DARS-ova zgodba
7. avgust 2008 ob 10:00 | Denis Sarkić |Uprava Darsa je od izvajalca gradnje predora Šentvid, družbe SCT, zahtevala, da v celoti odstrani protipožarni omet v stari galeriji predora. Dela naj bi bila končana v nekaj dneh, je v izjavi za javnost dejal predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec, ki krivdo za odpad ometa pripisuje izvajalcu. “Bil sem pretresen, ko sem izvedel, da je ponoči okoli 2. ure v stari galeriji v cevi proti Primorski odpadel protipožarni omet. To cev smo nemudoma zaprli, iz preventivnih razlogov pa smo naknadno zaprli tudi drugo cev predora v smeri proti Gorenjski,” je pojasnil Nemec. Nemec je že zjutraj govoril z ministrom za promet Radovanom Žerjavom, ki je po njegovih besedah razočaran, da je prišlo do novih zapletov v predoru Šentvid. “Minister si želi ogledati predor, sam ga bom spremljal,” je zatrdil Nemec, ki verjame, da bo Dars skupaj z ministrstvom našel pravo pot, s katero bo zagotovljena čimprejšnja sanacija. Dars bo po Nemčevih zagotovilih storil vse, da bo predor Šentvid na avtocestnem odseku Šentvid-Koseze čimprej normalno prevozen. Predor bo v uporabi šele takrat, ko bo stoodstotno varen. Glede varnosti je po besedah prvega moža Darsa ključno vprašanje odpadajoči protipožarni omet. “Vztrajamo na tem, da se ta omet v celoti odstrani. Ko bo odstranjen, bomo lahko zagotovili, da s tega vidika predor ni več nevaren,” je dejal.
Tomislav Nemec in Boštjan Rigler pred novinarji:
Član uprave Darsa Boštjan Rigler ga je dopolnil, da bo predor Šentvid po izvedbi del sicer res brez protipožarne zaščite, a bo Dars na pobudo projektanta oz. po njegovih navodilih prevzel pobudo za vodenje prometa brez tovrstne zaščite. “Po našem mnenju bo predor varen za promet, ko bo odstranjena protipožarna zaščita. Treba pa bo narediti analizo tveganja in v tem smislu izvesti določene ukrepe. Analizo tveganja bo naredil projektant,” je zatrdil Rigler, ki o tem, kdo bo zanjo plačal, ni želel govoriti. Zagotovil je le, da Dars stroškov, ki so povezani z odpadanjem protipožarne zaščite, zagotovo ne bo nosil. Rigler je krivdo za nov zaplet v predoru Šentvid pripisal izvajalcu. Kot je zatrdil, so bila vsa dela izvedena skladno z naročili in podpisanimi pogodbami. Prišlo je sicer do spremembe načina izvedbe protipožarnega ometa, a je do spremembe prišlo v okviru podpisane pogodbe. Za spremembo načine izvedbe ometa sta se odločila nadzorni inženir, družba Joint Venture ZPC, in projektant, družba ELEA iC.
Minister Žerjav zaradi novih zapletov v predoru Šentvid po Nemčevih besedah ni zahteval nobenih odstopov članov vodstva Darsa, “ima pa legitimno pravico, da to zahteva”. “Uprava Darsa si ves čas močno prizadeva, da bi zadevo sanirala. Problem je tehnične narave, ne poslovne. Mislim, da je žogica predvsem na strani stroke, uprava Darsa pa skrbi, da stroka ponudi kakovostne rešitve, s katerimi bomo vsi zadovoljni,” je še dejal Nemec. Kot je znano, se je včeraj ponoči okoli 2. ure sprožil opozorilni sistem v cevi predora Šentvid v smeri proti Primorski. Znova se je odkrušil del protipožarnega ometa, ki je padel na avto z nemško registracijo. Pri tem je prišlo zgolj do materialne škode. Cev proti Primorski je Dars nemudoma zaprl, naknadno pa je zaprl še cev predora proti Gorenjski. Šentviški predor je tako do nadaljnjega zaprt, promet pa je preusmerjen na Celovško cesto. Na Darsu zaenkrat ne želijo govoriti o morebitnem odškodninskem zahtevku s strani nemškega voznika osebnega avtomobila, na katerega je padel protipožarni omet. Nemec je zatrdil, da so z nemškim državljanom vstopili v stik, mu ponudili nadomestno vozilo in vso ostalo pomoč. “To je edino, kar lahko trenutno naredi Dars,” je še dejal.
Denis Sarkić
7. avgust, 2008 ob 13:14
u predor z njimi… pa na obeh straneh zasut….
…pa pozabmo na predor pa je…!
8. avgust, 2008 ob 0:10
Kaj pa delajo tile Darsovi kufrfurci, razen tega da denar štejejo.
Cela veriga mafije, dars, sct, država, …
8. avgust, 2008 ob 9:45
In zdaj bo morala odstopiti moja stara mama…
Prav je rekel “esid”: V predor z njimi, pa še vse politike noter, potem šele zasut!!!
8. avgust, 2008 ob 9:48
mene se vedno zanima kako je vlada brez pomisleka sploh financirala predor do takih skrajnosti kot ga je, 4 leta se je kar kesh dajal, a to pa nobenga ne moti, vlada je po moje cisto pogrnila… kar se zdej dogaja je jamranje po toci…. prekint bi mogl pogodbo cim so klukci za 100% presegl ceno…al pa kr vsi zravn odstopit z svojih polozajev… ker po tej sramoti sodec, bi lahko tudi jaz, ko pojma nimam o tem delo prevzel, ko pac mislm da tut bebcu uspe z 140 miljoni evrov eno luknjo prevrtat…
8. avgust, 2008 ob 13:12
Jah tale nacin z aneksi za pridobitev poslov je bla kar skupna igra vseh. da denar ostane doma in da se prav vse stranke nasega politicnega prostora imajo kje hraniti. ne smemo pozabit, da je Zidar dajal denar ze prav vsem. Kar se pa ometa tice, pa je prisla z vrha direktiva, da se bo predor odprl na znani datum. Pritisk z vrha je dosegel, da so se namesto za protipozarne plosce raje odlocili za hiter spric. sedaj bodo letele glave povsod, da se le zasciti premiera. Morda bo letel celo nic krivi resorni minister. Ah , ta politika.