napakice v tekstu in to?!
1. september, 2008 ob 14:38
Fonzi, prav imaš. Englishman je študent novinarstva, v nos mu gre pa Nataša Briški.
1. september, 2008 ob 14:53
No, Virant je uglajen gospod, ki ne pove vsega kar misli…
Hotel je povedat, da Pahor ni dovolj velika baraba za vodenje države…
1. september, 2008 ob 15:20
Saj ravno to je problem te vlade, da deluje po principu glasa ulice
Pa sem mislil, da je glas ulice domena komunističnih strank
1. september, 2008 ob 15:32
“Mladi neizkušeni in neizobraženi kadri so torej boljši od izobraženih z izkušnjami.”
v bistvi ja, ker “stari izobraženi in izkušeni kadri” sploh niso izobraženi (razno razne visoke poslovne, visoke upravne in podoben crap). pa zato, ker so bili “stari, izobraženi in izkušeni kadri” politično nastavljeni, ker po 60 letih enovladja pač ni mogoče pričakovati kaj drugega. tako da bo malo prepiha kar dobro delo.
1. september, 2008 ob 15:44
@Zhou Enla se popolnoma strinjam. Virantova retorika je v marsičem zelo podobna Jelinčičevi. Ljudem vedno pove to kar želijo slišati. Pri tem spretno manipulira z dejstvi. Način kako kaj pove je pogosto nedostojen, tako z besedami kot tudi grimasami, ki jih pri tem uporablja. Akademsko izobražen človek na takšni poziciji si tega nikoli nebi smel privoščiti.
1. september, 2008 ob 15:49
Problem mladih (tudi in predvsem izobraženih) in neizkušenih kadrov je v tem, da mislijo, da so na faksu zajeli pamet z veliko žlico in da so oh in sploh najpametnejši. Izkušnje so zanje nepotrebna navlaka. Pogosto zaradi tega rinejo z glavo skozi zid in otežujejo življenje sebi in drugim. Če niso po pol leta v službi že šefi, potem so za to krivi “starčki z izkušnjami”, ki zavirajo njihovo napredovanje. Seveda niso naredili faksa zato, da bodo sedaj delali, temveč zato, da jim tega ne bo treba….
Seveda pretiravam. Niso vsi taki, vendar jih je dosti. Preveč.
Plačna reforma v javni upravi je pa zgodba zase. Napol pripravljena in nedorečena. Izvedena zaradi tega z mnogimi napakami in nedoslednostmi. Ampak to bo prišlo na plan itak šele po volitvah…
1. september, 2008 ob 15:50
Englishman, a ne študiraš na FDV, bivši FSPN in še poprej Dolančevi kovačnici kadrov? Kje je zdaj razlika?
1. september, 2008 ob 16:19
so what’s your point??
1. september, 2008 ob 16:20
Nak, on je mlad perspektiven kader. :)
1. september, 2008 ob 16:23
Zdaj pa verjetno računaš, da boš nekoč politično nastavljen?
1. september, 2008 ob 17:11
ja, štejem se med mlade perspektivne kadre, saj študiram na dveh fakultetah (druga je FRI), večina slovenskih “intelektualcev” še ene ne mora skupaj spraviti. ne, ne računam da bom politično nastavljen, saj ne nameravam delati v novinarstvu (oz. temu, čemur v sloveniji pravijo novinarstvo).
1. september, 2008 ob 17:29
Mladi genij! Nedvomno ti Mati Marija pri tem izdatno pomaga s svojo milostjo in ljubeznijo!
1. september, 2008 ob 17:54
hvala za kompliment! moji mami je ime nada, ne marija
1. september, 2008 ob 18:09
Mislil sem na pesem Marjana Zgonca.
1. september, 2008 ob 18:24
Iz istega teksta, tudi trenutku primerno:
On vedno ve kam veter piha
kam je in kam še bo.
Rad spomine tud obuja
na čase ko ga še ni blo.
Sicer pa rad v stvari se spušča
o kterih nč ne ve
in ker te so zlo pogoste
mu vsaj to od rok gre.
1. september, 2008 ob 18:51
rima glih ni bohvekaj (ababaccc), za začetek je pa dobro
1. september, 2008 ob 20:10
Kaj je to? Je to zavist, neee to je Zares.
1. september, 2008 ob 20:56
Marjan, pa ja nisi ti Marjan Zgonc?
3. september, 2008 ob 8:39
Denis Sarkić pravi:
1. september, 2008 ob 12:30
konec, a ti si potem tudi novinar?
Noviar?
Ne sploh, jaz sem nestrankarski komentator.
Zakaj ti se začenjaš imeti za novinarja (ali si postal uradno novinar , si dokončal faks?)?
Ostani (z)vest poročevalec in “pošteno” levičarski ter nestrankarski.
lp
3. september, 2008 ob 10:02
Viranta je škoda za blatne kopeli! Ali sploh ve, kaj pišejo o njegovem šefu, Ivanu Janezu Janši v Nemčiji?
Beri Gregor, da ne boš Gredol:
http://www2.arnes.si/~akrizm1/JJ/