Tuesday 24. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

SCT-jeva zgodba

7. avgust 2008 ob 10:14 | Denis Sarkić |

Protipožarni omet v stari galeriji predora Šentvid bo z danes dorečeno tehnologijo odstranjen približno v 14 dneh, je pred vnovič zaprtim šentviškim predorom pojasnil direktor operative za področje nizkih gradenj v družbi SCT Borut Willenpart. Odstranitev ometa je kot naročnik zahtevala Družba za avtoceste v RS (Dars). “V štirinajstih dneh bo vsa protipožarna zaščita odstranjena in po mojem mnenju bo lahko potem predor, če se bo naročnik tako odločil, odprt,” je dejal Willenpart in dodal, da bo po odstranitvi sedanje zaščite sledila priprava projekta nove protipožarne zaščite. Kot je na ločeni izjavi za javnost povedal član uprave Darsa Boštjan Rigler, bo predor Šentvid po izvedbi del sicer res brez protipožarne zaščite, a bo Dars na pobudo projektanta oz. po njegovih navodilih prevzel pobudo za vodenje prometa brez tovrstne zaščite.

Borut Willenpart v prvem delu svojih izjav za novinarje:

Na vprašanje, ali je predor varen za vožnjo, četudi nima protipožarne zaščite, je predstavnik SCT pojasnil, da se lahko v tem primeru vpeljejo različni ukrepi, kot sta omejitev hitrosti in večja varnostna razdalja. “Naročnik bo skupaj s projektantom in inšpektorjem določil, kakšne ukrepe je potrebno sprejeti,” je povedal Willenpart. Naročnik in projektant sta po njegovih besedah dolžna, da zagotovita varnost v predoru, SCT pa samo izvaja dela, ki mu jih naroči naročnik oz. projektant. Kot je znano, se je včeraj zjutraj okoli 2. ure sprožil opozorilni sistem v cevi predora Šentvid v smeri proti Primorski. Znova se je odkrušil del protipožarnega ometa, ki je padel na avto z nemško registracijo. Pri tem je prišlo zgolj do materialne škode. Cev proti Primorski je Dars nemudoma zaprl, naknadno pa je zaprl še cev predora proti Gorenjski. Šentviški predor je tako do nadaljnjega zaprt, promet pa je preusmerjen na Celovško cesto.

Po pojasnilih SCT gre za tisto protipožarno zaščito, ki jo je postavil angleški podizvajalec Ceramicoat in katere dele so odstranili že julija, ko je prvič prišlo do odpada ometa. Takrat so odstranili tiste dele, ki so jih določili skupaj z inženirjem, zunanjo kontrolo in naročnikom. SCT oziroma podizvajalec sta sicer takrat zahtevala, da bi se izvajalo monitoring vsakih 14 dni, z namenom preverjati, kaj in zakaj se dogaja z zaščito. “Ampak ta monitoring ni bil odobren,” je izpostavil. Zdaj je odpadel še del te zaščite, je dejal Willenpart in dodal, da jim je naročnik danes okoli 10. ure naročil odstranitev vse protipožarne zaščite v stari galeriji. Pri tem v SCT poudarjajo, da v predoru ni nobenih napak - te se pojavljajo v omenjeni stari galeriji, ki je del predora Šentvid in je bila zgrajena že v 80. letih preteklega stoletja ter je bila zanjo naknadno naročena protipožarna zaščita.

Borut Willenpart tik pred vhodom v galerijo tunela za Vest:

Ceramicoat je po besedah Willenparta svetoval, da je za to galerijo boljša protipožarna zaščita s pobrizgom kot s ploščami. “Ta material ima določeno kemijsko sestavo, ki se zveže s podlago in tukaj se nekaj dogaja,” je povedal predstavnik SCT. Glede tega, kaj točno se dogaja z omenjeno zaščito, je povedal, da v SCT s tem nima nihče izkušenj, podizvajalec Ceramicoat, sicer eno od petih podjetij v Evropi, ki nanaša protipožarne zaščite v galerijah, pa še raziskuje, zakaj je do tega prišlo. “Konkretnega pisnega odgovora, zakaj se to dogaja, od njih še nimamo,” je pojasnil. Dodal je še, da je “SCT zaščitil svojo odgovornost preko sodišča, najel je neodvisni inštitut, ki bo preiskal vzroke”. “Dejstvo pa je, da je naš podizvajalec, s katerim imamo pogodbo in je specializiran za ta dela, odgovoren za to protipožarno zaščito,” je izpostavil. Hkrati je pojasnil, da dogajanje v zvezi s to protipožarno zaščito zanima tudi proizvajalca in stroko, saj se tovrstna protipožarna zaščita v tem trenutku namešča v vsaj štirih galerijah po Evropi.

Glede odškodnine, ki bi jo morebiti zahteval lastnik avta z nemško registracijo, pa je Willenpart dejal, da je bil predor “predan v promet naročniku, da je to zavarovano in da bodo to urejale pravne službe”. Z vnovičnim zaprtjem predora je obveščen tudi prvi mož SCT Ivan Zidar, ki ga sicer trenutno naj ne bi bilo v Ljubljani, je še pojasnil Willenpart.

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 10 x komentirano
  1. Fonzi pravi:

    Aroganca brez primere. Untouchables !!!

  2. Rambo pravi:

    Predlagam, da se celo Slovenijo proglasi za največji adrenalinski park v Evropi.
    To je izjemna tržna niša !
    Vsak tujec pri vstopu v Slovenijo plača vinjeto, ki je istočasno tudi vstropnica za
    adrenalinski park “Slovenia Extreme Driving Park”.
    Wow to je pa res dobra ideja !
    Ko pridejo Patrije, pa še njih lahko uporabimo za obstreljevanje vozil na avtocesti….

  3. Mace pravi:

    Se je za zamislit kaj se z našlo lepo podalpsko deželo dogaja glede na to da se folku že počasi fučka in razmišlja o adrenalinskih parkih.

  4. Rambo pravi:

    Mace….
    A ti misliš, da se folku fučka.
    Ma lepo te prosim, a res ne razumeš kje je glavni problem ?
    A nisi opazil, da se z našo lepo podalpsko deželo dogaja to, da tile
    zgoraj omenjeni veljaki dobesedno uničujejo vse po dolgem in počez…

  5. Mace pravi:

    Ja men se bo počas začel, ker kot sam posameznik nimam kaj nardit glede na to kaj se dogaja v preljubi državi. Bo kmalu vse jasno kam bomo zapluli.

  6. esid pravi:

    u predor z njimi… pa na obeh straneh zasut….
    …pa pozabmo na predor pa je…!

  7. doajen pravi:

    Denis, po tem voajersko abotnem intervjuju sodim, da ti je dopust škodil.

  8. medek pravi:

    Vsi so kazensko odgovorni, z ministrom vred.

  9. Carlos Contreras pravi:

    Bi bilo smešno, če bi ne vedeli, da tudi za tole ne bo nihče odgovarjal.

  10. Denis Sarkić pravi:

    @doajen, kakšne neumnosti pa klatiš…

Komentiraj